Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 38 din 6 februarie 2013  privind modificarea Statutului propriu de organizare si functionare al Agentiei Nationale pentru Plati si Inspectie Sociala, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 151/2012    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 38 din 6 februarie 2013 privind modificarea Statutului propriu de organizare si functionare al Agentiei Nationale pentru Plati si Inspectie Sociala, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 151/2012

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 88 din 11 februarie 2013

    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. III din Legea nr. 198/2012 pentru aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 113/2011 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Plăţi şi Inspecţie Socială,

    Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

    ART. I
    Statutul propriu de organizare şi funcţionare al Agenţiei Naţionale pentru Plăţi şi Inspecţie Socială, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 151/2012, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 190 din 23 martie 2012, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică după cum urmează:

    1. Articolul 1 va avea următorul cuprins:
    "Art. 1. - Agenţia Naţională pentru Plăţi şi Inspecţie Socială, denumită în continuare Agenţie, este organizată şi funcţionează în conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 113/2011 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Plăţi şi Inspecţie Socială, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 198/2012."

    2. La articolul 3, alineatul (1) va avea următorul cuprins:
    "Art. 3. - (1) În realizarea obiectivelor sale, Agenţia îndeplineşte atribuţiile prevăzute de art. 6 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 113/2011, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 198/2012."

    3. La articolul 4 alineatul (1), partea introductivă va avea următorul cuprins:
    "Art. 4. - (1) În exercitarea atribuţiilor prevăzute la art. 16 din Ordonanţa de urgenţa a Guvernului nr. 113/2011, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 198/2012, agenţiile teritoriale îndeplinesc următoarele atribuţii specifice:"

    4. La articolul 7, alineatul (1) va avea următorul cuprins:
    "Art. 7. - (1) Agenţia funcţionează cu un număr maxim de 1.494 de posturi, finanţate de la bugetul de stat, funcţionari publici şi personal contractual, din care 94 de posturi pentru aparatul central şi 1.400 de posturi pentru agenţiile teritoriale."

    5. Anexele nr. 1 şi 2 se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1 şi 2, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

    ART. II
    Măsurile de reorganizare stabilite prin prezenta hotărâre se realizează în termen de maximum 45 de zile de la data intrării în vigoare a acesteia, cu respectarea procedurilor şi dispoziţiilor legale în vigoare.

                                 PRIM-MINISTRU
                              VICTOR-VIOREL PONTA

                                Contrasemnează:
                                ---------------
                 Ministrul muncii, familiei, protecţiei sociale
                           şi persoanelor vârstnice,
                                Mariana Câmpeanu

                               Viceprim-ministru,
                         ministrul finanţelor publice,
                                 Daniel Chiţoiu

                       p. Ministrul delegat pentru buget,
                              Gheorghe Gherghina,
                                secretar de stat

    Bucureşti, 6 februarie 2013.
    Nr. 38.


    ANEXA 1
    (Anexa nr. 1 la statut)

                            STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
                   a aparatului central al Agenţiei Naţionale
                        pentru Plăţi şi Inspecţie Socială

                                          ┌──────────────────────────┐
                                          │Număr total de posturi: 94│
                                          └──────────────────────────┘
                       ┌────────────────┐
                       │ │
                       │Director General├----------------------------┐
                       │ │ |
                       └──────┬─────────┘ |
                              │ |
              ┌───────────────┤ |
  ┌───────────┴────────────┐ │ |
  │Director General Adjunct│ │ |
  └────────────────────────┘ │ |
                              │ |
              ┌───────────────┼───────────┐ |
  ┌───────────┴────────────┐ │ ┌─────────┴────────────┐ |
  │Proceduri, regumalente │ │ │ Audit public intern │ ┌----------┴---------┐
  │comunitare şi lucrători │ │ └──────────────────────┘ |Agenţii pentru plăţi|
  │ migranţi │ │ |şi inspecţie socială|
  └────────────────────────┘ │ | judeţene şi a |
                              │ | Municipiului |
                              │ | Bucureşti |
              ┌───────────────┼───────────┐ └--------------------┘
  ┌───────────┴────────────┐ │ ┌─────────┴─────────────┐
  │ Juridic şi relaţii │ │ │Managementul calităţii,│
  │ publice │ │ │monitorizare şi control│
  └────────────────────────┘ │ │ intern │
                              │ └───────────────────────┘
                              │
              ┌───────────────┼───────────────────────────┐
  ┌───────────┴──────────┐ ┌─┴──────────┐ ┌───────────┴──────────────────┐
  │ Direcţia management │ │Direcţia de │ │Direcţia finanţare, gestionare│
  │resurse umane, formare│ │ inspecţie │ │ şi management financiar │
  │ profesioanală şi │ │ socială │ │ │
  │ incluziune socială │ │ │ └──────────────────────────────┘
  └──────────────────────┘ └────────────┘




    ANEXA 2
    (Anexa nr. 2 la statut)

                         STRUCTURA ORGANIZATORICĂ CADRU
            a agenţiilor pentru plăţi şi inspecţie socială judeţene
                          şi a municipiului Bucureşti

                                       ┌────────────────────────────────────┐
                                       │ Număr maxim de posturi repartizat │
                                       │agenţiilor pentru plăţi şi inspecţie│
                                       │ socială judeţene şi a municipiului │
                                       │ Bucureşti: 1400 │
                                       └────────────────────────────────────┘

                                  ┌────────────┐
                                  │ Director │
                                  │ executiv │
                                  │ │
                                  └─────┬──────┘
         ┌───────────────────┐ │ ┌─────────────────────┐
         │Audit public intern├──────────┼─────────┤Juridic şi contencios│
         └───────────────────┘ │ └─────────────────────┘
                                        │ ┌─────────────────────┐
                                        ├─────────┤ Autorizare formare │
                                        │ │ profesională │
                                        │ └─────────────────────┘
                                        │ ┌─────────────────────┐
                                        ├─────────┤ Director executiv │
                                        │ │ adjunct*) │
                                        │ └─────────────────────┘
            ┌───────────────────────────┼───────────────────┐
            │ │ │
 ┌──────────┴───────────┐ │ │
 │Beneficii de asistenţă│ ┌────────────┴──────┐ ┌─────────┴──────┐
 │ socială, programe de │ │Economic, financiar│ │ │
 │ servicii sociale, │ │ şi contabilitate, │ │ │
 │ incluziune socială, │ │ resurse umane, │ │ Inspecţie │
 │ egalitate de şanse │ │ administrativ şi │ │ socială │
 │ │ │ achiziţii publice │ │ │
 └──────────────────────┘ └───────────────────┘ └────────────────┘


--------
    *) Postul de director executiv adjunct este înfiinţat la Agenţia pentru Plăţi şi Inspecţie Socială a municipiului Bucureşti, numit prin decizie a directorului general al Agenţiei, în condiţiile legii.

                                     -------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016