Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 531 din 30 mai 2007  privind aprobarea modului de indeplinire a gradului valoric de integrare in Romania de catre Societatea Comerciala Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 531 din 30 mai 2007 privind aprobarea modului de indeplinire a gradului valoric de integrare in Romania de catre Societatea Comerciala "Daewoo Automobile Romania" - S.A.

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 393 din 11 iunie 2007
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ARTICOL UNIC
Evaluarea modului de îndeplinire a gradului valoric de integrare în România de cãtre Societatea Comercialã "Daewoo Automobile România" - S.A., conform <>Legii nr. 71/1994 privind acordarea unor facilitãţi suplimentare faţã de <>Legea nr. 35/1991 , republicatã, pentru atragerea de investitori strãini în industrie, se calculeazã potrivit anexei care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.

PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemneazã:


───────────────
Ministrul economiei şi finanţelor,
Varujan Vosganian

Preşedintele Autoritãţii
pentru Valorificarea Activelor Statului,
Teodor Atanasiu

Bucureşti, 30 mai 2007.
Nr. 531.

ANEXĂ

CALCULUL
gradului de integrare pentru Cielo şi Matiz în anul 2001

1.1. Formula de calcul
În contractul de asistenţã tehnicã, anexã la Contractul de societate al DWAR, se prevede la art. 1.11: "Termenul conţinuturi locale va însemna: (i) pentru autoturisme, motoare, cutii de viteze: preţul ex-factory - preţ import; şi (ii) pentru piesele şi componentele furnizorului: preţul ex-factory." Observând cã sintagma conţinuturi locale este sinonimã cu grad de integrare, aceastã definiţie este exprimatã în termeni matematici astfel:






Preţ piese import (CIF)
grad de integrare (%) = ( 1 - ────────────────────────── ) x 100
Preţ vehicul (ex-factory)



1.2. Selectarea produselor de evaluat
Vehiculul Cielo a fost fabricat în anul 2001 în mai multe variante de echipare pentru a rãspunde nevoilor pieţei. Aceste variante au fost definite pornindu-se de la varianta de echipare maximã, prin eliminarea unor accesorii. Varianta de echipare maximã este cea definitã în Planul de afaceri al DWAR, anexã la contractul de societate. De aceea, gradul de integrare se determinã pentru aceastã variantã de Cielo. Din motive similare, gradul de integrare pentru Matiz se determinã, de asemenea, pe varianta maximã de echipare.
În anul 2001, denumirile comerciale utilizate şi în înregistrãrile interne ale DWAR pentru variantele de echipare maximã ale vehiculelor Cielo şi Matiz au fost:
Cielo Executive, respectiv, Matiz SE Power
Prin urmare, acestea sunt variantele pentru care se determinã gradul de integrare în anul 2001.
1.3. Determinarea preţului pieselor de import
Conform Planului de afaceri, cap. VIII "Plan de integrare", partea a II-a "Procedura de dezvoltare a pieselor", piesele necesare producerii unui vehicul se clasificã în 3 categorii: (i) piese produse în DWAR (piese UP - uzinare proprie); (ii) piese aprovizionate de la furnizorii locali; şi (iii) piese importate de la furnizorii externi.
1.3.1. Nomenclatorul pieselor de fabricaţie
Corespunzãtor celor 3 categorii de piese definite în Procedura de dezvoltare a pieselor, DWAR menţine un nomenclator cu piesele de fabricaţie pentru fiecare produs, cu marcarea provenienţei fiecãrei piese. Nomenclatoarele de piese conţin cantitãţile de piese necesare pentru fabricarea unei unitãţi de produs.
1.3.2. Valorizarea pieselor
Pentru fiecare reper din listele cu piese din import a fost stabilit preţul de aprovizionare astfel:
a) au fost identificate toate facturile pentru piese aprovizionate în cursul anului 2001 şi au fost extrase preţurile. În cazurile în care preţurile au variat în cursul anului, pentru calculul gradului de integrare a fost luat în considerare cel mai mare preţ de aprovizionare (aceasta fiind o situaţie defavorabilã DWAR);
b) pentru piesele pentru care preţurile au fost negociate în condiţie FOB, preţurile au fost convertite la preţuri CIF prin aplicarea unui coeficient de corecţie de 6,29% pentru Cielo şi 5,55% pentru Matiz. Coeficienţii de corecţie au fost stabiliţi pe baza experienţei anterioare, ca valoare medie a cheltuielilor legate de transportul pieselor de la furnizori la Craiova, pentru modelul respectiv de vehicul;
c) pentru piesele pentru care preţurile au fost negociate în condiţie CIP, au fost însumate preţurile obţinute prin aplicarea algoritmului descris la lit. a).
________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016