Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 414 din 29 martie 2006  pentru modificarea si completarea   Hotararii Guvernului nr. 155/2005 privind organizarea si functionarea Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 414 din 29 martie 2006 pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 155/2005 privind organizarea si functionarea Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 312 din 6 aprilie 2006

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ARTICOL UNIC
<>Hotãrârea Guvernului nr. 155/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 211 din 14 martie 2005, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. La articolul 1 alineatul (5), dupã litera e) se introduce o nouã literã, litera e^1), cu urmãtorul cuprins:
"e^1) reabilitarea infrastructurii de îmbunãtãţiri funciare din amenajãrile viabile din domeniul public al statului;".
2. La articolul 3, punctele 3, 11 şi 26 vor avea urmãtorul cuprins:
"3. coordoneazã activitatea celor douã Agenţii de Plãţi - Agenţia de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã şi Agenţia de Plãţi pentru Dezvoltare Ruralã şi Pescuit, rezultatã din reorganizarea Agenţiei SAPARD -, precum şi programele de finanţare şi asistenţã internaţionalã din domeniile sale de activitate;
..................................................................
11. coordoneazã constituirea organizaţiilor de îmbunãtãţiri funciare (OIF) şi a federaţiilor de organizaţii de îmbunãtãţiri funciare (FOIF), prin Oficiul de reglementare a organizaţiilor de îmbunãtãţiri funciare (OROIF) şi prin structurile acestuia care îşi desfãşoarã activitãţile în cadrul direcţiilor pentru agriculturã şi dezvoltare ruralã judeţene şi a municipiului Bucureşti şi, de asemenea, monitorizeazã funcţionarea acestora;
..............................................................
26. desfãşoarã activitãţi de control şi inspecţii privind respectarea legislaţiei pe domenii de activitate, colaborând în acţiunile sale, dupã caz, şi cu celelalte autoritãţi publice abilitate;".
3. La articolul 3, dupã punctul 31 se introduc zece noi puncte, punctele 32-41, cu urmãtorul cuprins:
"32. planificã şi elaboreazã politici pentru sectorul îmbunãtãţirilor funciare, elaboreazã şi actualizeazã periodic strategia naţionalã pentru sectorul îmbunãtãţirilor funciare;
33. elaboreazã şi propune politici şi strategii privind organizarea şi sistematizarea teritoriilor agricole, optimizarea exploataţiilor agricole, protecţia şi ameliorarea solurilor;
34. coordoneazã constituirea sistemului informaţional în agriculturã şi silviculturã şi asigurã funcţionarea acestuia;
35. coordoneazã activitatea de protecţie a plantelor şi carantina fitosanitarã la nivel teritorial şi vamal;
36. coordoneazã activitatea privind producerea, prelucrarea, controlul, certificarea şi comercializarea seminţelor şi a materialului sãditor, precum şi testarea şi înregistrarea soiurilor de plante în Catalogul oficial al României şi al Comunitãţii Europene;
37. elaboreazã analize şi strategii şi fundamenteazã programe de dezvoltare ale sectorului agricol şi agroalimentar;
38. elaboreazã şi promoveazã programe privind punerea în valoare a produselor agroalimentare şi programe de mãsuri pentru stimularea şi dezvoltarea investiţiilor în sectorul agroalimentar;
39. coordoneazã activitatea privind cercetarea ştiinţificã agricolã;
40. elaboreazã şi implementeazã strategiile şi politicile privind introducerea în culturã şi pe piaţã a produselor modificate genetic;
41. asigurã implementarea conform legii a prevederilor privind agricultura ecologicã şi acrediteazã organismele de inspecţie în domeniu."
4. La articolul 4 alineatul (1) punctul I, punctele 10, 12, 29, 30, 31, 41, 42 şi 43 vor avea urmãtorul cuprins:
"10. elaboreazã mecanisme şi instrumente de reglementare a pieţelor agricole şi agroalimentare, în colaborare cu consiliile pe produs;
................................................................
12. participã la armonizarea standardelor româneşti ale produselor alimentare cu cele europene şi internaţionale, precum şi cu standardele Codex Alimentarius;
.................................................................
29. elaboreazã şi implementeazã legislaţia naţionalã a seminţelor şi materialului sãditor conform reglementãrilor Uniunii Europene (UE), Organizaţiei Economice de Cooperare şi Dezvoltare (OCDE), Asociaţiei Internaţionale de Testare a Seminţelor (ISTA), asigurã controlul şi certificarea calitãţii seminţelor, înregistreazã, supravegheazã, monitorizeazã şi acrediteazã operatorii economici furnizori de seminţe şi material sãditor, asigurã aplicarea prevederilor <>Legii nr. 266/2002 privind producerea, prelucrarea, controlul şi certificarea calitãţii, comercializarea seminţelor şi a materialului sãditor, precum şi înregistrarea soiurilor de plante şi a reglementãrilor de implementare a legii, participã la activitatea de înregistrare a soiurilor;
30. stabileşte norme fitosanitare specifice privind prevenirea introducerii şi rãspândirii organismelor de carantinã, monitorizeazã organismele de carantinã, dezvoltã programe informatice - FITOEXPERT, PESTEXPERT, Sistemul Informatic Naţional pentru Protecţia Plantelor (SINPP), coordoneazã omologarea şi plasarea pe piaţã a produselor pentru protecţia plantelor;
31. elaboreazã strategia în domeniul protecţiei plantelor şi al produselor de uz fitosanitar, elaboreazã şi implementeazã politici specifice privind combaterea biologicã a bolilor, dãunãtorilor, protecţia fitosanitarã a culturilor şi siguranţa alimentarã a consumatorului;
....................................................................
41. întocmeşte strategii şi politici privind promovarea produselor agroalimentare româneşti pe pieţe externe şi monitorizeazã aplicarea acestora;
42. elaboreazã, împreunã cu alte ministere implicate, cadrul legislativ în domeniul organismelor modificate genetic, în vederea armonizãrii legislaţiei româneşti cu cea a Uniunii Europene;
43. defineşte strategiile privind cercetarea ştiinţificã agricolã, prin adaptarea acesteia la actuala formã de proprietate, la modul de exploatare a terenului şi la cerinţele tehnologiei moderne;".
5. La articolul 4 alineatul (1) punctul I, dupã punctul 29 se introduc douã noi puncte, punctele 29^1 şi 29^2 , cu urmãtorul cuprins:
"29^1. asigurã legãtura cu organizaţiile internaţionale specializate în domeniul seminţelor: Comisia Uniunii Europene, Comitetul tehnic pentru seminţe, Organizaţia Economicã de Cooperare şi Dezvoltare (OCDE), Asociaţia Internaţionalã de Testare a Seminţelor (ISTA), Uniunea Internaţionalã pentru Protecţia Soiurilor (UPOV), Oficiul Comunitar al Protecţiei Soiurilor (CPVO) şi participã la elaborarea actelor normative ale Comunitãţii Europene (CE) şi la negocierile şi întrunirile organizate de acestea;
29^2. gestioneazã din punct de vedere tehnic Registrul plantaţiilor viticole;".
6. La articolul 4 alineatul (1) punctul I, dupã punctul 31 se introduce un nou punct, punctul 31^1, cu urmãtorul cuprins:
"31^1. asigurã permanent schimbul de informaţii cu Comisia Europeanã şi organismele naţionale şi internaţionale din domeniul fitosanitar: Asociaţia Producãtorilor de Produse de Uz Fitosanitar (APPUF), Societatea Naţionalã de Protecţie a Plantelor (SNPP), Organizaţia Europeanã şi Mediteraneanã pentru Protecţia Plantelor (OEPP), Convenţia Internaţionalã pentru Protecţia Plantelor (CIPV), Organizaţia pentru Alimente şi Agriculturã (FAO), Organizaţia Mondialã a Comerţului (OMC), Asociaţia Europeanã pentru Protecţia Plantelor (ECPA), Asociaţia Industriei de Protecţie a Plantelor din România (AIPROM);".
7. La articolul 4 alineatul (1) punctul I, dupã punctul 42 se introduce un nou punct, punctul 42^1, cu urmãtorul cuprins:
"42^1. elaboreazã şi implementeazã politicile şi strategiile naţionale privind introducerea în culturã şi pe piaţã a produselor modificate genetic, asigurând un control eficient al acestora;".
8. La articolul 4 alineatul (1) punctul I, dupã punctul 43 se introduc douã noi puncte, punctele 43^1 şi 43^2, cu urmãtorul cuprins:
"43^1. monitorizeazã implementarea politicilor de cercetare ştiinţificã agricolã prin unitãţile de cercetare-dezvoltare din subordine;
43^2. participã la definirea, orientarea şi implementarea politicilor de formare profesionalã în sectoarele din competenţa ministerului;".
9. La articolul 4 alineatul (1) punctul I, dupã punctul 48 se introduc treizeci şi opt de noi puncte, punctele 49-86, cu urmãtorul cuprins:
"49. asigurã corelarea activitãţilor şi programelor ministerului privind sectorul îmbunãtãţirilor funciare cu planurile, politicile, programele şi activitãţile altor ministere şi instituţii publice;
50. propune şi înfiinţeazã comitete tehnice consultative şi poate propune acordarea de facilitãţi organizaţiilor neguvernamentale de utilitate publicã, care promoveazã sau elaboreazã programe şi proiecte în domeniul îmbunãtãţirilor funciare şi în alte domenii conexe;
51. elaboreazã şi emite ordine şi regulamente privind exploatarea, întreţinerea şi reparaţiile amenajãrilor de îmbunãtãţiri funciare, precum şi cu privire la diminuarea suprafeţei deservite de sistemele şi amenajãrile de irigaţii sau desecare şi drenaj şi de lucrãrile de apãrare împotriva inundaţiilor şi de combatere a eroziunii solului;
52. atestã persoanele fizice şi juridice care solicitã desfãşurarea de activitãţi de îmbunãtãţiri funciare, respectiv de proiectare, executare de lucrãri, fabricare şi utilizare a instalaţiilor şi echipamentelor specifice acestor activitãţi;
53. asigurã, prin experţi şi specialişti atestaţi potrivit legii, evaluarea stãrii de siguranţã în exploatare şi controlul respectãrii standardelor de siguranţã a amenajãrilor de îmbunãtãţiri funciare;
54. emite norme şi standarde tehnice privind prevenirea şi reducerea poluãrii şi utilizarea raţionalã a apei în cadrul amenajãrilor de îmbunãtãţiri funciare;
55. avizeazã sau, dupã caz, aprobã documentaţiile tehnico-economice de execuţie de noi amenajãri de îmbunãtãţiri funciare şi de reabilitare şi modernizare a amenajãrilor existente finanţate de la bugetul de stat, cu consultarea Administraţiei Naţionale a Îmbunãtãţirilor Funciare sau la propunera acesteia;
56. organizeazã şi asigurã funcţionarea sistemului naţional de supraveghere, evaluare, prognozã şi avertizare privind efectele ecologice şi economice ale amenajãrilor de îmbunãtãţiri funciare ca parte componentã a sistemului naţional de monitorizare integratã de fond şi de impact, pentru toţi factorii de mediu;
57. organizeazã, executã şi actualizeazã sistemul informaţional de evidenţã la nivel naţional al amenajãrilor de îmbunãtãţiri funciare din domeniul agricol;
58. aprobã situaţiile financiare anuale ale Administraţiei Naţionale a Îmbunãtãţirilor Funciare;
59. supune aprobãrii Guvernului bugetul de venituri şi cheltuieli al Administraţiei Naţionale a Îmbunãtãţirilor Funciare pentru încadrarea acestuia în prevederile bugetului ministerului, programul de activitate pentru exerciţiul financiar urmãtor şi indicatorii de performanţã;
60. solicitã informaţii şi rapoarte de activitate de la Administraţia Naţionalã a Îmbunãtãţirilor Funciare;
61. aprobã reabilitarea şi modernizarea amenajãrilor de îmbunãtãţiri funciare existente şi execuţia de noi amenajãri, la propunerea Administraţiei Naţionale a Îmbunãtãţirilor Funciare;
62. aplicã mãsurile prevãzute la <>art. 38 alin. (2) lit. b), c) şi f) din Legea îmbunãtãţirilor funciare nr. 138/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, prin Agenţia Domeniilor Statului, iar pe cele prevãzute la lit. a), d) şi e) ale aceluiaşi alineat, prin Administraţia Naţionalã a Îmbunãtãţirilor Funciare;
63. organizeazã Registrul naţional al organizaţiilor de îmbunãtãţiri funciare (OIF), acordã consultanţã şi asistenţã la înfiinţarea şi reorganizarea organizaţiilor şi federaţiilor, avizeazã înfiinţarea organizaţiilor şi federaţiilor, inclusiv teritoriile propuse ale acestora, solicitã informaţii şi rapoarte din partea organizaţiilor şi federaţiilor privind exploatarea şi întreţinerea infrastructurii ce le-a fost transmisã în folosinţã sau proprietate, elaboreazã proiectele de hotãrârii ale Guvernului privind transferul infrastructurii de îmbunãtãţiri funciare din domeniul public al statului în domeniul privat al statului, monitorizeazã îndeplinirea condiţiilor legale şi modul de acordare a subvenţiilor de la bugetul de stat cãtre organizaţii şi federaţii, efectueazã controale la organizaţii şi federaţii, cuprinzând atât controale tehnice, cât şi financiare, conform legii, avizeazã dizolvarea, lichidarea, reorganizarea şi modificarea statutului organizaţiilor şi federaţiilor, acordã asistenţã tehnicã organizaţiilor şi federaţiilor.
64. coordoneazã activitãţile de gestionare şi actualizare a sistemului informaţional în agriculturã şi silviculturã, organizarea şi sistematizarea teritoriului agricol, protecţia şi ameliorarea solurilor;
65. elaboreazã strategia în domeniul utilizãrii îngrãşãmintelor, coordoneazã activitatea de utilizare a îngrãşãmintelor, avizeazã autorizarea îngrãşãmintelor, controleazã modul de implementare a legislaţiei în vigoare;
66. elaboreazã strategii agroalimentare în colaborare cu consiliile pe produs, în conformitate cu politica economicã a Guvernului, cu reglementãrile Uniunii Europene şi cu tendinţele pe plan mondial;
67. elaboreazã analize economice ale programelor, mecanismelor şi instrumentelor politicilor sectoriale, evalueazã modul de implementare şi formuleazã propuneri de ajustare a acestora;
68. defineşte politica generalã de primire a informaţiilor de piaţã, monitorizeazã şi participã la analiza strategicã a pieţelor agricole; efectueazã studii de marketing;
69. organizeazã şi implementeazã un sistem informaţional de date privind piaţa produselor agricole;
70. elaboreazã analize sectoriale şi pe produse, în scopul eficientizãrii procesului de elaborare a politicilor agricole şi agroalimentare sectoriale;
71. elaboreazã, promoveazã şi implementeazã cadrul legislativ privind calitatea produselor agroalimentare;
72. elaboreazã, aplicã şi evalueazã politica de punere în valoare a produselor agroalimentare prin intermediul denumirilor de origine, indicaţiilor geografice şi al mãrcilor de calitate, asigurã atestarea şi promovarea produselor tradiţionale;
73. elaboreazã şi promoveazã programe şi mãsuri de stimulare şi dezvoltare privind sprijinul întreprinzãtorilor români şi strãini în activitatea de investiţii în tehnica agricolã, echipamente şi instalaţii în sectorul agroalimentar, inclusiv prin sisteme de creditare;
74. elaboreazã şi implementeazã strategii şi programe de dezvoltare specifice pentru susţinerea şi dezvoltarea activitãţilor producãtorilor agricoli şi a asociaţiilor de producãtori, conform politicii promovate de Ministerul Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale;
75. asigurã recunoaşterea şi funcţionarea grupurilor de producãtori din agriculturã, ca autoritate competentã;
76. elaboreazã, promoveazã şi implementeazã, împreunã cu organismele din domeniu, cadrul legal pentru aplicarea corectã a sistemului de clasificare a carcaselor EUROP;
77. controleazã, în condiţiile legii, activitatea de clasificare a carcaselor, activitatea clasificatorilor, a agenţiilor de clasificare şi a abatoarelor şi stabileşte mãsuri pentru aplicarea corectã a sistemului de clasificare a carcaselor EUROP;
78. centralizeazã şi transmite informaţiile primite de la abatoare şi de la Comisia de clasificare a carcaselor şi întocmeşte sinteze pentru raportarea informaţiilor cãtre Uniunea Europeanã;
79. organizeazã şi coordoneazã activitatea de inspecţii privind producerea, valorificarea, comercializarea şi certificarea calitãţii produselor, conform prevederilor legislaţiei în vigoare pentru domeniile: vitivinicol; legume-fructe; creşterea animalelor; licenţe, mãrci; organisme modificate genetic; îngrãşãminte chimice şi licenţiere, depozitare cereale;
80. organizeazã şi coordoneazã efectuarea controlului de conformitate pentru fructele şi legumele în stare proaspãtã cu standardele de comercializare în vigoare pe întreaga filierã de produs;
81. exercitã controlul în scopul verificãrii securitãţii şi/sau calitãţii în producerea, prelucrarea, depozitarea, transportul şi comercializarea produselor alimentare şi aplicarea mãsurilor în conformitate cu prevederile legale;
82. exercitã controlul tehnic pe toate fazele sistemului de clasificare a carcaselor de porcine, bovine şi ovine, stabilind mãsurile necesare în conformitate cu prevederile legale;
83. controleazã modul de respectare a legislaţiei vitivinicole în vigoare în producerea, prelucrarea, depozitarea, transportul şi comercializarea vinurilor şi a altor produse vitivinicole;
84. monitorizeazã şi controleazã operatorii economici şi persoanele fizice care cultivã, depoziteazã, condiţioneazã şi valorificã plante modificate genetic, respectând legislaţia în domeniul organismelor modificate genetic;
85. organizeazã şi efectueazã controlul calitãţii îngrãşãmintelor şi conservãrii solului, în conformitate cu cerinţele legislaţiei în vigoare;
86. urmãreşte modul de aplicare a prevederilor legale cu privire la verificarea şi certificarea condiţiilor financiare şi tehnice de cãtre inspectorii abilitaţi, în vederea acordãrii licenţei de depozit."
10. La articolul 4 alineatul (1) punctul I, punctele 22, 23, 27 şi 28 se abrogã.
11. La articolul 4 alineatul (1) punctul II, punctele 3, 4, 15 şi 29 vor avea urmãtorul cuprins:
"3. exercitã atribuţiile prevãzute de lege în vederea asigurãrii respectãrii regimului silvic în toate suprafeţele de pãdure, indiferent de titularul dreptului de proprietate asupra acestor suprafeţe;
4. coordoneazã şi controleazã activitatea de elaborare şi avizare, în concepţie unitarã, a amenajãrilor silvice, precum şi a studiilor de transformare a pãşunilor împãdurite;
.................................................................
15. organizeazã, prin structurile teritoriale de specialitate din subordine, modul de gospodãrire a pãdurilor proprietate privatã şi a celor proprietate publicã aparţinând unitãţilor administrativ-teritoriale;
....................................................................
29. asigurã implementarea şi monitorizarea mãsurii 3.5 - «Silviculturã în cadrul Programului SAPARD şi al programelor de dezvoltare ruralã în domeniul forestier»;".
12. La articolul 4 alineatul (1) punctul II, dupã punctul 3 se introduce un nou punct, punctul 3^1, cu urmãtorul cuprins:
"3^1. exercitã atribuţiile prevãzute de lege în vederea asigurãrii controlului circulaţiei materialului lemnos, instalaţiilor de debitat material lemnos şi depozitelor de material lemnos;".
13. La articolul 4 alineatul (1) punctul II, dupã punctul 8 se introduce un nou punct, punctul 8^1, cu urmãtorul cuprins:
"8^1. coordoneazã, împreunã cu factorii responsabili, acţiunile de regenerare a pãdurilor;".
14. La articolul 4 alineatul (1) punctul II, dupã punctul 12 se introduce un nou punct, punctul 12^1, cu urmãtorul cuprins:
"12^1. coordoneazã exproprierea pentru cauzã de utilitate publicã a terenurilor degradate ce vor fi împãdurite şi a celor pe care se vor înfiinţa perdele forestiere de protecţie;".
15. La articolul 4 alineatul (1) punctul II, dupã punctul 27 se introduce un nou punct, punctul 27^1, cu urmãtorul cuprins:
"27^1. verificã şi aprobã documentaţiile întocmite pentru justificarea pierderilor cauzate de calamitãţi înregistrate la lucrãrile de corectare a torenţilor şi de drumuri forestiere finanţate de la bugetul de stat;".
16. La articolul 4 alineatul (1), punctul III va avea urmãtorul cuprins:
"III. În domeniul dezvoltãrii rurale:
1. asigurã armonizarea cadrului instituţional şi dezvoltarea capacitãţii administrative a structurilor responsabile pentru elaborarea şi implementarea programelor de dezvoltare ruralã;
2. elaboreazã strategiile şi programele de dezvoltare echilibratã a spaţiului rural la nivel naţional, regional şi local, în funcţie de potenţialul resurselor de dezvoltare, în concordanţã cu strategia sectorului agroalimentar, cu prioritãţile stabilite prin Programul de guvernare, precum şi cu nivelul resurselor de finanţare alocate acestei activitãţi;
3. dezvoltã şi promoveazã parteneriate la nivel naţional, regional şi local, inclusiv parteneriate public-private;
4. asigurã secretariatul Comitetului Naţional Strategic pentru Dezvoltare Ruralã constituit pentru elaborarea şi monitorizarea Programului Naţional de Dezvoltare Ruralã 2007-2013;
5. colaboreazã cu structurile altor ministere şi ale organizaţiilor profesionale în vederea permanentei îmbunãtãţiri a cadrului legislativ şi organizatoric general de dezvoltare ruralã;
6. rãspunde de coordonarea acţiunilor de implementare a Instrumentului special de preaderare pentru agriculturã şi dezvoltare ruralã - SAPARD, prin coordonarea activitãţii Agenţiei de Plãţi pentru Dezvoltare Ruralã şi Pescuit;
7. rãspunde de implementarea tehnicã a mãsurii "Asistenţã tehnicã" şi a mãsurii "Pregãtire profesionalã" din cadrul Programului SAPARD;
8. elaboreazã Planul Naţional Strategic şi Programul Naţional de Dezvoltare Ruralã pentru perioada 2007-2013, în conformitate cu obiectivele naţionale de dezvoltare ruralã şi cu prevederile legislaţiei europene în domeniu;
9. elaboreazã programe specifice de dezvoltare ruralã în conformitate cu cerinţele legislaţiei europene şi naţionale în domeniu;
10. coordoneazã implementarea programelor de dezvoltare ruralã europene - Programul SAPARD, Programul Naţional de Dezvoltare Ruralã - în concordanţã cu recomandãrile comitetelor de monitorizare şi ale reglementãrilor Uniunii Europene;
11. urmãreşte implementarea programelor de dezvoltare ruralã europene în concordanţã cu principiile şi politicile Uniunii Europene, în special în domeniile concurenţei, achiziţiilor publice, protecţiei mediului şi egalitãţii de şanse între femei şi bãrbaţi;
12. urmãreşte obţinerea rezultatelor generale şi a impactului definit prin programele de dezvoltare ruralã naţionale şi europene, precum şi a celor specifice, prevãzute în strategia de dezvoltare ruralã;
13. asigurã informarea publicului şi a mass-media cu privire la rolul Comisiei Europene în dezvoltarea programelor şi în conştientizarea potenţialilor beneficiari cu privire la oportunitãţile ce decurg din implementarea programelor de dezvoltare ruralã;
14. elaboreazã şi asigurã un sistem funcţional de colectare, prelucrare şi management al informaţiilor şi datelor statistice şi financiare privind implementarea programelor de dezvoltare ruralã şi evaluarea şi monitorizarea asistenţei financiare comunitare acordate pentru implementarea acestora;
15. analizeazã şi propune modificãri ale programelor de dezvoltare ruralã europene - SAPARD şi Programul Naţional de Dezvoltare Ruralã - şi înainteazã comitetelor de monitorizare corespunzãtoare propunerile privind realocãrile de fonduri între mãsuri şi submãsuri; dupã aprobarea lor de cãtre Comitetul de monitorizare, transmite modificãrile şi/sau ajustãrile propuse spre analizã şi aprobare Comisiei Europene iar autoritãţii de platã, spre informare; opereazã modificãrile, dupã aprobarea lor de cãtre Comisia Europeanã, şi informeazã corespunzãtor instituţiile implicate în implementarea programelor de dezvoltare ruralã;
16. elaboreazã şi prezintã spre aprobare comitetelor de monitorizare rapoartele anuale de implementare şi, dupã aprobarea acestora, le transmite spre aprobare Comisiei Europene;
17. asigurã implementarea mãsurilor de control intern pentru corectitudinea operaţiunilor finanţate prin Programul Naţional de Dezvoltare Ruralã şi pentru alte programe de dezvoltare ruralã, în concordanţã cu principiile unui management financiar riguros şi transparent;
18. urmãreşte şi verificã instituirea de cãtre autoritãţile de implementare, precum şi de cãtre cele de platã, care implementeazã mãsurile din Programul Naţional de Dezvoltare Ruralã şi din proiectele finanţate prin fondurile europene şi naţionale, a unui sistem contabil şi de evidenţã separat, precum şi a unui cod de contabilitate adecvat pentru toate operaţiunile finanţate;
19. asigurã corelarea mãsurilor din programele de dezvoltare ruralã naţionale şi europene cu cele din programele sectoriale şi regionale;
20. asigurã îndeplinirea cerinţelor referitoare la informarea şi publicitatea privind asistenţa financiarã a programelor de dezvoltare ruralã naţionale şi europene;
21. organizeazã evaluarea intermediarã a Programului Naţional de Dezvoltare Ruralã şi informeazã Comitetul de monitorizare asupra rezultatelor acestuia şi asupra modalitãţilor propuse pentru implementarea recomandãrilor şi concluziilor primite de la Comisia Europeanã ca urmare a evaluãrii intermediare;
22. furnizeazã informaţiile privind absorbţia fondurilor aferente programelor de dezvoltare ruralã naţionale şi europene gestionate de Ministerul Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale, conform datelor cuprinse în tabelele financiare;
23. constituie Comitetul de monitorizare pentru Programul Naţional de Dezvoltare Ruralã 2007-2013 şi asigurã preşedinţia şi secretariatul acestuia;
24. în exercitarea atribuţiilor de Autoritate de management pentru Programul SAPARD:
a) coordoneazã programarea şi asigurã monitorizarea implementãrii instrumentului de preaderare pentru agriculturã şi dezvoltare ruralã SAPARD;
b) contribuie la crearea şi exploatarea sistemului computerizat de monitorizare şi evaluare a implementãrii instrumentului financiar de preaderare SAPARD;
c) iniţiazã mãsuri şi participã împreunã cu instituţiile de profil la elaborarea programelor menite sã sprijine pregãtirea profesionalã a funcţionarilor publici, precum şi a operatorilor economici, în domeniul programului comunitar de preaderare SAPARD;
d) organizeazã reuniunile Comitetului de monitorizare pentru Programul SAPARD şi asigurã preşedinţia şi secretariatul acestuia;
e) stabileşte în cooperare cu Agenţia de Plãţi pentru Dezvoltare Ruralã şi Pescuit indicatorii de monitorizare pe mãsuri şi submãsuri;
f) propune şi contribuie la constituirea sistemului informatic şi a bazei de date specifice;
g) colecteazã, analizeazã şi prelucreazã informaţiile necesare monitorizãrii şi evaluãrii Programului SAPARD;
h) raporteazã informaţiile privind monitorizarea şi evaluarea Programului SAPARD cãtre Comitetul de monitorizare pentru Programul SAPARD şi Comisia Europeanã;
i) propune Comisiei Europene soluţii privind îmbunãtãţirea implementãrii Programului SAPARD, în consultare cu Agenţia de Plãţi pentru Dezvoltare Ruralã şi Pescuit şi cu acordul Comitetului de monitorizare pentru Programul SAPARD;
j) elaboreazã şi transmite Comisiei Europene raportul anual privind implementarea Programului SAPARD, în consultare cu Agenţia de Plãţi pentru Dezvoltare Ruralã şi Pescuit şi cu aprobarea Comitetului de monitorizare pentru Programul SAPARD;
k) redacteazã şi transmite Comisiei Europene raportul final privind implementarea Programului SAPARD, în consultare cu Agenţia de Plãţi pentru Dezvoltare Ruralã şi Pescuit şi cu aprobarea Comitetului de monitorizare pentru Programul SAPARD;
l) informeazã autoritãţile implicate în derularea fondurilor europene de dezvoltare ruralã cu privire la necesitatea modificãrilor administrative corespunzãtoare în baza Deciziei Comisiei Europene privind amendarea Programului SAPARD;
m) informeazã anual Comisia Europeanã despre iniţiativele luate şi mãsurile prevãzute cu privire la informarea publicului privind rezultatele Programului SAPARD şi rolul jucat de Comunitatea Europeanã;
n) analizeazã anual, împreunã cu reprezentanţii Comisiei Europene, rezultatele implementãrii Programului SAPARD;
o) analizeazã calitatea şi implicaţiile evaluãrilor efectuate;
p) organizeazã evaluarea intermediarã şi realizeazã evaluarea ex post în cooperare cu Comisia Europeanã şi Comitetul de monitorizare pentru Programul SAPARD;
r) asigurã orice alte funcţii şi atribuţii ale Autoritãţii de management pentru Programul SAPARD, prevãzute în acordurile SAPARD încheiate cu Comisia Comunitãţilor Europene şi în conformitate cu legislaţia naţionalã în vigoare;
25. Autoritatea de management pentru Programul Naţional pentru Dezvoltare Ruralã 2007-2013 este responsabilã de administrarea şi implementarea programului conform reglementãrilor Uniunii Europene, astfel:
a) asigurã cã proiectele sunt selectate pentru finanţare în conformitate cu criteriile aplicabile programului de dezvoltare ruralã;
b) asigurã un sistem de înregistrare şi pãstrare a informaţiilor statistice la implementarea în formã computerizatã adecvatã scopurilor de monitorizare şi evaluare;
c) asigurã cã beneficiarii şi alte organisme implicate în implementarea operaţiunilor:
(i) sunt informaţi cu privire la obligaţiile lor rezultate din ajutorul acordat şi pãstreazã ori un sistem contabil separat ori un cod contabil adecvat pentru toate tranzacţiile legate de operaţiune;
(ii) cunosc condiţiile referitoare la furnizarea datelor cãtre autoritatea de management şi la înregistrarea rezultatelor;
d) asigurã cã evaluãrile programului sunt fãcute în limitele perioadei stipulate în reglementãrile Uniunii Europene şi se conformeazã cadrului comun de monitorizare şi evaluare şi pentru prezentarea evaluãrilor fãcute autoritãţilor naţionale şi Comisiei Europene;
e) conduce Comitetul de monitorizare şi trimite documentele necesare pentru a monitoriza implementarea programului din perspectiva obiectivelor sale specifice;
f) asigurã conformitatea cu obligaţiile referitoare la publicitate;
g) elaboreazã raportul de progres anual şi, dupã aprobarea de cãtre Comitetul de monitorizare, îl prezintã Comisiei Europene;
h) asigurã cã Agenţia de Plãţi pentru Dezvoltare Ruralã şi Pescuit primeşte toate informaţiile necesare, mai ales despre aplicarea procedurilor, precum şi despre orice controale efectuate cu referire la proiectele selectate pentru finanţare, înainte de autorizarea plãţilor;
26. îndeplineşte şi alte atribuţii, în condiţiile legii."
17. La articolul 4 alineatul (1), punctul IV va avea urmãtorul cuprins:
"IV. În domeniul afacerilor europene şi al relaţiilor internaţionale:
1. coordoneazã şi monitorizeazã acţiunile legate de negocierile de aderare a României la Uniunea Europeanã, pentru sectoarele agricol, agroalimentar, dezvoltare ruralã, forestier şi pescuit;
2. asigurã pregãtirea şi derularea misiunilor de monitorizare ale Comisiei Europene, precum şi pregãtirea şi participarea la consultãrile tehnice cu aceasta;
3. coordoneazã şi monitorizeazã acţiunile legate de pregãtirea sectoarelor agroalimentar, dezvoltare ruralã, pescuit şi forestier pentru aderare: Programul Naţional de Aderare a României la Uniunea Europeanã, îndeplinirea angajamentelor asumate prin Programul Naţional de Aderare a României la Uniunea Europeanã şi prin documentele programatice de negocieri, rapoartele anuale privind progresele înregistrate în procesul de aderare, Planul de implementare la nivel local a legislaţiei armonizate cu acquis-ul comunitar, Planul de mãsuri prioritare pentru pregãtirea aderãrii la Uniunea Europeanã;
4. asigurã corelarea modului în care legislaţia naţionalã transpune prevederile legislaţiei comunitare în domeniul de responsabilitate al Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale;
5. urmãreşte şi avizeazã documentele specifice pentru sectoarele agroalimentar, dezvoltare ruralã, pescuit şi forestier, în relaţia cu alte capitole de negociere pentru care Ministerul Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale este membru al delegaţiilor sectoriale;
6. pregãteşte şi susţine participarea României la activitãţile din cadrul Consiliului Uniunii Europene pentru Agriculturã şi Pescuit, precum şi la Comitetele de Gestiune ale Comisiei Europene;
7. coordoneazã întocmirea poziţiilor şi punctelor de vedere în conformitate cu strategia şi politicile Guvernului şi ale Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale faţã de documentele supuse dezbaterii sau aprobãrii în cadrul structurilor Consiliului Uniunii Europene;
8. asigurã evidenţa şi arhivarea documentelor elaborate în cadrul grupurilor de lucru, al Comitetului special agricol şi al Consiliului pentru agriculturã şi pescuit;
9. coordoneazã şi avizeazã acţiunile derulate, suportate prin Programul TAIEX;
10. coordoneazã, organizeazã şi monitorizeazã activitatea Corpului de consilieri de integrare din cadrul Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale;
11. coordoneazã şi avizeazã actele normative pentru crearea şi funcţionarea Registrului Informatic de Contabilitate Agricolã (RICA), conform angajamentelor din documentele de negocieri, şi asigurã pregãtirea şi implementarea planului construcţiei instituţionale RICA şi a sistemului informaţional experimental de contabilitate agricolã;
12. coordoneazã şi avizeazã propunerile şi proiectele de finanţare din fonduri PHARE, pe baza prioritãţilor din Parteneriatul pentru aderare şi alte documente programatice în domeniile de activitate ale Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale;
13. monitorizeazã şi coordoneazã implementarea tehnicã a proiectelor PHARE, îndeplinind sarcinile ce îi revin în procesul de organizare a licitaţiilor în domeniile de activitate ale Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale;
14. coordoneazã şi urmãreşte derularea în bune condiţii a proiectelor cu finanţare externã: PHARE, bilaterale, precum şi cu organisme internaţionale, în vederea asigurãrii absorbţiei fondurilor alocate în domeniile de activitate ale Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale;
15. coordoneazã şi organizeazã activitatea din cadrul Unitãţii de Implementare a Programelor PHARE (UIP-PHARE) pentru crearea, dezvoltarea şi consolidarea structurilor administrative în agriculturã compatibile cu cele din Uniunea Europeanã;
16. coordoneazã şi avizeazã proiectele de acorduri, convenţii, protocoale şi alte înţelegeri de colaborare economicã şi tehnico-ştiinţificã bilateralã în domeniul agroalimentar, pãdurilor, dezvoltãrii rurale şi pescuitului cu alte state şi urmãreşte îndeplinirea procedurilor prevãzute în <>Legea nr. 590/2003 privind tratatele, pentru negocierea, semnarea şi intrarea în vigoare a documentelor respective;
17. sprijinã şi monitorizeazã implementarea acordurilor bilaterale de cooperare în domeniul agroalimentar, pãdurilor, dezvoltãrii rurale şi pescuitului;
18. avizeazã lucrãrile pentru comisiile mixte interguver-namentale de cooperare economicã şi tehnico-ştiinţificã bilateralã şi coordoneazã activitatea grupurilor mixte de lucru pentru sectoarele agroalimentar, pãduri, dezvoltare ruralã şi pescuit, ca urmare a acordurilor bilaterale încheiate sau a hotãrârilor comisiilor mixte interguvernamentale;
19. coordoneazã activitãţile în relaţia cu organismele internaţionale: Organizaţia pentru Alimente şi Agriculturã (FAO), Organizaţia pentru Cooperare şi Dezvoltare Economicã (OECD), Fondul Internaţional pentru Dezvoltare Agricolã (FIDA), Iniţiativa Central Europeanã (ICE), Organizaţia de Cooperare Economicã la Marea Neagrã (OCEMN), Banca Mondialã şi alte organisme, precum şi proiectele finanţate de acestea;
20. asigurã reprezentarea Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale la întâlnirile oficiale externe şi interne pe problematica integrãrii europene şi a relaţiilor internaţionale;
21. coordoneazã activitãţile Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale în relaţia cu organismele internaţionale şi cu structurile regionale la care România este membrã."
18. Alineatul (1) al articolului 14 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 14. - (1) Numãrul maxim de posturi în aparatul propriu al Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale este de 570, exclusiv demnitarii şi posturile aferente cabinetului ministrului."
19. Alineatul (2) al articolului 16 va avea urmãtorul cuprins:
"(2) Pentru activitãţile specifice de control, inspecţii, gestiune economico-administrativã, precum şi pentru activitãţi interinstituţionale, Ministerul Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale are în dotare un numãr de 12 autoturisme de intervenţie, cu un consum lunar de 600 litri/lunã/autoturism."
20. Anexele nr. 1-5 se înlocuiesc cu anexele nr. 1-5 care fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.

PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul agriculturii,
pãdurilor şi dezvoltãrii rurale,
Gheorghe Flutur

p. Ministrul muncii,
solidaritãţii sociale şi familiei,
Mihai Constantin Şeitan,
secretar de stat

Ministrul finanţelor publice,
Sebastian Teodor Gheorghe Vlãdescu

Bucureşti, 29 martie 2006.
Nr. 414.

ANEXA 1



MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR ŞI DEZVOLTĂRII RURALE

570 de posturi, exclusiv demnitarii si cabinetul ministrului


┌────────┐
┌────┬───┬───┬───┬───┬────┤MINISTRU├────┬─────┬─────┬────┐
1 2 3 4 5 6 └───┬────┘ 7 8 9 10

┌──────────────┬────────────────┼──────────────┬─────────────┐
│ │ │ │ │
│ │ │ │ │
┌─────┴─────┐ ┌────┴──────┐ ┌───────┴─────┐ ┌───┴────┐ ┌────┴──────┐
│SECRETAR DE│ ┌─┤SECRETAR DE│ │ SECRETAR │ │SECRETAR│ │SECRETAR DE│
│ STAT │ │ │ STAT │ │ GENERAL │ │DE STAT │ │ STAT │
└───┬───────┘ │ └───────────┘ └┬─────┬──────┘ └──┬─────┘ └────┬──────┘
│ ┌──┐ │ ┌──┐ │ │ │ ┌──┐ │ ┌──┐
├─┤ X│ ├─┤ X│ │ │ ├─┤ X│ ├─┤X │
│ └──┘ │ └──┘ │ │ │ └──┘ │ └──┘
┌──┤ │ ┌─┐ │ └───┐ │ │
┌┴┐ ├──┐ ├──┤E│ ┌─┐ │ ┌┴┐ ┌┴┐ ┌─┐ │
┌┤A│ │ ┌┴┐ │ └─┘ │L├──┤ ┌─┐ │K│ │S├──┐ │T├──┤
│└─┘ │ │C├┐ │ ┌─┐ └─┘ ├──┤P│ └─┘ └┬┘ │ └─┘ │
├─a1 │ └─┘│ ├──┤F├┐ ┌─┐ │ └─┘ s1 │ ┌─┐ │
└─a2 │ c1─┤ │ └─┘│ │M├──┤ ┌─┐ │ │U├──┤
│ c2─┤ │ f1─┘ └─┘ ├──┤Q│ s2──┤ └─┘ │
┌──┤ c3─┤ │ ┌─┐ ┌─┐ │ └─┘ │ ┌─┐ │
┌┴┐ │ c4─┤ ├──┤G│ │N├──┤ ┌─┐ s3──┤ │V├──┘
┌┤B│ │ c5─┘ │ └─┘ └─┘ ├──┤R│ │ └─┘
│└─┘ │ ┌─┐ │ ┌─┐ ┌─┐ │ └─┘ s4──┤
├─b1 └─┤D│ ├──┤H│ │O├──┘ │
└─b2 └─┘ │ └─┘ └─┘ s5──┘
│ ┌─┐
├──┤I│
│ └─┘
│ ┌─┐
└──┤J├┐
└─┘│
j1─┤
j2─┘

LEGENDA:


1 = Directia de audit
2 = Biroul probleme speciale
3 = Corpul de control al Ministrului*)
-------------
*) Se organizeaza la nivel de Directie Generala

4 = Unitatea pentru Politici Publice
5 = Consilieri ministru
6 = Consilier diplomatic
7 = Cabinet Ministru
8 = Directia de comunicare si informatii publice
9 = Serviciul special ajutoare de stat pentru agricultura
10 = Autoritatea competenta pentru acreditarea agentiilor de plati si a
Organismului coordonator

A = Directia Generala consolidarea proprietatii, reforma structurilor
de exploatare, imbunatatiri funciare si conservarea solurilor
a1 = Directia consolidarea proprietatii, reforma structurilor de
exploatare si conservarea solurilor
a2 = Directia imbunatatiri funciare

B = Directia Generala de strategii agroalimentare
b1 = Directia de strategii, evaluare, prospectare si orientare
b2 = Directia de calitate si de cercetare agricola

C = Directia Generala de implementare politici sectoriale si de piata
c1 = Directia culturi horticole
c2 = Directia culturi de camp
c3 = Directia selectie vegetala si inspectia nationala pentru calitatea
semintelor
c4 = Directia de crestere a animalelor si produse animaliere
c5 = Directia Fitosanitara

D = Directia Generala de inspectii
E = Directia Generala Management forestier

F = Directia Generala de dezvoltare forestiera si consolidarea proprietatii
f1 = Directia impaduriri, reconstructie ecologica si perdele forestiere

G = Relatia cu Parlamentul
H = Directia Generala de politici strategii si reglementari forestiere
I = Directia de management cinegetic

J = Directia Generala de Control Silvic si Cinegetic
j1 = Directia de Inspectii Silvice
j2 = Directia de inspectii si control cinegetic

K = Unitatea de Management Administrativ
L = Directia buget-finante
M = Directia financiar si contabilitate
N = Directia administrativa, de patrimoniu, de investitii si de gestiune a
agentilor economici proprii
O = Directia anti-grindina
P = Directia juridica
Q = Directia Management Resurse Umane
R = Directia tehnologia informatiei

S = Directia Generala de Dezvoltare Rurala Autoritatea de management
pentru PNDR
s1 = Director General adjunct
s2 = Directia strategii, politici si programe de dezvoltare rurala
s3 = Directia coordonare, monitorizare, promovare
s4 = Directia de control pentru implementarea PNDR
s5 = Directia asistenta tehnica si pregatire profesionala

T = Directia Generala afaceri europene
U = Directia generala pentru Relatii Internationale
V = Relatii cu sindicatele, patronatele si investitorii strategici
(Dialog Social)
X = Cabinet Secretar de Stat



ANEXA 2

UNITĂŢILE care funcţioneazã în subordinea Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale



──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Denumirea unitãţii
crt.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
I. Instituţii publice finanţate integral din bugetul de stat
1. Direcţiile pentru agriculturã şi dezvoltare ruralã - servicii publice
deconcentrate
2. Agenţia Naţionalã pentru Ameliorare şi Reproducţie în Zootehnie
"Prof. dr. G. K. Constantinescu"
3. Laboratorul Central pentru Carantinã Fitosanitarã
4. Banca de Resurse Genetice Vegetale Suceava
5. Laboratorul Central pentru Controlul Reziduurilor de Pesticide în Plante
şi Produse Vegetale
6. Inspectoratele teritoriale de regim silvic şi de vânãtoare
7. Agenţia de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã
8. Centrul de Formare şi Inovaţie pentru Dezvoltare în Carpaţi
9. Agenţia Naţionalã pentru Pescuit şi Acvaculturã

NOTĂ:
Numãrul maxim de posturi finanţate de la bugetul de stat pentru
instituţiile prevãzute la cap. I este de 10.688.

II. Instituţii publice finanţate din venituri proprii şi subvenţii acordate
de la bugetul de stat
1. Agenţia de Plãţi pentru Dezvoltare Ruralã şi Pescuit
2. Laboratorul Central pentru Calitatea Seminţelor şi a Materialului Sãditor
3. Inspectoratele teritoriale pentru calitatea seminţelor şi a materialului
sãditor - servicii publice deconcentrate
4. Institutul de Stat pentru Testarea şi Înregistrarea Soiurilor
5. Laboratoarele publice pentru controlul calitãţii viei şi vinului (cu
sediul în judeţele Prahova, Alba şi Vrancea)
6. Oficiul Naţional al Viei şi Vinului
7. Agenţia Naţionalã de Consultanţã Agricolã, inclusiv oficiile/centrele
judeţene şi locale de consultanţã agricolã din subordinea acesteia
8. Autoritatea Hipicã Naţionalã

NOTĂ:
Numãrul maxim de posturi pentru instituţiile prevãzute la cap. II este de
3.093.

III. Alte unitãţi finanţate din venituri proprii
1. Agenţia Domeniilor Statului
2. Institutul de Bioresurse Alimentare
3. Compania Naţionalã de Administrare a Fondului Piscicol
4. Oficiul Naţional al Denumirilor de Origine pentru Vinuri şi Alte Produse
Vitivinicole
5. Oficiile de studii pedologice şi agrochimice judeţene din subordinea
direcţiilor pentru agriculturã şi dezvoltare ruralã judeţene
6. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Pedologie, Agrochimie
şi Protecţia Mediului - ICPA Bucureşti
7. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Biotehnologii în
Horticulturã Ştefãneşti-Argeş

IV. Unitãţi cu finanţare externã şi de la bugetul de stat
- Unitãţi de management al proiectului (UMP)
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



ANEXA 3

UNITĂŢILE care funcţioneazã sub autoritatea Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale



──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Denumirea unitãţii
crt.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Societatea Naţionalã "Îmbunãtãţiri Funciare" - S.A.
2. Administraţia Naţionalã a Îmbunãtãţirilor Funciare
3. Societatea Naţionalã a Produselor Agricole - S.A.
4. Regia Naţionalã a Pãdurilor - Romsilva
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



ANEXA 4

UNITĂŢILE care funcţioneazã în coordonarea Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale

1. Academia de Ştiinţe Agricole şi Silvice "Gheorghe Ionescu-Şişeşti" (sursa de finanţare: venituri proprii)
2. Autoritatea Hipicã Naţionalã (sursa de finanţare: venituri proprii şi venituri de la bugetul de stat)

ANEXA 5

NORMATIVE DE AUTOTURISME la unitãţile care funcţioneazã în subordinea Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale



────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
din care:
──────────────────────
Nr. Denumirea unitatii TOTAL Autoturisme Auto-
crt. pentru speci-
activitati ale
specifice
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Direcţiile pentru agriculturã şi dezvoltare
ruralã-servicii publice deconcentrate 9/unitate 3/unitate 6/unitate
2. Agenţia Naţionalã pentru Ameliorare şi
Reproducţie în Zootehnie 20 3 17
"Prof. dr. G. K. Constantinescu"
3. Laboratorul Central pentru Carantinã
Fitosanitarã 3 2 1
4. Banca de Resurse Genetice Vegetale
Suceava 3 2 1
5. Laboratorul Central pentru Controlul
Reziduurilor de Pesticide 2 1 1
în Plante şi Produse Vegetale
6. Inspectoratele teritoriale de regim silvic
şi de vânãtoare 120 102 18
7. Agenţia de Plãţi şi Intervenţie pentru
Agriculturã 129 86 43
8. Centrul de Formare şi Inovaţie pentru
Dezvoltare în Carpaţi (CEFIDEC) 3 2 1
9. Agenţia de Plãţi pentru Dezvoltare Ruralã
şi Pescuit 157 56 101
10. Laboratorul Central pentru Calitatea
Seminţelor şi a Materialului Sãditor 6 4 2
11. Inspectoratele teritoriale pentru calitatea
seminţelor 4/unitate 3/unitate 1/unitate
şi a materialului sãditor - servicii
publice deconcentrate
12. Institutul de Stat pentru Testarea şi
Înregistrarea Soiurilor 4 4 -
13. Agenţia Naţionalã de Consultanţã Agricolã 69 69 -
14. Agenţia Naţionalã pentru Pescuit şi
Acvaculturã 39 30 9
15. Oficiul Naţional al Viei şi Vinului 1 1 -
16. Laboratorul Central pentru Controlul
Calitãţii şi Igienei Vinului Valea
Cãlugãreascã 1 1 -
17. Laboratorul Regional pentru Controlul
Calitãţii şi Igienei Vinului Blaj 1 1 -
18. Laboratorul Regional pentru Controlul
Calitãţii şi Igienei Vinului Odobeşti 1 1 -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016