Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 525 din 30 mai 2007  privind organizarea si functionarea Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 525 din 30 mai 2007 privind organizarea si functionarea Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 395 din 12 iunie 2007
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, al art. 6 alin. (1) şi al <>art. 9 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 74/2005 privind înfiinţarea Autoritãţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 111/2006 ,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
(1) Autoritatea Naţionalã pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice, denumitã în continuare A.N.R.M.A.P., se organizeazã şi funcţioneazã ca instituţie publicã, cu personalitate juridicã, în subordinea Guvernului şi în coordonarea secretarului general al Guvernului.
(2) Sediul A.N.R.M.A.P. este în municipiul Bucureşti.
ART. 2
(1) În vederea realizãrii rolului sãu fundamental privind formularea la nivel de concepţie, promovarea şi implementarea politicii în domeniul achiziţiilor publice, precum şi pentru asigurarea unei bune funcţionãri a instituţiei, A.N.R.M.A.P. îndeplineşte urmãtoarele funcţii şi atribuţii principale:
a) elaboreazã planurile de acţiune în scopul implementãrii strategiei şi politicilor de dezvoltare a sistemului achiziţiilor publice;
b) elaboreazã şi propune spre aprobare Guvernului proiecte de acte normative care au ca obiect reglementarea în domeniul achiziţiilor publice, precum şi propune Guvernului modificarea actelor normative care pot aduce atingere compatibilitãţii/conformitãţii cu legislaţia comunitarã în materie;
c) evalueazã necesitãţile de perfecţionare a cadrului normativ în domeniu şi propune mãsurile de remediere a deficienţelor constatate în aplicarea acestuia;
d) avizeazã proiectele de acte normative din alte domenii, care pot avea impact asupra activitãţilor şi domeniului achiziţiilor publice;
e) dezvoltã mecanismele de monitorizare a sistemului de achiziţii publice şi monitorizeazã modul de atribuire a contractelor de achiziţie publicã;
f) prelucreazã informaţiile colectate, constituie şi dezvoltã baze de date şi elaboreazã statistici, sinteze şi rapoarte privind sistemul de achiziţii publice;
g) realizeazã analize, studii şi evaluãri privind sistemul de achiziţii publice, propunând soluţii practice pentru perfecţionarea şi dezvoltarea acestuia;
h) supravegheazã modul de funcţionare a sistemului de achiziţii publice şi de atribuire a contractelor de achiziţie publicã, dispunând, dupã caz, aplicarea sancţiunilor prevãzute de legislaţia în vigoare din domeniul achiziţiilor publice;
i) menţine legãtura operaţionalã cu serviciile tehnice specializate în domeniul achiziţiilor publice ale Comisiei Europene şi ale celorlalte instituţii europene, precum şi cu instituţiile corespondente din statele membre, asigurând participarea la întrunirile periodice, în cadrul comitetelor consultative, a grupurilor de lucru în domeniul achiziţiilor publice organizate la nivelul acestora;
j) menţine legãtura comunicaţionalã şi operaţionalã cu structurile specializate care au anumite competenţe în domeniul achiziţiilor publice, consultându-se şi cooperând cu acestea, cu ministerele şi cu alte organe de specialitate din subordinea Guvernului, cu alte instituţii publice, precum şi cu societatea civilã;
k) elaboreazã punctul de vedere la solicitãrile de clarificare pe care autoritãţile contractante/potenţialii ofertanţi le transmit cu privire la modul de interpretare a prevederilor legislaţiei în domeniul achiziţiilor publice;
l) acordã consiliere metodologicã autoritãţilor contractante privind bunele practici în aplicarea procedurilor de achiziţie publicã;
m) elaboreazã şi publicã documente standard, formulare şi modele-cadru, ghiduri, manuale şi alte instrumente operaţionale pentru aplicarea procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publicã, precum şi suporturi de curs şi alte materiale informative în domeniul achiziţiilor publice;
n) avizeazã programa de pregãtire şi perfecţionare profesionalã în domeniul achiziţiilor publice;
o) avizeazã persoane fizice şi/sau juridice care desfãşoarã activitãţi de perfecţionare şi pregãtire profesionalã în domeniul achiziţiilor publice;
p) atestã/certificã formatorii şi participanţii la cursurile de pregãtire şi perfecţionare profesionalã în domeniul achiziţiilor publice;
q) organizeazã întâlniri periodice cu participanţii din sistem şi cu alte organisme interesate pentru identificarea soluţiilor optime de perfecţionare a sistemului achiziţiilor publice;
r) elaboreazã şi difuzeazã comunicate, informaţii de interes public privind activitatea instituţiei şi funcţionarea sistemului de achiziţii publice;
s) întocmeşte rapoarte periodice de activitate;
t) întocmeşte situaţiile financiare proprii, potrivit legii;
u) îndeplineşte orice alte atribuţii stabilite prin acte normative pentru domeniul sãu de activitate, precum şi cele conferite expres sau care decurg din acorduri internaţionale la care România este parte.
(2) Proiectele de acte normative, care pot avea impact asupra activitãţilor reglementate de legislaţia privind achiziţiile publice, se supun spre adoptare Guvernului numai dupã obţinerea avizului din partea A.N.R.M.A.P.
ART. 3
(1) Asigurarea unui cadru legal coerent şi armonizat cu acquis-ul comunitar în domeniul achiziţiilor publice, precum şi modificarea, completarea şi urmãrirea modului de punere în aplicare a acestuia sunt încredinţate A.N.R.M.A.P., care este învestitã sã adopte mãsuri, în condiţiile legii, pentru a preveni, a stopa sau a remedia efectele produse de încãlcarea prevederilor legale în domeniu.
(2) Sancţiunile prevãzute de lege pentru eludarea sau încãlcarea prevederilor legale în domeniul achiziţiilor publice se aplicã de persoane din cadrul A.N.R.M.A.P., împuternicite prin ordin al preşedintelui A.N.R.M.A.P.
(3) În vederea aplicãrii dispoziţiilor prevãzute la alin. (2), metodologia de supraveghere de cãtre A.N.R.M.A.P. a modului de atribuire a contractelor de achiziţie publicã se aprobã prin ordin al preşedintelui A.N.R.M.A.P. şi se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.
ART. 4
(1) Preşedintele A.N.R.M.A.P., denumit în continuare preşedinte, conduce întreaga activitate a instituţiei, îndeplinind urmãtoarele atribuţii principale:
a) organizeazã, coordoneazã şi controleazã aplicarea legilor, ordonanţelor şi hotãrârilor Guvernului, a ordinelor şi instrucţiunilor emise potrivit legii în domeniul achiziţiilor publice, cu respectarea limitelor de autoritate şi a principiului autonomiei locale a instituţiilor publice şi a operatorilor economici;
b) iniţiazã şi avizeazã proiecte de lege, ordonanţe, hotãrâri ale Guvernului, care pot avea impact asupra activitãţilor şi domeniului achiziţiilor publice, în condiţiile stabilite prin metodologia aprobatã de Guvern;
c) acţioneazã pentru aplicarea strategiei proprii a A.N.R.M.A.P., integratã celei de dezvoltare economico-socialã a Guvernului;
d) emite ordine şi instrucţiuni, potrivit <>art. 5 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 74/2005 , aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 111/2006 ;
e) fundamenteazã şi elaboreazã propuneri pentru bugetul anual, pe care le înainteazã Guvernului;
f) urmãreşte proiectarea şi realizarea investiţiilor din cadrul A.N.R.M.A.P., în limita bugetului aprobat;
g) reprezintã interesele instituţiei şi ale statului în raporturile cu terţe persoane fizice sau juridice din ţarã şi din strãinãtate, în conformitate cu acordurile şi convenţiile la care România este parte şi cu alte înţelegeri stabilite în acest scop;
h) iniţiazã şi negociazã, din împuternicirea Guvernului, în condiţiile legii, încheierea de convenţii, acorduri şi alte înţelegeri internaţionale sau propune întocmirea formelor de aderare la cele existente;
i) contribuie la urmãrirea şi controlul aplicãrii convenţiilor şi acordurilor internaţionale la care România este parte şi ia mãsuri pentru realizarea condiţiilor în vederea integrãrii în structurile europene sau în alte organisme internaţionale;
j) coordoneazã şi urmãreşte elaborarea şi implementarea de politici şi strategii în domeniul achiziţiilor publice;
k) avizeazã, în condiţiile legii, înfiinţarea organismelor neguvernamentale şi coopereazã cu acestea în realizarea scopului pentru care au fost create;
l) colaboreazã cu instituţiile de specialitate pentru formarea şi perfecţionarea pregãtirii profesionale a personalului care îşi desfãşoarã activitatea în domeniul achiziţiilor publice;
m) aprobã editarea publicaţiilor de specialitate de informare;
n) participã la şedinţele Guvernului României, în calitate de invitat;
o) alte atribuţii specifice stabilite prin acte normative sau din împuternicirea Guvernului.
(2) Preşedintele are calitatea de ordonator terţiar de credite.
(3) Preşedintele emite ordine de încadrare şi, dupã caz, de numire, de modificare, de suspendare şi de încetare a raporturilor de muncã, respectiv a raporturilor de serviciu, aprobã transferul şi aplicã sancţiunile disciplinare prevãzute de lege pentru personalul A.N.R.M.A.P.
(4) Preşedintele are dreptul de a delega competenţe vicepreşedintelui, secretarului general şi direcţiilor din subordine.
ART. 5
(1) Vicepreşedintele coordoneazã activitatea de supraveghere şi monitorizare şi îndeplineşte şi alte atribuţii delegate de cãtre preşedinte.
(2) În absenţa preşedintelui, vicepreşedintele este înlocuitorul de drept al acestuia.
ART. 6
(1) Secretarul general coordoneazã activitatea economico-administrativã şi are urmãtoarele atribuţii principale:
a) monitorizeazã şi controleazã elaborarea situaţiilor financiare prevãzute de reglementãrile în vigoare;
b) asigurã funcţionarea în bune condiţii a compartimentelor şi activitãţilor din cadrul A.N.R.M.A.P.;
c) colaboreazã cu compartimentele de specialitate din cadrul Secretariatului General al Guvernului, cu secretarii generali din ministerele şi instituţiile aflate în subordinea Guvernului ori din cadrul celorlalte instituţii ale statului, precum şi cu secretarii judeţelor şi cu directorii generali de prefecturã, în probleme de interes comun;
d) elaboreazã politicile de personal şi principiile directoare pentru managementul de personal în concordanţã cu strategia de dezvoltare a A.N.R.M.A.P.
(2) Secretarul general poate îndeplini şi alte atribuţii prevãzute de regulamentul de organizare şi funcţionare a A.N.R.M.A.P. ori încredinţate de preşedinte.
ART. 7
(1) În cadrul A.N.R.M.A.P., în subordinea preşedintelui funcţioneazã urmãtoarele structuri organizatorice:
a) Direcţia generalã politici şi reglementare;
b) Direcţia generalã analize şi dezvoltare operaţionalã;
c) Direcţia generalã supraveghere, monitorizare şi evaluare;
d) Direcţia economico-administrativã;
e) Cabinetul preşedintelui;
f) Departamentul strategii şi comunicare;
g) Compartimentul audit intern.
(2) Structura organizatoricã prevãzutã la alin. (1) lit. c) se aflã în directa coordonare a vicepreşedintelui.
(3) Structura organizatoricã prevãzutã la alin. (1) lit. d) se aflã în directa coordonare a secretarului general.
ART. 8
(1) Numãrul maxim de posturi din aparatul A.N.R.M.A.P. este de 96, din care un post de consilier de afaceri europene.
(2) Numãrul maxim de posturi prevãzut la alin. (1) nu include postul de preşedinte şi vicepreşedinte, şi nici posturile aferente Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor.
ART. 9
(1) În cadrul structurii organizatorice prevãzute în anexa nr. 1, prin ordin al preşedintelui, se pot organiza direcţii, servicii, birouri sau alte compartimente.
(2) Regulamentul de organizare şi funcţionare, structura personalului şi numãrul salariaţilor pentru fiecare direcţie, compartiment sau departament, precum şi atribuţiile şi responsabilitãţile acestora se stabilesc, potrivit legii, prin ordin al preşedintelui, în limita numãrului de posturi aprobate.
(3) Atribuţiile, sarcinile şi rãspunderile individuale ale personalului din aparatul A.N.R.M.A.P. se stabilesc prin fişa postului, pe baza regulamentului de organizare şi funcţionare.
(4) În cadrul cabinetului preşedintelui se încadreazã, prin ordin al preşedintelui, personalul prevãzut de legislaţia în vigoare.
(5) Departamentul de strategii şi comunicare funcţioneazã ca direcţie şi se încadreazã exclusiv, pe bazã de concurs, cu personalul contractual prevãzut de legislaţia în vigoare.
ART. 10
(1) În aplicarea dispoziţiilor <>art. 9 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 74/2005 , aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 111/2006 , salariile de bazã ale personalului A.N.R.M.A.P. se majoreazã cu pânã la 40%, conform criteriilor stabilite în anexa nr. 2.
(2) În sensul prevederilor de la alin. (1), cuantumul drepturilor salariale individuale ca urmare a aplicãrii criteriilor de majorare a salariilor de bazã se stabileşte prin ordin al preşedintelui, în funcţie de atribuţiile specifice şi în mãsura în care se îndeplinesc condiţiile prevãzute.
ART. 11
(1) În vederea îndeplinirii funcţiei de reprezentare pe lângã instituţiile europene în ceea ce priveşte domeniul achiziţiilor publice, preşedintele poate desemna, prin ordin, specialişti ai instituţiei care se detaşeazã pe lângã Ministerul Afacerilor Externe şi îşi desfãşoarã activitatea în cadrul Reprezentanţei Permanente a României pe lângã Uniunea Europeanã.
(2) Sumele aferente necesare acoperirii cheltuielilor activitãţii personalului detaşat din cadrul A.N.R.M.A.P. se asigurã din bugetul A.N.R.M.A.P., în condiţiile <>art. 5 din Hotãrârea Guvernului nr. 167/2003 privind structura şi încadrarea cu personal a Misiunii Permanente a României pe lângã Uniunea Europeanã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
(3) A.N.R.M.A.P. beneficiazã, prin redistribuire de la Cancelaria Primului-Ministru, de un post diplomatic în cadrul Reprezentanţei Permanente a României pe lângã Uniunea Europeanã.
ART. 12
(1) Finanţarea cheltuielilor curente şi de capital se asigurã din venituri proprii şi din subvenţii acordate de la bugetul de stat prin Secretariatul General al Guvernului.
(2) Veniturile proprii se constituie din:
a) sume reprezentând contravaloarea atestatelor, certificatelor, avizelor emise de A.N.R.M.A.P. în legãturã cu derularea de cãtre instituţiile de formare profesionalã publice şi/sau private a unor proiecte ori acţiuni de instruire şi/sau de perfecţionare profesionalã a personalului implicat în activitãţi specifice domeniului achiziţiilor publice;
b) sume provenite din publicarea de broşuri, cataloage şi alte materiale informative în domeniul achiziţiilor publice;
c) sume obţinute ca urmare a dezvoltãrii unor soluţii şi instrumente specifice care pot fi utilizate de cãtre autoritãţile contractante în cadrul procedurilor de atribuire, în condiţiile prevãzute de lege;
d) fonduri rambursabile/nerambursabile, cum ar fi, fãrã a se limita la acestea, fondurile comunitare şi/sau alte fonduri acordate de cãtre instituţiile financiare naţionale/internaţionale, în condiţiile prevãzute de lege;
e) alte venituri ce se pot realiza în condiţiile prevãzute de alte acte normative în vigoare.
ART. 13
A.N.R.M.A.P. utilizeazã un parc propriu de mijloace de transport, format din 8 autoturisme. Consumul lunar normat de carburanţi se stabileşte potrivit dispoziţiilor legale în vigoare.
ART. 14
Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 15
(1) Pe data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri se abrogã <>Hotãrârea Guvernului nr. 895/2005 privind organizarea şi funcţionarea Autoritãţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 751 din 18 august 2005.
(2) Pe data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri, punctul 11 al literei B din anexa la <>Hotãrârea Guvernului nr. 167/2003 privind structura şi încadrarea cu personal a Misiunii Permanente a României pe lângã Uniunea Europeanã, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 114 din 24 februarie 2004, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se modificã potrivit prevederilor art. 11 alin. (3) din prezenta hotãrâre.

PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemneazã:


───────────────
Autoritatea Naţionalã pentru Reglementarea
şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice,
Corneliu Burada

Secretarul General al Guvernului,
Ilie Gavril Bolojan

Ministrul muncii,
familiei şi egalitãţii de şanse,
Paul Pãcuraru

p. Ministrul economiei şi finanţelor,
Doina-Elena Dascãlu,
secretar de stat

Bucureşti, 30 mai 2007.
Nr. 525.

ANEXA 1

Numãrul maxim de posturi = 96, exclusiv preşedintele
şi vicepreşedintele, precum şi posturile aferente
Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor


STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
a Autoritãţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea
Achiziţiilor Publice





┌────────────┐
┌─────────────────┤ │
│ │ PREŞEDINTE ├────────────┐
│ ┌──┤ │ │
│ │ └─────┬──────┘ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│ │ │ │
┌───────────┴───────────┐ │ │ ┌───────┴────────┐
│Departamentul strategii│ │ │ │ Compartimentul │
│ şi comunicare*1) │ │ │ │ audit intern │
└───────────┬───────────┘ │ │ └────────────────┘
| │ │
| │ │
┌────┴──────┐ │ │
│ Cabinet ├───────┘ │
│ presedinte│ │
└───────────┘ │




┌──────────────┐ ├────────────────┬────────────────┐
│VICEPREŞEDINTE├───────────────┤ │Secretar general│
└┬─────────────┘ │ └─────────────┬──┘
| │ |
| │ |
| │ |
| ┌──────────────┬────────┴────────┬─────────────────┐ |
┌──────┴─────┴────┐ ┌─────┴───────┐ ┌─────┴──────┐ ┌──────┴───┴───┐
│ Direcţia │ │ Direcţia │ │ Direcţia │ │ Direcţia │
│ generalã │ │ generalã │ │ generalã │ │ economico- │
│ supraveghere, │ │ politici şi │ │analize şi │ │administrativã│
│ monitorizare │ │reglementare │ │dezvoltare │ │ │
│ şi evaluare │ │ │ │operaţionalã│ │ │
└─────────────────┘ └─────────────┘ └────────────┘ └──────────────┘


_______
*1) Se încadreazã cu personal contractual şi funcţioneazã ca direcţie.


ANEXA 2

CRITERIILE
de majorare a salariilor de bazã pentru personalul Autoritãţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice


─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Cota de majorare
crt. Denumirea criteriului a salariului de bazã*)
(%)
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Natura şi complexitatea/dificultatea
activitãţilor derulate în cadrul A.N.R.M.A.P.*1) 20
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2. Cerinţe de reprezentativitate ale postului*2) 10
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3. Responsabilitãţi specifice determinate de
supravegherea modului de atribuire
a contractelor de achiziţie publicã*3) 10
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


_________
*) Criteriile din prezenta anexã se cumuleazã în mãsura în care se îndeplinesc condiţiile aferente.
*1) Acest criteriu se aplicã acelor persoane care, în conformitate cu atribuţiile specifice prevãzute în fişa postului, desfãşoarã activitãţi cu un grad ridicat de complexitate/dificultate, dat de natura specificului activitãţii A.N.R.M.A.P., respectiv de: necesitatea utilizãrii şi culegerii informaţiilor privind impactul dezvoltãrii şi implementãrii reglementãrilor din domeniul achiziţiilor publice în statele membre ale Uniunii Europene în îndeplinirea funcţiei de reglementare; prelucrarea unui volum mare de informaţii ca urmare a implementãrii adecvate a activitãţii de suport tehnic şi de monitorizare; numãrul ridicat al deplasãrilor în teritoriu ca urmare a necesitãţii desfãşurãrii unor acţiuni tematice; necesitatea de corelare a politicilor elaborate la nivelul A.N.R.M.A.P. cu strategia de dezvoltare şi de comunicare internã/externã a instituţiei şi de asigurare a legãturii comunicaţionale operative între instituţiile cu anumite competenţe în domeniul achiziţiilor publice, precum şi cu societatea civilã şi mass-media, în scopul transparentizãrii modului de funcţionare a instituţiei şi a sistemului de achiziţii publice; numãrul ridicat şi varietatea problemelor întâlnite în practica agregatã procesului de atribuire a contractelor de achiziţie publicã; necesitatea de asigurare a funcţionãrii în bune condiţii a compartimentelor şi activitãţilor din cadrul A.N.R.M.A.P., în scopul eficientizãrii modului de funcţionare a instituţiei în cadrul sistemului de achiziţii publice; cercetarea şi dezvoltarea bunelor practici în domeniu, proces care implicã o activitate conceptualã pe termen lung pentru asigurarea unei bune funcţionãri a sistemului de achiziţii publice; necesitatea de susţinere a anumitor activitãţi cu scopul îmbunãtãţirii capacitãţii de implementare şi de aplicare a legislaţiei la nivelul autoritãţilor contractante, ca urmare a formulãrii de concluzii privind sistemul de perfecţionare profesionalã în domeniu.
*2) Acest criteriu se aplicã acelor persoane care, în conformitate cu atribuţiile specifice prevãzute în fişa postului, rãspund de stabilirea şi menţinerea relaţiilor directe cu instituţiile Uniunii Europene şi cu reprezentanţele României în strãinãtate pentru domeniul de activitate al A.N.R.M.A.P.
*3) Acest criteriu se aplicã, în scopul responsabilizãrii actului de constatare şi de sancţionare a faptelor prin care se încalcã sau se eludeazã prevederile legislaţiei în vigoare în domeniul achiziţiilor publice, acelor persoane care, în conformitate cu metodologia de supraveghere de cãtre A.N.R.M.A.P. a modului de atribuire a contractelor de achiziţie publicã, participã la desfãşurarea procesului de supraveghere.

_________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016