Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 479 din 16 mai 2002  pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Oficiului National de Prevenire si Combatere a Spalarii Banilor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 479 din 16 mai 2002 pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Oficiului National de Prevenire si Combatere a Spalarii Banilor

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 382 din 5 iunie 2002

În temeiul prevederilor <>art. 107 din Constituţia României şi ale Legii nr. 21/1999 pentru prevenirea şi sancţionarea spalarii banilor, cu modificãrile ulterioare,

Guvernul României adopta prezenta hotãrâre.

ART. 1
Se aproba Regulamentul de organizare şi funcţionare a Oficiului Naţional de Prevenire şi Combatere a Spalarii Banilor, prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 2
Paza sediului Oficiului Naţional de Prevenire şi Combatere a Spalarii Banilor şi controlul accesului se asigura permanent şi în mod gratuit de cãtre Comandamentul Naţional al Jandarmeriei.
ART. 3
Pe data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri se abroga <>Hotãrârea Guvernului nr. 413/1999 pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Oficiului Naţional de Prevenire şi Combatere a Spalarii Banilor şi a structurilor sale teritoriale, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 249 din 2 iunie 1999.


PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE

Contrasemneazã:


──────────────
Preşedintele Oficiului Naţional de Prevenire
şi Combatere a Spalarii Banilor,
Ioan Melinescu,
secretar de stat

p. Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Gherghina,
secretar de stat

Ministrul muncii şi solidaritãţii sociale,
Marian Sarbu


ANEXA 1

REGULAMENT
de organizare şi funcţionare a Oficiului Naţional de Prevenire şi Combatere a Spalarii Banilor

CAP. 1
Dispoziţii generale

ART. 1
(1) Oficiul Naţional de Prevenire şi Combatere a Spalarii Banilor, denumit în continuare Oficiu, înfiinţat în baza <>Legii nr. 21/1999 pentru prevenirea şi sancţionarea spalarii banilor, cu modificãrile ulterioare, denumita în continuare lege, se organizeazã şi funcţioneazã ca organ de specialitate cu personalitate juridicã, în subordinea Guvernului.
(2) Sediul Oficiului este în municipiul Bucureşti, Splaiul Independentei nr. 202A, et. 8, sectorul 6.
ART. 2
Oficiul are ca obiect de activitate prevenirea şi combaterea spalarii banilor, scop în care primeşte, analizeazã, prelucreaza informaţii şi sesizeazã autoritãţile abilitate prin lege.
ART. 3
(1) Oficiul este condus de un preşedinte cu rang de secretar de stat, numit de Guvern din rândul membrilor Oficiului. Preşedintele Oficiului are şi calitatea de ordonator principal de credite.
(2) Oficiul este format din câte un reprezentant al Ministerului Finanţelor Publice, Ministerului Justiţiei, Ministerului de Interne, Parchetului de pe lângã Curtea Suprema de Justiţie, Bãncii Naţionale a României, Asociaţiei Romane a Bãncilor şi Curţii de Conturi, numiţi în funcţii pe o perioada de 5 ani, prin hotãrâre a Guvernului. Membrii Oficiului îndeplinesc funcţii de demnitate publica.
(3) Plenul Oficiului, constituit conform <>art. 19 alin. (6) din Legea nr. 21/1999 , cu modificãrile ulterioare, este structura deliberativa şi de decizie a Oficiului.
(4) Personalul angajat al Oficiului cuprinde personal de specialitate, personal auxiliar de specialitate şi personal care ocupa funcţii specifice sectorului bugetar şi este format din analisti financiari, asistenţi analisti, funcţionari publici şi personal contractual.
(5) Numãrul maxim de posturi este de 84.
(6) Oficiul îşi constituie aparat propriu la nivel central.
ART. 4
(1) Structura organizatoricã a Oficiului este prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezentul regulament.
(2) În cadrul acesteia, prin decizie a Plenului Oficiului, se pot organiza servicii, birouri şi compartimente.

CAP. 2
Atribuţiile Oficiului

ART. 5
Pentru îndeplinirea obiectului sau de activitate Oficiul are urmãtoarele atribuţii principale:
a) primeşte date şi informaţii de la persoanele fizice şi juridice prevãzute la <>art. 8 şi 17 din Legea nr. 21/1999 , cu modificãrile ulterioare, referitoare la operaţiuni şi tranzacţii efectuate în lei şi/sau valuta;
b) analizeazã şi prelucreaza datele şi informaţiile primite;
c) examineazã din proprie initiativa cazurile care intra în sfera sa de competenta;
d) solicita oricãrei instituţii competente furnizarea de date şi informaţii necesare în vederea îndeplinirii obiectului sau de activitate;
e) colaboreazã cu Ministerul Finanţelor Publice, Ministerul Justiţiei, Parchetul de pe lângã Curtea Suprema de Justiţie, Ministerul de Interne, Serviciul Roman de Informaţii, Serviciul de Informaţii Externe, Banca Nationala a României, Curtea de Conturi, Asociaţia Romana a Bãncilor, Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare, Comisia de Supraveghere a Asigurãrilor şi Camera de Comerţ şi Industrie a României şi a Municipiului Bucureşti;
f) coopereazã şi promoveazã schimbul de informaţii şi experienţe cu instituţiile strãine care au funcţii asemãnãtoare şi cu instituţiile internaţionale europene şi regionale care au atribuţii în domeniul spalarii banilor;
g) emite, în condiţiile legii, decizii de suspendare a efectuãrii tranzacţiilor asupra cãrora exista suspiciunea ca ar avea drept scop spalarea banilor;
h) informeazã Parchetul de pe lângã Curtea Suprema de Justiţie în cazurile prevãzute de lege;
i) întocmeşte şi actualizeazã liste cuprinzând persoane fizice şi juridice suspecte de sãvârşirea sau finanţarea actelor de terorism, care se transmit Ministerului Finanţelor Publice conform prevederilor <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 159/2001 pentru prevenirea şi combaterea utilizãrii sistemului financiar-bancar în scopul finanţãrii de acte de terorism;
j) constata contravenţiile sãvârşite în domeniul sau de activitate şi aplica sancţiunile stabilite de lege, prin persoane desemnate în acest scop;
k) urmãreşte aplicarea unitarã a dispoziţiilor legale din sfera sa de activitate, prin emitere de decizii;
l) urmãreşte aplicarea efectivã a deciziilor proprii;
m) face propuneri Guvernului şi organelor administraţiei publice centrale pentru adoptarea de mãsuri în scopul prevenirii şi combaterii spalarii banilor, avizeazã proiectele de acte normative care au legatura cu domeniul sau de activitate;
n) organizeazã programe speciale de instruire a persoanelor fizice şi a reprezentanţilor persoanelor juridice prevãzute la <>art. 8 din Legea nr. 21/1999 , cu modificãrile ulterioare, precum şi a personalului propriu;
o) întocmeşte raport de activitate, anual sau atunci când Guvernul hotãrãşte, şi realizeazã studii, analize şi sinteze privind domeniul sau de activitate;
p) stabileşte forma rapoartelor pentru tranzacţiile care pot fi legate de spalarea banilor;
r) elaboreazã, negociaza şi încheie convenţii, protocoale, înţelegeri cu instituţiile similare din alte tari, în limita mandatului dat de Guvern.

CAP. 3
Organizarea şi funcţionarea Oficiului

ART. 6
Organizarea, structura şi procedurile de funcţionare ale Oficiului trebuie sa asigure realizarea atribuţiilor prevãzute de lege şi de prezentul regulament.
ART. 7
(1) Preşedintele reprezintã Oficiul în relaţiile cu autoritãţile legislative, judiciare şi administrative, precum şi cu persoanele fizice şi juridice din ţara şi din strãinãtate, inclusiv cu organismele şi organizaţiile internaţionale.
(2) Preşedintele reprezintã Oficiul ca persoana juridicã şi îl angajeazã patrimonial, prin semnatura sa, în raporturile cu terţii.
(3) Preşedintele conduce şedinţele Plenului Oficiului şi controleazã aplicarea efectivã a deciziilor adoptate, dispunând mãsuri adecvate.
(4) Preşedintele poate delega puteri de reprezentare şi altor membri ai Plenului Oficiului.
(5) Preşedintele emite ordine de angajare şi de încetare a raporturilor de munca, aproba transferul şi aplica sancţiunile disciplinare prevãzute de lege pentru personalul angajat al Oficiului.
ART. 8
(1) Şedinţele Plenului Oficiului se desfãşoarã în prezenta a cel puţin 4 membri. Deciziile Plenului Oficiului se adopta cu majoritatea voturilor membrilor prezenţi.
(2) Membrii Oficiului asigura şi coordoneazã colaborarea cu instituţiile ai cãror reprezentanţi sunt.
(3) Plenul Oficiului dezbate şi, dupã caz, decide asupra:
a) rapoartelor privind tranzacţii suspecte, inclusiv asupra eventualelor obiecţii formulate la acestea, şi decide asupra mãsurilor care se impun;
b) suspendãrii efectuãrii tranzacţiilor pentru 24 de ore şi asupra formularii cererii de prelungire a suspendãrii, adresatã Parchetului de pe lângã Curtea Suprema de Justiţie;
c) informãrii Parchetului de pe lângã Curtea Suprema de Justiţie în cazurile în care exista date şi indicii temeinice referitoare la spalarea banilor;
d) listelor cuprinzând persoanele suspecte de sãvârşirea actelor de terorism sau de finanţare a organizaţiilor teroriste;
e) punctelor de vedere, recomandãrilor şi avizelor de formulat privind aplicarea prevederilor legale în materie;
f) categoriilor de înţelegeri, deciziilor de asociere şi practicilor concertate propuse pentru adoptare;
g) proiectelor de reglementãri în vederea propunerii spre aprobare instituţiilor abilitate;
h) raportului de activitate;
i) proiectului bugetului propriu de venituri şi cheltuieli;
j) elaborãrii, adoptãrii şi actualizãrii strategiilor şi programelor de prevenire şi combatere a spalarii banilor;
k) stabilirii criteriilor de selectare, promovare şi de pregãtire profesionalã a personalului;
l) elaborãrii şi actualizãrii formelor de colaborare cu autoritãţile interne, pentru îndeplinirea obiectului de activitate al Oficiului;
m) stabilirii liniilor generale de cooperare a Oficiului cu autoritãţile din alte tari şi cu organizaţiile şi organismele internaţionale, pentru armonizarea legislaţiei în domeniu;
n) repartizãrii unor atribuţii din domeniile de competenta ale Oficiului fiecãrui membru al acestuia;
o) mãsurilor privind angajarea rãspunderii materiale şi disciplinare a personalului angajat.
ART. 9
(1) În cadrul Oficiului funcţioneazã urmãtoarele direcţii:
a) Direcţia informatica, sinteza şi evidenta operativã;
b) Direcţia operativã - analiza I;
c) Direcţia operativã - analiza II;
d) Direcţia cooperare şi relaţii internaţionale;
e) Direcţia economico-administrativã.
(2) În subordinea preşedintelui Oficiului funcţioneazã compartimentul de audit public intern şi biroul juridic.
ART. 10
(1) Direcţia informatica, sinteza şi evidenta operativã îndeplineşte urmãtoarele atribuţii principale:
a) realizeazã studii în vederea cunoaşterii: structurii entitatilor şi a mediului funcţional din sfera de activitate a Oficiului; tendinţelor generale ale fenomenului spalarii banilor; efectelor fenomenului spalarii banilor asupra mediului financiar-bancar; evoluţiei fenomenului, în vederea identificarii situaţiilor în care este justificatã luarea unor mãsuri;
b) propune Plenului Oficiului forma rapoartelor care sunt utilizate în procesul de sesizare şi raportare;
c) organizeazã evidenta centralizata şi administrarea bazelor de date al Oficiului;
d) organizeazã şi coordoneazã sistemul informatic al Oficiului;
e) organizeazã activitatea de registratura, secretariat, birou de documente secrete şi arhiva;
f) elaboreazã materiale de analiza şi sinteza în domeniul de activitate al Oficiului;
g) realizeazã evidenta specifica a persoanelor fizice şi juridice care intra sub incidenta <>art. 8 din Legea nr. 21/1999 , cu modificãrile ulterioare;
h) primeşte, analizeazã şi proceseaza rapoartele pentru tranzacţii suspecte şi rapoartele de depunere şi retragere în numerar, transmise de persoanele fizice şi juridice prevãzute la <>art. 8 şi 17 din Legea nr. 21/1999 , cu modificãrile ulterioare;
i) propune Plenului Oficiului analiza cazurilor în care exista suspiciuni de spalare a banilor.
(2) Direcţiile operative îndeplinesc urmãtoarele atribuţii principale:
a) primesc, analizeazã şi prelucreaza cazurile suspecte de spalare a banilor aprobate de Plenul Oficiului;
b) solicita, în condiţiile <>art. 5 din Legea nr. 21/1999 , cu modificãrile ulterioare, oricãrei instituţii competente datele necesare verificãrii cazurilor suspecte de spalare a banilor;
c) întocmesc note cu privire la rezultatul verificãrilor şi le supun dezbaterii Plenului Oficiului;
d) constata contravenţiile şi aplica sancţiunile contravenţionale prevãzute la <>art. 22 din Legea nr. 21/1999 , cu modificãrile ulterioare, prin persoanele desemnate în acest scop de Plenul Oficiului;
e) în baza deciziei Plenului Oficiului, transmit de îndatã Parchetului de pe lângã Curtea Suprema de Justiţie cazurile în care sunt indicii temeinice referitoare la spalarea banilor.
(3) Direcţia cooperare şi relaţii internaţionale îndeplineşte urmãtoarele atribuţii principale:
a) asigura legatura şi colaborarea pentru realizarea schimbului de informaţii şi experienta cu instituţiile strãine cu funcţii asemãnãtoare, cu alte organisme internaţionale de specialitate;
b) primeşte, transmite şi administreazã informaţiile de la şi cãtre instituţiile strãine care au funcţiuni asemãnãtoare Oficiului;
c) organizeazã baza de date privind legislaţia şi practica internationala în materie;
d) elaboreazã materialele necesare în vederea participãrii reprezentanţilor Oficiului la seminarii, conferinţe internaţionale, schimburi de experienta, în colaborare cu direcţiile de specialitate, şi aduce la îndeplinire programele de asistenta din strãinãtate.
(4) Direcţia economico-administrativã are urmãtoarele atribuţii principale:
a) asigura, în condiţiile legii, fundamentarea şi elaborarea proiectului de buget privind veniturile şi cheltuielile Oficiului şi urmãreşte execuţia acestuia;
b) întocmeşte dãrile de seama contabile, potrivit legii;
c) analizeazã şi urmãreşte cheltuirea cu eficienta a fondurilor aprobate;
d) asigura aplicarea prevederilor legale cu privire la selecţionarea, angajarea şi salarizarea personalului;
e) asigura achiziţionarea, gestionarea şi administrarea mijloacelor fixe, a obiectelor de inventar şi a altor materiale;
f) asigura întreţinerea şi exploatarea parcului auto;
g) exercita controlul financiar preventiv asupra operaţiunilor din care se nasc, se sting sau se modifica raporturi patrimoniale;
h) organizeazã inventarierea mijloacelor materiale şi bãneşti ale Oficiului;
i) participa la activitatea de licitaţii;
j) pãstreazã şi completeazã carnetele de munca;
k) întocmeşte documentele şi îndeplineşte activitãţile necesare pentru angajari, transferãri şi pentru încetarea raporturilor de munca.
(5) Biroul juridic are urmãtoarele atribuţii principale:
a) asigura asistenta de specialitate în relaţiile Oficiului cu terţii;
b) reprezintã Oficiul în fata instanţelor judecãtoreşti;
c) avizeazã pentru legalitate deciziile administrative ale Oficiului;
d) prezintã şi difuzeazã în cadrul Oficiului actele normative care au incidenta asupra activitãţii acestuia.
(6) Compartimentul de audit public intern are urmãtoarele atribuţii principale:
a) certificarea trimestriala şi anuala, însoţitã de raport de audit, a bilanţului contabil şi a contului de execuţie bugetarã, prin verificarea legalitãţii, realitãţii şi exactitatii evidentelor contabile şi ale actelor financiare şi de gestiune;
b) examinarea legalitãţii, regularitatii şi conformitatii operaţiunilor, identificarea erorilor, risipei, gestiunii defectuoase şi fraudelor şi, pe aceste baze, propunerea de mãsuri şi soluţii pentru recuperarea pagubelor şi sancţionarea celor vinovaţi;
c) supravegherea regularitatii sistemelor de fundamentare a deciziei, planificare, programare, organizare, coordonare, urmãrire şi control al îndeplinirii deciziilor;
d) evaluarea economicitatii, eficacitatii şi eficientei cu care sistemele de conducere şi execuţie utilizeazã resursele financiare, umane şi materiale pentru îndeplinirea obiectivelor şi obţinerea rezultatelor stabilite;
e) identificarea slabiciunilor sistemelor de conducere şi de control, precum şi a riscurilor asociate unor astfel de sisteme, unor programe sau operaţiuni şi propunerea de mãsuri pentru corectarea acestora şi pentru diminuarea riscurilor, dupã caz.
ART. 11
Atribuţiile, sarcinile şi rãspunderile individuale ale personalului Oficiului se stabilesc prin fişa postului, care se întocmeşte în baza <>Legii nr. 21/1999 , cu modificãrile ulterioare, şi a prezentului regulament şi se semneazã de cãtre salariat şi şeful ierarhic.

CAP. 4
Condiţii de recrutare, de angajare şi de promovare a personalului

ART. 12
Angajarea personalului în funcţii se face prin concurs, în condiţiile legii.
ART. 13
În vederea participãrii la concursul de angajare în cadrul Oficiului, candidaţii trebuie sa îndeplineascã cumulativ urmãtoarele condiţii:
a) sa aibã numai cetãţenie romana;
b) sa fie absolvenţi cu diploma de licenta ai unei instituţii de învãţãmânt superior economic sau juridic, cu vechimea minima în specialitatea menţionatã în nomenclatorul de funcţii pentru personalul de specialitate şi personalul auxiliar de specialitate, prevãzut în anexa la <>Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 237/2000 , iar pentru personalul care ocupa funcţii specifice sectorului bugetar, cu condiţiile de vechime minime şi studiile stabilite de Plenul Oficiului;
c) sa aibã exerciţiul drepturilor civile şi politice;
d) sa se bucure de o reputaţie profesionalã şi morala nestirbita;
e) sa nu fi fost condamnaţi pentru sãvârşirea vreunei infracţiuni;
f) sa fie declaraţi admişi la examenul medical şi la testul psihologic.
ART. 14
Dosarul de înscriere la concursul pentru angajarea în cadrul Oficiului va cuprinde:
a) cererea candidatului;
b) diploma de licenta, în cazul absolvenţilor învãţãmântului superior, iar pentru absolvenţii învãţãmântului liceal sau profesional, diploma de bacalaureat, respectiv diploma de absolvire a şcolii profesionale, în orginal şi în copie;
c) copie de pe livretul militar, dupã caz;
d) curriculum vitae;
e) caracterizare-recomandare de la ultimul loc de munca;
f) certificatul de cazier judiciar;
g) fişa medicalã;
h) copie de pe carnetul de munca;
i) declaraţie pe propria rãspundere ca nu a fost judecat sau condamnat în cauze penale şi ca nu se afla în curs de cercetare sau de judecata penalã.
ART. 15
La angajare personalul Oficiului va semna un angajament privind obligaţia de a nu divulga informaţiile primite în timpul activitãţii decât în cazul unei proceduri judiciare, inclusiv dupã încetarea funcţiei, pe o durata de 5 ani.
ART. 16
Personalul angajat în cadrul Oficiului nu poate ocupa nici un post şi nu va îndeplini nici o funcţie în instituţiile prevãzute la <>art. 8 din Legea nr. 21/1999 , cu modificãrile ulterioare, concomitent cu calitatea de salariat al Oficiului.

CAP. 5
Salarizarea şi alte drepturi ale personalului angajat în cadrul Oficiului

ART. 17
(1) Salarizarea personalului de specialitate şi a personalului auxiliar de specialitate se realizeazã în acelaşi mod ca şi salarizarea personalului din organele autoritãţii judecãtoreşti, potrivit anexei la <>Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 237/2000 .
(2) Personalul din cadrul Oficiului, altul decât cel de specialitate prevãzut la alin. (1), va fi salarizat conform actelor normative de salarizare aplicabile personalului din ministere şi din alte organe de specialitate din subordinea Guvernului.
(3) Indemnizaţiile de încadrare şi salariile de baza se stabilesc pe funcţii, în raport cu structura din care face parte personalul angajat.
ART. 18
Personalul angajat al Oficiului are dreptul, în fiecare an calendaristic, la un concediu de odihna şi la alte concedii stabilite pentru salariaţii din administraţia publica, în conformitate cu prevederile <>Hotãrârii Guvernului nr. 250/1992 privind concediul de odihna şi alte concedii ale salariaţilor din administraţia publica, din regiile autonome cu specific deosebit şi din unitãţile bugetare, republicatã, cu modificãrile ulterioare.
ART. 19
(1) Membrii Plenului Oficiului, analistii financiari, care sunt detasati sau delegaţi, beneficiazã de o diurna de 2% din indemnizaţia de încadrare, de decontarea cheltuielilor de cazare la structuri de primire turistice de categorie de pana la 3 stele inclusiv, precum şi a transportului cu trenul clasa I, vagon de dormit clasa I, avion ori alte mijloace de transport, dupã caz.
(2) Pentru analistii financiari cheltuielile de deplasare în strãinãtate, diurna, cheltuielile de transport şi de cazare se acorda potrivit dispoziţiilor <>art. 49 alin. (3) din Legea nr. 50/1996 privind salarizarea şi alte drepturi ale personalului din organele autoritãţii judecãtoreşti, republicatã.
(3) Celelalte categorii de personal beneficiazã de drepturile de deplasare în ţara şi strãinãtate, precum şi de drepturile de detaşare, potrivit reglementãrilor aplicabile personalului instituţiilor publice.

CAP. 6
Dispoziţii finale

ART. 20
Oficiul are în dotare un parc auto de 8 autoturisme cu un consum maxim de 300 litri/luna/ autoturism.





ANEXA 1
────────
la regulament
──────────────

Numãrul maxim de posturi = 84

OFICIUL NAŢIONAL DE PREVENIRE ŞI COMBATERE A SPALARII BANILOR


STRUCTURA ORGANIZATORICĂ

┌─────────────┐
┌────────────────────┤ PREŞEDINTE │
│ └─────┬───────┘
│ │
│ ┌───────┴──────────┐
│ │ PLENUL OFICIULUI │
│ └───────┬──────────┘
│ │
│ │
│ │
┌───────────────────┼─────────────┐ │
┌──────┴─────────┐ ┌───────┴──────┐ ┌────┴─────┐ │
│COMPARTIMENT │ │ DIRECŢIA │ │ BIROUL │ │
│DE AUDIT PUBLIC │ │ ECONOMICO- │ │ JURIDIC │ │
│ INTERN │ │ADMINISTRATIVĂ│ │ │ │
└────────────────┘ └──────────────┘ └──────────┘ │




┌────────────────┬─────────────┬───────┴───────────┐
│ │ │ │
│ │ │ │
┌────────────┴────────┐ ┌────┴─────┐ ┌────┴─────┐ ┌─────────┴──────────┐
│ DIRECŢIA │ │DIRECŢIA │ │DIRECŢIA │ │ DIRECŢIA │
│INFORMATICA, SINTEZA │ │OPERATIVĂ-│ │OPERATIVĂ │ │COOPERARE ŞI RELAŢII│
│ŞI EVIDENTA OPERATIVĂ│ │ANALIZA I │ │ANALIZA II│ │ INTERNAŢIONALE │
└─────────────────────┘ └──────────┘ └──────────┘ └────────────────────┘





──────────────────
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016