Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 29 din 16 noiembrie 2010  pentru modificarea Hotararii Senatului nr. 13/2009 privind structura serviciilor Senatului si alte masuri organizatorice    Twitter Facebook
Cautare document

HOTARARE nr. 29 din 16 noiembrie 2010 pentru modificarea Hotararii Senatului nr. 13/2009 privind structura serviciilor Senatului si alte masuri organizatorice

EMITENT: SENATUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 766 din 16 noiembrie 2010
    În temeiul dispoziţiilor <>art. 67 din Constituţia României, republicatã, precum şi ale <>art. 36 alin. (1) lit. o) din Regulamentul Senatului, aprobat prin <>Hotãrârea Senatului nr. 28/2005, cu modificãrile ulterioare,

    Senatul adoptã prezenta hotãrâre.

    ART. I
    <>Hotãrârea Senatului nr. 13/2009 privind structura serviciilor Senatului, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 435 din 25 iunie 2009, se modificã dupã cum urmeazã:

    1. Articolul 1 va avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 1. - În structura serviciilor Senatului funcţioneazã departamente, direcţii generale, direcţii, servicii şi birouri, dupã caz."

    2. La articolul 2, alineatul (2) va avea urmãtorul cuprins:
    "(2) În cadrul departamentelor şi al direcţiilor generale funcţioneazã direcţii, iar în cadrul direcţiilor, prin hotãrâre a Biroului permanent, se pot organiza, dupã caz, servicii şi birouri."

    3. Anexa se modificã şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.

    ART. II
    În funcţie de modificãrile intervenite în structura serviciilor Senatului prin efectul intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri, secretarul general va proceda, în termen de cel mult 90 de zile, la reîncadrarea personalului din structurile respective, astfel:
    a) directorii generali, numiţi în funcţie cu avizul Biroului permanent al Senatului, îşi continuã activitatea ca şefi de departamente;
    b) personalul cu funcţii de conducere şi de execuţie din structurile cãrora li se modificã subordonarea se reîncadreazã de drept în noile funcţii;
    c) în cazul structurilor care îşi modificã nivelul funcţional, se procedeazã dupã cum urmeazã:
    - reîncadrarea de drept a personalului cu funcţii de execuţie;
    - reîncadrarea personalului cu funcţii de conducere care ocupã în prezent acele funcţii în funcţiile de conducere noucreate;
    - dacã funcţiile de conducere sunt vacante, se va organiza concurs pentru ocuparea acestora, potrivit legii;
    d) personalul cu funcţii de conducere şi de execuţie al structurilor nou-înfiinţate se reîncadreazã prin redistribuire internã sau ocupã funcţiile prin concurs, potrivit legii.
    ART. III
    Pânã la realizarea reîncadrãrii personalului, conform dispoziţiilor prezentei hotãrâri, personalul din serviciile Senatului care va fi reîncadrat îşi pãstreazã funcţiile şi salarizarea avute anterior intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri.

    Aceastã hotãrâre a fost adoptatã de Senat în şedinţa din 16 noiembrie 2010, cu respectarea prevederilor art. 76 alin. (2) din Constituţia României, republicatã.

                             PREŞEDINTELE SENATULUI
                               MIRCEA-DAN GEOANÃ

    Bucureşti, 16 noiembrie 2010.
    Nr. 29.


    ANEXÃ
    (Anexa la <>Hotãrârea Senatului nr. 13/2009)

                Structura organizatoricã a serviciilor Senatului

--------------
    NOTÃ(CTCE)
    Structura organizatoricã a serviciilor Senatului, se gãseşte în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 766 din 16 noiembrie 2010, la pagina 4, (a se vedea imaginea asociatã).


                                 -------
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice