Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 28 din 15 ianuarie 2004  privind aprobarea infiintarii si finantarii partiale din fonduri de la bugetul de stat a cheltuielilor de organizare si functionare a reprezentantei comerciale a Societatii Comerciale Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 28 din 15 ianuarie 2004 privind aprobarea infiintarii si finantarii partiale din fonduri de la bugetul de stat a cheltuielilor de organizare si functionare a reprezentantei comerciale a Societatii Comerciale "ADREM INVEST" - S.R.L. la Moscova - Federatia Rusa

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 70 din 28 ianuarie 2004

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al <>cap. II pct. 1 lit. c) din anexa la Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 120/2002 privind aprobarea Sistemului de susţinere şi promovare a exportului cu finanţare de la bugetul de stat, aprobatã prin <>Legea nr. 663/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
Se aprobã finanţarea parţialã din fonduri de la bugetul de stat a unor categorii de cheltuieli privind organizarea şi funcţionarea reprezentanţei comerciale care se înfiinţeazã de cãtre Societatea Comercialã "ADREM INVEST" - S.R.L la Moscova - Federaţia Rusã, pentru promovarea ofertei de export al instalaţiilor industriale care folosesc tehnologii sub vid sau atmosferã controlatã şi alte echipamente industriale.
ART. 2
(1) Categoriile de cheltuieli care se asigurã parţial din fonduri de la bugetul de stat şi valorile acestora sunt prevãzute în devizul de cheltuieli cuprins în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
(2) Finanţarea din fonduri publice a cheltuielilor de organizare şi funcţionare a reprezentanţei comerciale se face în proporţie de 45% din valoarea cheltuielilor prevãzute în deviz.
ART. 3
(1) Perioada de finanţare parţialã a cheltuielilor prevãzute în deviz este de un an de la data înregistrãrii reprezentanţei comerciale.
(2) Cheltuielile aferente operaţiunilor de înregistrare, care se efectueazã înaintea datei de înregistrare a reprezentanţei comerciale, sunt finanţate în conformitate cu prevederile art. 2.
ART. 4
(1) Decontarea cotei de 45% din cheltuielile efectuate de reprezentanţa comercialã, în limita sumelor prevãzute în deviz pe fiecare categorie de cheltuieli, se face trimestrial de cãtre Ministerul Economiei şi Comerţului, pe baza cererii şi a documentelor justificative prezentate de cãtre Societatea Comercialã "ADREM INVEST" - S.R.L.
(2) Decontarea cheltuielilor efectuate în valutã de cãtre reprezentanţa comercialã se face în echivalentul în lei, la cursul de schimb valutar leu-euro comunicat de Banca Naţionalã a României, valabil la data efectuãrii plãţii.
ART. 5
Societatea Comercialã "ADREM INVEST" S.R.L. prezintã trimestrial Ministerului Economiei şi Comerţului un raport privind activitatea desfãşuratã de cãtre reprezentanţa comercialã la Moscova - Federaţia Rusã, în domeniul promovãrii exportului.

PRIM-MINISTRU
ADRIAN NĂSTASE

Contrasemneazã:


────────────────
p. Ministrul economiei
şi comerţului,
Mihai Berinde,
secretar de stat

Ministrul delegat
pentru comerţ,
Eugen Dijmãrescu

Ministrul finanţelor publice,
Mihai Nicolae Tãnãsescu

Bucureşti, 15 ianuarie 2004.
Nr. 28.





ANEXĂ

DEVIZ
privind cheltuielile de organizare şi funcţionare, pe o
perioadã de un an, a reprezentanţei comerciale a Societãţii
Comerciale "ADREM INVEST" - S.R.L. la Moscova - Federaţia Rusã
───────────────────────────────────────────────────────────────────
Valoarea Valoarea
Categorii de cheltuieli cheltuielilor cotei de 45%
(euro) (euro)
───────────────────────────────────────────────────────────────────
a) Înregistrarea reprezentanţei comerciale
- taxe notariale, taxe de autentificare,
taxe de înregistrare, taxe de avocat,
taxe de timbru etc. 1.329,0 598,0
b) Dotare cu inventar de birou 2.648,0 1.192,0
- calculator (1 bucatã) 1.152,0 519,0
- imprimantã color (1 bucatã) 176,0 79,0
- telefon/fax (1 bucatã) 114,0 51,0
- copiator/printer (1 bucatã) 354,0 159,0
- birouri (2 bucãţi) 156,0 70,0
- sertar pentru birou (2 bucãţi) 172,0 78,0
- scaune (6 bucãţi) 85,0 38,0
- dulap (2 bucãţi) 337,0 152,0
- masã de consiliu (1 bucatã) 102,0 46,0
c) Chirie şi utilitãţi: 20.383 9.172,0
- chirie pentru birou şi plata
utilitãţilor
d) Telefon, fax, Internet 5.938,0 2.672,0
- telefon/fax 4.431,0 1.994,0
- Internet 1.507,0 678,0
───────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL DEVIZ: 30.298,0 13.634,0
───────────────────────────────────────────────────────────────────





────────────
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016