────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Specificaţia activitãţilor Suma
- lei -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
A. Organizarea reuniunii Comitetului director al Organizaţiei
pentru Cooperare şi Dezvoltare Economicã (OCDE) - Programul pentru
dezvoltare economicã şi ocupare la nivel local (LEED),
11-12 iunie 2007
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Transport intern 3.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Închiriere salã pentru reuniunea Secretariatului LEED
(capacitate 12 persoane) 1.600
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Închiriere salã pentru desfãşurarea reuniunii Comitetului director
(capacitate 70 de persoane) 8.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Asigurare catering (cafea, apã şi ceai) - 20 lei/persoanã x 12
persoane x 1 zi 240
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Asigurare catering (apã) - 8 lei/persoanã x 70 de persoane x 1 zi 560
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Asigurare de cafea, apã, produse de patiserie şi altele în timpul
pauzei - 30 lei/persoanã x 70 de persoane x 1 zi 2.100
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Asigurare de cafea, ceai şi apã în timpul pauzei - 20 lei/persoanã
x 70 de persoane x 1 zi 1.400
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Masã de prânz (bufet) - 120 lei/persoanã x 12 persoane x 1 zi 1.440
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Masã de prânz (bufet) - 120 lei/persoanã x 70 de persoane x 1 zi 8.400
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Dineu - 170 lei/persoanã x 15 persoane (Secretariatul LEED şi
reprezentanţii instituţiilor oficiale româneşti) x 1 zi 2.550
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Dineu - 170 lei/persoanã x 75 de persoane (Comitetul director şi
reprezentanţii instituţiilor oficiale româneşti) x 1 zi 12.750
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Închiriere echipament tehnic pentru desfãşurarea acţiunilor 2.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Mape de prezentare x 70 de persoane 500
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Servicii de translaţie şi echipament x 70 de persoane 3.400
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Angajare fotograf profesionist pentru fotografia de grup a
Comitetului director (30 de copii format A4-A5) 700
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 banner de interior 500
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Cheltuieli neprevãzute şi/sau cheltuieli suplimentare la categoriile
de cheltuieli din deviz 1.860
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL: 51.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Specificaţia activitãţilor Suma
- lei -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
B. Organizarea Conferinţei internaţionale "Întreprinderi sociale",
13 iunie 2007
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Asigurare catering (cafea, apã şi ceai) - 20 lei/persoanã x 200 de
persoane x 1 zi 4.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Asigurare de cafea, apã, produse de patiserie şi altele în timpul
pauzei - 30 lei/persoanã x 175 de persoane x 1 zi 5.250
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Asigurare de cafea, ceai şi apã în timpul pauzei - 20 lei/persoanã x
175 de persoane x 1 zi 3.500
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Masã de prânz (bufet) - 120 lei/persoanã x 175 de persoane x 1 zi 21.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Închiriere de echipament tehnic pentru desfãşurarea acţiunilor 3.500
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Mape de prezentare x 200 de persoane (participanţi + reprezentanţi
mass-media) 1.400
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Servicii de translaţie x 175 de persoane 2.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 banner de interior 500
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 banner de exterior 7.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Cheltuieli neprevãzute şi/sau cheltuieli suplimentare la categoriile
de cheltuieli din deviz 5.850
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL: 54.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL A şi B: 105.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Cheltuielile sunt exprimate în lei şi includ TVA.