- mii lei -
┌─────┬────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │ % din total│
├─────┼────────────────────────────────────────────────┬────────────┬──────────┤
│ │ TOTAL, din care: │ 77.390.000 │ 100,00│
├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────┼──────────┤
│ I. │ Acţiuni de promovare specifice pe piata interna│ │ │
│ │ şi externa*) │ 32.390.000 │ 41,84│
├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────┼──────────┤
│ II. │ Realizarea materialelor de informare şi │ │ │
│ │ promovare turistica**) │ 37.000.000 │ 47,80│
├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────┼──────────┤
│III. │ Alte acţiuni pentru susţinerea şi promovarea │ │ │
│ │ ofertei turistice (cheltuieli de expediţie │ │ │
│ │ externa/interna**), concursuri cu premii, │ │ │
│ │ comisioane agenţii, coparticipari la evenimente│ │ │
│ │ speciale etc.) │ 4.000.000 │ 5,17│
├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────────────┼──────────┤
│ IV. │ Investiţii pentru birourile de promovare şi │ │ │
│ │ informare turistica din strãinãtate, investiţii│ │ │
│ │ pentru centrele de informaţii şi investiţii │ │ │
│ │ în ţara pentru derularea activitãţilor │ │ │
│ │ specifice programului │ 4.000.000 │ 5,17│
└─────┴────────────────────────────────────────────────┴────────────┴──────────┘