Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 32 din 19 ianuarie 2000  pentru aprobarea Programului de marketing si promovare turistica si a Programului de dezvoltare a produselor turistice, pentru anul 2000    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 32 din 19 ianuarie 2000 pentru aprobarea Programului de marketing si promovare turistica si a Programului de dezvoltare a produselor turistice, pentru anul 2000

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 25 din 24 ianuarie 2000
În temeiul <>art. 6 alin. 2 din Ordonanta Guvernului nr. 8/1998 privind constituirea Fondului special pentru promovarea şi dezvoltarea turismului, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

Guvernul României hotãrãşte:

ARTICOL UNIC
Se aproba Programul de marketing şi promovare turistica şi Programul de dezvoltare a produselor turistice, pentru anul 2000, prevãzute în anexele nr. 1 şi 2 care fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.

PRIM-MINISTRU
MUGUR CONSTANTIN ISARESCU

Contrasemneazã:
---------------
p. Preşedintele Autoritãţii Naţionale
pentru Turism,
Dorin Anton

Ministrul finanţelor,
Decebal Traian Remes


ANEXA 1

PROGRAMUL DE MARKETING ŞI PROMOVARE TURISTICA
pentru anul 2000

CAP. 1
Obiectivul general al programului

ART. 1
Programul de marketing şi promovare turistica, denumit în continuare program, urmãreşte promovarea României ca destinaţie de vacante şi cãlãtorii pe piata turistica interna şi internationala pentru anul 2000.

CAP. 2
Obiective specifice

ART. 2
Programul urmãreşte realizarea urmãtoarelor obiective specifice:
a) îmbunãtãţirea imaginii produsului turistic romanesc pe pieţele externe;
b) identificarea, prin studii de marketing, a celor mai eficiente cai şi mijloace de promovare a ofertei turistice româneşti şi folosirea acestora în funcţie de specificul fiecãrei pieţe externe;
c) recastigarea pieţelor turistice externe, partenere traditionale înainte de anul 1989, şi castigarea altora noi;
d) stimularea cererii turistice interne şi internaţionale pentru vacante şi cãlãtorii în România.

CAP. 3
Conţinutul programului

ART. 3
Prin program se finanţeazã:
1. acţiuni de promovare turistica specifice pe piata interna şi externa, precum: participari la manifestãri interne şi internaţionale de profil (expoziţii, burse, târguri), campanii publicitare în presa, radio, televiziune, afisaj teletext, Internet, organizarea de conferinţe de presa pentru prezentarea ofertei turistice, organizarea de vizite de documentare pentru reprezentanţi ai mass-media, creatori de opinie, agenţi tour-operatori, organizarea de seri româneşti, expoziţii gastronomice, sãptãmâni româneşti.
În anul 2000 acţiunile specifice de marketing şi promovare turistica din strãinãtate se vor desfasura pe principalele 35 de pieţe turistice solicitate de:
- ţãrile Uniunii Europene;
- tari din Europa Centrala şi de Est: Federaţia Rusa, Polonia, Republica Ceha, Republica Moldova, Ungaria, Republica Federala Iugoslavia, Croatia, Bulgaria;
- alte tari europene: Norvegia, Elvetia, Turcia, Cipru;
- tari din Asia de Vest (Israel, Iran) şi din Asia de Sud-Est (Japonia, China);
- tari din America de Nord: S.U.A., Canada;
- tari din America de Sud: Argentina, Brazilia;
2. realizarea de materiale de informare şi de promovare turistica, şi anume: tiparituri, materiale din domeniul audiovizual, obiecte de reclame/amintiri/protocol:
a) în domeniul tipariturilor:
- retiparirea de titluri de prospecte pentru promovarea turistica pe pieţele externe şi pe piata interna;
- tipãrirea de noi titluri de prospecte, ca urmare a rezultatelor cercetãrilor de marketing;
- tipãrirea de prospecte pentru "Expo-2000 Hanovra" şi "Millenium în România";
b) în domeniul materialelor destinate promovãrii şi informãrii prin mijloace audiovizuale:
- realizarea de filme pentru oferta turistica generalã şi pe segmente de piata, în funcţie de varietatea produselor turistice româneşti;
- realizarea de casete audio-video, CD-ROM, spoturi TV;
- seturi de diapozitive, postere şi panouri cu fotografii color;
c) realizarea de obiecte de reclama/amintiri/protocol specifice;
3. studii de marketing;
4. cofinantarea proiectelor de marketing şi/sau de promovare turistica, în limita bugetului de 3.100.000 mii lei.
Proiectele concrete de marketing şi promovare turistica vor fi cofinantate în proporţie de maximum 40% din valoarea fiecãruia;
5. alte acţiuni pentru susţinerea şi promovarea ofertei turistice (cheltuieli de expediţie externa/interna, concursuri cu premii, comisioane pentru agenţii, coparticipari la evenimente speciale etc.);
6. investiţii pentru deschiderea de noi birouri de promovare şi informare turistica în strãinãtate, investiţii la cele existente şi pentru desfãşurarea activitãţilor specifice programului.

CAP. 4
Plafonul şi structura programului

ART. 4
Plafonul şi structura programului finanţat din Fondul special pentru promovarea şi dezvoltarea turismului se prezintã astfel:




- mii lei -


Nr. Conţinutul % din
crt. programului Total total
-----------------------------------------------------------------------
TOTAL, 63.100.000 100,00
din care:

I. Acţiuni de promovare turistica 30.800.000 48,81
specifice pe piata interna şi externa,
din care:
1. pe piata interna 1.500.000 2,38
2. pe pieţele externe 29.300.000 46,43

II. Realizarea materialelor de 22.000.000 34,86
informare şi promovare turistica

III. Studii de marketing 1.600.000 2,54

IV. Cofinantarea proiectelor de 3.100.000 4,91
marketing şi/sau de promovare turistica:
● limita maxima de cofinantare:
40% din valoarea proiectului

V. Alte acţiuni pentru susţinerea şi 3.100.000 4,91
promovarea ofertei turistice (cheltuieli de
expediţie externa/interna, concursuri cu
premii, comisioane pentru agenţii,
coparticipari la evenimente speciale etc.)

VI. Investiţii pentru deschiderea de 2.500.000 3,97
noi birouri de promovare şi informare
turistica în strãinãtate, investiţii
la cele existente şi pentru desfãşurarea
activitãţilor specifice programului
------------------------------------------------------------------------




ANEXA 2

Programul de dezvoltare a produselor turistice pentru anul 2000

Prin prezentul program se finanţeazã:
a) în proporţie de 100%, studiile de prefezabilitate/fezabilitate/oportunitati investitionale pentru zone cu potenţial turistic natural şi cultural, parţial valorificat sau nevalorificat, şi de lansare a produselor turistice specifice;
b) proiecte de investiţii în turism prin acordarea de credite pe termen mediu, cu dobanda preferentiala egala cu rata inflaţiei, pentru proiecte de investiţii în turismul montan (pentru cabane, refugii, alte structuri turistice similare) şi în turismul rural;
c) în proporţie de 100%, programele pentru susţinerea persoanelor juridice sau fizice care organizeazã, în cadrul sistemului de formare continua, cursuri pentru personalul din turism;
d) în proporţie de 100%, programele pentru îmbunãtãţirea calitãţii serviciilor în turism şi testarea acestora;
e) în proporţie de 100%, controlul efectuat de Oficiul de Autorizare şi Control în Turism (O.A.C.T.) asupra constituirii Fondului special pentru promovarea şi dezvoltarea turismului;
f) în proporţie de 100%, cheltuielile pentru monitorizarea utilizãrii Fondului special pentru promovarea şi dezvoltarea turismului, aferente Programului anual de dezvoltare a produselor turistice;
g) în proporţie de 100%, investiţiile pentru derularea activitãţilor specifice, determinate de funcţionarea Fondului special pentru promovarea şi dezvoltarea turismului, aferente Programului anual de dezvoltare a produselor turistice.
Plafonul şi structura Programului anual de dezvoltare a produselor turistice pentru anul 2000, finanţat din Fondul special pentru promovarea şi dezvoltarea turismului, pentru formele de turism cãrora li se aplica prevederile prezentei hotãrâri sunt urmãtoarele:




- mii lei -


Nr. Conţinutul % din
crt. programului Total total
-----------------------------------------------------------------------
TOTAL, 17.000.000 100,00
din care:

I. Studii de prefezabilitate/fezabilitate/ 1.250.000 7,4
/oportunitati investitionale pentru zone cu
potenţial turistic natural şi cultural,
parţial valorificat sau nevalorificat, şi
de lansare a produselor turistice specifice

II. Acordarea de credite pe termen mediu, cu 10.000.000 58,8
dobanda preferentiala egala cu rata inflaţiei,
pentru proiecte de investiţii în turismul montan
(pentru cabane, refugii, alte structuri turistice
similare) şi în turismul rural

III. Programe pentru susţinerea persoanelor 2.000.000 11,8
juridice sau fizice care organizeazã în cadrul
sistemului de formare continua cursuri pentru
personalul din turism

IV. Programe pentru îmbunãtãţirea calitãţii 1.750.000 10,3
serviciilor turistice şi testarea acestora

V. Controlul constituirii Fondului special 1.000.000 5,9
pentru promovarea şi dezvoltarea turismului

VI. Cheltuieli pentru monitorizarea activitãţilor 500.000 2,9
specifice privind utilizarea Fondului special
pentru promovarea şi dezvoltarea turismului -
Programul anual de dezvoltare a produselor turistice

VII. Investiţii pentru derularea activitãţilor 500.000 2,9
specifice, determinate de funcţionarea Fondului
special pentru promovarea şi dezvoltarea turismului
- Programul anual de dezvoltare a produselor turistice
-----------------------------------------------------------------------



--------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016