Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 410 din 4 mai 2007  pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare al Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 410 din 4 mai 2007 pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare al Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 337 din 18 mai 2007
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al <>art. 27 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 25/2007 privind stabilirea unor mãsuri pentru reorganizarea aparatului de lucru al Guvernului,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
Se aprobã Regulamentul de organizare şi funcţionare al Autoritãţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei, prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 2
Pe data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri se abrogã <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.816/2004 pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Autoritãţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.023 din 5 noiembrie 2004, cu modificãrile ulterioare.

PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemneazã:
---------------
Şeful Cancelariei Primului-Ministru,
Ion-Mircea Plângu

Bucureşti, 4 mai 2007.
Nr. 410.

ANEXĂ

REGULAMENTUL DE ORGANIZARE ŞI FUNCŢIONARE
al Autoritãţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei

ART. 1
Autoritatea Naţionalã de Reglementare în Domeniul Energiei, denumitã în continuare ANRE, se organizeazã şi funcţioneazã ca instituţie publicã autonomã, cu personalitate juridicã, finanţatã integral din venituri proprii, în coordonarea primului-ministru, prin Cancelaria Primului-Ministru, în temeiul prevederilor <>Legii energiei electrice nr. 13/2007 , ale <>Legii gazelor nr. 351/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 25/2007 privind stabilirea unor mãsuri pentru reorganizarea aparatului de lucru al Guvernului.
ART. 2
ANRE are competenţele şi atribuţiile prevãzute la <>art. 11 din Legea energiei electrice nr. 13/2007 şi la <>art. 8 din Legea gazelor nr. 351/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
ART. 3
(1) Conducerea ANRE este asiguratã de un preşedinte ajutat de 3 vicepreşedinţi, numiţi şi revocaţi prin decizie a primului-ministru, la propunerea şefului Cancelariei Primului-Ministru, pe o perioadã de 5 ani.
(2) Preşedintele şi cei 3 vicepreşedinţi asigurã îndeplinirea atribuţiilor şi competenţelor ce revin ANRE, potrivit prevederilor legale în vigoare şi ale prezentului regulament.
(3) În exercitarea atribuţiilor sale, preşedintele emite ordine şi decizii.
(4) Preşedintele este ordonator principal de credite.
ART. 4
Preşedintele ANRE are urmãtoarele atribuţii principale:
a) reprezintã ANRE în raporturile cu ministerele, cu celelalte autoritãţi publice, cu persoanele juridice şi fizice, române sau strãine;
b) aprobã strategia de dezvoltare instituţionalã a ANRE, programele de activitate şi programele de cooperare;
c) aprobã încheierea, modificarea, suspendarea şi încetarea contractelor individuale de muncã ale salariaţilor ANRE;
d) acordã delegãrile de competenţã şi împuternicirile de reprezentare vicepreşedinţilor şi personalului ANRE;
e) aprobã atribuţiile şi competenţele personalului ANRE şi ale entitãţilor organizatorice din cadrul ANRE;
f) aprobã statul de funcţii al ANRE;
g) aprobã deplasãrile în strãinãtate ale personalului ANRE;
h) aprobã bugetul de venituri şi cheltuieli al ANRE;
i) coordoneazã activitatea compartimentelor aflate în subordinea sa.
ART. 5
(1) Vicepreşedintele ANRE în domeniul energiei elecrice coordoneazã procesul de emitere a reglementãrilor pentru sectorul şi piaţa de energie electricã, în condiţiile legii, şi are urmãtoarele atribuţii principale:
a) asigurã elaborarea de reglementãri privind accesul la reţea, autorizarea persoanelor specializate şi atestarea operatorilor economici, dezvoltarea şi funcţionarea infrastructurii sistemului electroenergetic naţional şi a pieţei energiei electrice, precum şi sistemul de preţuri şi tarife reglementate aferente;
b) asigurã armonizarea sistemului de reglementãri din domeniul energiei electrice, care sunt de competenţa ANRE, cu legislaţia europeanã aplicabilã;
c) asigurã monitorizarea permanentã a aplicãrii reglementãrilor emise, conform competenţelor ce îi revin;
d) coordoneazã activitatea departamentelor din subordinea sa;
e) îndeplineşte şi alte atribuţii, la solicitarea preşedintelui.
(2) Vicepreşedintele ANRE în domeniul gazelor naturale coordoneazã procesul de emitere a reglementãrilor pentru sectorul şi piaţa de gaze naturale, în condiţiile legii, şi are urmãtoarele atribuţii principale:
a) asigurã elaborarea de reglementãri privind accesul la infrastructura din domeniu, autorizarea persoanelor specializate, dezvoltarea şi funcţionarea obiectivelor şi a pieţei din domeniul gazelor naturale, precum şi sistemul de preţuri şi tarife reglementate aferente;
b) asigurã armonizarea sistemului de reglementãri din domeniul gazelor naturale, care sunt de competenţa ANRE, cu legislaţia europeanã aplicabilã;
c) asigurã monitorizarea permanentã a aplicãrii reglementãrilor emise, conform competenţelor ce îi revin;
d) coordoneazã activitatea departamentelor din subordinea sa;
e) îndeplineşte şi alte atribuţii, la solicitarea preşedintelui.
(3) Vicepreşedintele ANRE în domeniul controlului, al cooperãrii şi al logisticii coordoneazã activitatea în domeniile: protecţia consumatorilor, control, comunicare, cooperare internã şi internaţionalã, elaborare programe, managementul calitãţii, resurse materiale, financiare şi informaţionale ale instituţiei, în condiţiile legii, şi are urmãtoarele atribuţii principale:
a) asigurã elaborarea programelor de reglementare ale ANRE;
b) asigurã derularea programelor de cooperare şi asistenţã internaţionalã;
c) asigurã coordonarea procesului de aliniere a sistemului de reglementãri din domeniul energiei electrice şi din domeniul gazelor naturale, care sunt de competenţa ANRE, la legislaţia Uniunii Europene, în vederea integrãrii pieţei naţionale de energie electricã şi, respectiv, de gaze naturale în piaţa regionalã şi europeanã de energie;
d) asigurã sistemul de relaţii al ANRE cu instituţiile Uniunii Europene şi cu entitãţile naţionale care coordoneazã transpunerea şi implementarea acquis-ului comunitar;
e) asigurã monitorizarea şi controlul respectãrii reglementãrilor emise de ANRE;
f) asigurã elaborarea proiectului bugetului de venituri şi cheltuieli al ANRE, pe care îl prezintã spre aprobare preşedintelui, precum şi execuţia bugetului aprobat;
g) asigurã crearea şi gestionarea bazelor de date specifice în domeniul energiei electrice şi, respectiv, în domeniul gazelor naturale, conform prevederilor legale;
h) asigurã soluţionarea divergenţelor cu privire la racordarea la reţelele electrice de interes public şi la infrastructura de gaze naturale, precum şi soluţionarea neînţelegerilor legate de încheierea contractelor între operatorii economici din sector şi a contractelor de furnizare;
i) asigurã soluţionarea sesizãrilor, reclamaţiilor şi a plângerilor consumatorilor;
j) coordoneazã activitatea departamentelor, direcţiilor şi a celorlalte compartimente din subordinea sa;
k) îndeplineşte şi alte atribuţii, la solicitarea preşedintelui.
ART. 6
(1) Structura organizatoricã a ANRE este prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezentul regulament.
(2) Prin decizie a preşedintelui ANRE pot fi constituite servicii, birouri şi alte compartimente, conform prevederilor legale în vigoare.
(3) Numãrul maxim de posturi este de 295, exclusiv preşedintele, cei 3 vicepreşedinţi şi cei 7 reglementatori.
(4) Înlocuitorul preşedintelui ANRE este numit prin decizie a acestuia pentru situaţiile în care preşedintele lipseşte din instituţie, în condiţiile prevãzute de lege.
ART. 7
(1) Departamentele din cadrul ANRE asigurã îndeplinirea atribuţiilor care le revin în urmãtoarele domenii de activitate:
a) Departamentul acces la reţea şi autorizare în domeniul energiei electrice - elaborarea de reglementãri tehnice, precum şi reglementãri privind acordarea licenţelor şi autorizaţiilor în sectorul energiei electrice şi al energiei termice produse de cogenerare, autorizarea electricienilor şi atestarea operatorilor economici, în condiţiile legii;
b) Departamentul piaţã de energie electricã - elaborarea de reglementãri comerciale pe piaţa naţionalã de energie electricã, armonizarea cadrului de reglementare pentru dezvoltarea pieţei regionale de energie, elaborarea de reglementãri privind promovarea energiei electrice produse din surse regenerabile de energie şi în cogenerare de înaltã eficienţã, precum şi în domeniul monitorizãrii pieţei de energie;
c) Departamentul preţuri şi tarife în domeniul energiei electrice - elaborarea de reglementãri privind preţurile şi cantitãţile de energie electricã şi termicã pe piaţa reglementatã, tarifele pentru reţeaua de transport, servicii de sistem, reţelele de distribuţie, preţuri/tarife ale furnizorilor de ultimã opţiune, tarifele la clienţii finali captivi, precum şi tarifele de racordare la reţea;
d) Departamentul acces la reţea şi autorizare în domeniul gazelor naturale - elaborarea de reglementãri tehnice, reglementãri privind acordarea licenţelor şi autorizaţiilor în sectorul gazelor naturale, precum şi autorizarea persoanelor de specialitate, în condiţiile legii;
e) Departamentul piaţã de gaze naturale - elaborarea de reglementãri comerciale pe piaţa naţionalã a gazelor naturale, armonizarea cadrului de reglementare pentru dezvoltarea pieţei regionale de gaze naturale, elaborarea de reglementãri în domeniul monitorizãrii pieţei de gaze naturale;
f) Departamentul preţuri şi tarife în domeniul gazelor naturale - elaborarea de reglementãri privind preţurile şi tarifele reglementate, inclusiv preţurile pentru furnizorii de ultimã opţiune, precum şi analizarea costurilor prezentate de operatorii licenţiaţi la fundamentarea preţurilor şi tarifelor reglementate, cu prelucrarea unor indicatori specifici;
g) Departamentul control şi protecţia consumatorilor - realizarea de activitãţi specifice privind protecţia consumatorilor, soluţionarea divergenţelor din domeniul energiei electrice şi, respectiv, al gazelor naturale, în condiţiile legii, precum şi monitorizarea şi controlul respectãrii reglementãrilor emise de ANRE;
h) Departamentul comunicare şi cooperare - asigurarea relaţiilor cu instituţiile Uniunii Europene şi cu entitãţile naţionale care coordoneazã transpunerea şi implementarea acquis-ului comunitar, a relaţiilor cu persoanele fizice şi juridice din ţarã şi din strãinãtate, a relaţiilor publice, a relaţiei cu mass-media, precum şi a activitãţilor specifice în domeniul comunicãrii şi al transparenţei decizionale.
(2) Departamentele din cadrul ANRE sunt conduse de directori generali.
ART. 8
Direcţiile din cadrul ANRE asigurã îndeplinirea atribuţiilor ce le revin în urmãtoarele domenii de activitate:
a) Direcţia juridicã - asigurarea legalitãţii în desfãşurarea activitãţilor ANRE, precum şi apãrarea drepturilor şi intereselor instituţiei, în conformitate cu legislaţia în vigoare;
b) Direcţia strategie, programe - elaborarea programelor de reglementare ale ANRE, derularea programelor de asistenţã cu organisme internaţionale, precum şi coordonarea alinierii sistemului de reglementãri din domeniul energiei electrice şi din domeniul gazelor naturale, care sunt de competenţa ANRE, la legislaţia Uniunii Europene, în vederea integrãrii pieţei naţionale de energie electricã şi, respectiv, de gaze naturale în piaţa regionalã şi europeanã de energie;
c) Direcţia economicã - efectuarea lucrãrilor specifice privind:
- bugetul de venituri şi cheltuieli, contabilitatea financiarã şi de gestiune, contabilitatea de angajamente, finanţarea activitãţilor instituţiei, evidenţa şi gestiunea patrimoniului, evaluarea performanţelor economice-financiare ale instituţiei;
- gestionarea, paza şi protecţia bunurilor ce formeazã patrimoniul instituţiei, achiziţiile publice, dezvoltarea bazei materiale şi gospodãrirea acesteia, gestionarea arhivei de documente, gestionarea corespondenţei clasificate;
d) Direcţia licenţe, autorizaţii şi atestãri - acordarea, modificarea, suspendarea sau retragerea de licenţe şi autorizaţii de înfiinţare pentru operatorii economici care desfãşoarã activitãţi reglementate, precum şi atestarea operatorilor economici şi autorizarea electricienilor care proiecteazã, executã, verificã şi exploateazã instalaţii electrice din sectorul electroenergetic;
e) Direcţia reglementãri tehnice (în domeniul energiei electrice) - elaborarea reglementãrilor tehnice privind funcţionarea instalaţiilor de producere, transport şi distribuţie a energiei electrice;
f) Direcţia preţuri de producere şi de furnizare - elaborarea/avizarea/aprobarea procedurilor şi a metodologiilor de calcul al preţurilor energiei electrice produse şi vândute pe piaţa reglementatã, ale energiei vândute la clienţii finali captivi/de ultimã opţiune, precum şi stabilirea/avizarea/aprobarea acestor preţuri;
g) Direcţia tarife de reţea - elaborarea procedurilor şi a metodologiilor de calcul al tarifelor aferente reţelelor de transport şi de distribuţie a energiei electrice, precum şi stabilirea acestor tarife, elaborarea metodologiei de calcul al tarifelor de racordare, precum şi stabilirea acestor tarife;
h) Direcţia monitorizare piaţã (de energie electricã) urmãrirea comportamentului participanţilor în piaţa de energie electricã şi analizarea indicatorilor de concurenţã;
i) Direcţia reglementãri comerciale (pentru piaţa de energie electricã) - elaborarea reglementãrilor privind organizarea, funcţionarea şi dezvoltarea pieţei naţionale de energie electricã şi armonizarea cadrului de reglementare pentru dezvoltarea pieţei regionale de energie electricã, elaborarea contractelor-cadru pentru activitãţile reglementate;
j) Direcţia licenţe şi autorizaţii - elaborarea şi aplicarea regulamentelor privind acordarea licenţelor şi autorizaţiilor în sectorul gazelor naturale, în condiţiile legii;
k) Direcţia reglementãri tehnice (în domeniul gazelor naturale) - elaborarea de reglementãri şi norme tehnice care definesc criteriile de siguranţã tehnicã, cerinţele tehnice minime de proiectare, execuţie şi exploatare, necesare pentru funcţionarea în condiţii de eficienţã şi siguranţã a obiectivelor din domeniul gazelor naturale, al gazelor petroliere lichefiate, al gazelor naturale comprimate pentru vehicule şi al gazelor naturale lichefiate;
l) Direcţia preţuri şi tarife reglementate - elaborarea de reglementãri specifice privind fundamentarea costurilor, analizarea propunerilor operatorilor economici şi a fundamentãrilor acestora privind preţurile şi tarifele reglementate din sectorul gazelor naturale, efectuarea propunerilor privind nivelurile tarifelor şi preţurilor finale reglementate, inclusiv preţurile pentru furnizorii de ultimã instanţã;
m) Direcţia analizã costuri - elaborarea de reglementãri specifice privind evidenţele contabile reglementate, analizarea costurilor operatorilor economici pe baza bilanţurilor contabile, efectuarea de studii comparative privind costurile specifice, precum şi gestionarea evidenţei bazelor de active reglementate ale operatorilor din sectorul gazelor naturale;
n) Direcţia monitorizare piaţã (de gaze naturale) elaborarea de reglementãri specifice privind monitorizarea funcţionãrii pieţei interne şi a comportamentului operatorilor, precum şi urmãrirea respectãrii tarifelor şi a preţurilor reglementate, respectiv a standardelor de calitate a serviciilor;
o) Direcţia reglementãri comerciale (pentru piaţa de gaze naturale) - elaborarea de reglementãri specifice privind funcţionarea pieţei de gaze naturale şi liberalizarea acesteia, elaborarea contractelor-cadru pentru activitãţile reglementate, precum şi elaborarea standardelor de calitate a serviciilor;
p) Direcţia protecţia consumatorilor şi soluţionarea divergenţelor - primirea şi urmãrirea rezolvãrii petiţiilor adresate ANRE de cãtre cetãţeni sau organizaţii legal constituite, soluţionarea divergenţelor cu privire la accesul la reţelele electrice de interes public şi la infrastructura de gaze naturale, soluţionarea neînţelegerilor legate de încheierea contractelor între operatorii economici din sector şi a contractelor de furnizare;
q) Direcţia control - organizarea şi desfãşurarea de acţiuni de îndrumare şi control al respectãrii reglementãrilor emise de ANRE, constatarea şi sancţionarea abaterilor de la acestea, în conformitate cu competenţele ANRE şi cu prevederile actelor normative în vigoare;
r) Direcţia comunicare şi relaţii publice - asigurarea accesului oricãrei persoane la informaţiile de interes public care privesc sau rezultã din activitãţile ANRE, precum şi desfãşurarea acţiunilor de relaţii publice prin activitãţi de informare, menţinerea relaţiei cu mass-media, dezvoltarea comunicãrii interne şi a informãrii interinstituţionale;
s) Direcţia cooperare internã şi internaţionalã - realizarea activitãţilor specifice privind asigurarea transparenţei decizionale a instituţiei, asigurarea relaţiilor cu instituţiile Uniunii Europene şi cu entitãţile naţionale care coordoneazã transpunerea şi implementarea acquis-ului comunitar, asigurarea cooperãrii cu diverse entitãţi organizatorice din ţarã şi strãinãtate, dezvoltarea relaţiilor de cooperare internaţionalã cu parteneri strãini ai ANRE;
ş) oficii teritoriale - realizarea de acţiuni de îndrumare, monitorizare şi control la operatori economici reglementaţi, precum şi de alte activitãţi specifice din competenţa ANRE, eficient a fi desfãşurate direct în teritoriu.
ART. 9
(1) Angajarea personalului ANRE se face pe posturile vacante, prin concurs sau examen, potrivit legii şi pe baza condiţiilor de participare aprobate de preşedintele ANRE, potrivit legii şi contractului colectiv de muncã.
(2) Condiţiile de muncã, salarizarea, precum şi alte drepturi şi obligaţii ce decurg din raporturile de muncã sunt reglementate în contractul colectiv de muncã încheiat la nivelul ANRE.
(3) Eliberarea din funcţie a personalului se face potrivit legii şi contractului colectiv de muncã.
ART. 10
(1) Comitetul de reglementare este alcãtuit din preşedinte, cei 3 vicepreşedinţi şi 7 reglementatori.
(2) Comitetul de reglementare adoptã, cu votul majoritãţii membrilor, ordinele şi deciziile ANRE cu privire la reglementare.
(3) Activitatea Comitetului de reglementare este coordonatã de preşedintele ANRE.
(4) Modul de lucru al Comitetului de reglementare se stabileşte prin regulamentul propriu de organizare şi funcţionare, aprobat prin decizie a preşedintelui ANRE.
ART. 11
(1) În activitatea sa, Comitetul de reglementare este asistat de un consiliu consultativ format din 11 membri, numiţi prin decizie a primului-ministru, la propunerea preşedintelui ANRE, în baza nominalizãrilor transmise de entitãţile organizatorice prevãzute la <>art. 9 alin. (12) din Legea nr. 13/2007 .
(2) Fiecare membru al Consiliului consultativ reprezintã entitatea organizatoricã ce l-a desemnat.
(3) Activitatea Consiliului consultativ se desfãşoarã în conformitate cu propriul regulament de organizare şi funcţionare, aprobat prin decizie a preşedintelui ANRE.
ART. 12
ANRE colaboreazã cu autoritãţi similare din alte ţãri şi poate participa la activitatea unor organizaţii din domeniul sãu de activitate ori poate sã devinã membrã a acestora.
ART. 13
În scopul îndeplinirii atribuţiilor şi competenţelor ce îi revin, ANRE poate angaja servicii de consultanţã, studii şi asistenţã de specialitate din ţarã sau din strãinãtate ori poate încheia acorduri de colaborare cu alte autoritãţi, în cazul în care exercitarea atribuţiilor şi competenţelor sale implicã participarea acestor autoritãţi, în condiţiile legii.
ART. 14
ANRE poate desfãşura activitãţi de instruire şi pregãtire profesionalã sau poate asigura consultanţã de specialitate oricãror persoane interesate, fizice sau juridice, din ţarã sau din strãinãtate.
ART. 15
(1) Finanţarea activitãţii ANRE se asigurã din venituri proprii, conform prevederilor <>art. 8 alin. (1) din Legea nr. 13/2007 şi ale <>art. 6 alin. (2) din Legea nr. 351/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
(2) ANRE are obligaţia de a urmãri achitarea la scadenţã a tarifelor pentru acordarea de licenţe, autorizaţii, atestãri, prestãri de servicii şi a contribuţiei cãtre ANRE, iar în cazul neîndeplinirii acestor obligaţii, de a percepe pentru fiecare zi de întârziere o sumã egalã cu nivelul dobânzii percepute pentru neplata la termen a obligaţiilor bugetare.
(3) Membrii comisiilor de atestare a operatorilor economici primesc o indemnizaţie de şedinţã al cãrei cuantum se stabileşte anual prin decizie a preşedintelui ANRE.


ANEXĂ
la regulament


STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
a Autoritãţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei







Numãrul maxim de posturi = 295, exclusiv preşedintele,
cei 3 vicepreşedinţi şi cei 7 reglementatori



| |


┌───────────┐ |┌──────────┐ Comitetul de |
│ Consiliul │--|│PRESEDINTE│ reglementare |
│consultativ│ |└┬────┬────┘ ┌────────────────┐ |
└───────────┘ | │ │ │7 reglementatori│ |
| │ │ └────────────────┘ |
| │ ├──────────────────────┬──────────────────────────────┐ |
| │┌───┴──────────┐ ┌──────┴───────┐ ┌──────┴───────┐ |
| ││Vicepresedinte│ │Vicepresedinte│ │Vicepresedinte│ |
| │└┬┬┬─────┬─────┘ └───────┬┬┬───┬┘ └──┬─┬───┬─────┘ |




┌──────────┐ │ │││ │ │││ │ │ │ │
│ Cabinet ├─────┤ │││ │ │││ │ │ │ │
│presedinte│ │ │││ │ │││ │ │ │ │
└──────────┘ │ │││ ┌───┴──────┐ │││ ┌─┴────────┐ │ │ ┌─┴────────┐
│ │││ │Consilieri│ │││ │Consilieri│ │ │ │Consilieri│ ┌──────────┐
│ │││ └──────────┘ │││ └──────────┘ │ │ └──────────┘ │Directia │
│ │││┌──────────────┐ │││ ┌──────────────┐ │ │┌──────────────┐ │protectia │
│ ││││Departamentul*│ │││ │Departamentul*│ │ ││Departamentul*├─┤consuma- │
┌────────┐ │ ││││acces la retea│ │││ │acces la retea│ │ ││control si │ │torilor si│
│Directia├───────┤ ││││si autorizarea├┐ │││ │si autorizare │ │ ││protectia │ │solutiona-│
│juridica│ │ ││└┤in domeniul ││ ││└─┤in domeniul ├┐ │ └┤consumatorilor│ │rea diver-│
└────────┘ │ ││ │energiei ││ ││ │gazelor ││ │ └──┬──────────┬┘ │gentelor │
│ ││ │electrice ││ ││ │naturale ││ │ │ │ └──────────┘
│ ││ └───┬──────────┘│ ││ └──┬───────────┘│ │ │ │
│ ││ │ ┌─────┴─────┐ ││ │ ┌──────┴────┐│ │ ┌──────┴────┐
│ ││ │ │ Directia │ ││ │ │ Directia ││ │ │ Directia │
┌──────────────┐ │ ││ │ │licente │ ││ │ │licente si ││ │ │ control │
│Compartimentul│ │ ││ │ │autorizatii│ ││ │ │autorizatii││ │ └───────────┘
│ audit public ├─┤ ││ │ │si atestari│ ││ │ └───────────┘│ │ ┌───────────┐
│ intern │ │ ││ │ └───────────┘ ││ │ │ │ │ Oficii │
└──────────────┘ │ ││ │ ┌────────────┐││ │ ┌────────────┐│ └───┤teritoriale│
│ ││ │ │ Directia │││ │ │ Directia ││ └───────────┘
│ ││ └─────┤reglementari│││ └────┤reglementari││
│ ││ │ tehnice │││ │ tehnice ││
│ ││ └────────────┘││ └────────────┘│
│ ││ ┌──────────────┐ ││ ┌──────────────┐ │ ┌──────────────┐
┌───────────┐ │ ││ │Departamentul*│ ││ │Departamentul*│ │ │Departamentul*│
│Serviciul │ │ ││ │preturi si │ ││ │preturi si │ ├──┤comunicare si │
│dezvoltare │ │ ││ │tarife ├┐ │└─┤tarife │ │ │cooperare │
│interna, ├────┘ │└─┤in domeniul ││ │ │in domeniul ├┐ │ └──┬──────────┬┘
│resurse │ │ │energiei ││ │ │gazelor ││ │ │ ┌──────┴───┐
│umane si │ │ │electrice ││ │ │naturale ││ │ │ │ Directia │
│securitatea│ │ └───┬──────────┘│ │ └──┬───────────┘│ │ │ │comunicare│
│muncii │ │ │ ┌─────┴──────┐│ │ ┌──────┴────┐ │ │ │si relatii│
└───────────┘ │ │ │Directia ││ │ │ Directia │ │ │ │publice │
│ │ │preturi de ││ │ │preturi si │ │ │ └──────────┘
│ │ │producere si││ │ │tarife re- │ │ │ ┌──────────────┐
│ │ │de furnizare││ │ │glementate │ │ │ │ Directia │
│ │ └────────────┘│ │ └───────────┘ │ │ │cooperare │
│ │ ┌───────────┐ │ │ ┌───────────┐ │ └───┤interna si │
│ │ │ Directia │ │ │ │ Directia │ │ │internationala│
│ └─────┤ tarife de │ │ └─────┤ analiza │ │ └──────────────┘
│ │ retea │ │ │ costuri │ │
│ └───────────┘ │ └───────────┘ │
│ ┌──────────────┐ │ ┌──────────────┐ │ ┌──────────┐
│ │ │ │ │ │ │ │Directia │
│ │Departamentul*│ │ │Departamentul*│ ├──┤strategie,│
│ │piata de ├┐ │ │piata de gaze │ │ │programe │
└──┤energie ││ └──┤naturale ├┐ │ └──────────┘
│electrica ││ │ ││ │ ┌──────────┐
│ ││ │ ││ ├──┤Directia │
└───┬──────────┘│ └──┬───────────┘│ │ │economica │
│ ┌─────┴──────┐ │ ┌──────┴─────┐│ └──────────┘
│ │ Directia │ │ │ Directia ││ ┌────────────┐
│ │monitorizare│ │ │monitorizare││ │Serviciul │
│ │ piata │ │ │ piata │├──┤administrare│
│ └────────────┘ │ └────────────┘│ │baze de date│
│ │ ┌────────────┐│ └────────────┘
│ ┌────────────┐ │ │ Directia ││ ┌────────────┐
│ │ Directia │ └─────┤reglementari││ │Serviciul │
└─────┤reglementari│ │ comerciale │└──┤managementul│
│ comerciale │ └────────────┘ │calitatii │
└────────────┘ └────────────┘




(*) organizate la nivel de direcţii generale




-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016