Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 542 din 30 iulie 2013  pentru modificarea Hotararii Guvernului nr. 525/2007 privind organizarea si functionarea Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 542 din 30 iulie 2013 pentru modificarea Hotararii Guvernului nr. 525/2007 privind organizarea si functionarea Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 487 din 2 august 2013

    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 4 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 77/2013 pentru stabilirea unor măsuri privind asigurarea funcţionalităţii administraţiei publice locale, a numărului de posturi şi reducerea cheltuielilor la instituţiile şi autorităţile publice din subordinea, sub autoritatea sau în coordonarea Guvernului ori a ministerelor,

    Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

    ART. I
    Hotărârea Guvernului nr. 525/2007 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 395 din 12 iunie 2007, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică după cum urmează:

    1. La articolul 1, alineatul (1) va avea următorul cuprins:
    "Art. 1. - (1) Autoritatea Naţională pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice, denumită în continuare A.N.R.M.A.P., se organizează şi funcţionează ca instituţie publică, cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului şi în coordonarea prim-ministrului prin Cancelaria Primului-Ministru, finanţată integral de la bugetul de stat, prin bugetul Secretariatului General al Guvernului."

    2. La articolul 5, alineatul (1) va avea următorul cuprins:
    "Art. 5. - (1) Vicepreşedintele coordonează activitatea de supraveghere şi îndeplineşte şi alte atribuţii delegate de către preşedinte, în condiţiile legii."

    3. Articolul 7 se abrogă.

    4. La articolul 8, alineatul (1) va avea următorul cuprins:
    "Art. 8. - (1) Numărul maxim de posturi din aparatul A.N.R.M.A.P. este de 137, din care un post de consilier afaceri europene."

    5. La articolul 9, alineatul (5) se abrogă.

    6. Anexa nr. 1 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

    ART. II
    (1) Încadrarea personalului în numărul maxim de posturi aprobat şi în noua structură organizatorică se face în termenele şi cu respectarea condiţiilor prevăzute de legislaţia în vigoare pentru fiecare categorie de personal.
    (2) Aplicarea procedurilor legale prevăzute de Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 77/2013 pentru stabilirea unor măsuri privind asigurarea funcţionalităţii administraţiei publice locale, a numărului de posturi şi reducerea cheltuielilor la instituţiile şi autorităţile publice din subordinea, sub autoritatea sau în coordonarea Guvernului ori a ministerelor se realizează în termen de minimum 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.

                                 PRIM-MINISTRU
                              VICTOR-VIOREL PONTA

                                Contrasemnează:
                                ---------------
                       Secretarul general al Guvernului,
                                   Ion Moraru

                      Şeful Cancelariei Primului-Ministru,
                               Vlad Ştefan Stoica

                       Preşedintele Autorităţii Naţionale
                              pentru Reglementarea
                     şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice,
                               Bogdan-Paul Dobrin

                        p. Viceprim-ministru, ministrul
                             dezvoltării regionale
                           şi administraţiei publice,
                                Shhaideh Sevil,
                                secretar de stat

                               Viceprim-ministru,
                         ministrul finanţelor publice,
                                 Daniel Chiţoiu

                        Ministrul delegat pentru buget,
                                  Liviu Voinea

                          Ministrul muncii, familiei,
                             protecţiei sociale şi
                             persoanelor vârstnice,
                                Mariana Câmpeanu

    Bucureşti, 30 iulie 2013.
    Nr. 542.


    ANEXĂ
    (Anexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 525/2007)


                            STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
                  a Autorităţii Naţionale pentru Reglementarea
                     şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice

    Numărul total de posturi = 137, exclusiv demnitarii

                                ┌──────────────────┐
    ┌──────────────────────┐ │ │
    │ CABINET PREŞEDINTE │<─┐ │ PREŞEDINTE ├──────────────────┐
    └──────────────────────┘ ├─┤ │ │
    ┌──────────────────────┐ │ └──┬────────────┬──┘ │
    │ COMPARTIMENT │<─┤ │ │ v
    │ AUDIT PUBLIC INTERN │ │ │ │ ┌──────────────┐
    └──────────────────────┘ │ │ │ │VICEPREŞEDINTE│
    ┌──────────────────────┐ │ │ v └──────────────┘
    │COMPARTIMENT STRATEGIE│<─┤ │ ┌────────────────┐ :
    │ ŞI COMUNICARE │ │ │ │SECRETAR GENERAL│ :
    └──────────────────────┘ │ │ └────────────────┘ :
    ┌──────────────────────┐ │ │ :
    │ SERVICIUL │<─┘ │ :
    │ RESURSE UMANE │ │ :
    └──────────────────────┘ │ :
                                   │ :
                                   v :
          ┌────────────────────┬──────────────────┬────────────────┐ :
          v v v v v
 ┌───────────────────┐┌─────────────────┐┌─────────────────┐┌─────────────────┐
 │DIRECŢIA GENERALĂ*)││DIRECŢIA GENERALĂ││DIRECŢIA GENERALĂ││DIRECŢIA GENERALĂ│
 │ EVALUARE EX-ANTE ││ REGLEMENTARE, ││ MONITORIZARE, ││ SUPRAVEGHERE ŞI │
 └───────────────────┘│ JURIDIC ŞI ││ STATISTICĂ ŞI ││EVALUARE EX-POST │
                      │ DEZVOLTARE ││ ANALIZĂ │└─────────────────┘
                      │ OPERAŢIONALĂ ││ │
                      └─────────────────┘└─────────────────┘


---------
    *) Direcţia generală este condusă de un director general şi un director general adjunct.

                                     ------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016