Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 303 din 2 martie 2006  privind aprobarea Programului anual de marketing si promovare turistica si a Programului anual de dezvoltare a produselor turistice    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 303 din 2 martie 2006 privind aprobarea Programului anual de marketing si promovare turistica si a Programului anual de dezvoltare a produselor turistice

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 279 din 28 martie 2006
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al <>art. 6 şi 7 din Ordonanţa Guvernului nr. 8/1998 privind constituirea Fondului special pentru promovarea şi dezvoltarea turismului, aprobat cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 23/2000 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
Se aprobã Programul anual de marketing şi promovare turisticã şi Programul anual de dezvoltare a produselor turistice, prevãzute în anexele nr. 1 şi 2 care fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 2
Programele prevãzute la art. 1 se finanţeazã din bugetul Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului în limita fondurilor aprobate pentru Autoritatea Naţionalã pentru Turism, anual, cu aceastã destinaţie.

PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul transporturilor,
construcţiilor şi turismului,
Gheorghe Dobre

Ministrul finanţelor publice,
Sebastian Teodor Gheorghe Vlãdescu

Bucureşti, 2 martie 2006.
Nr. 303.

ANEXA 1

PROGRAMUL ANUAL
de marketing şi promovare turisticã

CAP. I
Obiectivul general al programului

ART. 1
Programul anual de marketing şi promovare turisticã urmãreşte promovarea produselor turistice din România pe piaţa internã şi pe principalele pieţe turistice din strãinãtate.

CAP. II
Obiective specifice

ART. 2
Programul anual de marketing şi promovare turisticã urmãreşte realizarea urmãtoarelor obiective:
a) desfãşurarea de activitãţi de comunicare integratã de marketing în scopul îmbunãtãţirii imaginii României din punct de vedere turistic pe piaţa internã şi internaţionalã;
b) promovarea produselor turistice din România în scopul creşterii circulaţiei turistice interne şi internaţionale;
c) promovarea produselor turistice în funcţie de interesul specific fiecãrei pieţe.

CAP. III
Conţinutul programului şi modalitãţi de finanţare

ART. 3
Prin Programul anual de marketing şi promovare turisticã se finanţeazã în proporţie de 100% urmãtoarele:
A. Realizarea - creaţie şi execuţie, achiziţionarea şi distribuţia materialelor de promovare şi informare turisticã:
a) în domeniul tipãriturilor:
- tipãrirea de broşuri, pliante, afişe, bannere, panouri, alte prospecte ce au ca scop promovarea turisticã a României pe piaţa internã şi internaţionalã;
b) în domeniul materialelor destinate promovãrii şi informãrii prin mijloace audiovizuale:
- filme de promovare a ofertei turistice generale, pe zone şi pe produse turistice;
- CD-ROM-uri, DVD-uri, spoturi audio, video;
- diapozitive, fotografii, postere;
c) obiecte specifice de reclamã/protocol.
B. Acţiunile de promovare turisticã specifice pe piaţa internã şi internaţionalã:
a) participãri la manifestãri interne şi internaţionale (târguri şi expoziţii);
b) activitãţi specifice de relaţii publice;
c) organizarea de vizite de documentare pentru reprezentanţi mass-media, agenţi, tour-operatori şi alţi creatori de opinie din strãinãtate;
d) organizarea de evenimente pentru promovarea ofertei turistice româneşti;
e) organizarea de acţiuni itinerante de promovare (road-show-uri) în strãinãtate;
f) alte acţiuni specifice de promovare.
C. Campanii de publicitate în ţarã şi strãinãtate:
a) publicitate în mass-media: presa scrisã ce se adreseazã publicului şi specialiştilor, radio, TV paneuropene, naţionale şi locale;
b) publicitate la târguri (catalogul manifestãrii, panouri outdoor şi indoor, bannere, ecrane);
c) mailing;
d) publicitate exterioarã: panouri outdoor, promovare pe ecrane video, promovare pe mijloace de transport;
e) alte campanii de publicitate specifice.
D. Realizarea, întreţinerea şi modernizarea site-urilor Autoritãţii Naţionale pentru Turism şi ale birourilor de promovare şi informare turisticã din strãinãtate.
ART. 4
(1) Prin prezentul program se cofinanţeazã proiectele de promovare a ofertei turistice româneşti în proporţie de maximum 50%.
(2) Pot fi cofinanţate prin acest program în proporţie de maximum 50% şi tipãrituri, site-uri, realizarea de CD-uri şi DVD-uri, pagini de turism, emisiuni de turism, filme de turism, materiale audiovideo, cataloage, ghiduri, albume, alte acţiuni de promovare a ofertei turistice.

ANEXA 2

PROGRAMUL ANUAL
de dezvoltare a produselor turistice

CAP. I
Obiectivul general al programului

ART. 1
Programul anual de dezvoltare a produselor turistice urmãreşte dezvoltarea durabilã a turismului din România.

CAP. II
Obiective specifice

ART. 2
Programul anual de dezvoltare a produselor turistice urmãreşte realizarea urmãtoarelor obiective:
a) elaborarea strategiilor de dezvoltare a turismului;
b) dezvoltarea produselor turistice;
c) susţinerea proiectelor de investiţii în turism;
d) creşterea calitãţii serviciilor în turism;
e) susţinerea învãţãmântului turistic şi a pregãtirii profesionale de specialitate prin sistemul de formare profesionalã a adulţilor.

CAP. III
Conţinutul programului şi modalitãţi de finanţare

ART. 3
Prin Programul anual de dezvoltare a produselor turistice se finanţeazã în proporţie de 100%:
a) studiile privind dezvoltarea turismului şi conjunctura pieţei turistice interne şi internaţionale (produse turistice, regiuni, tendinţe pe piaţa internã şi internaţionalã);
b) programele de educare şi dezvoltare a turismului durabil;
c) dezvoltarea softului şi a domeniului Internet aferente activitãţii de autorizare, licenţiere, omologare şi controlul activitãţii turistice;
d) realizarea ghidurilor privind activitatea de clasificare, licenţiere, omologare, atestare în turism şi a legislaţiei din domeniul turismului.
ART. 4
Prin Programul anual de dezvoltare a produselor turistice se cofinanţeazã în proporţie de maximum 50%:
a) programe de formare profesionalã a adulţilor din sectorul turistic şi din domeniul învãţãmântului turistic;
b) programele pentru îmbunãtãţirea calitãţii serviciilor în turism.
------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016