Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 373 din 18 aprilie 2002  privind organizarea si functionarea Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Publice de Gospodarie Comunala - A.N.R.S.C.    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 373 din 18 aprilie 2002 privind organizarea si functionarea Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Publice de Gospodarie Comunala - A.N.R.S.C.

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 272 din 23 aprilie 2002
În temeiul prevederilor art. 107 din Constituţia României şi ale <>art. 23 alin. (6) din Legea nr. 326/2001 privind serviciile publice de gospodãrie comunalã, cu modificãrile ulterioare,

Guvernul României adopta prezenta hotãrâre.

ART. 1
(1) Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Publice de Gospodãrie Comunalã, denumita în continuare A.N.R.S.C., este instituţie publica de interes naţional cu personalitate juridicã, se organizeazã şi funcţioneazã în coordonarea Ministerului Administraţiei Publice şi are ca scop reglementarea, monitorizarea şi controlul la nivel central al activitãţilor din sfera serviciilor publice de gospodãrie comunalã care funcţioneazã în condiţii de monopol natural.
(2) A.N.R.S.C. are sediul central în municipiul Bucureşti; structura organizatoricã a A.N.R.S.C. este prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
(3) A.N.R.S.C. îşi exercita competentele şi atribuţiile fata de toţi operatorii furnizori şi/sau prestatorii de servicii publice de gospodãrie comunalã, astfel cum au fost definite de lege, indiferent de forma de proprietate, organizarea acestora şi de modul în care este organizatã şi se desfãşoarã gestiunea serviciilor publice de gospodãrie comunalã în cadrul unitãţilor administrativ-teritoriale.
ART. 2
(1) Finanţarea cheltuielilor curente şi de capital ale A.N.R.S.C. se asigura integral din venituri extrabugetare obţinute, în condiţiile legii, din:
a) tarife pentru atestarea/autorizarea operatorilor furnizori/prestatori de servicii publice de gospodãrie comunalã;
b) tarife pentru servicii de consultanţa;
c) tarife pentru activitãţile de pregãtire şi specializare profesionalã a personalului operatorilor furnizori/prestatori de servicii publice de gospodãrie comunalã;
d) contribuţii ale operatorilor furnizori/prestatori de servicii publice de gospodãrie comunalã.
(2) Pentru desfãşurarea activitãţii A.N.R.S.C. poate folosi mijloace materiale şi bãneşti primite de la persoane fizice şi juridice, în condiţiile legii.
(3) Contribuţiile operatorilor furnizori/prestatori de servicii publice de gospodãrie comunalã se fixeazã în cuantum de pana la 0,1% din valoarea producţiei facturate, pe baza unei grile de calcul care va fi aprobatã prin ordin al preşedintelui A.N.R.S.C.
(4) Nivelul tarifelor prevãzute la alin. (1) se stabileşte de A.N.R.S.C., se aproba prin ordin al ministrului administraţiei publice în fiecare an, în condiţiile legii, şi este dat publicitãţii.
ART. 3
(1) Numãrul maxim de posturi în A.N.R.S.C. este de 70, exclusiv preşedintele.
(2) În cadrul A.N.R.S.C., prin ordin al preşedintelui, se pot organiza servicii, birouri şi alte compartimente.
(3) În subordinea A.N.R.S.C. se organizeazã şi funcţioneazã 8 agenţii teritoriale, ca servicii publice descentralizate, fãrã personalitate juridicã.
(4) În termen de 45 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri A.N.R.S.C. va elabora regulamentul de organizare şi funcţionare propriu ce va fi aprobat prin ordin al ministrului administraţiei publice.
ART. 4
A.N.R.S.C. elaboreazã şi aplica sistemul de reglementãri, obligatoriu la nivel naţional, privind organizarea, coordonarea şi funcţionarea sectorului serviciilor publice de gospodãrie comunalã, precum şi a pieţei acestor servicii, în condiţii de eficienta, libera concurenta şi transparenta pentru satisfacerea nevoilor utilizatorilor în conformitate cu standardele europene.
ART. 5
A.N.R.S.C. îşi desfãşoarã activitatea în temeiul urmãtoarelor principii:
a) protejarea interesului utilizatorilor;
b) asigurarea unui tratament nediscriminatoriu pentru toţi operatorii furnizori/prestatori de servicii publice de gospodãrie comunalã;
c) promovarea eficientei economice şi a mecanismelor economiei de piata, crearea şi asigurarea unui mediu concurential şi stimularea patrunderii capitalului privat în sfera serviciilor publice de gospodãrie comunalã;
d) promovarea formelor de gestiune delegatã;
e) promovarea parteneriatului public privat şi a asocierii intercomunale;
f) descentralizarea serviciilor publice de gospodãrie comunalã;
g) promovarea şi întãrirea autonomiei locale;
h) corelarea cerinţelor cu resursele;
i) protecţia şi conservarea mediului natural şi/sau construit.
ART. 6
(1) A.N.R.S.C. este investitã cu urmãtoarele competente:
a) elaborarea proiectelor de acte normative pentru domeniul sau de activitate;
b) atestarea/autorizarea operatorilor furnizori/prestatori de servicii publice de gospodãrie comunalã, indiferent de natura capitalului;
c) elaborarea metodologiilor de stabilire, ajustare şi modificare a preţurilor şi tarifelor pentru serviciile publice de gospodãrie comunalã;
d) avizarea şi ajustarea nivelului preţurilor şi tarifelor serviciilor publice de gospodãrie comunalã, în funcţie de evoluţia inflaţiei, a cursului de schimb valutar, de modificarea structurii costurilor de producţie şi distribuţie, precum şi ca urmare a reorganizãrii operatorilor;
e) supravegherea desfãşurãrii licitaţiilor pentru delegarea gestiunii serviciilor;
f) avizarea proiectelor de acte normative elaborate de alte autoritãţi ale administraţiei publice centrale, care au implicaţii şi consecinţe asupra activitãţilor din sfera serviciilor publice de gospodãrie comunalã;
g) organizarea sistemului informaţional naţional de culegere, prelucrare şi sinteza a datelor cu privire la serviciile publice de gospodãrie comunalã, la infrastructura tehnicoedilitara aferentã acestora, precum şi la activitatea operatorilor, în vederea desfãşurãrii activitãţii proprii şi pentru furnizarea de informaţii altor autoritãţi centrale şi/sau locale; datele se dau publicitãţii cu avizul ministrului administraţiei publice, în condiţiile legii;
h) organizarea sistemului de coordonare, îndrumare şi control în teritoriu cu privire la modul de aplicare a <>Legii serviciilor publice de gospodãrie comunalã nr. 326/2001 , cu modificãrile ulterioare, a legislaţiei specifice fiecãrui serviciu public, precum şi la respectarea indicatorilor de performanta a acestora;
i) organizarea revizuirii, elaborãrii, avizãrii şi aprobãrii standardelor, normativelor şi prescripţiilor tehnice pentru domeniul gospodãriei comunale şi a controlului aplicãrii acestora;
j) asigurarea corelãrii şi armonizarii standardelor, normativelor şi prescripţiilor tehnice pentru domeniul gospodãriei comunale cu reglementãrile existente în Uniunea Europeanã;
k) elaborarea, potrivit legii, a reglementãrilor organizatorice, administrative, tehnice şi economice vizând perfecţionarea managementului şi a gestiunii serviciilor publice de gospodãrie comunalã, precum şi a reglementãrilor-cadru privind raporturile dintre operatorii furnizori/prestatori şi utilizatorii serviciilor publice de gospodãrie comunalã;
l) iniţierea acţiunilor vizând perfecţionarea cadrului legislativ şi institutional necesar intaririi capacitãţii decizionale şi manageriale a autoritãţilor administraţiei publice locale în exercitarea atribuţiilor ce le revin, potrivit legii, cu privire la înfiinţarea, organizarea, coordonarea şi controlul furnizarii/prestãrii serviciilor publice de gospodãrie comunalã şi în ceea ce priveşte administrarea şi exploatarea bunurilor proprietate publica şi/sau privatã din infrastructura tehnicoedilitara a unitãţilor administrativ-teritoriale;
m) promovarea adoptãrii şi impunerii unor criterii şi indicatori de performanta minimi privind calitatea şi cantitatea serviciilor publice de gospodãrie comunalã şi alinierea acestora la nivelurile serviciilor acceptate în Uniunea Europeanã;
n) iniţierea unor programe de instruire şi pregãtire profesionalã continua pentru personalul propriu şi pentru cel al operatorilor, precum şi pentru educarea şi informarea utilizatorilor, inclusiv cu asistenta tehnica strãinã;
o) anual prezintã Ministerului Administraţiei Publice un raport cu privire la starea serviciilor publice de gospodãrie comunalã şi la activitatea proprie;
p) colaborarea cu organizaţii şi autoritãţi similare din alte tari pe linie de gospodãrie comunalã;
q) colaborarea cu autoritãţile administraţiei publice centrale şi/sau locale care au atribuţii în domeniul gospodãriei comunale sau în legatura cu aceasta; atragerea organizaţiilor profesionale şi a societãţii civile la elaborarea şi implementarea deciziilor privind sfera serviciilor de gospodãrie comunalã.
(2) Competentele prevãzute la alin. (1) lit. i) şi j) se realizeazã cu respectarea reglementãrilor în vigoare privind protecţia mediului, specifice fiecãrui serviciu public de gospodãrie comunalã.
ART. 7
(1) A.N.R.S.C. are urmãtoarele atribuţii principale:
a) elaboreazã şi supune aprobãrii Ministerului Administraţiei Publice regulamentul de organizare şi funcţionare propriu şi stabileşte responsabilitãţile personalului, în conformitate cu dispoziţiile legale în vigoare;
b) elaboreazã şi supune aprobãrii Ministerului Administraţiei Publice, în termen de 3 luni de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri, Regulamentul privind acordarea licenţelor şi a autorizaţiilor în sectorul serviciilor publice de gospodãrie comunalã, condiţiile de suspendare, de retragere sau de modificare a acestora, precum şi Normele metodologice privind calculul tarifelor aplicabile produselor şi serviciilor publice de gospodãrie comunalã şi activitãţilor cu caracter de monopol natural din domeniul sau de activitate;
c) aproba contractele-cadru de achiziţie şi de vânzare a produselor şi serviciilor de gospodãrie comunalã;
d) elaboreazã, în conformitate cu prevederile legale, regulamentul de constatare, notificare şi sancţionare a abaterilor de la reglementãrile emise în domeniul sau de activitate şi îl supune aprobãrii Ministerului Administraţiei Publice;
e) elaboreazã metodologia de soluţionare a neintelegerilor precontractuale privind furnizarea/prestarea serviciilor publice de gospodãrie comunalã;
f) solicita operatorilor de servicii programe pentru îmbunãtãţirea activitãţii, în cazul în care prestaţiile acestora nu corespund parametrilor stabiliţi în licenta de operare, respectiv în contractul de delegare a gestiunii;
g) retrage licenta de operare în cazul în care operatorul de servicii publice de gospodãrie comunalã refuza sa ia mãsuri în vederea îmbunãtãţirii activitãţii;
h) monitorizeazã, în condiţiile legii, încheierea contractelor dintre operatorii furnizori/prestatori de servicii publice de gospodãrie comunalã şi autoritãţile administraţiei publice locale, în vederea protejãrii intereselor utilizatorilor;
i) limiteazã efectele caracterului de monopol natural al unor servicii publice de gospodãrie comunalã şi restrânge domeniile în care se manifesta acestea, propunand mãsuri de prevenire şi eliminare a abuzului de poziţie dominanta pe piata ori de câte ori constata nerespectarea reglementãrilor cu privire la concurenta şi transparenta.
(2) A.N.R.S.C. îndeplineşte orice alte atribuţii stabilite prin reglementãri legale în domeniul sau de activitate.
(3) În exercitarea prerogativelor şi competentelor sale A.N.R.S.C. emite avize, instrucţiuni, reglementãri şi elibereazã licenţe de atestare/autorizare cu privire la obiectul sau de activitate, precum şi pentru alte activitãţi prevãzute de lege.
ART. 8
(1) Atestarea/autorizarea operatorilor furnizori/prestatori de servicii publice de gospodãrie comunalã şi eliberarea licenţelor de operare în domeniul de activitate specific fiecãrui serviciu se fac în conformitate cu Regulamentul privind acordarea licenţelor şi a autorizaţiilor în sectorul serviciilor publice de gospodãrie comunalã, care va cuprinde:
a) componenta comisiilor de atestare, corespunzãtoare fiecãrui serviciu public de gospodãrie comunalã, şi modul de organizare şi funcţionare a acestora;
b) criteriile tehnice şi financiare pentru atestarea operatorilor şi emiterea licenţelor de operare.
(2) Comisiile de atestare se organizeazã şi funcţioneazã pe lângã agenţiile teritoriale ale A.N.R.S.C., care asigura activitatea de secretariat.
(3) Din comisiile de atestare fac parte şi specialişti desemnaţi de asociaţiile profesionale ale operatorilor furnizori/prestatori de servicii publice de gospodãrie comunalã.
ART. 9
(1) Sediile, structura, atribuţiile, sarcinile şi rãspunderile agentiilor teritoriale ale A.N.R.S.C. se stabilesc prin Regulamentul de organizare şi funcţionare al A.N.R.S.C.
(2) Înfiinţarea şi desfiinţarea agentiilor teritoriale se aproba prin ordin al ministrului administraţiei publice, la propunerea preşedintelui A.N.R.S.C., în condiţiile legii.
(3) Prefectii împreunã cu consiliile judeţene, Consiliul General al Municipiului Bucureşti şi consiliile locale vor acorda sprijin A.N.R.S.C. pentru asigurarea spaţiilor necesare desfãşurãrii activitãţii agentiilor sale teritoriale.
ART. 10
(1) A.N.R.S.C. este condusã de un preşedinte a cãrui funcţie este asimilatã celei de secretar de stat, numit de primul-ministru la propunerea ministrului administraţiei publice, în condiţiile legii. Preşedintele este ajutat de un secretar general care este funcţionar public de cariera, numit prin concurs sau prin examen, în condiţiile legii.
(2) Preşedintele reprezintã A.N.R.S.C. în relaţiile cu terţii, persoane fizice şi juridice din ţara şi din strãinãtate.
(3) Calitatea de preşedinte al A.N.R.S.C. este incompatibilã cu exercitarea oricãrei alte funcţii sau demnitati publice, cu excepţia activitãţii didactice din învãţãmântul superior; preşedintelui îi este interzisã exercitarea, direct sau prin persoane interpuse, a activitãţilor de comerţ, precum şi participarea la administrarea sau la conducerea unor societãţi comerciale, regii autonome sau a unor organizaţii cooperatiste.
(4) Preşedintele este revocat de cãtre autoritatea care l-a numit, pentru încãlcarea prevederilor prezentei hotãrâri sau pentru condamnare penalã prin hotãrâre judecãtoreascã rãmasã definitiva.
(5) În exercitarea prerogativelor ce îi revin preşedintele A.N.R.S.C. emite ordine, decizii şi instrucţiuni; preşedintele A.N.R.S.C. este ordonator principal de credite.
(6) Ordinele preşedintelui A.N.R.S.C. cu caracter normativ pentru domeniul serviciilor publice de gospodãrie comunalã se publica în Monitorul Oficial al României, Partea I.
(7) În cazul în care preşedintele A.N.R.S.C., din diferite motive, nu îşi poate exercita atribuţiile curente, îl deleagã pe secretarul general sa exercite aceste atribuţii, instiintandu-l pe ministrul administraţiei publice despre aceasta.
ART. 11
(1) Preşedintele A.N.R.S.C. emite ordine, potrivit competentelor şi atribuţiilor conferite de lege în domeniul serviciilor publice de gospodãrie comunalã, cu privire la:
a) atestarea/autorizarea tuturor operatorilor furnizori/prestatori de servicii publice de gospodãrie comunalã existenţi în sector, precum şi a celor care vor aparea ca urmare a deschiderii pieţei serviciilor;
b) culegerea de informaţii privind activitatea operatorilor de servicii publice de gospodãrie comunalã;
c) controlul documentelor şi evidentelor operatorilor furnizori/prestatori de servicii publice de gospodãrie comunalã;
d) stabilirea criteriilor şi metodelor pentru calculul tarifelor şi preţurilor în sectorul serviciilor publice de gospodãrie comunalã şi a mecanismului de ajustare a acestora în condiţiile respectãrii contractelor de delegare a gestiunii;
e) arbitrarea şi soluţionarea conflictelor dintre operatorii furnizori/prestatori şi utilizatorii serviciilor publice de gospodãrie comunalã;
f) monitorizarea şi controlul modului de respectare a obligaţiilor şi responsabilitãţilor asumate de pãrţile contractante prin contractele de delegare a gestiunii cu privire la: respectarea indicatorilor de performanta şi a nivelurilor serviciilor, ajustarea periodicã a tarifelor conform formulelor de ajustare negociate la încheierea contractelor de delegare a gestiunii, respectarea legii concurentei, exploatarea eficienta şi în condiţii de siguranta a sistemelor publice de gospodãrie comunalã sau a altor bunuri aparţinând patrimoniului public şi/sau privat al unitãţilor administrativ-teritoriale afectate serviciilor, asigurarea protecţiei mediului şi a domeniului public, asigurarea protecţiei utilizatorilor;
g) aprobarea strategiilor şi a programelor de restructurare şi imbunatatire a prestaţiilor operatorilor, având ca obiectiv atingerea şi respectarea parametrilor stabiliţi în licenta de operare, respectiv în contractul de delegare a gestiunii;
h) retragerea licenţelor de operare, în cazul în care operatorul de servicii publice de gospodãrie comunalã refuza sa ia mãsuri de imbunatatire a activitãţii;
i) elaborarea procedurilor de licitaţie şi stabilirea cerinţelor şi criteriilor de calificare, eligibilitate şi selecţie a operatorilor furnizori/prestatori de servicii publice de gospodãrie comunalã care participa cu oferte la licitaţiile publice pentru atribuirea contractelor de delegare a gestiunii;
j) stabilirea normelor tehnice şi comerciale cu caracter obligatoriu la nivel naţional, pentru operatorii din sector, necesare functionarii eficiente şi transparente a serviciilor publice de gospodãrie comunalã;
k) controlul îndeplinirii ordinelor A.N.R.S.C. de cãtre agenţii economici din sectorul serviciilor publice de gospodãrie comunalã şi aplicarea sancţiunilor în cazul nerespectãrii acestora;
l) orice alte atribuţii prevãzute de lege sau stabilite prin alte acte normative în vigoare pentru domeniul sau de activitate.
(2) Ordinele emise de preşedintele A.N.R.S.C. în exercitarea atribuţiilor sale pot fi atacate în contencios administrativ în termen de 30 de zile de la data publicãrii lor.
ART. 12
(1) Preşedintele A.N.R.S.C. este asistat de un consiliu consultativ; numãrul, componenta, sarcinile, atribuţiile şi remunerarea membrilor consiliului se stabilesc prin Regulamentul de organizare şi funcţionare al A.N.R.S.C.
(2) Consiliul consultativ sprijinã armonizarea intereselor operatorilor din domeniul serviciilor publice de gospodãrie comunalã cu cele ale utilizatorilor serviciilor publice de gospodãrie comunalã şi cu cele ale autoritãţilor administraţiei publice locale, evalueaza impactul reglementãrilor A.N.R.S.C. şi face propuneri de imbunatatire a acestora.
(3) Consiliul se întruneşte de regula trimestrial sau la cererea preşedintelui A.N.R.S.C. pentru dezbaterea problemelor privind activitatea instituţiei.
ART. 13
(1) Personalul A.N.R.S.C. este constituit din salariaţi angajaţi pe baza de contract individual de munca şi din funcţionari publici.
(2) Atribuţiile, sarcinile şi rãspunderile individuale ale personalului A.N.R.S.C. se stabilesc, pe baza regulamentului de organizare şi funcţionare, prin fişa postului semnatã de şeful ierarhic şi de titular.
(3) Angajarea, avansarea, precum şi modificarea sau încetarea raporturilor de munca ale personalului din aparatul propriu al A.N.R.S.C. se aproba prin ordin al preşedintelui, în condiţiile legii.
ART. 14
Salarizarea personalului A.N.R.S.C. se stabileşte în conformitate cu reglementãrile în vigoare pentru instituţiile publice finanţate integral din venituri extrabugetare.
ART. 15
(1) A.N.R.S.C. întocmeşte anual bugetul de venituri şi cheltuieli în conformitate cu normele metodologice elaborate de Ministerul Finanţelor Publice, care este supus spre aprobare ministrului administraţiei publice.
(2) Soldurile anuale rezultate din execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli al A.N.R.S.C. rãmân la dispoziţia acesteia şi se folosesc în anul urmãtor cu aceeaşi destinaţie.
ART. 16
(1) Operatorii furnizori/prestatori de servicii publice de gospodãrie comunalã au obligaţia de a pune la dispoziţie A.N.R.S.C. informaţiile necesare pentru desfãşurarea în bune condiţii a activitãţii acesteia.
(2) Furnizarea de informaţii incomplete sau eronate constituie contravenţie şi se sancţioneazã cu amenda de la 50.000.000 lei la 100.000.000 lei.
(3) Sancţiunea contravenţionalã prevãzutã la alin. (2) se aplica şi persoanelor juridice.
(4) Constatarea contravenţiei prevãzute la alin. (2) şi aplicarea sancţiunilor se fac de cãtre persoane împuternicite din cadrul A.N.R.S.C.
(5) Contravenţiei prevãzute la alin. (2) îi sunt aplicabile dispoziţiile <>Ordonanţei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor.
ART. 17
Pentru îndeplinirea atribuţiilor sale A.N.R.S.C. colaboreazã cu Consiliul Concurentei, Oficiul Concurentei şi Autoritatea Nationala pentru Protecţia Consumatorilor, cu ministerele şi cu alte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale sau locale interesate, cu asociaţiile profesionale din domeniul gospodãriei comunale, cu asociaţiile utilizatorilor, cu operatorii furnizori/prestatori de servicii publice de gospodãrie comunalã, cu agenţii economici specializaţi care furnizeazã/presteazã servicii pentru sector şi cu asociaţiile patronale.
ART. 18
Finanţarea cheltuielilor pentru organizarea, dotarea şi funcţionarea A.N.R.S.C. în primele 6 luni de activitate se asigura din bugetul aprobat pe anul 2002 Ministerului Administraţiei Publice.
ART. 19
Prezenta hotãrâre intra în vigoare în termen de 30 de zile de la data publicãrii ei în Monitorul Oficial al României, Partea I.

PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul administraţiei publice,
Octav Cozmanca

p. Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Gherghina,
secretar de stat



ANEXA 1

ORGANIGRAMA
Autoritãţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile
Publice de Gospodãrie Comunalã


(Numãrul maxim de posturi = 70, exclusiv preşedintele)


┌─────────────────────┐ ┌─────────┐
│CONSILIUL CONSULTATIV├─────────────┤RESEDINTE│
└─────────────────────┘ └────┬────┘



┌────────┴───────┐
│SECRETAR GENERAL│
└────────┬───────┘



┌─────┬──────┬──────┬──────┬────────┼───┬────┬────┬────┬────┬────┬────┐
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐ │ ┌─┴─┐┌─┴─┐┌─┴─┐┌─┴─┐┌─┴─┐┌─┴─┐┌─┴─┐
│ A │ │ B │ │ C │ │ D │ │ E │ │ │ F ││ G ││ H ││ I ││ J ││ K ││ L │
└───┘ └───┘ └───┘ └───┘ └───┘ │ └───┘└───┘└───┘└───┘└───┘└───┘└───┘



┌───────────┴─────────┐
│8 agenţii teritoriale│
└─────────────────────┘



A - Direcţia licenţe - autorizaţii
B - Direcţia pregãtirea personalului operatorilor şi consultanţa în teritoriu
C - Direcţia pentru tarife şi protecţia utilizatorilor
D - Direcţia reglementãri tehnice şi promovarea eficientei economice
E - Direcţia pentru monitorizare contracte
F - Direcţia control
G - Serviciul audit intern
H - Serviciul juridic
I - Direcţia financiar, contabilitate, administrativ
J - Serviciul resurse umane
K - Birou comunicare - mass-media şi relaţii cu publicul
L - Serviciul informatic

-----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016