Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 345 din 26 mai 1995  privind aprobarea scoaterii din functiune si a valorificarii, de catre Regia Autonoma Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 345 din 26 mai 1995 privind aprobarea scoaterii din functiune si a valorificarii, de catre Regia Autonoma "Societatea Nationala a Cailor Ferate Romane", a materialului rulant excedentar

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 114 din 6 iunie 1995

    Guvernul României hotărăşte:

    ART. 1
    În scopul adaptării capacităţilor de transport la cerinţele prezente, se aprobă scoaterea din funcţiune şi valorificarea, de către Regia Autonomă "Societatea Naţională a Căilor Ferate Române", a materialului rulant excedentar amortizat şi neamortizat integral, prevăzut în anexa la prezenta hotărâre, în condiţiile menţinerii traficului feroviar la nivelul solicitărilor.
    ART. 2
    Se va constitui o comisie tehnică centrală, condusă de secretarul de stat din cadrul Ministerului Transporturilor care coordonează activitatea Regiei Autonome "Societatea Naţională a Căilor Ferate Române", cu sarcina de a urmări şi coordona întreaga activitate de scoatere din funcţiune şi de valorificare a materialului rulant excedentar.
    Componenţa comisiei va fi stabilită prin ordin al ministrului transporturilor.
    La nivelul fiecărei regionale de cale ferată, inclusiv al Direcţiei căi ferate Port Constanţa, prin dispoziţie a preşedintelui Regiei Autonome "Societatea Naţională a Căilor Ferate Române" se vor constitui comisii de evaluare şi de valorificare a materialului rulant excedentar, care vor proceda la scoaterea din funcţiune şi la valorificarea acestuia, cu avizul Consiliului de administraţie al Regiei Autonome "Societatea Naţionala a Căilor Ferate Române" şi cu aprobarea Ministerului Transporturilor.
    ART. 3
    Consiliul de administraţie al Regiei Autonome "Societatea Naţionala a Căilor Ferate Române" va valorifica materialul rulant excedentar prin vânzarea pe piaţa internă către unităţi din cadrul industriei metalurgice.
    Valorificarea materialului rulant excedentar, amortizat şi neamortizat integral, se va face prin licitaţie publică, în condiţiile legii.
    Materialul rulant excedentar valorificat nu poate fi exportat.
    ART. 4
    Condiţiile de livrare şi de calitate se vor negocia între agenţii economici interesaţi, care pot conveni preţuri interne diferite faţă de cele în vigoare, având în vedere raportul existent pe piaţa mondială între preţurile produselor metalurgice şi, respectiv, ale materialelor refolosibile.

                           PRIM - MINISTRU
                          NICOLAE VĂCĂROIU

                                        Contrasemnează:
                                        ---------------
                                   Ministrul transporturilor,
                                          Aurel Novac

                                     Ministrul industriilor,
                                        Dumitru Popescu

                          Ministru de stat, ministrul finanţelor,
                                       Florin Georgescu


    Bucureşti, 26 mai 1995.
    Nr. 345.


     ANEXĂ

                          MATERIALUL RULANT EXCEDENTAR
     care se scoate din funcţiune şi se valorifică de către Regia Autonomă
                  "Societatea Naţională a Căilor Ferate Române"

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Denumirea materialului rulant U.M.
crt. care se scoate din funcţiune şi se valorifică (buc.)
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
             I. Locomotive şi automotoare
 1. Locomotive cu abur 994
 2. Automotoare 79
 3. Locomotive Diesel-hidraulice 1.250 CP 295
 4. Locomotive Diesel-hidraulice 700 CP 74
 5. Locomotive Diesel-hidraulice 450 CP 28
 6. Locomotive Diesel-electrice 2.100 CP 600
 7. Locomotive Diesel-electrice de 3.000 şi 4.000 CP 53
 8. Locomotive electrice de 3.400 KW şi 5.100 KW 165
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
                        TOTAL I: 2.288
                               din care, neamortizate: 1.483
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
             II. Vagoane marfă
 9. Vagoane acoperite tip G şi H 8.625
10. Vagoane platformă tip K, L, R, S 14.266
11. Vagoane descoperite tip E, F 26.113
12. Vagoane specializate tip Z, U, I 7.977
13. Vagoane speciale tip US şi W 99
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
                        TOTAL II: 57.000
                               din care, neamortizate: 48.132
                                           amortizate: 8.868
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


                         ----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016