Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 374 din 28 aprilie 2005  pentru modificarea si completarea   Hotararii Guvernului nr. 155/2005 privind organizarea si functionarea Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 374 din 28 aprilie 2005 pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 155/2005 privind organizarea si functionarea Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 398 din 11 mai 2005
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. I
<>Hotãrârea Guvernului nr. 155/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 211 din 14 martie 2005, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. La articolul 4 alineatul (1) punctul II "În domeniul pãdurilor", punctele 30-32 vor avea urmãtorul cuprins:
"30. organizeazã, coordoneazã şi exercitã controlul cu privire la respectarea prevederilor regimului silvic de cãtre deţinãtorii şi administratorii cu orice titlu de fond forestier şi a modului în care se aplicã legislaţia silvicã pentru administrarea vegetaţiei forestiere din afara fondului forestier;
31. controleazã modul în care se aplicã normele tehnice în elaborarea amenajamentelor silvice, respectarea şi aplicarea prevederilor din amenajamente;
32. controleazã modul de supraveghere a stãrii de sãnãtate a pãdurilor (monitoringul forestier) şi modul de aplicare a reglementãrilor privind utilizarea materialelor forestiere de reproducere;".
2. La articolul 4 alineatul (1) punctul II "În domeniul pãdurilor", se introduc punctele 33-49 cu urmãtorul cuprins:
"33. verificã modul de respectare a normelor tehnice cu privire la proiectarea şi executarea lucrãrilor de reconstrucţie ecologicã, împãduriri şi lucrãri de îngrijire;
34. controleazã respectarea de cãtre administrator sau proprietar a legislaţiei privind integritatea fondului forestier naţional şi a vegetaţiei forestiere din afara acestuia;
35. constatã, prin personalul silvic, faptele ce pot constitui infracţiuni în domeniul silvic, sesizeazã de îndatã organele de cercetare penalã, iar pentru faptele contravenţionale aplicã sancţiuni, cu respectarea prevederilor legale privind regimul contravenţiilor;
36. controleazã legalitatea comercializãrii masei lemnoase şi respectarea reglementãrilor cu privire la circulaţia materialelor lemnoase, precum şi provenienţa acestora;
37. controleazã respectarea regimului silvic în domeniul ariilor protejate din fondul forestier naţional;
38. verificã sesizãrile cu privire la încãlcarea legislaţiei în vigoare în domeniul respectãrii regimului silvic şi a legislaţiei silvice cu privire la administrarea vegetaţiei forestiere din afara fondului forestier;
39. elaboreazã strategii şi politici pentru gestionarea durabilã a fondului cinegetic naţional;
40. atribuie în gestiune, în condiţiile legii, fondurile de vânãtoare şi exercitã atribuţiile prevãzute de lege în domeniul cinegetic;
41. elaboreazã regulamente, instrucţiuni şi norme tehnice specifice pentru gestionarea durabilã a fondului cinegetic;
42. controleazã activitatea cinegeticã pe toate categoriile de fonduri de vânãtoare, luând mãsurile care se impun în conformitate cu legislaţia din domeniu;
43. organizeazã, coordoneazã şi participã în mod direct la acţiunile de prevenire şi combatere a braconajului, constatã, prin personalul cinegetic, faptele ce pot constitui infracţiuni în domeniul cinegetic, sesizeazã de îndatã organele de cercetare penalã, iar pentru faptele contravenţionale aplicã sancţiuni, cu respectarea prevederilor legale privind regimul contravenţiilor;
44. controleazã activitatea personalului angajat al gestionarilor fondurilor de vânãtoare cu atribuţii în domeniul cinegetic şi propune, dupã caz, sancţionarea acestuia;
45. controleazã modul de respectare a instrucţiunilor tehnice privind evaluarea efectivelor de vânat şi stabilirea cotelor de recoltã;
46. controleazã legalitatea deţinerii în captivitate a animalelor sãlbatice de cãtre persoanele fizice şi juridice, precum şi asigurarea condiţiilor de viaţã ale acestora;
47. controleazã respectarea reglementãrilor în vigoare privind capturarea vânatului viu şi popularea fondurilor de vânãtoare;
48. verificã sesizãrile cu privire la încãlcarea actelor normative în vigoare în domeniul cinegetic;
49. îndeplineşte orice alte atribuţii privind controlul respectãrii legislaţiei în domeniul silvic şi cel cinegetic."
3. La articolul 4 alineatul (1), punctul III "În domeniul dezvoltãrii rurale" va avea urmãtorul cuprins:
"III. În domeniul dezvoltãrii rurale:
1. asigurã armonizarea cadrului instituţional şi dezvoltarea capacitãţii administrative a structurilor responsabile pentru elaborarea şi implementarea programelor de dezvoltare ruralã;
2. elaboreazã strategiile şi programele de dezvoltare echilibratã a spaţiului rural la nivel naţional, regional şi local, în funcţie de potenţialul resurselor de dezvoltare, în concordanţã cu strategia sectorului agroalimentar, cu prioritãţile stabilite prin Programul de guvernare, precum şi cu nivelul resurselor de finanţare destinate şi alocate acestei activitãţi:
3. elaboreazã şi susţine programe de dezvoltare ruralã la nivel naţional, regional şi local;
4. dezvoltã şi promoveazã parteneriate la nivel naţional, central, regional şi local, inclusiv parteneriatul public-privat;
5. asigurã secretariatul Comitetului interministerial pentru elaborarea Programului naţional de dezvoltare ruralã 2007-2013;
6. colaboreazã cu structurile administrative, profesionale interministeriale în vederea îmbunãtãţirii cadrului legislativ şi organizatoric general de dezvoltare ruralã;
7. promoveazã şi încurajeazã participarea sectorului privat la elaborarea şi implementarea programelor de dezvoltare ruralã;
8. propune amendarea periodicã, în funcţie de rezultate, a Programului Guvernului pentru dezvoltare ruralã;
9. propune amendarea periodicã, împreunã cu ministerele şi organismele neguvernamentale implicate, a Planului naţional pentru agriculturã şi dezvoltare ruralã;
10. rãspunde de coordonarea acţiunilor de implementare a Instrumentului special de preaderare pentru agriculturã şi dezvoltare ruralã - SAPARD, prin coordonarea activitãţii Agenţiei SAPARD;
11. organizeazã, îndrumã şi controleazã în teritoriu activitatea serviciilor tehnice delegate pentru implementarea tehnicã şi financiarã a Programului SAPARD;
12. rãspunde de implementarea tehnicã a mãsurilor "Asistenţã tehnicã" şi "Îmbunãtãţirea pregãtirii profesionale" din cadrul Programului SAPARD;
13. elaboreazã programele de dezvoltare ruralã - Programul naţional de dezvoltare ruralã pentru perioada 2007-2013, Programul naţional de agromediu, precum şi alte programe specifice în conformitate cu cerinţele legislaţiei naţionale, europene şi internaţionale în domeniu, în concordanţã cu obiectivele şi prioritãţile stabilite prin Planul naţional de dezvoltare şi Planul naţional strategic în domeniul dezvoltãrii rurale;
14. coordoneazã implementarea programelor de dezvoltare ruralã europene - Programul SAPARD, Programul naţional de dezvoltare ruralã, în concordanţã cu recomandãrile comitetelor de monitorizare şi cu reglementãrile Uniunii Europene;
15. asigurã implementarea programelor de dezvoltare ruralã europene în concordanţã cu principiile şi politicile Uniunii Europene, în special în domeniile concurenţei, achiziţiilor publice, protecţiei mediului şi egalitãţii de şanse între femei şi bãrbaţi;
16. urmãreşte şi raporteazã rezultatele generale şi impactul obţinut prin programele de dezvoltare ruralã naţionale, europene şi internaţionale, precum şi prin cele specifice, menţionate în strategia de dezvoltare ruralã;
17. asigurã informarea publicului şi a presei cu privire la rolul Comisiei Europene în dezvoltarea programelor şi în conştientizarea potenţialilor beneficiari cu privire la oportunitãţile ce decurg din implementarea programelor de dezvoltare ruralã;
18. elaboreazã şi asigurã managementul informaţiilor printr-un sistem funcţional de colectare, prelucrare a datelor statistice şi financiare privind implementarea programelor de dezvoltare ruralã, evaluarea şi monitorizarea asistenţei financiare comunitare;
19. analizeazã şi propune modificãri ale programelor de dezvoltare ruralã europene - SAPARD şi Programul naţional de dezvoltare ruralã şi înainteazã comitetelor de monitorizare corespunzãtoare propunerile privind realocãrile de fonduri între mãsuri şi submãsuri; dupã aprobarea lor de cãtre Comitetul de monitorizare, transmite modificãrile şi/sau ajustãrile propuse spre analizã şi aprobare Comisiei Europene, iar Autoritãţii de platã, spre informare; opereazã modificãrile, dupã aprobarea lor de cãtre Comisia Europeanã, şi informeazã corespunzãtor instituţiile implicate în implementarea programelor de dezvoltare ruralã;
20. elaboreazã şi prezintã spre aprobare comitetelor de monitorizare rapoartele anuale de implementare şi, dupã aprobarea acestora, le transmite spre aprobare Comisiei Europene;
21. asigurã implementarea mãsurilor de control pentru corectitudinea operaţiunilor finanţate prin Programul naţional de dezvoltare ruralã şi pentru alte programe de dezvoltare ruralã, în concordanţã cu principiile unui management financiar riguros şi transparent;
22. urmãreşte şi verificã instituirea de cãtre autoritãţile de implementare, precum şi de cãtre organismele intermediare care implementeazã mãsurile din Programul naţional de dezvoltare ruralã şi din proiectele finanţate prin fondurile europene şi naţionale a unui sistem contabil şi de evidenţã separat, precum şi a unui cod de contabilitate adecvat pentru toate operaţiunile finanţate;
23. asigurã corelarea mãsurilor din programele de dezvoltare ruralã naţionale, europene şi internaţionale cu cele din programele sectoriale şi regionale;
24. elaboreazã manuale de implementare şi utilizare pentru programele de dezvoltare ruralã finanţate din fondurile naţionale, europene şi internaţionale;
25. elaboreazã criteriile de selecţie şi evaluare a proiectelor, aprobã proiectele selectate de cãtre autoritãţile de implementare şi transmit cererile de finanţare Autoritãţii de platã;
26. asigurã îndeplinirea cerinţelor referitoare la informarea şi publicitatea privind asistenţa financiarã a programelor de dezvoltare ruralã naţionale, europene şi internaţionale;
27. organizeazã evaluarea intermediarã a Programului naţional de dezvoltare ruralã şi informeazã Comitetul de monitorizare asupra rezultatelor acestuia şi asupra modalitãţilor propuse pentru implementarea recomandãrilor şi concluziilor primite de la Comisia Europeanã ca urmare a evaluãrii intermediare;
28. furnizeazã informaţiile privind absorbţia fondurilor aferente programelor de dezvoltare ruralã naţionale şi europene gestionate de Ministerul Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale, conform datelor cuprinse în tabelele financiare;
29. constituie Comitetul de monitorizare pentru Programul naţional de dezvoltare ruralã 2007-2013 şi asigurã preşedinţia şi secretariatul acestuia;
30. exercitã atribuţiile de Autoritate de management pentru Programul SAPARD:
a) coordoneazã programarea şi asigurã monitorizarea implementãrii instrumentului de preaderare pentru agriculturã şi dezvoltare ruralã SAPARD;
b) contribuie la crearea şi exploatarea sistemului computerizat de monitorizare şi evaluare a implementãrii instrumentelor financiare de preaderare SAPARD;
c) iniţiazã mãsuri şi participã împreunã cu instituţiile de profil la elaborarea programelor menite sã sprijine pregãtirea profesionalã a funcţionarilor publici, precum şi a operatorilor economici, în domeniul programelor comunitare de preaderare SAPARD;
d) organizeazã reuniunile Comitetului de monitorizare pentru Programul SAPARD şi asigurã preşedinţia şi secretariatul acestuia;
e) stabileşte în cooperare cu Agenţia SAPARD indicatorii de monitorizare pe mãsuri şi submãsuri;
f) propune şi contribuie la constituirea sistemului informatic şi a bazei de date specifice;
g) analizeazã şi prelucreazã informaţiile necesare monitorizãrii şi evaluãrii Programului SAPARD;
h) raporteazã informaţiile privind monitorizarea şi evaluarea Programului SAPARD cãtre Comitetul de monitorizare pentru Programul SAPARD şi Comisia Europeanã;
i) propune Comisiei Europene soluţii privind îmbunãtãţirea implementãrii Programului SAPARD, în consultare cu Agenţia SAPARD şi cu acordul Comitetului de monitorizare pentru Programul SAPARD;
j) elaboreazã şi transmite Comisiei Europene raportul anual privind implementarea Programului SAPARD, în consultare cu Agenţia SAPARD şi cu aprobarea Comitetului de monitorizare pentru Programul SAPARD;
k) redacteazã şi transmite Comisiei Europene raportul final privind implementarea Programului SAPARD, în consultare cu Agenţia SAPARD şi cu aprobarea Comitetului de monitorizare pentru Programul SAPARD;
l) informeazã autoritãţile cu atribuţii în domeniu, cu privire la necesitatea adaptãrii cadrului administrativ corespunzãtor, în baza deciziei Comisiei Europene privind amendarea Programului SAPARD;
m) informeazã anual Comisia Europeanã despre iniţiativele luate şi mãsurile prevãzute cu privire la informarea publicului privind rezultatele Programului SAPARD şi rolul jucat de Comunitatea Europeanã;
n) analizeazã anual, împreunã cu reprezentanţii Comisiei Europene, rezultatele implementãrii Programului SAPARD;
o) analizeazã calitatea şi implicaţiile evaluãrilor efectuate;
p) organizeazã şi realizeazã, în cooperare cu Comisia Europeanã şi Comitetul de monitorizare pentru Programul SAPARD, evaluarea intermediarã şi cea de la finele perioadei de implementare a Programului;
r) asigurã orice alte funcţii şi atribuţii ale Autoritãţii de management pentru Programul SAPARD, prevãzute în acordurile SAPARD încheiate cu Comisia Comunitãţilor Europene şi în conformitate cu legislaţia naţionalã în vigoare;
31. îndeplineşte şi alte atribuţii, în condiţiile legii."
4. Articolul 6 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 6. - (1) În structura Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale funcţioneazã Direcţia generalã dezvoltare ruralã care îndeplineşte şi funcţia şi atribuţiile de Autoritate de management pentru Programul SAPARD şi de Autoritate de management pentru Programul naţional de dezvoltare ruralã.
(2) Autoritatea de management pentru Programul naţional de dezvoltare ruralã preia atribuţiile Autoritãţii de management pentru Programul operaţional sectorial pentru agriculturã, dezvoltare ruralã şi pescuit privind agricultura şi dezvoltarea ruralã, stabilite prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 497/2004 privind stabilirea cadrului instituţional pentru coordonarea, implementarea şi gestionarea instrumentelor structurale, cu modificãrile şi completãrile ulterioare. Atribuţiile Autoritãţii de management pentru Programul operaţional sectorial pentru agriculturã, dezvoltare ruralã şi pescuit privind domeniul pescuitului vor fi preluate de cãtre Agenţia Naţionalã pentru Pescuit şi Acvaculturã.
(3) Funcţia de Autoritate de platã pentru Programul naţional de dezvoltare ruralã este asiguratã de Agenţia de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã, Industrie Alimentarã şi Dezvoltare Ruralã, instituţie publicã în subordinea Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale, organizatã conform <>Legii nr. 1/2004 .
(4) Ministerul Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale, prin Direcţia generalã dezvoltare ruralã, este beneficiarul mãsurilor 4.2 "Asistenţã tehnicã" şi 4.1 "Îmbunãtãţirea pregãtirii profesionale" din cadrul Programului SAPARD.
(5) Ministerul Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale este autoritatea competentã pentru organizarea, implementarea şi funcţionarea Registrului Informatic de Contabilitate Agricolã - RICA."
5. Dupã articolul 6 se introduce un nou articol, articolul 6^1, cu urmãtorul cuprins:
"Art. 6^1. - În structura Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale, în coordonarea directã a ministrului, se înfiinţeazã Autoritatea pentru monitorizarea activitãţilor Agenţiei de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã, Industrie Alimentarã şi Dezvoltare Ruralã. Autoritatea menţionatã acordã şi/sau retrage acreditarea de funcţionare a Agenţiei de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã, Industrie Alimentarã şi Dezvoltare Ruralã."
6. Alineatul (1) al articolului 14 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 14. - (1) Numãrul maxim de posturi în aparatul propriu al Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale este de 460, exclusiv demnitarii şi posturile aferente cabinetului ministrului."
7. Alineatul (2) al articolului 16 va avea urmãtorul cuprins:
"(2) Pentru activitãţile specifice de control şi inspecţii, Ministerul Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale are în dotare un numãr de 3 autoturisme de intervenţie, cu un consum de 300 litri/lunã/vehicul."
8. Anexa nr. 1 "Structura organizatoricã a Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale" se modificã şi se înlocuieşte cu anexa nr. 1 la prezenta hotãrâre.
9. La capitolul I "Instituţii publice finanţate integral din bugetul de stat" din anexa nr. 2 "Unitãţile care funcţioneazã în subordinea Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale", poziţia nr. 7 va avea urmãtorul cuprins:
"7. Inspectoratele teritoriale de regim silvic şi de vânãtoare."
10. Nota de la capitolul I "Instituţii publice finanţate integral din bugetul de stat" din anexa nr. 2 "Unitãţile care funcţioneazã în subordinea Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale" va avea urmãtorul cuprins:
"NOTĂ: Numãrul maxim de posturi finanţate de la bugetul de stat pentru instituţiile prevãzute la cap. I este de 6.407."
11. La capitolul II "Instituţii publice finanţate din venituri proprii şi subvenţii acordate de la bugetul de stat" din anexa nr. 2 "Unitãţile care funcţioneazã în subordinea Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale" poziţia 7 va avea urmãtorul cuprins:
"7. Agenţia Naţionalã de Consultanţã Agricolã, inclusiv oficiile/centrele judeţene şi locale de consultanţã agricolã din subordinea acesteia."
12. Nota de la capitolul II "Instituţii publice finanţate din venituri proprii şi subvenţii acordate de la bugetul de stat" din anexa nr. 2 "Unitãţile care funcţioneazã în subordinea Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale" va avea urmãtorul cuprins:
"NOTĂ: Numãrul maxim de posturi pentru instituţiile prevãzute la cap. II este de 2.268."
13. Anexa nr. 5 "Normativ de autoturisme la unitãţile care funcţioneazã în subordinea Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale" se modificã şi se înlocuieşte cu anexa nr. 2 la prezenta hotãrâre.
ART. II
<>Hotãrârea Guvernului nr. 155/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 211 din 14 martie 2005, cu modificãrile şi completãrile aduse prin prezenta hotãrâre, va fi republicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, dându-se textelor o nouã numerotare.
ART. III
Prezenta hotãrâre intrã în vigoare la 15 zile de la data publicãrii în Monitorul Oficial al României, Partea I.

PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul agriculturii,
pãdurilor şi dezvoltãrii rurale,
Gheorghe Flutur

Ministrul muncii,
solidaritãţii sociale şi familiei,
Gheorghe Barbu

Ministrul finanţelor publice,
Ionel Popescu

Bucureşti, 28 aprilie 2005.
Nr. 374.

ANEXA 1
(Anexa nr. 1 la <>Hotãrârea Guvernului nr. 155/2005 )
--------------------------------------------------

STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
a Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale



┌───────────────────────────────────┐
│ Numar maxim de posturi 460 │
│ (exclusiv demnitarii si posturile │
│ aferente cabinetului ministrului) │
└───────────────────────────────────┘

┌────────────────────┐
│ CORPUL DE CONTROL ├─────┐
│ AL MINISTRULUI*) │ │
└────────────────────┘ │
┌─────────────────────┐ │
│ Informare si ├────┤ ┌──────────┐ ┌───────────┐
│ relatii publice**) │ ├──────┤ MINISTRU ├──────────┤ │Consilier │
└─────────────────────┘ │ └───┬──────┘ ├───┤diplomatic │
┌────────────────────┐ │ │ │ └───────────┘
│ Audit public │ │ │ ┌────────┐ │ ┌───────────┐
│ intern**) ├─────┤ ├─┤Cabinet │ └───┤ Probleme │
└────────────────────┘ │ │ │ministru│ │speciale**)│
│ │ └────────┘ └───────────┘
┌───────────────────────┐ │ │
│Autoritatea competenta │ │ │
│pentru monitorizarea │ │ │
│activitatilor Agentiei ├──┘ │
│de Plati si Interventie│ │
│pentru Agricultura, │ │
│Industrie Alimentara si│ │
│Dezvoltare Rurala │ │
└───────────────────────┘ │


┌──────────────┬────────────────┼──────────────┬─────────────┐
│ │ │ │ │
│ │ │ │ │
┌─────┴─────┐ ┌────┴──────┐ ┌───────┴─────┐ ┌───┴────┐ ┌────┴──────┐
│SECRETAR DE│ ┌─┤SECRETAR DE│ │ SECRETAR │ │SECRETAR│ │SECRETAR DE│
│ STAT │ │ │ STAT │ │ GENERAL │ │GENERAL │ │ STAT │
└───┬───────┘ │ └───────────┘ └┬────────────┘ └──┬─────┘ └────┬──────┘
│ ┌──┐ │ ┌──┐ │ │ ┌──┐ │ ┌──┐
├─┤ X│ ├─┤ X│ │ ├─┤ X│ ├─┤X │
│ └──┘ │ └──┘ │ │ └──┘ │ └──┘
│ │ ┌────┐ │ ┌────┐ ┌───┘ │
│ ├─┤ B │ ├─┤ F │ │ ┌─┴───┐
┌──┴──┐ │ └┬───┘ │ └────┘ │ │ R │
│ A │ │ │┌──┐ │ ┌────┐ │ ┌────┐ └────┬┘
│ │ │ └┤B1│ ├─┤ G │ ├─┤ L │ ┌──┐ │
└┬────┘ │ └──┘ │ └────┘ │ └────┘ │R1├─┤
│ ┌──┐ │ ┌────┐ │ ┌────┐ │ ┌────┐ └──┘ │
└─┤A1│ ├─┤ C │ ├─┤ H │ ├─┤ M │ ┌──┐ │
└──┘ │ └────┘ │ └────┘ │ └────┘ │R2├─┤
│ ┌────┐ │ ┌────┐ │ ┌────┐ └──┘ │
├─┤ D │ ├─┤ I │ ├─┤ N │ ┌──┐ │
│ └────┘ │ └────┘ │ └────┘ │R3├─┘
│ ┌────┐ │ ┌────┐ │ ┌────┐ └──┘
└─┤ E │ ├─┤ J │ ├─┤ O │
└┬───┘ │ └────┘ │ └────┘
│┌──┐ │ ┌────┐ │ ┌────┐
├┤E1│ └─┤ K │ ├─┤ P │
│└──┘ └────┘ │ └┬───┘
│┌──┐ │ │┌──┐
├┤E2│ │ ├┤P1│
│└──┘ │ │└──┘
│┌──┐ │ │┌──┐
└┤E3│ │ └┤P2│
└──┘ │ └──┘
│ ┌────┐
└──┤ Q │
└────┘


* se organizeaza la nivel de directie generala
** se organizeaza la nivel de compartiment, birou sau serviciu

LEGENDA:
-------

X = Cabinet Secretar de stat

A = DIRECTIA GENERALA INTEGRARE EUROPEANA SI RELATII INTERNATIONALE
A1 = DIRECTIA DE MONITORIZARE A PROCESELOR DE ADERARE

B = DIRECTIA GENERALA ELABORARE STRATEGII, POLITICI SECTORIALE SI DE PIATA
B1 = DIRECTIA POLITICI DE PIATA
C = DIRECTIA CONSOLIDAREA PROPRIETATII, REFORMA STRUCTURILOR DE EXPLOATARE
SI CONSERVAREA SOLURILOR
D = Inspectii**

E = DIRECTIA GENERALA IMPLEMENTARE POLITICI SECTORIALE SI DE PIATA
E1 = DIRECTIA IMPLEMENTARE POLITICI IN SECTORUL VEGETAL SI AL PRODUSELOR
VEGETALE TRANSFORMATE
E2 = DIRECTIA FITOSANITARA SI PENTRU SELECTIE VEGETALA
E3 = DIRECTIA IMPLEMENTARE POLITICI DE CRESTEREA ANIMALELOR SI PROCESAREA
PRODUSELOR DE ORIGINE ANIMALA

F = DIRECTIA FINANCIAR, CONTABILITATE SI ADMINISTRATIV
G = DIRECTIA BUGET FINANTE
H = DIRECTIA JURIDICA SI CONTENCIOS
I = DIRECTIA MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE
J = Investitii si achizitii publice**
K = Tehnologia infprmatiei**

L = DIRECTIA POLITICI, STRATEGII SI REGLEMENTARI FORESTIERE
M = DIRECTIA DE MANAGEMENT FORESTIER
N = DIRECTIA DE DEZVOLTARE FORESTIERA SI CONSOLIDAREA PROPRIETATII
O = Management cinegetic**

P = DIRECTIA GENERALA PENTRU CONTROLUL APLICARII REGIMULUI SILVIC SI
CONTROL CINEGETIC
P1 = DIRECTIA DE CONTROL SILVIC
P2 = DIRECTIA DE CONTROL CINEGETIC

Q = Relatia cu Parlamentul**

R = DIRECTIA GENERALA DEZVOLTARE RURALA
R1 = DIRECTIA STRATEGII, POLITICI SI PROGRAMEDE DEZVOLTARE RURALA
R2 = DIRECTIA DE MANAGEMENT, ASISTENTA TEHNICA SI RELETII CU PARTENERII
R3 = DIRECTIA DE MONITORIZARE, IMPLEMENTARE SI EVALUARE PROGRAME DE
DEZVOLTARE RURALA


ANEXA 2
(Anexa nr. 5 la <>Hotãrârea Guvernului nr. 155/2005 )
--------------------------------------------------

NORMATIV
de autoturisme la unitãţile care funcţioneazã în subordinea
Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale


───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
din care:
─────────────────────
Nr. Denumirea unitãţii TOTAL Autoturisme Auto-
crt. pentru speci-
activitãţi ale*2)
specifice*1)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Direcţiile pentru agriculturã şi dezvoltare
ruralã - servicii publice deconcentrate 9/unitate 3/unitate 6/unitate

2. Agenţia Naţionalã pentru Ameliorare şi
Reproducţie în Zootehnie "Prof. dr. G.K.
Constantinescu" 4 3 1
3. Laboratorul Central pentru Carantinã
Fitosanitarã 3 2 1
4. Banca de Resurse Genetice Vegetale Suceava 3 2 1
5. Laboratorul Central pentru Controlul
Reziduurilor de Pesticide în Plante şi
Produse Vegetale 2 1 1
6. Inspecţia Piscicolã 39 30 9
7. Inspectoratele teritoriale de regim silvic
şi de vânãtoare 120 102 18
8. Agenţia de Plãţi şi Intervenţie pentru
Agriculturã, Industrie Alimentarã şi
Dezvoltare Ruralã 44 44
9. Centrul de Formare şi Inovaţie pentru
Dezvoltare în Carpaţi (CEFIDEC) 3 2 1
10. Agenţia SAPARD 24 24
11. Laboratorul Central pentru Calitatea
Seminţelor şi a Materialului Sãditor 6 4 2
12. Inspectoratele teritoriale pentru
calitatea seminţelor şi a materialului
sãditor - servicii publice deconcentrate 4/unitate 3/unitate 1/unitate
13. Institutul de Stat pentru Testarea şi
Înregistrarea Soiurilor 4 4
14. Agenţia Naţionalã de Consultanţã Agricolã,
inclusiv oficiile/centrele judeţene şi
locale de consultanţã agricolã 69 69
15. Agenţia Naţionalã de Pescuit şi Acvaculturã 2 2
16. Oficiul Naţional al Viei şi Vinului 1 1
17. Laboratorul Central pentru Controlul
Calitãţii şi Igienei Vinului Valea
Cãlugãreascã 1 1
18. Laboratorul Regional pentru Controlul
Calitãţii şi Igienei Vinului Blaj 1 1
19. Laboratorul Regional pentru Controlul
Calitãţii şi Igienei Vinului Odobeşti 1 1
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


-----------
*1) Cu respectarea prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 80/2001, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 247/2002 , cu modificãrile ulterioare.
*2) Nu fac obiectul Ordonanţei Guvernului nr. 80/2001, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 247/2002 , cu modificãrile ulterioare.

---------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016