Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 535 din 7 aprilie 2004  pentru aprobarea numarului de posturi, a organizarii si functionarii si a atributiilor directiilor teritoriale de regim silvic si de vanatoare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 535 din 7 aprilie 2004 pentru aprobarea numarului de posturi, a organizarii si functionarii si a atributiilor directiilor teritoriale de regim silvic si de vanatoare

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 344 din 20 aprilie 2004
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al <>art. 1 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 41/2004 privind înfiinţarea direcţiilor teritoriale de regim silvic şi de vânãtoare,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
(1) În subordinea Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale, ca autoritate publicã centralã care rãspunde de silviculturã, funcţioneazã 8 direcţii teritoriale de regim silvic şi de vânãtoare, instituţii cu personalitate juridicã, finanţate integral de la bugetul de stat, cu un numãr total de 144 de posturi, cu încadrarea în numãrul maxim de posturi aprobat Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale.
(2) Din numãrul total de 144 de posturi, 102 posturi se preiau de la Garda Naţionalã de Mediu, personalul încadrat pe aceste posturi fiind considerat transferat în interesul serviciului.
ART. 2
Denumirea, sediul şi judeţele arondate celor 8 direcţii teritoriale de regim silvic şi de vânãtoare sunt prevãzute în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 3
Direcţiile teritoriale de regim silvic şi de vânãtoare sunt coordonate tehnic de direcţiile de specialitate din cadrul autoritãţii publice centrale care rãspunde de silviculturã şi colaboreazã cu instituţiile publice locale şi cu persoanele fizice şi juridice din raza teritorialã a acestora în vederea realizãrii atribuţiilor specifice.

CAP. II
Atribuţiile, structura organizatoricã şi conducerea direcţiilor teritoriale de regim silvic şi de vânãtoare

ART. 4
(1) Conducerea direcţiei teritoriale de regim silvic şi de vânãtoare este asiguratã de un director executiv, numit, în condiţiile legii, prin ordin al ministrului agriculturii, pãdurilor şi dezvoltãrii rurale.
(2) Directorul executiv al direcţiei teritoriale de regim silvic şi de vânãtoare emite decizii, în condiţiile legii.
(3) Directorul executiv al direcţiei teritoriale de regim silvic şi de vânãtoare reprezintã direcţia în raporturile cu instituţiile publice locale, cu persoanele fizice şi juridice din raza teritorialã a direcţiei.
(4) Pentru cazurile în care, din diverse motive, directorul executiv este în imposibilitatea de a-şi îndeplini atribuţiile legale, acesta poate delega, prin decizie, un consilier superior din cadrul direcţiei sã îndeplineascã atribuţiile sale pe perioada în care se gãseşte în imposibilitate.
(5) Directorul executiv al direcţiei teritoriale de regim silvic şi de vânãtoare îndeplineşte atribuţiile prevãzute de <>Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificãrile ulterioare, în calitate de ordonator de credite.
ART. 5
În vederea îndeplinirii atribuţiilor stabilite prin prezenta hotãrâre, direcţiile teritoriale de regim silvic şi de vânãtoare sunt încadrate cu personal tehnic silvic, precum şi cu personal cu pregãtire economicã, juridicã şi cu personal administrativ, potrivit structurii organizatorice.
ART. 6
(1) În structura organizatoricã a fiecãrei direcţii teritoriale de regim silvic şi de vânãtoare funcţioneazã servicii, birouri sau compartimente, dupã caz, dupã cum urmeazã:
a) de implementare pentru activitatea de silviculturã;
b) de implementare pentru activitatea de vânãtoare;
c) de monitorizare a lucrãrilor tehnico-economice în fondul forestier naţional la nivel regional;
d) de implementare a mãsurilor din domeniul silviculturii şi vânãtorii din Programul SAPARD;
e) de consultanţã şi asistenţã de specialitate;
f) de statisticã;
g) pentru relaţii cu publicul;
h) economico-financiar;
i) juridic;
j) de audit.
(2) Structura organizatoricã, statele de funcţii şi repartizarea numãrului de personal pentru direcţiile teritoriale de regim silvic şi de vânãtoare se aprobã prin ordin al conducãtorului autoritãţii publice centrale care rãspunde de silviculturã.
(3) Salarizarea personalului încadrat la direcţiile teritoriale de regim silvic şi de vânãtoare se face potrivit prevederilor legale.
ART. 7
Dotãrile direcţiilor teritoriale de regim silvic şi de vânãtoare se stabilesc prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 409/2004 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale.
ART. 8
Direcţiile teritoriale de regim silvic şi de vânãtoare au urmãtoarele atribuţii:

A. În domeniul silviculturii
I. Asigurarea integritãţii fondului forestier naţional şi a vegetaţiei forestiere din afara fondului forestier naţional:
a) propun direcţiei de specialitate din cadrul autoritãţii publice centrale care rãspunde de silviculturã, pe baza prevederilor amenajamentelor sau studiilor de amenajare a pãdurilor, volumul de masã lemnoasã, resursele şi destinaţia masei lemnoase de recoltat anual, pe natura produselor şi pe categorii de deţinãtori;
b) repartizeazã în teritoriu cotele de tãiere, în cadrul volumului de masã lemnoasã aprobat prin hotãrâre a Guvernului, pe categorii de deţinãtori de pãduri, alţii decât statul, şi de terenuri cu vegetaţie forestierã din afara fondului forestier naţional;
c) stabilesc şi comunicã trimestrial celor interesaţi preţurile pe specii şi sortimente, în condiţiile legii, pentru materialele lemnoase fãrã provenienţã legalã, care nu pot fi identificate faptic şi a cãror contravaloare se calculeazã pentru aplicarea prevederilor <>art. 24 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 180/2002 , cu modificãrile ulterioare;
d) ţin evidenţa, pe ocoale silvice şi localitãţi, a suprafeţelor puse în posesie din fondul forestier naţional şi a titlurilor emise pentru acestea;
e) aprobã actele de punere în valoare pentru specia cireş;
f) propun executarea de lucrãri de prevenire şi combatere a bolilor şi dãunãtorilor pãdurii, în vegetaţia forestierã situatã în afara fondului forestier;
g) efectueazã controlul de fond şi controlul tehnic anual al regenerãrii în fondul forestier proprietate privatã a persoanelor fizice, care nu este administrat prin structuri silvice proprii.
II. Cadastrul forestier, circulaţia juridicã a terenurilor forestiere şi amenajarea pãdurilor:
a) ţin evidenţa terenurilor cu destinaţie forestierã şi a celor cu vegetaţie forestierã din afara fondului forestier, pe categorii de folosinţã, indiferent de natura proprietãţii, şi urmãresc furnizarea de cãtre administratorii terenurilor respective a datelor necesare în vederea realizãrii sistemului de cadastru general;
b) analizeazã şi aprobã, dupã caz, solicitãrile de ocupare definitivã sau folosire temporarã din fondul forestier naţional a terenurilor cu suprafeţe de pânã la 1,0 ha, precum şi de defrişare a vegetaţiei forestiere din afara acestuia;
c) analizeazã şi avizeazã, dupã caz, solicitãrile de scoatere definitivã sau temporarã din fondul forestier naţional a terenurilor cu suprafeţe de peste 1,0 ha;
d) analizeazã, avizeazã şi, dupã caz, aprobã, conform competenţelor legale, reprimirea în fondul forestier naţional a suprafeţelor scoase temporar, la expirarea termenului contractual, precum şi restituirea garanţiilor în condiţiile prevãzute de <>art. 93 alin. (3) din Legea fondului funciar nr. 18/1991 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
e) analizeazã şi avizeazã documentaţiile întocmite în legãturã cu stabilirea contravalorii despãgubirilor ce trebuie acordate proprietarilor de pãduri cu funcţii speciale de protecţie, ca urmare a restricţiilor prevãzute în amenajamente, şi propun aprobarea documentaţiilor respective;
f) propun spre aprobare încadrarea pe categorii funcţionale a vegetaţiei forestiere din afara fondului forestier naţional;
g) urmãresc respectarea exercitãrii dreptului de preemţiune al statului la toate vânzãrile de bunãvoie sau silite pentru enclavele din fondul forestier proprietate publicã a statului şi terenurile limitrofe acestuia şi propun mãsurile necesare, dupã caz;
h) organizeazã activitãţile tehnice silvice, finanţate de la bugetul de stat, pentru pãdurile proprietate privatã a persoanelor fizice, conform competenţelor legale;
i) realizeazã recepţia finalã pentru lucrãrile de amenajare a pãdurilor - faza de proiectare tehnologicã teren - pentru fondul forestier proprietate publicã a unitãţilor administrativ-teritoriale, proprietate privatã a unitãţilor de cult, a instituţiilor de învãţãmânt sau a altor persoane juridice, proprietate privatã indivizã, proprietate privatã a persoanelor fizice, precum şi a studiilor de transformare a pãşunilor împãdurite;
j) avizeazã în comisia tehnico-economicã proprie amenajamente silvice pentru terenuri forestiere cu suprafaţa de pânã la 30 ha;
k) asigurã participarea reprezentanţilor la conferinţele I şi a II-a de amenajare a pãdurilor pentru suprafeţele de fond forestier, la nivel de proprietate, de pânã la 1.000 ha inclusiv;
l) analizeazã, avizeazã sau aprobã, dupã caz, solicitãrile privind exceptarea de la prevederile amenajamentelor sau ale studiilor sumare de amenajare, indiferent de forma de proprietate;
m) analizeazã, avizeazã sau aprobã, dupã caz, solicitãrile de schimbare a categoriei de folosinţã silvicã pentru fondul forestier proprietate publicã a unitãţilor administrativ-teritoriale, proprietate privatã a unitãţilor de cult, a instituţiilor de învãţãmânt sau a altor persoane juridice, proprietate privatã indivizã, proprietate privatã a persoanelor fizice.
III. Regenerarea pãdurilor, înfiinţarea perdelelor forestiere de protecţie, reconstrucţia ecologicã, amenajarea bazinelor hidrografice torenţiale şi accesibilizarea fondului forestier:
a) analizeazã şi aprobã, dupã caz, proiectele de regenerare a pãdurilor, ajutorarea regenerãrii naturale şi reconstrucţia ecologicã pentru fondul forestier naţional şi pentru vegetaţia forestierã situatã în afara acestuia;
b) avizeazã, în vederea autorizãrii, unitãţile specializate în executarea lucrãrilor de împãdurire, întreţinere şi îngrijire a culturilor forestiere şi a arboretelor;
c) analizeazã documentaţiile tehnico-economice pentru reinstalarea şi întreţinerea vegetaţiei forestiere pânã la realizarea stãrii de masiv şi le transmit spre aprobare direcţiei de specialitate din cadrul autoritãţii publice centrale care rãspunde de silviculturã;
d) analizeazã şi aprobã, dupã caz, proiectele de reîmpãdurire a suprafeţelor scoase temporar din fondul forestier privat, urmãrind executarea lucrãrilor prevãzute;
e) analizeazã şi avizeazã, dupã caz, documentaţia agenţilor economici care au ca obiect de activitate executarea de lucrãri silvice, cum ar fi împãduririle, lucrãrile de întreţinere şi îngrijire şi altele asemenea, sau producerea de material genetic forestier, cum ar fi seminţele, puieţii, butaşii şi altele asemenea;
f) analizeazã şi avizeazã documentaţiile pentru obţinerea de cãtre proprietarii de pãduri a finanţãrii de la bugetul de stat, în vederea executãrii lucrãrilor silvice, inclusiv a lucrãrilor de amenajare în cazul persoanelor fizice;
g) analizeazã documentaţiile pentru proiectele de investiţii efectuate din surse bugetare şi extrabugetare la care ordonator de credite este autoritatea publicã centralã care rãspunde de silviculturã, monitorizeazã punerea lor în execuţie şi avizeazã recepţiile parţiale şi finale ale acestora;
h) analizeazã modul în care s-au realizat proiectele de investiţii în silviculturã, finanţate de la bugetul de stat, în baza unor legi speciale;
i) asigurã participarea în comandamentele judeţene de analizã a realizãrii programului anual de înfiinţare a perdelelor forestiere de protecţie;
j) asigurã conform competenţelor legale respectarea reglementãrilor privind producerea, comercializarea şi utilizarea materialelor forestiere de reproducere;
k) certificã provenienţa din surse aprobate şi calitatea materialelor forestiere de reproducere utilizate în lucrãrile de împãdurire;
l) organizeazã, în calitate de autoritãţi contractante, proiectarea şi execuţia lucrãrilor de amenajare, ameliorare şi punere în valoare prin împãdurire a terenurilor degradate cuprinse în perimetre de ameliorare şi de înfiinţare a perdelelor forestiere de protecţie, pe terenurile din domeniul public care nu sunt în administrarea Regiei Naţionale a Pãdurilor - Romsilva, pe terenurile din domeniul privat al statului şi pe terenurile proprietate privatã;
m) înainteazã, pentru domeniul lor de competenţã, propuneri la direcţia de specialitate din cadrul autoritãţii publice centrale care rãspunde de silviculturã, în vederea întocmirii listei obiectivelor de investiţii care se finanţeazã din Fondul de ameliorare a fondului funciar cu destinaţie silvicã, elaborate în concordanţã cu documentaţiile tehnico-economice, inventarele de lucrãri la finele anului precedent şi rezultatele controlului anual al regenerãrilor, efectuat conform instrucţiunilor pentru desfãşurarea controlului anual al regenerãrilor;
n) avizeazã situaţiile de lucrãri întocmite de direcţiile silvice ale Regiei Naţionale a Pãdurilor - Romsilva, pentru lucrãrile executate la obiectivele de investiţii care se finanţeazã din Fondul de ameliorare a fondului funciar cu destinaţie silvicã, situate în fondul forestier proprietate publicã a statului;
o) participã la recepţia lucrãrilor realizate la obiectivele de investiţii care se finanţeazã din Fondul de ameliorare a fondului funciar cu destinaţie silvicã, situate în fondul forestier proprietate publicã a statului;
p) numesc comisiile pentru recepţia lucrãrilor realizate la obiectivele de investiţii care se finanţeazã din Fondul de ameliorare a fondului funciar cu destinaţie silvicã, din domeniul lor de competenţã;
q) organizeazã recepţia lucrãrilor realizate la obiectivele de investiţii care se finanţeazã din Fondul de ameliorare a fondului funciar cu destinaţie silvicã, din domeniul lor de competenţã, şi participã la aceastã recepţie;
r) asigurã, pentru domeniul lor de competenţã, verificarea, aprobarea şi decontarea lucrãrilor de amenajare, ameliorare şi punere în valoare prin împãdurire a terenurilor degradate şi de înfiinţare a perdelelor forestiere de protecţie din Fondul de ameliorare a fondului funciar cu destinaţie silvicã, pe baza situaţiilor de lucrãri;
s) elaboreazã, pentru domeniul lor de competenţã, procesulverbal de predare-primire între executant şi deţinãtorul terenului a lucrãrilor realizate la obiectivele de investiţii care se finanţeazã din Fondul de ameliorare a fondului funciar cu destinaţie silvicã;
t) comunicã oficiilor judeţene de cadastru, geodezie şi cartografie modificãrile survenite, dupã caz, cu privire la încadrarea în categoria de folosinţã pãduri şi alte terenuri cu vegetaţie forestierã a terenurilor care fac obiectul ameliorãrii prin împãdurire.
IV. Îndrumarea structurilor de administrare a pãdurilor, relaţiile cu proprietarii şi deţinãtorii de pãduri şi de terenuri cu vegetaţie forestierã din afara fondului forestier, relaţiile cu agenţii economici:
a) monitorizeazã implementarea proiectelor specifice silviculturii din Programul SAPARD;
b) analizeazã documentaţiile privind înfiinţarea structurilor de administraţie silvicã şi le avizeazã, dupã caz, în conformitate cu prevederile <>Ordinului ministrului agriculturii, alimentaţiei şi pãdurilor nr. 116/2002 pentru aprobarea Instrucţiunilor privind autorizarea personalului silvic, avizarea constituirii şi autorizarea funcţionãrii structurilor silvice pentru gospodãrirea pãdurilor proprietate privatã şi a celor proprietate publicã aparţinând comunelor, oraşelor şi municipiilor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
c) avizeazã angajarea personalului silvic de toate gradele, altul decât cel pentru structurile Regiei Naţionale a Pãdurilor - Romsilva, necesar pentru paza şi gospodãrirea pãdurilor, pe baza susţinerii unui test scris şi a unui interviu pe teme profesionale;
d) coordoneazã acţiunile de informare, educare, instruire şi altele asemenea, finanţate de la bugetul de stat, pentru popularizarea legislaţiei silvice şi educaţiei forestiere, în vederea respectãrii regimului silvic de cãtre proprietari;
e) executã consultanţã de specialitate silvicã la solicitarea deţinãtorilor sau a proprietarilor de pãduri şi terenuri cu vegetaţie forestierã din afara fondului forestier;
f) asigurã aducerea la cunoştinţã populaţiei a obligaţiilor privind prevenirea şi stingerea incendiilor;
g) elibereazã autorizaţii pentru confecţionarea dispozitivelor de marcat dreptunghiulare şi ţine evidenţa acestora, asigurând inclusiv depozitarea, pentru agenţii care şi-au întrerupt activitatea;
h) asigurã, în cazul pãdurilor care nu sunt administrate de structuri de administraţie de specialitate, reprimirea parchetelor de exploatare.

B. În domeniul cinegetic
I. Atribuirea gestiunii fondurilor de vânãtoare:
a) încheie contractele de gestionare a fondurilor de vânãtoare şi actele adiţionale la acestea;
b) verificã modul în care gestionarii fondurilor de vânãtoare îşi îndeplinesc obligaţiile contractuale;
c) încaseazã sumele care reprezintã cota-parte cuvenitã bugetului statului din tariful de gestionare a fondurilor de vânãtoare, pe care le vireazã la bugetul de stat;
d) iau mãsurile care se impun ca urmare a prevederilor contractelor de gestionare a fondurilor de vânãtoare.
II. Gospodãrirea fondurilor de vânãtoare:
a) monitorizeazã şi coordoneazã desfãşurarea acţiunilor de evaluare anualã a efectivelor de vânat şi fac propuneri privind mãrimea cotelor de recoltã, încheind în acest sens documentele specifice;
b) fac observaţii asupra stãrii efectivelor de vânat pe fondurile de vânãtoare, iar în situaţii justificate fac propuneri pentru modificarea cotelor de recoltã, precum şi pentru modificarea perioadei legale de vânãtoare la unele specii de vânat existente pe aceste fonduri;
c) analizeazã şi supun aprobãrii solicitãrile gestionarilor fondurilor de vânãtoare referitoare la reaşezãri, suplimentãri de cotã, recoltarea în afara perioadei legale;
d) analizeazã şi propun spre aprobare autoritãţii publice centrale care rãspunde de silviculturã studiile referitoare la popularea fondurilor de vânãtoare cu specii noi de vânat;
e) analizeazã şi propun spre aprobare autoritãţii publice centrale care rãspunde de silviculturã documentaţiile privind propunerile de înfiinţare a crescãtoriilor pentru specii valoroase de vânat destinat populãrilor, a crescãtoriilor de vânat destinat consumului şi a complexurilor de vânãtoare;
f) monitorizeazã modul în care deţinãtorii de terenuri şi gestionarii fondurilor de vânãtoare aplicã mãsurile necesare menţinerii echilibrului agro-silvo-cinegetic şi prevenirii pagubelor cauzate de vânat şi prin vânãtoare culturilor agricole, animalelor domestice şi fondului forestier şi aplicã mãsurile prevãzute de legislaţia în domeniu;
g) ţin evidenţa evoluţiei efectivelor de vânat, a dinamicii recoltelor şi statistica trofeelor de vânat medaliabile;
h) constatã pagubele produse de vânatul din categoria speciilor strict protejate şi propun modul de soluţionare a litigiilor;
i) avizeazã studiile de specialitate pentru gestionarea durabilã a vânatului;
j) organizeazã şi desfãşoarã acţiuni de prevenire şi combatere a braconajului la vânãtoare.
III. Aplicarea reglementãrilor specifice:
a) utilizeazã sistemul informaţional în domeniul cinegetic şi fac propuneri de îmbunãtãţire a acestuia;
b) autorizeazã, în condiţiile legii, ţinerea în captivitate a animalelor sãlbatice;
c) asigurã participarea în comisiile de examinare, la examenele organizate pentru dobândirea permisului de vânãtoare, atunci când sunt împuternicite;
d) atestã, în condiţiile legii, inspectorii voluntari de vânãtoare şi fac propuneri pentru recompensarea acestora în condiţiile stabilite prin reglementãri emise de autoritatea publicã centralã care rãspunde de silviculturã;
e) atestã, în condiţiile legii, persoanele fizice şi juridice care pot întocmi studii de specialitate pentru gestionarea durabilã a fondurilor de vânãtoare.

C. Alte atribuţii:
a) întocmesc evidenţele statistice conform competenţelor stabilite;
b) asigurã participarea reprezentanţilor autoritãţii publice centrale care rãspunde de silviculturã în acţiunea de aplicare a prevederilor legilor de retrocedare a fondului funciar, privitoare la validarea şi eliberarea titlurilor de proprietate;
c) prezintã periodic rapoarte, informãri şi sinteze asupra activitãţii desfãşurate;
d) aprobã sau anuleazã, în condiţiile legii, actele de punere în valoare pentru masa lemnoasã provenitã din fondul forestier, altul decât cel proprietate publicã a statului;
e) asigurã participarea propriilor reprezentanţi în comisiile de evaluare şi de cumpãrare a terenurilor pe care le achiziţioneazã Regia Naţionalã a Pãdurilor - Romsilva în numele statului;
f) rãspund oricãror alte solicitãri ale autoritãţii publice centrale care rãspunde de silviculturã;
g) primesc şi furnizeazã de la, respectiv cãtre, inspectoratele teritoriale de regim silvic şi cinegetic date şi informaţii privind activitãţile specifice domeniului de activitate.
ART. 9
Atribuţiile prevãzute în prezenta hotãrâre se completeazã cu atribuţiile specifice de implementare din domeniul silviculturii şi al vânãtorii, în conformitate cu reglementãrile legale în vigoare.

PRIM-MINISTRU
ADRIAN NĂSTASE

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul agriculturii, pãdurilor şi dezvoltãrii rurale,
Ilie Sârbu

Ministrul delegat pentru coordonarea autoritãţilor de control,
Ionel Blãnculescu

Ministrul muncii, solidaritãţii sociale şi familiei,
Elena Dumitru

p. Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Gherghina,
secretar de stat

Bucureşti, 7 aprilie 2004.
Nr. 535.


ANEXĂ


LISTA

cuprinzând direcţiile teritoriale de regim silvic şi de vânãtoare
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Denumirea Sediul Judeţele arondate
crt.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Direcţia teritorialã de Municipiul Braşov Braşov, Covasna,
regim silvic şi de Harghita, Sibiu
vânãtoare Braşov
2. Direcţia teritorialã de Municipiul Bucureşti Argeş, Cãlãraşi,
regim silvic şi de Dâmboviţa, Giurgiu,
vânãtoare Bucureşti Ialomiţa, Ilfov,
Prahova, Teleorman,
municipiul Bucureşti
3. Direcţia teritorialã de Municipiul Focşani Brãila, Buzãu,
regim silvic şi de Constanţa, Galaţi,
vânãtoare Focşani Tulcea, Vrancea
4. Direcţia teritorialã de Municipiul Cluj-Napoca Alba, Bistriţa-Nãsãud,
regim silvic şi de Cluj, Mureş
vânãtoare Cluj
5. Direcţia teritorialã de Municipiul Suceava Bacãu, Botoşani,
regim silvic şi de Iaşi, Neamţ,
vânãtoare Suceava Suceava, Vaslui
6. Direcţia teritorialã de Municipiul Satu Mare Bihor, Maramureş,
regim silvic şi de Sãlaj, Satu Mare
vânãtoare Satu Mare
7. Direcţia teritorialã de Municipiul Timişoara Arad, Caraş-Severin,
regim silvic şi de Hunedoara, Timiş
vânãtoare Timişoara
8. Direcţia teritorialã de Municipiul Dolj, Gorj, Mehedinţi,
regim silvic şi de Râmnicu Vâlcea Olt, Vâlcea
vânãtoare Râmnicu Vâlcea
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



------------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016