Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 3 din 24 septembrie 2008  privind modificarea si completarea Regulamentului de organizare si functionare a Autoritatii Electorale Permanente    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 3 din 24 septembrie 2008 privind modificarea si completarea Regulamentului de organizare si functionare a Autoritatii Electorale Permanente

EMITENT: BIROURILE PERMANENTE ALE CAMEREI DEPUTATILOR SI SENATULUI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 673 din 30 septembrie 2008

În temeiul prevederilor <>art. 64 alin. (2) din Legea nr. 35/2008 pentru alegerea Camerei Deputaţilor şi a Senatului şi pentru modificarea şi completarea <>Legii nr. 67/2004 pentru alegerea autoritãţilor administraţiei publice locale, a <>Legii administraţiei publice locale nr. 215/2001 şi a <>Legii nr. 393/2004 privind Statutul aleşilor locali, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale <>art. 51 din Legea nr. 334/2006 privind finanţarea activitãţii partidelor politice şi a campaniilor electorale, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

birourile permanente ale Camerei Deputaţilor şi Senatului adoptã prezenta hotãrâre.

ART. I
Regulamentul de organizare şi funcţionare a Autoritãţii Electorale Permanente, aprobat prin <>Hotãrârea birourilor permanente ale Camerei Deputaţilor şi Senatului nr. 2/2007 , publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 196 din 21 martie 2007, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. La articolul 1, alineatul (2) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(2) Autoritatea Electoralã Permanentã, denumitã în continuare Autoritate, are sediul în municipiul Bucureşti."
2. La articolul 2, alineatul (2) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(2) Autoritatea asigurã aplicarea unitarã, la nivel naţional, în intervalul dintre douã perioade electorale, a dispoziţiilor legale privind organizarea alegerilor şi a altor consultãri electorale cu caracter naţional sau local; administreazã registrul naţional al secţiilor de votare; întocmeşte şi actualizeazã registrul electoral; urmãreşte şi sprijinã dotarea secţiilor de votare cu logisticã modernã, necesarã procesului electoral; pregãteşte specialişti în materie electoralã; asigurã popularizarea şi cunoaşterea de cãtre alegãtori a procedurilor electorale specifice; stabileşte subvenţiile de la bugetul de stat cuvenite fiecãrui partid politic; exercitã controlul cu privire la finanţarea partidelor politice şi a campaniilor electorale."
3. La articolul 4, dupã alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (2^1), cu urmãtorul cuprins:
"(2^1) Compartimentele de specialitate ale Autoritãţii prezintã rapoarte trimestriale de activitate conducerii Autoritãţii; acestea se dezbat şi se aprobã de Colegiul consultativ. Cu 30 de zile înainte de data fiecãrui scrutin, Direcţia logisticã electoralã şi Direcţia îndrumare, control şi coordonarea filialelor prezintã conducerii Autoritãţii un raport privind activitatea de îndrumare, control şi constatare a neajunsurilor privind dotarea cu logisticã electoralã."
4. La articolul 4, alineatul (3) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(3) În perioadele electorale, o parte a personalului aparatului central al Autoritãţii, al filialelor şi al birourilor Autoritãţii îşi desfãşoarã activitatea la birourile electorale în calitate de membri şi, dupã caz, de personal tehnic auxiliar, potrivit legii şi repartizãrii fãcute prin ordin al preşedintelui Autoritãţii."
5. La articolul 11 alineatul (2), literele a) şi h) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"a) coordoneazã buna funcţionare a Secretariatului general şi a activitãţilor cu caracter tehnico-organizatoric din cadrul Autoritãţii;
.......................................................................
h) poate îndeplini atribuţiile de ordonator principal de credite, potrivit delegãrii date, prin ordin, de preşedinte."
6. Articolul 12 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 12. - Aparatul propriu al Autoritãţii are urmãtoarea structurã organizatoricã:
a) în cadrul aparatului central:
1. cabinetele demnitarilor;
2. Biroul de audit public intern;
3. Secretariatul general (la nivel de serviciu);
4. Departamentul de control al finanţãrii partidelor politice şi a campaniilor electorale;
5. Direcţia logisticã electoralã;
6. Direcţia legislaţie şi legãtura cu Parlamentul;
7. Direcţia studii, documentare şi monitorizarea procesului electoral;
8. Direcţia îndrumare, control şi coordonarea filialelor;
9. Direcţia buget-finanţe, contabilitate şi resurse umane;
10. Serviciul relaţii externe;
11. Direcţia informaticã;
12. Serviciul alocare subvenţii;
13. Serviciul comunicare şi relaţii publice;
14. Serviciul relaţii de protocol şi administrativ;
15. Biroul juridic-contencios;
15^1. Biroul achiziţii publice;
b) în teritoriu:
16. filiale şi birouri."
7. La articolul 13, alineatul (4) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(4) Autoritatea are, potrivit legii, filiale în fiecare dintre regiunile de dezvoltare şi birouri în fiecare judeţ în care nu funcţioneazã filiale. Arondarea judeţelor şi a municipiului Bucureşti la filiale este prevãzutã în anexa nr. 2. Judeţele în care se constituie birouri sunt prevãzute în anexa nr. 3."
8. La articolul 17, alineatul (2) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(2) Secretariatul general îndeplineşte orice alte atribuţii prevãzute de prezentul regulament, încredinţate de secretarul general sau de preşedintele Autoritãţii."
9. La articolul 20 alineatul (1), dupã litera b) se introduc trei noi litere, literele b^1), b^2) şi b^3), cu urmãtorul cuprins:
"b^1) administreazã registrul secţiilor de votare cuprinzând delimitarea şi numerotarea secţiilor de votare de pe teritoriul României, potrivit legii;
b^2) sprijinã Direcţia informaticã în vederea actualizãrii delimitãrii colegiilor uninominale constituite pentru alegerea Camerei Deputaţilor şi a Senatului;
b^3) ţine evidenţa comunelor, oraşelor, municipiilor, sectoarelor municipiului Bucureşti, precum şi a judeţelor în care sunt vacante posturile de primar, de preşedinte al consiliului judeţean sau în care au fost dizolvate consiliile locale sau consiliile judeţene; ţine evidenţa locurilor vacante de deputat sau senator; colaboreazã cu Direcţia legislaţie şi legãtura cu Parlamentul la elaborarea propunerilor privind stabilirea datei de organizare şi desfãşurare a alegerilor parţiale;".
10. La articolul 20 alineatul (1), literele c), d) şi j) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"c) elaboreazã propuneri privind logistica electoralã; urmãreşte şi controleazã modul de realizare a acestora de cãtre autoritãţile administraţiei publice locale, precum şi de pãstrare a cabinelor de vot, a urnelor şi a recipientelor pentru transportul buletinelor de vot în condiţii corespunzãtoare pentru a putea fi utilizate în mod repetat;
d) asigurã evidenţa la nivel naţional a neajunsurilor privind dotarea cu logisticã; centralizeazã la nivel naţional propunerile şi incidentele privitoare la funcţionarea logisticii informatizate, precum şi propunerile privitoare la o mai bunã organizare şi desfãşurare a alegerilor; asigurã elaborarea unor proiecte-tip pentru logistica necesarã derulãrii votãrii; urmãreşte aplicarea şi respectarea acestora de cãtre autoritãţile administraţiei publice locale;
..........................................................................
j) elaboreazã şi deruleazã programe de formare în domeniul logisticii; realizeazã studii şi analize privind finanţarea procesului electoral şi asigurarea logisticii electorale."
11. La articolul 21 alineatul (1), literele h), j) şi m) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"h) colaboreazã cu Direcţia studii, documentare şi monitorizarea procesului electoral pentru elaborarea programelor de formare în domeniul legislaţiei electorale;
........................................................................
j) colaboreazã cu Direcţia logisticã electoralã în vederea formulãrii proiectelor de hotãrâri ale Guvernului pentru stabilirea datei de organizare şi desfãşurare a alegerilor parţiale;
........................................................................
m) participã la prezentarea şi susţinerea proiectelor de legi în materie electoralã în plenul celor douã Camere ale Parlamentului; urmãreşte ordinea de zi a comisiilor de specialitate ale celor douã Camere ale Parlamentului; formuleazã proiectele de rãspuns la interpelãrile şi întrebãrile adresate preşedintelui Autoritãţii de cãtre parlamentari."
12. La articolul 21 alineatul (1), litera k) se abrogã.
13. La articolul 22 alineatul (1), literele a) şi e) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"a) elaboreazã, la încheierea alegerilor pentru Camera Deputaţilor şi Senat, pentru Preşedintele României, pentru autoritãţile administraţiei publice locale, pentru membrii din România în Parlamentul European sau a referendumului naţional, un raport care va cuprinde analiza amãnunţitã a modului de organizare şi desfãşurare a consultãrii electorale, participarea cetãţenilor, cauzele absenteismului, dacã este cazul, abaterile constatate, propuneri pentru înlãturarea acestora în viitor, precum şi rezultatul alegerilor. Raportul va fi prezentat Parlamentului în termenul prevãzut de lege şi apoi dat publicitãţii sub forma unei cãrţi albe;
.........................................................................
e) elaboreazã şi deruleazã programe de formare în domeniul electoral, cu sprijinul direcţiilor şi filialelor Autoritãţii, pentru perfecţionarea persoanelor implicate în procesul electoral; în acest sens, menţine o legãturã permanentã cu Institutul Naţional de Administraţie;".
.........................................................................
14 . La articolul 22 alineatul (1), dupã litera e) se introduc douã noi litere, literele e^1) şi e^2), cu urmãtorul cuprins:
"e^1) înfiinţeazã şi gestioneazã baza de date cu persoanele care pot deveni membri ai birourilor electorale ale secţiilor de votare;
e^2) face propuneri privind avizarea listelor cu persoanele din rândul cãrora se face tragerea la sorţi pentru funcţiile de preşedinte al biroului electoral al secţiei de votare şi de locţiitor al acestuia, potrivit legii;".
15. La articolul 22 alineatul (1), litera h) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"h) propune efectuarea achiziţiilor de carte şi a altor mijloace de documentare;".
16. La articolul 23 alineatul (1), dupã litera b) se introduce o nouã literã, litera b^1), cu urmãtorul cuprins:
"b^1) deschide conturi pentru constituirea depozitelor candidaţilor la funcţia de deputat sau de senator; restituie, potrivit legii, depozitele candidaţilor la funcţia de deputat sau de senator; varsã, potrivit legii, cãtre bugetul de stat depozitele candidaţilor la funcţia de deputat sau de senator;".
17. La articolul 24 alineatul (1), litera a) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"a) coordoneazã şi îndrumã activitatea filialelor Autoritãţii;".
18. La articolul 24 alineatul (1), dupã litera b) se introduc trei noi litere, literele b^1), b^2) şi b^3), cu urmãtorul cuprins:
"b^1) formuleazã propuneri privind reprezentanţii Autoritãţii care urmeazã sã fie desemnaţi sã facã parte, potrivit legii, din birourile şi oficiile electorale;
b^2) în termen de 3 zile de la publicarea rezultatului alegerilor pentru Camera Deputaţilor şi Senat, pune la dispoziţia Direcţiei buget-finanţe, contabilitate şi resurse umane informaţii privind numãrul de voturi obţinut de candidaţii partidelor politice, alianţelor politice, alianţelor electorale, organizaţiilor cetãţenilor aparţinând minoritãţilor naţionale;
b^3) sprijinã organizarea şi desfãşurarea alegerilor parţiale, organizeazã serviciul de permanenţã la nivelul Autoritãţii, filialelor şi birourilor Autoritãţii;".
19. La articolul 24 alineatul (1), literele d), f), h) şi n) se abrogã.
20. La articolul 24 alineatul (1), literele k) şi r) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"k) urmãreşte aplicarea unitarã a dispoziţiilor legale referitoare la organizarea alegerilor;
..........................................................................
r) colaboreazã cu Direcţia logisticã electoralã pentru asigurarea logisticii necesare bunei desfãşurãri a alegerilor şi pentru elaborarea de propuneri privind remedierea neajunsurilor în acest domeniu."
21. La articolul 25 alineatul (1), literele f) şi g) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"f) prezintã conducerii Autoritãţii propuneri de colaborare şi cooperare cu instituţiile similare din strãinãtate şi cu organizaţiile internaţionale cu activitate în domeniul electoral; asigurã stabilirea şi menţinerea legãturii Autoritãţii cu acestea;
g) înainteazã preşedintelui Autoritãţii propuneri de participare la activitãţi de monitorizare/observare a alegerilor din alte state, sub egida unor organizaţii internaţionale sau în nume propriu;".
22. La articolul 25 alineatul (1), dupã litera g) se introduce o nouã literã, litera h), cu urmãtorul cuprins:
"h) analizeazã propunerile Ministerului Afacerilor Externe privind acreditarea observatorilor internaţionali şi face propuneri preşedintelui Autoritãţii privind aprobarea sau respingerea acestora."
23. La capitolul III secţiunea a 2-a, titlul punctului 13 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"13. Direcţia informaticã"
24. La articolul 27, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 27. - (1) Direcţia informaticã are urmãtoarele atribuţii:
a) asigurã organizarea şi funcţionarea sistemului informatic al Autoritãţii, al filialelor şi al birourilor sale;
b) sprijinã constituirea bazei materiale specifice sistemului informaţional la nivel naţional, necesar stabilirii rezultatului alegerilor prin realizarea programelor informatice necesare pentru procesul electoral şi pentru întocmirea evidenţelor folosite în organizarea şi desfãşurarea alegerilor;
c) administreazã registrul electoral potrivit legii;
d) formuleazã, dupã fiecare recensãmânt al populaţiei, dacã este cazul, propuneri privind actualizarea delimitãrii colegiilor uninominale;
e) participã cu specialişti la întocmirea documentaţiei de atribuire, în comisia de evaluare şi în comisia de recepţie a aplicaţiilor şi serviciilor informatice care vor fi utilizate de Biroul Electoral Central pentru centralizarea rezultatelor votãrii;
f) certificã, spre neschimbare, programele de calculator selecţionate în urma licitaţiei organizate potrivit legii şi le pune la dispoziţia partidelor înscrise în competiţia electoralã, dupã centralizare, în cazul în care acestea le solicitã;
g) administreazã pagina de internet a Autoritãţii."
25. La articolul 28 alineatul (2), dupã litera e) se introduce o nouã literã, litera e^1), cu urmãtorul cuprins:
"e^1) analizeazã solicitãrile de acreditare ale reprezentanţilor presei scrise, radioului şi televiziunilor din România, precum şi ale persoanelor propuse de organizaţiile neguvernamentale şi face propuneri preşedintelui Autoritãţii privind acreditarea sau respingerea solicitãrii de acreditare;".
26. La articolul 28 alineatul (2), litera f) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"f) transmite Direcţiei informaticã informaţii, rapoarte şi analize pentru actualizarea paginii de internet a Autoritãţii pentru a cãror corectitudine este direct rãspunzãtoare;".
27. La articolul 29 alineatul (1), litera b) se abrogã.
28. Dupã articolul 29 se introduce un nou punct, punctul 15^1, cu urmãtorul cuprins:
"15^1. Biroul achiziţii publice
Art. 29^1. - (1) Biroul achiziţii publice are urmãtoarele atribuţii principale:
a) elaboreazã programul anual de achiziţii în baza bugetului realizat de Direcţia buget-finanţe, contabilitate şi resurse umane;
b) întocmeşte raportul anual privind monitorizarea atribuirii contractelor de achiziţie publicã şi transmiterea acestuia pânã la data de 31 martie a fiecãrui an cãtre Autoritatea Naţionalã pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice în format electronic şi pe suport hârtie;
c) gestioneazã dosarul cu documente pentru achiziţionarea lucrãrilor, produselor şi serviciilor, în condiţiile legii;
d) elaboreazã fişa de date a achiziţiei pentru atribuirea contractului de achiziţie publicã;
e) publicã în sistemul electronic de achiziţii publice (SEAP) anunţul de intenţie/participare/atribuire;
f) publicã în SEAP documentaţia de atribuire a contractului de achiziţie publicã şi a clarificãrilor;
g) constituie şi pãstreazã dosarele de achiziţie publicã.
(2) Biroul achiziţii publice îndeplineşte şi alte atribuţii stabilite de lege, de prezentul regulament şi de preşedintele Autoritãţii."
29. La capitolul III secţiunea a 2-a, titlul punctului 16 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"16. Filiale şi birouri"
30. Articolul 30 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 30. - (1) Autoritatea are, potrivit legii, filiale în fiecare dintre regiunile de dezvoltare şi birouri în fiecare judeţ, fãrã personalitate juridicã. În judeţele în care îşi au sediul filialele nu se înfiinţeazã birouri.
(2) Filialele sunt subordonate Autoritãţii şi se aflã în coordonarea vicepreşedintelui responsabil cu activitatea acestora. Birourile sunt subordonate Autoritãţii şi sunt coordonate de filialele cãrora le sunt arondate."
31. Articolul 31 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 31. - (1) Filialele Autoritãţii îşi desfãşoarã activitatea în judeţele arondate potrivit anexei nr. 2; coordoneazã şi sprijinã activitatea birourilor arondate.
(2) Birourile Autoritãţii îşi desfãşoarã activitatea în judeţele prevãzute în anexa nr. 3. Acestea îşi au sediul în municipiile reşedinţã de judeţ."
32. Articolul 32 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 32. - (1) Filialele şi birourile Autoritãţii îndeplinesc, în mod corespunzãtor, în raza teritorialã în care îşi desfãşoarã activitatea, atribuţiile Autoritãţii în materie electoralã şi control al finanţãrii partidelor politice şi a campaniilor electorale; atribuţiile filialelor şi ale birourilor Autoritãţii sunt stabilite prin ordin al preşedintelui Autoritãţii.
(2) Pentru filialele şi birourile Autoritãţii pot fi deschise, la unitãţile Trezoreriei Statului din localitãţile de reşedinţã, conturi şi disponibilitãţi, cu respectarea normelor legale în vigoare."
33. Articolul 33 se abrogã.
34. Dupã articolul 34 se introduce un nou articol, articolul 34^1, cu urmãtorul cuprins:
"Art. 34^1. - Preşedintele Autoritãţii numeşte, prin ordin, din cadrul personalului birourilor Autoritãţii, persoanele care coordoneazã nemijlocit activitatea acestora."
35. Articolul 37 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 37. - Eliberarea din funcţie, promovarea, modificarea, suspendarea şi încetarea raporturilor de serviciu ale funcţionarilor publici se fac de cãtre preşedinte, în cazurile şi dupã procedura prevãzute de <>art. 21-24 şi la cap. V din Legea nr. 7/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, respectiv în legislaţia muncii, pentru personalul încadrat pe bazã de contract individual de muncã, ale cãror prevederi se aplicã în mod corespunzãtor."
36. Articolul 40 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 40. - (1) Autoritatea are un numãr de 250 de posturi, exclusiv demnitarii şi cabinetul preşedintelui şi vicepreşedinţilor, dintre care 102 posturi sunt pentru aparatul central, 80 de posturi sunt destinate filialelor, iar 68 de posturi aparţin birourilor.
(2) Repartizarea posturilor pe compartimentele Autoritãţii, filialele şi birourile Autoritãţii se face, prin ordin, de cãtre preşedintele Autoritãţii."
37. Dupã articolul 43 se introduce un nou articol, articolul 43^1, cu urmãtorul cuprins:
"Art. 43^1. - (1) Persoanele care ocupã funcţii de demnitate publicã şi cele care ocupã funcţii publice corespunzãtoare categoriei înalţilor funcţionari publici, care nu au domiciliul şi nici locuinţã proprietate personalã în municipiul Bucureşti, beneficiazã de diurnã de deplasare, în cuantum de 2% pe zi din indemnizaţie sau din salariul de bazã.
(2) Salariaţii care, prin natura atribuţiilor de serviciu, presteazã, în mod sistematic, activitate peste durata normalã a timpului de lucru, precum şi pentru activitãţile desfãşurate în zilele nelucrãtoare şi cãrora nu li se poate acorda timp liber corespunzãtor primesc, în raport cu depãşirea programului normal de lucru, un spor de 25%, calculat la salariul de bazã şi care face parte din acesta. Categoriile de salariaţi şi condiţiile de acordare a sporului pentru muncã sistematicã peste programul normal de lucru se stabilesc de cãtre preşedintele Autoritãţii, prin ordin."
38. Articolul 50 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 50. - În cadrul Autoritãţii se constituie o comisie de disciplinã ale cãrei componenţã, atribuţii, mod de sesizare şi procedurã de lucru se stabilesc prin ordin al preşedintelui."
39. Articolul 58 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 58. - (1) Autoritatea are în dotare un parc auto compus din:
a) 4 autoturisme pentru conducerea Autoritãţii: preşedinte, vicepreşedinţi şi secretarul general;
b) 5 autoturisme în parcul comun, a cãror utilizare se face potrivit unui regulament aprobat prin ordin;
c) câte douã autoturisme pentru fiecare filialã.
(2) Consumul lunar de carburanţi este de 500 de litri/autoturism. În perioadele electorale consumul lunar de carburanţi se suplimenteazã cu 50%."
40. Articolul 59 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 59. - La solicitarea Autoritãţii, prefecţii vor acorda sprijin pentru acţiunea de asigurare de cãtre autoritãţile administraţiei publice locale a spaţiilor necesare pentru funcţionarea filialelor şi a birourilor Autoritãţii."
41. Dupã articolul 59 se introduce un nou articol, articolul 59^1, cu urmãtorul cuprins:
"Art. 59^1. - (1) Dispoziţiile prezentului regulament privind atribuţiile în domeniul administrãrii, pãstrãrii şi actualizãrii registrului electoral, inclusiv cele care decurg din acestea, intrã în vigoare potrivit legii.
(2) Începând cu 1 ianuarie 2011, în vederea înfiinţãrii registrului electoral, numãrul maxim de posturi al Autoritãţii Electorale Permanente se mãreşte cu 34 de posturi destinate birourilor Autoritãţii."
42. Anexa nr. 1 la regulament se modificã şi se înlocuieşte cu anexa nr. 1 la prezenta hotãrâre.
43. Titlul anexei nr. 2 la regulament se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"FILIALELE AUTORITĂŢII
- arondarea judeţelor şi a municipiului Bucureşti
la filialele Autoritãţii -
- sediul fiecãrei filiale -"
44. La punctul III din anexa nr. 2 la regulament, poziţiile 2, 4 şi 5 se abrogã.
45. La punctul VIII din anexa nr. 2 la regulament, dupã poziţia 2 se introduc trei noi poziţii, poziţiile 3, 4 şi 5, cu urmãtorul cuprins:
"3. Cãlãraşi
4. Giurgiu
5. Ialomiţa"
46. Dupã anexa nr. 2 la regulament se introduce o nouã anexã, anexa nr. 3, care are cuprinsul prevãzut în anexa nr. 2 la prezenta hotãrâre.
ART. II
În tot cuprinsul Regulamentului de organizare şi funcţionare a Autoritãţii Electorale Permanente, denumirea filiale regionale se înlocuieşte cu denumirea filialele Autoritãţii.
ART. III
Prezenta hotãrâre se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Aceastã hotãrâre a fost adoptatã în şedinţa comunã a birourilor permanente ale Camerei Deputaţilor şi Senatului din 24 septembrie 2008.

p. PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR,
EUGEN NICOLICEA

p. PREŞEDINTELE SENATULUI,
DORU IOAN TĂRĂCILĂ

Bucureşti, 24 septembrie 2008.
Nr. 3.


ANEXA 1
(Anexa nr. 1 la regulament)

STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
a Autoritãţii Electorale Permanente


Numãrul maxim de posturi = 250
(exclusiv demnitarii şi cabinetul preşedintelui
şi al vicepreşedinţilor)


┌────────────────┐
┌──────────────────►┤ Preşedinte ├◄──────────────┐
│ └────────┬───────┘ │
│ ▲ │
┌───────────┴─────────────┐ │ ┌───────────────┴─────────┐
│ Cabinetul preşedintelui │ │ │ Biroul de audit │
│ │ │ │ public intern │
└─────────────────────────┘ │ └─────────────────────────┘

┌──────────────────────────────►│◄─────────────────────┐
│ │ │
┌────────┴────────┐ ┌──────────┐ │ ┌───────────┴─────────┐
│ Vicepreşedinte │ │ Secretar ├────►│◄─────┐ │ Vicepreşedinte │
│ │ │ general │ │ │ └─────────────────────┘
└────────┬────────┘ └────┬─────┘ │ │
▲ ▲ │ │
│ │ │ │
┌────────────────────────┐ │ ┌───────────┐ │ ┌────────────────────────┐
│ Cabinet vicepreşedinte │ │ │ Filialele │ │ │ Cabinet vicepreşedinte │
└────────────────────────┘ │ │Autoritãţii│ │ └────────────────────────┘
│ └───────────┘ │
┌──────────────────────────┘ ┌───────────┐ │ ┌─────────────────────────┐
│ │ Birouri │ │ │ Departamentul de control│
│ ┌─────────────┐ │ judeţene │ ├─┤al finanţãrii partidelor│
│ │Secretariatul│ └───────────┘ │ │politice şi a campaniilor│
├──┤ general │ │ │ electorale │
│ └─────────────┘ │ └─────────────────────────┘
│ ┌────────────────┐ │ ┌────────────────────────┐
│ │Biroul juridic- │ │ │ Direcţia logisticã │
├──┤ contencios │ ├─┤ electoralã │
│ └────────────────┘ │ └────────────────────────┘
│ ┌─────────────────┐ │ ┌────────────────────────┐
│ │ Biroul achiziţii│ │ │ Direcţia legislaţie şi │
├──┤ publice │ ├─┤legãtura cu Parlamentul │
│ └─────────────────┘ │ └────────────────────────┘
│ ┌──────────────────────┐ │ ┌────────────────────────┐
│ │Direcţia buget-finanţe│ ├─┤ Direcţia informaticã │
├──┤ contabilitate şi │ │ └────────────────────────┘
│ │ resurse umane │ │ ┌───────────────────────────┐
│ └──────────────────────┘ │ │Direcţia îndrumare, control│
│ ┌──────────────────────┐ ├─┤ şi coordonarea filialelor │
└──┤ Serviciul relaţii │ │ └───────────────────────────┘
│ de protocol şi │ │ ┌────────────────────────────┐
│ administrativ │ │ │Direcţia studii, documentare│
└──────────────────────┘ ├─┤ şi monitorizarea │
│ │ procesului electoral │
│ └────────────────────────────┘
│ ┌───────────────────────────┐
├─┤Serviciul alocare subvenţii│
│ └───────────────────────────┘
│ ┌─────────────────────────┐
├─┤ Serviciul comunicare şi │
│ │ relaţii publice │
│ └─────────────────────────┘
│ ┌─────────────────────────┐
└─┤Serviciul relaţii externe│
└─────────────────────────┘




ANEXA 2
(Anexa nr. 3 la regulament)

BIROURILE AUTORITĂŢII
- arondarea birourilor la filialele Autoritãţii -

I. FILIALA NORD-EST
1. Biroul Judeţean Botoşani
2. Biroul Judeţean Iaşi
3. Biroul Judeţean Neamţ
4. Biroul Judeţean Suceava
5. Biroul judeţean Vaslui

II. FILIALA SUD-EST
1. Biroul judeţean Brãila
2. Biroul judeţean Buzãu
3. Biroul Judeţean Constanţa
4. Biroul Judeţean Vrancea
5. Biroul Judeţean Tulcea

III. FILIALA SUD-MUNTENIA
1. Biroul Judeţean Argeş
2. Biroul Judeţean Prahova
3. Biroul Judeţean Teleorman

IV. FILIALA SUD-VEST OLTENIA
1. Biroul Judeţean Dolj
2. Biroul Judeţean Gorj
3. Biroul Judeţean Mehedinţi
4. Biroul Judeţean Olt

V. FILIALA VEST
1. Biroul Judeţean Arad
2. Biroul Judeţean Hunedoara
3. Biroul Judeţean Timiş

VI. FILIALA NORD-VEST
1. Biroul Judeţean Bihor
2. Biroul Judeţean Bistriţa-Nãsãud
3. Biroul Judeţean Sãlaj
4. Biroul Judeţean Satu Mare
5. Biroul Judeţean Maramureş

VII. FILIALA CENTRU
1. Biroul Judeţean Alba
2. Biroul Judeţean Covasna
3. Biroul Judeţean Harghita
4. Biroul Judeţean Mureş
5. Biroul Judeţean Sibiu

VIII. FILIALA BUCUREŞTI-ILFOV
1. Biroul Judeţean Ilfov
2. Biroul Judeţean Cãlãraşi
3. Biroul Judeţean Giurgiu
4. Biroul Judeţean Ialomiţa


------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016