Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 3 din 24 septembrie 2008  privind modalitatea de contestare a candidaturilor unice la nivel national pentru Camera Deputatilor propuse de organizatiile cetatenilor apartinand minoritatilor nationale    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 3 din 24 septembrie 2008 privind modalitatea de contestare a candidaturilor unice la nivel national pentru Camera Deputatilor propuse de organizatiile cetatenilor apartinand minoritatilor nationale

EMITENT: BIROUL ELECTORAL CENTRAL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 667 din 25 septembrie 2008

Având în vedere prevederile art. 9 alin. (11) şi <>art. 29 alin. (4) din Legea nr. 35/2008 pentru alegerea Camerei Deputaţilor şi a Senatului şi pentru modificarea şi completarea <>Legii nr. 67/2004 pentru alegerea autoritãţilor administraţiei publice locale, a <>Legii administraţiei publice locale nr. 215/2001 şi a <>Legii nr. 393/2004 privind Statutul aleşilor locali, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
luând în considerare faptul cã dispoziţiile <>art. 32 din Legea nr. 35/2008 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, nu stabilesc instanţa competentã sã soluţioneze contestaţiile privind admiterea sau respingerea de cãtre Biroul Electoral Central a candidaturilor unice la nivel naţional pentru Camera Deputaţilor propuse de organizaţiile cetãţenilor aparţinînd minoritãţilor naţionale,
ţinând cont de faptul cã dispoziţiile <>art. 32 alin. (5) din Legea nr. 35/2008 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, stabilesc cã instanţa competentã sã soluţioneze contestaţiile privind admiterea sau respingerea candidaturilor este tribunalul în a cãrui razã teritorialã se aflã circumscripţia electoralã,
vãzând cã prin sintagma "circumscripţie electoralã" se înţelege, în cazul candidaturilor unice la nivel naţional pentru Camera Deputaţilor propuse de organizaţiile cetãţenilor aparţinînd minoritãţilor naţionale, teritoriul întregii ţãri,
având în vedere faptul cã, prin admiterea sau respingerea candidaturilor unice la nivel naţional pentru Camera Deputaţilor propuse de organizaţiile cetãţenilor aparţinînd minoritãţilor naţionale, Biroul Electoral Central îndeplineşte o atribuţie rezervatã birourilor electorale de circumscripţie,
datã fiind necesitatea de a asigura caracterul efectiv al principiului liberului acces la justiţie,
în temeiul <>art. 15 alin. (4) din Legea nr. 35/2008 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

Biroul Electoral Central hotãrãşte:

ART. 1
(1) În cazul candidaturilor unice la nivel naţional pentru Camera Deputaţilor propuse de organizaţiile cetãţenilor aparţinând minoritãţilor naţionale, douã exemplare ale propunerii de candidaturã se pãstreazã la Biroul Electoral Central, iar celelalte douã, certificate de Biroul Electoral Central prin semnãtura preşedintelui acestuia, cu menţionarea datei, orei şi a numãrului de înregistrare şi prin aplicarea ştampilei, se restituie depunãtorului; unul dintre exemplarele restituite depunãtorului se înregistreazã de cãtre acesta, în termen de 48 de ore de la restituire, la Tribunalul Bucureşti.
(2) Dispoziţiile <>art. 32 alin. (1) - (2^1), (3) şi (4) din Legea nr. 35/2008 pentru alegerea Camerei Deputaţilor şi a Senatului şi pentru modificarea şi completarea <>Legii nr. 67/2004 pentru alegerea autoritãţilor administraţiei publice locale, a <>Legii administraţiei publice locale nr. 215/2001 şi a <>Legii nr. 393/2004 privind Statutul aleşilor locali, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se aplicã în mod corespunzãtor în cazul candidaturilor unice la nivel naţional pentru Camera Deputaţilor propuse de organizaţiile cetãţenilor aparţinînd minoritãţilor naţionale.
ART. 2
(1) Contestaţiile privind admiterea sau respingerea candidaturilor se soluţioneazã în termen de 48 de ore de la înregistrare de cãtre Tribunalul Bucureşti.
(2) Împotriva hotãrârii date în contestaţie se poate face recurs, în termen de 24 de ore de la pronunţare, la Curtea de Apel Bucureşti. Recursul se soluţioneazã în termen de 24 de ore de la înregistrare.
(3) Hotãrârea pronunţatã în recurs este definitivã şi irevocabilã.
ART. 3
Prezenta hotãrâre se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Preşedintele
Biroului Electoral Central,
judecãtor Ştefan Ciontu

Bucureşti, 24 septembrie 2008.
Nr. 3.

-----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016