Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 375 din 7 iulie 1998  pentru aprobarea finantarii repatrierii personalului navigant debarcat sau aflat la bordul unor nave maritime de transport din patrimoniul companiilor de navigatie maritima cu capital majoritar de stat    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 375 din 7 iulie 1998 pentru aprobarea finantarii repatrierii personalului navigant debarcat sau aflat la bordul unor nave maritime de transport din patrimoniul companiilor de navigatie maritima cu capital majoritar de stat

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 256 din 8 iulie 1998

În temeiul prevederilor <>art. 20 din Legea nr. 72/1996 privind finanţele publice,

Guvernul României hotãrãşte:

ART. 1
Se aloca Ministerul Transporturilor suma de 67.361.730 mii lei din Fondul de rezerva bugetarã la dispoziţia Guvernului pe anul 1998, pentru acoperirea cheltuielilor de repatriere a personalului navigant debarcat sau aflat la bordul navelor maritime de transport din patrimoniul companiilor de navigaţie "Navrom" - S.A. Constanta, Romline" - S.A. Constanta şi "Petromin" - S.A. Constanta, potrivit anexei care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 2
Suma prevãzutã la art. 1 se repartizeazã de cãtre Ministerul Transporturilor prin convenţii încheiate cu companiile de navigaţie beneficiare şi se justifica de cãtre acestea, pe baza de decont de cheltuieli, pana la data de 30 septembrie 1998.
ART. 3
Sumele neconsumate pana la data de 30 septembrie 1998 vor fi virate de cãtre Ministerul Transporturilor la Fondul de rezerva bugetarã la dispoziţia Guvernului, în vederea reconstituirii acestui fond.
ART. 4
Se autorizeaza Ministerul Finanţelor sa introducã modificãrile corespunzãtoare în bugetul Ministerului Transporturilor şi, respectiv, în bugetul de stat pe anul 1998.
ART. 5
Ministerul Transporturilor şi alte organe abilitate de lege vor controla modul de utilizare a sumei aprobate potrivit art. 1.


PRIM-MINISTRU
RADU VASILE

Contrasemneazã:
----------------
Ministrul transporturilor,
Traian Basescu

Ministrul finanţelor,
Daniel Daianu

Ministrul privatizãrii,
Sorin Dimitriu


ANEXA 1

I. SUMELE
necesare repatrierii personalului navigant



________________________________________________________________________________
Suma necesarã repatrierii personalului navigant


- dolari S.U.A. - - mii lei -
_______________________________________________________________________________
"Navrom" - S.A. Constanta 4.163.353 39.068.904
"Romline" - S.A. Constanta 2.422.995 22.737.385
"Petromin" - S.A. Constanta 592.012 5.555.441
________________________________________________________________________________
TOTAL: 7.178.360 67.361.730
________________________________________________________________________________


Sumele în lei au fost calculate la cursul valutar de 8.531 lei/dolar S.U.A., majorat cu 10%, plãţile efective urmând a fi fãcute în cursul lunilor iulie - septembrie 1998.


II. LISTA
cu navele pentru care se asigura finanţarea în vederea repatrierii personalului navigant



________________________________________________________________________________
Nr. Compania de Navigaţie "Navrom" - S.A. Constanta
crt.
________________________________________________________________________________
1. Aiud
2. Avrig
3. Avramesti
4. Curtea de Arges
5. Caciulata
6. Dumbraveni
7. Dragasani
8. Dragomiresti
9. Fantanele
10. Frunzanesti
11. Gheorgheni
12. Giurgeni
13. Miraslau
14. Oituz
15. Oravita
16. Ponor
17. Razboieni
18. Snagov
19. Sucidava
20. Sebes
21. Smardan
22. Salaj
23. Trinity
24. Voronet
25. Histria Pride
26. Sulina
________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________
Nr. Compania de Navigaţie Maritima "Romline" - S.A. Constanta
crt.
________________________________________________________________________________
1. Adjud
2. Arad
3. Ardeal
4. Costinesti
5. Cristian B.
6. Cristian C.
7. Danube Trade
8. Eleni
9. Star
10. Fair Sky
11. Fair Wind
12. Hateg
13. Horezu
14. Leresti
15. Lugoj
16. Maraki
17. Mehedinti
18. Oscar I
19. Oscar Jupiter
20. Oscar Sirius
21. Sun Pollux
22. Sun Castor
23. Sun Pegasus
24. Sun Canopus



________________________________________________________________________________
Nr. Compania de Navigaţie "Petromin" - S.A. Constanta
crt.
________________________________________________________________________________
1. Targu Bujor
2. Cape Sounion
3. Spiga
4. Ganza
5. Targu-Neamt
--------------------------------------------------------------------------------


TOTA:
A. Cheltuielile privind repatrierea personalului navigant cuprind: diurnele restante pana la data de 31 mai 1998, conform statelor de plata şi contractelor individuale de munca, şi diurnele pe durata transportului, cheltuielile de transport, cheltuielile de cazare - biletele de avion şi/sau de alte mijloace de transport folosite de la nava pana în ţara - şi alte cheltuieli care se referã la taxe de aeroport, la asigurarea persoanelor pe timpul transportului, taxe de vize şi altele asemenea, necesare repatrierii.
B. Cheltuielile privind trimiterea echipajului de schimb cuprind: diurna, conform contractului colectiv de munca, pe durata transportului din ţara pana la nava şi diurna pana la reluarea activitãţii comerciale a navei, dar nu mai mult de o luna de la data imbarcarii, cheltuielile de transport, biletele de avion şi/sau de alte mijloace de transport folosite din ţara pana la nava şi alte cheltuieli care se referã la asigurarea persoanelor pe timpul transportului, taxele de vize, de aeroport, precum şi cheltuielile cu asigurarea condiţiilor de viata la bord (hrana, apa, antidot, combustibil şi uleiuri pentru generatoare Diesel electrice), pana la reluarea activitãţii comerciale a navei, dar nu mai mult de o luna de la data imbarcarii.
C. Cheltuielile privind repatrierea echipajului navei "Sulina" cuprinsã în lista Companiei de Navigaţie Maritima "Navrom" - S.A. Constanta, dar care este în proprietatea Societãţii Comerciale "Self Invest Maritime" - S.R.L. Constanta, au fost efectuate ca urmare a prevederilor <>hotãrârilor Guvernului nr. 565/1997 şi nr. 667/1997, prin care la aceasta nava a fost trimis, începând cu data de 25 octombrie 1997, un echipaj de siguranta, aparţinând Companiei de Navigaţie Maritima "Navrom" - S.A. Constanta, care a asigurat serviciul la nava pana la data de 26 aprilie 1998.
D. Economiile obţinute la o anumitã categorie de cheltuieli la o nava pot fi folosite la acoperirea cheltuielilor suplimentarea apãrute la alte categorii de cheltuieli ale aceleiaşi nave sau ale altor nave din patrimoniul aceleiaşi companii de navigaţie maritima. La navele care nu pot intra imediat în activitate comercialã vor fi trimise numai echipaje de siguranta.

-----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016