Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 27 din 15 ianuarie 2004  pentru aprobarea conditiilor de inchiriere de catre Compania Nationala de Cai Ferate Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 27 din 15 ianuarie 2004 pentru aprobarea conditiilor de inchiriere de catre Compania Nationala de Cai Ferate "C.F.R." - S.A. a unor parti din infrastructura feroviara neinteroperabila, precum si de gestionare a acestora

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 72 din 28 ianuarie 2004
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al art. 9^1 alin. (5) şi <>art. 10^2 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 12/1998 privind transportul pe cãile ferate române şi reorganizarea Societãţii Naţionale a Cãilor Ferate Române, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 89/1999 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
Se aprobã condiţiile de închiriere de cãtre Compania Naţionalã de Cãi Ferate "C.F.R." - S.A. a unor pãrţi din infrastructura feroviarã neinteroperabilã, precum şi de gestionare a acestora, prevãzute în anexa nr. 1.
ART. 2
(1) Infrastructura feroviarã interoperabilã din România, definitã conform prevederilor <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 12/1998 privind transportul pe cãile ferate române şi reorganizarea Societãţii Naţionale a Cãilor Ferate Române, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 89/1999 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, cuprinde secţiile de circulaţie prevãzute în anexa nr. 2, cu toate elementele necesare desfãşurãrii circulaţiei şi manevrei materialului rulant, clãdirile staţiilor de cale feratã cu facilitãţile aferente, precum şi celelalte clãdiri şi facilitãţi destinate desfãşurãrii transportului feroviar, existente la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri.
(2) Infrastructura feroviarã neinteroperabilã din România, definitã conform prevederilor <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 12/1998 , aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 89/1999 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, cuprinde secţiile de circulaţie prevãzute în anexa nr. 3, cu toate elementele necesare desfãşurãrii circulaţiei şi manevrei materialului rulant, clãdirile staţiilor de cale feratã cu facilitãţile aferente, precum şi celelalte clãdiri şi facilitãţi destinate desfãşurãrii transportului feroviar, existente la momentul adoptãrii prezentei hotãrâri.
ART. 3
Staţiile care delimiteazã secţiile de circulaţie aparţinând infrastructurii feroviare neinteroperabile de secţiile de circulaţie aparţinând infrastructurii feroviare interoperabile fac parte din infrastructura feroviarã interoperabilã.
ART. 4
Prevederile privind gestionarea infrastructurii feroviare, prevãzute în <>Hotãrârea Guvernului nr. 581/1998 privind înfiinţarea Companiei Naţionale de Cãi Ferate "C.F.R." - S.A. prin reorganizarea Societãţii Naţionale a Cãilor Ferate Române, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 349 din 15 septembrie 1998, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se completeazã în mod corespunzãtor.
ART. 5
Anexele nr. 1-3 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.

PRIM-MINISTRU
ADRIAN NĂSTASE

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul transporturilor,
construcţiilor şi turismului,
Miron Tudor Mitrea

Ministrul finanţelor publice,
Mihai Nicolae Tãnãsescu

Bucureşti, 15 ianuarie 2004.
Nr. 27.

ANEXA 1

CONDIŢII DE ÎNCHIRIERE
de cãtre Compania Naţionalã de Cãi Ferate "C.F.R." - S.A.
a unor pãrţi din infrastructura feroviarã neinteroperabilã,
precum şi de gestionare a acestora

CAP. I
Gestionarea infrastructurii feroviare neinteroperabile

ART. 1
Infrastructura feroviarã neinteroperabilã din România se gestioneazã în condiţiile legii, în conformitate cu prevederile prezentei hotãrâri şi ale reglementãrilor specifice aplicabile.
ART. 2
Autoritatea Feroviarã Românã - AFER va elabora, împreunã cu Compania Naţionalã de Cãi Ferate "C.F.R." - S.A., denumitã în continuare C.F.R., reglementãri tehnice şi de siguranţa circulaţiei trenurilor, specifice condiţiilor de trafic de pe reţeaua feroviarã neinteroperabilã, pe care le va propune spre aprobare Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului.
ART. 3
Pe întreaga duratã de funcţionare a infrastructurii feroviare neinteroperabile, reglementãrile în vigoare privind condiţiile de funcţionare, exploatare, întreţinere, reparare sau de orice altã naturã privind infrastructura feroviarã interoperabilã se aplicã şi pentru infrastructura feroviarã neinteroperabilã, dacã nu sunt, în mod expres, înlocuite de o reglementare specificã acesteia.
ART. 4
În cadrul contractului de activitate încheiat, în condiţiile legii şi în conformitate cu prevederile <>Hotãrârii Guvernului nr. 581/1998 privind înfiinţarea Companiei Naţionale de Cãi Ferate "C.F.R." - S.A. prin reorganizarea Societãţii Naţionale a Cãilor Ferate Române, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, de cãtre C.F.R., pe de o parte, şi Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului în numele statului, pe de altã parte, se înscriu prevederi specifice privind funcţionarea infrastructurii feroviare neinteroperabile, în mod distinct faţã de infrastructura feroviarã interoperabilã, precum şi modul de calcul al tarifului de utilizare a infrastructurii neinteroperabile, pentru perioada în care traficul pe aceste secţii este organizat de cãtre C.F.R., în conformitate cu reglementãrile în vigoare.
ART. 5
(1) C.F.R. nu poate acţiona pe infrastructura feroviarã neinteroperabilã în calitate de operator de transport feroviar şi nu se poate asocia în vederea efectuãrii unor asemenea servicii.
(2) Pe perioada gestionãrii infrastructurii feroviare neinteroperabile, C.F.R. poate executa pe aceastã infrastructurã transporturi în interes propriu, cu material rulant propriu sau închiriat, în condiţiile legii.
ART. 6
Bugetul de venituri şi cheltuieli al C.F.R. se aprobã conform prevederilor legale şi conţine capitole distincte pentru infrastructura feroviarã interoperabilã şi cea neinteroperabilã, cu structuri identice privind elementele de venituri şi cheltuieli.
ART. 7
Veniturile obţinute din exploatarea infrastructurii feroviare neinteroperabile, precum şi cheltuielile efectuate pentru funcţionarea acesteia se înregistreazã de cãtre C.F.R. în conturi contabile separate de cele pentru infrastructura feroviarã interoperabilã.
ART. 8
(1) Activitãţile de conducere operativã a circulaţiei trenurilor pe secţiile de circulaţie aparţinând infrastructurii feroviare neinteroperabile se desfãşoarã exclusiv de cãtre C.F.R. prin structurile proprii de management al traficului feroviar, în condiţiile legii.
(2) Activitãţile de conducere a circulaţiei trenurilor la nivelul staţiilor de cale feratã şi al altor puncte de secţionare de pe secţiile de circulaţie aparţinând infrastructurii feroviare neinteroperabile se desfãşoarã numai cu personalul autorizat de cãtre Autoritatea Feroviarã Românã - AFER, sub coordonarea structurilor de management al traficului feroviar din C.F.R., cu respectarea tuturor normelor de siguranţa circulaţiei şi în conformitate cu reglementãrile în vigoare.

CAP. II
Condiţii obligatorii privind asigurarea serviciului de transport feroviar public de cãlãtori şi mãrfuri pe infrastructura feroviarã neinteroperabilã

ART. 9
(1) În termen de 30 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei hotãrâri, Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului va actualiza contractul de concesiune pentru gestionarea infrastructurii feroviare, încheiat cu C.F.R., aflat în vigoare, menţionând în mod distinct obligaţiile pãrţilor privind gestionarea infrastructurii feroviare neinteroperabile, în condiţiile legii.
(2) Contractul de concesiune încheiat de Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului cu C.F.R. va prevedea posibilitatea C.F.R. de a oferi în regim de închiriere secţiile de circulaţie aparţinând infrastructurii feroviare neinteroperabile, precum şi condiţiile de gestionare a acestor secţii şi condiţiile de realizare a serviciilor de transport feroviar pe acestea, cãtre alţi agenţi economici, în condiţiile legii.
ART. 10
Exploatarea infrastructurii feroviare neinteroperabile se face de cãtre C.F.R. prin:
a) ofertarea de capacitãţi de circulaţie pentru operatori de transport feroviar licenţiaţi conform prevederilor legale, pe baza încheierii de cãtre aceştia cu C.F.R. a unui contract de acces şi a plãţii tarifului de utilizare a infrastructurii feroviare neinteroperabile şi a chiriilor aferente serviciilor şi facilitãţilor solicitate, ca metodã de lucru tranzitorie, pânã la închirierea secţiei de circulaţie sau încetarea activitãţilor şi închiderea secţiei de circulaţie respective;
b) ofertarea în regim de închiriere a uneia sau mai multor secţii de circulaţie împreunã cu toate elementele infrastructurii feroviare necesare desfãşurãrii procesului de transport cãtre una sau mai multe persoane juridice, licenţiate conform prevederilor legale, în scopul realizãrii atât a activitãţilor de gestionare a infrastructurii respective, cât şi a serviciilor de transport feroviar public de marfã şi/sau de cãlãtori, în condiţiile legii.
ART. 11
(1) Dupã actualizarea contractului de concesiune încheiat între Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului şi C.F.R., în condiţiile legii şi în conformitate cu prevederile prezentei hotãrâri, C.F.R. va comunica în scris consiliilor judeţene pe raza cãrora se aflã secţii de circulaţie aparţinând infrastructurii feroviare neinteroperabile lista completã a acestora, cu informarea privind intenţia ofertãrii spre închiriere a secţiilor de circulaţie în scopul realizãrii atât a activitãţilor de gestionare a infrastructurii, cât şi a serviciilor de transport feroviar public de cãlãtori şi/sau de marfã pe secţiile respective ori de închidere a acestora, în cazul în care nu se pot încheia contracte de închiriere în urma desfãşurãrii procedurilor legale.
(2) În termen de 30 de zile de la comunicarea de cãtre C.F.R. a listei secţiilor de circulaţie aparţinând infrastructurii feroviare neinteroperabile, consiliile judeţene vor transmite în scris la C.F.R. propuneri privind pachetul minim necesar de servicii publice de transport feroviar de cãlãtori, pe fiecare secţie de circulaţie.
(3) Propunerile primite de la consiliile judeţene se analizeazã în cadrul C.F.R. în funcţie de capacitãţile existente şi de celelalte considerente tehnice şi comerciale privind fiecare secţie de circulaţie şi se includ în documentaţia întocmitã de C.F.R. cu condiţiile de ofertare a fiecãrei secţii pentru închiriere.
ART. 12
(1) În termen de 30 de zile de la primirea pachetului minim necesar de servicii publice de transport feroviar de cãlãtori pe fiecare secţie de circulaţie, C.F.R. va organiza licitaţii, prin licitaţie publicã cu strigare, pentru selectarea agenţilor economici interesaţi în preluarea secţiilor respective în regim de închiriere, precum şi a activitãţii aferente, în condiţiile legii.
(2) Pentru secţiile de circulaţie aparţinând infrastructurii feroviare neinteroperabile, la care nu se pot încheia contracte de închiriere, dupã organizarea licitaţiei, C.F.R. decide repetarea licitaţiei în maximum 15 zile.
ART. 13
Pentru secţiile de circulaţie aparţinând infrastructurii feroviare neinteroperabile, la care nu se pot încheia contracte de închiriere conform prevederilor art. 12, C.F.R. va proceda în felul urmãtor:
a) în cazul secţiilor de circulaţie ale infrastructurii feroviare neinteroperabile pe care se desfãşoarã exclusiv transport de marfã, C.F.R. va informa în scris consiliile judeţene implicate asupra necesitãţii închiderii acestora din motive economice şi va acţiona în vederea închiderii lor pentru transport, în condiţiile legii;
b) în cazul secţiilor de circulaţie ale infrastructurii feroviare neinteroperabile pe care se desfãşoarã şi transport de cãlãtori, C.F.R. va organiza în maximum 15 zile o nouã licitaţie, în condiţiile unei chirii lunare negociate în condiţiile legii şi aprobate prin hotãrâre a Guvernului, iar criteriul esenţial de alegere a operatorului care obţine dreptul de operare a activitãţilor de transport pe aceste secţii este nivelul cel mai redus al tarifelor de transport de cãlãtori pentru realizarea pachetului minim de servicii de transport în condiţiile de calitate stipulate în caietul de sarcini;
c) în cazul secţiilor de circulaţie ale infrastructurii feroviare neinteroperabile pe care se desfãşoarã şi transport de cãlãtori, dacã nu se poate încheia un contract de închiriere nici dupã cea de-a treia licitaţie organizatã conform prevederilor lit. b), C.F.R. va informa în scris consiliile judeţene implicate asupra necesitãţii închiderii acestora din motive economice şi va acţiona în vederea închiderii lor pentru transport, în condiţiile legii.
ART. 14
Personalul de la C.F.R., Societatea Naţionalã de Transport Feroviar de Cãlãtori "C.F.R. Cãlãtori" - S.A. şi Societatea Naţionalã de Transport Feroviar de Marfã "C.F.R. Marfã" - S.A., care se disponibilizeazã ca urmare a închiderii unor secţii de circulaţie aparţinând infrastructurii feroviare neinteroperabile şi a încetãrii activitãţilor pe aceste secţii, va beneficia de mãsuri de protecţie socialã conform legislaţiei în vigoare.

CAP. III
Închirierea unor secţii de circulaţie de pe infrastructura feroviarã neinteroperabilã

ART. 15
(1) Preluarea prin închiriere a unor secţii de circulaţie din infrastructura feroviarã neinteroperabilã poate fi acordatã unei persoane juridice sau unui grup de persoane juridice înregistrate în România, fiecare dintre acestea fiind autorizatã de Autoritatea Feroviarã Românã - AFER pentru activitãţile preluate pe secţiile de circulaţie respective, în calitate de gestionar al infrastructurii feroviare şi/sau de operator de transport feroviar, care deţin personal propriu calificat şi autorizat în conformitate cu reglementãrile în vigoare şi care se angajeazã sã le exploateze în strictã conformitate cu reglementãrile generale şi specifice privind transportul pe cãile ferate române.
(2) Norme specifice privind componenţa şi modul de lucru ale comisiei de evaluare, termenele de realizare a licitaţiilor, precum şi procedura de soluţionare a contestaţiilor, cu respectarea legislaţiei în vigoare aplicabile, se elaboreazã de cãtre Autoritatea Feroviarã Românã - AFER şi se aprobã prin ordin al ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului.
ART. 16
(1) Procedura de închiriere a unor secţii de circulaţie din infrastructura feroviarã neinteroperabilã se organizeazã de cãtre C.F.R. prin licitaţie, pe baza unui caiet de sarcini întocmit pentru fiecare secţie sau grup de secţii de circulaţie care se oferteazã împreunã.
(2) Caietul de sarcini pentru fiecare contract de închiriere va conţine cerinţele privind asigurarea funcţionãrii infrastructurii feroviare respective pe perioada închirierii, necesarul de operaţiuni de întreţinere şi reparaţii ale infrastructurii feroviare în conformitate cu reglementãrile în vigoare, încadrarea în parametrii tehnici de exploatare a secţiei de circulaţie şi cerinţele privind desfãşurarea serviciului de transport de marfã şi/sau a serviciului de transport feroviar public de cãlãtori în condiţii de siguranţã a traficului feroviar.
(3) Pentru fiecare dintre secţiile de circulaţie sau grup de secţii de circulaţie ale infrastructurii feroviare neinteroperabile care sunt oferite pentru închiriere, C.F.R. va specifica în caietul de sarcini:
a) volumele potenţiale de transporturi de marfã conform cerinţelor pieţei;
b) pachetul minim necesar de servicii publice de transport feroviar de cãlãtori, definit în colaborare cu autoritãţile publice locale şi care trebuie realizat în mod obligatoriu de candidaţii la licitaţie;
c) descrierea parcului de material rulant necesar pentru realizarea pachetului minim necesar de servicii publice de transport feroviar de cãlãtori.
ART. 17
(1) Agenţii economici care închiriazã secţii de circulaţie ale infrastructurii feroviare neinteroperabile au obligaţia de a menţine în stare de funcţiune infrastructura feroviarã cu toate instalaţiile fixe şi echipamentele conexe, precum şi materialul rulant utilizat, conform normelor tehnice şi prevederilor instrucţionale din sistemul de transport feroviar.
(2) Pentru îndeplinirea obligaţiilor prevãzute la alin. (1), agenţii economici pot desfãşura activitãţile de supraveghere, întreţinere şi/sau reparare a infrastructurii feroviare şi a materialului rulant utilizat, în conformitate cu drepturile şi obligaţiile ce le revin în calitate de gestionari ai infrastructurii feroviare respective, cu personal propriu sau pe bazã de contracte cu furnizori de servicii atestaţi de cãtre Autoritatea Feroviarã Românã - AFER.
ART. 18
(1) Agenţii economici care au închiriat secţii de circulaţie ale infrastructurii feroviare neinteroperabile au dreptul de preluare exclusivã a întregului trafic feroviar local de pe secţiile respective, în condiţiile legii.
(2) Agenţii economici care au închiriat secţii de circulaţie ale infrastructurii feroviare neinteroperabile pot efectua pe acestea servicii de transport feroviar cu trenuri mixte de marfã şi cãlãtori, cu respectarea reglementãrilor în vigoare.
(3) Agenţii economici care au închiriat secţii de circulaţie ale infrastructurii feroviare neinteroperabile pot acorda dreptul de acces pentru trafic local pe secţiile respective unor operatori de transport feroviar licenţiaţi de Autoritatea Feroviarã Românã - AFER, pe bazã de contract de acces semnat cu aceştia, având dreptul de a percepe un tarif de utilizare a infrastructurii feroviare, negociat cu aceştia, în condiţiile legii.
ART. 19
(1) Agenţii economici care au închiriat secţii de circulaţie ale infrastructurii feroviare neinteroperabile sunt obligaţi sã acorde drept de acces pe secţiile respective altor operatori feroviari licenţiaţi de Autoritatea Feroviarã Românã - AFER, în urmãtoarele cazuri:
a) tren complet, aflat în tranzit peste secţia închiriatã;
b) tren complet, format în afara secţiei închiriate şi având ca destinaţie una dintre staţiile de pe secţia închiriatã;
c) tren complet, format în una dintre staţiile de pe secţia închiriatã şi având ca staţie de destinaţie orice staţie în afara secţiei închiriate.
(2) Tariful de utilizare a infrastructurii feroviare, încasat pentru cazurile stabilite la alin. (1), nu va putea depãşi nivelul maxim al tarifului de utilizare a infrastructurii stabilit de Guvern pentru C.F.R. pentru porţiuni de infrastructurã similarã şi tonaje pe tren similare.
ART. 20
(1) Contractele de închiriere se încheie cu C.F.R. pentru o perioadã de 5-10 ani în funcţie de perioada necesarã amortizãrii sumelor pe care agentul economic se angajeazã prin contractul de închiriere sã le aloce în activitãţi de reparaţii capitale şi/sau investiţii pentru fiecare secţie şi/sau pentru materialul rulant necesar operãrii trenurilor pe secţiile respective.
(2) Anual, C.F.R. va analiza, împreunã cu agentul economic beneficiar de contract, modul de îndeplinire a obligaţiilor asumate prin contract şi va decide modalitãţile de continuare a contractului.
(3) Contractele de închiriere vor conţine clauze de reziliere de cãtre C.F.R., dacã agentul economic ce a beneficiat de contractul de închiriere nu şi-a îndeplinit obligaţiile asumate prin contractul respectiv.
(4) În cazul rezilierii unui contract de închiriere, procedura de ofertã a secţiei respective pentru un nou contract de închiriere se organizeazã în maximum 30 de zile de la reziliere, conform prevederilor prezentei hotãrâri.
ART. 21
Agenţii economici care închiriazã una sau mai multe secţii de circulaţie ale infrastructurii feroviare neinteroperabile, în scopul realizãrii, în condiţiile legii, a transportului feroviar de marfã şi/sau a transportului feroviar public de cãlãtori, au dreptul sã aplice politici tarifare pentru serviciile oferite, cu respectarea urmãtoarelor principii:
a) serviciul de transport de marfã se va organiza exclusiv pe principii comerciale de piaţã, fãrã nici o intervenţie din partea statului, operatorii de transport feroviar având libertatea stabilirii tarifelor de transport;
b) serviciul de transport feroviar public de cãlãtori, definit prin pachetul minim necesar de servicii publice de transport feroviar de cãlãtori, se desfãşoarã pe baza tarifelor de transport stabilite pentru pachetul minim necesar de servicii publice de transport, în urma procedurii de licitaţie pentru fiecare secţie de circulaţie;
c) tarifele de transport feroviar public de cãlãtori, stabilite în urma licitaţiei de închiriere a dreptului de operare a serviciilor de transport pe o anumitã secţie de circulaţie aparţinând infrastructurii feroviare neinteroperabile, pot fi modificate dupã încheierea contractului de închiriere cu C.F.R., numai cu acordul C.F.R. şi numai ca urmare a efectelor inflaţiei sau a impactului investiţiilor solicitate de C.F.R. privind creşterea calitãţii serviciilor de transport de cãlãtori, în condiţiile legii.
ART. 22
(1) Operatorii de transport feroviar care preiau, în condiţiile legii, activitatea de transport feroviar public de cãlãtori pe secţii de circulaţie aparţinând infrastructurii feroviare neinteroperabile primesc, în condiţiile legii, prin contract de închiriere de la Societatea Naţionalã de Transport Feroviar de Cãlãtori "C.F.R. Cãlãtori" - S.A. parcul de material rulant necesar desfãşurãrii activitãţilor asumate pentru primii 3 ani de activitate şi preiau personalul feroviar calificat de la C.F.R. şi Societatea Naţionalã de Transport Feroviar de Cãlãtori "C.F.R. Cãlãtori" - S.A., necesar efectuãrii activitãţii de transport feroviar public de cãlãtori. Nivelul chiriei va fi la nivelul cheltuielilor pe care le înregistreazã Societatea Naţionalã de Transport Feroviar de Cãlãtori "C.F.R. Cãlãtori" - S.A., în calitate de proprietar, cu acest parc de material rulant.
(2) Dupã încheierea perioadei de 3 ani de valabilitate a contractului de închiriere pentru materialul rulant, o comisie formatã din reprezentanţi ai C.F.R., Societãţii Naţionale de Transport Feroviar de Cãlãtori "C.F.R. Cãlãtori" - S.A. şi ai Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului va face o analizã a îndeplinirii obligaţiilor asumate de operatorul de transport feroviar şi va decide asupra condiţiilor de prelungire a contractului de închiriere sau va decide achiziţia materialului rulant de cãtre operatorul respectiv, în condiţiile legii.
ART. 23
Contractele privind preluarea unor secţii de circulaţie aparţinând infrastructurii feroviare neinteroperabile de cãtre agenţi economici în regim de închiriere vor conţine obligaţia asigurãrii activitãţilor de conducere operativã a circulaţiei trenurilor, în conformitate cu prevederile art. 9 alin. (1), iar tariful perceput de C.F.R. de la aceştia pentru plata serviciilor respective se stabileşte în funcţie de nivelul costurilor variabile ale C.F.R. pentru asigurarea acestor servicii şi se aprobã prin hotãrâre a Guvernului.



ANEXA 2

Secţiile de circulaţie ce alcãtuiesc infrastructura
feroviarã interoperabilã
┌────┬─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Nr. │ │
│crt.│ Secţii de circulaţie │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 1 │Braşov - Podul Olt - Sibiu - Vinţul de Jos - Simeria - Arad - Curtici - │
│ │Frontierã │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 2 │Piatra Olt - Bãbeni - Râmnicul Vâlcea - Podul Olt │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 3 │Filiaşi - Cãrbuneşti - Târgu Jiu - Simeria │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 4 │Cãrbuneşti - Albeni │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 5 │Bãbeni - Berbeşti - Alunu │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 6 │Simeria - Pestiş │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 7 │Mia - Marginea - Lugoj │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 8 │Sibiu - Copşa Micã │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 9 │Filiaşi - Turceni - Tãrgu Jiu │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 10 │Gura Motrului - Turceni - Drãgoteşti │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 11 │Bucureşti Nord - Ploieşti - Braşov - Sighişoara - Teiuş - Cluj - Oradea -│
│ │Episcopia Bihor │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 12 │Ploieşti Vest - Târgovişte - Fieni │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 13 │Oradea - Arad │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 14 │Braşov - Ciceu - Deda - Dej - Jibou - Baia Mare - Satu Mare │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 15 │Beclean pe Someş - Salva - Ilva Micã │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 16 │Apahida - Dej │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 17 │Oradea - Sãcuieni Bihor - Carei - Satu Mare - Halmeu │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 18 │Deda - Târgu Mureş - Rãzboieni │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 19 │Bistriţa - Sãrãtei │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 20 │Salva - Vişeul de Jos - Sighetul Marmaţiei │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 21 │Jibou - Carei │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 22 │Ploieşti - Buzãu - Mãrãşeşti - Adjud - Bacãu - Roman - Paşcani - │
│ │Vereşti - Suceava - Dorneşti - Vicşani │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 23 │Adjud - Ciceu │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 24 │Ilva Micã - Suceava │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 25 │Bacãu - Bicaz │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 26 │Vereşti - Botoşani │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 27 │Fãurei - Tecuci - Bârlad - Crasna - Buhãieşti - Iaşi - Cristeşti Jijia │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 28 │Zorleni - Fãlciu - Fãlciu Nord │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 29 │Iaşi - Paşcani │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 30 │Bucureşti Nord - Armãşeşti - Urziceni - Fãurei - Brãila - Galaţi │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 31 │Mãrãşeşti - Tecuci - Barboşi │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 32 │Feteşti - Fãurei - Buzãu │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 33 │Bucureşti Nord - Ciulniţa - Feteşti - Medgidia - Constanţa - Mangalia │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 34 │Slobozia Veche - Ciulniţa - Cãlãraşi │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 35 │Medgidia - Negru Vodã │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 36 │Medgidia - Tulcea │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 37 │Bucureşti Nord - Roşiori Nord - Craiova - Filiaşi - Turnu Severin - │
│ │Timişoara - Arad │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 38 │Bucureşti Nord - Titu - Piteşti - Costeşti - Piatra Olt - Craiova │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 39 │Bucureşti Nord - Giurgiu Nord │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 40 │Giurgiu Nord - Videle │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 41 │Titu - Târgovişte │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 42 │Goleşti - Câmpulung - Argeşelu │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 43 │Piteşti - Vâlcele │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 44 │Roşiori Nord - Turnu Mãgurele │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 45 │Roşiori Nord - Alexandria │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 46 │Piatra Olt - Caracal │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 47 │Craiova - Calafat │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 48 │Strehaia - Motru │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 49 │Caransebeş - Reşiţa Sud │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 50 │Timişoara - Jimbolia │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 51 │Timişoara - Jebel - Voiteni - Stamora Moraviţa │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 52 │Bucureşti - Olteniţa │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 53 │Constanţa Ferryboat - Agigea Nord │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 54 │Ploieşti Sud - Armãşeşti │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 55 │Urziceni - Slobozia Nouã - Ţãndãrei │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 56 │Lupeni - Livezeni │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 57 │Comãneşti - Moineşti │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 58 │Amaradia - Bârseşti │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 59 │Buzãu - Berea │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 60 │Timişoara Sud - Buziaş - Lugoj │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 61 │Teiuş - Coşlariu - Vinţu de Jos │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 62 │Câmpia Turzii - Turda │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 63 │Toate secţiile de circulaţie care constituie racorduri şi linii de │
│ │centurã din complexele feroviare │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 64 │Toate secţiile de circulaţie dintre frontiera de stat şi prima staţie de │
│ │cale feratã │
└────┴─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘





ANEXA 3

Secţiile de circulaţie ce alcãtuiesc infrastructura
feroviarã neinteroperabilã
┌────┬─────────┬───────────────────────────────────────────────────────────┬───┐
│Nr. │ │ │ │
│crt.│Sucursala│ Secţii de circulaţie │ KM│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 1 │Bucureşti│FIENI - PIETROŞIŢA │ 8│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 2 │Bucureşti│PLOIEŞTI NORD - MĂNECIU │ 44│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 3 │Bucureşti│BUDA - SLANIC │ 34│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 4 │Bucureşti│CÂMPINA - CÂMPINITA - TELEGA │ 8│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 5 │Bucureşti│DIŢEŞTI - GURA PALANGII │ 8│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 6 │Bucureşti│I.L. CARGIALE - DIŢEŞTI - MORENI │ 18│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 7 │Bucureşti│CACIULAŢI - SNAGOV PLAJA │ 15│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 8 │Craiova │COSTEŞTI - ROŞIORI NORD │ 64│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 9 │Craiova │ALEXANDRIA - ZIMNICEA │ 42│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 10 │Craiova │CARACAL - CORABIA │ 41│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 11 │Craiova │GOLENŢI - POIANA MARE │ 7│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 12 │Craiova │ALBENI - SECIURI │ 14│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 13 │Craiova │VÂLCELE - CURTEA DE ARGEŞ │ 16│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 14 │Timişoara│CARANSEBEŞ - BOUŢARI │ 37│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 15 │Timişoara│HAŢEG - SUBCETATE │ 8│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 16 │Timişoara│BERZOVIA - VASIOVA │ 12│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 17 │Timişoara│VASIOVA - REŞIŢA NORD │ 15│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 18 │Timişoara│BERZOVIA - ORAVITA │ 59│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 19 │Timişoara│ORAVITA - ANINA │ 33│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 20 │Timişoara│ORAVITA - IAM │ 27│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 21 │Timişoara│BUZIAŞ - GATAIA │ 32│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 22 │Timişoara│GATAIA - JAMU MARE │ 24│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 23 │Timişoara│VOITENI - GATAIA │ 18│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 24 │Timişoara│GATAIA - BERZOVIA │ 16│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 25 │Timişoara│JEBEL - LIEBLING │ 10│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 26 │Timişoara│JEBEL - GIERA │ 33│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 27 │Timişoara│TIMIŞOARA NORD - CRUCENI │ 49│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 28 │Timişoara│CARPINIŞ - IONEL │ 31│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 29 │Timişoara│RONAŢ TRIAJ - SATU NOU │ 35│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 30 │Timişoara│SATU NOU - LOVRIN │ 5│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 31 │Timişoara│LOVRIN - SINNICOLAU MARE │ 16│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 32 │Timişoara│SINNICOLAUL MARE - CENAD │ 12│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 33 │Timişoara│SANANDREI - PERIAM │ 36│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 34 │Timişoara│PERIAM - SINNICOLAU MARE │ 18│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 35 │Timişoara│SINNICOLAU MARE - VALCANI │ 21│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 36 │Timişoara│JIMBOLIA - LOVRIN │ 27│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 37 │Timişoara│BARBATEN - LUPENI │ 4│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 38 │Timişoara│SIMERIA - HUNEDOARA │ 15│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 39 │Timişoara│MINTIA-BRAD │ 29│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 40 │Timişoara│BRAD - VATA │ 19│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 41 │Timişoara│VATA - GURA HONŢ │ 36│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 42 │Timişoara│GURA HONŢ - INEU │ 50│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 43 │Timişoara│INEU - CERMEI │ 14│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 44 │Timişoara│RADNA - TIMIŞOARA EST │ 64│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 45 │Timişoara│ARAD NORD - PERIAM │ 42│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 46 │Timişoara│PERIAM - SATU NOU │ 11│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 47 │Timişoara│LOVRIN - NERĂU │ 27│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 48 │Timişoara│ARAD - NĂDLAC │ 52│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 49 │Timişoara│SANTANA - INEU │ 39│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 50 │Timişoara│NADAB - GRĂNICERI │ 20│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 51 │Timişoara│BOUŢARI - HAŢEG │ 29│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 52 │Cluj │CIUMEGHIU - HOLOD │ 45│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 53 │Cluj │VAŞCAU - HOLOD │ 56│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 54 │Cluj │HOLOD - ORADEA EST │ 49│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 55 │Cluj │DOBREŞTI - ROGOZ │ 10│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 56 │Cluj │BORSA - VISEUL DE JOS │ 23│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 57 │Cluj │ILVA MICA - RODNA VECHE │ 21│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 58 │Cluj │SĂCUIENI - ŞIMLEU SILVANIEI │ 71│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 59 │Cluj │SIMLEU SILVANIEI - SARMAŞAG │ 14│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 60 │Cluj │GHILVACI - ARDUD │ 18│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 61 │Cluj │TURDA-ABRUD │ 93│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 62 │Cluj │ULMENI SĂLAJ - CEHU SILVANIEI │ 10│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 63 │Cluj │ABRAMI - POPEŞTI │ 14│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 64 │Cluj │SATU MARE - BIXAD │ 45│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 65 │Cluj │HUEDIN - CĂLĂTELE │ 3│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 66 │Cluj │BISTRIŢA - BISTRIŢA BARTGĂULUI │ 30│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 67 │Cluj │BAIA MARE SUD - BAIA SPRIE │ 7│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 68 │Braşov │ŞELIMBAR - CISNADIE │ 7│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 69 │Braşov │UCEA - VICTORIA │ 9│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 70 │Braşov │ŞIBOT - CUGIR │ 13│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 71 │Braşov │ALBA IULIA - ZLATNA │ 38│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 72 │Braşov │BARTOLOMEU - ZARNEŞTI │ 24│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 73 │Braşov │HARMAN - INTORSURA BUZĂULUI │ 29│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 74 │Braşov │ODORHEI - VÂNĂTORI │ 38│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 75 │Braşov │BLAJ - TARNAVENI VEST. │ 36│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 76 │Braşov │TARNAVENI VEST - PRAID │ 77│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 77 │Braşov │MĂGHERUŞ ŞIEU - LECHINTA │ 13│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 78 │Braşov │LECHINŢA - MIHEŞUL DE CÂMPIE │ 53│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 79 │Braşov │MIHEŞUL PE CÂMPIE - LUDUŞ │ 28│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 80 │Braşov │SFANTUL GHEORGHE - COVASNA │ 28│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 81 │Braşov │SIBIU - AGNITA │ 58│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 82 │Braşov │SEBEŞ ALBA - PETREŞTII DE PĂDURE │ 30│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 83 │Braşov │SERCAIA - CINCA VECHE │ 9│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 84 │Braşov │LUDUŞ - BAND - LECHINŢA - TG.MURES - BĂILE SOVATA │191│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 85 │Braşov │COVASNA-TÂRGUL SACUIESC │ 16│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 86 │Braşov │TÂRGUL SACUIESC - BREŢCU │ 22│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 87 │Braşov │CHILENI - VOŞLABEN │ 7│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 88 │Iaşi │ROMAN - BUHAIEŞTI │ 71│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 89 │Iaşi │PAŞCANI - TIMIŞEŞTI │ 18│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 90 │Iaşi │TIMIŞEŞTI - TARGU NEAMŢ │ 12│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 91 │Iaşi │DOLHASCA - FĂLTICENI │ 25│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 92 │Iaşi │LEORDA - DOROHOI │ 21│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 93 │Iaşi │DORNIŞOARA - FLORENI │ 22│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 94 │Iaşi │PALTINOASA - DARMANEŞTI │ 34│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 95 │Iaşi │FUNDUL MOLDOVEI - POJORATA │ 7│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 96 │Iaşi │VAMA - MOLDOVIŢA │ 20│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 97 │Iaşi │DORNEŞTI - GURA PUTNEI │ 34│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 98 │Iaşi │GURA PUTNEI - PUTNA │ 6│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 99 │Iaşi │DORNEŞTI - SIRET │ 16│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 100│Iaşi │GURA PUTNEI - NISIPITU │ 25│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 101│Iaşi │GRIVIŢA - BÂRLAD │ 7│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 102│Iaşi │CRAŞNA - HUŞI │ 33│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 103│Iaşi │DANGENI - SAVENI │ 16│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 104│Iaşi │PODUL ILOAIEI - HARLAU │ 41│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 105│Iaşi │LEŢCANI - DANGENI │ 93│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 106│Iaşi │DANGENI - DOROHOI │ 47│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 107│Galaţi │BERCA - NEHOIAŞU │ 51│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 108│Galaţi │FOCŞANI - ODOBEŞTI │ 11│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 109│Galaţi │MARAŞEŞTI - PANCIU │ 18│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 110│Galaţi │GALAŢI - TÂRGUL BUJOR │ 53│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 111│Galaţi │TÂRGUL BUJOR - GRIVIŢA │ 49│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 112│Constanta│SALIGNY EST - CERNAVODĂ │ 4│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 113│Constanta│DOROBANŢU - NĂVODARI │ 26│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 114│Constanta│NĂVODARI - P1 CAPUL MIDIA │ 6│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 115│Constanta│P1 CAPUL MIDIA - CAPUL MIDIA │ 4│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 116│Constanta│P1 CAPUL MIDIA - SITORMAN │ 12│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 117│Constanta│PALAS - NĂVODARI │ 22│
├────┼─────────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 118│Constanta│DOROBANŢU - ROMCIM │ 5│
└────┴─────────┴───────────────────────────────────────────────────────────┴───┘



Nota: Lungimile în km ale secţiilor de cale feratã din aceastã anexã reprezintã distanţele dintre staţiile de cale feratã, indiferent dacã secţiile respective sunt pe linii simple sau duble

-------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016