Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 251 din 15 mai 2013  privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2013 al Companiei Nationale Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 251 din 15 mai 2013 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2013 al Companiei Nationale "Imprimeria Nationala" - S.A., companie nationala aflata sub autoritatea Ministerului Finantelor Publice

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 288 din 22 mai 2013

    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, al art. 15 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, aprobată cu modificări prin Legea nr. 275/2008, cu modificările şi completările ulterioare, al art. 6 alin. (8) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 79/2008 privind măsuri economico-financiare la nivelul unor operatori economici, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 203/2009, cu modificările şi completările ulterioare,
    având în vedere prevederile art. 5 lit. i) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare,

    Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

    ART. 1
    Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2013 al Companiei Naţionale "Imprimeria Naţională" - S.A., companie naţională aflată sub autoritatea Ministerului Finanţelor Publice, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
    ART. 2
    (1) Nivelul cheltuielilor totale aferente veniturilor totale înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli pe structura aprobată pentru acestea reprezintă limită maximă şi nu poate fi depăşit decât în cazuri justificate, cu aprobarea prealabilă a Guvernului, la propunerea Ministerului Finanţelor Publice, cu avizul Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice, prin promovarea unei hotărâri de rectificare a bugetului de venituri şi cheltuieli.
    (2) În cazul în care în execuţie se înregistrează nerealizări ale veniturilor totale aprobate, Compania Naţională "Imprimeria Naţională" - S.A. poate efectua cheltuieli totale proporţional cu gradul de realizare a veniturilor totale, cu încadrarea în indicatorii de eficienţă aprobaţi.

                                 PRIM-MINISTRU
                              VICTOR-VIOREL PONTA

                                Contrasemnează:
                                ---------------
                               Viceprim-ministru,
                         ministrul finanţelor publice,
                                 Daniel Chiţoiu

                        Ministrul delegat pentru buget,
                                  Liviu Voinea

                         p. Ministrul muncii, familiei,
                             protecţiei sociale şi
                             persoanelor vârstnice,
                                Georgeta Bratu,
                                secretar de stat

    Bucureşti, 15 mai 2013.
    Nr. 251.

    ANEXĂ

    MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
    Compania Naţională "Imprimeria Naţională" - S.A.
    Bd. Al. I. Cuza nr. 56, sectorul 1, Bucureşti
    Cod unic de înregistrare: 2779625


                 BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2013


                                                                     mii lei
 ┌───────────┬─────────────────────────────────────────────────┬───┬──────────┐
 │ │ INDICATORI │Nr.│BVC 2013 │
 │ │ │rd.│Propunere │
 ├─────┬─────┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │
 ├─────┼──┬──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ I. │ │ │VENITURI TOTALE (Rd.1 = Rd.2 + Rd.3 + Rd.4) │ 1 │326.379,07│
 ├─────┼──┼──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ │1 │ │Venituri din exploatare │ 2 │304.024,07│
 │ ├──┼──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ │2 │ │Venituri financiare │ 3 │ 22.355,00│
 │ ├──┼──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ │3 │ │Venituri extraordinare │ 4 │ 0,00│
 ├─────┼──┼──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ II │ │ │CHELTUIELI TOTALE (Rd.5 = Rd.6 + Rd.17 + Rd.18) │ 5 │277.431,12│
 ├─────┼──┼──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ │1 │ │Cheltuieli de exploatare, din care: │ 6 │241.253,02│
 │ ├──┼──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ │ │A │cheltuieli cu bunuri şi servicii │ 7 │132.766,38│
 │ │ ├──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ │ │B │cheltuieli cu impozite, taxe şi varsăminte │ 8 │ 1.110,00│
 │ │ │ │asimilate │ │ │
 │ │ ├──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ │ │C │cheltuieli cu personalul, din care: │ 9 │ 30.964,17│
 │ │ ├──┼──┬──────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ │ │ │C1│cheltuieli cu salariile │10 │ 20.576,44│
 │ │ │ ├──┼──────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ │ │ │C2│bonusuri │11 │ 2.184,55│
 │ │ │ ├──┼──────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ │ │ │C3│alte cheltuieli cu personalul, din care: │12 │ 0,00│
 │ │ │ ├──┼──────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ │ │ │ │cheltuieli cu plăţi compensatorii aferente │13 │ 0,00│
 │ │ │ │ │disponibilizărilor de personal │ │ │
 │ │ │ ├──┼──────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ │ │ │C4│cheltuieli aferente contractului de mandat │14 │ 1.291,90│
 │ │ │ ├──┼──────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ │ │ │C5│cheltuieli cu asigurările şi protecţia socială│15 │ 6.911,28│
 │ │ │ │ │fonduri speciale şi alte obligaţii legale │ │ │
 │ │ ├──┼──┴──────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ │ │D │alte cheltuieli de exploatare │16 │ 76.412,47│
 │ ├──┼──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ │2 │ │Cheltuieli financiare │17 │ 36.178,10│
 │ ├──┼──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ │3 │ │Cheltuieli extraordinare │18 │ 0,00│
 ├─────┼──┼──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ III │ │ │REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) │19 │ 48.947,95│
 ├─────┼──┼──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ IV │ │ │IMPOZIT PE PROFIT │20 │ 7.831,67│
 ├─────┼──┼──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ V │ │ │PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA │21 │ 41.116,28│
 │ │ │ │IMPOZITULUI PE PROFIT, din care: │ │ │
 ├─────┼──┼──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ │1 │ │Rezerve legale │22 │ 0,00│
 │ ├──┼──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ │2 │ │Alte rezerve reprezentând facilităţi fiscale │23 │ 0,00│
 │ │ │ │prevăzute de lege │ │ │
 │ ├──┼──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ │3 │ │Acoperirea pierderilor contabile din anii │24 │ 0,00│
 │ │ │ │precedenţi │ │ │
 │ ├──┼──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ │4 │ │Constituirea surselor proprii de finanţare pentru│25 │ 0,00│
 │ │ │ │proiectele cofinanţate din împrumuturi externe, │ │ │
 │ │ │ │precum şi pentru constituirea surselor necesare │ │ │
 │ │ │ │rambursării ratelor de capital, plăţii dobânzilor│ │ │
 │ │ │ │comisioanelor şi altor costuri aferente acestor │ │ │
 │ │ │ │împrumuturi externe │ │ │
 │ ├──┼──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ │5 │ │Alte repartizări prevăzute de lege │26 │ 0,00│
 │ ├──┼──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ │6 │ │Profitul contabil rămas după deducerea sumelor de│27 │ 41.116,28│
 │ │ │ │la rd. 22, 23, 24, 25 şi 26 │ │ │
 │ ├──┼──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ │7 │ │Participarea salariaţilor la profit în limita a │28 │(*) │
 │ │ │ │10% din profitul net, dar nu mai mult de nivelul │ │ 1.100,00│
 │ │ │ │unui salariu de bază mediu lunar realizat la │ │ │
 │ │ │ │nivelul operatorului economic în exerciţiul │ │ │
 │ │ │ │financiar de referinţă │ │ │
 │ ├──┼──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ │8 │ │Minimum 50% dividente cuvenite acţionarilor, în │29 │ 21.108,14│
 │ │ │ │cazul societăţilor/companiilor naţionale şi │ │ │
 │ │ │ │societăţilor cu capital integral sau majoritar de│ │ │
 │ │ │ │stat, din care: │ │ │
 │ ├──┼──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ │ │a)│- dividende cuvenite bugetului de stat sau local,│30 │ 21.108,14│
 │ │ │ │după caz. │ │ │
 │ ├──┼──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ │9 │ │Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute │31 │ 20.008,14│
 │ │ │ │la Rd. 22-29 se repartizează la alte rezerve şi │ │ │
 │ │ │ │constituie sursă proprie de finanţare │ │ │
 ├─────┼──┼──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ VI │ │ │VENITURI DIN FONDURI EUROPENE │32 │ 0,00│
 ├─────┼──┼──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ VII │ │ │CHELTUIELI DIN FONDURI EUROPENE din care: │33 │ 0,00│
 ├─────┼──┼──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ │ │a)│cheltuieli materiale │34 │ 0,00│
 │ ├──┼──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ │ │b)│cheltuieli salariale │35 │ 0,00│
 │ ├──┼──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ │ │c)│cheltuieli privind prestări servicii │36 │ 0,00│
 │ ├──┼──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ │ │d)│cheltuieli cu reclamă şi publicitatea │37 │ 0,00│
 │ ├──┼──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ │ │e)│alte cheltuieli │38 │ 0,00│
 ├─────┼──┼──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ VIII│ │ │SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: │39 │189.370,03│
 ├─────┼──┼──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ │1 │ │Alocaţii de la buget │40 │ 0,00│
 ├─────┼──┼──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ │ │ │Alocaţii bugetare aferente plăţii angajamentelor │40 │ 0,00│
 │ │ │ │din anii anteriori │bis│ │
 ├─────┼──┼──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ IX │ │ │CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII │41 │187.481,70│
 ├─────┼──┼──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ X │ │ │DATE DE FUNDAMENTARE │42 │ │
 ├─────┼──┼──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ │1 │ │Nr. prognozat de personal la finele anului │43 │ 482│
 │ ├──┼──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ │2 │ │Nr. mediu de salariaţi total │44 │ 482│
 │ ├──┼──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ │3 │ │Cheltuieli de natură salarială (a+b), din care: │45 │ 22.760,99│
 │ ├──┼──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ │ │a)│cheltuieli cu salariile │46 │ 20.576,44│
 │ │ ├──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ │ │b)│bonusuri │47 │ 2.184,55│
 │ ├──┼──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ │4 │ │Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) │48 │ 3.557,48│
 │ │ │ │determinat pe baza fondului de salarii aferent │ │ │
 │ │ │ │personalului angajat pe bază de contract │ │ │
 │ │ │ │individual de muncă │ │ │
 │ │ │ │(Rd.46/Rd.44)/12 x 1000 │ │ │
 │ ├──┼──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ │5 │ │Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) │49 │ 3.935,16│
 │ │ │ │influenţat de bonificaţiile şi sau natură │ │ │
 │ │ │ │(Rd.45/Rd.44)/12 x 1000 │ │ │
 │ ├──┼──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ │6 │ │Productivitatea muncii în unităţi valorice pe │50 │ 677,13│
 │ │ │ │total personal mediu în preţuri curente │ │ │
 │ │ │ │(lei/persoană) (Rd.1/RD.44) │ │ │
 │ ├──┼──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ │7 │ │Productivitatea muncii în unităţi valorice pe │51 │ 677,13│
 │ │ │ │total personal mediu în preţuri comparabile │ │ │
 │ │ │ │(lei/persoană) (Rd.1/RD.44 x ICP)ICP 2013/2012 │ │ │
 │ ├──┼──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ │8 │ │Productivitatea muncii în unităţi fizice pe total│52 │ -│
 │ │ │ │personal mediu (unităţi fizice/persoană) │ │ │
 │ ├──┼──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ │9 │ │Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale │53 │ 850,03│
 │ │ │ │(Rd.5/Rd.1) x 1000 │ │ │
 │ ├──┼──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ │10│ │Plăţi restante, în preţuri curente │54 │ -│
 │ ├──┼──┼─────────────────────────────────────────────────┼───┼──────────┤
 │ │12│ │Creanţe restante, în preţuri curente │55 │ -│
 └─────┴──┴──┴─────────────────────────────────────────────────┴───┴──────────┘


    NOTA
    ----
    Doar caracter informativ fiind constituit provizion pentru acestă destinaţie.

                                      ----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016