Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 47 din 21 ianuarie 2000  privind salarizarea personalului din Regia Autonoma Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 47 din 21 ianuarie 2000 privind salarizarea personalului din Regia Autonoma "Zirom" Giurgiu

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 30 din 26 ianuarie 2000
În temeiul prevederilor <>art. 4 alin. (3) lit. b) din Legea salarizarii nr. 14/1991 ,

Guvernul României hotãrãşte:

CAP. 1
Dispoziţii generale

ART. 1
Salarizarea personalului angajat pe baza de contract individual de munca în Regia Autonomã "Zirom" Giurgiu, regie autonomã cu specific deosebit, denumita în continuare regie autonomã, se stabileşte în raport cu specificul activitãţii desfãşurate, cu nivelul pregãtirii profesionale necesar îndeplinirii sarcinilor de munca şi cu rãspunderea asumatã potrivit funcţiei îndeplinite.
ART. 2
(1) Drepturile salariale ale personalului din regia autonomã cuprind:
a) salariile de baza care se stabilesc pe baza urmãtoarelor elemente:
- coeficientul de ierarhizare 1,000, cu o valoare de 685.872 lei, care se utilizeazã ca baza de calcul pentru salariile de baza corespunzãtoare grilelor de salarizare specifice;
- grilele de intervale compuse din valori minime şi maxime pentru coeficienţii de ierarhizare a salariului de baza pentru fiecare funcţie de execuţie, grad profesional sau treapta profesionalã;
- criteriile de stabilire a salariilor de baza între limite pe baza evaluãrii performantelor profesionale individuale ale angajaţilor pentru îndeplinirea atribuţiilor şi raspunderilor corespunzãtoare postului caracterizat prin cerinţe de ocupare;
b) sporuri la salariul de baza: pentru vechime în munca, pentru condiţiile în care se desfãşoarã activitatea, pentru exercitarea temporarã a unei funcţii suplimentare, pentru utilizarea unor limbi strãine de circulaţie internationala, pentru atragerea şi stabilizarea personalului, pentru activitatea de paza, pentru orele prestate peste durata normalã a timpului de lucru, pentru activitatea prestatã în timpul nopţii;
c) premii pentru rezultate deosebite în activitatea individualã, precum şi un premiu anual pentru contribuţia la realizarile pe ansamblu ale regiei autonome.
(2) În limita resurselor financiare anuale şi cu aprobarea organului de conducere, personalul regiei autonome poate beneficia şi de alte drepturi sau facilitãţi, reglementate prin acte normative specifice.
ART. 3
Sumele destinate plãţii drepturilor salariale stabilite prin prezenta hotãrâre se asigura, în limita fondului de salarii prevãzut în bugetul de venituri şi cheltuieli aprobat anual, conform prevederilor legale.

CAP. 2
Stabilirea salariului de baza individual

ART. 4
(1) Salariul de baza corespunzãtor funcţiei de execuţie pentru personalul angajat în regia autonomã se stabileşte între limitele corespunzãtoare funcţiei, gradului sau treptei profesionale, pe baza evaluãrii performantelor profesionale individuale ale angajatului, în raport cu atribuţiile şi cu rãspunderile prevãzute în fişa postului.
(2) Criteriile de stabilire a salariilor de baza între limite şi normele de evaluare a performantelor profesionale individuale se aproba de consiliul de administraţie al regiei autonome, cu avizul Ministerului Industriei şi Comerţului.
(3) Grilele de intervale corespunzãtoare fiecãrei funcţii de execuţie, fiecãrui grad profesional sau fiecãrei treapte profesionale sunt prevãzute în anexa nr. 1.
(4) Limitele minime şi maxime ale coeficienţilor de ierarhizare, înmulţite cu salariul de baza corespunzãtor coeficientului de ierarhizare 1,000, reprezintã limitele între care se stabilesc salariile de baza corespunzãtoare funcţiei de execuţie, gradului profesional sau treptei profesionale.
ART. 5
(1) Salariul de baza pentru personalul cu funcţii de conducere este cel corespunzãtor funcţiei de execuţie, gradului profesional sau treptei profesionale, la care se adauga o indemnizaţie de conducere care face parte din salariul de baza, diferenţiatã în raport cu complexitatea şi cu rãspunderea ce revin funcţiei de conducere.
(2) Indemnizaţiile de conducere sunt stabilite în procente din salariul de baza al funcţiei de execuţie, gradului profesional sau treptei profesionale şi sunt prevãzute în anexa nr. 2.
ART. 6
Salariul de baza şi indemnizaţia de conducere vor fi reevaluate anual, pe baza performantelor individuale realizate în perioada anterioarã, cu respectarea limitelor prevãzute pentru gradul profesional sau treapta profesionalã în care salariatul este încadrat. Reevaluarea se face cu încadrarea, împreunã cu celelalte elemente ale sistemului de salarizare, în limita bugetului de venituri şi cheltuieli aprobat conform reglementãrilor legale.
ART. 7
(1) Pentru rezultatele deosebite obţinute în activitatea desfasurata, personalul poate primi un salariu de merit, care face parte din salariul de baza.
(2) Cuantumul salariului de merit poate fi de pana la 15% din salariul de baza şi se aproba de cãtre consiliul de administraţie al regiei autonome.
(3) Salariul de merit poate fi acordat pentru cel mult 15% din numãrul total de posturi prevãzut în statul de funcţii al regiei autonome, din care cel puţin 50% vor fi utilizate pentru funcţiile de execuţie.
(4) Persoanele care beneficiazã de salariu de merit se stabilesc de cãtre directorul general al regiei autonome, la propunerea şefului ierarhic al salariatului, o data pe an, de regula dupã aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli, în raport cu performanţele profesionale individuale obţinute pentru activitatea desfasurata, şi se aproba de cãtre consiliul de administraţie. Pentru personalul nou-angajat salariul de merit se poate acorda dupã o perioada de 6 luni de la angajare.
(5) Salariul de merit poate fi retras în cursul anului, dacã nu mai sunt îndeplinite elementele de apreciere avute în vedere la acordarea acestuia.

CAP. 3
Sporuri la salariul de baza

ART. 8
(1) Persoanele salarizate potrivit prezentei hotãrâri beneficiazã de un spor de vechime în munca de pana la 25%, calculat la salariul de baza, corespunzãtor timpului efectiv lucrat în programul normal de lucru, astfel:


───────────────────────────────────────────
Transe de vechime Cota din salariul
în munca de baza
───────────────────────────────────────────
- între 3 şi 5 ani 5%
- de la 5 la 10 ani 10%
- de la 10 la 15 ani 15%
- de la 15 la 20 ani 20%
- peste 20 ani 25%
───────────────────────────────────────────



(2) În cazul cumulului de funcţii sporul de vechime se acorda numai la funcţia de baza.
(3) Sporul de vechime în munca se plãteşte cu începere de la data de întâi a lunii urmãtoare celei în care angajatul a împlinit vechimea în munca prevãzutã la transa respectiva.
(4) Sporul de vechime se ia în calcul la stabilirea pensiilor şi a indemnizaţiilor pentru incapacitate temporarã de munca.
(5) Pensionãrii pentru limita de varsta care se angajeazã în munca, potrivit legii, beneficiazã de sporul de vechime corespunzãtor vechimii în munca dobândite dupã data pensionãrii.
ART. 9
(1) În raport cu condiţiile în care se desfãşoarã activitatea, pot fi acordate urmãtoarele categorii de sporuri:
a) pentru condiţii grele de munca, un spor în cuantum lunar de pana la 20% din salariul de baza personalului care lucreazã în condiţii de efort fizic ridicat, la temperaturi foarte ridicate sau scãzute, în mediu umed, care se acorda diferenţiat pe locuri de munca, pe baza criteriilor stabilite de consiliul de administraţie;
b) pentru condiţii vãtãmãtoare sau periculoase, un spor în cuantum lunar de pana la 25% din salariul de baza, care se acorda diferenţiat pe locuri de munca în funcţie de gradul de explozivitate sau nocivitate al substanţelor produse sau vehiculate, pe baza criteriilor stabilite de consiliul de administraţie.
(2) Sporurile prevãzute la alin. (1) lit. a) şi b) se acorda proporţional cu perioada în care personalul a lucrat în condiţiile respective, de la data punerii în funcţiune a capacitãţilor de producţie, precum şi pe perioada de probe tehnologice.
ART. 10
Pentru exercitarea temporarã a atribuţiilor unei funcţii de execuţie suplimentarã, alta decât funcţia de execuţie de baza a angajatului, se acorda un spor în cuantum de pana la 30% din salariul de baza minim al funcţiei suplimentare ale carei atribuţii se preiau, cu aprobarea consiliului de administraţie.
ART. 11
Pentru utilizarea unor limbi strãine de circulaţie internationala se acorda un spor în cuantum lunar de pana la 10% din salariul de baza, în cazul folosirii acestora mai mult de jumãtate din programul de lucru, angajaţilor ale cãror funcţii nu au ca cerinta de ocupare a postului respectiv cunoaşterea uneia sau mai multor limbi strãine.
ART. 12
Pentru atragerea şi stabilizarea personalului se acorda un spor în cuantum de pana la 30% din salariul de baza pentru personalul specializat în procese tehnologice specifice şi de pana la 15% din salariul de baza pentru restul personalului.
ART. 13
Pentru activitatea desfasurata, potrivit programului de lucru, în timpul nopţii, între orele 23,00-7,00 sau 22,00-6,00, în funcţie de programul stabilit de consiliul de administraţie, se acorda un spor în cuantum de 25% din salariul de baza, dacã timpul astfel lucrat reprezintã cel puţin jumãtate din timpul normal de lucru.
ART. 14
Personalului de paza al regiei autonome i se acorda un spor în cuantum de 15% din salariul de baza, corespunzãtor orelor efectiv lucrate în aceasta activitate.
ART. 15
(1) Sporurile prevãzute la art. 9, 10, 11 şi 14 se acorda pentru timpul efectiv lucrat în condiţiile prevãzute de prezenta hotãrâre.
(2) Categoriile de personal, locurile de munca, condiţiile concrete de acordare şi cuantumul sporurilor prevãzute la art. 9-14 se stabilesc prin regulament aprobat de consiliul de administraţie, cu consultarea sindicatelor sau a reprezentanţilor salariaţilor, în limita fondului de salarii prevãzut în bugetul de venituri şi cheltuieli aprobat conform prevederilor legale.
ART. 16
(1) Orele prestate peste durata normalã a timpului de lucru de cãtre personalul angajat în funcţii de execuţie sunt ore suplimentare şi se compenseazã cu timp liber corespunzãtor. Dacã munca astfel prestatã nu a putut fi compensata cu timp liber corespunzãtor în urmãtoarele 30 de zile calendaristice, orele suplimentare se vor plati cu un spor din salariul de baza, dupã cum urmeazã:
a) 50% din salariul de baza pentru primele doua ore de depasire a duratei normale a zilei de lucru;
b) 100% din salariul de baza pentru orele ce depãşesc primele doua ore şi pentru munca prestatã în zilele de repaus sãptãmânal sau în zilele de sãrbãtoare legalã şi în celelalte zile în care, potrivit reglementãrilor legale, nu se lucreazã.
(2) Munca peste durata normalã a programului de lucru poate fi prestatã şi sporurile prevãzute la alin. (1) se pot plati numai dacã efectuarea orelor suplimentare a fost dispusã de conducãtorul regiei autonome, fãrã a se depãşi 120 de ore anual. În cazuri cu totul deosebite, consiliul de administraţie al regiei autonome poate aproba efectuarea orelor suplimentare şi peste acest plafon, dar nu mai mult de 360 de ore anual.
(3) Orele prestate de personalul care lucreazã în tura, în zilele de duminica şi în celelalte zile în care, potrivit reglementãrilor legale, nu se lucreazã, în cadrul schimbului normal de munca, stabilit potrivit graficului de lucru, se plãtesc cu un spor de 100% din salariul de baza şi se aproba de conducãtorul unitãţii. Munca astfel prestatã şi plãtitã nu se compenseazã şi cu timp liber corespunzãtor.
(4) Aprobarea efectuãrii orelor suplimentare se face cu consultarea sindicatelor.

CAP. 4
Premii

ART. 17
(1) Pentru premierea individualã a personalului angajat care s-a remarcat printr-o activitate deosebita, regia autonomã poate constitui un fond de premiere lunar prin aplicarea unei cote de pana la 2% asupra fondului de salarii prevãzut în bugetul de venituri şi cheltuieli aprobat.
(2) Fondul de premiere constituit conform alin. (1) se aproba de conducerea regiei autonome şi se cuprinde în bugetul de venituri şi cheltuieli.
(3) Sumele neconsumate din acest fond de premiere pot fi utilizate în lunile urmãtoare, în cadrul aceluiaşi an bugetar.
ART. 18
(1) Directorul general al regiei autonome va stabili cuantumul premiilor individuale pe baza performantelor profesionale individuale realizate de fiecare angajat în perioada precedenta premierii.
(2) Premierea se face la propunerea şefului ierarhic al salariatului, pe baza evaluãrii performantelor profesionale individuale fãcute pana la data premierii.
ART. 19
(1) Pentru activitatea desfasurata personalul angajat poate beneficia de un premiu anual de pana la un salariu de baza mediu lunar realizat în anul pentru care se face plata, cu aprobarea consiliului de administraţie şi cu respectarea legislaţiei în vigoare, în limita resurselor financiare anuale.
(2) Consiliul de administraţie al regiei autonome, care va stabili premiile individuale, poate reduce sau anula premiul anual în cazul salariaţilor care în cursul anului au obţinut performanţe profesionale individuale care nu corespund sub raport profesional cerinţelor postului pe care îl ocupa, ori au avut abateri pentru care au fost sancţionaţi disciplinar.

CAP. 5
Alte drepturi

ART. 20
Persoana numita temporar în locul unei persoane cu funcţie de conducere care lipseşte din regia autonomã o perioada mai mare de 30 de zile calendaristice şi care nu beneficiazã de salariu pe perioada respectiva primeşte, pe lângã salariul de baza al funcţiei, gradului profesional sau treptei profesionale în care este incadrata, indemnizaţia corespunzãtoare funcţiei de conducere pe care o preia.
ART. 21
(1) Pe durata delegarii, detaşãrii sau trecerii temporare într-o alta munca persoana în cauza îşi pãstreazã funcţia, gradul profesional sau treapta profesionalã şi salariul de baza avute anterior.
(2) Când detasarea sau trecerea temporarã în alta munca se face într-o funcţie pentru care este stabilit un salariu de baza mai mare, persoana detasata sau trecutã temporar în alta munca are dreptul la acest salariu în condiţiile prevãzute de lege.
(3) Pe perioada detaşãrii sau trecerii temporare în alta munca salariaţii primesc, pe lângã salariul de baza stabilit potrivit alin. (1) şi (2), şi celelalte drepturi care se acorda personalului de la locul de munca respectiv.
(4) Drepturile care se acorda pe timpul detaşãrii sau al trecerii temporare în alta munca se suporta de unitatea în care personalul respectiv îşi desfãşoarã activitatea.
ART. 22
(1) Persoanalul cu pregãtire superioarã sau de specialitate, cu domiciliul în alte judeţe, solicitat sa fie transferate la regia autonomã, are dreptul la:
a) rambursarea costului transportului pentru el şi pentru membrii familiei sale, precum şi pentru gospodãria sa;
b) plata unei indemnizaţii de instalare, care poate fi echivalenta cu pana la doua salarii de baza lunare;
c) plata unei indemnizaţii egale cu o pãtrime din salariul de baza lunar, pentru fiecare membru de familie;
d) un concediu plãtit de 5 zile lucrãtoare, în vederea mutãrii efective, acordat la cererea sa.
(2) Drepturile bãneşti prevãzute la alin. (1) se restituie, pe baza unui titlu executoriu, în condiţiile legii, de cãtre persoanele care le-au primit, dacã acestea nu au lucrat cel puţin 30 de luni în cadrul regiei autonome, întrucât ulterior au demisionat sau li s-a desfãcut contractul individual de munca din motive imputabile lor. Calculul sumelor ce urmeazã sa fie restituite se face proporţional cu perioada rãmasã pana la expirarea termenului de 30 de luni, actualizate în funcţie de rata inflaţiei.
(3) Categoriile de personal necesare a fi atrase la regia autonomã se aproba de consiliul de administraţie.

CAP. 6
Dispoziţii finale

ART. 23
(1) Corelat cu prevederile bugetului de venituri şi cheltuieli, potrivit competentelor prevãzute de lege, regia autonomã îşi întocmeşte organigrama şi statul de funcţii.
(2) Organigrama, statul de funcţii, numãrul de personal şi criteriile de evaluare a posturilor se aproba, potrivit legii, de consiliul de administraţie, iar fişele de evaluare a performantelor profesionale individuale se aproba de conducãtorul regiei autonome.
ART. 24
Persoanele încadrate în funcţiile prevãzute în anexa nr. 1 la prezenta hotãrâre, cu salariu de debutant, vor fi salarizate astfel pana la expirarea perioadei de proba şi vor fi avansate, pe baza de verificare a cunoştinţelor, în gradul profesional sau în treapta profesionalã imediat superioarã, potrivit prevederilor legale.
ART. 25
(1) Angajarea şi/sau avansarea personalului în cadrul regiei autonome se fac/face prin concurs. La concurs pot participa persoane din cadrul regiei autonome sau din afarã acesteia, în condiţiile legii.
(2) Concursul consta într-o proba scrisã sau orala, interviu şi/sau proba practica, dupã caz.
(3) Angajarea şi/sau avansarea în funcţii se fac/face pe baza evaluãrilor profesionale individuale, în raport cu competenta profesionalã, cu respectarea limitelor prevãzute pentru gradul profesional sau treapta profesionalã în care se face încadrarea.
ART. 26
Angajarea personalului prin cumul de funcţii se face cu acordul conducerii instituţiei sau a agentului economic la care persoana în cauza are funcţia de baza, dacã o parte din programul funcţiei cumulate se suprapune programului funcţiei în care este încadrat. În acest caz se va asigura decalarea programului respectiv.
ART. 27
La data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri compensaţiile acordate prin hotãrârile Guvernului de indexare a salariilor sunt incluse în salariul de baza. Fiecãrui salariat i se va menţine salariul de baza avut, inclusiv compensaţiile acordate, cu excepţia celor care se situeaza sub nivelul minim al funcţiei şi gradului profesional sau al treptei profesionale avute, care vor fi încadraţi la nivelul minim al intervalului respectiv.
ART. 28
(1) Salariul de baza corespunzãtor coeficientului de ierarhizare 1,000 prevãzut la art. 2 alin. (1) se modifica ori de câte ori prin lege se modifica valoarea de referinta sectoriala pentru administraţia publica.
(2) Acordarea noilor drepturi salariale se va face în limita resurselor financiare disponibile.
ART. 29
(1) Consiliul de administraţie va elabora, potrivit prevederilor prezentei hotãrâri, regulamentul propriu de acordare a drepturilor salariale şi cuantumul acestora, cu consultarea sindicatelor sau a reprezentanţilor salariaţilor.
(2) Prin regulamentul propriu se vor stabili şi obligaţiile personalului în ceea ce priveşte respectarea instrucţiunilor şi a normelor de exploatare în siguranta a instalaţiilor, precum şi sancţiunile ce se aplica în caz de încãlcare a acestora, potrivit legii.
ART. 30
Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 31
Pe aceeaşi data se abroga <>Hotãrârea Guvernului nr. 498/1991 privind salarizarea personalului Regiei Autonome "Zirom" Giurgiu, republicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 248 din 18 octombrie 1993, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, <>Hotãrârea Guvernului nr. 742/1994 privind îmbunãtãţirea coeficienţilor de ierarhizare a salariilor de baza pentru personalul Regiei Autonome "Zirom" Giurgiu, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 305 din 28 octombrie 1994, <>Hotãrârea Guvernului nr. 408/1998 privind modificarea unor coeficienţi de ierarhizare şi majorarea salariilor de baza pentru personalul Regiei Autonome "Zirom" Giurgiu, regie autonomã cu specific deosebit, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 275 din 23 iulie 1998, precum şi orice alte dispoziţii contrare.
ART. 32
Prevederile prezentei hotãrâri se aplica începând cu luna ianuarie 2000.

PRIM-MINISTRU
MUGUR CONSTANTIN ISARESCU

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul industriei şi
comerţului,
Radu Berceanu

Ministrul muncii şi protecţiei
sociale,
Smaranda Dobrescu

Ministrul finanţelor,
Decebal Traian Remes

ANEXA 1

COEFICIENŢII DE IERARHIZARE
pentru funcţiile de execuţie din Regia Autonomã "Zirom" Giurgiu

Salariul de baza corespunzãtor coeficientului de ierarhizare 1,000 = 685.872 lei

A. Funcţii de execuţie pe grade profesionale



─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Coeficientul de
Nr. Funcţia Nivelul ierarhizare
crt. studiilor ───────────────
minim maxim
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Consilier, inginer, economist, chimist,
fizician, biolog, analist programator,
consilier juridic, referent de specialitate; IA S 2,125 4,000
2. Consilier, inginer, economist, chimist, fizician,
biolog, analist programator, consilier juridic,
referent de specialitate; I S 1,950 3,700
3. Inginer, economist, chimist, fizician, biolog,
analist programator, consilier juridic, referent
de specialitate; II S 1,750 3,300
4. Inginer, economist, chimist, fizician, biolog,
analist programator, consilier juridic, referent
de specialitate; III S 1,550 2,900
5. Inginer, economist, chimist, fizician, biolog,
analist programator, consilier juridic, referent
de specialitate; debutant S 1,500
6. Subinginer IA SSD 1,700 3,300
7. Subinginer I SSD 1,850 2,750
8. Subinginer II SSD 1,350 2,500
9. Subinginer debutant SSD 1,250
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

B. Funcţii de execuţie pe trepte profesionale

─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Coeficientul de
Nr. Funcţia Nivelul ierarhizare
crt. studiilor ───────────────
minim maxim
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Maistru, tehnician, contabil; IA M 1,350 2,450
2. Maistru, tehnician, contabil; I M 1,250 2,250
3. Maistru, tehnician, contabil; II M 1,150 2,075
4. Maistru, tehnician, contabil; III M 1,050 1,900
5. Tehnician, contabil; debutant M 1,000
6. Planificator, casier, merceolog, statistician,
desenator tehnic, operator calcul, referent; IA M 1,325 2,400
7. Planificator, casier, merceolog, statistician,
desenator tehnic, operator calcul, referent; I M 1,225 2,225
8. Planificator, casier, merceolog, statistician,
desenator tehnic, operator calcul, referent; II M 1,125 2,025
9. Planificator, casier, merceolog, statistician,
desenator tehnic, operator calcul, referent; III M 1,025 1,850
10. Planificator, casier, merceolog, statistician,
desenator tehnic, operator calcul, referent;
debutant M 0,975
11. Şef depozit I M 1,225 2,225
12. Şef depozit II M 1,125 2,025
13. Funcţionar, dactilograf, arhivar, magaziner,
telefonist; I M 1,175 2,125
14. Funcţionar, dactilograf, arhivar, magaziner,
telefonist; II M; G 0,975 1,775
15. Funcţionar, dactilograf, arhivar, magaziner,
telefonist; debutant M; G 0,950
16. Şef formatie paza, P.S.I. M; G 1,075 2,025
17. Portar, paznic, pompier, curier; I 0,925 1,675
18. Portar, paznic, pompier, curier; II 0,850 1,550
19. Muncitor calificat I 1,300 2,350
20. Muncitor calificat II 1,225 2,225
21. Muncitor calificat III 1,150 2,075
22. Muncitor calificat IV 1,075 1,950
23. Muncitor calificat V 1,000 1,800
24. Muncitor calificat VI 0,925 1,675
25. Muncitor necalificat 0,850 1,550
26. Sofer I 1,250 2,350
27. Sofer II 1,100 2,000
28. Mecanic locomotiva 1,300 2,400
29. Mecanic ajutor locomotiva 1,150 2,075
30. Impiegat de mişcare 1,225 2,200
31. Şef manevra, şef echipa întreţinere linii 1,000 1,750
32. Manevrant vagoane, meserias cale, acar 0,850 1,550
33. Personal operativ cale (revizor tehnician vagoane,
operator circulaţie la mişcare) 0,975 1,900
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



NOTA:
1. În funcţiile de consilier şi referent de specialitate vor fi încadraţi absolvenţi cu diploma de licenta sau echivalenta ai instituţiilor de învãţãmânt superior de specialitate tehnica, economicã, universitarã sau de alta specialitate, cu durata studiilor de 4-6 ani învãţãmânt de zi sau 5-6 ani învãţãmânt seral ori fãrã frecventa.
2. În funcţiile cu SSD vor fi încadraţi absolvenţi cu diploma ai unui institut de învãţãmânt superior de scurta durata, în specialitate tehnica, cu durata studiilor de 2-3 ani învãţãmânt de zi sau de 3-4 ani învãţãmânt seral ori fãrã frecventa.
3. În funcţiile de referent vor fi încadraţi absolvenţi cu diploma de bacalaureat ai învãţãmântului mediu liceal sau, dupã caz, ai învãţãmântului postliceal, tehnic, de maiştri.
4. Echivalarea categoriilor de calificare, potrivit indicatoarelor tarifare de calificare, în vederea încadrãrii pe trepte profesionale pentru muncitorii calificaţi, se face de consiliul de administraţie.




ANEXA 2

INDEMNIZAŢIILE
pentru funcţiile de conducere

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Limita maxima a indemnizaţiei de conducere,
crt. Funcţia de conducere în procente la salariul de baza
(%)
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Director general 55
2. Director (tehnic, comercial, 45
mecanoenergetic, asigurarea
calitãţii), contabil-şef
3. Director uzina, contabil-şef
uzina 35
4. Şef serviciu, şef secţie 30
5. Şef birou, şef atelier 25
6. Şef formatie 15
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────


----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016