Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 280 din 11 martie 2009  pentru modificarea   Hotararii Guvernului nr. 1.000/2006 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale a Functionarilor Publici    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 280 din 11 martie 2009 pentru modificarea Hotararii Guvernului nr. 1.000/2006 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale a Functionarilor Publici

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 175 din 20 martie 2009

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. I
<>Hotãrârea Guvernului nr. 1.000/2006 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 698 din 15 august 2006, cu modificãrile ulterioare, se modificã dupã cum urmeazã:
1. Articolul 13 se abrogã.
2. La articolul 14, alineatul (3) se abrogã.
3. Anexa se modificã şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. II
Agenţia Naţionalã a Funcţionarilor Publici se reorganizeazã potrivit prevederilor prezentei hotãrâri, în termen de 30 de zile de la data intrãrii în vigoare a acesteia.

PRIM-MINISTRU
EMIL BOC

Contrasemneazã:
--------------
Viceprim-ministru, ministrul
administraţiei şi internelor,
Dan Nica

Preşedintele Agenţiei Naţionale
a Funcţionarilor Publici,
Szakal Andras Zsolt

Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Pogea

Bucureşti, 11 martie 2009.
Nr. 280.


ANEXĂ
(Anexa la <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.000/2006 )



STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
a Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici

Numãr maxim de posturi: 120, exclusiv demnitarii,
inclusiv posturile aferente cabinetului preşedintelui

┌─────────────────┐
│ PREŞEDINTE │
└────────┬────────┘ ┌───────────────────────┐
│ ┌──┤Cabinetul preşedintelui│
┌──────────────┬───────────┼─────────────┤ └───────────────────────┘
│ │ │ │ ┌───────────────────────┐
│ │ │ ├──┤ Audit public intern*) │
│ │ │ │ └───────────────────────┘
│ │ ┌────────┴────────┐ │ ┌───────────────────────┐
│ │ │ VICEPREŞEDINTE ├──┐ └──┤ Corpul de control**) │
│ │ └────────┬────────┘ │ └───────────────────────┘
│ │ │ │
│ │ ┌────────┴────────┐ │
│ │ │Secretar general ├--┤
│ │ └────────┬────────┘ └──────────────────────┐
│ │ │ │
│ │ └───┬────────────────┐ │
┌──────┴───────┐ ┌────┴─────┐ ┌──────┴───────┐ ┌──────┴──────┐ ┌────┴─────┐
│ Directia │ │ Direcţia │ │ Direcţia │ │ Direcţia │ │Direcţia │
│ generalã │ │comunicare│ │ gestionarea │ │planificare, │ │economie, │
│ juridicã, │ │şi relaţii│ │ procedurilor │ │ evidenţã │ │ resurse │
│dezvoltare şi │ │interna- │ │administrative│ │informatizatã│ │ umane, │
│implementare │ │ ţionale │ │ │ │ şi relaţii │ │achiziţii,│
│ │ │ │ │ │ │ cu publicul │ │ adminis- │
└──────┬───────┘ └─────┬────┘ └──┬───────────┘ └──────┬──────┘ │trativ şi │
│ │ │ ┌───┐ │ │ protocol │
┌────┼─────┐ ┌──┴──┐ ├──┤ F │ ┌────────┴─────┐ └──┬───────┘
│ │ │ │ │ │ └───┘ │Compartimentul│ │ ┌───┐
┌─┴─┐ ┌┴──┐ ┌┴──┐ ┌─┴─┐ ┌─┴─┐ │ ┌───┐ │ registraturã │ ├──┤ J │
│ A │ │ B │ │ C │ │ D │ │ E │ ├──┤ G │ │ şi relaţii │ │ └───┘
└─┬─┘ └───┘ └───┘ └───┘ │***│ │ └───┘ │ cu publicul │ │ ┌───┐
│ └───┘ │ ┌───┐ └──────────────┘ └──┤ K │
│ ┌──┐ ├──┤ H │ └───┘
├─┤A1│ │ └───┘
│ └──┘ │ ┌───┐
│ ┌──┐ └──┤ I │
└─┤A2│ └───┘
└──┘

LEGENDA:
A ─ Direcţia politici, strategii şi reglementare
A1 - Serviciul reglementare
A2 - Compartimentul politici şi strategii
B ─ Biroul contencios
C ─ Serviciul juridic, monitorizare, evaluare şi implementare
D - Serviciul inovaţie, programe şi relaţii internaţionale
E ─ Compartimentul comunicare, informare şi documentare***)
F - Serviciul avizare
G - Compartimentul managementul funcţiei publice
H - Compartimentul consilieri juridici
I - Compartimentul gestionarea carierei înalţilor funcţionari publici şi
managerilor publici
J - Serviciul administrativ şi protocol
K - Compartimentul achiziţii publice


*) Se organizeazã la nivel de compartiment.
**) Se organizeazã la nivel de birou.
***) Inclusiv purtãtorul de cuvânt.



-------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016