Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Guvernul României hotărăşte: ART. 1 În scopul adaptării capacităţilor de transport la cerinţele prezente, se aprobă scoaterea din funcţiune şi valorificarea, de către Regia Autonomă "Societatea Naţională a Căilor Ferate Române", a materialului rulant excedentar amortizat şi neamortizat integral, prevăzut în anexa la prezenta hotărâre, în condiţiile menţinerii traficului feroviar la nivelul solicitărilor. ART. 2 Se va constitui o comisie tehnică centrală, condusă de secretarul de stat din cadrul Ministerului Transporturilor care coordonează activitatea Regiei Autonome "Societatea Naţională a Căilor Ferate Române", cu sarcina de a urmări şi coordona întreaga activitate de scoatere din funcţiune şi de valorificare a materialului rulant excedentar. Componenţa comisiei va fi stabilită prin ordin al ministrului transporturilor. La nivelul fiecărei regionale de cale ferată, inclusiv al Direcţiei căi ferate Port Constanţa, prin dispoziţie a preşedintelui Regiei Autonome "Societatea Naţională a Căilor Ferate Române" se vor constitui comisii de evaluare şi de valorificare a materialului rulant excedentar, care vor proceda la scoaterea din funcţiune şi la valorificarea acestuia, cu avizul Consiliului de administraţie al Regiei Autonome "Societatea Naţionala a Căilor Ferate Române" şi cu aprobarea Ministerului Transporturilor. ART. 3 Consiliul de administraţie al Regiei Autonome "Societatea Naţionala a Căilor Ferate Române" va valorifica materialul rulant excedentar prin vânzarea pe piaţa internă către unităţi din cadrul industriei metalurgice. Valorificarea materialului rulant excedentar, amortizat şi neamortizat integral, se va face prin licitaţie publică, în condiţiile legii. Materialul rulant excedentar valorificat nu poate fi exportat. ART. 4 Condiţiile de livrare şi de calitate se vor negocia între agenţii economici interesaţi, care pot conveni preţuri interne diferite faţă de cele în vigoare, având în vedere raportul existent pe piaţa mondială între preţurile produselor metalurgice şi, respectiv, ale materialelor refolosibile. PRIM - MINISTRU NICOLAE VĂCĂROIU Contrasemnează: --------------- Ministrul transporturilor, Aurel Novac Ministrul industriilor, Dumitru Popescu Ministru de stat, ministrul finanţelor, Florin Georgescu Bucureşti, 26 mai 1995. Nr. 345. ANEXĂ MATERIALUL RULANT EXCEDENTAR care se scoate din funcţiune şi se valorifică de către Regia Autonomă "Societatea Naţională a Căilor Ferate Române"
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Denumirea materialului rulant U.M.
crt. care se scoate din funcţiune şi se valorifică (buc.)
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
I. Locomotive şi automotoare
1. Locomotive cu abur 994
2. Automotoare 79
3. Locomotive Diesel-hidraulice 1.250 CP 295
4. Locomotive Diesel-hidraulice 700 CP 74
5. Locomotive Diesel-hidraulice 450 CP 28
6. Locomotive Diesel-electrice 2.100 CP 600
7. Locomotive Diesel-electrice de 3.000 şi 4.000 CP 53
8. Locomotive electrice de 3.400 KW şi 5.100 KW 165
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL I: 2.288
din care, neamortizate: 1.483
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
II. Vagoane marfă
9. Vagoane acoperite tip G şi H 8.625
10. Vagoane platformă tip K, L, R, S 14.266
11. Vagoane descoperite tip E, F 26.113
12. Vagoane specializate tip Z, U, I 7.977
13. Vagoane speciale tip US şi W 99
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL II: 57.000
din care, neamortizate: 48.132
amortizate: 8.868
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
----------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.