Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 454 din 4 mai 2011  pentru modificarea si completarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 79/2009 privind reglementarea unor masuri pentru stimularea absorbtiei fondurilor alocate prin Programul National de Dezvoltare Rurala pentru renovarea si dezvoltarea spatiului rural prin cresterea calitatii vietii si diversificarii economiei in zonele rurale, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 1.262/2009    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 454 din 4 mai 2011 pentru modificarea si completarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 79/2009 privind reglementarea unor masuri pentru stimularea absorbtiei fondurilor alocate prin Programul National de Dezvoltare Rurala pentru renovarea si dezvoltarea spatiului rural prin cresterea calitatii vietii si diversificarii economiei in zonele rurale, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 1.262/2009

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 338 din 16 mai 2011

    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã,

    Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

    ART. I
    Normele metodologice de aplicare a Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 79/2009 privind reglementarea unor mãsuri pentru stimularea absorbţiei fondurilor alocate prin Programul Naţional de Dezvoltare Ruralã pentru renovarea şi dezvoltarea spaţiului rural prin creşterea calitãţii vieţii şi diversificãrii economiei în zonele rurale, aprobate prin Hotãrârea Guvernului nr. 1.262/2009, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 733 din 28 octombrie 2009, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
    1. Articolul 8 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 8. - (1) Scrisorile de garanţie acordate de fondurile de garantare la solicitarea beneficiarilor prevãzuţi la art. 3 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 79/2009, aprobatã prin Legea nr. 373/2009, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, în favoarea APDRP, vor avea conţinutul prevãzut în anexa nr. 3 şi vor fi semnate şi parafate de reprezentanţii legali ai fondului de garantare.
    (2) Valabilitatea scrisorilor de garanţie emise de fondurile de garantare poate fi prelungitã la solicitarea beneficiarului, pentru perioada aferentã prelungirii termenului stipulat în contractul de finanţare nerambursabilã, printr-o notificare întocmitã potrivit formularului prevãzut în anexa nr. 5.
    (3) Pentru prelungirea valabilitãţii scrisorilor de garanţie emise de fondurile de garantare, beneficiarul va prezenta urmãtoarele documente:
    a) cerere semnatã de beneficiar, din care sã rezulte perioada de prelungire solicitatã, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 6;
    b) acte adiţionale la contractul de finanţare nerambursabilã, în copie, aprobate pânã la data solicitãrii de prelungire a scrisorii de garanţie;
    c) copie de pe ordinul de platã privind plata comisionului datorat fondului de garantare pentru perioada de prelungire a scrisorii de garanţie solicitatã."
    2. La articolul 12, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 12. - (1) Plata sumei reprezentând valoarea, în cazul neexecutãrii obligaţiilor, sau diferenţa de valoare, în cazul executãrii parţiale a obligaţiilor, aferentã scrisorii de garanţie, comunicatã prin cererea de executare de cãtre APDRP, va fi efectuatã de garant în termen de 15 zile lucrãtoare de la data primirii cererii de executare."
    3. Anexele nr. 2 şi 3 se modificã şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1 şi 2, care fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.
    4. Dupã anexa nr. 4 se introduc douã noi anexe, anexele nr. 5 şi 6, al cãror cuprins este prevãzut în anexele nr. 3 şi 4, care fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.
    ART. II
    (1) Cererile de acordare a scrisorii de garanţie şi modelul scrisorilor de garanţie emise pânã la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri rãmân valabile.
    (2) Plata sumei prevãzute la art. 12 alin. (1) din Normele metodologice de aplicare a Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 79/2009 privind reglementarea unor mãsuri pentru stimularea absorbţiei fondurilor alocate prin Programul Naţional de Dezvoltare Ruralã pentru renovarea şi dezvoltarea spaţiului rural prin creşterea calitãţii vieţii şi diversificãrii economiei în zonele rurale, aprobate prin Hotãrârea Guvernului nr. 1.262/2009, pentru cererile depuse de Agenţia de Plãţi pentru Dezvoltare Ruralã şi Pescuit pânã la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri, se va efectua de cãtre garant în termenul iniţial de maximum 3 zile lucrãtoare.

                                 PRIM-MINISTRU
                                    EMIL BOC

                                Contrasemneazã:
                                ---------------
                             Ministrul agriculturii
                             şi dezvoltãrii rurale,
                                 Valeriu Tabãrã

                            p. Ministrul economiei,
                       comerţului şi mediului de afaceri,
                                Borbely Karoly,
                                secretar de stat

                         Ministrul finanţelor publice,
                              Gheorghe Ialomiţianu

                             Şeful Departamentului
                            pentru Afaceri Europene,
                                 Bogdan Mãnoiu

    Bucureşti, 4 mai 2011.
    Nr. 454.

    ANEXA 1
    (Anexa nr. 2 la normele metodologice)

                 SOLICITARE DE ACORDAREA SCRISORII DE GARANŢIE

    1. Comuna/ADI/ODP ......, având urmãtoarele date de identificare: ....., CUI ......, ......, cod CAEN ......, sediul în localitatea ......, str. ...... nr. ..., judeţul ......, telefon ....., fax ......
    2. Reprezentanţii legali:



┌─────────┬───────┬─────────────┬────────────┬──────────────────────┐
│Numele şi│ │ Actul de │ │ │
│prenumele│Funcţia│numire sau de│BI/CI, seria│Codul numeric personal│
│ │ │împuternicire│ şi nr. │ │
├─────────┼───────┼─────────────┼────────────┼──────────────────────┤
├─────────┼───────┼─────────────┼────────────┼──────────────────────┤
├─────────┼───────┼─────────────┼────────────┼──────────────────────┤
└─────────┴───────┴─────────────┴────────────┴──────────────────────┘



    vã rugãm sã aprobaţi acordarea unei garanţii în valoare de ...... lei, destinatã acoperirii sumei solicitate ca avans, conform prevederilor art. 4 alin. (2) şi (4) din Contractul de finanţare nerambursabilã/Actul adiţional nr. ... din data de ......, încheiat cu Agenţia de Plãţi pentru Dezvoltare Ruralã şi Pescuit (APDRP), destinat realizãrii urmãtoarei investiţii publice de interes local: .....................................
    ...........................................................
    ...........................................................
    ...........................................................
    3. Data-limitã de executare a proiectului conform contractului este ...... .
    4. Valoarea scrisorii de garanţie este de ...... lei, reprezentând 110% din valoarea avansului în sumã de ...... lei.
    5. Numãrul de luni de valabilitate a scrisorii de garanţie (inclusiv luna acordãrii şi a expirãrii valabilitãţii) este de ...... luni.
    6. Data-limitã a valabilitãţii scrisorii de garanţie este ...... .
    7. Comisionul de garantare în sumã de ...... lei s-a plãtit integral conform OP anexat (în copie).
    8. Beneficiarul scrisorii de garanţie: Agenţia de Plãţi pentru Dezvoltare Ruralã şi Pescuit, cod fiscal: 13533790, localitatea: Bucureşti, str. Ştirbei Vodã nr. 43, sectorul 1, telefon: 021-402.27.50, fax: 021-315.67.79.
    9. Investiţia se încadreazã în mãsura acreditatã prin PNDR.
    Valoarea totalã a obiectivului de investiţie este de: ...(în cifre şi litere)... lei.
    Valoarea eligibilã a proiectului conform contractului de finanţare nerambursabilã este de: ...(în cifre şi litere)... lei.
    10. Impozitele şi taxele locale sunt încasate prin:
    - unitãţi proprii;
    - alte unitãţi.
    11. Beneficiarul declarã cã are deschise la bãncile comerciale conturi bancare.
    Situaţia conturilor deschise la instituţiile de credit este urmãtoarea:


           ┌────────────────────┬────────────────────┐
           │Instituţia de credit│ Nr. contului │
           ├────────────────────┼────────────────────┤
           ├────────────────────┼────────────────────┤
           ├────────────────────┼────────────────────┤
           └────────────────────┴────────────────────┘



    12. Beneficiarul declarã şi garanteazã fondului de garantare cã la data prezentei solicitãri:
    a) a adoptat în condiţiile prevãzute de lege hotãrârea prin care a decis încheierea acordului de garantare în favoarea fondului de garantare privind sumele aprobate anual prin bugetul de venituri şi cheltuieli al beneficiarului;
    b) proiectul ce beneficiazã de fonduri externe nerambursabile pentru care s-a semnat contractul de finanţare cu APDRP a fost cuprins în bugetul de venituri şi cheltuieli al beneficiarului public şi în anexele la acesta, potrivit prevederilor legale;
    c) în orice moment va menţine creanţele fondului de garantare cu rang de creanţã bugetarã;
    d) nu au fost iniţiate şi nu sunt în curs proceduri judiciare, popriri (asupra conturilor sale deschise la trezorerie, în care încaseazã veniturile proprii, şi/sau asupra conturilor sale deschise la instituţiile de credit) împotriva sa care pot afecta capacitatea de a-şi îndeplini obligaţiile asumate prin contractul de finanţare nerambursabilã încheiat cu APDRP;
    e) viza de control financiar preventiv aplicatã pe prezenta solicitare de cãtre conducãtorul compartimentului desemnat potrivit legii şi regulamentelor interne sã exercite controlul financiar preventiv la nivelul beneficiarului atestã fãrã rezerve cã toate condiţiile prealabile, necesare pentru semnarea solicitãrii şi a acordului de garantare, au fost îndeplinite.
    13. La prezenta solicitare se anexeazã urmãtoarele documente însoţite de un opis:
    13.1. hotãrârea beneficiarului privind aprobarea valorii de investiţie a proiectului (în copie);
    13.2. hotãrârea de aprobare a beneficiarului privind solicitarea scrisorii de garanţie din partea fondului de garantare (în copie);
    13.3. contractul de finanţare nerambursabilã încheiat cu APDRP, inclusiv bugetul indicativ şi declaraţia de eşalonare a depunerii cererilor de platã (în copie);
    13.4. avizul favorabil al APDRP asupra procedurii de achiziţie prioritar majoritarã (în copie);
    13.5. proiecţia bugetului local pentru perioada de valabilitate a scrisorii de garanţie, care sã includã restituirea avansului solicitat şi plata comisionului aferent scrisorii de garanţie, detalierea veniturilor şi cheltuielilor totale pe fiecare an al perioadei de valabilitate a scrisorii de garanţie, conform clasificaţiei economice;
    13.6. certificat de înregistrare fiscalã emis de DGFP, dupã caz;
    13.7. certificat de atestare fiscalã privind situaţia achitãrii obligaţiilor cãtre bugetul consolidat al statului sau a plãţii obligaţiilor sociale, dupã caz;
    13.8. copie de pe actele de identitate (BI/CI) ale reprezentanţilor legali;
    13.9. copie de pe hotãrârea instanţei judecãtoreşti de numire a reprezentanţilor legali, dupã caz;
    13.10. hotãrârea beneficiarului privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli (în copie);
    13.11. contul în care s-a solicitat APDRP virarea avansului este deschis la trezorerie cu nr. ....;
    13.12. acordul de garantare, în douã exemplare originale semnate de reprezentanţii legali ai beneficiarului, în calitate de cedent.
    Prin prezenta solicitare de acordare a scrisorii de garanţie, subsemnatul/a, ......, în calitate de reprezentant legal al comunei ......, numit în baza ......, declar pe propria rãspundere, sub sancţiunea legii penale cu privire la pedepsirea pentru fals în înscrisuri oficiale şi în declaraţii, cã mã oblig sã respect prevederile Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 79/2009 privind reglementarea unor mãsuri pentru stimularea absorbţiei fondurilor alocate prin Programul Naţional de Dezvoltare Ruralã pentru renovarea şi dezvoltarea spaţiului rural prin creşterea calitãţii vieţii şi diversificãrii economiei în zonele rurale, aprobatã prin Legea nr. 373/2009, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, ca urmare a emiterii de cãtre Fondul de Garantare ...... a scrisorii de garanţie pentru restituirea avansului.

    Data ...... Semnãtura şi ştampila
                                reprezentanţilor legali

    ANEXA 2
    (Anexa nr. 3 la normele metodologice)

    FONDUL ........
    Cãtre: Agenţia de Plãţi pentru Dezvoltare Ruralã şi Pescuit - APDRP

                             SCRISOARE DE GARANŢIE
                          pentru restituirea avansului

                                nr. ..../.....

    Referitor la: Contractul de finanţare nerambursabilã nr. ....../......
    În conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 79/2009 privind reglementarea unor mãsuri pentru stimularea absorbţiei fondurilor alocate prin Programul Naţional de Dezvoltare Ruralã pentru renovarea şi dezvoltarea spaţiului rural prin creşterea calitãţii vieţii şi diversificãrii economiei în zonele rurale, aprobatã prin Legea nr. 373/2009, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi cu solicitarea comunei (ADI, ODP) ......, reprezentatã de ...... în calitate de ......, Fondul ...... acordã o garanţie irevocabilã, în valoare de ..... lei, reprezentând 110% din valoarea avansului de ...... lei, în favoarea Agenţiei de Plãţi pentru Dezvoltare Ruralã şi Pescuit, cu sediul în str. Ştirbei Vodã nr. 43, sectorul 1, Bucureşti, telefon: 021-4022750, fax: 021-3156779, e-mail: cabinet@apdrp.ro, www.apdrp.ro, cod fiscal 13533790, pentru restituirea avansului prevãzut în Contractul de finanţare nerambursabilã nr. ...... din data de ......./Actul adiţional nr. ..... din data de ......., încheiat cu APDRP, necesar realizãrii investiţiei din fonduri FEADR.
    Prin prezenta scrisoare de garanţie ne obligãm în mod irevocabil sã plãtim în favoarea Agenţiei de Plãţi pentru Dezvoltare Ruralã şi Pescuit, în termen de maximum 15 zile lucrãtoare de la data primirii cererii scrise de executare a prezentei scrisori de garanţie, orice sumã pânã la concurenţa valorii care reprezintã maximum 110% din valoarea avansului acordat, la prima cerere de executare, care decurge din neîndeplinirea obligaţiilor ce revin contractantului, referitoare la utilizarea şi justificarea avansului, aşa cum sunt acestea prevãzute în contractul de finanţare menţionat mai sus, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi în legislaţia în vigoare. Plata scrisorii de garanţie se va face de cãtre Fond în termenul menţionat, fãrã nicio altã formalitate suplimentarã faţã de cele prevãzute mai sus, din partea APDRP.
    Cererea de executare a prezentei scrisori de garanţie din partea Agenţiei de Plãţi pentru Dezvoltare Ruralã şi Pescuit trebuie sã fie adresatã Fondului ...... care a emis prezenta scrisoare de garanţie şi trebuie sã fie însoţitã de copiile documentelor de platã cu care a fost virat avansul cãtre beneficiar, documentele justificative din care sã rezulte neîndeplinirea obligaţiilor ce revin contractantului, privind utilizarea şi justificarea avansului, aşa cum sunt acestea prevãzute în contractul de finanţare menţionat mai sus, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi copia documentului elaborat de APDRP, prin care se stabileşte valoarea debitului ca urmare a oricãror nereguli conform contractului de finanţare nerambursabilã, şi/sau copie a deciziei privind soluţionarea contestaţiei, întocmit în conformitate cu Ordonanţa Guvernului nr. 79/2003 privind controlul şi recuperarea fondurilor comunitare, precum şi a fondurilor de cofinanţare aferente utilizate necorespunzãtor, aprobatã cu modificãri prin Legea nr. 529/2003, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
    Prezenta scrisoare de garanţie intrã în vigoare la data emiterii acesteia, astãzi, ......, şi va produce efecte numai dupã ce comuna (ADI, ODP) ...... a primit avansul prevãzut în prezenta scrisoare de garanţie în contul deschis la Trezoreria Statului.
    Garanţia emisã de Fondul ....... este valabilã pânã la data de ....... şi expirã automat şi în întregime în cazul în care cererea de executare din partea Agenţiei de Plãţi pentru Dezvoltare Ruralã şi Pescuit nu este transmisã în scris, pânã cel târziu la data menţionatã mai sus, indiferent dacã prezenta scrisoare de garanţie este sau nu restituitã. Odatã expiratã, aceastã scrisoare de garanţie devine nulã şi fãrã obiect şi nicio cerere de executare primitã dupã aceastã datã nu va mai fi onoratã.
    În cazul în care beneficiarul prezentei scrisori de garanţie va solicita Agenţiei de Plãţi pentru Dezvoltare Ruralã şi Pescuit prelungirea duratei de execuţie menţionate în contractul de finanţare, Fondul se obligã ca la cererea acestuia sã emitã notificarea de prelungire a scrisorii de garanţie acordate.
    Garanţia îşi va înceta valabilitatea şi înainte de data din scrisoarea de garanţie sau din notificarea de prelungire a scrisorii de garanţie, în cazul în care Agenţia de Plãţi pentru Dezvoltare Ruralã şi Pescuit notificã Fondului de garantare în scris cã documentele justificative prezentate de comuna (ADI, ODP) ....... confirmã utilizarea avansului în conformitate cu prevederile contractului de finanţare, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
    În cazul în care Fondul de garantare nu va plãti cãtre APDRP suma menţionatã în cererea de executare în termen de 15 zile lucrãtoare, APDRP va percepe acestuia majorãri de întârziere calculate conform prevederilor legislaţiei în vigoare.
    În cazul în care APDRP primeşte contestaţii de la beneficiarii publici pentru ultima tranşã de platã, termenul de platã al cererii de executare se suspendã pânã la soluţionarea contestaţiei.

    Fondul ...........
    Director general (preşedinte),
    Director,

    Avizat
    ------
    Director,

    Avizat
    ------

    ANEXA 3
    (Anexa nr. 5 la normele metodologice)

    FONDUL .............................
    Cãtre: Agenţia de Plãţi pentru Dezvoltare Ruralã şi Pescuit - APDRP

                                   NOTIFICARE
                     de prelungire a scrisorii de garanţie
                           de restituire a avansului

                                   nr. ......

    Ref. Contract de finanţare nr. .......
    Scrisoarea de garanţie de restituire a avansului în valoare de .............., emisã de Fond în favoarea APDRP la data de ......, cu nr. ....., cu termen de valabilitate pânã la data de ......, pentru restituirea avansului prevãzut în Contractul de finanţare nerambursabilã nr. ...... din data de ....../Actul adiţional nr. ... din data de ......, îşi prelungeşte valabilitatea pânã la data de ...... .
    Prezenta notificare este valabilã numai în condiţiile în care termenul final de execuţie prevãzut în contractul de finanţare (termenul de depunere al ultimei tranşe de platã, la care se adaugã 90 de zile de efectuare a plãţii) nu depãşeşte perioada de valabilitate a scrisorii de garanţie, aşa cum a fost acesta prelungit prin prezenta notificare.
    Prezenta notificare face parte integrantã din Scrisoarea de garanţie de restituire a avansului nr. ..... .

    Director general,
    ..................

    Director,
    ...................

    Consilier juridic,
    ...................

    ANEXA 4
    (Anexa nr. 6 la normele metodologice)

                                     CERERE
              de prelungire a valabilitãţii scrisorii de garanţie

    1. Comuna/ADI/ODP ......, având urmãtoarele date de identificare: ......, CUI ......, ....., cod CAEN ......, sediul în localitatea ......, str. ...... nr. ..., judeţul ......, telefon ......, fax ......
    2. Reprezentanţii legali:


┌─────────┬───────┬─────────────┬────────────┬──────────────────────┐
│Numele şi│ │ Actul de │ │ │
│prenumele│Funcţia│numire sau de│BI/CI, seria│Codul numeric personal│
│ │ │împuternicire│ şi nr. │ │
├─────────┼───────┼─────────────┼────────────┼──────────────────────┤
├─────────┼───────┼─────────────┼────────────┼──────────────────────┤
├─────────┼───────┼─────────────┼────────────┼──────────────────────┤
└─────────┴───────┴─────────────┴────────────┴──────────────────────┘



    vã rugãm sã aprobaţi prelungirea valabilitãţii Scrisorii de garanţie nr. ....../...... pânã la data de ...... .
    3. Data-limitã de executare a proiectului conform contractului este ...... .
    4. Valoarea scrisorii de garanţie este de ............. lei, reprezentând 110% din valoarea avansului în sumã de ...... lei.
    5. Numãrul de luni de valabilitate a scrisorii de garanţie (inclusiv luna acordãrii şi a expirãrii valabilitãţii) este de ...... luni.
    6. Numãrul de luni de valabilitate pentru care se solicitã prelungire este de ...... .
    7. Data-limitã a valabilitãţii scrisorii de garanţie este ...... .
    8. Comisionul de garantare aferent prelungirii Scrisorii de garanţie nr. .../... în sumã de ...... lei s-a plãtit integral conform OP anexat (în copie).
    9. Beneficiarul scrisorii de garanţie: Agenţia de Plãţi pentru Dezvoltare Ruralã şi Pescuit (APDRP), cod fiscal: 13533790, localitatea: Bucureşti, str. Ştirbei Vodã nr. 43, sectorul 1, telefon: 021-402.27.50, fax: 021-315.67.79.
    10. Beneficiarul declarã şi garanteazã Fondului de garantare cã la data prezentei cereri:
    a) nu au fost iniţiate şi nu sunt în curs proceduri judiciare, popriri (asupra conturilor sale deschise la trezorerie, în care încaseazã veniturile proprii, şi/sau asupra conturilor sale deschise la instituţiile de credit) împotriva sa care pot afecta capacitatea de a-şi îndeplini obligaţiile asumate prin contractul de finanţare nerambursabilã încheiat cu APDRP;
    b) viza de control financiar preventiv aplicatã pe prezenta cerere de cãtre conducãtorul compartimentului desemnat potrivit legii şi regulamentelor interne sã exercite controlul financiar preventiv la nivelul beneficiarului atestã fãrã rezerve cã toate condiţiile prealabile, necesare pentru semnarea solicitãrii şi a acordului de garantare, au fost îndeplinite.
    11. La prezenta solicitare se anexeazã urmãtoarele documente însoţite de un opis:
    11.1. hotãrârea de aprobare a beneficiarului privind solicitarea prelungirii scrisorii de garanţie din partea Fondului de garantare (în copie);
    11.2. nota explicativã înregistratã la APDRP prin care beneficiarul solicitã aprobarea prelungirii duratei de execuţie a contractului de finanţare prin act adiţional;
    11.3. proiecţia bugetului local pentru perioada de valabilitate a scrisorii de garanţie care sã includã restituirea avansului solicitat şi plata comisionului aferent scrisorii de garanţie, detalierea veniturilor şi cheltuielilor totale pe fiecare an al perioadei de valabilitate a scrisorii de garanţie, conform clasificaţiei economice;
    11.4. copie de pe actele de identitate (BI/CI) ale reprezentanţilor legali;
    11.5. copie de pe hotãrârea instanţei judecãtoreşti de numire a reprezentanţilor legali, dupã caz.
    Prin prezenta cerere de prelungire a valabilitãţii Scrisorii de garanţie nr. ....../......, subsemnatul/a, ......., în calitate de reprezentant legal al comunei ......, numit în baza ......., declar pe propria rãspundere, sub sancţiunea legii penale cu privire la pedepsirea pentru fals în înscrisuri oficiale şi în declaraţii, cã mã oblig sã respect prevederile Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 79/2009 privind reglementarea unor mãsuri pentru stimularea absorbţiei fondurilor alocate prin Programul Naţional de Dezvoltare Ruralã pentru renovarea şi dezvoltarea spaţiului rural prin creşterea calitãţii vieţii şi diversificãrii economiei în zonele rurale, aprobatã prin Legea nr. 373/2009, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, ca urmare a emiterii de cãtre Fondul de Garantare ...... a scrisorii de garanţie pentru restituirea avansului.

    Data ........ Semnãtura şi ştampila
                                   reprezentanţilor legali

                                  ---------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016