Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 59 din 10 martie 1997  pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 448/1994 privind organizarea si functionarea Ministerului Muncii si Protectiei Sociale    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 59 din 10 martie 1997 pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 448/1994 privind organizarea si functionarea Ministerului Muncii si Protectiei Sociale

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 47 din 19 martie 1997
    Guvernul României hotărăşte:

    ART. 1
    Hotărârea Guvernului nr. 448/1994 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 268 din 20 noiembrie 1995, se modifica şi se completează după cum urmează:

    1. La articolul 3, după punctul (3) al paragrafului 5, intitulat În domeniul legislaţiei muncii şi protecţiei sociale, se introduc următoarele puncte:
    "(4) urmăreşte aplicarea şi respectarea legislaţiei muncii în cadrul raporturilor de muncă încheiate de cetăţenii români care urmează să desfăşoare activităţi lucrative pe teritoriul altor state;
    (5) eliberează permise de muncă cetăţenilor străini care fac dovada calităţii de salariat în unităţile din sectorul privat sau mixt de pe teritoriul României."

    2. Articolul 4 alineatul (3) se modifica şi va avea următorul cuprins:
    "(3) Numărul maxim de posturi finanţate de la bugetul de stat pentru Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale este de 400, exclusiv demnitarii."

    3. Anexele nr. 1 şi 2 se înlocuiesc cu anexele nr. 1 şi 2 la prezenta hotărâre.

    ART. 2
    La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se abrogă: art. 8 din Hotărârea Guvernului nr. 565/1995 cu privire la aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea dispoziţiilor Legii nr. 67/1995 privind ajutorul social, precum şi modalităţile de plata a drepturilor reglementate de lege, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 178 din 9 august 1995; art. 5 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 738/1995 privind stabilirea comisionului datorat potrivit art. 9 din Legea nr. 83/1995, precum şi unele măsuri pentru aplicarea acestei legi, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 221 din 26 septembrie 1995, şi art. 6 din Hotărârea Guvernului nr. 852/1996 privind înfiinţarea Centrului-Pilot de Asistenţă şi Protecţie a Victimelor Violenţei în Familie, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 241 din 3 octombrie 1996.

                     PRIM-MINISTRU
                    VICTOR CIORBEA

                     Contrasemnează:
                     ---------------
          Ministrul muncii şi protecţiei sociale,
                   Alexandru Athanasiu

          Ministru de stat, ministrul finanţelor,
                     Mircea Ciumara

    Bucureşti, 10 martie 1997.
    Nr. 59.


    ANEXA 1




    Numărul maxim de posturi: 400
    (exclusiv demnitarii)

    MINISTERUL MUNCII ŞI PROTECŢIEI SOCIALE



                                   ┌─────────────────────┐
                                   │ MINISTRU │
                                   └──────────┬──────────┘
                                              │ ┌─────────────────────────────────┐ ┌────────────────────────────────────────────┐
         ┌──────────────────────────────┐ │ │Direcţia generală de informatică,│ ┌┤ Direcţia strategie şi reformă în domeniul │
         │ Consilieri ├─────┼────┤strategie şi reformă în domeniul │ ││ muncii şi protecţiei sociale │
         └──────────────────────────────┘ │ │ muncii şi protecţiei sociale ├──┤└────────────────────────────────────────────┘
                                              │ └─────────────────────────────────┘ │┌────────────────────────────────────────────┐
                                              │ └┤ Direcţia de informatizare │
                                              │ └────────────────────────────────────────────┘
                                              │ ┌────────────────────────────────────────────┐
         ┌──────────────────────────────┐ │ ┌─────────────────────────────────┐ ┌┤Direcţia de legislaţia muncii şi contencios │
         │ Direcţia relaţii ├─────┼────┤ Direcţia generală de ├──┤└────────────────────────────────────────────┘
         │ internaţionale │ │ │ legislaţia muncii │ │┌────────────────────────────────────────────┐
         └──────────────────────────────┘ │ └─────────────────────────────────┘ └┤ Direcţia de integrare europeană │
         ┌──────────────────────────────┐ │ └────────────────────────────────────────────┘
         │ Direcţia relaţii cu publicul ├─────┤ ┌────────────────────────────────────────────┐
         │ şi mass─media │ │ ┌┤ Direcţia control fond şomaj │
         └──────────────────────────────┘ │ │└────────────────────────────────────────────┘
         ┌──────────────────────────────┐ │ ┌──────────────────────────────────┐ │┌────────────────────────────────────────────┐
         │ Unitatea pentru coordonarea ├─────┼───┤ Direcţia generală de control ├──┼┤ Direcţia control financiar propriu │
         │ şi administrarea │ │ └──────────────────────────────────┘ │└────────────────────────────────────────────┘
         │ implementării proiectelor cu │ │ │┌────────────────────────────────────────────┐
         │ finanţare externă*) │ │ └┤ Direcţia control contribuţii asigurări │
         └──────────────────────────────┘ │ │ sociale │
                                              │ └────────────────────────────────────────────┘
                                              │
          ┌────────────────────────────┬──────┴──────────────────────────────┬────────────────────┬──────────────────────┐
          │ │ │ │ │
 ┌────────┴─────────┐ ┌────────┴─────────┐ ┌─────────┴────────┐ ┌─────────┴────────┐ ┌─────────┴────────┐
 │ SECRETAR DE STAT │ │ SECRETAR DE STAT │ │ SECRETAR DE STAT │ │ SECRETAR DE STAT │ │ SECRETAR DE STAT │
 └────────┬─────────┘ └────────┬─────────┘ └─────────┬────────┘ └─────────┬────────┘ └─────────┬────────┘
          │ │ │ │ │
     ┌────┴─────────┐ ┌────────┴─────────┐ ┌────────┼───────┐ ┌───┴───────┐ ┌────────┴─────────┐
     │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
┌────┴─────────────┐│┌────────┴────────┐┌────────┴─────────┐┌───────┴───────┐│┌──────┴─────┐┌─┴──────────┐│┌────┴──────────┐┌──────┴──────┐
│ │││Direcţia generală││ ││ │││ ││ Direcţia │││ ││ │
│ │││ asigurări ││Direcţia generală ││ Direcţia │││ Direcţia ││generală pt.│││ Inspecţia ││ │
│Direcţia generală │││ sociale, pensii ││asistenţă socială ││ generală │││ generală ││coordonarea │││ de stat ││ Direcţia │
│forţă de muncă şi │││ de stat, ││ şi prestaţii ││ politică │││ economică ││strategiilor│││ pentru ││ generală │
│ şomaj │││ agricultori şi ││ familiale ││ salarială │││ financiară ││ privind │││ protecţia ││ tehnică │
│ │││tratament balnear││ ││ │││ ││ drepturile │││ muncii**) ││ │
└┬─────────────────┘│└┬────────────────┘└┬─────────────────┘└┬──────────────┘│└┬───────────┘│ femeii ││└┬──────────────┘└┬────────────┘
 │┌────────────────┐│ │┌───────────────┐ │┌────────────────┐ │┌─────────────┐│ │┌──────────┐└────────────┘│ │┌─────────────┐ │┌───────────┐
 ││ Direcţia ││ ││ Direcţia │ ││ Direcţia │ ││ Direcţia ││ ││ Direcţia │┌────────────┐│ ││Inspecţia de │ ││ Direcţia │
 ├┤ ocupare forţă ││ ├┤ asigurări │ ││ prestaţii │ ├┤ salarizării ││ ├┤ de ││Direcţia de ││ ││ stat pentru │ ├┤ norme şi │
 ││ de muncă ││ ││ sociale şi │ ││ familiale, │ ││personalului ││ ││investiţii││elaborare a ├┘ ├┤ protecţia │ ││ standarde │
 │└────────────────┘│ ││pensii de stat │ ├┤ ocrotirea │ ││din sectorul ││ │└──────────┘│politicilor │ ││ muncii în │ │└───────────┘
 │┌────────────────┐│ │└───────────────┘ ││ minorilor, │ ││ bugetar ││ │┌──────────┐│ familiale │ ││ minerit, │ │┌───────────┐
 ││Direcţia formare││ │┌───────────────┐ ││ asistenţă │ │└─────────────┘│ ││ Direcţia │└────────────┘ ││ metalurgie, │ ││ Direcţia │
 ├┤ şi integrare ││ ││ Direcţia │ ││ socială pentru │ │┌─────────────┐│ └┤ buget │ ││ chimie*) │ ││autorizare,│
 ││ profesională ││ ││ asigurări │ ││ vârstnici │ ││ Direcţia ││ │ finanţe │ │└─────────────┘ └┤certificare│
 │└────────────────┘│ ││sociale, pensii│ │└────────────────┘ ││ salarizării ││ └──────────┘ │┌─────────────┐ │şi grupe de│
 │┌────────────────┐│ ├┤ şi tratament │ │┌────────────────┐ ││personalului ││ ││Inspecţia de │ │ muncă │
 ││ Direcţia ││ ││balnear pentru │ ││ Direcţia │ ││ din regiile ││ ││ stat pentru │ └───────────┘
 └┤ administrare ││ ││ agricultori │ ││ coordonare a │ └┤ autonome, ││ ││ protecţia │
  │ fond şomaj ││ │└───────────────┘ ││instituţiilor de│ │ societăţi ││ ││ muncii în │
  └────────────────┘│ │┌───────────────┐ ││ asistenţă │ │comerciale şi││ └┤transporturi,│
  ┌────────────────┐│ ││ Direcţia │ └┤ socială, │ │concertarea ││ │agricultură, │
  │ Direcţia ││ ││ metodologie, │ │ organizaţiilor │ │partenerilor ││ │ comerţ, │
  │ camerelor de ├┘ ││ îndrumare şi │ │ guvernamentale │ │ sociali ││ │ bunuri de │
  │ muncă │ └┤ administrarea │ │ şi │ └─────────────┘│ │ consum şi │
  └────────────────┘ │ bugetului de │ │neguvernamentale│ ┌─────────────┐│ │alte ramuri*)│
                       │ asigurări │ └────────────────┘ │ Direcţia ││ └─────────────┘
                       │ sociale │ │ organizare ││
                       └───────────────┘ │ şi gestiune ├┘
                                                              │ de personal │
                                                              │ în sectorul │
                                                              │ bugetar │
                                                              └─────────────┘

------------
     *) Se organizează la nivel de direcţie.
    **) Se organizează la nivel de direcţie generală.



    ANEXA 2

                        UNITĂŢILE
               care funcţionează în subordinea
             Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale

    I. Unităţi finanţate de la bugetul de stat
    (4.562 de posturi)
    1. Direcţiile generale de muncă şi protecţie socială judeţene şi a municipiului Bucureşti ─ servicii publice descentralizate
    2. Inspectoratele de stat teritoriale pentru protecţia muncii
    3. Unităţile de asistenţă socială
    4. Institutul Naţional de Expertiză Medicală şi Recuperare a Capacităţii de Muncă
    5. Oficiul Muncii
    6. Centrul─Pilot de Asistenţă şi Protecţie a Victimelor Violenţei în Familie

    NOTĂ:
    Repartizarea numărului de posturi pe unităţile menţionate mai sus se face prin ordin al ministrului muncii şi protecţiei sociale. La numărul de posturi cu finanţare de la bugetul de stat, repartizat pentru direcţiile generale de muncă şi protecţie socială judeţene şi a municipiului Bucureşti, se adauga 2.150 de posturi, cu finanţare din Fondul pentru plata ajutorului de şomaj, şi 1.500 de posturi finanţate din sumele încasate din comisionul de 1% pentru activităţile prevăzute la art. 5, 6 şi 12 din Legea nr. 83/1995.

    II. Unităţi şi activităţi finanţate din bugetul asigurărilor sociale de stat
    1. Oficiul Central de Plata a Pensiilor (215 posturi)
    2. Corp Control Asigurări Sociale (160 de posturi, din care 10 posturi în cadrul Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale şi 150 de posturi în cadrul direcţiilor generale de muncă şi protecţie socială judeţene şi a municipiului Bucureşti.

    III. Unităţi finanţate din venituri extrabugetare
    1. Institutul de Cercetări Ştiinţifice pentru Protecţia Muncii
    2. Revista pentru protecţia muncii "Obiectiv"

    IV. Alte unităţi
    1. Institutul Naţional de Cercetare Ştiinţifică în domeniul Muncii şi Protecţiei Sociale.

                                         -------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016