Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 296 din 8 martie 2001  pentru aprobarea Programului de marketing si promovare turistica pentru anul 2001    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 296 din 8 martie 2001 pentru aprobarea Programului de marketing si promovare turistica pentru anul 2001

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 140 din 21 martie 2001
În temeiul prevederilor art. 107 din Constituţia României şi ale <>art. 6 din Ordonanta Guvernului nr. 8/1998 privind constituirea Fondului special pentru promovarea şi dezvoltarea turismului, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 23/2000 ,

Guvernul României adopta prezenta hotãrâre.

ARTICOL UNIC
Se aproba Programul de marketing şi promovare turistica pentru anul 2001, prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.

PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul turismului,
Matei-Agathon Dan

Ministrul finanţelor publice,
Mihai Nicolae Tanasescu



ANEXA 1

PROGRAMUL DE MARKETING ŞI PROMOVARE TURISTICA
pentru anul 2001

CAP. 1
Obiectivul general al programului
ART. 1
Programul de marketing şi promovare turistica, denumit în continuare program, urmãreşte promovarea României ca destinaţie de vacante şi cãlãtorii pe piata turistica interna şi internationala pentru anul 2001.

CAP. 2
Obiective specifice
ART. 2
Programul urmãreşte realizarea urmãtoarelor obiective specifice:
a) îmbunãtãţirea imaginii produsului turistic romanesc pe pieţele externe;
b) stimularea parteneriatului dintre sectorul public şi privat şi constientizarea rolului şi importantei turismului în economia nationala;
c) recastigarea pieţelor turistice externe, partenere traditionale înainte de 1989, şi castigarea altora noi;
d) stimularea cererii turistice interne şi internaţionale pentru vacante şi cãlãtorii în România şi implicit creşterea numãrului de turişti care viziteaza România.

CAP. 3
Conţinutul programului
ART. 3
Prin program se finanţeazã:
1. acţiunile de promovare specifice pe piata interna şi externa, cum sunt: participari la manifestãri interne şi internaţionale de profil (expoziţii, burse, târguri, festivaluri, conferinţe, forumuri şi altele asemenea), campanii publicitare în presa, radio, televiziune, afisaj teletext, Internet, organizarea de conferinţe de presa pentru prezentarea ofertei turistice, organizarea de vizite de documentare pentru reprezentanţi ai mass-media, creatori de opinie, agenţi touroperatori, organizarea de seri româneşti, expoziţii gastronomice, sãptãmâni româneşti.
Cheltuielile necesare în vederea participãrii României la manifestãrile expozitionale internaţionale de turism în anul 2001 sunt aferente exclusiv anului 2001. Plãţile efectuate în anul 2000, reprezentând avansuri obligatorii pentru închirierea suprafeţei standurilor sau pentru alte categorii de cheltuieli, nu sunt incluse în suma prevãzutã la art. 4 poziţia I din tabelul "Acţiuni de promovare specifice pe piata interna şi externa".
În anul 2001 acţiunile specifice de marketing şi promovare turistica din strãinãtate se vor desfasura pe principalele pieţe turistice din:
- Uniunea Europeanã;
- Europa Centrala şi de Est: Federaţia Rusa, Polonia, Republica Ceha, Republica Moldova, Ungaria, Republica Federala Iugoslavia, Croatia, Bulgaria;
- Norvegia, Elvetia, Turcia, Cipru;
- Asia de Vest (Israel, Iran) şi Asia de Sud-Est (Japonia, China);
- America de Nord: SUA, Canada;
2. realizarea de materiale de informare şi promovare turistica, şi anume:
a) în domeniul tipariturilor:
- retiparirea de titluri de prospecte pentru promovarea turistica pe pieţele externe şi pe piata interna;
- tipãrirea de noi titluri de prospecte în sprijinul produselor turistice care urmeazã sa fie promovate cu precãdere;
b) în domeniul materialelor destinate promovãrii şi informãrii prin mijloace audiovizuale:
- realizarea de filme pentru oferta turistica generalã şi pe segmente de piata, în funcţie de varietatea produselor turistice româneşti;
- realizarea de casete audio-video, CD-ROM, spoturi TV pe produse turistice;
- seturi de diapozitive, postere şi panouri cu fotografii color;
c) realizarea de obiecte de reclama/amintiri/protocol specifice;
3. alte acţiuni pentru susţinerea şi promovarea ofertei turistice (cheltuieli de expediţie externa/interna, concursuri cu premii, comisioane agenţii, coparticipari la evenimente speciale, actualizarea bazei de date turistice şi alte acţiuni);
4. investiţii pentru deschiderea de noi birouri de promovare şi informare turistica în strãinãtate (Ungaria şi Danemarca), investiţii la birourile existente, investiţii pentru realizarea centrelor de informaţii turistice şi investiţii în ţara pentru derularea activitãţilor specifice programului, determinate de funcţionarea Fondului special pentru promovarea şi dezvoltarea turismului.

CAP. 4
Plafonul şi structura programului
ART. 4
Plafonul şi structura programului finanţat din
Fondul special pentru promovarea şi dezvoltarea turismului se prezintã astfel:


- mii lei -
┌─────┬────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │ % din total│
├─────┼────────────────────────────────────────────────┬────────────┬──────────┤
│ │ TOTAL, din care: │ 77.390.000 │ 100,00│
├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────┼──────────┤
│ I. │ Acţiuni de promovare specifice pe piata interna│ │ │
│ │ şi externa*) │ 32.390.000 │ 41,84│
├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────┼──────────┤
│ II. │ Realizarea materialelor de informare şi │ │ │
│ │ promovare turistica**) │ 37.000.000 │ 47,80│
├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────┼──────────┤
│III. │ Alte acţiuni pentru susţinerea şi promovarea │ │ │
│ │ ofertei turistice (cheltuieli de expediţie │ │ │
│ │ externa/interna**), concursuri cu premii, │ │ │
│ │ comisioane agenţii, coparticipari la evenimente│ │ │
│ │ speciale etc.) │ 4.000.000 │ 5,17│
├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────┼──────────┤
│ IV. │ Investiţii pentru birourile de promovare şi │ │ │
│ │ informare turistica din strãinãtate, investiţii│ │ │
│ │ pentru centrele de informaţii şi investiţii │ │ │
│ │ în ţara pentru derularea activitãţilor │ │ │
│ │ specifice programului │ 4.000.000 │ 5,17│
└─────┴────────────────────────────────────────────────┴────────────┴──────────┘


--------------
*) Cuprinde şi acţiunile aprobate prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 169/2001 privind participarea Ministerului Turismului la manifestãrile expozitionale internaţionale de turism în semestrul I al anului 2001.
**) Cuprinde acţiunile aprobate prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 246/2001 privind aprobarea realizãrii de cãtre Ministerul Turismului în anul 2001 a unor materiale promotionale cu oferta turistica a României.
------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016