Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 50 din 12 ianuarie 2006  privind aprobarea obiectivelor salariale trimestriale, pe anul 2006, pentru operatorii economici monitorizati potrivit   Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 79/2001 privind intarirea disciplinei economico-financiare si alte dispozitii cu caracter financiar    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 50 din 12 ianuarie 2006 privind aprobarea obiectivelor salariale trimestriale, pe anul 2006, pentru operatorii economici monitorizati potrivit Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 79/2001 privind intarirea disciplinei economico-financiare si alte dispozitii cu caracter financiar

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 61 din 23 ianuarie 2006
In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata, si al <>art. 11 alin. (3) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 79/2001 privind intarirea disciplinei economico-financiare si alte dispozitii cu caracter financiar, aprobata cu modificari prin <>Legea nr. 59/2002 , cu completarile ulterioare,

Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

ART. 1
(1) Fondul de salarii si numarul mediu de personal prevazute in bugetele de venituri si cheltuieli pentru operatorii economici monitorizati aprobate pentru anul 2006 potrivit legii, precum si reducerile efective de personal, defalcate pe trimestre la nivelul fiecarui minister si fiecarei autoritati publice centrale, sunt prevazute in anexele nr. 1 si, respectiv, nr. 2, care fac parte integranta din prezenta hotarare.
(2) Fondul de salarii prevazut la alin. (1) reprezinta limita maxima in anul 2006 si constituie baza de calcul a drepturilor salariale ce urmeaza a fi negociate prin contractele colective de munca.
ART. 2
(1) Plafoanele trimestriale cuprinse in anexa nr. 1, referitoare la fondul de salarii si la numarul mediu de personal, reprezinta limite maxime, iar valorile referitoare la reducerea efectiva de personal, prevazute in anexa nr. 2, reprezinta limite minime.
(2) In limita plafoanelor prevazute in anexa nr. 1 si tinand seama de valorile prevazute in anexa nr. 2, fiecare minister, autoritate publica centrala, inclusiv Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului, va defalca si va transmite indicatorii respectivi fiecarui operator economic monitorizat aflat sub autoritate sau in coordonare, dupa caz.
ART. 3
Drepturile salariale ocazionale prevazute in contractele colective de munca sau, dupa caz, in contractele individuale de munca, incheiate la nivelul operatorilor economici prevazuti la art. 1, reprezentand prima de vacanta, prima acordata cu ocazia sarbatorilor de Pasti, prima acordata cu ocazia zilei festive a unitatilor si altele de aceasta natura, denumite bonusuri, se vor plati astfel incat, cumulat de la inceputul anului, sa reprezinte, pe primele 3 trimestre ale anului 2006, cel mult 65% si, respectiv, cel mult 35% in trimestrul IV, din suma anuala corespunzatoare bonusurilor cuprinse in fondul de salarii aprobat.
ART. 4
(1) In trimestrele I, II, III si IV ale anului 2006 operatorii economici monitorizati vor retine din fondul de salarii stabilit potrivit art. 2 alin. (2) o suma reprezentand 4% din fondul de salarii aferent fiecarui trimestru, care se va utiliza numai cu avizul ministrului sau, dupa caz, al conducatorului autoritatii publice centrale, respectiv al Autoritatii pentru Valorificarea Activelor Statului.
(2) Suma reprezentand 4% din fondul de salarii aferent trimestrului I va putea fi utilizata numai in trimestrele urmatoare.
(3) Utilizarea sumelor prevazute la alin. (1) se aproba astfel incat, cumulat de la inceputul anului, fondul de salarii consumat de operatorii economici monitorizati sa se incadreze in plafoanele stabilite pe fiecare unitate.
ART. 5
(1) Lunar, fondul de salarii va fi ajustat in sensul diminuarii cu suma aferenta personalului externalizat, definit ca plecari ale personalului ca urmare a desprinderii, dupa caz, a unei unitati, subunitati, activitati sau transferului personalului la o alta unitate.
(2) In fiecare luna sumele aferente externalizarilor de personal vor fi calculate ca produs intre numarul de salariati externalizati pana la momentul respectiv si salariul mediu lunar brut realizat la nivelul operatorului economic, incepand din luna in care a avut loc externalizarea, pana la sfarsitul anului.
ART. 6
In cazul nerealizarii obiectivelor stabilite pentru operatorul economic potrivit prevederilor art. 2 si 3, drepturile banesti ale conducatorului unitatii si, respectiv, ale personalului de conducere al unitatii se diminueaza potrivit prevederilor <>Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 79/2001 privind intarirea disciplinei economico-financiare si alte dispozitii cu caracter financiar, aprobata cu modificari prin <>Legea nr. 59/2002 , cu completarile ulterioare.
ART. 7
La inceputul fiecarui trimestru ministerele, autoritatile publice centrale, inclusiv Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului, vor prezenta Guvernului o informare cu privire la modul de indeplinire de catre operatorii economici monitorizati a obiectivelor prevazute in prezenta hotarare, pentru trimestrul expirat.

PRIM-MINISTRU
CALIN POPESCU-TARICEANU

Contrasemneaza:
---------------
Ministrul muncii,
solidaritatii sociale si familiei,
Gheorghe Barbu

Ministrul finantelor publice,
Sebastian Teodor Gheorghe Vladescu

Presedintele Autoritatii pentru Valorificarea
Activelor Statului,
Razvan Orasanu

Bucuresti, 12 ianuarie 2006.
Nr. 50.

ANEXA 1

PLAFOANELE
trimestriale ale fondului de salarii si ale numarului mediu
de personal in anul 2006 la agentii economici monitorizati conform
<>Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 79/2001




┌────┬──────────────────────────────────┬────────────────────┬──────────────────┬──────────────────┬──────────────────┬──────────────────┐
│ │ │ TOTAL AN 2006 │ TRIMESTRUL I │ TRIMESTRUL II │ TRIMESTRUL III │ TRIMESTRUL IV │
│ │ ├───────────┬────────┼─────────┬────────┼─────────┬────────┼─────────┬────────┼─────────┬────────┤
│Nr. │ Ministerul/Institutia │ Fondul │Numarul │Fondul de│Numarul │Fondul de│Numarul │Fondul de│Numarul │Fondul de│Numarul │
│crt.│ │de salarii │mediu de│ salarii │mediu de│ salarii │mediu de│ salarii │mediu de│ salarii │mediu de│
│ │ │conform BVC│personal│ │personal│ │personal│ │personal│ │personal│
│ │ ├───────────┼────────┼─────────┼────────┼─────────┼────────┼─────────┼────────┼─────────┼────────┤
│ │ │ mii lei │persoane│ mii lei │persoane│ mii lei │persoane│ mii lei │persoane│ mii lei │persoane│
├────┼──────────────────────────────────┼───────────┼────────┼─────────┼────────┼─────────┼────────┼─────────┼────────┼─────────┼────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 3 │ 9 │ 10 │ 11 │
├────┼──────────────────────────────────┼───────────┼────────┼─────────┼────────┼─────────┼────────┼─────────┼────────┼─────────┼────────┤
1. MINISTERUL ECONOMIEI SI COMERTULUI 2.268.597 112.605 579.913 115.562 575.091 114.237 564.044 111.992 549.550 108.626
2. MINISTERUL TRANSPORTURILOR,
CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI 1.450.841 83.970 353.523 83.970 373.326 83.970 351.789 83.970 372.203 83.970
3. MINISTERUL JUSTITIEI 4.980 450 1.245 450 1.245 450 1.245 450 1.245 450
4. MINISTERUL COMUNICATIILOR SI
TEHNOLOGIEI INFORMATIEI 303.791 35.000 76.751 35.000 76.631 35.000 77.090 35.000 73.319 35.000
5. BANCA NATIONALA A ROMANIEI 5.013 380 1.254 390 1.253 380 1.253 380 1.253 371
6. MINISTERUL AGRICULTURII, PADURILOR
SI DEZVOLTARII RURALE 365.750 31.975 89.931 31.442 101.613 35.049 94.550 33.068 79.656 28.341
7. MINISTERUL MEDIULUI SI
GOSPODARIRII APELOR 19.344 1.525 4.836 1.525 4.836 1.525 4.836 1.525 4.836 1.525
8. MINISTERUL CULTURII SI CULTELOR 10.692 1.050 2.932 1.060 2.666 1.040 2.597 1.050 2.497 1.050
9. AUTORITATEA PENTRU VALORIFICAREA
ACTIVELOR STATULUI 127.103 10.076 35.510 11.122 31.124 9.929 30.158 9.636 30.311 9.616
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL 4.556.111 277.031 1.145.894 280.521 1.167.785 281.580 1.127.562 277.071 1.114.870 268.949
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



NOTA: Economiile la fondul de salarii dintr-un trimestru pot fi consumate in trimestrele urmatoare cu incadrarea in plafonul trimestrial stabilit si, respectiv in fondul de salarii anual aprobat.

ANEXA 2

OBIECTIVELE
privind reducerile efective de personal in anul 2006 la agentii
economici monitorizati conform Ordonantei de urgenta
a Guvernului nr. 79/2001




┌────┬────────────────────┬────────────────┬───────────────────────────────┬──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │ │ Numarul de │ │ din care prin: │
│ │ │personal efectiv│ Reduceri efective de ├───────────────────────┬──────────────────────────────┬───────────────────────┤
│ │ │la finele anului│ personal in anul │ Externalizare de │ Concedieri │ Cauze naturale │
│ │ │ 2005 │ 2006 │ activitati │ │ si alte cauze │
│Nr. │ Ministerul/ ├────────┬───────┼──────┬────────────────────────┼─────┬─────────────────┼──────┬───────────────────────┼─────┬─────────────────┤
│crt.│ Institutia │Conform │Preli- │ │ din care: │ │ din care: │ │ din care: │ │ din care: │
│ │ │BVC/2005│ minat │Total ├──────┬─────┬─────┬─────┤Total├─────┬───┬───┬───┤Total ├─────┬─────┬─────┬─────┤Total├─────┬───┬───┬───┤
│ │ │ │Reali- │ │tr. I │ tr. │ tr. │ tr. │ │tr. I│tr.│tr.│tr.│ │tr. I│ tr. │ tr. │ tr. │ │tr. I│tr.│tr.│tr.│
│ │ │ │ zat │ │ │ II │ III │ IV │ │ │II │III│IV │ │ │ II │ III │ IV │ │ │II │III│IV │
├────┼────────────────────┼────────┼───────┼──────┼──────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼───┼───┼───┼──────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼───┼───┼───┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │ 10 │11 │12 │13 │ 14 │ 15 │ 16 │ 17 │ 18 │ 19 │ 20 │21 │22 │23 │
├────┼────────────────────┼────────┼───────┼──────┼──────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼───┼───┼───┼──────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼───┼───┼───┤
1. MINISTERUL ECONOMIEI
SI COMERTULUI 126.467 121.436 14.435 6.607 1.325 2.245 4.258 2.470 2.470 0 0 0 10.918 3.700 1.125 2.045 4.048 1.047 437 200 200 210
2. MINISTERUL
TRANSPORTURILOR,
CONSTRUCTIILOR SI
TURISMULUI 83.694 83.708 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
3. MINISTERUL JUSTITIEI 470 450 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
4. MINISTERUL
COMUNICATIILOR
SI TEHNOLOGIEI
INFORMATIEI 35.100 34.600 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
5. BANCA NATIONALA A
ROMANIEI 403 403 23 23 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 23 23 0 0 0
6. MINISTERUL
AGRICULTURII,
PADURILOR SI
DEZVOLTARII RURALE 37.181 32.225 8.753 2.426 2.995 1.996 1.336 384 0 0 0 384 7.048 1.943 2.940 1.713 452 1.321 483 55 283 500
7. MINISTERUL MEDIULUI
SI GOSPODARIRII
APELOR 1.500 1.500 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
8. MINISTERUL CULTURII
SI CULTELOR 1.340 1.091 190 60 55 36 39 0 0 0 0 0 150 50 40 30 30 40 10 15 6 9
9. AUTORITATEA PENTRU
VALORIFICAREA
ACTIVELOR STATULUI 11.843 11.701 2.316 1.957 7 294 58 0 0 0 0 0 2.204 1.870 0 284 50 112 87 7 10 8
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL 297.998 287.114 25.717 11.073 4.382 4.571 5.691 2.854 2.470 0 0 384 20.320 7.563 4.105 4.072 4.580 2.543 1.040 277 499 727
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


--------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016