Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 435 din 8 aprilie 2009  pentru infiintarea, organizarea si functionarea Consiliului Interministerial de Avizare Lucrari Publice de Interes National si Locuinte    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 435 din 8 aprilie 2009 pentru infiintarea, organizarea si functionarea Consiliului Interministerial de Avizare Lucrari Publice de Interes National si Locuinte

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 260 din 21 aprilie 2009

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al <>art. 12 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
(1) Se înfiinţeazã Consiliul Interministerial de Avizare Lucrãri Publice de Interes Naţional şi Locuinţe, denumit în continuare Consiliu interministerial, organism consultativ al Guvernului, fãrã personalitate juridicã, care funcţioneazã pe lângã Ministerul Dezvoltãrii Regionale şi Locuinţei.
(2) Componenţa Consiliului interministerial este prevãzutã în anexa nr. 1.
ART. 2
Scopul înfiinţãrii Consiliului interministerial îl constituie analizarea şi avizarea documentaţiilor tehnicoeconomice aferente proiectelor de investiţii publice, care sunt în competenţa de aprobare a Guvernului.
ART. 3
Consiliul interministerial are ca atribuţii analizarea şi avizarea:
a) studiilor de fezabilitate/documentaţiilor de avizare pentru lucrãri de intervenţie, promovate de ordonatorii principali de credite din administraţia publicã centralã, care sunt în competenţa de aprobare a Guvernului, potrivit <>Legii nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificãrile ulterioare;
b) studiilor de fezabilitate pentru lucrãri publice/documentaţii de avizare pentru lucrãri de intervenţie, promovate de ordonatorii principali de credite din administraţia publicã localã, care sunt în competenţa de aprobare a Guvernului, potrivit <>Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.

CAP. II
Organizarea şi funcţionarea Consiliului interministerial

ART. 4
(1) Consiliul interministerial îşi desfãşoarã activitatea în plen.
(2) Şedinţele se convoacã lunar sau ori de câte ori este nevoie.
(3) Convocarea la şedinţele Consiliului interministerial se face prin grija secretariatului.
(4) Pregãtirea şi desfãşurarea şedinţelor Consiliului interministerial se asigurã de cãtre secretariatul acestuia.
ART. 5
(1) La şedinţele Consiliului interministerial participã membri de drept şi/sau supleanţii acestora, reprezentanţi ai ordonatorului principal de credite bugetare care supune spre avizare documentaţia tehnico-economicã, ai beneficiarului şi ai proiectantului.
(2) În funcţie de complexitatea lucrãrilor, la şedinţele Consiliului interministerial pot fi invitaţi, fãrã drept de vot, şi reprezentanţi ai unor instituţii de specialitate.
(3) Membrii şi supleanţii acestora, precum şi reprezentanţii instituţiilor invitate sunt numiţi prin ordin/decizie a conducãtorului instituţiei pe care o reprezintã.
ART. 6
(1) Şedinţele sunt regulamentar constituite când participã douã treimi din numãrul membrilor Consiliului interministerial.
(2) Şedinţele sunt conduse de cãtre preşedintele Consiliului interministerial, iar în lipsa acestuia, de cãtre vicepreşedintele reprezentant al Ministerului Dezvoltãrii Regionale şi Locuinţei.
(3) Deciziile luate în cadrul şedinţelor Consiliului interministerial trebuie sã întruneascã votul a cel puţin jumãtate plus unu din numãrul membrilor prezenţi.
(4) În cazul în care un membru din Consiliul interministerial sau supleantul acestuia lipsesc, înlocuitorul trebuie sã aibã mandat incluzând şi dreptul de vot.
(5) Membrii Consiliului interministerial rãspund în solidar pentru activitatea desfãşuratã în cadrul şedinţelor acestuia.
ART. 7
În vederea consemnãrii cu exactitate a dezbaterilor şedinţelor Consiliului interministerial, precum şi în scopul redactãrii cu operativitate a proceselor-verbale ale şedinţelor de avizare, Secretariatul Consiliului interministerial are obligaţia înregistrãrii pe suport magnetic a dezbaterilor din cadrul acestora.
ART. 8
Reprezentanţii ordonatorului principal de credite bugetare care supune spre avizare documentaţia tehnicoeconomicã, prevãzuţi la art. 5 alin. (1), participã:
a) în calitate de membri cu drept de vot, în cazul în care reprezintã un ordonator principal de credite bugetare care nu are membru în Consiliul interministerial;
b) în calitate de invitaţi fãrã drept de vot, în cazul în care ordonatorul principal de credite bugetare are membru în Consiliul interministerial.
ART. 9
În vederea îndeplinirii atribuţiilor sale, Consiliul interministerial colaboreazã cu ministerele şi instituţiile de specialitate guvernamentale, neguvernamentale şi cu autoritãţile administraţiei publice locale.

CAP. III
Secretariatul Consiliului interministerial

ART. 10
(1) Secretariatul Consiliului interministerial funcţioneazã în cadrul direcţiei de specialitate din Ministerul Dezvoltãrii Regionale şi Locuinţei.
(2) Pentru fiecare obiectiv de investiţii, secretariatul asigurã cu personal propriu analiza documentaţiilor tehnico-economice înaintate spre avizare.
(3) În scopul analizãrii documentaţiilor tehnico-economice, conducerea direcţiei de specialitate din Ministerul Dezvoltãrii Regionale şi Locuinţei desemneazã, din cadrul Secretariatului Consiliului interministerial, un responsabil de lucrare care rãspunde de întocmirea raportului sintetic de analizã înaintat membrilor Consiliului interministerial în mapa şedinţei de avizare.
ART. 11
(1) Atribuţiile Secretariatului Consiliului interministerial, în vederea aplicãrii legislaţiei în domeniu, sunt urmãtoarele:
a) înregistreazã documentaţiile tehnico-economice, propuse spre analizã şi avizare;
b) verificã documentaţiile tehnico-economice din punctul de vedere al conformitãţii cu avizele şi acordurile prealabile, precum şi cu tema de proiectare/caietul de sarcini;
c) restituie solicitantului întreaga documentaţie tehnicoeconomicã, în situaţia depunerii unei documentaţii tehnico-economice incomplete;
d) elaboreazã ordinea de zi a şedinţei pe care o prezintã spre aprobare preşedintelui Consiliului interministerial/ vicepreşedintelui desemnat de cãtre Ministerul Dezvoltãrii Regionale şi Locuinţei;
e) întocmeşte invitaţia de participare la şedinţa de avizare;
f) predã fiecãrui membru al Consiliului interministerial mapa cu documentele şedinţei, cu 5 zile lucrãtoare înainte de data stabilitã;
g) elaboreazã rapoartele sintetice de analizã, conform modelului prevãzut în anexa nr. 3;
h) asigurã întocmirea proceselor-verbale la fiecare şedinţã de avizare, conform modelului prevãzut în anexa nr. 4, ce urmeazã a se semna de cãtre toţi membrii prezenţi;
i) întocmeşte avizul Consiliului interministerial în baza procesului-verbal al şedinţei, conform modelului prevãzut în anexa nr. 5, şi îl prezintã spre semnare preşedintelui;
j) pãstreazã evidenţa documentaţiilor tehnico-economice înaintate spre analizã şi avizare, precum şi evidenţa avizelor emise;
k) gestioneazã banca de date şi arhiva Consiliului interministerial;
l) restituie ordonatorului principal de credite întreaga documentaţie tehnico-economicã depusã, mai puţin nota de prezentare întocmitã conform modelului prevãzut în anexa nr. 2, în situaţia respingerii acesteia în şedinţa Consiliului interministerial;
m) transmite ordonatorului principal de credite avizul favorabil.
(2) În funcţie de complexitatea documentaţiei tehnicoeconomice, termenul de analizã şi întocmire a raportului sintetic de analizã de cãtre Secretariatul Consiliului interministerial este între 5 şi 20 de zile lucrãtoare.
ART. 12
(1) Mapa prevãzutã la art. 11 alin. (1) lit. f) conţine:
a) invitaţia de participare la şedinţa de avizare;
b) ordinea de zi a şedinţei;
c) notele de prezentare elaborate de proiectanţi şi însuşite de ordonatorii principali de credite, al cãror model este prevãzut în anexa nr. 2;
d) rapoartele sintetice de analizã, conform anexei nr. 3;
e) modelul-cadru al fişei individuale de evaluare care urmeazã a fi completatã de cãtre fiecare membru al Consiliului interministerial.
(2) Modelul-cadru al fişei individuale de evaluare este prevãzut în anexa nr. 6.

CAP. IV
Procedura de avizare

ART. 13
(1) În vederea obţinerii avizului Consiliului interministerial, ordonatorul principal de credite transmite documentaţia tehnico-economicã Secretariatului Consiliului interministerial spre analizã şi avizare.
(2) Documentaţia tehnico-economicã prevãzutã la alin. (1) cuprinde:
a) studiul de fezabilitate/documentaţia de avizare pentru lucrãri de intervenţie;
b) tema de proiectare/caietul de sarcini;
c) avizele şi acordurile preliminare obţinute conform prevederilor legale;
d) nota de prezentare;
e) orice alte documente relevante.
(3) Membrii Consiliului interministerial pot, la cerere, sã consulte documentaţiile tehnico-economice complete prevãzute la alin. (2), înaintate spre analizã şi avizare, la sediul Secretariatului Consiliului interministerial.
ART. 14
(1) Documentaţiile tehnico-economice pentru obiectivele de investiţii înscrise pe ordinea de zi a şedinţei de avizare sunt prezentate de cãtre persoanele prevãzute la art. 5 alin. (1).
(2) În cadrul şedinţei de avizare, persoanele prevãzute la art. 5 alin. (1) rãspund observaţiilor şi propunerilor fãcute de membrii Consiliului interministerial, care sunt consemnate de aceştia în fişele de evaluare individuale.
ART. 15
(1) Conducãtorul şedinţei de avizare formuleazã concluziile, observaţiile şi propunerile rezultate în urma discuţiilor şi le supune aprobãrii membrilor Consiliului interministerial.
(2) Toate concluziile, observaţiile şi propunerile sunt consemnate în procesul-verbal al şedinţei de avizare.
(3) Procesul-verbal este semnat de toţi membrii prezenţi sau de supleanţii/înlocuitorii acestora cu drept de vot.
ART. 16
Aprobarea sau respingerea documentaţiei se face prin votul majoritãţii simple a membrilor prezenţi.
ART. 17
Pentru operarea modificãrilor şi completãrilor solicitate în cadrul şedinţei de avizare, termenul de soluţionare de cãtre ordonatorul principal de credite este între 5 şi 15 zile lucrãtoare, în funcţie de complexitatea modificãrilor şi completãrilor.
ART. 18
Pentru obiectivele de investiţii aprobate în cadrul şedinţei de avizare, avizul Consiliului interministerial se întocmeşte în termen de cel mult 5 zile de la data şedinţei de avizare.
ART. 19
În situaţia respingerii documentaţiei tehnicoeconomice în şedinţa de avizare a Consiliului interministerial, prin grija Secretariatului Consiliului interministerial, aceasta va fi înapoiatã ordonatorului principal de credite, mai puţin nota de prezentare.
ART. 20
În cazul documentaţiilor neavizate înapoiate ordonatorului principal de credite, nota de prezentare, raportul sintetic de analizã şi procesul-verbal al şedinţei de avizare se pãstreazã în arhiva Secretariatului Consiliului interministerial.
ART. 21
În cazul fiecãrei lucrãri avizate se deschide dosar cu:
a) nota de prezentare a lucrãrii;
b) raportul sintetic de analizã;
c) avizul Consiliului interministerial;
d) nota de prezentare refãcutã conform observaţiilor şi recomandãrilor din şedinţa de avizare.
ART. 22
În cazul fiecãrei şedinţe de avizare se deschide dosar cu:
a) ordinea de zi a şedinţei;
b) copii ale invitaţiilor trimise;
c) procesul-verbal al şedinţei de avizare;
d) dosarele obiectivelor de investiţii cuprinse pe ordinea de zi.

CAP. V
Conţinutul avizului Consiliului interministerial

ART. 23
(1) Avizul Consiliului interministerial certificã necesitatea şi oportunitatea investiţiei, compatibilitatea documentaţiei cu avizele şi acordurile prealabile, potrivit legii, precum şi cu tema de proiectare/caietul de sarcini.
(2) Avizul emis de Consiliul interministerial conţine, în anexã, caracteristicile principale şi indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii.
ART. 24
Avizul se semneazã de preşedintele Consiliului interministerial sau de cãtre vicepreşedintele reprezentant al Ministerului Dezvoltãrii Regionale şi Locuinţei, în douã exemplare originale.
ART. 25
Avizele se numeroteazã şi se înregistreazã într-un registru special care se pãstreazã de cãtre Secretariatul Consiliului interministerial împreunã cu un exemplar original al avizelor eliberate.

CAP. VI
Obligaţiile ordonatorilor de credite şi ale operatorilor economici

ART. 26
Ordonatorii de credite bugetare şi operatorii economici prezintã documentaţiile prevãzute la art. 13 alin. (2) însoţite de avizul ordonatorului principal de credite, de avizele şi de acordurile prealabile stabilite potrivit legii.
ART. 27
(1) Se interzice ordonatorilor de credite bugetare şi operatorilor economici sã treacã la întocmirea fazelor ulterioare de proiectare aferente obiectivelor de investiţii din categoria celor prevãzute la art. 3 fãrã avizul Consiliului interministerial.
(2) Dupã obţinerea avizului Consiliului interministerial, indicatorii tehnico-economici din competenţa de aprobare a Guvernului se aprobã prin hotãrâre a Guvernului, cu avizul Ministerului Dezvoltãrii Regionale şi Locuinţei.
(3) Se excepteazã de la prevederile alin. (1) obiectivele de investiţii din Programul pregãtirii operative a teritoriului pentru apãrare, stabilite de Ministerul Apãrãrii Naţionale.
ART. 28
În vederea monitorizãrii lucrãrilor publice care au fost supuse avizãrii Consiliului interministerial, ordonatorii principali de credite sunt obligaţi sã transmitã Secretariatului Consiliului interministerial, la finele fiecãrui trimestru, date privind stadiul implementãrii proiectelor promovate, pânã la data semnãrii contractului de execuţie.
ART. 29
Anexele nr. 1-6 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 30
La data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri se abrogã:
a) <>Hotãrârea Guvernului nr. 573/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Consiliului Interministerial de Avizare Lucrãri Publice de Interes Naţional şi Locuinţe, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 415 din 21 iunie 2007, cu modificãrile ulterioare;
b) <>Ordinul ministrului dezvoltãrii, lucrãrilor publice şi locuinţelor nr. 858/2007 pentru aprobarea Regulamentului privind procedurile de pregãtire şi desfãşurare a avizãrii lucrãrilor publice de interes naţional şi a locuinţelor, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 744 din 1 noiembrie 2007.

PRIM-MINISTRU
EMIL BOC

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul dezvoltãrii regionale şi locuinţei,
Vasile Blaga

Viceprim-ministru,
ministrul administraţiei şi internelor,
Dan Nica

Secretarul general al Guvernului,
Daniela Nicoleta Andreescu

Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Pogea

Bucureşti, 8 aprilie 2009.
Nr. 435.


ANEXA 1
COMPONENŢA
Consiliului Interministerial de Avizare
Lucrãri Publice de Interes Naţional şi Locuinţe

Ministrul dezvoltãrii regionale şi locuinţei - preşedinte
Reprezentantul Ministerului Dezvoltãrii Regionale şi Locuinţei - vicepreşedinte
Reprezentantul Ministerului Finanţelor Publice - vicepreşedinte
Reprezentantul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii - vicepreşedinte
Reprezentantul Ministerului Administraţiei şi Internelor - vicepreşedinte
Reprezentantul Ministerului Economiei - membru
Reprezentantul Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale - membru
Reprezentantul Ministerului Mediului - membru
Reprezentantul Ministerului Apãrãrii Naţionale - membru
Reprezentantul Ministerului Sãnãtãţii - membru
Reprezentantul Ministerului Turismului - membru
Reprezentantul Secretariatului General al Guvernului - membru
Reprezentantul ordonatorului principal de credite bugetare, care supune spre avizare studii de fezabilitate


ANEXA 2
NOTĂ DE PREZENTARE


1. Date generale:
Obiectiv de investiţii ...................................................
Ordonator principal de credite ...........................................
Beneficiar ...............................................................
Proiectant ...............................................................
Proiect nr. ............../faza
Amplasamentul obiectivului: ..............................................

2. Indicatorii tehnico-economici:
2.1. Valoarea totalã a investiţiei ...............................,
din care C + M ......................
2.2. Cost specific .......................
2.3. Capacitãţi ....................................
2.4. Durata de realizare a investiţiei ...................................
3. Necesitatea şi oportunitatea investiţiei:
- justificarea necesitãţii realizãrii obiectivului de investiţii cu
încadrarea în programe, proiecte, strategii, aliniere la cerinţele europene
etc.;
- locuri de muncã nou-create;
- justificarea oportunitãţii investiţiei: includerea în acorduri de
finanţare, în programe prioritare etc.;
4. Conţinutul documentaţiei:
4.1. Descrierea investiţiei:
- prezentarea investiţiei;
- date tehnice privind amplasamentul şi terenul pe care se amplaseazã
proiectul de investiţii/în cazul documentaţiilor de avizare pentru lucrãri de
intervenţii: situaţia existentã şi concluziile raportului de expertizã
tehnicã/audit energetic;
- caracteristicile principale ale construcţiilor din cadrul obiectivului de
investiţii/în cazul documentaţiilor de avizare pentru lucrãri de intervenţii:
descrierea lucrãrilor;
- situaţia existentã a utilitãţilor şi analiza de consum;
- concluziile evaluãrii impactului de mediu.
4.2. Costurile estimative:
- valoarea totalã cu detalierea pe structura devizului general;
- indicatori de eficienţã tehnico-economicã.
4.3. Avize şi acorduri:
- lista avizelor şi acordurilor obţinute, conform prevederilor legale.
5. Surse de finanţare:
- valoarea totalã a investiţiei ..........................,
- din/de la ..................

Proiectant, Beneficiar,
....................... ..........................
(instituţie, funcţie, nume) (instituţie, funcţie, nume)

_____________
Valoarea investiţiei se va prezenta actualizatã.
- Se vor anexa la Nota de prezentare: devizul general, anexa indicatori.
- Se vor anexa avizele şi acordurile în copii lizibile, inclusiv copii
dupã cererile fãcute pentru obţinerea acestora.




ANEXA 3


MINISTERUL DEZVOLTĂRII REGIONALE ŞI LOCUINŢEI
DIRECŢIA GENERALĂ LUCRĂRI PUBLICE
Secretariatul Consiliului Interministerial de Avizare
Lucrãri Publice de Interes Naţional şi Locuinţe

De acord
Director general,
......................

RAPORT SINTETIC DE ANALIZĂ

1. Date generale:
1.1. Obiectivul de investiţii: ...........................................
1.2. Ordonator principal de credite: .....................................
1.3. Beneficiar: .........................................................
1.4. Proiectant: .........................................................
1.5. Proiect/Faza de proiectare: .........................................
1.6. Amplasament: ........................................................

2. Necesitatea şi oportunitatea investiţiei:

3. Studiul de fezabilitate/Documentaţia de avizare pentru lucrãri de
intervenţie:
3.1. Soluţii tehnice propuse prin studiul de fezabilitate/documentaţia de
avizare pentru lucrãri de intervenţie:
3.2. Principalele caracteristici tehnice:
3.3. Indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii:
- valoarea totalã a investiţiei (cu TVA) ...............................,
din care C + M ............................
- finanţarea investiţiei
- durata de realizare a investiţiei:
- alţi indicatori economici, dupã caz:

4. Avize şi acorduri:

5. Concluzii şi propuneri:

Întocmit
Responsabil lucrare,
......................




ANEXA 4


CONSILIUL INTERMINISTERIAL DE AVIZARE LUCRĂRI
PUBLICE DE INTERES NAŢIONAL ŞI LOCUINŢE

Avizat
Preşedinte/Vicepreşedinte,
.................................
(conducãtorul şedinţei de avizare)

PROCES - VERBAL Nr. ..............
al şedinţei de avizare din ............

1. Concluzii şi propuneri ale şedinţei de avizare
┌────┬────────────────────────────┬──────────────────────────────────────────┐
│Nr. │ Denumirea obiectivului │ Concluzii │
│crt.│ │ │
├────┼────────────────────────────┼──────────────────────────────────────────┤
│ 1. │................ │AVIZAT/NEAVIZAT │
│ │ │fãrã observaţii/cu observaţii/cu │
│ │ │recomandãri/cu observaţii şi recomandãri/ │
│ │ │cu modificãri/cu completãri/cu modificãri │
│ │ │şi completãri │
├────┼────────────────────────────┼──────────────────────────────────────────┤
│ 2. │ │ │
├────┼────────────────────────────┼──────────────────────────────────────────┤
│ │ │ │
├────┼────────────────────────────┼──────────────────────────────────────────┤
│ │ │ │
└────┴────────────────────────────┴──────────────────────────────────────────┘

2. Participanţi la şedinţa de avizare
2.1. Membri:
1.
2.
:
11.
12.
2.2. Invitaţi: ...........................................................
1.
2.
:
:
11.
12.

Anexã la Procesul-verbal nr. ............

3. Rezumatul sintetic al lucrãrilor şedinţei de avizare din data de ......

............................................................................
............................................................................




ANEXA 5


CONSILIUL INTERMINISTERIAL DE AVIZARE
LUCRĂRI PUBLICE DE INTERES NAŢIONAL ŞI LOCUINŢE

AVIZ Nr. ...........
din ...............

Temeiul legal ............................................................

CONSILIUL INTERMINISTERIAL DE AVIZARE
LUCRĂRI PUBLICE DE INTERES NAŢIONAL ŞI LOCUINŢE

AVIZEAZĂ FAVORABIL

Denumirea obiectivului de investiţii .....................................
Faza .....................................................................
Ordonator principal de credite ...........................................
Observaţii la documentaţia avizatã .......................................

PREŞEDINTELE
CONSILIULUI INTERMINISTERIAL,
MINISTRU

Anexã la Avizul nr. ............

Caracteristicile principale şi indicatorii tehnico-economici
ai obiectivului de investiţii

Denumirea ................................................................
Ordonatorul principal de credite .........................................
Beneficiar ...............................................................
Amplasament ..............................................................

INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI

Valoarea totalã a investiţiei .........................................*),
din care C + M ...........................................................
Capacitãţi (indicatori tehnici):
-
-
Durata de realizare a investiţiei ........................................

SECRETARIATUL CONSILIULUI INTERMINISTERIAL
Director general,
.....................
__________
*) Valoarea este confidenţialã şi se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.




ANEXA 6


CONSILIUL INTERMINISTERIAL DE AVIZARE LUCRĂRI PUBLICE DE INTERES
NAŢIONAL ŞI LOCUINŢE
Şedinţa din data de ...................

FIŞĂ INDIVIDUALĂ DE EVALUARE

Date generale
Obiectiv de investiţii: ...................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
Observaţii privind:
1. Necesitatea şi oportunitatea investiţiei şi încadrarea în programe/
strategii: ..................................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
2. Soluţia tehnicã aleasã şi respectarea normelor şi normativelor în
vigoare: ....................................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
3. Evaluarea lucrãrilor şi devizul general şi finanţarea lucrãrilor:
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
4. Avize şi acorduri: .....................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................

Ministerul Membru Semnãtura
.............. .......... ............



----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016