Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
HOTARARE nr. 467*) din 3 mai 1990 privind aprobarea documentatiei tehnico-economice pentru obiectivul de investitii "Racorduri la reteaua de metrou din Bucuresti, tronsonul I Salajan - Linia de centura si tronsonul II Gara de Nord-Basarab-Laromet"
EMITENT: GUVERNUL PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 295 din 21 noiembrie 1992
*) Hotãrîre adoptatã anterior intrãrii în vigoare a Constituţiei, care, pentru punerea în aplicare, a fost transmisã, la data aprobãrii, organelor interesate.
Textul acestei hotãrîri va fi coroborat cu prevederile actelor normative adoptate ulterior.
Guvernul României hotãrãşte:
ARTICOL UNIC
Se aproba studiul tehnico-economic pentru obiectivul de investiţii "Racorduri la reţeaua de metrou din Bucureşti, tronsonul I Salajan-Linia de centura şi tronsonul II Gara de Nord-Basarab-Laromet", cu caracteristicile principale, indicatorii tehnico-economici şi prevederile din anexa la prezenta hotãrîre.
PRIM-MINISTRU
PETRE ROMAN
ANEXA 1
INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
ai obiectivului de investiţii "Racorduri la reţeaua de metrou din Bucureşti, tronsonul I Salajan-Linia de centura şi tronsonul II Gara de Nord - Basarab - Laromet"
- Faza studiu tehnico-economic -
1. Titular de investiţii: Întreprinderea "Metroul" Bucureşti, iar beneficiar de dotatie - Întreprinderea de Exploatare a "Metroului" Bucureşti, ambele din cadrul Ministerului Transporturilor.
2. Obiectivul de investiţii consta în extinderea reţelei de metrou din municipiul Bucureşti cu 2 tronsoane:
- tronsonul I - statia Salajan - pe bulevardul Ion Sulea pînã la statia I.T.B. - linia de centura, în lungime de 4,7 km;
- tronsonul II - Gara de Nord, pe Calea Grivitei şi b-dul Bucurestii Noi, pînã în zona Uzinelor "Laromet", în lungime de 6,4 km.
3. Indicatorii tehnico-economici:
- Valoarea total a investiţiei 4.550.000 mii lei
din care:
- construcţii-montaj 3.710.000 mii lei
- Utilaje şi echipamente
tehnologice 432.000 mii lei
din acestea:
- import pe relaţia Est 71.000 mii lei
- import pe relaţia Vest 6.000 mii lei
- Capacitate:
- capacitate maxima capabilã
pe fiecare tronson 50.000 cal./ora
şi sens
- numãr de staţii de metrou 10 buc.
- lungimea traseului 11,14 km
- viteza comercialã 36 km/ora
- Valoarea veniturilor anuale de
prestaţii şi a cheltuielilor
de producţie se vor stabili
prin planurile anuale, funcţie
de creşterea traficului de
cãlãtori
- Locuri de munca nou create 1.170 oameni
(maxime)
- Durata de realizare a
investiţiei 3,5 ani
- Durata probelor tehnologice 2 luni
4. Factori de risc:
- Construcţii subterane, staţii-galerii-tuneluri se proiecteazã pentru gradul de protecţie 9 de seismicitate.
- Alimentarea cu energie electrica a metroului se va asigura la nivelul de siguranta 1 al consumurilor de clasa A.
5. Staţiile de metrou de pe tronsoanele I şi II se vor realiza cu funcţii de apãrare civilã, conform avizului Ministerului Apãrãrii Naţionale S/M 9299/1989.
6. Ministerul Energiei Electrice va realiza ca lucrãri conexe alimentarea cu energie electrica a celor 2 tronsoane de metrou (amplificari ale statiilor de transformare existente din zona de 110/10 kV şi trecerea acestora la tensiunea de 20 kV, precum şi realizarea de staţii noi), corelate ca termene cu cele ale obiectivului de baza, lucrãri estimate de 242.320 mii lei investiţii, din care construcţii-montaj de 134.600 mii lei.
7. Ministerul Transporturilor va realiza ca lucrare conexã adaptarea functionalitatii Garii de Nord, determinata de noua statie de metrou din Gara de Nord, corelata ca soluţii tehnice şi termene de execuţie cu cele ale obiectivului de baza, lucrare estimatã la 68.000 mii lei, din care 65.000 mii lei construcţii-montaj.
8. Valoarea de 4.750 mii lei, prevãzutã în devizul general pentru dezafectari de clãdiri şi ocupari de terenuri este orientativa, urmînd a se definitiva pe baza legislaţiei în vigoare la data ocupãrii acestora.
-------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect: