Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 384 din 2 aprilie 2003  pentru modificarea si completarea   Hotararii Guvernului nr. 520/1998 privind infiintarea Companiei Nationale Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 384 din 2 aprilie 2003 pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 520/1998 privind infiintarea Companiei Nationale "Administratia Porturilor Dunarii Fluviale" - S.A. Giurgiu

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 254 din 12 aprilie 2003

În temeiul art. 107 din Constituţie şi al <>art. III din Legea nr. 528/2002 pentru aprobarea <>Ordonanţei Guvernului nr. 22/1999 privind administrarea porturilor şi serviciilor în porturi,

Guvernul României adopta prezenta hotãrâre.

ART. 1
<>Hotãrârea Guvernului nr. 520/1998 privind înfiinţarea Companiei Naţionale "Administraţia Porturilor Dunãrii Fluviale" - S.A. Giurgiu, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 333 din 4 septembrie 1998, se modifica şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. Alineatul (2) al articolului 1 va avea urmãtorul cuprins:
"(2) Compania Nationala <<Administraţia Porturilor Dunãrii Fluviale>> - S.A. Giurgiu se organizeazã şi funcţioneazã în conformitate cu legislaţia în vigoare şi cu statutul prevãzut în anexa nr. 1 la prezenta hotãrâre şi îndeplineşte funcţia de autoritate portuara în porturile şi punctele de lucru Cernavoda, Calarasi, Oltenita, Giurgiu, Corabia, Bechet, Calafat, Drobeta-Turnu Severin, Orşova, Moldova Veche, Chiciu, Ostrov, Rast, Cetate, Gruia, Tisovita, Dubova, Svinita, Drencova, Bazias aflate în zona de activitate a companiei şi ale cãror limite sunt prevãzute în anexa nr. 2 la prezenta hotãrâre."
2. Alineatul (3) al articolului 2 va avea urmãtorul cuprins:
"(3) Acţiunile Companiei Naţionale <<Administraţia Porturilor Dunãrii Fluviale>> - S.A. Giurgiu sunt deţinute iniţial în totalitate de cãtre statul roman care îşi exercita drepturile şi obligaţiile prin Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei. Compania poate fi privatizata în condiţiile legii, statul pãstrând pachetul de acţiuni care îi va asigura o poziţie majoritara."
3. Alineatul (2) al articolului 4 se modifica şi va avea urmãtorul cuprins:
"(2) În cadrul activitãţilor de interes public naţional pe care le desfãşoarã, Compania Nationala <<Administraţia Porturilor Dunãrii Fluviale>> - S.A. Giurgiu va centraliza de la toţi agenţii economici care desfãşoarã activitãţi de transport naval în porturi şi pe cãile navigabile din zona sa de activitate datele referitoare la volumul de marfa operat, portul de încãrcare/descãrcare a mãrfurilor, numãrul de nave operate şi normele de operare din zona sa de activitate, necesare Ministerului lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei, şi va asigura publicarea anuala a acestora."
4. Alineatul (3) al articolului 4 va avea urmãtorul cuprins:
"(3) Agenţii economici care desfãşoarã activitãţi de transport naval în porturi şi pe cãile navigabile din zona de activitate a companiei sunt obligaţi sa punã la dispoziţie Companiei Naţionale <<Administraţia Porturilor Dunãrii Fluviale>> - S.A. Giurgiu aceste date."
5. Alineatul (1) al articolului 5 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 5. - (1) Infrastructura de transport naval din zona de activitate a Companiei Naţionale <<Administraţia Porturilor Dunãrii Fluviale>> - S.A. Giurgiu este proprietate publica a statului şi se concesioneaza acesteia, conform prevederilor legale în vigoare."
6. Dupã alineatul (1) al articolului 5 se introduc doua alineate noi, (1^1) - (1^6), cu urmãtorul cuprins:
"(1^1) Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei stabileşte infrastructura de transport naval din zona de activitate a Companiei Naţionale <<Administraţia Porturilor Dunãrii Fluviale>> - S.A. Giurgiu, care se concesioneaza acesteia pe baza unui contract de concesiune încheiat în condiţiile legii.
(1^2) În cazul infrastructurii de transport naval din zona de activitate a Companiei Naţionale <<Administraţia Porturilor Dunãrii Fluviale>> - S.A. Giurgiu concesionate altor persoane juridice, Compania Nationala <<Administraţia Porturilor Dunãrii Fluviale>> - S.A. Giurgiu poate fi desemnatã de concedent ca reprezentant al sau în raporturile cu concesionarii.
(1^3) Reprezentarea concedentului de cãtre Compania Nationala <<Administraţia Porturilor Dunãrii Fluviale>> - S.A. Giurgiu în raporturile cu concesionarii se face pe baza de contract.
(1^4) În calitatea sa de reprezentant al concedentului în raporturile cu concesionarii, Compania Nationala <<Administraţia Porturilor Dunãrii Fluviale>> - S.A. Giurgiu are urmãtoarele obligaţii:
a) verifica respectarea de cãtre concesionari a prevederilor contractului de concesiune, cum ar fi: modul de derulare a lucrãrilor de investiţii prevãzute în contractul de concesiune şi calitatea acestor lucrãri, întreţinerea şi repararea de cãtre concesionari a bunurilor concesionate;
b) avizeazã documentele de plata a redeventei.
(1^5) Pentru efectuarea activitãţilor prevãzute la alin. (1^4) Compania Nationala <<Administraţia Porturilor Dunãrii Fluviale>> - S.A. Giurgiu are dreptul la plata unei sume în cuantum de 25% din redeventa încasatã.
(1^6) Modul de plata se stabileşte prin contractul de reprezentare încheiat între concedent şi Compania Nationala <<Administraţia Porturilor Dunãrii Fluviale>> - S.A. Giurgiu."
7. Articolul 6 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 6. - (1) Compania Nationala <<Administraţia Porturilor Dunãrii Fluviale>> - S.A. Giurgiu va asigura utilizarea de cãtre terţi, în mod liber şi nediscriminatoriu, a infrastructurii de transport naval ce i-a fost concesionata de cãtre Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei în conformitate cu legislaţia în vigoare.
(2) Compania Nationala <<Administraţia Porturilor Dunãrii Fluviale>> - S.A. Giurgiu va exploata infrastructura portuara concesionata conform art. 5, pe baza unor contracte de asociere, închiriere. Sumele rezultate din exploatarea bunurilor concesionate companiei se constituie ca venituri proprii ale acesteia.
(3) Pentru punerea la dispoziţie utilizatorilor a infrastructurii de transport naval şi pentru serviciile prestate în conformitate cu obiectul de activitate, Compania Nationala <<Administraţia Porturilor Dunãrii Fluviale>> - S.A. Giurgiu percepe tarife stabilite în conformitate cu legislaţia în vigoare.
(4) Compania Nationala <<Administraţia Porturilor Dunãrii Fluviale>> - S.A. Giurgiu are obligaţia sa facã publice tarifele prevãzute la alin. (3), precum şi facilitãţile care se acorda privind plata acestor tarife.
(5) Facilitãţile prevãzute la alin. (4) se acorda în mod nediscriminatoriu."
8. Dupã articolul 6 se introduc doua articole noi, 6^1 şi 6^2, cu urmãtorul cuprins:
"Art. 6^1. - (1) Serviciile de siguranta pentru care Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei a instituit obligativitatea prestãrii acestora, conform prevederilor legale, sunt servicii publice de interes naţional, care pot fi concesionate de cãtre Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei, în condiţiile legii, persoanelor juridice romane care îndeplinesc condiţiile stabilite prin caietul de sarcini al concesiunii.
(2) Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei poate desemna Compania Nationala <<Administraţia Porturilor Dunãrii Fluviale>> - S.A. Giurgiu ca reprezentant al sau în raporturile cu concesionarii serviciilor de siguranta din zona de activitate a acesteia.
(3) Reprezentarea Ministerului lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei de cãtre Compania Nationala <<Administraţia Porturilor Dunãrii Fluviale>> - S.A. Giurgiu în raporturile cu concesionarii serviciilor de siguranta se face pe baza de contract.
(4) În calitate de reprezentant al Ministerului lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei, Compania Nationala <<Administraţia Porturilor Dunãrii Fluviale>> - S.A. Giurgiu are urmãtoarele obligaţii:
a) urmãreşte respectarea de cãtre concesionari a prevederilor din contractul de concesiune;
b) urmãreşte efectuarea serviciilor de siguranta în condiţii de continuitate şi securitate;
c) avizeazã documentele de plata a redeventei;
d) urmãreşte respectarea tarifelor stabilite prin contract şi modul de aplicare a acestora.
(5) Pentru efectuarea, în numele Ministerului lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei a activitãţilor prevãzute la alin. (4), Compania Nationala <<Administraţia Porturilor Dunãrii Fluviale>> - S.A. Giurgiu are dreptul la plata unei sume în cuantum de 25% din redeventa încasatã.
(6) În cazul în care într-un port situat în zona de activitate a Companiei Naţionale <<Administraţia Porturilor Dunãrii Fluviale>> - S.A. Giurgiu nu exista persoane juridice autorizate sa efectueze serviciile de siguranta prevãzute la alin. (1) sau în situaţia imposibilitãţii derulãrii contractelor de concesiune încheiate, furnizarea acestor servicii va fi asigurata de cãtre Compania Nationala <<Administraţia Porturilor Dunãrii Fluviale>> - S.A. Giurgiu.
(7) În situaţiile prevãzute la alin. (6) Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei concesioneaza temporar Companiei Naţionale <<Administraţia Porturilor Dunãrii Fluviale>> - S.A. Giurgiu, prin încredinţare directa, serviciile publice respective.
(8) În zona sa de activitate furnizarea serviciilor de siguranta, altele decât serviciile publice de interes naţional prevãzute la alin. (1), se asigura de cãtre Compania Nationala <<Administraţia Porturilor Dunãrii Fluviale>> - S.A. Giurgiu.
Art. 6^2. - (1) Compania Nationala <<Administraţia Porturilor Dunãrii Fluviale>> - S.A. Giurgiu are obligaţia de a tine evidenta muncitorilor portuari care participa la operaţiile de încãrcare/descãrcare a mãrfurilor şi/sau a containerelor în şi din nave, de manipulare în şi din magaziile portuare sau în şi/sau din alte mijloace de transport, de depozitare, stivuire, amarare, sortare, paletizare, pachetizare, containerizare, slinguire, insacuire a mãrfurilor, precum şi la operaţiunile de curatare a hambarelor şi a magaziilor navelor şi altele asemenea.
(2) Compania Nationala <<Administraţia Porturilor Dunãrii Fluviale>> - S.A. Giurgiu elibereazã carnetele de lucru în port pentru fiecare muncitor portuar, pe baza cãrora îi înregistreazã şi îi percepe pentru efectuarea acestei activitãţi tarife stabilite conform prevederilor legale.
(3) Preschimbarea carnetelor eliberate de capitaniile de port se va face fãrã perceperea de tarife."
9. Alineatul (4) al articolului 7 va avea urmãtorul cuprins:
"(4) Bunurile proprietate publica a statului, rezultate în urma finalizarii obiectivelor de investiţii aprobate de Guvern pana la data infiintarii Companiei Naţionale <<Administraţia Porturilor Dunãrii Fluviale>> - S.A. Giurgiu, precum şi alte bunuri de natura proprietãţii publice nou-create ori rezultate în urma dezvoltãrii sau/şi modernizãrii celor existente se concesioneaza Companiei Naţionale <<Administraţia Porturilor Dunãrii Fluviale>> - S.A. Giurgiu, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.
10. Dupã alineatul (6) al articolului 7 se introduc doua alineate noi, (7) şi (8), cu urmãtorul cuprins:
"(7) Prin delegare de competenta Compania Nationala <<Administraţia Porturilor Dunãrii Fluviale>> - S.A. Giurgiu poate duce la îndeplinire şi unele obligaţii ce revin statului din acordurile şi convenţiile internaţionale la care România este parte.
(8) Pentru desfãşurarea activitãţilor având ca scop aducerea la îndeplinire a obligaţiilor prevãzute la alin. (7), Compania Nationala <<Administraţia Porturilor Dunãrii Fluviale>> - Giurgiu primeşte fonduri de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei."
ART. 2
Statutul Companiei Naţionale "Administraţia Porturilor Dunãrii Fluviale" - S.A. Giurgiu, prevãzut în anexa care devine anexa nr. 1 la <>Hotãrârea Guvernului nr. 520/1998 , se modifica şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. Articolul 5 va avea urmãtorul cuprins:
"ARTICOLUL 5
Scopul companiei
(1) Compania îndeplineşte funcţia de autoritate portuara în cadrul zonei sale de activitate, în limitele terenurilor portuare, limitele radelor portuare şi pentru infrastructura de transport naval, stabilite de Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei, în condiţiile legii.
(2) În calitate de autoritate portuara, compania aplica politicile portuare şi programele de dezvoltare a infrastructurilor portuare şi a cãilor navigabile, elaborate de cãtre Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei, asigura functionalitatea porturilor şi a infrastructurii de transport naval, administrarea acestora şi urmãrirea şi/sau furnizarea serviciilor de siguranta în baza contractelor de concesiune şi/sau reprezentare încheiate cu Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei, desfãşurarea activitãţilor auxiliare activitãţilor de transport naval şi a celorlalte activitãţi prevãzute în obiectul de activitate, potrivit reglementãrilor legale în vigoare.
(3) Asigura aducerea la îndeplinire, în zona sa de activitate, a obligaţiilor care revin statului din acordurile şi convenţiile internaţionale la care România este parte."
2. Articolul 6 va avea urmãtorul cuprins:
"ARTICOLUL 6
Obiectul de activitate
Obiectul de activitate al companiei este:
1. Desfãşurarea activitãţilor auxiliare activitãţilor de transport naval, care cuprind:
a) asigurarea repararii, întreţinerii şi menţinerii caracteristicilor tehnice minime ale infrastructurii de transport naval care i-a fost concesionata;
b) punerea la dispoziţie utilizatorilor a infrastructurii de transport naval prevãzute la lit. a), în mod nediscriminatoriu, în conformitate cu reglementãrile legale în vigoare;
c) semnalizarea terestra şi plutitoare pentru navigaţie;
d) dragajul de întreţinere pentru asigurarea adancimilor în porturi şi pe cai navigabile;
e) asistenta navelor la operarea mãrfurilor periculoase;
f) preluarea reziduurilor şi a apelor uzate de la nave;
g) preluarea gunoiului şi a resturilor menajere de la nave;
h) servicii pentru nave de agrement şi turism;
i) refurnizarea de apa, energie electrica şi termica;
j) salvarea şi ranfluarea navelor.
2. Desfãşurarea activitãţilor conexe activitãţilor de transport naval, care cuprind serviciile de siguranta, în condiţiile legii.
3. Desfãşurarea activitãţilor de control, care cuprind:
a) stabilirea ordinii de intrare a navelor în port, alocarea danelor în care navele urmeazã sa opereze şi eliberarea permisului de acostare la aceste dane pe baza acceptului de intrare în port eliberat de capitaniile de port;
b) urmãrirea traficului de mãrfuri în port, centralizarea datelor privind volumul de marfa operat, portul de încãrcare/descãrcare a mãrfurilor, numãrul de nave operate şi normele de operare, precum şi publicarea anuala a acestor date;
c) supravegherea agenţilor economici care transporta sau opereazã mãrfuri periculoase în apele naţionale navigabile sau în porturile aflate în zona sa de activitate;
d) ţinerea evidentei muncitorilor portuari şi eliberarea carnetelor de lucru în port.
4. asigurarea utilizãrii de cãtre terţi a infrastructurii de transport naval prin contracte de închiriere sau asociere;
5. asigurarea serviciilor de telecomunicaţii radiofonice, telex şi transmisiuni de date;
6. eliberarea avizelor în vederea autorizãrii agenţilor economici care desfãşoarã activitãţi de transport naval în perimetrul porturilor;
7. aprobarea desfãşurãrii de activitãţi în porturile şi punctele de lucru aflate în administrarea companiei, altele decât cele supuse autorizãrii, eliberand permise de lucru;
8. avizarea studiilor şi proiectelor privind dezvoltarea infrastructurii de transport naval;
9. elaborarea tarifelor pentru toate facilitãţile şi serviciile cuprinse în obiectul de activitate;
10. prestarea de servicii cu maşini, utilaje, nave şi instalaţii proprii;
11. punerea la dispoziţie agenţilor economici, pe baza de contract, a construcţiilor hidrotehnice pentru acostarea navelor;
12. elaborarea programelor anuale şi de perspectiva pentru lucrãri de întreţinere, reparare şi modernizare a bunurilor proprietate publica a statului şi a bunurilor proprietate a companiei;
13. urmãrirea aplicãrii normelor tehnice pentru construcţia, modernizarea şi exploatarea infrastructurii şi suprastructurii portuare;
14. avizarea proiectelor de construcţii şi instalaţii în apropierea zonelor portuare, care ar putea afecta activitatea porturilor;
15. întocmirea sau avizarea documentaţiilor privind realizarea de noi infrastructuri portuare;
16. contractarea de credite la bãnci sau la alte instituţii financiare pentru realizarea de construcţii portuare;
17. încheierea de contracte de vânzare-cumpãrare cu agenţi economici romani şi strãini pentru echipamente, instalaţii, materiale, piese de schimb, combustibil etc., în vederea desfãşurãrii activitãţii proprii;
18. promovarea porturilor maritime şi fluviale pe plan intern şi internaţional, prin acţiuni publicitare, studii de piata, editare şi tipãrire de materiale informative şi înregistrãri pe suporturi informatice;
19. participarea la târguri, expoziţii şi la alte manifestãri interne şi internaţionale cu specific portuar;
20. derularea de activitãţi directe de comerţ exterior;
21. participarea în asociere cu agenţi economici, organizaţii economice, patronale şi profesionale, din ţara şi din strãinãtate, la activitãţi specifice obiectului de activitate al companiei;
22. realizarea informatizarii porturilor maritime şi fluviale şi a legãturilor cu alte sisteme informatice, naţionale sau internaţionale, şi asigurarea serviciilor informatice legate de activitatea portuara;
23. coordonarea traficului portuar în perioade aglomerate sau ca urmare a unor comenzi guvernamentale şi, în aceste situaţii, stabilirea cu operatorii portuari a programelor de încãrcare-descãrcare a mãrfurilor în/din nave şi prioritãţile la intrarea navelor la danele de operare;
24. elaborarea, supunerea spre aprobare Ministerului lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei şi urmãrirea respectãrii regulamentului de exploatare portuara;
25. reprezentarea concedentului în raporturile cu concesionarii infrastructurii de transport naval şi ai serviciilor de siguranta de interes naţional, în condiţiile legii;
26. desfãşurarea activitãţilor de transport de mãrfuri şi de persoane cu nave;
27. prin delegare de competenta asigura aducerea la îndeplinire în zona sa de activitate a obligaţiilor ce revin statului roman din acordurile şi convenţiile la care România este parte;
28. orice alte operaţiuni în legatura cu realizarea obiectului sau de activitate.
3. Articolul 7 va avea urmãtorul cuprins:
"ARTICOLUL 7
Domeniul public
(1) Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei stabileşte elementele de infrastructura de transport naval ce se concesioneaza companiei pe baza de contract de concesiune încheiat în condiţiile legii.
(2) Contractul de concesiune se încheie pe o perioada de pana la 49 de ani."
4. Litera b) a alineatului 1 al articolului 20 se abroga.
5. Litera c) a alineatului 1 al articolului 20 va avea urmãtorul cuprins:
"c) numeşte şi revoca directorii executivi ai companiei şi le stabileşte drepturile salariale;"
6. Alineatul 1 al articolului 25 va avea urmãtorul cuprins:
"ARTICOLUL 25
Personalul companiei
(1) Directorul general se numeşte prin ordin al ministrului lucrãrilor publice, transporturilor şi locuinţei."
ART. 3
Limitele porturilor aflate în zona de jurisdicţie a Companiei Naţionale <<Administraţia Porturilor Dunãrii Fluviale>> - S.A. Giurgiu sunt prevãzute în anexa la prezenta hotãrâre, care devine anexa nr. 2 la <>Hotãrârea Guvernului nr. 520/1998 .
ART. 4
Contractele de concesiune încheiate pana la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri îşi pãstreazã valabilitatea, în condiţiile legii.
ART. 5
Pe data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri orice alte dispoziţii contrare se abroga.
ART. 6
<>Hotãrârea Guvernului nr. 520/1998 privind înfiinţarea Companiei Naţionale "Administraţia Porturilor Dunãrii Fluviale" - S.A. Giurgiu, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 333 din 4 septembrie 1998, cu modificãrile aduse prin prezenta hotãrâre, va fi republicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, dându-se textelor o noua numerotare.

PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE

Contrasemneazã:


───────────────
Ministrul lucrãrilor publice,
transporturilor şi locuinţei,
Miron Tudor Mitrea

p. Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Gherghina,
secretar de stat

Bucureşti, 2 aprilie 2003.
Nr. 384.





ANEXA 1
───────
(Anexa nr. 2 la <>Hotãrârea Guvernului nr. 520/1998 )
──────────────────────────────────────────────────

LIMITELE PORTURILOR ŞI PUNCTELOR DE LUCRU
aflate în zona de activitate a Companiei Naţionale "Administraţia Porturilor
Dunãrii Fluviale" - S.A. Giurgiu km 294 - km 374 pe Dunare - ambele maluri
şi km 377 - km 1.073 pe Dunare - mal stang, km 91 - km 99
Bratul Borcea mal stang
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Rada Lungimea Suprafata
crt. Localitatea portuara cheurilor incintei
pereate şi portuare
verticale
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Cernavoda km 294+500 - km 300+000 - mal drept 1.469 m 13,20 ha
2. Ostrov km 365+000 - km 366+500 - mal drept 256 m 2,80 ha
3. Complex Portuar km 91+000 - km 99+000 - Bratul 828 m Calarasi
Calarasi Borcea mal stang Comercial
(Bratul 8,155 ha;
Borcea) Calarasi
Industrial
6,25 ha
4. Calarasi km 370+000-km 377+000 - -
(Dunare) pe Dunare - mal drept;
5. Calarasi-Chiciu km 374+000 pe Dunare 57 m 0,58 ha
6. Oltenita km 428+000-km 431+000 900 m 8,80 ha
7. Giurgiu km 489+000-km 497+000 1.742 m 39,40 ha
8. Corabia km 627+000-km 633+000 1.490 m 22,70 ha
9. Bechet km 678+000-km 681+000 713 m 7,65 ha
10. Rast km 737+500-km 738+500 159 m 0,30 ha
11. Calafat km 793+000-km 796 700 m 5,48 ha
12. Cetate km 810+000-km 813+000 1.000 m 10,50 ha
13. Gruia km 850+000-km 852+000 135 m 1,00 ha
14. Drobeta-Turnu
Severin km 927+000-km 933+150 1.920 m 14,11 ha
15. Orşova km 953+000-km 957+000 1.060 m 5,04 ha
16. Dubova km 960+000-km 970+000 50 m 0,05 ha
17. Tisovita km 981+600-km 984+000 169 m 0,43 ha
18. Svinita km 994+000-km 996+000 170 m 0,66 ha
19. Drencova km 1.015+000-km 1.017+000 270 m 5,04 ha
20. Moldova Veche km 1.047+000-km 1.050+500 720 m 3,22 ha
21. Bazias km 1.071+000-km 1.073+000 880 m 1,94 ha
mal natural
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────





─────────────────────
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016