Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 4 din 19 mai 2012  pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a filialelor Uniunii Nationale a Evaluatorilor Autorizati din Romania    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 4 din 19 mai 2012 pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a filialelor Uniunii Nationale a Evaluatorilor Autorizati din Romania

EMITENT: UNIUNEA NATIONALA A EVALUATORILOR AUTORIZATI DIN ROMANIA
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 375 din 1 iunie 2012

    În temeiul art. 7 alin. (3) lit. h) din Ordonanţa Guvernului nr. 24/2011 privind unele mãsuri în domeniul evaluãrii bunurilor şi al art. 8 alin. (1) din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Uniunii Naţionale a Evaluatorilor Autorizaţi din România, aprobat prin Hotãrârea Guvernului nr. 353/2012,

    Conferinţa naţionalã a Uniunii Naţionale a Evaluatorilor Autorizaţi din România adoptã prezenta hotãrâre.

    ART. 1
    Se aprobã Regulamentul de organizare şi funcţionare a filialelor Uniunii Naţionale a Evaluatorilor Autorizaţi din România, prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
    ART. 2
    Prezenta hotãrâre se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

     Preşedintele Uniunii Naţionale a Evaluatorilor Autorizaţi din România,
                                  Marian Petre

    Bucureşti, 19 mai 2012.
    Nr. 4.


    ANEXĂ
                                   REGULAMENT
                   de organizare şi funcţionare a filialelor
            Uniunii Naţionale a Evaluatorilor Autorizaţi din România

    ART. 1
    Filialele Uniunii Naţionale a Evaluatorilor Autorizaţi din România, denumitã în continuare Uniunea, sunt înfiinţate prin hotãrâre a Conferinţei naţionale a Uniunii Naţionale a Evaluatorilor Autorizaţi din România, denumitã în continuare Conferinţa naţionalã, la propunerea Consiliului director al Uniunii Naţionale a Evaluatorilor Autorizaţi din România, denumit în continuare Consiliul director.
    ART. 2
    Filialele pot fi organizate în fiecare judeţ şi în municipiul Bucureşti sau pot fi constituite filiale care cuprind membri din mai multe judeţe.
    ART. 3
    Patrimoniul filialei se constituie pe baza sumelor alocate din bugetul Uniunii care sunt aprobate de cãtre Consiliul director.
    ART. 4
    Filiala are urmãtoarele atribuţii:
    a) asigurã promovarea pe plan local a standardelor de evaluare obligatorii pentru membrii Uniunii, a principiilor, metodelor şi tehnicilor de evaluare;
    b) contribuie la strângerea legãturilor dintre Uniune şi membrii sãi prin facilitarea accesului direct al acestora la sursele de informare şi documentare puse la dispoziţie de cãtre Uniune, precum şi prin alte mijloace.
    ART. 5
    Organele de conducere ale filialei sunt: adunarea generalã a filialei, consiliul filialei şi preşedintele filialei.
    ART. 6
    (1) Adunarea generalã a filialei este formatã din membrii titulari ai Uniunii care au domiciliul în circumscripţia teritorialã a filialei, respectiv pe raza judeţelor în care se organizeazã şi funcţioneazã filiala sau pe raza municipiului Bucureşti, dupã caz.
    (2) Adunarea generalã a filialei se întruneşte o datã pe an sau ori de câte ori este nevoie, la convocarea consiliului filialei. Termenul de reunire a adunãrii generale nu poate fi stabilit mai devreme de 30 de zile de la data publicãrii convocãrii într-un ziar de rãspândire naţionalã. Dacã la prima convocare adunarea generalã nu poate fi ţinutã din cauza lipsei cvorumului, a doua convocare se poate fixa dupã minimum o orã de la data primei convocãri.
    (3) Pentru validitatea deliberãrilor adunãrii generale a filialei, la prima convocare este necesarã prezenţa a jumãtate plus unu din numãrul evaluatorilor autorizaţi cu drept de vot din cadrul filialei, iar hotãrârile se adoptã cu votul majoritãţii membrilor prezenţi.
    (4) La a doua convocare, adunarea generalã a filialei poate sã delibereze oricare ar fi numãrul celor prezenţi, iar hotãrârile se adoptã cu votul majoritãţii participanţilor.
    (5) Adunarea generalã a filialei este condusã de preşedintele filialei sau, în lipsa acestuia, de vicepreşedinte.
    ART. 7
    (1) La adunarea generalã a filialei participã un reprezentant al Consiliului director, nominalizat de cãtre acesta.
    (2) Reprezentantul Consiliului director la adunarea generalã a filialei nu poate face parte din Consiliul filialei şi nu are drept de vot.
    ART. 8
    Fiecare participant la adunarea generalã a filialei are dreptul la un vot.
    ART. 9
    Adunarea generalã are urmãtoarele atribuţii:
    a) alege şi revocã membrii consiliului filialei, cu respectarea prevederilor art. 13;
    b) alege delegaţii care vor reprezenta filiala la Conferinţa naţionalã;
    c) aprobã raportul de activitate al consiliului filialei;
    d) aprobã organigrama filialei;
    e) supune aprobãrii înfiinţarea de subunitãţi fãrã personalitate juridicã în judeţele componente;
    f) îndeplineşte orice alte atribuţii stabilite de Conferinţa naţionalã.
    ART. 10
    Adunãrile generale ale filialelor în care sunt alese consiliile filialelor şi sunt desemnaţi delegaţii la Conferinţa naţionalã vor avea loc cu cel mult douã luni înaintea datei Conferinţei naţionale care alege membrii Consiliului director.
    ART. 11
    Consiliul filialei este compus din 9 membri şi are urmãtoarea structurã:
    a) preşedintele filialei;
    b) vicepreşedintele filialei, care este viitorul preşedinte al filialei;
    c) fostul preşedinte al filialei, imediat anterior preşedintelui filialei;
    d) alţi 6 membri.
    ART. 12
    Mandatul membrilor consiliului filialei este de 2 ani, cu începere de la data adunãrii generale a filialei în care aceştia au fost aleşi.
    ART. 13
    În cazul în care o filialã se constituie din membri titulari ai Uniunii cu domicilii în judeţe diferite, consiliul filialei respective va cuprinde cel puţin un reprezentant din fiecare judeţ.
    ART. 14
    Consiliul filialei are urmãtoarele atribuţii:
    a) propune Consiliului director programul anual de pregãtire continuã a membrilor Uniunii din raza filialei;
    b) propune Consiliului director programul anual de desfãşurare a manifestãrilor profesionale din raza filialei, cum ar fi consfãtuiri, conferinţe, colocvii sau altele asemenea;
    c) desemneazã persoane din cadrul filialei care sã facã parte din grupurile de lucru înfiinţate de cãtre Consiliul director şi din comisiile Uniunii, la solicitarea Consiliului director;
    d) propune spre aprobare Consiliului director bugetul filialei, execuţia bugetarã şi situaţiile financiare ale filialei;
    e) duce la îndeplinire hotãrârile Conferinţei naţionale şi ale Consiliului director referitoare la activitatea filialei;
    f) prezintã adunãrii generale a filialei raportul de activitate al consiliului filialei.
    ART. 15
    O persoanã poate fi aleasã membru al consiliului filialei pentru cel mult douã mandate consecutive.
    ART. 16
    (1) Mandatul de membru al primului consiliu al filialei înceteazã la data urmãtoarei adunãri generale de alegeri din filialã care precedã Conferinţa naţionalã de alegeri a Consiliului director.
    (2) Dacã durata mandatului de membru în primul consiliu al filialei este mai micã de 18 luni, atunci acest mandat nu se ia în considerare la calcularea celor douã mandate prevãzute la art. 15.
    ART. 17
    Membrii consiliului filialei participã de drept la Conferinţa naţionalã.
    ART. 18
    (1) Membrii consiliului filialei sunt aleşi dintre participanţii cu drept de vot la adunarea generalã a filialei, care candideazã separat pe fiecare funcţie, cu excepţia funcţiei de preşedinte al filialei. Funcţia de preşedinte al filialei este ocupatã de vicepreşedintele în exerciţiu, la 2 ani de la alegerea sa în aceastã din urmã funcţie. În sensul prezentului regulament, fostul preşedinte al filialei este preşedintele filialei care şi-a încheiat mandatul.
    (2) Membrii consiliului filialei nu îşi pot exercita drepturile şi atribuţiile prin reprezentare.
    ART. 19
    La prima adunare generalã de alegeri în filiale se aleg atât preşedintele, cât şi vicepreşedintele filialei.
    ART. 20
    Membrii consiliului filialei şi delegaţii filialei la Conferinţa naţionalã sunt aleşi în conformitate cu procedura de alegeri aprobatã prin hotãrâre a Consiliului director.
    ART. 21
    Funcţia de preşedinte al filialei va fi ocupatã de vicepreşedintele filialei, la 2 ani de la alegerea sa în aceastã din urmã funcţie.
    ART. 22
    Persoana care a exercitat funcţia de preşedinte al filialei nu mai poate candida pentru un nou mandat de vicepreşedinte al filialei decât dupã expirarea unei perioade de 2 ani de la încheierea mandatului.
    ART. 23
    Preşedintele filialei are urmãtoarele atribuţii:
    a) semneazã situaţiile financiare ale filialei, angajeazã patrimonial filiala şi rãspunde de execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli al filialei;
    b) conduce lucrãrile adunãrii generale a filialei şi lucrãrile consiliului filialei;
    c) reprezintã filiala în relaţiile cu Uniunea şi cu terţii.
    ART. 24
    La stabilirea numãrului de reprezentanţi ai fiecãrei filiale la Conferinţa naţionalã se ia în considerare numãrul total al membrilor titulari ai Uniunii care au domiciliul în circumscripţia teritorialã a filialei respective, fãrã a se lua în calcul membrii Consiliului director în exerciţiu şi foştii preşedinţi, iar pentru numãrul astfel rezultat se desemneazã câte un reprezentant la 20 de membri titulari.
    ART. 25
    Nu pot fi desemnaţi reprezentanţi la Conferinţa naţionalã sau membri ai organelor de conducere ale filialei şi nu au drept de vot evaluatorii autorizaţi a cãror calitate de membru titular al Uniunii este suspendatã la data adunãrii generale a filialei sau membrii stagiari, membrii inactivi şi membrii de onoare.
    ART. 26
    Situaţiile financiare ale filialei sunt auditate de cãtre auditorul financiar care auditeazã şi situaţiile financiare ale Uniunii.
    ART. 27
    Prima adunare generalã a filialei este convocatã de Consiliul director în termen de cel mult douã luni de la data înfiinţãrii filialei. În cadrul acesteia se aleg primul consiliu al filialei şi delegaţii la prima Conferinţã naţionalã care va avea loc dupã înfiinţarea filialei.

                                      ----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016