───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Obiectul/Specificarea cheltuielii Suma
crt. - lei -
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Chirie salã pentru conferinţã şi cheltuieli administrative 3.950,00
2. Chirie pentru aparatura de sonorizare/proiectare şi înregistrare
şi alte cheltuieli pentru servicii tehnico-administrative
(pupitru orator, video-proiector, ecran, microfoane portabile,
distribuitoare de presã, drapele şi hampe de interior,
mese pentru materiale promoţionale, puncte pentru înregistrarea
participanţilor) 1.050,00
3. Cheltuieli de editare şi multiplicare a materialelor de
prezentare (mape, CD-uri, banner, afişe etc.) - Centrul Român
pentru Promovarea Comerţului 9.450,00
4. Aranjamente florale 500,00
5. Trataţii pentru membrii prezidiului şi pentru participanţi în
pauza conferinţei (250 persoane x 6,5 lei/pers.) 1.625,00
6. Alte cheltuieli 1.000,00
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL: 17.575,00
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────