Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 361 din 2 iulie 1998  privind modificarea si completarea   Hotararii Guvernului nr. 55/1998 pentru aprobarea Normelor metodologice privind privatizarea societatilor comerciale si vanzarea de active, precum si a Regulamentului de organizare si functionare a Fondului Proprietatii de Stat    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 361 din 2 iulie 1998 privind modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 55/1998 pentru aprobarea Normelor metodologice privind privatizarea societatilor comerciale si vanzarea de active, precum si a Regulamentului de organizare si functionare a Fondului Proprietatii de Stat

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 247 din 3 iulie 1998
În temeiul prevederilor art. 6 alin. (4) şi ale <>art. 44 alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 88/1997 privind privatizarea societãţilor comerciale, aprobatã prin Legea nr. 44/1998,

Guvernul României hotãrãşte:

ART. 1
Anexa nr. 1 la <>Hotãrârea Guvernului nr. 55/1998 pentru aprobarea Normelor metodologice privind privatizarea societãţilor comerciale şi vânzarea de active, precum şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare a Fondului Proprietãţii de Stat, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 66 din 12 februarie 1998, se modifica şi se completeazã dupã cum urmeazã:

1. Litera b) a alineatului (1) al articolului 2 va avea urmãtorul cuprins:
"b) societãţilor comerciale sau companiilor/societãţilor naţionale rezultate din reorganizarea regiilor autonome de interes naţional sau local, în conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 30/1997 privind reorganizarea regiilor autonome, aprobatã şi modificatã prin Legea nr. 207/1997, cu modificãrile ulterioare. Companiile/societãţile naţionale trec în gestiunea Fondului Proprietãţii de Stat la data fixatã prin ordin al ministrului de resort, pe baza unui protocol de transfer al acţiunilor;"

2. Alineatul (4) al articolului 4 va avea urmãtorul cuprins:
"(4) În cazul în care la Fondul Proprietãţii de Stat se înregistreazã, din partea unui ofertant, o scrisoare de intenţie cu privire la achiziţia unui pachet de acţiuni emise de o societate comercialã, Fondul Proprietãţii de Stat este obligat sa întocmeascã dosarul de prezentare şi apoi sa efectueze publicitatea prevãzutã la alin. (1). Societatea comercialã este obligatã ca, în termen de cel mult 60 de zile de la solicitarea Fondului Proprietãţii de Stat, sa transmitã acestuia documentaţia necesarã."

3. Alineatele (1), (3), (4), (5) şi (6) ale articolului 5 vor avea urmãtorul cuprins:
"Art. 5. - (1) Vânzarea de acţiuni sau de active se face la preţul de piata, pe baza raportului dintre cerere şi oferta, indiferent de metoda de privatizare utilizata. Preţul de piata se referã la preţul de cumpãrare, care poate fi mai mic, egal sau mai mare decât preţul de oferta la vânzare. În cazul metodelor de privatizare pentru care Fondul Proprietãţii de Stat stabileşte în dosarul de prezentare o grila de punctaj, oferta câştigãtoare este cea care întruneşte cel mai mare punctaj. În acest caz, în contractul de vânzare-cumpãrare nu se includ clauze inferioare angajamentelor cuprinse în oferta câştigãtoare."
"(3) Preţul de oferta se formeazã în baza raportului de evaluare întocmit de Fondul Proprietãţii de Stat sau de o societate comercialã ori de o firma specializatã, dupã caz.
(4) Termenul maxim de plata a preţului convenit pentru pachetul de acţiuni vândut, de la data semnãrii contractului de vânzare-cumpãrare, este de:
- pana la 90 de zile, pentru situaţiile în care plata preţului acţiunilor se face integral;
- pana la 60 de zile, pentru plata avansului, în situaţiile în care plata se face în rate.
(5) În cazul în care Fondul Proprietãţii de Stat decide vânzarea acţiunilor pe piata de capital nationala sau internationala, prin intermediul societãţilor de valori mobiliare ori al bãncilor de investiţii, vânzarea se va face conform procedurilor adoptate de Consiliul de administraţie al Fondului Proprietãţii de Stat şi aprobate de Ministerul Privatizãrii, în baza contractelor încheiate între Fondul Proprietãţii de Stat şi societãţile de valori mobiliare sau bãncile de investiţii.
(6) Societãţilor comerciale cãrora, înainte sau dupã privatizare, li s-a eliberat certificat de atestare a dreptului de proprietate asupra terenurilor vor include valoarea terenurilor respective în capitalul social. Acţiunile aferente valorii majorate a capitalului social revin Fondului Proprietãţii de Stat, care le va oferi la vânzare actionarilor societãţii comerciale, prin negociere directa, proporţional cu cota-parte din capitalul social detinuta de aceştia. Preţul de vânzare al acţiunilor deţinute de Fondul Proprietãţii de Stat se stabileşte pe baza unui raport de evaluare. Dacã în termen de 30 de zile actionarii existenţi nu depun o oferta de cumpãrare, care sa îndeplineascã condiţiile cerute de vânzãtor, Fondul Proprietãţii de Stat va pune în vânzare pachetul de acţiuni cãtre alţi ofertanţi, prin oricare dintre metodele de privatizare, cu respectarea prezentelor norme metodologice."

4. La articolul 7 se introduce alineatul (2) cu urmãtorul cuprins:
"(2) Fac excepţie de la prevederile alin. (1) bunurile prevãzute la art. 135 alin. (4) din Constituţia României."

5. Litera f) a articolului 9 va avea urmãtorul cuprins:
"f) investitor strategic este un cumpãrãtor care achiziţioneazã mai mult de 50% din acţiunile cu drept de vot emise de o societate comercialã la care statul este acţionar, care se angajeazã sa menţinã obiectul principal de activitate o perioada determinata şi se angajeazã ferm sa investeasca în societatea comercialã pentru menţinerea competitivitatii acesteia;
- investitorul cu poziţie de control este un cumpãrãtor care achiziţioneazã cel puţin o treime din acţiunile cu drept de vot emise de o societate comercialã la care statul este acţionar;
- investitor de portofoliu este un cumpãrãtor care cumpara acţiuni cu drept de vot emise de o societate comercialã la care statul este acţionar, de pe pieţele organizate de valori mobiliare, prin intermediul unei instituţii abilitate de cãtre Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare;"

6. Litera l) a articolului 9 va avea urmãtorul cuprins:
"l) obligaţii de mediu de tip A sunt acele raspunderi care identifica obligaţiile de mediu cunoscute în momentul vânzãrii, legate atât de daunele din trecut, cat şi de cele viitoare, cu respectarea legislaţiei. Acestea se trateazã prin specificarea, în documentele de oferta şi în contractul de vânzare-cumpãrare, a unor obiective de mediu minim acceptate, ale cãror costuri şi responsabilitãţi trebuie asumate integral de cumpãrãtor, inclusiv programul aferent de investiţii pentru mediu;"

7. Litera m) a articolului 9 va avea urmãtorul cuprins:
"m) obligaţii de mediu de tip B sunt acele raspunderi care identifica surse potenţiale de obligaţii de mediu, de protecţie a muncii şi de sãnãtate, ale cãror costuri nu sunt cunoscute cu precizie în momentul vânzãrii şi care depind de cadrul legislativ viitor, de comportamentul terţilor sau de informaţiile disponibile în viitor;"

8. Alineatul (1) al articolului 22 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 22. - (1) Vânzãtorul este obligat sa publice anunţul publicitar pentru vânzarea de acţiuni într-un cotidian central de mare tiraj, într-un cotidian local, precum şi prin INTERNET sau prin alt sistem electronic, cu cel puţin 15 zile, dar nu mai mult de 90 de zile, înainte de data stabilitã pentru depunerea ofertelor."

9. Alineatul (1) al articolului 26 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 26. - (1) Garanţiile de participare la negocierea directa, indiferent de modul de constituire, se restituie fãrã nici un fel de reţineri, în termen de cel mult 7 zile lucrãtoare de la data semnãrii procesului-verbal prin care a fost desemnatã cea mai buna oferta, cu excepţia garanţiei ofertantului cu care se încheie contractul de vânzare-cumpãrare."

10. Articolul 29 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 29. - Negocierile directe se vor desfasura pe baza grilei de punctaj a ofertelor, aprobatã de Consiliul de administraţie al Fondului Proprietãţii de Stat sau, dupã caz, de cãtre comitetele de direcţie ale sucursalelor teritoriale. Negocierile directe se pot desfasura în mai multe etape, în limitele mandatului acordat comisiilor de negociere."

11. Alineatul (1) al articolului 32 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 32. - În baza concluziilor incluse în procesul-verbal, vânzãtorul încheie cu ofertantul care a prezentat şi a menţinut cea mai buna oferta contractul de vânzare-cumpãrare de acţiuni, într-un termen cuprins între 5 şi 30 de zile calendaristice de la data semnãrii procesului-verbal."

12. Alineatul (1) al articolului 39 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 39. - (1) Vânzãtorul este obligat sa publice anunţul publicitar într-un cotidian central de mare tiraj, într-un cotidian local, precum şi prin INTERNET sau prin alt sistem electronic, cu cel puţin 15 zile calendaristice, dar nu mai mult de 90 de zile, înainte de data ţinerii licitaţiei."

13. Alineatul (1) al articolului 47 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 47. - (1) Garanţiile de participare la licitaţie se restituie fãrã nici un fel de reţineri, în termen de cel mult 7 zile lucrãtoare de la data licitaţiei, cu excepţia garanţiei participantului care şi-a adjudecat acţiunile licitate. Pentru acesta, garanţia de participare depusa se retine şi se deduce din suma datoratã pentru achiziţionarea acţiunilor adjudecate."

14. Alineatul (2) al articolului 50 va avea urmãtorul cuprins:
"(2) În situaţia în care se prezintã un singur ofertant, licitaţia nu se mai desfãşoarã, caz în care ofertantul poate fi declarat adjudecatar, numai dacã accepta preţul de oferta. În caz contrar, vânzãtorul poate organiza o alta licitaţie sau poate schimba metoda de privatizare pentru societatea comercialã, cu respectarea condiţiilor de publicitate din prezentele norme metodologice."

15. Litera c) a alineatului (1) al articolului 62 va avea urmãtorul cuprins:
"c) preţul de cumpãrare cel puţin egal cu preţul de oferta la vânzare, modalitatea de plata, avansul iniţial şi eşalonarea ratelor, dupã caz;"

16. Alineatul (1) al articolului 81 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 81. - (1) Societãţile comerciale care au în derulare contracte de locatie de gestiune, închiriere sau asociere în participaţiune, încheiate fie în temeiul art. 33 şi 34 din Legea nr. 15/1990, fie în temeiul art. 251-256 din Codul comercial, fie în ambele temeiuri pot vinde, prin negociere directa cu locatarii sau asociaţii, activele pe care aceştia le utilizeazã, în situaţiile în care ei au efectuat investiţii în valoare de minimum 10% din valoarea activului. Prin lucrãri de investiţii, în sensul prezentelor norme metodologice, se înţelege orice lucrãri, altele decât lucrãrile de întreţinere sau dotãrile obligatorii de funcţionare."

17. Alineatul (1) al articolului 89 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 89. - (1) Societãţile comerciale care au în derulare contracte de locatie de gestiune, închiriere sau asociere în participaţiune, conform art. 81 alin. (1), pot încheia prin novatie, potrivit art. 1.128-1.137 din Codul civil, contracte de leasing imobiliar cu clauza irevocabilã de vânzare, prin negociere directa cu locatarii sau asociaţii, în situaţiile în care aceştia au efectuat investiţii în activele pe care le utilizeazã, în valoare de minimum 10% din valoarea activului. În acest caz, din preţul de vânzare se scade valoarea investiţiilor efectuate sau în curs, pe baza de raport de evaluare acceptat de pãrţi."

18. Litera b) a alineatului (1) al articolului 97 va avea urmãtorul cuprins:
"b) pentru societãţile comerciale ale cãror acţiuni se vand prin alte metode de privatizare, preţul de oferta este stabilit de raportul de evaluare, elaborat prin utilizarea metodelor de evaluare consacrate în practica internationala sau, dupã caz, prin raport de evaluare simplificat."

19. Alineatul (2) al articolului 97 se abroga.

20. La articolul 101, dupã litera b) se introduce litera c) cu urmãtorul cuprins:
"c) lichidatorului, pentru activele care se încadreazã în prevederile art. 100 lit. b);"

21. Articolul 102 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 102. - În situaţiile în care, prin transferul drepturilor de proprietate asupra unui pachet de acţiuni, societãţii comerciale îi revin în sarcina obligaţii de conformare cu cerinţele pentru protecţia mediului, Fondul Proprietãţii de Stat are obligaţia de a include atât în dosarul de prezentare, cat şi în contractul de vânzare-cumpãrare obiectivele de mediu minim acceptate, stabilite în aplicarea procedurii din prezentul titlu. Aceeaşi obligaţie revine şi societãţii comerciale în cazul în care aceasta vinde active potrivit art. 100 lit. b)."

22. Articolul 104 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 104. - La declanşarea procedurii de mediu, consiliul de administraţie sau, dupã caz, administratorul unic al societãţii comerciale care se privatizeazã sau care vinde un activ şi lichidatorul, în cazul societãţilor comerciale care se lichideazã administrativ, au obligaţia sa asigure întocmirea unui bilanţ de mediu Nivel 0 şi sa-l predea autoritãţii de mediu competente în termen de 3 zile lucrãtoare de la data primirii comunicãrii transmise în acest sens de cãtre Fondul Proprietãţii de Stat."

23. Articolul 105 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 105. - Autoritatea de mediu competenta are obligaţia de a evalua bilanţul de mediu Nivel 0, de a completa situaţia autorizãrii şi conformarii şi de a stabili obiectivele de mediu minim acceptate, conform modelului prezentat în anexa nr. 1.2 A la prezentele norme metodologice. Autoritatea de mediu competenta transmite vânzãtorului, în termen de 5 zile lucrãtoare de la primirea acestuia, bilanţul de mediu Nivel O şi anexele astfel completate."

24. Articolul 106 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 106. - (1) Dacã autoritatea de mediu competenta, care a verificat bilanţul de mediu Nivel 0, considera ca informaţiile deţinute nu sunt suficiente pentru clarificarea obiectivelor de mediu minim acceptate, vânzãtorul poate decide continuarea procedurii cu executarea unui bilanţ de mediu Nivel I şi/sau Nivel II.
(2) O copie de pe raportul la bilanţul de mediu Nivel I şi/sau Nivel II se transmite de cãtre societatea comercialã autoritãţii de mediu competente în termen de 3 zile lucrãtoare de la întocmirea acestuia.
(3) Pe baza informaţiilor cuprinse în raportul la bilanţul de mediu Nivel I sau Nivel II şi a informaţiilor proprii, autoritatea de mediu competenta stabileşte şi transmite vânzãtorului obiectivele de mediu minim acceptate, în forma definitiva, şi, dacã este cazul, obligaţiile de mediu de tip B, în termen de cel mult 10 zile lucrãtoare de la primirea raportului la bilanţul de mediu."

25. Articolul 107 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 107. - (1) Obiectivele de mediu minim acceptate conţin mãsuri pentru reducerea efectelor prezente şi viitoare ale activitãţilor existente la declanşarea procedurii de mediu şi mãsuri pentru remedierea efectelor asupra mediului ale activitãţilor anterioare declansarii procedurii de mediu. Obiectivele de mediu minim acceptate se prezintã conform modelului prezentat în anexa nr. 1.2 A la prezentele norme metodologice.
(2) Obiectivele de mediu minim acceptate vor preciza atât cerinţele de mediu pe termen lung, cat şi mãsurile imediate ce trebuie întreprinse în scopul protecţiei mediului.
(3) La stabilirea obiectivelor de mediu minim acceptate în baza bilanţului de mediu, indiferent de nivelul acestuia, se pot stabili, adiţional, obligaţii de mediu de tip B."

26. Articolul 108 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 108. - Bilanţurile de mediu Nivel I sau Nivel II vor fi executate de cãtre experţi atestaţi de cãtre Ministerul Apelor, Pãdurilor şi Protecţiei Mediului, selectaţi prin licitaţie publica. Regulamentul de organizare şi desfãşurare a licitaţie publice se aproba prin ordin al ministrului privatizãrii."

27. Articolul 112 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 112. - Pentru situaţiile în care se declanseaza procedura prevãzutã în prezentul titlu, în dosarul de prezentare se vor include bilanţul de mediu Nivel 0 şi, dupã caz, rapoartele la bilanţurile de mediu Nivel I şi Nivel II, precum şi obiectivele de mediu minim acceptate. De asemenea, se vor include, dupã caz, obligaţiile de mediu de tip B constatate şi pasivele legate de mediu, identificate în afarã bilanţului contabil."

28. Articolul 115 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 115. - (1) Pentru garantarea îndeplinirii obiectivelor de mediu minim acceptate, cuprinse în contractul de vânzare-cumpãrare, care necesita investiţii, Fondul Proprietãţii de Stat va negocia cu cumpãrãtorul volumul de investiţii pentru acoperirea acestora şi penalitãţile aplicate cumpãrãtorului în cazul nerealizarii, totale sau parţiale, a lucrãrilor de investiţii pentru mediu.
(2) Pentru îndeplinirea obiectivelor de mediu minim acceptate, neacoperite prin programul de investiţii de mediu aferent, şi a obligaţiilor de mediu de tip B, altele decât cele privind remedierea calitãţii solului şi a apelor subterane, finanţate conform <>art. 9 alin. (4) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 88/1997 privind privatizarea societãţilor comerciale, aprobatã prin Legea nr. 44/1998, cuprinse în contractul de vânzare-cumpãrare, Fondul Proprietãţii de Stat şi cumpãrãtorul pot conveni constituirea unui depozit, denumit cont pentru garanţii de mediu. Contul pentru garanţii de mediu, purtãtor de dobanda, se deschide la o banca stabilitã de Fondul Proprietãţii de Stat şi este debitat de cãtre cumpãrãtor."

29. Litera d) a articolului 116 va avea urmãtorul cuprins:
"d) durata de utilizare a contului, specificatã pentru fiecare obligaţie de mediu;"

30. La articolul 116, dupã litera e) se introduce litera f) cu urmãtorul cuprins:
"f) valoarea procentualã a cheltuielilor, care poate fi restituitã din suma prevãzutã pentru fiecare obligaţie de mediu."

31. Alineatul (1) al articolului 117 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 117. - (1) Pe mãsura îndeplinirii obligaţiilor de mediu acoperite de contul pentru garanţii de mediu, sumele corespunzãtoare fiecãrei categorii de obligaţii îndeplinite se restituie, conform prevederilor contractuale. Cererea de restituire se întocmeşte de cumpãrãtor sau de cãtre reprezentantul autorizat al acestuia şi se depune la Fondul Proprietãţii de Stat. La cerere se va anexa confirmarea rezultatelor obţinute dupã executarea activitãţilor acoperite de sumele cuprinse în contul de garanţii de mediu. Modalitatea de confirmare a rezultatelor se stabileşte în contractul de vânzare-cumpãrare şi poate include acordarea de asistenta de specialitate de cãtre autoritãţile competente. Sumele rãmase nerestituite la sfârşitul perioadei pentru care a fost constituit contul pentru garanţii de mediu se restituie în conformitate cu prevederile contractuale."

32. Articolul 119 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 119. - Obiectivele de mediu minim acceptate şi obligaţiile de mediu de tip B nu pot fi transferate de cumpãrãtor altei persoane fizice sau juridice, fãrã consimţãmântul Fondului Proprietãţii de Stat."

33. Litera f) a articolului 126 va avea urmãtorul cuprins:
"f) nerespectarea de cãtre vânzãtor, din motive imputabile acestuia, a termenului prevãzut la art. 62 alin. (2) şi la art. 92 alin. (1), pentru semnarea contractelor de vânzare-cumpãrare;"

34. La articolul 126, dupã litera n) se introduc literele o) şi p) cu urmãtorul cuprins:
"o) nerespectarea de cãtre societãţile comerciale a obligaţiilor privind înştiinţarea Fondului Proprietãţii de Stat şi cererea de înscriere de menţiuni în registrul comerţului, prevãzute la art. 5 alin. (6);
p) nerespectarea de cãtre societatea comercialã a termenelor prevãzute la art. 4 alin. (4) şi la art. 5 alin. (6)."

35. Ultima liniuta de la alineatul (1) al articolului 127 va avea urmãtorul cuprins:
"- cele de la lit. b), j), k), l), m), o) şi p), potrivit prevederilor <>art. 33 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 88/1997 , aprobatã prin Legea nr. 44/1998."

ART. 2
Anexa nr. 2 la <>Hotãrârea Guvernului nr. 55/1998 se modifica şi se completeazã dupã cum urmeazã:

1. Litera c) a articolului 11 va avea urmãtorul cuprins:
"c) aproba, pe criterii de eficienta şi costuri, înfiinţarea de direcţii teritoriale judeţene şi sucursale teritoriale în ţara sau de reprezentante în strãinãtate, structura organizatoricã a acestora şi statul de funcţii;"

2. Litera l) a articolului 11 va avea urmãtorul cuprins:
"l) aproba negocierea şi vânzarea la preţul de piata, în baza raportului dintre cerere şi oferta, a acţiunilor emise de societãţile comerciale mari, incluse în programul anual de privatizare aprobat de Guvern;"

3. Litera m) a articolului 11 se abroga.

4. Alineatul (3) al articolului 12 va avea urmãtorul cuprins:
"(3) Preşedintele consiliului de administraţie poate delega comitetului de direcţie sau directorului general executiv o parte dintre atribuţiile sale. De asemenea, preşedintele consiliului de administraţie îl poate mandata pe directorul general executiv sa reprezinte Fondul Proprietãţii de Stat în relaţiile cu persoane fizice sau cu persoane juridice, în fata instanţelor judecãtoreşti sau arbitrale, precum şi pentru angajarea instituţiei în acte comerciale."

5. Dupã articolul 13 se introduce articolul 13^1 cu urmãtorul cuprins:
"Art. 13^1. - (1) Comitetul de direcţie al Fondului Proprietãţii de Stat este compus din directorul general executiv şi şefii de departamente.
(2) Comitetul de direcţie se întruneşte ori de câte ori este necesar şi adopta hotãrâri prin consens.
(3) Comitetul de direcţie are urmãtoarele atribuţii:
a) elaboreazã proiectul programului anual minimal de privatizare şi al bugetului de venituri şi cheltuieli, raportul anual de activitate şi raportul privind execuţia bugetarã şi le prezintã consiliului de administraţie;
b) aproba negocierea şi vânzarea la preţul de piata, în baza raportului dintre cerere şi oferta, a acţiunilor emise de societãţile comerciale mici şi mijlocii incluse în programul anual de privatizare aprobat de Guvern;
c) dispune sau avizeazã publicarea în presa scrisã sau în sistem electronic, pe plan intern sau internaţional, a anunţurilor de vânzare a acţiunilor deţinute de societãţile comerciale care se privatizeazã;
d) exercita orice alte atribuţii care îi sunt delegate de consiliul de administraţie."

6. Articolul 14 litera a) se abroga.

7. Alineatele (1) şi (2) ale articolului 17 vor avea urmãtorul cuprins:
"Art. 17. - (1) Pentru desfãşurarea activitãţii pe principiul descentralizãrii, Fondul Proprietãţii de Stat are sucursale teritoriale şi direcţii teritoriale judeţene, a cãror conducere este asigurata de un comitet de direcţie format din 3 membri.
(2) Membrii comitetului de direcţie al sucursalei teritoriale sau al direcţiei teritoriale judeţene sunt numiţi sau, dupã caz, revocaţi de preşedintele Consiliului de administraţie al Fondului Proprietãţii de Stat. Durata exercitãrii funcţiei se stabileşte prin decizia de numire."

ART. 3
<>Hotãrârea Guvernului nr. 55/1998 pentru aprobarea Normelor metodologice privind privatizarea societãţilor comerciale şi vânzarea de active, precum şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare a Fondului Proprietãţii de Stat, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 66 din 12 februarie 1998, cu modificãrile şi completãrile aduse prin prezenta hotãrâre, se va republica în Monitorul Oficial al României, dându-se textelor o noua numerotare.

PRIM-MINISTRU
RADU VASILE

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul privatizãrii,
Sorin Dimitriu

Ministrul finanţelor,
Daniel Daianu

p. Ministrul reformei,
preşedintele Consiliului
pentru Reforma,
Adrian Ciocanea,
secretar de stat

----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016