Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 383 din 2 aprilie 2003  pentru modificarea si completarea   Hotararii Guvernului nr. 519/1998 privind infiintarea Companiei Nationale Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 383 din 2 aprilie 2003 pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 519/1998 privind infiintarea Companiei Nationale "Administratia Canalelor Navigabile" - S.A. Constanta

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 255 din 12 aprilie 2003
În temeiul art. 107 din Constituţie şi al <>art. III din Legea nr. 528/2002 pentru aprobarea <>Ordonanţei Guvernului nr. 22/1999 privind administrarea porturilor şi serviciile în porturi,

Guvernul României adopta prezenta hotãrâre.

ART. 1
<>Hotãrârea Guvernului nr. 519/1998 privind înfiinţarea Companiei Naţionale "Administraţia Canalelor Navigabile" - S.A. Constanta, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 332 din 3 septembrie 1998, se modifica şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. Alineatul (2) al articolului 1 va avea urmãtorul cuprins:
"(2) Compania Nationala <<Administraţia Canalelor Navigabile>> - S.A. Constanta se organizeazã şi funcţioneazã în conformitate cu legislaţia în vigoare şi cu statutul prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre şi îndeplineşte funcţia de autoritate portuara şi de cai navigabile, dupã cum urmeazã:
a) pe Canalul Dunare-Marea Neagra, situat între Portul Constanta-Sud-Agigea, la km 0 al canalului, şi Dunare în zona km 293, km 64,410 al canalului, malurile canalului, inclusiv zonele de siguranta ale acestuia stabilite conform reglementãrilor în vigoare, precum şi pe zona din albia Dunãrii adiacenta gurii canalului, pana la limita dreapta a senalului navigabil al Dunãrii, prin care se asigura accesul navelor în canal;
b) pe Canalul Poarta Alba - Midia - Navodari în lungime de 27,500 km, situat între portul Midia, km 0 al canalului, şi confluenta cu Canalul Dunare-Marea Neagra, la km 29 + 41 al acestuia, inclusiv bifurcatia în lungime de 5,5 km, parte integrantã a Canalului Poarta Alba - Midia - Navodari, care de la km 3 al acestuia face legatura cu portul Luminita, şi pe malurile canalului, inclusiv zonele de siguranta ale acestuia stabilite conform reglementãrilor în vigoare;
c) în porturile Medgidia şi Basarabi, situate pe Canalul Dunare-Marea Neagra şi în porturile Ovidiu şi Luminita, situate pe Canalul Poarta Alba-Midia-Navodari, care fac parte integrantã din canalele navigabile.
2. Alineatul (3) al articolului 2 va avea urmãtorul cuprins:
"(3) Acţiunile Companiei Naţionale <<Administraţia Canalelor Navigabile>> - S.A. Constanta sunt deţinute în totalitate de cãtre statul roman, care îşi exercita drepturile şi obligaţiile prin Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei. Compania poate fi privatizata în condiţiile legii, statul pãstrând pachetul de acţiuni care îi va asigura o poziţie majoritara."
3. Alineatul (2) al articolului 4 va avea urmãtorul cuprins:
"(2) În cadrul activitãţilor de interes public naţional pe care le desfãşoarã, Compania Nationala <<Administraţia Canalelor Navigabile>> - S.A. Constanta va centraliza de la toţi agenţii economici care desfãşoarã activitãţi de transport naval pe cãile navigabile şi în porturile din zona sa de activitate datele referitoare la traficul de nave şi mãrfuri, volumul de marfa operat, portul de încãrcare/descãrcare a mãrfurilor, numãrul de nave operate şi normele de operare din zona sa de activitate, necesare Ministerului lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei, şi va asigura publicarea anuala a acestora."
4. Alineatul (3) al articolului 4 va avea urmãtorul cuprins:
"(3) Agenţii economici care desfãşoarã activitãţi de transport naval pe cãile navigabile şi în porturile din zona de activitate a companiei sunt obligaţi sa punã la dispoziţie Companiei Naţionale <<Administraţia Canalelor Navigabile>> - S.A. Constanta aceste date."
5. Alineatul (1) al articolului 5 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 5. - (1) Infrastructura de transport naval din zona de activitate a Companiei Naţionale <<Administraţia Canalelor Navigabile>> - S.A. Constanta este proprietate publica a statului şi se concesioneaza conform prevederilor legale în vigoare."
6. Dupã alineatul (1) al articolului 5 se introduc şase alineate noi, alin. (1^1)-(1^6), cu urmãtorul cuprins:
"(1^1) Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei stabileşte infrastructura de transport naval din zona de activitate a Companiei Naţionale <<Administraţia Canalelor Navigabile>> - S.A. Constanta, care se concesioneaza acesteia, pe baza unui contract de concesiune încheiat în condiţiile legii.
(1^2) În cazul infrastructurii de transport naval din zona de activitate a Companiei Naţionale <<Administraţia Canalelor Navigabile>> - S.A. Constanta, concesionata altor persoane juridice, Compania Nationala <<Administraţia Canalelor Navigabile>> - S.A. Constanta poate fi desemnatã de concedent ca reprezentant al sau în raporturile cu concesionarii.
(1^3) Reprezentarea concedentului de cãtre Compania Nationala <<Administraţia Canalelor Navigabile>> - S.A. Constanta în raporturile cu concesionarii se face pe baza de contract.
(1^4) În calitatea sa de reprezentant al concedentului în raporturile cu concesionarii, Compania Nationala <<Administraţia Canalelor Navigabile>> - S.A. Constanta are urmãtoarele obligaţii:
a) verifica respectarea de cãtre concesionari a prevederilor contractului de concesiune, cum ar fi: modul de derulare a lucrãrilor de investiţii prevãzute în contractul de concesiune şi calitatea acestor lucrãri, întreţinerea şi repararea de cãtre concesionari a bunurilor concesionate;
b) avizeazã documentele de plata a redeventei.
(1^5) Pentru efectuarea activitãţilor prevãzute la alin. (1^4), Compania Nationala <<Administraţia Canalelor Navigabile>> - S.A. Constanta are dreptul la plata unei sume în cuantum de 25% din redeventa încasatã.
(1^6) Modul de plata se stabileşte prin contractul de reprezentare încheiat între concedent şi Compania Nationala <<Administraţia Canalelor Navigabile>> - S.A. Constanta."
7. Articolul 6 se modifica şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 6. - (1) Compania Nationala <<Administraţia Canalelor Navigabile>> - S.A. Constanta va asigura utilizarea de cãtre terţi, în mod liber şi nediscriminatoriu, a infrastructurii de transport naval ce i-a fost concesionata de cãtre Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei în conformitate cu legislaţia în vigoare.
(2) Compania Nationala <<Administraţia Canalelor Navigabile>> - S.A. Constanta va exploata infrastructura portuara concesionata conform art. 5, pe baza unor contracte de asociere şi/sau de închiriere încheiate în conformitate cu reglementãrile legale în vigoare. Sumele rezultate din exploatarea bunurilor concesionate companiei se constituie ca venituri proprii ale acesteia.
(3) Pentru punerea la dispoziţia utilizatorilor a infrastructurii de transport naval şi pentru serviciile prestate în conformitate cu obiectul de activitate, Compania Nationala <<Administraţia Canalelor Navigabile>> - S.A. Constanta percepe tarife stabilite în conformitate cu legislaţia în vigoare.
(4) Compania Nationala <<Administraţia Canalelor Navigabile>> - S.A. Constanta are obligaţia sa facã publice tarifele prevãzute la alin. (3), precum şi facilitãţile care se acorda privind plata acestor tarife.
(5) Facilitãţile prevãzute la alin. (4) se acorda în mod nediscriminatoriu."
8. Dupã articolul 6 se introduc doua noi articole, art. 6^1 şi 6^2, cu urmãtorul cuprins:
"Art. 6^1. - (1) Serviciile de siguranta pentru care Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei a instituit obligativitatea realizãrii, conform prevederilor legale, sunt servicii publice de interes naţional şi pot fi concesionate de cãtre Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei, în condiţiile legii, persoanelor juridice romane care îndeplinesc condiţiile stabilite prin caietul de sarcini al concesiunii.
(2) Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei poate desemna Compania Nationala <<Administraţia Canalelor Navigabile>> - S.A. Constanta ca reprezentant al sau în raporturile cu concesionarii serviciilor de siguranta din zona de activitate a acesteia.
(3) Reprezentarea Ministerului lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei de cãtre Compania Nationala <<Administraţia Canalelor Navigabile>> - S.A. Constanta în raporturile cu concesionarii serviciilor de siguranta se face pe baza de contract.
(4) În calitate de reprezentant al Ministerului lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei, Compania Nationala <<Administraţia Canalelor Navigabile>> - S.A. Constanta are urmãtoarele obligaţii:
a) urmãreşte respectarea de cãtre concesionari a prevederilor contractului de concesiune;
b) urmãreşte efectuarea serviciilor de siguranta în condiţii de continuitate şi securitate;
c) avizeazã documentele de plata a redeventei;
d) urmãreşte respectarea tarifelor stabilite prin contract şi modul de aplicare a acestora.
(5) Pentru efectuarea în numele Ministerului lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei a activitãţilor prevãzute la alin. (4), Compania Nationala <<Administraţia Canalelor Navigabile>> - S.A. Constanta are dreptul la plata unei sume în cuantum de 25% din redeventa încasatã.
(6) În cazul în care într-un port situat în zona de activitate a Companiei Naţionale <<Administraţia Canalelor Navigabile>> - S.A. Constanta nu exista persoane juridice autorizate sa efectueze serviciile de siguranta prevãzute la alin. (1) sau în situaţia imposibilitãţii derulãrii contractelor de concesiune încheiate, furnizarea acestor servicii va fi asigurata de cãtre Compania Nationala <<Administraţia Canalelor Navigabile>> - S.A. Constanta.
(7) În situaţiile prevãzute la alin. (6) Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei concesioneaza temporar Companiei Naţionale <<Administraţia Canalelor Navigabile>> - S.A. Constanta, prin încredinţare directa, serviciile publice respective.
(8) În zona sa de activitate furnizarea serviciilor de siguranta, altele decât serviciile publice de interes naţional prevãzute la alin. (1), se asigura de cãtre Compania Nationala <<Administraţia Canalelor Navigabile>> - S.A. Constanta.
Art. 6^2. - (1) Compania Nationala <<Administraţia Canalelor Navigabile>> - S.A. Constanta are obligaţia de a tine evidenta muncitorilor portuari care participa la operaţiunile de încãrcare/descãrcare a mãrfurilor şi/sau a containerelor în şi din nave, de manipulare în şi din alte mijloace de transport, de depozitare, stivuire, amarare, sortare, paletizare, pachetizare, containerizare, slinguire, insacuire a mãrfurilor, precum şi la operaţiunile de curatare a hambarelor şi a magaziilor navelor şi altele asemenea.
(2) Compania Nationala <<Administraţia Canalelor Navigabile>> - S.A. Constanta elibereazã carnetele de lucru în port pentru fiecare muncitor portuar, pe baza cãrora îi înregistreazã, şi percepe pentru efectuarea acestei activitãţi tarife stabilite conform prevederilor legale.
(3) Preschimbarea carnetelor eliberate de capitaniile de port se va face fãrã perceperea de tarife."
9. Alineatul (4) al articolului 7 va avea urmãtorul cuprins:
"(4) Bunurile proprietate publica a statului, rezultate în urma finalizarii obiectivelor de investiţii aprobate de Guvern pana la data infiintarii Companiei Naţionale <<Administraţia Canalelor Navigabile>> - S.A. Constanta, precum şi alte bunuri de natura proprietãţii publice nou-create ori rezultate în urma dezvoltãrii sau/şi modernizãrii celor existente se concesioneaza Companiei Naţionale <<Administraţia Canalelor Navigabile>> - S.A. Constanta în conformitate cu prevederile legale în vigoare".
10. Dupã alineatul (6) al articolului 7 se introduc doua alineate noi, alin. (7) şi (8), cu urmãtorul cuprins:
"(7) Prin delegare de competenta Compania Nationala <<Administraţia Canalelor Navigabile>> - S.A. Constanta poate duce la îndeplinire şi unele obligaţii ce revin statului din acordurile şi convenţiile internaţionale la care România este parte.
(8) Pentru desfãşurarea activitãţilor având ca scop ducerea la îndeplinire a obligaţiilor prevãzute la alin. (7), Compania Nationala <<Administraţia Canalelor Navigabile>> - S.A. Constanta primeşte fonduri de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei."
ART. 2
Statutul Companiei Naţionale <<Administraţia Canalelor Navigabile>> - S.A. Constanta, prevãzut în anexa la <>Hotãrârea Guvernului nr. 519/1998 , se modifica şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. Articolul 5 va avea urmãtorul cuprins:

"ARTICOLUL 5
Scopul companiei

Compania Nationala <<Administraţia Canalelor Navigabile>> - S.A. Constanta îndeplineşte funcţia de autoritate portuara şi de cai navigabile în cadrul zonei sale de activitate, în limitele infrastructurii de transport naval şi de acces la aceasta şi în limitele terenurilor portuare şi radelor portuare, stabilite de Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei, potrivit art. 5 alin. (1^1) din hotãrâre.
În calitate de autoritate portuara şi de cai navigabile, compania aplica politicile portuare şi programele de dezvoltare a infrastructurilor portuare şi a cãilor navigabile, elaborate de cãtre Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei, asigura functionalitatea infrastructurii de transport naval şi a porturilor, administrarea acestora şi urmãrirea şi/sau asigurarea furnizarii serviciilor de siguranta în baza contractelor de concesiune încheiate cu Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei, a desfãşurãrii activitãţilor auxiliare activitãţilor de transport naval şi a celorlalte activitãţi prevãzute în obiectul de activitate, potrivit reglementãrilor legale în vigoare.
Asigura ducerea la îndeplinire, în zona sa de activitate, a obligaţiilor care revin statului din acordurile şi convenţiile internaţionale la care România este parte."
2. Articolul 6 se modifica şi va avea urmãtorul cuprins:

"ARTICOLUL 6
Obiectul de activitate

Obiectul de activitate al companiei este:
1. desfãşurarea de activitãţi auxiliare activitãţilor de transport naval, care cuprind:
a) exploatarea, întreţinerea, repararea, modernizarea canalelor navigabile şi a nodurilor hidrotehnice şi porturilor de pe acestea, pentru asigurarea condiţiilor necesare navigaţiei, derulãrii traficului de mãrfuri şi a apei pentru irigaţii, industrie şi pentru apa potabilã;
b) dragajul de întreţinere pentru asigurarea adancimilor de navigaţie pentru intrarea/ieşirea în şi din canalul navigabil, pe canalele navigabile şi în porturile de pe acestea;
c) repararea, întreţinerea şi asigurarea menţinerii caracteristicilor tehnice minime ale infrastructurii de transport naval care i-a fost concesionata;
d) punerea la dispoziţie utilizatorilor a infrastructurii de transport naval prevãzute la lit. c), în mod nediscriminatoriu, în conformitate cu reglementãrile legale în vigoare;
e) semnalizarea terestra şi plutitoare pentru navigaţie;
f) punerea la dispoziţie, pentru navele care tranziteaza canalele navigabile şi nu au la bord o persoana care sa detina brevetul de comandant pentru aceste zone, a personalului brevetat corespunzãtor;
g) asistenta navelor care transporta mãrfuri periculoase, pe timpul tranzitarii canalelor navigabile;
h) asistenta navelor la operarea mãrfurilor periculoase;
i) preluarea de la nave a reziduurilor, a apelor uzate, a gunoiului şi a resturilor menajere;
j) servicii pentru nave de agrement şi turism;
k) refurnizarea de apa, energie electrica şi termica;
l) salvarea şi ranfluarea navelor;
m) servicii de transport şi asistenta pe canalele navigabile, inclusiv remorcarea şi manevra navelor în rade şi porturi;
2. desfãşurarea de activitãţi conexe activitãţilor de transport naval, care cuprind:
- serviciile de siguranta, în condiţiile legii;
3. desfãşurarea de activitãţi de control, care cuprind:
a) urmãrirea, dirijarea şi controlul traficului de nave şi de mãrfuri tranzitat pe canalele navigabile, prin ecluze şi prin porturi;
b) centralizarea datelor privind traficul şi volumul de marfa tranzitat, numãrul de nave şi volumul de marfa operat în portul de încãrcare/descãrcare a mãrfurilor, numãrul de nave operate şi normele de operare, precum şi publicarea anuala a acestor date;
c) alocarea danelor în care navele urmeazã sa opereze şi eliberarea permisului de acostare la aceste dane, pe baza acceptului de intrare în port eliberat de capitaniile de port;
d) supravegherea agenţilor economici care transporta pe canalele navigabile sau opereazã mãrfuri periculoase în porturile aflate în zona sa de activitate;
e) ţinerea evidentei muncitorilor portuari şi eliberarea carnetelor de lucru în port;
4. punerea la dispoziţie utilizatorilor a infrastructurilor de transport fluvial, bunuri proprietate publica, prin contracte de închiriere şi/sau asociere;
5. exploatarea şi întreţinerea instalaţiilor de dispecerizare, automatizare, semaforizare, telecomanda, telecomunicaţii, radiolocatii;
6. asigurarea serviciilor de telecomunicaţii radiofonice, telex şi transmisiuni de date;
7. organizarea şi conducerea exploatãrii şi întreţinerea navelor tehnice şi de serviciu din parcul propriu;
8. prestarea de servicii cu maşini, utilaje, nave şi instalaţii proprii, inclusiv la transportul de mãrfuri şi persoane;
9. organizarea exploatãrii şi întreţinerii Statiei complexe de pompare Cernavoda, precum şi a statiilor de pompare, pentru apãrarea impotriva inundatiilor a localitãţilor Saligny, Faclia, Mircea Voda;
10. asigurarea serviciilor tehnice de furnizare a apei pentru irigaţii, industrie şi pentru apa potabilã;
11. prelevarea de probe şi efectuarea de analize pentru determinarea calitãţii apelor, luând mãsuri operative pentru depistarea surselor poluante şi pentru prevenirea lor;
12. elaborarea de norme tehnice specifice domeniului sau de activitate, precum şi de programe anuale şi de perspectiva pentru lucrãri de întreţinere, reparare şi de modernizare a bunurilor publice atribuite şi a bunurilor proprii ale companiei;
13. elaborarea programelor anuale şi de perspectiva pentru lucrãri de întreţinere, reparare şi modernizare a bunurilor proprietate publica a statului şi a bunurilor proprietate a companiei;
14. urmãrirea aplicãrii normelor tehnice pentru construcţia, modernizarea şi exploatarea infrastructurii şi suprastructurii canalelor navigabile, nodurilor hidrotehnice şi porturilor;
15. planificarea, organizarea şi conducerea activitãţii de reparaţii capitale, curente şi accidentale şi revizii tehnice, în conformitate cu cartea tehnica a construcţiei;
16. asigurarea planificarii, finanţãrii şi proiectãrii investiţiilor noi şi a modernizãrii celor existente;
17. avizarea proiectelor privind realizarea de construcţii şi instalaţii în vecinãtatea canalelor navigabile sau a porturilor, care ar putea afecta desfãşurarea normalã a activitãţilor;
18. avizarea studiilor şi proiectelor privind dezvoltarea infrastructurii de transport naval;
19. asigurarea valorificãrii depozitelor de pãmânt, piatra şi alte materiale utile rezultate în urma lucrãrilor de execuţie a canalelor navigabile;
20. realizarea importului de tehnologii şi de licenţe pentru modernizarea capacitãţilor existente; iniţierea acţiunilor de cooperare tehnica cu firme strãine;
21. fundamentarea politicii de credite şi alte surse de finanţare a investiţiilor;
22. contractarea de credite la bãnci sau la alte instituţii financiare pentru realizarea construcţiilor necesare pe canalele navigabile şi în porturi;
23. încheierea de contracte şi convenţii cu alţi agenţi economici rezidenţi sau nerezidenti;
24. participarea la activitãţi sau asocierea cu agenţi economici, organizaţii economice patronale şi profesionale, din ţara şi din strãinãtate;
25. derularea de activitãţi directe de comerţ exterior;
26. realizarea informatizarii canalelor şi porturilor şi a legãturilor cu alte sisteme informatice, naţionale sau internaţionale, şi asigurarea serviciilor informatice legate de activitatea companiei;
27. promovarea canalelor navigabile şi porturilor de pe acestea, pe plan intern şi internaţional, prin acţiuni publicitare, studii de piata, editare şi tipãrire de materiale informative şi înregistrãri pe suporturi informatice;
28. participarea la târguri, expoziţii şi alte manifestãri interne şi internaţionale, specifice domeniului sau de activitate;
29. încheierea - pentru necesitaţi proprii - de contracte de vânzare-cumpãrare, cu agenţi economici romani şi strãini, pentru echipamente, instalaţii, materiale, piese de schimb, combustibil etc.;
30. coordonarea traficului pe canalele navigabile sau în porturi ca urmare a unor comenzi guvernamentale şi, în alte situaţii, stabilirea cu operatorii portuari a programelor de încãrcare-descãrcare a mãrfurilor în/din nave şi prioritãţile la intrarea navelor la danele de operare;
31. elaborarea, supunerea spre aprobare Ministerului lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei şi urmãrirea respectãrii regulamentului de exploatare portuara;
32. eliberarea avizelor în vederea obţinerii autorizarilor agenţilor economici;
33. elaborarea tarifelor pentru toate serviciile şi facilitãţile cuprinse în obiectul sau de activitate;
34. reprezentarea concedentului în raporturile cu concesionarii infrastructurii de transport naval şi ai serviciilor de siguranta de interes naţional, în condiţiile legii;
35. prin delegare de competenta, asigura ducerea la îndeplinire în zona sa de activitate a obligaţiilor ce revin statului roman din acordurile şi convenţiile la care România este parte;
36. alte activitãţi pentru realizarea, în condiţii de securitate, protecţia mediului, precum şi de eficientizare, a activitãţilor de baza, conform statutului companiei;
37. orice alte operaţiuni în legatura cu realizarea obiectului sau de activitate."
3. Articolul 7 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 7. - Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei stabileşte elementele de infrastructura de transport naval care se concesioneaza companiei, pe baza de contract de concesiune.
Contractul de concesiune se încheie pe o perioada de pana la 49 de ani."
4. Litera (b) a articolului 20 se abroga.
5. Litera c) a articolului 20 va avea urmãtorul cuprins:
"c) numeşte şi revoca directorii executivi ai companiei şi le stabileşte drepturile salariale;"
6. Dupã litera k) a articolului 20 se introduce litera k^1 care va avea urmãtorul cuprins:
"k^1) aproba deplasarea în strãinãtate a directorilor executivi şi a personalului companiei;"
7. Alineatul 1 al articolului 25 va avea urmãtorul cuprins:
"Directorul general al companiei este numit prin ordin al ministrului lucrãrilor publice, transporturilor şi locuinţei."
ART. 3
Contractele de concesiune încheiate pana la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri îşi pãstreazã valabilitatea, în condiţiile legii.
ART. 4
Pe data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri orice alte dispoziţii contrare se abroga.
ART. 5
<>Hotãrârea Guvernului nr. 519/1998 , cu modificãrile şi completãrile aduse prin prezenta hotãrâre, va fi republicatã dându-se textelor o noua numerotare.

PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul lucrãrilor publice,
transporturilor şi locuinţei,
Miron Tudor Mitrea

p. Ministrul finanţelor,
Gheorghe Gherghina,
secretar de stat

Bucureşti, 2 aprilie 2003.
Nr. 383.

------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016