Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 3 din 18 ianuarie 2011  privind modalitatea si termenele de plata a cotizatiilor fixe in anul 2011 si a cotizatiilor variabile datorate de consultantii fiscali pentru veniturile realizate in anul 2010 si depunerea declaratiilor in anul 2011    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 3 din 18 ianuarie 2011 privind modalitatea si termenele de plata a cotizatiilor fixe in anul 2011 si a cotizatiilor variabile datorate de consultantii fiscali pentru veniturile realizate in anul 2010 si depunerea declaratiilor in anul 2011

EMITENT: CAMERA CONSULTANTILOR FISCALI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 99 din 7 februarie 2011

    Având în vedere prevederile <>art. 32 alin. (1) lit. h), ale <>art. 51 alin (1) lit. d) şi e) şi ale <>art. 52 din Regulamentul de organizare şi funcţionare al Camerei Consultanţilor Fiscali, aprobat prin <>Hotãrârea Consiliului superior al Camerei Consultanţilor Fiscali nr. 5/2007,
    în temeiul prevederilor art. 8 alin. (4), ale art. 10 alin. (2) şi ale <>art. 13 lit. c) din Ordonanţa Guvernului nr. 71/2001 privind organizarea şi exercitarea activitãţii de consultanţã fiscalã, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 198/2002, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

   Consiliul superior al Camerei Consultanţilor Fiscali, întrunit în şedinţa din 17 ianuarie 2011, hotãrãşte:

    ART. 1
    (1) Pentru anul 2011, cuantumul cotizaţiei fixe, precum şi cel al cotizaţiei variabile (aferentã veniturilor realizate în anul 2010 din activitatea de consultanţã fiscalã) datorate de consultanţii fiscali, persoane fizice şi juridice, se prezintã astfel:
    1. pentru persoane fizice:
    a) cotizaţia fixã pentru consultanţii fiscali activi 210 lei;
    b) cotizaţia fixã pentru consultanţii fiscali inactivi 70 lei;
    c) cotizaţia variabilã - din cifra de afaceri 0,35%;
    2. pentru societãţile comerciale de consultanţã fiscalã:
    a) cotizaţia fixã 350 lei;
    b) cotizaţia variabilã:
    - la o cifrã de afaceri de pânã la 100.000 euro, cota este de 0,35%;
    - la o cifrã de afaceri cuprinsã între 100.001 euro şi 1.000.000 euro, cota este de 0,7%;
    - la o cifrã de afaceri ce depãşeşte 1.000.000 euro, cota este de 1,05%.
    (2) În anul 2011 plata cotizaţiilor fixe şi variabile datorate de consultanţii fiscali, persoane fizice şi juridice, se efectueazã pânã la data de 15 martie a anului în curs.
    (3) Cotizaţia variabilã pentru consultanţii fiscali activi persoane fizice se calculeazã din luna urmãtoare înregistrãrii la Camera Consultanţilor Fiscali.
    (4) Cotizaţia variabilã pentru societãţile comerciale de consultanţã fiscalã se calculeazã începând cu luna urmãtoare autorizãrii de cãtre Biroul permanent al Camerei Consultanţilor Fiscali.
    (5) Membrii Camerei Consultanţilor Fiscali îşi vor achita cotizaţiile variabile anuale în raport cu veniturile obţinute, diminuate cu sumele care au fost cedate subcontractorilor şi colaboratorilor consultanţi fiscali, membri ai Camerei Consultanţilor Fiscali.
    ART. 2
    (1) Consultanţii fiscali activi au obligaţia sã depunã la Camera Consultanţilor Fiscali, pânã la data de 15 martie, declaraţia privind veniturile obţinute în anul precedent de raportare (anexele nr. 1 şi 2).
    (2) În cazul în care consultanţii fiscali, persoane fizice active, nu au desfãşurat activitate de consultanţã fiscalã în nume propriu, ci doar în numele sau în contul unei persoane juridice, ori nu au desfãşurat deloc activitate de consultanţã fiscalã, vor transmite Camerei Consultanţilor Fiscali o declaraţie în care vor specifica aceastã situaţie, pânã la data de 15 martie (anexa nr. 3).
    (3) Societãţile comerciale de consultanţã fiscalã care nu au desfãşurat activitate de consultanţã fiscalã vor transmite Camerei Consultanţilor Fiscali o declaraţie pânã la data de 15 martie (anexa nr. 4).
    ART. 3
    Pentru anul 2011, viza anualã pentru exercitarea profesiei de cãtre consultanţii fiscali se acordã dacã sunt îndeplinite cumulativ urmãtoarele condiţii:
    a) achitarea în întregime a obligaţiilor faţã de Camera Consultanţilor Fiscali;
    b) depunerea declaraţiei anuale completate la toate rubricile, conform art. 2;
    c) depunerea dovezii privind asigurarea de risc profesional;
    d) nu este suspendat dreptul de exercitare a profesiei.
    ART. 4
    Plata sumelor datorate reprezentând cotizaţii fixe şi variabile se poate face în contul Camerei Consultanţilor Fiscali (CUI 18677097) deschis la Banca Transilvania, Sucursala Lipscani - IBAN RO36BTRL04101202D58602XX, sau în contul deschis la Banca Comercialã Românã, Sucursala Sector 4 - IBAN RO91RNCB0075119726870001, precum şi în numerar la sediul Camerei Consultanţilor Fiscali din municipiul Bucureşti, str. Alecu Russo nr. 13-19, et. 2, ap. 9, sectorul 2.
    ART. 5
    Declaraţiile prevãzute la art. 2 se depun la sediul Camerei Consultanţilor Fiscali din municipiul Bucureşti, str. Alecu Russo nr. 13-19, et. 4, ap. 9, sectorul 2, sau se transmit prin servicii poştale cu scrisoare recomandatã cu confirmare de primire, prin fax la nr. 021/340.40.60, prin e-mail: viza@ccfiscali.ro
    ART. 6
    Membrii Camerei Consultanţilor Fiscali, persoane fizice/persoane juridice care înregistreazã obligaţii restante faţã de Camerã, conform înştiinţãrilor de platã primite (anexele nr. 5 şi 6), le vor achita în termenul specificat în acestea.
    ART. 7
    Nerespectarea prevederilor prezentei hotãrâri se sancţioneazã conform prevederilor art. 19 pct. 1 lit. c) şi pct. 2 lit. c) şi ale <>art. 25 alin. (5) din Ordonanţa Guvernului nr. 71/2001 privind organizarea şi exercitarea activitãţii de consultanţã fiscalã, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 198/2002, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale <>art. 54 din Regulamentul de organizare şi funcţionare al Camerei Consultanţilor Fiscali, aprobat prin <>Hotãrârea Consiliului superior al Camerei Consultanţilor Fiscali nr. 5/2007.
    ART. 8
    Secretariatul general, Direcţia de servicii pentru membri şi Direcţia de servicii generale vor duce la îndeplinire prevederile prezentei hotãrâri.
    ART. 9
    Anexele nr. 1-6 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.
    ART. 10
    Prezenta hotãrâre se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                  Preşedintele Camerei Consultanţilor Fiscali,
                                 Daniel Chiţoiu

   Bucureşti, 18 ianuarie 2011.
    Nr. 3.


    ANEXA 1

                                   DECLARAŢIE
            cu privire la veniturile realizate de persoanele fizice
         autorizate din activitatea de consultanţã fiscalã în anul 2010

                              Carnetul profesional
                         Nr. |_|_|_|_|_|/anul |_|_|_|_|

    1. Numele şi prenumele .......................................
    C.N.P. |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
    2. Domiciliul:
    Localitatea ................., str. ............. nr. ...., bl. ...., sc. ..., et. ..., ap. ..., judeţul/sectorul .........,
    telefon fix |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|, mobil |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|, e-mail .........................
    3. Venituri din activitatea de consultanţã fiscalã realizate în anul 2010
    Total |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| lei,
    din care sume cedate subcontractorilor şi colaboratorilor consultanţi fiscali
    Total |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| lei
    4. Sume datorate Camerei Consultanţilor Fiscali (cotizaţie variabilã) |_|_|_|_|_|_|_|_|_| (lei)

         Data |_|_|_|_|_|_|_|_| Semnãtura şi parafa
              ziua luna anul ...................


    ANEXA 2

                                   DECLARAŢIE
                cu privire la veniturile realizate de persoanele
          juridice din activitatea de consultanţã fiscalã în anul 2010

                                  Autorizaţie
                     Nr. |_|_|_|_|_|/data |_|_|_|_|_|_|_|_|
                                           ziua luna anul

    1. Date de identificare:
    1.1. Denumirea societãţii de consultanţã fiscalã ........................., reprezentatã prin administrator ............................
    1.2. Sediul social, localitatea ...................., str. ................. nr. ..., bl. ..., sc. ..., et. ..., ap. ..., judeţul/sectorul ............,
    telefon fix |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|, mobil |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|, fax |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|, e-mail .....................
    1.3. Cod unic de înregistrare |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|, nr. de înregistrare în registrul comerţului J |_|_|/|_|_|_|_|_|/|_|_|_|_|
    1.4. Capital social la 31 decembrie 2010 |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| lei
    2. Asociaţi, acţionari, administratori:

    Numele şi prenumele Nr./An carnet profesional Calitatea Localitatea de domiciliu
    ................... |_|_|_|_|_|/|_|_|_|_| ............ ........................
    ................... |_|_|_|_|_|/|_|_|_|_| ............ ........................
    ................... |_|_|_|_|_|/|_|_|_|_| ............ ........................

    3. Persoane fizice care efectueazã consultanţã fiscalã în numele societãţii:

    Numele şi prenumele Nr./An carnet profesional Localitatea de domiciliu
    .................... |_|_|_|_|_|/|_|_|_|_| .........................
    .................... |_|_|_|_|_|/|_|_|_|_| .........................
    .................... |_|_|_|_|_|/|_|_|_|_| .........................

    4. Birouri, sucursale, agenţii, puncte de lucru:

           Denumirea Sediul
    .............................. .......................................
    .............................. .......................................

    5. Cifra de afaceri din consultanţã fiscalã realizatã în anul 2010:
    Total |_|_|_|_|_|_|_|_|_| lei,
    din care sume cedate subcontractorilor şi colaboratorilor consultanţi fiscali
    Total |_|_|_|_|_|_|_|_|_| lei
    6. Sume datorate Camerei Consultanţilor Fiscali (cotizaţia variabilã)
    |_|_|_|_|_|_|_|_|_| lei

         Data |_|_|_|_|_|_|_|_| Semnãtura autorizatã şi ştampila
              ziua luna anul .........................


    ANEXA 3

                                   DECLARAŢIE
               cu privire la activitatea desfãşuratã în anul 2010
                              - persoane fizice -

                              Carnetul profesional
                         Nr. |_|_|_|_|_|/anul |_|_|_|_|

    1. Numele şi prenumele .............................................
    C.N.P. |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
    2. Domiciliul:
    Localitatea ................., str. ............................. nr. ...., bl. ...., sc. ..., et. ..., ap. ..., judeţul/sectorul ..................,
    telefon fix |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|, mobil |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|, e-mail ...................,
    având calitatea de membru activ al Camerei Consultanţilor Fiscali, declar pe propria rãspundere cã nu am desfãşurat activitãţi de consultanţã fiscalã şi, prin urmare, nu am obţinut venituri din exercitarea acestei profesii în anul 2010.

         Data |_|_|_|_|_|_|_|_| Semnãtura şi parafa
              ziua luna anul ...................


    ANEXA 4

                                   DECLARAŢIE
               cu privire la activitatea desfãşuratã în anul 2010
                             - persoane juridice -

                     Nr. |_|_|_|_|_|/data |_|_|_|_|_|_|_|_|
                                           ziua luna anul

    Societatea Comercialã ........................., având cod unic de înregistrare |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|, numãr de înregistrare la registrul comerţului J |_|_|/|_|_|_|_|_|/|_|_|_|_|, membrã a Camerei Consultanţilor Fiscali, cu sediul în localitatea ......................, str. .................... nr. ...., bl. ...., sc. ...., et. ...., ap. ...., judeţul/sectorul ................., telefon fix |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|, mobil |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|, fax |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|, e-mail ..................., reprezentatã prin administrator ........................................., declar cã societatea nu a desfãşurat activitãţi de consultanţã fiscalã şi, prin urmare, nu a obţinut venituri din exercitarea acestei profesii în anul 2010.

         Data |_|_|_|_|_|_|_|_| Semnãtura autorizatã şi ştampila
               ziua luna anul .........................


    ANEXA 5

                              ÎNŞTIINŢARE DE PLATÃ
                             pentru persoane fizice

                           Nr. ........./data ........

    Numele şi prenumele debitorului ......................................
    Domiciliul în localitatea ......................, str. .................... nr. ..., bl. ..., sc. ..., et. ..., ap. ..., sectorul/judeţul ................
    Nr. carnet ............./an ..............
    Vã notificãm cã figuraţi în evidenţele Camerei Consultanţilor Fiscali cu obligaţii de platã restante, reprezentând:


 ┌─────────────────────────────┬───────────────────────┬───────────────┐
 │ Natura obligaţiei faţã de │Termenul legal de platã│Cuantumul sumei│
 │Camera Consultanţilor Fiscali│ │ datorate │
 │ │ │ - lei - │
 ├─────────────────────────────┼───────────────────────┼───────────────┤
 │ │ │ │
 ├─────────────────────────────┼───────────────────────┼───────────────┤
 │ │ │ │
 └─────────────────────────────┴───────────────────────┴───────────────┘



    Având în vedere prevederile <>art. 13 din Ordonanţa Guvernului nr. 71/2001 privind organizarea şi exercitarea activitãţii de consultanţã fiscalã, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 198/2002, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi ale art. 8 alin. (2) lit. c) şi/sau d) din Regulamentul de organizare şi funcţionare al Camerei Consultanţilor Fiscali, aprobat prin <>Hotãrârea Consiliului superior al Camerei Consultanţilor Fiscali nr. 5/2007, vã rugãm ca în termen de 15 zile de la primirea prezentei sã achitaţi sumele menţionate mai sus, pentru care termenul legal de platã a expirat, sau sã faceţi dovada plãţii acestora.
    Am aprecia dacã sumele datorate ar fi plãtite cât mai curând posibil, evitând astfel aplicarea sancţiunilor prevãzute de <>art. 19 pct. 1 lit. c) din Ordonanţa Guvernului nr. 71/2001, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 198/2002, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi de art. 54 din Regulamentul de organizare şi funcţionare al Camerei Consultanţilor Fiscali, aprobat prin <>Hotãrârea Consiliului superior al Camerei Consultanţilor Fiscali nr. 5/2007.
    Pentru orice lãmuriri suplimentare puteţi contacta pe domnul/doamna .................... la telefonul nr. ...... sau direct la sediul Camerei Consultanţilor Fiscali din municipiul Bucureşti, str. Alecu Russo nr. 13-19, et. 4, ap. 9, sectorul 2.

    Cu mulţumiri,

               Director, Întocmit
           ................. .................


    ANEXA 6

                              ÎNŞTIINŢARE DE PLATÃ
                            pentru persoane juridice

                            Nr. ....../data ........

    Denumirea debitorului ...................................................
    Sediul în localitatea ........................, str. ................... nr. ..., bl. ..., sc. ..., et. ..., ap. ..., sectorul/judeţul .........................
    Nr. autorizaţie ............./an ..............

    Vã notificãm cã figuraţi în evidenţele Camerei Consultanţilor Fiscali cu obligaţii de platã restante, reprezentând:



 ┌─────────────────────────────┬───────────────────────┬───────────────┐
 │ Natura obligaţiei faţã de │Termenul legal de platã│Cuantumul sumei│
 │Camera Consultanţilor Fiscali│ │ datorate │
 │ │ │ - lei - │
 ├─────────────────────────────┼───────────────────────┼───────────────┤
 │ │ │ │
 ├─────────────────────────────┼───────────────────────┼───────────────┤
 │ │ │ │
 └─────────────────────────────┴───────────────────────┴───────────────┘



    Având în vedere prevederile <>art. 13 din Ordonanţa Guvernului nr. 71/2001 privind organizarea şi exercitarea activitãţii de consultanţã fiscalã, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 198/2002, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi ale art. 8 alin. (2) lit. c) şi d) din Regulamentul de organizare şi funcţionare al Camerei Consultanţilor Fiscali, aprobat prin <>Hotãrârea Consiliului superior al Camerei Consultanţilor Fiscali nr. 5/2007, vã rugãm ca în termen de 15 zile de la primirea prezentei sã achitaţi sumele menţionate mai sus, pentru care termenul legal de platã a expirat, sau sã faceţi dovada plãţii acestora.
    Am aprecia dacã sumele datorate ar fi plãtite cât mai curând posibil, evitând astfel aplicarea sancţiunilor prevãzute de <>art. 19 pct. 2. lit. c) din Ordonanţa Guvernului nr. 71/2001, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 198/2002, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi de art. 54 din Regulamentul de organizare şi funcţionare al Camerei Consultanţilor Fiscali, aprobat prin <>Hotãrârea Consiliului superior al Camerei Consultanţilor Fiscali nr. 5/2007.
    Pentru orice lãmuriri suplimentare puteţi contacta pe domnul/doamna .................. la telefonul nr. ................... sau direct la sediul Camerei Consultanţilor Fiscali din municipiul Bucureşti, str. Alecu Russo nr. 13-19, et. 4, ap. 9, sectorul 2.

    Cu mulţumiri,

               Director, Întocmit
           ................. .................

                                   ---------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016