Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 239 din 1 aprilie 1999  privind organizarea si functionarea Ministerului Tineretului si Sportului    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 239 din 1 aprilie 1999 privind organizarea si functionarea Ministerului Tineretului si Sportului

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 146 din 8 aprilie 1999
În temeiul prevederilor art. 115 din Constituţia României,

Guvernul României hotãrãşte:

ART. 1
Ministerul Tineretului şi Sportului este organul administraţiei publice centrale de specialitate care aplica strategia dezvoltãrii şi programul Guvernului în domeniile tineretului şi sportului.
ART. 2
În realizarea obiectului sau de activitate Ministerul Tineretului şi Sportului are urmãtoarele atribuţii generale:
a) asigura aplicarea legilor, hotãrârilor Guvernului şi a altor acte normative în domeniul sau de competenta, cu respectarea limitelor de autoritate şi a principiului autonomiei agenţilor economici, instituţiilor şi a autoritãţilor administraţiei publice locale;
b) fundamenteazã şi propune Guvernului politica în domeniile tineretului şi sportului;
c) elaboreazã, propune mãsuri şi acţioneazã pentru aplicarea strategiei Guvernului de reforma economico-socialã, de restructurare şi dezvoltare;
d) analizeazã evoluţia fenomenelor specifice în domeniile tineretului şi sportului, în raport cu tendintele existente pe plan internaţional, şi propune Guvernului mãsurile care se impun, în concordanta cu cerinţele vieţii sociale;
e) iniţiazã şi negociaza, din împuternicirea Guvernului, convenţii, acorduri şi alte înţelegeri internaţionale sau propune acestuia întocmirea formelor de aderare la cele existente;
f) reprezintã interesele statului în diferite organisme internaţionale, în conformitate cu convenţiile, acordurile şi alte înţelegeri încheiate în acest scop; dezvolta relaţii de colaborare cu organizaţii de tineret şi sportive din alte state şi cu organisme internaţionale cu preocupãri în domeniu;
g) negociaza şi încheie protocoale de colaborare şi de schimburi internaţionale pe linie de tineret şi sport, în baza convenţiilor, acordurilor şi a altor înţelegeri aprobate de Guvern, în limita bugetului alocat;
h) realizeazã, direct sau în colaborare cu persoane juridice autorizate, potrivit legii, cercetãri şi studii orientate cãtre cunoaşterea şi rezolvarea problemelor tineretului şi ale activitãţii sportive;
i) iniţiazã, elaboreazã ori, dupã caz, avizeazã proiecte de acte normative - legi, ordonanţe şi, respectiv, hotãrâri ale Guvernului - în probleme de tineret şi sport şi de înfiinţare, în condiţiile legii, de unitãţi de specialitate în subordine; elaboreazã norme de folosire a mijloacelor materiale şi financiare pentru activitatea de tineret şi sportiva, cu avizul Ministerului Finanţelor; avizeazã proiectele de construcţie a bazelor sportive, în vederea respectãrii cerinţelor tehnice înscrise în regulamentele federaţiilor internaţionale pe ramura de sport;
j) avizeazã dobândirea personalitãţii juridice de cãtre organizaţii neguvernamentale, în temeiul legii;
k) colaboreazã cu celelalte ministere şi organe centrale, cu autoritãţile administraţiei publice locale şi cu alte organisme interesate.
ART. 3
În domeniul activitãţii de tineret Ministerul Tineretului şi Sportului are urmãtoarele atribuţii specifice:
a) colaboreazã cu organizaţiile de tineret legal constituite;
b) stimuleaza înfiinţarea şi funcţionarea, în condiţiile legii şi conform propriilor statute, a unor unitãţi autonome pentru aplicarea programelor pentru tineret;
c) finanţeazã acţiuni proprii, în conformitate cu strategia elaborata de Guvern în domeniul tineretului, pe baza programelor aprobate de ministrul tineretului şi sportului; sprijinã financiar acţiuni ale unor organizaţii de tineret, care corespund obiectivelor cuprinse în programele ministerului; poate încheia contracte civile, direct sau prin unitãţile subordonate, cu persoane juridice de drept public sau privat şi cu persoane fizice, pentru realizarea unor programe şi acţiuni privind tineretul şi implicarea acestuia în viata socialã. Finanţarea acţiunilor de tineret se poate face din venituri realizate din derularea acestor acţiuni, din donaţii şi sponsorizãri, precum şi din fondurile alocate de la bugetul de stat în acest scop;
d) stabileşte şi dezvolta relaţii de colaborare cu instituţiile şi organismele specializate în domeniul tineretului sau având preocupãri în acest domeniu;
e) faciliteazã pentru organizaţiile de tineret stabilirea contactelor internaţionale directe, în vederea cunoaşterii reciproce şi a realizãrii de programe comune;
f) colaboreazã în exercitarea atribuţiilor sale cu celelalte ministere şi organe de specialitate din subordinea Guvernului, cu autoritãţile administraţiei publice locale şi cu alte organisme interesate, în vederea rezolvarii problemelor specifice tineretului;
g) asigura formarea şi perfecţionarea pregãtirii profesionale a personalului din domeniul tineretului, conlucrand în acest scop cu instituţiile şi organismele de specialitate din ţara şi din strãinãtate.
ART. 4
În domeniul sportului Ministerul Tineretului şi Sportului are urmãtoarele atribuţii specifice:
a) stabileşte direcţiile de dezvoltare a sportului pentru toţi, în vederea creşterii standardului de pregãtire fizica şi ameliorãrii stãrii de sãnãtate a populaţiei;
b) elaboreazã strategia generalã a organizãrii şi dezvoltãrii sportului de performanta; extinde, pe mãsura creãrii condiţiilor, activitatea sportiva profesionista;
c) colaboreazã şi rãspunde, împreunã cu Comitetul Olimpic Roman, de selecţionarea, pregãtirea şi participarea sportivilor romani la programele olimpice;
d) asigura formarea şi perfecţionarea pregãtirii profesionale a personalului din domeniul sportului în cadrul Centrului Naţional de Formare şi Perfecţionare a Antrenorilor, conlucrand în acest scop cu instituţiile şi organismele de specialitate din ţara şi din strãinãtate;
e) asigura, în colaborare cu celelalte autoritãţi ale administraţiei publice, dezvoltarea bazei materiale a activitãţii sportive;
f) finanţeazã, în funcţie de volumul resurselor financiare alocate anual prin bugetul de stat, federaţiile sportive naţionale, cluburile sportive şi complexurile sportive naţionale din subordine; poate încheia contracte civile, în nume propriu sau prin unitãţile subordonate, cu persoane juridice de drept public sau privat, precum şi cu persoane fizice, pentru realizarea unor programe şi acţiuni sportive;
g) elaboreazã norme tehnico-metodologice şi de organizare a activitãţii sportive;
h) faciliteazã relaţiile internaţionale ale federaţiilor sportive naţionale şi ale celorlalte unitãţi subordonate;
i) organizeazã şi controleazã, sub toate aspectele, activitatea unitãţilor sportive din subordine; indruma din punct de vedere tehnico-metodic şi celelalte unitãţi sportive;
j) sprijinã din punct de vedere metodic, organizatoric şi financiar participarea sportivilor care reprezintã România la competitiile internaţionale oficiale.
ART. 5
Schimbarea destinaţiei sau desfiinţarea unor baze sportive de interes public se poate face numai cu avizul Ministerului Tineretului şi Sportului, cu garanţia construirii altor baze sportive similare.
ART. 6
(1) Structura organizatoricã a Ministerului Tineretului şi Sportului este prevãzutã în anexa nr. 1. În cadrul acesteia, prin ordin al ministrului tineretului şi sportului, se pot organiza servicii şi birouri.
(2) Numãrul maxim de posturi este de 140, conform anexei nr. 1, exclusiv demnitarii şi posturile aferente cabinetelor acestora.
(3) Conducerea Ministerului Tineretului şi Sportului este exercitatã de ministru; ministrul conduce intreaga activitate a ministerului şi îl reprezintã în raporturile cu celelalte autoritãţi publice şi organizaţii, precum şi cu alte persoane juridice şi fizice din ţara şi din strãinãtate.
(4) În exercitarea atribuţiilor sale ministrul tineretului şi sportului emite ordine şi instrucţiuni.
(5) Ministrul tineretului şi sportului este ajutat în activitatea de conducere a ministerului de 2 secretari de stat.
(6) Secretarii de stat exercita atribuţiile delegate de ministrul tineretului şi sportului.
(7) Secretarii de stat rãspund, în principal, de probleme şi activitãţi specifice domeniului pe care îl reprezintã. Rãspunderile şi atribuţiile secretarilor de stat se stabilesc prin ordin al ministrului tineretului şi sportului.
(8) Secretarul general al Ministerului Tineretului şi Sportului este funcţionar public de cariera, numit pe criterii profesionale. Acesta asigura stabilitatea functionarii ministerului, continuitatea conducerii şi realizarea legãturilor functionale dintre structurile ministerului.
(9) Secretarul general al Ministerului Tineretului şi Sportului poate îndeplini şi alte însãrcinãri prevãzute de regulamentul de organizare şi funcţionare a ministerului ori încredinţate de ministru.
(10) Secretarul general este subordonat ministrului tineretului şi sportului.
(11) Secretarul general coordoneazã doua direcţii generale conduse de directori generali şi direcţiile coordonate de secretarul general adjunct.
(12) Secretarul general adjunct este funcţionar public de cariera, numit pe criterii profesionale.
(13) Funcţia de secretar general adjunct se salarizeaza la nivelul salariului de baza prevãzut pentru funcţia de secretar general în anexa nr. V la <>Legea nr. 154/1998 , cu modificãrile ulterioare, diminuat cu 10% .
(14) Funcţiile de secretar general şi de secretar general adjunct se înscriu în numãrul maxim de posturi aprobat prin prezenta hotãrâre, se ocupa prin examen sau prin concurs în condiţiile legii, iar persoanele care promoveazã sunt numiţi în funcţiile respective prin ordin al ministrului tineretului şi sportului.
(15) Atribuţiile, sarcinile şi rãspunderile aparatului propriu al Ministerului Tineretului şi Sportului se stabilesc, în conformitate cu structura organizatoricã prevãzutã în anexa nr. 1, prin regulamentul de organizare şi funcţionare a ministerului, aprobat prin ordin al ministrului tineretului şi sportului.
(16) Pe lângã ministrul tineretului şi sportului funcţioneazã, ca organ consultativ, Colegiul ministerului; componenta şi regulamentul de organizare şi funcţionare ale Colegiului ministerului se aproba prin ordin al ministrului tineretului şi sportului.
(17) La nivelul Ministerului Tineretului şi Sportului pot funcţiona consilii consultative pe probleme de tineret sau de sport; înfiinţarea, desfiinţarea, competentele şi componenta acestora se stabilesc prin ordin al ministrului tineretului şi sportului.
ART. 7
(1) Unitãţile din subordinea Ministerului Tineretului şi Sportului şi sursele de finanţare ale acestora sunt prevãzute în anexa nr. 2.
(2) Structura organizatoricã, criteriile de constituire a compartimentelor, precum şi statele de funcţii ale unitãţilor din subordinea Ministerului Tineretului şi Sportului, finanţate integral sau parţial de la bugetul de stat, se aproba prin ordin al ministrului tineretului şi sportului.
ART. 8
(1) Direcţiile pentru tineret şi sport judeţene şi a municipiului Bucureşti sunt servicii publice descentralizate ale Ministerului Tineretului şi Sportului, cu personalitate juridicã, finanţate integral de la bugetul de stat. Personalul acestora se salarizeaza în condiţiile prevãzute în anexele nr. V şi VIII/2 la <>Legea nr. 154/1998 , cu modificãrile ulterioare.
(2) Direcţiile pentru tineret şi sport judeţene şi a municipiului Bucureşti asigura aplicarea şi respectarea în teritoriu a strategiei generale a Guvernului privind tineretul şi activitatea sportiva.
(3) În domeniul tineretului, prin compartimentele specializate, direcţiile pentru tineret şi sport judeţene şi a municipiului Bucureşti organizeazã acţiuni proprii destinate tineretului şi acorda asistenta metodica şi sprijin financiar organizaţiilor de tineret.
(4) În domeniul sportului direcţiile pentru tineret şi sport judeţene şi a municipiului Bucureşti organizeazã acţiuni sportive proprii şi exercita în cadrul judeţului, respectiv al municipiului Bucureşti, atribuţiile prevãzute la art. 4 lit. i).
(5) În subordinea direcţiilor pentru tineret şi sport judeţene şi a municipiului Bucureşti funcţioneazã unitãţi fãrã personalitate juridicã, finanţate din venituri extrabugetare şi din alocaţii de la bugetul de stat, care au ca obiect de activitate administrarea, întreţinerea şi amenajarea bazelor sportive de interes naţional, precum şi prestarea de servicii pentru activitatea sportiva şi de tineret; personalul acestor unitãţi sportive se salarizeaza în condiţiile prevãzute în anexele nr. VII/6, VIII/1 şi VIII/2 la <>Legea nr. 154/1998 , cu modificãrile ulterioare.
ART. 9
Ministerul Tineretului şi Sportului şi direcţiile pentru tineret şi sport judeţene şi a municipiului Bucureşti colaboreazã cu autoritãţile administraţiei publice locale pentru organizarea şi desfãşurarea activitãţilor de tineret şi sportive.
ART. 10
(1) Federaţiile sportive naţionale sunt unitãţi cu personalitate juridicã şi cu statut propriu, în subordinea Ministerului Tineretului şi Sportului, finanţate din venituri extrabugetare şi din alocaţii de la bugetul de stat; ele conduc, organizeazã şi rãspund de activitatea sportiva din ramura respectiva. Personalul acestor unitãţi sportive se salarizeaza în condiţiile prevãzute în anexele nr. VII/6, VIII/1 şi VIII/2 la <>Legea nr. 154/1998 , cu modificãrile ulterioare.
(2) Pentru fiecare disciplina sportiva poate exista doar o singura federatie sportiva nationala.
ART. 11
Cluburile sportive din subordinea Ministerului Tineretului şi Sportului sunt unitãţi cu personalitate juridicã şi statut propriu, finanţate din venituri extrabugetare şi din alocaţii de la bugetul de stat, în care se organizeazã şi se desfãşoarã activitate sportiva de performanta. Personalul acestor unitãţi sportive se salarizeaza în condiţiile prevãzute în anexele nr. VII/6, VIII/1 şi VIII/2 la <>Legea nr. 154/1998 , cu modificãrile ulterioare.
ART. 12
(1) Complexurile sportive naţionale sunt unitãţi cu personalitate juridicã în subordinea Ministerului Tineretului şi Sportului, finanţate din venituri extrabugetare şi din alocaţii de la bugetul de stat. Personalul acestor unitãţi se salarizeaza în condiţiile prevãzute în anexele nr. VII/6, VIII/1 şi VIII/2 la <>Legea nr. 154/1998 , cu modificãrile ulterioare.
(2) Complexurile sportive naţionale asigura organizarea şi desfãşurarea în regim de cantonament a pregãtirii sportivilor nominalizaţi în loturile naţionale şi olimpice.
ART. 13
Federaţiile sportive naţionale, cluburile sportive şi complexurile sportive naţionale se pot asocia, în condiţiile legii, cu persoane fizice sau juridice cu scop lucrativ, în vederea dezvoltãrii bazei materiale şi a activitãţii sportive.
ART. 14
Ministerul Tineretului şi Sportului are în dotare, pentru transportul persoanelor din aparatul propriu, un numãr de autoturisme stabilit potrivit normelor legale în vigoare.
ART. 15
Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 16
Pe data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri se abroga <>Hotãrârea Guvernului nr. 405/1997 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Tineretului şi Sportului, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 186 din 6 august 1997.

p. PRIM-MINISTRU,
VALERIU STOICA

Contrasemneazã:
---------------
p. Ministrul tineretului
şi sportului,
Ioan Dobrescu,
secretar de stat

Ministrul muncii
şi protecţiei sociale,
Alexandru Athanasiu

Ministrul finanţelor,
Decebal Traian Remes

Departamentul pentru
Reforma Administraţiei
Publice Centrale
Petre Diaconu,
secretar de stat

ANEXA 1

Numãrul maxim de posturi = 140 (exclusiv demnitarii şi posturile aferente cabinetelor acestora)



MINISTERUL TINERETULUI ŞI SPORTULUI


| MINISTRU |
|------------------|
| CABINET DEMNITAR |
------------------
|
-------------- |
| COLEGIUL |______________|
| MINISTERULUI | | -------------------
-------------- |____________________| DIRECŢIA CONTROL |
| | FINANCIAR PROPRIU |
| -------------------
|
---------------------------------------------
| | |
---------- | ----------
| SECRETAR | | | SECRETAR |
| DE STAT | | | DE STAT |
|----------| | |----------|
| CABINET | | | CABINET |
| DEMNITAR | | | DEMNITAR |
---------- | ----------
|
----------
-------------------| SECRETAR |------------------
| | GENERAL | |
---------- ---------- ----------
| DIRECŢIA | | | DIRECŢIA |
| GENERALĂ | | | GENERALĂ |
| TINERET | ------------------ | SPORT |
---------- | SECRETAR GENERAL | ----------
| | ADJUNCT | |
| ------------------ |
| | |
| | |
| | |
| ----------------------------------------------- |
| | | | | |
| ---------- ---------- ---------- ---------- |
| | DIRECŢIA | | | | DIRECŢIA | | DIRECŢIA | |
| | GENERALĂ | | DIRECŢIA | | RESURSE | |PATRIMONIU| |
| | RELAŢII | | ECONOMICĂ| | UMANE, | | ŞI | |
| | INTERNA- | | | |CONTENCIOS | |INVESTIŢII| |
| | TIONALE | | | |SECRETARIAT| | | |
| ---------- ---------- ----------- ---------- |
| |
------------------------ ----------------------
| | | |
---------- ---------- ---------- ------------
| | | DIRECŢIA | | DIRECŢIA | | DIRECŢIA |
| DIRECŢIA | | SINTEZA | |COORDONARE | |COORDONARE |
| PROGRAME | | ŞI | | ŞI | | A |
| | | EVALUARE | |PROMOVARE | |STRUCTURILOR|
---------- ---------- |A SPORTULUI| | SPORTULUI |
| DE | ------------
|PERFORMANTA|
-----------


ANEXA 2

UNITĂŢILE
care funcţioneazã în subordinea Ministerului Tineretului şi Sportului



Nr.
crt. Denumirea unitãţii Sursa de finanţare
-------------------------------------------------------------------------------
A. Unitãţi în subordinea Ministerului Tineretului şi Sportului

I. Direcţii pentru tineret şi sport
judeţene şi a municipiului Bucureşti Alocaţii de la bugetul de stat
- servicii publice descentralizate
II. Federaţii sportive naţionale Venituri extrabugetare
şi alocaţii de la bugetul de stat
1. Federaţia Aeronautica Romana
2. Federaţia Romana de Alpinism şi Escalada
3. Federaţia Romana de Arte Martiale
4. Federaţia Romana de Arte Martiale Contact
5. Federaţia Romana de Atletism
6. Federaţia Romana de Badminton
7. Federaţia Romana de Baschet
8. Federaţia Romana de Baseball şi Softball
9. Federaţia Romana de Biliard
10. Federaţia Romana de Box
11. Federaţia Romana de Bob şi Sanie
12. Federaţia Romana de Bridge
13. Federaţia Romana de Canotaj
14. Federaţia Romana de Ciclism
15. Federaţia Romana de Culturism
16. Federaţia Ecvestra Romana
17. Federaţia Romana de Gimnastica
18. Federaţia Romana de Go
19. Federaţia Romana de Haltere
20. Federaţia Romana de Handbal
21. Federaţia Romana de Hochei pe Gheaţa
22. Federaţia Romana de Hochei pe Iarba
23. Federaţia Romana de Judo
24. Federaţia Romana de Kaiac-Canoe
25. Federaţia Romana de Karate Modern
26. Federaţia Romana de Karate Tradiţional
27. Federaţia Romana de Lupte
28. Federaţia Romana de Modelism
29. Federaţia Romana de Motociclism
30. Federaţia Romana de Natatie şi Pentatlon Modern
31. Federaţia Romana de Oina
32. Federaţia Romana de Orientare
33. Federaţia Romana de Patinaj
34. Federaţia Romana de Polo
35. Federaţia Romana de Popice
36. Federaţia Romana de Radioamatorism
37. Federaţia Romana de Rugby
38. Federaţia Romana de Schi şi Biatlon
39. Federaţia Romana de Scrabble
40. Federaţia Romana de Scrima
41. Federaţia Romana Sportul pentru Handicapati
42. Federaţia Romana Sportul pentru Toţi
43. Federaţia Romana de Sah
44. Federaţia Romana de Taekwondo
45. Federaţia Romana de Tenis
46. Federaţia Romana de Tenis de Masa
47. Federaţia Romana de Tir
48. Federaţia Romana de Tir cu Arcul
49. Federaţia Romana de Volei
50. Federaţia Romana de Yachting

III. Cluburi sportive Venituri extrabugetare
şi alocaţii de la bugetul de stat
1. Clubul Sportiv "Unirea" Alba Iulia
2. Clubul Sportiv Municipal Arad
3. Clubul Sportiv Municipal Pitesti
4. Clubul Sportiv "Muscel" Campulung
5. Sport Club Bacau
6. Clubul Sportiv Municipal Onesti
7. Clubul Sportiv "Crisul" Oradea
8. Clubul Sportiv Municipal Bistrita
9. Clubul Sportiv Botosani
10. Clubul Sportiv Municipal Brãila
11. Clubul Sportiv Municipal Buzau
12. Clubul Sportiv Municipal Calarasi
13. Clubul Sportiv Municipal Cluj-Napoca
14. Clubul Sportiv "Farul" Constanta
15. Clubul Sportiv Municipal Sfantu Gheorghe
16. Clubul Sportiv Targoviste
17. Clubul Sportiv Municipal Craiova
18. Clubul Sportiv Municipal "Dunarea" Galaţi
19. Clubul Sportiv "Pandurii" Targu Jiu
20. Sport Club Miercurea-Ciuc
21. Clubul Sportiv Municipal Iaşi
22. Clubul Sportiv Municipal Baia Mare
23. Clubul Sportiv "Muresul" Targu Mures
24. Clubul Sportiv "Ceahlaul" Piatra-Neamt
25. Clubul Atletic Roman
26. Clubul Sportiv "Petrolul" Ploiesti
27. Clubul Sportiv Orasenesc Sinaia
28. Clubul Sportiv Satu Mare
29. Clubul Sportiv Municipal "Armatura" Zalau
30. Clubul Sportiv Municipal Sibiu
31. Clubul Sportiv Municipal Suceava
32. Clubul Sporturilor Tehnico-Aplicative Suceava
33. Clubul Sportiv "Teleorman" Alexandria
34. Clubul Sportiv Municipal Timişoara
35. Clubul Sportiv Municipal "Danubiu" Tulcea
36. Clubul Sportiv "Viitorul" Vaslui
37. Clubul Sportiv "Chimia" Ramnicu Valcea
38. Clubul Sportiv "Unirea" Focsani
39. Clubul Sportiv "Olimpia" Bucureşti
40. Clubul Sportiv Şcolar "Triumf" Bucureşti
41. Clubul Central de Sah Bucureşti
42. Clubul Sporturilor Tehnico-Aplicative Bucureşti

IV. Complexuri sportive naţionale Venituri extrabugetare
şi alocaţii de la bugetul de stat
1. Complexul Sportiv Naţional "Lia Manoliu"
Bucureşti
2. Complexul Sportiv Naţional Snagov
3. Complexul Sportiv Naţional "Nicolae Navasart" Snagov
4. Complexul Sportiv Naţional Poiana Braşov
5. Complexul Sportiv Naţional Bascov
6. Complexul Sportiv Naţional Orşova
7. Complexul Sportiv Naţional Piatra Arsa
8. Complexul Sportiv Naţional "Sala Polivalenta" Bucureşti

V. Centrul Naţional de Formare şi Perfecţionare Venituri extrabugetare
a Antrenorilor şi alocaţii de la bugetul de stat

VI. Muzeul Sportului Venituri extrabugetare
şi alocaţii de la bugetul de stat
VII. Centrul Roman pentru Promovarea
Cooperãrii Europene Venituri extrabugetare
în Domeniul Tineretului (EUROTIN) şi alocaţii de la bugetul de stat

VIII. Centrul de Informare şi Consultanţa
pentru Tineret - INFOTIN Venituri extrabugetare
şi alocaţii de la bugetul de stat


NOTA:
Unitãţile prevãzute la pct. I pot utiliza un numãr de maximum 339 de posturi, iar cele prevãzute la pct. II-VIII, un numãr de maximum 2.500 de posturi.



Nr.
crt. Denumirea unitãţii Sursa de finanţare
-------------------------------------------------------------------------------
B. Unitãţi care funcţioneazã în subordinea direcţiilor pentru tineret şi sport judeţene şi a municipiului Bucureşti

IX. Unitãţi de administrare a bazelor sportive,
fãrã personalitate juridicã Venituri extrabugetare
şi alocaţii de la bugetul de stat

NOTA:
Se poate utiliza un numãr de maximum 900 de posturi.

C. Alte unitãţi

X. Centrul de Studii şi Cercetãri pentru
Probleme de Tineret (C.S.C.P.T.) Venituri extrabugetare
XI. Centrul de Cercetãri pentru Probleme
de Sport (C.C.P.S.) Venituri extrabugetare

------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016