Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 3 din 12 iunie 2010  pentru modificarea si completarea Hotararii Congresului Uniunii Nationale a Practicienilor in Insolventa din Romania nr. 3/2007 privind aprobarea Statutului de organizare si functionare si a Codului de etica profesionala si disciplina ale Uniunii Nationale a Practicienilor in Insolventa din Romania    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 3 din 12 iunie 2010 pentru modificarea si completarea Hotararii Congresului Uniunii Nationale a Practicienilor in Insolventa din Romania nr. 3/2007 privind aprobarea Statutului de organizare si functionare si a Codului de etica profesionala si disciplina ale Uniunii Nationale a Practicienilor in Insolventa din Romania

EMITENT: UNIUNEA NATIONALA A PRACTICIENILOR IN INSOLVENTA DIN ROMANIA
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 591 din 20 august 2010
HOTĂ?RÂRE nr. 3 din 12 iunie 2010
pentru modificarea şi completarea <>Hotãrârii Congresului Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolvenţã din România nr. 3/2007 privind aprobarea <>Statutului de organizare şi funcţionare şi a <>Codului de eticã profesionalã şi disciplinã ale Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolvenţã din România
EMITENT: UNIUNEA NAŢIONALÃ A PRACTICIENILOR ÎN INSOLVENŢÃ DIN ROMÂNIA
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 591 din 20 august 2010


În temeiul <>art. 46 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 86/2006 privind organizarea activitãţii practicienilor în insolvenţã, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 254/2007 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

Congresul Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolvenţã din România, reunit la Mamaia în ziua de 12 iunie 2010, hotãrãşte:

ART. I
<>Hotãrârea Congresului Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolvenţã din România nr. 3/2007 privind aprobarea <>Statutului de organizare şi funcţionare şi a <>Codului de eticã profesionalã şi disciplinã ale Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolvenţã din România, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 839 şi 839 bis din 7 decembrie 2007, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
I. În titlul şi în cuprinsul hotãrârii, sintagma "Statutul de organizare şi funcţionare al Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolvenţã din România" se înlocuieşte cu sintagma "Statutul privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţã".
II. <>Statutul de organizare şi funcţionare al Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolvenţã din România, cuprins în anexa nr. I la hotãrâre, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. Sintagma "Statutul de organizare şi funcţionare al Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolvenţã din România" se modificã şi va avea urmãtorul cuprins: "Statutul privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţã".
2. Articolul 1 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 1. - Uniunea Naţionalã a Practicienilor în Insolvenţã din România (UNPIR), denumitã în continuare Uniune, este persoanã juridicã de utilitate publicã, autonomã şi fãrã scop lucrativ, din care fac parte practicienii în insolvenţã, în condiţiile stabilite de <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 86/2006 privind organizarea activitãţii practicienilor în insolvenţã, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 254/2007 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, denumitã în continuare O.U.G."
3. La articolul 6, alineatul (2) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(2) În exercitarea dreptului de autoreglementare, prevãzut la art. 46 din O.U.G, statutul, regulamentele, codul de eticã al profesiei şi procedura disciplinarã se adoptã prin hotãrâri ale Congresului Uniunii, iar instrucţiunile şi normele interne, prin decizii ale Consiliului naţional de conducere şi ale Adunãrii reprezentanţilor permanenţi ai UNPIR."
4. La articolul 8, alineatul (2) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(2) Practicianul în insolvenţã nu îşi poate organiza şi desfãşura activitatea concomitent în mai multe forme de organizare şi nu poate avea calitatea de asociat decât într-o singurã societate civilã profesionalã, cu excepţia constituirii de filiale ale SPRL, în care este partener."
5. La articolul 9, alineatul (2) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(2) La schimbarea formei de exercitare a profesiei, pentru operaţiunile legate de înregistrãrile în Tabloul practicienilor în insolvenţã din Uniunea Naţionalã a Practicienilor în Insolvenţã din România (denumit în continuare Tabloul UNPIR) şi cele în Registrul formelor de organizare se va percepe o taxã al cãrei cuantum va fi stabilit de Congresul Uniunii."
6. La articolul 10, alineatul (2) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(2) Persoanele juridice române pot fi înregistrate în Registrul formelor de organizare şi înscrise în Tabloul UNPIR dacã îndeplinesc condiţiile stabilite la art. 9-23 din O.U.G."
7. La articolul 10, alineatul (4) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(4) Persoanele juridice strãine pot fi înregistrate în Registrul formelor de organizare şi înscrise în Tabloul UNPIR în condiţiile art. 26 din O.U.G."
8. La articolul 12, alineatul (1^1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(1^1) Membrii Uniunii care solicitã trecerea din secţiunea persoanelor incompatibile în cea a persoanelor compatibile trebuie sã facã dovada calitãţii de avocat, expert contabil, contabil autorizat, evaluator, auditor financiar, arbitru, mediator, conciliator, expert financiar sau expert tehnic judiciar cu legitimaţia vizatã la zi a corpului profesional, precum şi dovada calitãţii de asociat într-o societate profesionalã ori într-un cabinet individual sau dovada de angajare în cadrul profesiei prin carte de muncã ori contract."
9. La articolul 12, alineatul (1^3) se abrogã.
10. La articolul 12^1, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 12^1. - (1) Asociatul unic din Întreprinderea Profesionalã Unipersonalã cu Rãspundere Limitatã, precum şi asociatul coordonator al SPRL nu pot fi angajaţi în propriile societãţi."
11. La articolul 20, litera b) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"b) stabileşte cuantumul cotizaţiei anuale, la care se adaugã contribuţia pe tranşe de venit pentru venitul brut realizat în anul anterior, nivelul taxei de participare la examenul de acces în profesie şi la cel pentru dobândirea calitãţii de practician definitiv, cuantumul taxei de înscriere în Tabloul UNPIR şi în Registrul formelor de organizare, precum şi taxele percepute pentru operaţiuni legate de Registrul formelor de organizare."
12. La articolul 21, dupã litera c) se introduce o nouã literã, litera d), cu urmãtorul cuprins:
"d) aprobã, modificã şi completeazã tarifele şi standardele de cost pentru cheltuielile de procedurã ce se plãtesc din fondul de lichidare constituit conform <>art. 4 din Legea nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei, cu modificãrile şi completãrile ulterioare."
13. La articolul 23, alineatele (1) şi (2) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"Art. 23. - (1) Preşedintele Uniunii este ales de Congresul Uniunii dintre membrii Uniunii pentru un mandat de 4 ani. Preşedintele Uniunii este şi preşedintele Consiliului naţional de conducere al Uniunii.
(2) În cazul în care preşedintele nu îşi mai poate îndeplini atribuţiile, mandatul este preluat de prim-vicepreşedinte."
14. La articolul 23, alineatul (3) se abrogã.
15. La articolul 26, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 26. - (1) Consiliul naţional de conducere al Uniunii este format din 15 membri titulari, dintre care un preşedinte, un primvicepreşedinte, 2 vicepreşedinţi, 11 membri, precum şi 5 membri supleanţi, aleşi de Congresul Uniunii dintre membrii Uniunii pentru un mandat de 4 ani."
16. La articolul 28 alineatul (1), literele a), c), e) şi j) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"a) acordã aviz pentru înfiinţarea filialelor judeţene şi urmãreşte funcţionarea acestora;
...........................................................................
c) desfiinţeazã o filialã constituitã în cazul în care numãrul practicienilor în insolvenţã definitivi şi compatibili din cadrul filialei respective scade sub cel stabilit la art. 32 alin. (3) şi în cazul în care majoritatea membrilor filialei solicitã aceasta. Membrii filialei astfel desfiinţate, precum şi cei ai filialelor care nu au primit aviz vor fi rearondaţi unei filiale învecinate stabilite de Consiliul naţional de conducere. Patrimoniul filialelor care sunt desfiinţate trece, de drept, la filiala învecinatã în care vor fi înscrişi membrii;
........................................................................
e) aprobã înscrierea/radierea cabinetelor individuale de insolvenţã, a societãţilor civile profesionale, precum şi a filialelor acestora în/din Registrul formelor de organizare;
.........................................................................
j) soluţioneazã contestaţiile împotriva hotãrârilor Comisiei superioare de disciplinã privind membrii comisiilor de disciplinã ale filialelor şi ai consiliilor de conducere ale filialelor."
17. La articolul 28 alineatul (1), literele b) şi g) se abrogã.
18. La articolul 28 alineatul (1), dupã litera e) se introduce o nouã literã, litera e^1), cu urmãtorul cuprins:
"e^1) aprobã înscrierea/radierea în/din Tabloul UNPIR."
19. La articolul 28, dupã alineatul (3) se introduce un nou alineat, alineatul (4), cu urmãtorul cuprins:
"(4) Deciziile disciplinare pronunţate de Consiliul naţional de conducere al Uniunii, cu privire la membrii comisiilor de disciplinã ale filialelor şi ai consiliilor de conducere ale filialelor, pot fi atacate la Curtea de Apel Bucureşti în termen de 30 de zile de la comunicare."
20. Dupã articolul 28 se introduc nouã noi articole, articolele 28^1-28^9, cu urmãtorul cuprins:
"Art. 28^1. - (1) Litigiul dintre practicienii în insolvenţã cu privire la relaţiile profesionale, precum cele care se nasc din contracte de colaborare sau de salarizare, cele dintre asociaţi sau care privesc conlucrarea între diferitele forme de exerciţiu al profesiei, poate fi soluţionat, la cererea pãrţii interesate, pe calea concilierii.
(2) Conciliatorul va fi ales de preşedintele Consiliului naţional de conducere al Uniunii dintre practicienii cu ţinutã moralã şi profesionalã deosebitã.
Art. 28^2. - (1) Conciliatorul poate proceda la consultarea pãrţilor fie împreunã, fie separat pentru a constata punctele asupra cãrora existã divergenţã şi modalitãţile în care interesele pãrţilor pot fi conciliate.
(2) La sfârşitul concilierii, conciliatorul va redacta un proces-verbal semnat şi de pãrţi în care va consemna concilierea acestora.
(3) În caz de eşec parţial sau total al concilierii, procesulverbal va cuprinde pretenţiile asupra cãrora pãrţile au convenit sau, dupã caz, punctele asupra cãrora pãrţile au opinii diferite şi vor fi comunicate preşedintelui CNC.
Art. 28^3. - (1) Când litigiul dintre practicienii în insolvenţã nu a putut fi soluţionat prin conciliere, partea interesatã poate declanşa procedura arbitrajului, care va fi supusã dispoziţiilor art. 343-368 din Codul de procedurã civilã şi dispoziţiilor de mai jos.
(2) Petentul va sesiza preşedintele Consiliului naţional de conducere al Uniunii printr-o cerere în care va expune obiectul litigiului, situaţia de fapt şi temeiul de drept.
(3) Cererea de arbitrare va cuprinde numele sau denumirea pârâtului, obiectul litigiului, situaţia de fapt, probele, temeiurile de drept şi numele arbitrului propus.
(4) Cererea, precum şi înscrisurile care o însoţesc vor fi depuse în atâtea exemplare câte pãrţi sunt şi unul pentru preşedinte.
Art. 28^4. - (1) Primind cererea de arbitrare, preşedintele Uniunii o va comunica pãrţii reclamate, care va fi invitatã sã-şi precizeze, în scris, punctul de vedere.
(2) În cazul în care pârâtul este o formã asociativã de exercitare a profesiei, comunicarea se face cãtre reprezentantul acesteia.
(3) Pârâtul, în termen de 15 zile de la primirea cererii, va depune întâmpinare în care va arãta punctul sãu de vedere asupra faptelor expuse în cererea de arbitrare. În acelaşi termen poate formula cerere reconvenţionalã care va îndeplini aceleaşi condiţii de formã ca şi cererea de arbitrare.
Art. 28^5. - (1) În cazul în care pãrţile nu se înţeleg asupra persoanei arbitrului, preşedintele Uniunii va desemna un membru al Uniunii care se bucurã de o autoritate profesionalã şi moralã deosebitã.
(2) Activitatea arbitrului poate fi remuneratã potrivit regulilor stabilite de preşedintele UNPIR.
(3) Practicianul în insolvenţã desemnat ca arbitru poate refuza aceastã însãrcinare fãrã o justificare întemeiatã, preşedintele urmând a desemna o altã persoanã.
Art. 28^6. - (1) În procedura arbitralã, pãrţile pot fi asistate de un avocat sau un consilier juridic, angajat al societãţii profesionale respective.
(2) În toate cazurile arbitrajul va respecta principiul contradictorialitãţii. În acest sens o copie a tuturor actelor depuse de una dintre pãrţi va fi comunicatã celeilalte pãrţi.
(3) Şedintele de arbitraj nu sunt publice.
Art. 28^7. - Dacã pãrţile nu convin altfel, litigiul se va soluţiona exclusiv în drept. În toate cazurile se vor avea în vedere uzanţele profesionale şi regulile deontologice.
Art. 28^8. - (1) Fiecãrei pãrţi i se va comunica o copie a hotãrârii arbitrale.
(2) Executarea hotãrârii arbitrale se realizeazã în condiţiile art. 367 şi 368 din Codul de procedurã civilã.
Art. 28^9. - În situaţia în care preşedintele Uniunii este implicat într-un litigiu arbitral de natura celui prevãzut la articolele de mai sus, atribuţiile prevãzute la art. 28^3, 28^4 şi 28^5 din prezentul statut vor fi exercitate de prim-vicepreşedintele CNC."
21. La articolul 29, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 29. - (1) Comisia superioarã de disciplinã a Uniunii funcţioneazã pe lângã Consiliul naţional de conducere al Uniunii şi este compusã din 7 membri titulari (un preşedinte şi 6 membri) şi 3 membri supleanţi, desemnaţi de Congresul Uniunii pentru o perioadã de 4 ani dintre practicienii în insolvenţã aflaţi în evidenţa Uniunii care se bucurã de autoritate profesionalã şi moralã deosebitã. Membrii Comisiei superioare de disciplinã a Uniunii pot fi realeşi pentru încã 4 ani."
22. La articolul 29 alineatul (2), litera i) se abrogã.
23. La articolul 29 alineatul (2), litera j) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"j) dispune strãmutarea plângerilor disciplinare, în condiţiile stabilite de Regulamentul privind procedura disciplinarã şi aplicarea sancţiunilor, sau orice alte mãsuri necesare înfãptuirii justiţiei disciplinare."
24. La articolul 30 litera a), a cincea liniuţã se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"- Registrul formelor de organizare, Tabloul UNPIR;".
25. La articolul 30, litera d) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"d) efectueazã operaţiunile tehnice de evidenţã a membrilor, în vederea întocmirii şi actualizãrii Tabloului Uniunii, precum şi a Registrului formelor de organizare;".
26. Articolul 32 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 32. - (1) Filialele judeţene şi a municipiului Bucureşti se constituie cu avizul Consiliului naţional de conducere al Uniunii, cu un numãr minim de 12 membri persoane fizice compatibile.
La data îndeplinirii numãrului minim de membri este obligatorie constituirea filialei UNPIR.
(2) În cazul constituirii filialelor conform alin. (1), Consiliul naţional de conducere va asigura un ajutor financiar destinat achiziţionãrii dotãrilor necesare funcţionãrii.
(3) În cazul scãderii numãrului minim de membri ai filialei prevãzut la alin. (1), filiala se desfiinţeazã prin hotãrâre a membrilor rãmaşi, urmând ca aceştia sã fie rearondaţi în baza deciziei Consiliului naţional de conducere la o altã filialã."
27. La articolul 37, alineatul (4) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(4) În cazul în care un membru titular nu îşi mai poate îndeplini atribuţiile înlãuntrul mandatului de 4 ani din motive de sãnãtate sau este demisionar, sancţionat ori incompatibil, va elibera locul din cadrul consiliului de conducere al filialei, loc ce va fi ocupat de un membru supleant, desemnat prin vot secret de consiliu. În cazul în care membrul titular este preşedintele consiliului de conducere al filialei, funcţia acestuia va fi ocupatã de membrul consiliului care a obţinut cel mai mare numãr de voturi la precedentele alegeri."
28. La articolul 37, dupã alineatul (4) se introduce un nou alineat, alineatul (5), cu urmãtorul cuprins
"(5) În cazul în care, din diverse motive, se constatã imposibilitatea constituirii numãrului minim de membri titulari ai consiliului de conducere sau ai comisiei de disciplinã, membrii rãmaşi vor convoca adunarea generalã în vederea completãrii organelor de conducere sus-menţionate."
29. La articolul 38, litera e) se abrogã.
30. La articolul 38, litera k) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"k) înainteazã, în termen de 15 zile de la data adunãrii generale, Secretariatului general al Uniunii o caracterizare a candidatului/candidaţilor desemnat/desemnaţi de adunare pentru organele centrale de conducere ale Uniunii, relevând: calitãţile morale şi profesionale, realizãrile din activitatea de practician în insolvenţã, implicarea în acţiunile întreprinse de consiliul de conducere al filialei, precum şi în cele de pregãtire profesionalã etc."
31. La articolul 41, alineatul (6) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(6) Consiliul naţional de conducere al Uniunii va desemna comisiile de analizare a contestaţiilor şi de supraveghere a desfãşurãrii examenului. Preşedintele comisiei de supraveghere a examenului este, de regulã, vicepreşedintele Consiliului naţional de conducere al Uniunii, responsabil cu organizarea. Preşedintele comisiei de analizare a contestaţiilor este, de regulã, prim-vicepreşedintele Consiliului naţional de conducere al Uniunii."
32. La articolul 42 alineatul (1), litera c) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"c) copie legalizatã de pe diploma de licenţã în drept sau ştiinţe economice;".
33. La articolul 42, alineatul (3) se abrogã.
34. Articolul 43^1 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 43^1. - (1) Persoanele care au promovat examenul pentru dobândirea calitãţii de practician în insolvenţã vor solicita înscrierea în Tabloul UNPIR în termen de 6 luni de la data promovãrii examenului.
(2) Persoanele care nu solicitã înscrierea în termenul prevãzut la alin. (1) pierd dreptul de a mai solicita înscrierea în Tabloul UNPIR."
35. La articolul 44, alineatul (2) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(2) Examenul de definitivat se va organiza anual, la acesta putând participa numai practicienii în insolvenţã stagiari care au efectuat stagiul complet de pregãtire profesionalã."
36. La articolul 48, literele d) şi f) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"d) copie legalizatã de pe diploma de licenţã în drept;
...........................................................................
f) extras de pe carnetul de muncã sau adeverinţã din care sã rezulte dovada exercitãrii funcţiei de judecãtor-sindic de cel puţin 5 ani sau 10 ani pentru judecãtor, notar ori avocat."
37. Articolul 49 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 49. - Cererile persoanelor care solicitã dobândirea calitãţii de practician în insolvenţã cu scutire de examen şi stagiu vor fi analizate de Consiliul naţional de conducere."
38. La articolul 50, partea introductivã se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 50. - Consiliul naţional de conducere are urmãtoarele atribuţii:".
39. La articolul 50, literele c) şi d) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"c) poate verifica cunoştinţele solicitantului cu privire la organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţã;
d) emite decizia de admitere în profesie, refuzul de autorizare sau, dupã caz, necesitatea completãrii dovezilor impuse de lege."
40. La articolul 51, alineatul (1) se abrogã.
41. La articolul 51 alineatul (2), litera d) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"d) achitarea taxei de înscriere în Tabloul UNPIR şi a cotizaţiei pe anul în curs în termen de 30 de zile de la data comunicãrii deciziei de admitere;".
42. Articolul 51^1 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 51^1. - (1) Persoanele care au calitatea de avocat şi care solicitã primirea în profesie cu scutire de examen şi de perioadã de stagiu vor solicita înscrierea în Tabloul UNPIR în termen de 3 luni de la primirea deciziei de admitere în profesie.
(2) Persoanele care nu solicitã înscrierea în termenul prevãzut la alin. (1) pierd dreptul de a mai solicita înscrierea în Tabloul UNPIR."
43. Titlul secţiunii a 4-a se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"SECŢIUNEA a 4-a
Înregistrarea în Registrul formelor de organizare a persoanelor juridice strãine"
44. La articolul 53, alineatul (2) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(2) Pentru societãţile profesionale de insolvenţã din statele membre ale Uniunii Europene nu este necesarã existenţa unor convenţii bilaterale."
45. La articolul 54, alineatele (1) şi (6) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"Art. 54. - (1) Fiecare practician în insolvenţã definitiv şi compatibil are obligaţia sã urmeze un stagiu de pregãtire profesionalã în decursul unui an calendaristic, sub sancţiunea suspendãrii din profesie.
...........................................................................
(6) Seminarele vor avea caracter interactiv."
46. La articolul 54, alineatul (7) se abrogã.
47. La articolul 55, alineatele (4), (4^1) şi (4^2) se abrogã.
48. Titlul capitolului VIII se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"CAPITOLUL VIII
Registrul formelor de organizare. Conţinut, înscriere"
49. La articolul 57, alineatele (1) şi (2) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"Art. 57. - (1) În Registrul formelor de organizare sunt înregistrate societãţile civile profesionale cu personalitate juridicã, filialele acestora şi cabinetele individuale de insolvenţã, precum şi celelalte forme asociative de organizare profesionalã, prevãzute şi constituite în conformitate cu dispoziţiile din O.U.G.
(2) Elementele supuse înregistrãrii în Registrul formelor de organizare computerizat pentru societãţile profesionale cu personalitate juridicã şi filialele acestora sunt cele prevãzute la art. 66 alin. (1) din O.U.G."
50. La articolul 57, dupã alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (2^1), cu urmãtorul cuprins:
"(2^1) Elemente supuse înregistrãrii în Registrul formelor de organizare computerizat pentru cabinetele individuale de insolvenţã sunt cele prevãzute la art. 66 alin. (1^1) din O.U.G."
51. La articolul 57 alineatul (3), litera c) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"c) oricare alt act prevãzut de O.U.G. sau de prezentul statut, depus ulterior înregistrãrii în Registrul formelor de organizare;".
52. La articolul 57 alineatul (3), dupã litera c) se introduc patru noi litere, literele d), e), f) şi g), cu urmãtorul cuprins:
"d) informaţii financiare, prezentate anual, care trebuie sã conţinã veniturile realizate din activitatea de insolvenţã;
e) menţiuni cu privire la schimbarea formei de exercitare a profesiei;
f) durata societãţii;
g) modul de transformare, reorganizare, dizolvare şi lichidare."
53. La articolul 57, alineatul (4) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(4) Dovada înregistrãrii în Registrul formelor de organizare se face prin emiterea unui certificat de înregistrare a societãţii, al cãrui format şi conţinut vor fi stabilite prin decizie a CNC al Uniunii."
54. La articolul 57, dupã alineatul (5) se introduce un nou alineat, alineatul (5^1), cu urmãtorul cuprins:
"(5^1) Este interzis ca în acelaşi sediu social sã funcţioneze douã sau mai multe forme de organizare profesionalã de practicieni în insolvenţã. Prin sediu social se înţelege unitatea locativã distinctã din punct de vedere funcţional, deţinutã în baza unui titlu locativ propriu. Filiala UNPIR unde este înscrisã forma de organizare profesionalã va desemna dintre membri un raportor care sã verifice şi sã ateste întrunirea condiţiilor de desfãşurare a activitãţii într-un spaţiu locativ distinct care sã asigure independenţa funcţionalã şi pãstrarea confidenţialitãţii cu privire la activitatea desfãşuratã."
55. La articolul 57, alineatele (6) şi (7) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"(6) Este interzisã înscrierea în Registrul formelor de organizare a unei societãţi cu denumire identicã sau asemãnãtoare cu a uneia deja înregistrate, atât în denumirea întreagã, cât şi în cuvintele ce o compun, inclusiv cele care sugereazã o prescurtare sau iniţiale, cu excepţia sintagmelor utilizate în profesie (insolvenţã, insolvent, judiciar, expert etc.). Filialele constituite de cãtre o societate profesionalã, conform prevederilor prezentului statut, vor fi înscrise în Registrul formelor de organizare cu o denumire care va îngloba denumirea societãţii profesionale constitutive şi cuvântul "filiala", urmat de denumirea judeţului pe raza cãruia se constituie aceasta.
(7) Formatul Registrului formelor de organizare este prevãzut în anexa nr. 7."
56. Titlul capitolului IX se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"CAPITOLUL IX
Înregistrarea în Registrul formelor de organizare"
57. La articolul 58, alineatele (1) şi (2) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"Art. 58. - (1) SPRL se constituie, în baza unui contract de societate, prin asocierea a cel puţin 2 practicieni în insolvenţã, în condiţiile art. 9 din O.U.G. Contractul de societate, în formã scrisã, se înregistreazã la Uniune în Registrul formelor de organizare, la data aprobãrii cererii de înscriere în Tabloul UNPIR de cãtre Consiliul naţional de conducere al Uniunii. Contractul de societate poate dobândi datã certã şi în condiţiile dreptului comun.
(2) Contractul de societate al SPRL va cuprinde în mod obligatoriu elementele prevãzute la art. 12 din O.U.G."
58. La articolul 58, alineatul (3) se abrogã.
59. La articolul 58, alineatele (4), (5), (6) şi (7) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"(4) Lipsa din contract a oricãrei clauze obligatorii atrage refuzul înregistrãrii la Uniune în Registrul formelor de organizare. Asociaţii, împreunã sau oricare dintre ei, precum şi persoana desemnatã de aceştia sã reprezinte societatea în raporturile cu terţii pot complini lipsa clauzei obligatorii din contract.
(5) Filialele societãţilor profesionale cu rãspundere limitatã au regimul juridic al societãţii-mamã. Acestea sunt obligate sã achite taxa anualã şi sã se asigure profesional pentru plafonul minim de asigurare profesionalã. Contribuţia anualã pe tranşe de venituri se plãteşte la filiala Uniunii pe raza cãreia funcţioneazã. Veniturile societãţii profesionale constitutive care provin din excedentul de numerar al filialei sau filialelor pe care le-a constituit nu se vor supune contribuţiei pe tranşe de venituri la filiala Uniunii în care cea dintâi este înscrisã.
(6) Filiala constituitã cu aportul integral al unei societãţi profesionale poate fi înfiinţatã prin hotãrâre a adunãrii generale. Înfiinţarea filialei se va face printr-un contract, semnat în numele societãţii profesionale de cãtre asociatul coordonator al acesteia, împuternicit prin hotãrârea adunãrii generale a societãţii prin care s-a decis constituirea filialei.
(7) Filiala va putea fi constituitã şi prin asocierea unei societãţi profesionale cu rãspundere limitatã cu unul sau mai mulţi practicieni în insolvenţã, persoane fizice sau juridice. Asociaţii persoane fizice trebuie sã fie practicieni în insolvenţã compatibili. Filiala nu se va putea constitui decât cu practicieni în insolvenţã care nu sunt asociaţi în cadrul societãţii-mamã. Pentru a exista filiala, o societate profesionalã cu rãspundere limitatã trebuie sã deţinã cel puţin 50%+1 din capitalul social necesar constituirii filialei."
60. La articolul 58, alineatul (8) se abrogã.
61. La articolul 59, alineatul (2) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(2) În mãsura compatibilitãţii lor, contractul IPURL va cuprinde aceleaşi elemente cu cele menţionate pentru SPRL la art. 58 alin. (2)."
62. La articolul 62 alineatul (2), literele a) şi b) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"a) persoanele fizice române compatibile depun cererea de înscriere la filiala Uniunii pe a cãrei razã teritorialã îşi vor desfãşura activitatea;
b) persoanele fizice române incompatibile depun cererea de înscriere la filiala Uniunii pe a cãrei razã teritorialã îşi au domiciliul stabil;".
63. La articolul 62, alineatele (3) şi (4) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"(3) Cererea de înscriere se supune aprobãrii Consiliului naţional de conducere al Uniunii. Secretariatul general al Uniunii elibereazã decizia de înscriere, care va conţine principalele date de identificare ale practicianului în insolvenţã, precum şi codul numeric din Tabloul UNPIR şi, respectiv, numãrul de înregistrare din Registrul formelor de organizare.
(4) Codul numeric al practicianului în insolvenţã este personalizat şi are douã componente, una formatã dintr-o cifrã sau o cifrã şi o literã, reprezentând apartenenţa la una dintre secţiunile ori subsecţiunile Tabloului Uniunii (1A, 1B, 1C, 1D, 2A, 2B, 3, 4, 5 şi 6), iar cea de-a doua formatã din 4 cifre care reprezintã numãrul alocat persoanei înregistrate."
64. La articolul 62, dupã alineatul (6) se introduce un nou alineat, alineatul (7), cu urmãtorul cuprins:
"(7) Formele asociative permise de O.U.G. vor fi înscrise la rubrica "Menţiuni" din subsecţiunea corespunzãtoare fiecãrei forme de organizare profesionalã parte a contractului de asociere."
65. La articolul 64, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 64. - (1) Tabloul Uniunii se reactualizeazã lunar pe siteul oficial al Uniunii şi se publicã periodic în Monitorul Oficial al României, Partea I bis, prin grija Secretariatului general al Uniunii."
66. La articolul 64, alineatul (2) se abrogã.
67. La articolul 67 alineatul (3), dupã litera c) se introduce o nouã literã, litera c^1), cu urmãtorul cuprins:
"c^1) taxa de verificare a cererii şi a documentelor privind dobândirea calitãţii de practician în insolvenţã, fãrã examen şi cu scutire de stagiu;".
68. La articolul 67 alineatul (3), litera d) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"d) taxele percepute pentru operaţiuni legate de Registrul formelor de organizare, în cuantumul prevãzut în anexa nr. 4;".
69. La articolul 69 alineatul (1), literele a) şi d) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"a) taxele de înscriere la examen şi de verificare a cererii şi a documentelor privind dobândirea calitãţii de practician în insolvenţã fãrã examen şi cu scutire de stagiu se constituie venit la bugetul Uniunii;
...........................................................................
d) veniturile realizate din încasarea taxelor pentru operaţiunile legate de Registrul formelor de organizare se constituie venit la bugetul Uniunii;".
70. La articolul 72, alineatul (2) se abrogã.
71. La articolul 72, alineatul (3) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(3) Sumele virate de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului în contul Uniunii vor fi redistribuite în conturile deschise la filialele Uniunii, conform încasãrilor înregistrate pe raza teritorialã a filialelor respective."
72. La articolul 73, alineatele (3), (4), (5), (6) şi (7) se abrogã.
73. La articolul 73, alineatul (8) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(8) În cazul în care un practician este numit de directorul oficiului registrului comerţului de pe lângã tribunal şi/sau de persoana ori de persoanele desemnate din cadrul registrului într-un dosar în temeiul <>Legii nr. 359/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, sau al <>Legii nr. 31/1990 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, fiindu-i fixat un onorariu şi, ulterior, prin trecerea la procedura simplificatã prevãzutã de <>Legea nr. 85/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, îi mai este stabilit un onorariu, eventual şi cheltuieli de procedurã de cãtre judecãtorul-sindic, practicianul în insolvenţã va solicita un singur onorariu din fondul de lichidare. Aceastã platã se va face pentru deconturile înaintate în dosarul trecut în procedura simplificatã prevãzutã de legea privind procedura insolvenţei."
74. La articolul 73^1 alineatul (1), literele a) şi c) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"a) sentinţa/încheierea/rezoluţia, în original sau copie conformã cu originalul, prin care judecãtorul-sindic/judecãtoruldelegat/directorul oficiului registrului comerţului de pe lângã tribunal şi/sau persoana desemnatã din cadrul registrului comerţului stabileşte onorariul de achitat, respectiv cheltuielile de procedurã;
...........................................................................
c) facturã fiscalã."
75. La articolul 73^1, alineatul (2) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(2) Pentru decontarea din fondul de lichidare, în situaţia în care din sentinţã sau din încheiere nu rezultã în mod expres faptul cã debitoarea deţine bunuri sau sume de bani în averea sa, filiala Uniunii poate solicita orice raport întocmit pe parcursul procedurii (de observaţie, administrare sau lichidare), bilanţul de la începutul lichidãrii, inventarul bunurilor societãţii debitoare, adeverinţã eliberatã de serviciile de impozite şi taxe, eventual certificatul de radiere şi/sau orice alte documente justificative."
76. La articolul 73^1, dupã alineatul (4) se introduce un nou alineat, alineatul (5), cu urmãtorul cuprins:
"(5) Decontul final prevãzut de <>art. 2^1 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 116/2009 pentru instituirea unor mãsuri privind activitatea de înregistrare în registrul comerţului, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 84/2010 , se aprobã de cãtre Consiliul de conducere al filialei UNPIR pe raza cãreia se aflã sediul debitoarei."
77. Dupã articolul 73^1 se introduce un nou articol, articolul 73^2, cu urmãtorul cuprins:
"Art. 73^2. - (1) Plata onorariilor practicienilor în insolvenţã ce sunt achitate din fondul de lichidare constituit conform <>art. 4 din Legea nr. 85/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se va face, în ordinea vechimii, la urmãtoarele tarife:
a) 3.000 lei, stabilit în baza hotãrârii judecãtoreşti pentru procedurile de insolvenţã deschise în baza <>Legii nr. 85/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare. Pentru practicienii în insolvenţã înregistraţi cu vector fiscal de TVA onorariul va fi în limita a 3.000 lei, exclusiv TVA;
b) 1.000 lei, prevãzut la <>art. 2^1 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 116/2009 , aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 84/2010 , pentru procedurile de lichidare derulate în conformitate cu dispoziţiile <>Legii nr. 359/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale <>Legii nr. 31/1990 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare. Pentru practicienii în insolvenţã înregistraţi cu vector fiscal de TVA onorariul va fi în limita a 1.000 lei, exclusiv TVA.
(2) Cheltuielile de procedurã admise la plata din fondul de lichidare sunt constituite din cheltuielile necesare pentru taxe, timbre, notificãri, convocãri şi comunicãri ale actelor aferente procedurii.
(3) Constituie de asemenea cheltuieli de procedurã admise la plata din fondul de lichidare cheltuielile de deplasare impuse de necesitatea prezentãrii practicianului în insolvenţã la termenele de judecatã fixate în litigii în care debitoarea este parte, în cazul acelor litigii aflate pe rolul instanţelor de judecatã din afara localitãţii de sediu a practicianului. Cheltuielile de transport astfel efectuate se justificã pe baza decontului de deplasare vizat de instanţã, la care sunt ataşate tichetele de transport sau bonul fiscal, în limita unui consum de combustibil de 7,5 l/100 km.
(4) Sunt de asemenea cheltuieli de procedurã admise la plata din fondul de lichidare cheltuielile de arhivare a documentelor debitoarei. Standardul de cost pentru decontarea operaţiunilor de verificare, selecţionare, inventariere şi legare este echivalentul a 35 euro/ml, iar pentru depozitare 1 euro/ml/lunã.
(5) Cheltuielile de procedurã efectuate conform alin. (4), în procedurile de insolvenţã reglementate de <>Legea nr. 85/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, sunt achitate din fondul de lichidare numai în mãsura în care sunt aprobate de instanţa de judecatã prin încheiere/sentinţã.
(6) În conformitate cu <>art. 2^1 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 116/2009 , aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 84/2010 , decontul final al cheltuielilor de procedurã efectuate în legãturã cu lichidarea unei societãţi comerciale, în temeiul dispoziţiilor <>Legii nr. 31/1990 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale <>Legii nr. 359/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se face de cãtre filiala UNPIR pe raza cãreia se aflã sediul debitoarei, pe baza documentelor justificative ataşate cererii de platã depuse de lichidator.
(7) Nu reprezintã cheltuieli de procedurã, ci sunt cheltuieli proprii ale cabinetului sau ale societãţii profesionale urmãtoarele: cheltuielile de transport [altele decât cele prevãzute la alin. (3)], cheltuielile de funcţionare a sediului profesional, consumabile, abonamente, cotizaţii profesionale, asigurãri de rãspundere şi alte cheltuieli indirecte."
78. La articolul 74, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 74. - (1) Evidenţa operaţiunilor contabile legate de fondul de lichidare se va ţine centralizat pe filialã, pe baza monografiei contabile aprobate de Consiliul naţional de conducere al Uniunii."
79. La articolul 74^1, alineatul (2) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(2) În cazul în care filiala societãţii profesionale este numitã prin încheiere într-un dosar, aceasta va vira sumele colectate prin plata procentului de 2% la filiala UNPIR unde îşi are sediul filiala societãţii profesionale."
80. La articolul 74^1, dupã alineatul (7) se introduce un nou alineat, alineatul (8), cu urmãtorul cuprins:
"(8) Comisia de cenzori a filialei poate verifica, prin sondaj, preluarea cotei de 2% din sumele recuperate în cadrul procedurilor de insolvenţã de cãtre forma de exercitare a profesiei. Practicienii în insolvenţã au obligaţia sã punã la dispoziţia comisiei de cenzori actele necesare verificãrii cotei de 2%."
81. La articolul 75, punctele 4 şi 12 se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"4. neplata primei de asigurare prevãzutã la art. 41 alin. (6) din O.U.G. privind neîndeplinirea obligaţiei de asigurare profesionalã pânã la expirarea perioadei de suspendare;
...........................................................................
12. necomunicarea în termen de 30 de zile a schimbãrilor intervenite în legãturã cu datele înscrise în Tabloul UNPIR şi în Registrul formelor de organizare;".
82. La articolul 83, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 83. - (1) Abaterile disciplinare sãvârşite de membrii unei filiale se analizeazã de cãtre comisia de disciplinã a acesteia, în primã instanţã şi în complet de 3 membri, care aplicã sancţiunile prevãzute la art. 69 alin. (1) din O.U.G., potrivit limitelor stabilite la art. 76-82."
83. La articolul 83, alineatul (5) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(5) Regulamentul privind procedura disciplinarã este prevãzut în anexa nr. 3."
84. La anexa nr. 1 la statut, paragraful 7 se modificã şi va avea urmãtorul conţinut:
"Preşedintele Comisiei de analizare a contestaţiilor este, de regulã, prim-vicepreşedintele Consiliului naţional de conducere al Uniunii."
85. Titlul anexei nr. 3 la statut se modificã şi avea urmãtorul cuprins:
"REGULAMENT
privind procedura disciplinarã"
86. La anexa nr. 3 la statut, la articolul 19, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 19. - (1) Decizia disciplinarã este obligatorie faţã de pãrţi şi de organele profesiei de la data pronunţãrii sau comunicãrii dacã partea nu a fost prezentã la data pronunţãrii."
87. La anexa nr. 3 la statut, la articolul 19, dupã alineatul (3) se introduce un nou alineat, alineatul (4), cu urmãtorul cuprins:
"(4) Hotãrârile comisiilor de disciplinã produc efecte juridice din momentul pronunţãrii dacã partea fost prezentã sau din momentul comunicãrii dacã partea nu a fost prezentã la momentul pronunţãrii. Simpla exercitare a cãii de atac nu suspendã efectele hotãrârii atacate în lipsa unei decizii de suspendare a efectelor hotãrârii atacate."
88. Anexa nr. 4 la statut se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"NIVELUL TAXELOR
pentru operaţiunile legate de Registrul formelor de organizare

Se vor percepe taxe pentru operaţiunile legate de Registrul formelor de organizare, pentru:


A. Pentru societãţile profesionale:
1. cerere disponibilitate denumire/opţiune denumire 50 lei
2. cerere înregistrare societate profesionalã/înregistrare 400 lei
3. eliberare certificat de înregistrare 200 lei
4. cerere de îndreptare eroare materialã/operare/dovada 30 lei
5. cerere de furnizare informaţii/extras registru 100 lei
6a) cerere de eliberare acte/duplicat certificat de înregistrare 50 lei
6b) cerere de eliberare acte/copii certificate 50 lei/act
7. cerere de preschimbare certificat de înregistrare 100 lei
B. Pentru cabinetele individuale şi cabinete asociate:
1. cerere de înregistrare cabinet/cabinete asociate 200 lei
2. eliberare certificat de înregistrare 100 lei
3. cerere de îndreptare eroare materialã/operare/dovada 30 lei
4. cerere de furnizare informaţii/extras registru 100 lei
5a) cerere de eliberare acte/duplicat certificat de înregistrare 50 lei
5b) cerere de eliberare acte/copii certificate 50 lei
6. cerere de preschimbare certificat de înregistrare 50 lei."



89. La anexa nr. 5 la statut, capitolul I se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"CAPITOLUL I
Nivelul taxelor şi cotizaţiilor
Art. 1. - Taxa de înscriere la examenul de dobândire a calitãţii de practician în insolvenţã va fi de 800 lei.
Art. 2. - Taxa de verificare a cererii şi a documentelor doveditoare pentru persoanele care cer înscrierea în Uniune fãrã examen şi cu scutire de stagiu va fi de 500 lei.
Art. 3. - Taxa de înscriere în Tabloul UNPIR va fi de:
a) 800 lei pentru persoane fizice care au promovat examenul de acces în profesie;
b) 6.000 lei pentru persoanele fizice care beneficiazã de înscrierea în profesie cu scutire de examen şi stagiu de pregãtire profesionalã;
c) 1.000 lei pentru persoane juridice.
Art. 4. - (1) Cotizaţia anualã este de:
a) 600 lei pentru persoane fizice compatibile;
b) 400 lei pentru persoane fizice incompatibile.
(2) Taxa anualã pentru persoanele juridice este de 2.000 lei.
Art. 5. - Taxa de susţinere a examenului de definitivat în profesie este de 500 lei."
90. La anexa nr. 6 la statut, la Contractul de societate al societãţii civile profesionale cu rãspundere limitatã, articolul 2 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"ARTICOLUL 2
Sediul
Sediul principal al societãţii este situat în ................................
Societatea îşi poate constitui filiale care se înregistreazã în Registrul formelor de organizare."
91. La anexa nr. 6 la statut, la Contractul de societate al societãţii civile profesionale cu rãspundere limitatã, articolul 7 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"ARTICOLUL 7
Durata
Societatea se constituie pentru o duratã de ................ ani din momentul înscrierii sale în Registrul formelor de organizare, ţinut de Secretariatul general al Uniunii."
92. La anexa nr. 6 la statut, la Contractul de societate al societãţii civile profesionale cu rãspundere limitatã, la articolul 25, punctul 2 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"2. La împlinirea termenului prevãzut în notificare Registrul formelor de organizare va lua act de retragerea asociatului, operând modificãrile corespunzãtoare în evidenţele sale."
93. La anexa nr. 6 la statut, la Contractul de societate al societãţii civile profesionale cu rãspundere limitatã, articolul 28 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"ARTICOLUL 28
Alte dispoziţii
Cesionarii sunt obligaţi sã depunã la Registrul formelor de organizare un exemplar original al actului de cesiune.
(Se pot introduce clauze specifice privind retragerea forţatã, retragerea voluntarã etc.)"
94. La anexa nr. 6 la statut, la Contractul de societate al societãţii civile profesionale cu rãspundere limitatã, la articolul 34, punctul 1 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"ARTICOLUL 34
Condiţia suspensivã
1. Societatea este constituitã între asociaţi de la data semnãrii contractului, sub condiţia suspensivã a înscrierii sale în Registrul formelor de organizare, ţinut de Secretariatul general al Uniunii."
95. La anexa nr. 7 la statut, subsecţiunea I C se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Subsecţiunea I C
Practicieni definitivi asociaţi în societãţi profesionale"
96. La anexa nr. 7 la statut, capul de tabel al subsecţiunii I C se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:


┌────┬──────────┬────────┬──────────┬──────────┬────────┬────────────┬─────────┐
│"Nr.│Numele şi │ Numãr │ Data │ Asociat │ │ Domiciliul,│ │
│crt.│prenumele │matricol│înscrierii│ la │ Din │ telefon, │ │
│ │ │ │în Tabloul│societatea│ data de│ fax, │Menţiuni │
│ │ │ │ UNPIR │ │ │ e-mail │ │
├────┼──────────┼────────┼──────────┼──────────┼────────┼────────────┼─────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7" │
└────┴──────────┴────────┴──────────┴──────────┴────────┴────────────┴─────────┘



97. La anexa nr. 7 la statut, dupã subsecţiunea I C se introduce o nouã subsecţiune, subsecţiunea I D, cu urmãtorul cuprins:
"Subsecţiunea I D
Practicieni definitivi angajaţi sau colaboratori ai formelor de exercitare a profesiei


┌────┬──────────┬────────┬──────────┬──────────┬────────┬────────────┬─────────┐
│"Nr.│Numele şi │ Numãr │ Data │ Asociat/ │ │ Domiciliul,│ │
│crt.│prenumele │matricol│înscrierii│colabora- │ Din │ telefon, │ │
│ │ │ │în Tabloul│ tor în │ data de│ fax, │Menţiuni │
│ │ │ │ UNPIR │ │ │ e-mail │ │
├────┼──────────┼────────┼──────────┼──────────┼────────┼────────────┼─────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7" │
└────┴──────────┴────────┴──────────┴──────────┴────────┴────────────┴─────────┘



98. La anexa nr. 7 la statut, subsecţiunea a II-a B se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Subsecţiunea a II-a B
Filiale ale societãţilor profesionale cu personalitate juridicã


┌────┬───────────┬─────────────┬─────────────┬─────────┬──────────┬─────────┐
│"Nr.│ Denumirea │Sediul social│ Numãrul de │ Numãr │ Data │ │
│crt.│ filialei │ numãr de │ înregistrare│matricol │înscrierii│ │
│ │ │ telefon, │ în Registrul│ │în Tabloul│Menţiuni │
│ │ │ fax, e-mail │ formelor de │ │ UNPIR │ │
│ │ │ │ organizare │ │ │ │
├────┼───────────┼─────────────┼─────────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6" │
└────┴───────────┴─────────────┴─────────────┴─────────┴──────────┴─────────┘



99. La anexa nr. 7 la statut, subsecţiunea a II-a C se abrogã.
100. La anexa nr. 8 la statut, titlul anexei se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"FORMATUL
Registrului formelor de organizare"
III. <>Codul de eticã profesionalã şi disciplinã al Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolvenţã din România, cuprins în anexa nr. II la hotãrâre, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. La articolul 14, dupã litera n) se introduce o nouã literã, litera o), cu urmãtorul cuprins:
"o) depunerea sau acceptarea, în mod repetat, de oferte de onorariu care nu îndeplinesc prevederile art. 37 alin. (2) din O.U.G."
2. Dupã articolul 33^5 se introduc trei noi articole, articolele 33^6, 33^7 şi 33^8, cu urmãtorul cuprins:
"Art. 33^6. - Societatea civilã profesionalã care, din orice motive, rãmâne cu un singur asociat are obligaţia transformãrii acesteia în altã formã de organizare profesionalã, în interval de 3 luni.
Art. 33^7. - Practicianul în insolvenţã stagiar va respecta prevederile art. 33 alin. (2) şi (3) din O.U.G.
Art. 33^8. - Membrii Uniunii au obligaţia de a participa la cursurile de pregãtire profesionalã continuã."
ART. II
<>Hotãrârea Congresului Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolvenţã din România nr. 3/2007 privind aprobarea <>Statutului de organizare şi funcţionare şi a <>Codului de eticã profesionalã şi disciplinã ale Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolvenţã din România, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 839 şi 839 bis din 7 decembrie 2007, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi cu modificãrile şi completãrile aduse prin prezenta hotãrâre, va fi republicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, dându-se textelor o nouã numerotare.

Preşedintele Uniunii Naţionale a Practicienilor
în Insolvenţã din România,
Arin Octav Stãnescu

Secretarul general al Uniunii Naţionale a Practicienilor
în Insolvenţã din România,
Alexandru Frumosu

Mamaia, 12 iunie 2010.
Nr. 3.

-------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016