Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 432 din 23 martie 2004  privind dosarul profesional al functionarilor publici    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 432 din 23 martie 2004 privind dosarul profesional al functionarilor publici

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 341 din 19 aprilie 2004
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al <>art. 23 alin. (4) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
Prezenta hotãrâre reglementeazã modul de întocmire şi de gestionare a dosarelor profesionale ale funcţionarilor publici şi a registrului de evidenţã a funcţionarilor publici în cadrul autoritãţilor şi instituţiilor publice.
ART. 2
(1) În scopul asigurãrii gestionãrii unitare şi eficiente a resurselor umane, precum şi pentru urmãrirea carierei funcţionarului public, conducãtorii autoritãţilor şi instituţiilor publice rãspund de întocmirea, actualizarea, rectificarea, pãstrarea şi evidenţa dosarelor profesionale ale funcţionarilor publici şi a registrului de evidenţã a funcţionarilor publici.
(2) Activitãţile prevãzute la alin. (1) se desfãşoarã în compartimentele de resurse umane din cadrul autoritãţilor şi instituţiilor publice, cu respectarea legislaţiei în vigoare privind protecţia datelor cu caracter personal. În cazul în care nu existã un astfel de compartiment, întocmirea şi gestionarea dosarelor profesionale şi a registrului de evidenţã ale funcţionarilor publici vor fi realizate de persoana care are atribuţii cu privire la evidenţa personalului, prevãzute în fişa postului.
(3) Conducãtorii autoritãţilor şi instituţiilor publice rãspund de asigurarea condiţiilor pentru satisfacerea operativã a cererilor privind eliberarea documentelor care sã ateste activitatea profesionalã desfãşuratã de funcţionarul public, vechimea în muncã, în specialitate şi în funcţia publicã.
ART. 3
În vederea gestiunii unitare şi coerente, la nivelul autoritãţilor şi instituţiilor publice, a evidenţei dosarelor profesionale, fiecãrui funcţionar public i se atribuie un numãr de referinţã. Numãrul de referinţã este numãrul sub care funcţionarul public este înregistrat în registrul de evidenţã a funcţionarilor publici şi se regãseşte în formularul A al dosarului profesional al acestuia.

CAP. II
Întocmirea şi actualizarea dosarului profesional

ART. 4
(1) Dosarul profesional al funcţionarului public, denumit în continuare dosar profesional, se întocmeşte în formatul standard prevãzut în anexa nr. 1.
(2) Pentru fiecare funcţionar public se întocmeşte un singur dosar profesional.
(3) Dosarul profesional se întocmeşte în termen de 10 zile de la intrarea în corpul funcţionarilor publici.
(4) Persoanele responsabile cu întocmirea şi actualizarea dosarelor profesionale sunt obligate sã certifice înscrierile efectuate, în termenele prevãzute de lege, prin semnãturã şi prin menţionarea în clar a numelui şi funcţiei deţinute.
ART. 5
(1) Dosarul profesional conţine actele administrative şi documentele care evidenţiazã cariera funcţionarului public de la naşterea raporturilor de serviciu pânã la încetarea acestora, în condiţiile legii.
(2) Dosarul profesional cuprinde date cu caracter personal şi profesional.
(3) Datele cu caracter personal cuprinse în dosarul profesional sunt:
a) numele, prenumele şi, dupã caz, numele deţinut anterior;
b) data şi locul naşterii;
c) codul numeric personal;
d) adresa de domiciliu şi, dupã caz, reşedinţa;
e) numãrul de telefon personal şi, dupã caz, de serviciu;
f) numele, prenumele şi numãrul de telefon ale persoanei de contact, pentru situaţii de urgenţã, în situaţia în care se considerã necesar;
g) numele şi prenumele soţului/soţiei, precum şi numele, prenumele şi data naşterii copiilor minori ai funcţionarului public respectiv;
h) situaţia serviciului militar, dacã este cazul.
(4) Datele cu caracter profesional cuprinse în dosarul profesional se referã la:
a) pregãtirea profesionalã;
b) experienţa în muncã;
c) activitatea desfãşuratã în cadrul autoritãţii sau instituţiei publice;
d) situaţia disciplinarã;
e) activitatea desfãşuratã în afara autoritãţii sau instituţiei publice.
(5) Dosarul profesional cuprinde în mod obligatoriu:
a) copie de pe cartea de identitate sau buletin;
b) copii de pe actele de stare civilã;
c) copie de pe livretul militar, dacã este cazul;
d) adeverinţa medicalã care sã ateste o stare de sãnãtate corespunzãtoare exercitãrii funcţiei publice;
e) copii de pe actele de studii;
f) copii de pe certificatele de participare la cursurile de instruire sau perfecţionare;
g) copie de pe carnetul de muncã şi/sau copie de pe fila din registrul general de evidenţã a salariaţilor şi/sau copie de pe fila sau filele din registrul de evidenţã a funcţionarilor publici;
h) recomandãri de la locurile de muncã anterioare;
i) cazierul administrativ, dacã este cazul;
j) cazierul judiciar;
k) actul administrativ de numire şi documentul care atestã depunerea jurãmântului;
l) fişa postului;
m) actul administrativ prin care a fost modificat raportul de serviciu;
n) cererile de suspendare a raportului de serviciu, actul administrativ de aprobare/constatare a suspendãrii, actul administrativ prin care se dispune reluarea activitãţii;
o) actele administrative care atestã modificãrile salariale;
p) actele administrative de desemnare în comisii, colective de lucru mixte;
q) actul administrativ prin care se stabileşte participarea la activitãţi în cadrul unor proiecte/programe;
r) actul administrativ de încetare a raportului de serviciu;
s) declaraţie pe propria rãspundere a titularului dosarului cã nu a desfãşurat activitãţi de poliţie politicã, astfel cum sunt definite de lege;
ş) cererile de concediu pentru ultimii 3 ani;
t) raportul de evaluare pentru ultimii 5 ani;
ţ) declaraţia de avere, actualizatã în condiţiile legii;
u) declaraţia de interese, actualizatã în condiţiile legii.
(6) Funcţionarul public are obligaţia de a aduce la cunoştinţã persoanei care are atribuţii cu privire la evidenţa personalului modificãrile privind domiciliul sau, dupã caz, reşedinţa, precum şi schimbãrile intervenite în starea civilã, în termen de 5 zile de la producerea acestor modificãri.
ART. 6
Documentele se îndosariazã în dosarul profesional în ordinea cronologicã a emiterii acestora.

CAP. III
Gestionarea dosarului profesional

SECŢIUNEA 1
Evidenţa dosarelor profesionale şi registrul de evidenţã a funcţionarilor publici

ART. 7
Fiecare autoritate sau instituţie publicã are obligaţia de a întocmi evidenţa dosarelor profesionale şi a funcţionarilor publici pe suport hârtie şi, acolo unde este posibil, şi în format electronic.
ART. 8
(1) Fiecare autoritate sau instituţie publicã va întocmi un registru de evidenţã a funcţionarilor publici, denumit în continuare registru.
(2) Registrul se întocmeşte în regim tipizat, conform formatului standard prevãzut în anexa nr. 2. La solicitarea Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici registrul se întocmeşte şi în format electronic.
ART. 9
(1) Prima paginã a registrului cuprinde elementele de identificare a autoritãţii sau instituţiei publice, precum şi numãrul de înregistrare la Agenţia Naţionalã a Funcţionarilor Publici.
(2) Registrul se numeroteazã şi poartã ştampila Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici pe fiecare paginã.
(3) Registrul devine document oficial de la data înregistrãrii şi se pãstreazã la sediul autoritãţii sau instituţiei publice.
ART. 10
(1) Registrul cuprinde elementele de identificare a funcţionarilor, data numirii în funcţia publicã, data şi temeiul legal al modificãrii, suspendãrii, încetãrii suspendãrii şi, respectiv, încetãrii raporturilor de serviciu, drepturile salariale, numele şi prenumele, funcţia deţinutã şi semnãtura persoanei care a fãcut înregistrarea.
(2) Registrul se completeazã în ordinea numerelor de referinţã.
(3) Pentru fiecare funcţionar public se completeazã o filã din registru. În cazul în care pentru o nouã înregistrare nu mai existã numere curente pe fila iniţialã, funcţionarului public i se alocã o nouã filã cu acelaşi numãr de referinţã însoţit de câte un indice cifric în ordine crescãtoare. Ultimul numãr curent din fila completatã va face trimitere la pagina din registru unde sunt continuate înregistrãrile privind funcţionarul public în cauzã.
(4) Autoritãţile şi instituţiile publice au obligaţia de a solicita Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici eliberarea unui nou registru la data la care se constatã cã în registrul curent mai existã 20 de file necompletate.
(5) Corectarea erorilor materiale se face prin bararea acestora, astfel încât sã se poatã citi vechea înregistrare, înscriindu-se la urmãtorul numãr curent, în culoare roşie, datele exacte.

SECŢIUNEA a 2-a
Accesul la dosarul profesional şi la registru

ART. 11
(1) Funcţionarul public are dreptul de acces la datele cu caracter personal şi profesional înscrise în dosarul sãu profesional şi la fila sau, dupã caz, filele personale din registru.
(2) Funcţionarul public poate solicita în scris compartimentului de resurse umane sau persoanei care are atribuţii cu privire la evidenţa personalului eliberarea unor copii de pe documentele din dosarul profesional, eliberarea unei adeverinţe care sã certifice informaţii cuprinse în acesta şi eliberarea unor copii de pe fila sau, dupã caz, filele personale din registru.
ART. 12
(1) La dosarul profesional au acces, în prezenţa persoanei care are atribuţii cu privire la evidenţa personalului, şi pot solicita în scris şi motivat o certificare a datelor cuprinse în acesta, în condiţiile legii, urmãtoarele persoane şi autoritãţi sau instituţii publice:
a) conducãtorul autoritãţii sau instituţiei publice;
b) conducãtorul compartimentului în care îşi desfãşoarã activitatea funcţionarul public sau, dupã caz, alt funcţionar public care are calitatea de evaluator al funcţionarului public;
c) persoanele împuternicite ale unor autoritãţi sau instituţii publice cu atribuţii de control;
d) preşedintele şi/sau membrii comisiei de disciplinã;
e) consilierii juridici din cadrul autoritãţii sau instituţiei publice în care îşi desfãşoarã activitatea funcţionarul public titular al dosarului profesional, în situaţia în care autoritatea sau instituţia publicã este parte într-un proces cu acesta, iar datele prezentate sunt relevante pentru soluţionarea cauzei;
f) funcţionarii publici din cadrul compartimentului de resurse umane care au atribuţii în acest sens;
g) instanţele judecãtoreşti şi organele de cercetare penalã.
(2) Accesul la dosarul profesional al persoanelor prevãzute la alin. (1) se face în prezenţa titularului dosarului profesional. Accesul la dosarul profesional, în condiţiile alin. (1), se notificã funcţionarului public în cauzã, atunci când nu este posibilã prezenţa acestuia.
(3) În cazurile prevãzute la alin. (1) lit. b), d), e) şi g), accesul la dosarul profesional, precum şi eliberarea unor copii de pe documentele conţinute în acesta se aprobã de cãtre conducãtorul autoritãţii sau instituţiei publice.
(4) Fotocopierea documentelor cuprinse în dosarul profesional este permisã numai în situaţiile prevãzute de prezenta hotãrâre.
(5) Persoanele care au acces la datele cuprinse în dosarul profesional au obligaţia de a pãstra confidenţialitatea datelor cu caracter personal, în condiţiile legii.

SECŢIUNEA a 3-a
Rectificarea şi completarea datelor cuprinse în dosarul profesional şi în registru

ART. 13
(1) Datele cuprinse în dosarul profesional sau în registru pot fi rectificate sau completate în urmãtoarele situaţii:
a) la solicitarea scrisã şi motivatã a funcţionarului public;
b) la solicitarea scrisã şi motivatã a conducãtorului compartimentului de resurse umane sau, dupã caz, a persoanei care are atribuţii cu privire la evidenţa personalului, prevãzute în fişa postului, cu aprobarea conducãtorului autoritãţii sau instituţiei publice şi cu înştiinţarea funcţionarului public în cauzã;
c) pe baza hotãrârii judecãtoreşti definitive şi irevocabile.
(2) În cererea de solicitare a rectificãrii sau completãrii se menţioneazã informaţia consideratã a fi incorectã sau incompletã.
(3) În cazul prevãzut la alin. (1) lit. a) şi b) operaţiunile de rectificare sau de completare a datelor pot fi efectuate cu aprobarea conducãtorului autoritãţii sau instituţiei publice, iar în situaţia prevãzutã la lit. c), cu înştiinţarea acestuia.
(4) Rectificarea, completarea datelor din dosarul profesional sau, dupã caz, refuzul efectuãrii acestor operaţiuni se aduce la cunoştinţã funcţionarului public în cauzã.
ART. 14
(1) Rectificarea sau completarea datelor din dosarul profesional se face pe baza documentelor prezentate în original.
(2) Actele originale doveditoare se restituie titularului. Copiile de pe acestea, certificate pentru conformitate cu originalul de cãtre persoana care are atribuţii cu privire la evidenţa personalului, se pãstreazã în dosarul profesional.

SECŢIUNEA a 4-a
Pãstrarea dosarelor profesionale şi a registrului

ART. 15
În vederea pãstrãrii dosarelor profesionale şi a registrului în bune condiţii, conducãtorii instituţiilor sau instituţiilor publice sunt obligaţi sã ia mãsuri pentru organizarea în mod special a locului unde se pãstreazã aceste documente. Locul trebuie sã îndeplineascã condiţiile necesare pentru pãstrarea corespunzãtoare, în condiţii de siguranţã.
ART. 16
(1) În cazurile de transfer sau de încetare a raporturilor de serviciu, autoritatea sau instituţia publicã va pãstra o copie de pe dosarul profesional şi va înmâna dosarul profesional, pe bazã de semnãturã, funcţionarului public.
(2) În cazurile de transfer sau de încetare a raportului de serviciu al funcţionarului public, conducãtorul compartimentului de resurse umane sau, dupã caz, persoana care are atribuţii cu privire la evidenţa personalului certificã valabilitatea şi exactitatea înregistrãrilor.
(3) Funcţionarul public are obligaţia sã predea originalul dosarului profesional autoritãţii sau instituţiei în care se transferã, în termen de 5 zile de la realizarea transferului.
ART. 17
(1) Funcţionarul public din corpul de rezervã, redistribuit potrivit legii, are obligaţia, la data începerii raporturilor de serviciu, sã predea originalul dosarului profesional instituţiei sau autoritãţii publice la care a fost redistribuit.
(2) Dosarul profesional al funcţionarului public al cãrui raport de serviciu este suspendat în condiţiile legii se pãstreazã de cãtre autoritatea sau instituţia publicã.
ART. 18
În cazul reorganizãrii autoritãţii sau instituţiei publice, dosarele profesionale ale funcţionarilor publici ale cãror raporturi de serviciu cu autoritatea sau instituţia publicã nu se modificã sau nu înceteazã, precum şi registrul/registrele de evidenţã ale funcţionarilor publici se pãstreazã de cãtre aceasta.
ART. 19
(1) În cazul desfiinţãrii autoritãţii sau instituţiei publice şi al preluãrii atribuţiilor acesteia de cãtre o autoritate sau instituţie publicã nou-înfiinţatã, dosarele profesionale ale funcţionarilor publici preluaţi de cãtre autoritatea sau instituţia publicã nou-înfiinţatã, precum şi registrul/registrele de evidenţã a funcţionarilor publici vor fi transmise acesteia pe bazã de protocol de cãtre autoritatea sau instituţia publicã supusã reorganizãrii.
(2) În cazul desfiinţãrii, în condiţiile legii, a unei autoritãţi sau instituţii publice, fãrã ca activitatea acesteia sã fie continuatã de o altã autoritate ori instituţie publicã, copiile de pe dosarele profesionale, precum şi de pe registre, în baza cãrora se elibereazã copii certificate şi extrase privind drepturile individuale ale funcţionarilor publici, sunt preluate şi pãstrate la casele judeţene de pensii sau ale sectoarelor municipiului Bucureşti.
ART. 20
În cazul detaşãrii funcţionarului public, dosarul profesional se pãstreazã de cãtre autoritatea sau instituţia publicã de la care funcţionarul public este detaşat. Eventualele completãri intervenite pe perioada detaşãrii sunt transmise sub semnãtura conducãtorului autoritãţii sau instituţiei publice la care funcţionarul public a fost detaşat.
ART. 21
În cazurile de transfer sau de încetare a raporturilor de serviciu, autoritatea sau instituţia publicã va înmâna o copie de pe fila/filele personale din registru.

SECŢIUNEA a 5-a
Reconstituirea şi arhivarea documentelor cuprinse în dosarele profesionale

ART. 22
(1) Copiile dosarelor profesionale ale funcţionarilor publici ale cãror raporturi de serviciu cu o autoritate sau instituţie publicã înceteazã se arhiveazã, în condiţiile legii.
(2) Documentele prevãzute la art. 5 alin. (5) lit. s) şi t) se arhiveazã în cadrul autoritãţii sau instituţiei publice, dupã 5 ani de la întocmirea lor.
ART. 23
În caz de furt, pierdere sau distrugere a dosarului profesional, se va întocmi şi se va elibera funcţionarului public în cauzã un duplicat, de cãtre ultima autoritate sau instituţie publicã cu care acesta a avut raporturi de serviciu. În cazul în care autoritatea sau instituţia publicã a fost supusã reorganizãrii, duplicatul se va elibera de cãtre autoritatea sau instituţia publicã care deţine arhivele autoritãţii sau instituţiei supuse reorganizãrii.

CAP. IV
Contravenţii şi sancţiuni

ART. 24
(1) Constituie contravenţii şi se sancţioneazã cu amendã de la 5.000.000 lei la 30.000.000 lei urmãtoarele fapte:
a) nerespectarea dispoziţiilor art. 2 alin. (1) şi ale art. 4 alin. (3);
b) fotocopierea şi/sau transmiterea unor fotocopii de pe documentele aflate în dosarul profesional cãtre terţe persoane, fizice sau juridice, în alte situaţii decât cele prevãzute de prezenta hotãrâre;
c) refuzul de a înscrie, la solicitarea întemeiatã a funcţionarului public şi în condiţiile legii, modificãrile în dosarul profesional;
d) refuzul de a elibera dosarul profesional la încetarea raporturilor de serviciu sau în caz de transfer;
e) refuzul de a elibera copii de pe fila/filele din registru la încetarea raporturilor de serviciu sau în caz de transfer;
f) refuzul accesului la dosarul profesional în condiţiile prevãzute de prezenta hotãrâre;
g) întocmirea defectuoasã, netransmiterea sau transmiterea cu întârziere nejustificatã temeinic a documentelor cuprinse în dosarul profesional, solicitate de Agenţia Naţionalã a Funcţionarilor Publici ori de celelalte persoane fizice sau juridice îndreptãţite, în condiţiile prezentei hotãrâri.
(2) Constatarea contravenţiilor şi aplicarea sancţiunilor se fac de cãtre persoanele împuternicite prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici.
(3) Contravenţiilor prevãzute la alin. (1) le sunt aplicabile dispoziţiile <>Ordonanţei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 180/2002 , cu modificãrile ulterioare.

CAP. V
Dispoziţii tranzitorii şi finale

ART. 25
(1) Agenţia Naţionalã a Funcţionarilor Publici acordã asistenţã de specialitate, coordoneazã metodologic şi controleazã modul de aplicare a prezentei hotãrâri.
(2) În îndeplinirea atribuţiilor prevãzute la alin. (1) Agenţia Naţionalã a Funcţionarilor Publici poate solicita sprijinul compartimentelor de resurse umane din cadrul consiliilor judeţene, pentru coordonarea modului de aplicare a prezentei hotãrâri de cãtre consiliile locale.
(3) Consiliile locale pot solicita sprijinul consiliilor judeţene pentru întocmirea evidenţei dosarelor profesionale şi a funcţionarilor publici în format electronic.
ART. 26
Modificãrile aduse documentelor din dosarul profesional se transmit Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici în termenele prevãzute de lege.
ART. 27
Autoritãţile şi instituţiile publice au obligaţia de a actualiza dosarele profesionale în conformitate cu prevederile prezentei hotãrâri, în termen de 60 de zile de la data intrãrii în vigoare a acesteia.
ART. 28
Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 29
Dispoziţiile prezentei hotãrâri se completeazã cu legislaţia privind prelucrarea datelor cu caracter personal.
ART. 30
Prezenta hotãrâre intrã în vigoare la 15 zile de la data publicãrii în Monitorul Oficial al României, Partea I, cu excepţia dispoziţiilor referitoare la registrul de evidenţã a funcţionarilor publici, care intrã în vigoare începând cu data de 1 ianuarie 2007.

PRIM-MINISTRU
ADRIAN NĂSTASE

Contrasemneazã:
---------------
Ministru de stat, ministrul administraţiei şi internelor,
Ioan Rus

Ministrul delegat pentru administraţia publicã,
Gabriel Oprea

Ministrul muncii, solidaritãţii sociale şi familiei,
Elena Dumitru

Ministrul finanţelor publice,
Mihai Nicolae Tãnãsescu

p. Preşedintele Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici,
Joszef Birtalan

Bucureşti, 23 martie 2004.
Nr. 432.

ANEXA 1

Format standard dosar profesional

Coperta

DOSAR PROFESIONAL Nr........
Funcţionar public..........

Formular A*)
__________
*) În situaţia în care nu mai existã spaţiu pentru completare se utilizeazã un nou formular numerotat cu A1, A2, e.t.c., dupã caz.

DATE REFERITOARE LA DOSARUL PROFESIONAL

1. DOSAR PROFESIONAL NR....................

2. Funcţionar public.......................

3. Numãr de referinţã......................

4. Data întocmirii dosarului profesional:................

5. Autoritatea sau instituţia publicã care a întocmit dosarul profesional.........

6. Persoana care a întocmit dosarul profesional:


┌─────────────────────────┬─────────────────────────┬────────────────────────┐
│ nume şi prenume │ funcţia │ semnãtura │
├─────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ │ │ │
└─────────────────────────┴─────────────────────────┴────────────────────────┘



7. Persoana (persoanele) autorizate sã opereze modificãri, completãri, rectificãri**):
________
**) se completeazã ori de câte ori este nevoie, în termen de 3 zile de la data emiterii actului administrativ (fişa postului) prin care o persoanã este desemnatã sã opereze modificãri, completãri, rectificãri în dosarele profesionale.



┌─────────────────────────┬─────────────────────────┬────────────────────────┐
│ nume şi prenume │ funcţia │ semnãtura │
├─────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ │ │ │
└─────────────────────────┴─────────────────────────┴────────────────────────┘



8. Persoana (persoanele) autorizate sã certifice datele cuprinse în dosarul profesional***):
_________
***) se completeazã ori de câte ori este nevoie, în termen de 3 zile de la data emiterii actului administrativ (fişa postului) prin care o persoanã este desemnatã sã certifice datele cuprinse în dosarele profesionale.



┌─────────────────────────┬─────────────────────────┬────────────────────────┐
│ nume şi prenume │ funcţia │ semnãtura │
├─────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ │ │ │
└─────────────────────────┴─────────────────────────┴────────────────────────┘



Formular B*)
__________
*) În situaţia în care nu mai existã spaţiu pentru completare se utilizeazã un nou formular numerotat cu B1, B2, e.t.c., dupã caz.

DATE CU CARACTER PERSONAL

1. Numele:

2. Numele deţinut anterior:

3. Prenumele:

4. Data şi locul naşterii:

5. Cod numeric personal:

6. Adresa de domiciliu**):

7. Adresa de reşedinţã**):

8. Numãr de telefon personal**):

9. Numãr telefon de serviciu**):

10. Persoane de contact, pentru situaţii de urgenţã**):
***)
__________
**) se actualizeazã ori de câte ori este nevoie
***) se completeazã în situaţia în care se considerã necesar



┌──────────────────┬──────────────────┬───────────────────┬──────────────────┐
│ Nume │ prenume │ adresa │ numãr de telefon │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
│ │ │ │ │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────────┴───────────────────┴──────────────────┘



11. Numele şi prenumele soţului/soţiei:

12. Numele, prenumele şi data naşterii copiilor minori:

13. Situaţia serviciului militar:

Formular C*)
__________
*) În situaţia în care nu mai existã spaţiu pentru completare se utilizeazã un nou formular numerotat cu B1, B2, e.t.c., dupã caz.



1. Studii liceale:
┌──────────────┬───────────────┬──────────────┬───────────────┬──────────────┐
│instituţia de │ profil/ │ perioada │data absolvirii│ media de │
│ învãţãmânt │specializare │ │ │ absolvire │
├──────────────┼───────────────┼──────────────┼───────────────┼──────────────┤
│ │ │ │ │ │
└──────────────┴───────────────┴──────────────┴───────────────┴──────────────┘

2. Studii postliceale:
┌──────────────┬───────────────┬──────────────┬───────────────┬──────────────┐
│instituţia de │ profil/ │ perioada │data absolvirii│ media de │
│ învãţãmânt │specializare │ │ │ absolvire │
├──────────────┼───────────────┼──────────────┼───────────────┼──────────────┤
│ │ │ │ │ │
└──────────────┴───────────────┴──────────────┴───────────────┴──────────────┘

3. Studii superioare de scurtã duratã:
┌──────────┬─────────┬──────────┬──────┬─────────┬────────┬────────┬─────────┐
│instituţia│speciali-│ forma │duratã│perioada │specia- │ data │ media │
│ de │tate │ de │ │ │lizare │absolvi-│ de │
│învãţãmânt│ │învãţãmânt│ │ │ │rii │absolvire│
├──────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────────┼────────┼────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
└──────────┴─────────┴──────────┴──────┴─────────┴────────┴────────┴─────────┘

4. Studii superioare de lungã duratã:
┌────────┬────────┬───────┬───────┬────────┬────────┬───────┬────────┬───────┐
│institu-│specia- │forma │duratã │perioada│specia- │data │data │media │
│ţia de │litate │de │ │ │lizare │absol- │licenţã │de │
│învãţã- │ │învãţã-│ │ │ │virii │ │licenţã│
│mânt │ │mânt │ │ │ │ │ │ │
├────────┼────────┼───────┼───────┼────────┼────────┼───────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────────┴────────┴───────┴───────┴────────┴────────┴───────┴────────┴───────┘

5. Studii postuniversitare:
┌────────┬────────┬───────┬───────┬────────┬────────┬───────┬────────┬───────┐
│institu-│specia- │forma │Tip**) │ duratã │perioada│specia-│data │media │
│ţia de │litate │de │ │ │ │lizare │absolvi-│de │
│învãţã- │ │învãţã-│ │ │ │ │rii │absol- │
│mânt │ │mânt │ │ │ │ │ │vire │
├────────┼────────┼───────┼───────┼────────┼────────┼───────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────────┴────────┴───────┴───────┴────────┴────────┴───────┴────────┴───────┘
__________
**) tip: aprofundate de specialitate, masterat, academice postuniversitare,
doctorat, postuniversitare de specializare, cursuri de perfecţionare
postuniversitare

6. Cursuri de formare sau specializare:
┌──────────┬─────────┬──────────┬──────┬─────────┬────────┬────────┬─────────┐
│instituţia│denumire │ Tip***) │duratã│perioada │specia- │cheltu- │certifi- │
│organiza- │ curs │ │ │ │lizare │ieli su-│cat de │
│toare │ │ │ │ │ │portate │absolvire│
│ │ │ │ │ │ │de: │ │
├──────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────────┼────────┼────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
└──────────┴─────────┴──────────┴──────┴─────────┴────────┴────────┴─────────┘
________
***) tip: iniţiere, perfecţionare, specializare şi alte tipuri stabilite
prin lege

7. Limbi strãine cunoscute:
┌──────────────┬───────────────┬──────────────┬───────────────┬──────────────┐
│limba strãinã │ scris │ vorbit │ citit │ atestat │
├──────────────┼───────────────┼──────────────┼───────────────┼──────────────┤
│ │ │ │ │ │
└──────────────┴───────────────┴──────────────┴───────────────┴──────────────┘



Notã: Datele înscrise în acest formular se actualizeazã, la cererea funcţionarului public, ori de câte ori este nevoie. Modificãrile intervenite privind pregãtirea profesionalã se dovedesc cu acte originale. Actele originale doveditoare se restituie titularului. Copiile ce se fac dupã aceste acte se certificã pentru conformitate cu originalul la data prezentãrii lor de cãtre titularul dosarului profesional.


Formular D

EXPERIENŢA ÎN MUNCĂ


┌─────────┬─────────┬─────────┬────────┬─────────┬────────┬─────────┬────────┐
│perioada │angajator│angajat │funcţia:│responsa-│atribu- │motivul │alte │
│ │ │pe bazã │ │bil de: │ţii │încetã- │menţiuni│
│ │ │de*) │ │ │princi- │rii/modi-│ │
│ │ │ │ │ │pale: │ficãrii │ │
│ │ │ │ │ │ │raportu- │ │
│ │ │ │ │ │ │lui de │ │
│ │ │ │ │ │ │serviciu │ │
│ │ │ │ │ │ │sau a │ │
│ │ │ │ │ │ │contrac- │ │
│ │ │ │ │ │ │tului in-│ │
│ │ │ │ │ │ │dividual │ │
│ │ │ │ │ │ │de muncã │ │
├─────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┼────────┼─────────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┼────────┼─────────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
└─────────┴─────────┴─────────┴────────┴─────────┴────────┴─────────┴────────┘


_________
*) contract individual de muncã sau act administrativ de numire (pentru raport de serviciu)


Formular E

ACTIVITATEA DESFĂŞURATĂ ÎN CADRUL AUTORITĂŢII SAU INSTITUŢIEI PUBLICE

1. Data numirii în cadrul autoritãţii sau instituţiei publice:

2. Denumirea funcţiei publice*)

3. Compartiment*)

4. Modalitatea de ocupare a funcţiei publice*)

5. Tipul şi numãrul act administrativ de numire*)

6. fişa postului nr.*)

7. Atribuţii delegate*):

8. Alte activitãţi desfãşurate*)
_______
*) se completeazã ori de câte ori este nevoie, în termen de 3 zile de la data emiterii actului administrativ de:
- numire în altã funcţie publicã;
- modificare a raporturilor de serviciu;
- delegare de atribuţii;
- numire în cadrul unei comisii, colectiv de lucru sau unitate de implementare programe;
- suspendare a raporturilor de serviciu;
- încetare a suspendãrii raporturilor de serviciu.

8.1. participare în comisii


┌──────────────┬───────────────┬───────────────┬─────────────────────────────┐
│ comisia │ calitate │ perioada │ nr. act administrativ │
├──────────────┼───────────────┼───────────────┼─────────────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────┴───────────────┴───────────────┴─────────────────────────────┘

8.2. participare în cadrul colectivelor de lucru mixte
┌──────────────┬───────────────┬───────────────┬─────────────────────────────┐
│scopul consti-│ calitate │ perioada │ nr. act administrativ │
│tuirii │ │ │ │
│colectivului │ │ │ │
├──────────────┼───────────────┼───────────────┼─────────────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────┴───────────────┴───────────────┴─────────────────────────────┘

8.3. participare în cadrul unor proiecte/programe
┌──────────────────┬───────────────┬─────────┬─────────┬─────────────────────┐
│numãr identificare│ denumire │calitate │perioada │nr. act administrativ│
│ proiect/program │proiect/program│ │ │ │
├──────────────────┼───────────────┼─────────┼─────────┼─────────────────────┤
│ │ │ │ │ │
└──────────────────┴───────────────┴─────────┴─────────┴─────────────────────┘

9. Exercitarea cu caracter temporar
┌──────────────┬───────────────┬───────────────┬─────────────────────────────┐
│ funcţia │ compartiment │ perioada │ nr. act administrativ │
│ publicã: │ │ │ nr. │
├──────────────┼───────────────┼───────────────┼─────────────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────┴───────────────┴───────────────┴─────────────────────────────┘

10. Promovare
┌──────────────┬───────────────┬───────────────┬─────────────────────────────┐
│ funcţia │ compartimentul│ data │ nr. act administrativ │
│ publicã: │ │ │ │
├──────────────┼───────────────┼───────────────┼─────────────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────┴───────────────┴───────────────┴─────────────────────────────┘

11. Mutare în cadrul altui compartiment
┌──────────────┬───────────────┬───────────────┬─────────────────────────────┐
│ funcţia │ compartimentul│ data │ nr. act administrativ │
│ publicã: │ │ │ │
├──────────────┼───────────────┼───────────────┼─────────────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────┴───────────────┴───────────────┴─────────────────────────────┘

12. Suspendarea raporturilor de serviciu
┌──────────────┬───────────────┬───────────────┬─────────────────────────────┐
│ modalitate │ motiv │ perioada │ nr. act administrativ │
├──────────────┼───────────────┼───────────────┼─────────────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────┴───────────────┴───────────────┴─────────────────────────────┘

13. Încetarea suspendãrii raporturilor de serviciu
┌──────────────┬───────────────┬───────────────┬─────────────────────────────┐
│ data │ motiv │ cerere nr. │ nr. act administrativ │
├──────────────┼───────────────┼───────────────┼─────────────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────┴───────────────┴───────────────┴─────────────────────────────┘



Formular F

Situaţia privind acordarea drepturilor salariate în anul......*)
__________
*) se completeazã anual

1. Salariul:


┌──────────────┬──────────┬────────────┬───────────┬───────────┬─────────────┐
│Componente**):│ cuantum │ data │temei legal│ motivul │ nr. act │
│ │ │stabilirii/ │ │modificãrii│administrativ│
│ │ │modificãrii │ │ │ │
├──────────────┼──────────┼────────────┼───────────┼───────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──────────┼────────────┼───────────┼───────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │
└──────────────┴──────────┴────────────┴───────────┴───────────┴─────────────┘


__________
**) se completeazã conform actului normativ care reglementeazã salarizarea funcţionarilor publici

2. Alte drepturi salariale:
2.1. Salariul de merit,
Acordat în temeiul....................., prin actul administrativ nr......,
începând cu data................

2.2.Sporuri specifice:
2.2.1...................... în procent de .............. acordat în temeiul
2.2.2...................... în procent de .............. acordat în temeiul

2.3. Prime:
2.3.1. lunare...........................
2.3.2 trimestriale .....................
2.3.3. anuale............................
2.3.4. de concediu .....................

2.4.Stimulente:
acordate în temeiul..............., având o valoare medie de ............./
trimestru

2.5. Alte drepturi salariale***):
__________
***) se va indica: tipul, temeiul legal, actul administrativ pe baza cãruia se acordã, cuantum

Formular G
Situaţia concediilor


┌────┬───────────────┬──────────────┬───────────────┬────────────────────────┐
│nr. │ tip concediu │ perioada │ nr. cerere/ │ aprobat de/ │
│crt.│ │ │ certificat │certificat eliberat de │
├────┼───────────────┼──────────────┼───────────────┼────────────────────────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼───────────────┼──────────────┼───────────────┼────────────────────────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼───────────────┼──────────────┼───────────────┼────────────────────────┤
│ │ │ │ │ │
└────┴───────────────┴──────────────┴───────────────┴────────────────────────┘



Formular H
SITUAŢIA DISCIPLINARĂ


┌────┬────────────┬─────────┬───────────┬────────┬─────────┬────────┬────────┐
│nr. │ abatere │cercetatã│nr. raport │ act │sancţiune│anulatã │act ad- │
│crt.│disciplinarã│ de │comisie de │adminis-│discipli-│prin*): │minis- │
│ │ │ │disciplinã/│trativ │narã │ │trativ │
│ │ │ │propunere │ de │aplicatã │ │privind │
│ │ │ │superior │sanc- │ │ │radierea│
│ │ │ │ierarhic │ţionare │ │ │sancţi- │
│ │ │ │ │ │ │ │unii │
│ │ │ │ │ │ │ │disci- │
│ │ │ │ │ │ │ │plinare │
├────┼────────────┼─────────┼───────────┼────────┼─────────┼────────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴────────────┴─────────┴───────────┴────────┴─────────┴────────┴────────┘


________
*) actul, numãrul şi data


Formular I
ACTIVITATEA DESFĂŞURATĂ
ÎN AFARA AUTORITĂŢII SAU INSTITUŢIEI PUBLICE


┌────┬────────────────────┬────────────┬───────────┬───────────┬─────────────┐
│nr. │activitate/funcţie*)│desfãşuratã │desfãşuratã│desfãşuratã│ data │
│crt.│ │ în cadrul │pe bazã de │ începând │ încetãrii │
│ │ │ │ │ cu data │ │
├────┼────────────────────┼────────────┼───────────┼───────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼────────────┼───────────┼───────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │
└────┴────────────────────┴────────────┴───────────┴───────────┴─────────────┘


_______
* activitãţi permise de lege, desfãşurate de funcţionarii publici în afara autoritãţii sau instituţiei publice.

Formular J*)
________
*) se completeazã ori de câte ori este nevoie, la data accesului la dosarul profesional

Accesul la dosarul profesional

Persoane care au avut acces la dosarul profesional:


┌────┬──────────┬───────┬──────────┬────────┬────────────┬───────────────────┐
│nr. │ nume şi │funcţia│semnãtura │ motiv │ acces │luat la cunoştinţã,│
│crt.│ prenume │ │ │ │autorizat de│de funcţionarul │
│ │ │ │ │ │ │ public │
│ │ │ │ │ │ │ (data/semnãtura) │
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼───────┼──────────┼────────┼────────────┼───────────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼───────┼──────────┼────────┼────────────┼───────────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼───────┼──────────┼────────┼────────────┼───────────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
└────┴──────────┴───────┴──────────┴────────┴────────────┴───────────────────┘



ANEXA 2

REGISTRUL DE EVIDENŢĂ A FUNCŢIONARILOR PUBLICI


┌───┬───┬───┬───────────┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬──┬───┬──┬───┬──┐
│ 1 │ 2 │ 3 │Date iden- │ 7 │ 8 │ 9 │10 │11 │12 │13 │14 │15 │16│ 17│18│ 19│20│
│ │ │ │tificare │ │*) │**)│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ ├───┬───┬───┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ 4 │ 5 │ 6 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼──┼───┼──┼───┼──┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└───┴───┴───┴───┴───┴───┴───┴───┴───┴───┴───┴───┴───┴───┴───┴──┴───┴──┴───┴──┘


________
1 = nr. crt.
2 = nr. referinţã
3 = nume şi prenume
4 = domiciliul/reşedinţã
5 = act identitate
6 = CNP
7 = funcţia publicã
8 = nr. act administrativ de numire*)
9 = modificarea raportului de serviciu**)
10 = nr. act administrativ
11 = compartiment
12 = suspendarea raportului de serviciu
13 = duratã
14 = nr. act administrativ
15 = încetarea raportului de serviciu
16 = nr. act administrativ
17 = drepturi salariale
18 = persoana care a efectuat înregistrarea
19 = funcţia deţinutã
20 = semnãtura
________
*) În cazul funcţionarilor publici redistribuiţi pe duratã determinatã se va completa şi durata
**) În cazul delegãrii, detaşãrii, mutãrii temporare în cadrul altui compartiment şi exercitãrii cu caracter temporar a unei funcţii publice de conducere se va menţiona şi durata
-----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016