Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 370 din 25 martie 2009  pentru modificarea si completarea Normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica prin mijloace electronice din   Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobate prin   Hotararea Guvernului nr. 1.660/2006     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 370 din 25 martie 2009 pentru modificarea si completarea Normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica prin mijloace electronice din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 1.660/2006

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 215 din 3 aprilie 2009

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ARTICOL UNIC
Normele de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publicã prin mijloace electronice din <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publicã, a contractelor de concesiune de lucrãri publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobate prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.660/2006 , publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 978 din 7 decembrie 2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. La articolul 10, alineatul (3) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(3) În cazul în care, din motive de naturã tehnicã imputabile operatorului SEAP, anterior expirãrii perioadei de valabilitate, certificatul de înregistrare în SEAP nu mai poate fi utilizat, acesta urmeazã a fi reînnoit cu respectarea procedurii de reînnoire."
2. Articolul 11 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 11. - Procedura de reînnoire a înregistrãrii în SEAP atât a autoritãţilor contractante, cât şi a operatorilor economici cuprinde urmãtoarele faze:
a) transmiterea unei cereri de reînnoire a înregistrãrii adresate operatorului SEAP;
b) cererea prevãzutã la lit. a) va fi transmisã operatorului SEAP, prin mijloace electronice, utilizându-se formularul de reînnoire publicat în SEAP;
c) transmiterea prin mijloace electronice de cãtre operatorul SEAP a certificatului digital de reînnoire a înregistrãrii şi a instrucţiunilor de utilizare a acestuia, dupã finalizarea primei etape."
3. La articolul 50, alineatul (2) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(2) Responsabilitatea pentru corecta funcţionare din punct de vedere tehnic a SEAP revine operatorului acestui sistem."
4. Dupã articolul 55 se introduce un nou articol, articolul 55^1, cu urmãtorul cuprins:
"Art. 55^1. - (1) Operatorul SEAP pune la dispoziţia operatorilor economici, prin intermediul sistemului, o serie de rapoarte, statistici şi alte facilitãţi configurabile, în funcţie de natura solicitãrilor operatorilor economici şi de posibilitãţile tehnice ale SEAP.
(2) Tipurile de rapoarte, statistici şi facilitãţi prevãzute la alin. (1), modalitatea de solicitare şi furnizare a acestora, precum şi tarifele aferente furnizãrii vor fi stabilite prin decizie a operatorului SEAP, care se va publica în sistem."
5. La articolul 57, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 57. - (1) Cuantumul tarifului de participare este de maximum 40 de lei pentru orice tip de procedurã de atribuire aplicatã integral prin utilizarea mijloacelor electronice sau pentru licitaţia electronicã ca fazã finalã a unei proceduri de atribuire care nu s-a organizat integral prin mijloace electronice."
6. La capitolul VIII, titlul secţiunii a 2-a se modificã şi va fi "Tariful de acces".
7. La articolul 64, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 64. - (1) Orice autoritate contractantã înregistratã în SEAP are obligaţia sã plãteascã anual operatorului SEAP un tarif de acces în sistem în cuantum de 2.500 lei."
8. La articolul 64, alineatele (2)-(4) se abrogã.
9. La articolul 64, alineatul (5) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(5) La cuantumul tarifului de acces stabilit potrivit alin. (1) se adaugã taxa pe valoarea adãugatã, potrivit legii."
10. La articolul 64, alineatul (6) se abrogã.
11. La articolul 65, alineatele (1), (2) şi (4) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"Art. 65. - (1) Plata tarifului de acces în SEAP se efectueazã în baza deciziei titlu de creanţã emise de operatorul SEAP şi a facturii anexate la aceasta.
(2) Operatorul SEAP are obligaţia de a emite decizia titlu de creanţã şi factura pentru tariful de acces pânã la data de 15 ianuarie a anului pentru care se datoreazã tariful de acces.
.....................................................................
(4) Autoritãţile contractante au obligaţia de a plãti tariful de acces în termen de 45 de zile calendaristice de la data emiterii titlului de creanţã prevãzut la alin. (1)."
12. Articolul 66 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 66. - (1) Autoritãţile contractante nu datoreazã tarif pentru accesul în SEAP şi utilizarea sistemului în primul semestru al anului 2009.
(2) Pentru accesul în sistem în al doilea semestru al anului 2009, autoritãţile contractante înregistrate în SEAP vor achita operatorului SEAP un tarif de acces în cuantum de 1.500 lei, la care se adaugã taxa pe valoarea adãugatã, potrivit legii.
(3) Operatorul SEAP are obligaţia de a emite decizia titlu de creanţã şi factura pentru tariful de acces prevãzut la alin. (2) pânã la data de 15 august 2009.
(4) Deciziile şi facturile prevãzute la alin. (3) vor fi transmise autoritãţilor contractante în termen de 10 zile lucrãtoare de la emiterea acestora, fie prin poştã cu scrisoare recomandatã cu confirmare de primire, fie prin alte mijloace ce asigurã transmiterea textului actului şi confirmarea primirii acestuia.
(5) Autoritãţile contractante au obligaţia de a plãti tariful de acces prevãzut la alin. (2) în termen de 45 de zile calendaristice de la data emiterii titlului de creanţã prevãzut la alin. (3).
(6) Autoritãţile contractante care se înregistreazã în SEAP în cursul unui an datoreazã un tarif de acces în sistem aferent anului în care au efectuat înregistrarea în cuantum de 2.500 lei.
(7) Operatorul SEAP are obligaţia de a emite decizia titlu de creanţã şi factura pentru tariful de acces prevãzut la alin. (6) în termen de 30 de zile de la data înregistrãrii autoritãţii contractante în sistem.
(8) Deciziile şi facturile prevãzute la alin. (7) vor fi transmise autoritãţilor contractante în termen de 10 zile lucrãtoare de la emiterea acestora, fie prin poştã cu scrisoare recomandatã cu confirmare de primire, fie prin alte mijloace ce asigurã transmiterea textului actului şi confirmarea primirii acestuia.
(9) Autoritãţile contractante au obligaţia de a plãti tariful de acces prevãzut la alin. (6) în termen de 45 de zile calendaristice de la data emiterii titlului de creanţã prevãzut la alin. (7)."
13. Dupã articolul 66^3 se introduce un nou articol, articolul 66^4, cu urmãtorul cuprins:
"Art. 66^4. - (1) Nerespectarea obligaţiei prevãzute la art. 66^1 constituie contravenţie şi se sancţioneazã cu amendã de la 10.000 lei la 35.000 lei.
(2) Contravenţiei prevãzute la alin. (1) îi sunt aplicabile dispoziţiile secţiunii a 2-a «Sancţionarea contravenţiilor» a cap. X «Contravenţii şi sancţiuni» din <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publicã, a contractelor de concesiune de lucrãri publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 337/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi dispoziţiile <>Ordonanţei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 180/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare."

PRIM-MINISTRU
EMIL BOC

Contrasemneazã:


────────────────
Ministrul comunicaţiilor
şi societãţii informaţionale,
Gabriel Sandu

Preşedintele Autoritãţii Naţionale pentru
Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice,
Cristina Trãilã

Ministrul transporturilor şi infrastructurii,
Radu Mircea Berceanu

Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Pogea

Bucureşti, 25 martie 2009.
Nr. 370.
_________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016