Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 21 din 1 iulie 1997  privind structura serviciilor Senatului    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 21 din 1 iulie 1997 privind structura serviciilor Senatului

EMITENT: SENATUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 141 din 7 iulie 1997
    În temeiul art. 64 din Constituţia României, precum şi al art. 63 şi 180 din Regulamentul Senatului,

    Senatul adoptă prezenta hotărâre.

    ART. 1
    În structura serviciilor Senatului funcţionează departamente, direcţii, servicii, birouri şi ateliere.
    ART. 2
    Activitatea serviciilor Senatului este condusă de secretarul general. Locţiitorul de drept al secretarului general este secretarul general adjunct.
    ART. 3
    (1) Structura organizatorică a serviciilor Senatului este prevăzută în anexele nr. 1, 1 a) - 1 f). În cadrul direcţiilor prevăzute în anexele nr. 1 a) - 1 f), prin hotărâre a Biroului permanent se pot organiza servicii, birouri, ateliere, după caz.
    (2) Centrul de studii parlamentare, informare şi documentare se organizează la nivel de departament, condus de un şef de departament.
    (3) Secretariatul membrilor Biroului permanent, Secretariatul pentru grupurile parlamentare şi Secretariatul cabinete, secretar general şi secretar general adjunct sunt integrate în Direcţia secretariatului tehnic numai sub acest aspect administrativ, persoanele care îndeplinesc funcţii în cadrul acestora subordonându-se, după caz, membrilor Biroului permanent, conducerii fiecărui grup parlamentar sau secretarului general şi, respectiv, secretarului general adjunct.
    ART. 4
    Serviciile Senatului îşi desfăşoară activitatea pe baza regulamentului de organizare şi funcţionare aprobat de Biroul permanent.
    ART. 5
    Numărul maxim de posturi pentru fiecare compartiment din structura serviciilor Senatului se stabileşte prin statul de funcţii, care se aprobă de către Biroul permanent, în condiţiile legii.
    ART. 6
    (1) Numirea şi eliberarea din funcţie a personalului din serviciile Senatului se fac prin ordin de către secretarul general, în condiţiile legii şi ale Regulamentului Senatului.
    (2) Numirea şi eliberarea din funcţie a personalului de la cabinetele membrilor Biroului permanent, a personalului grupurilor parlamentare, precum şi a personalului birourilor senatoriale se fac prin ordin, de către secretarul general, la propunerea membrilor Biroului permanent, a conducerii fiecărui grup parlamentar sau a senatorilor din circumscripţiile electorale respective, după caz.
    (3) Personalul prevăzut la alin. (2) este încadrat cu contract de muncă pe durată determinata, cu excepţia persoanelor încadrate în funcţia de şef de cabinet, ale căror contracte de muncă sunt pe durată nedeterminată.
    ART. 7
    La aplicarea prevederilor prezentei hotărâri se va proceda la reîncadrarea personalului în funcţii si, după caz, în grade şi trepte profesionale, precum şi pe gradaţii, ţinându-se seama de competenţa profesională reflectată în rezultatele obţinute până la data încadrării şi de nivelul de pregătire al fiecăruia.
    ART. 8
    Prezenta hotărâre intră în vigoare la data aprobării statului de funcţii.
    ART. 9
    Hotărârea Senatului nr. 15/1990 privind structura organizatorică a aparatului Senatului, cu modificările ulterioare, precum şi prevederile referitoare la structura serviciilor Senatului din Hotărârea Senatului nr. 24/1994 se abrogă.

    Aceasta hotărâre a fost adoptată de Senat în şedinţa din 1 iulie 1997, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constituţia României.

                             PREŞEDINTELE SENATULUI
                                  PETRE ROMAN


    Bucureşti, 1 iulie 1997.
    Nr. 21.


    ANEXA 1



                 STRUCTURA ORGANIZATORICĂ A SERVICIILOR SENATULUI


                                ┌───────────────────────────┐
                                │ BIROUL PERMANENT │
                                └───────────┬───────────────┘
┌───────────────┐ ┌───────────┴───────────────┐ ┌────────────────────────┐
│ Direcţia ├┬──────────────┤ Secretar general ├───────┤Secretar general adjunct│
│Secretariatului││ └───────────┬───────────────┘ └────────────┬───────────┘
│ tehnic ││ ┌──────────────────┼──────────────────┐ │
└───────────────┘│┌──────┴───────┐ ┌──────┴───────┐ ┌──────┴──────┐ ┌─────┴───────┐
                 ││ │ │ Centrul de │ │Departamentul│ │ │
┌───────────────┐││Departamentul │ │ studii │ │ relaţii │ │Departamentul│
│ Direcţia │││ legislativ │ │parlamentare, │ │parlamentare │ │ pentru │
│generală buget-├┤│ │ │ informare şi │ │ externe │ │ logistică │
│ finanţe şi │││ │ │ documentare │ │ │ │ │
│ contabilitate ││└┬─────────────┘ └┬─────────────┘ └┬────────────┘ └┬────────────┘
└───────────────┘│ │┌────────────────┐│┌────────────────┐│┌────────────────┐│┌─────────────┐
┌───────────────┐│ ││Direcţia sinteză│├┤ Direcţia de │││Direcţia pentru │││ Direcţia │
│ Direcţia ├┤ ││şi definitivare │││ studii │├┤ organizaţii │├┤ tehnică şi │
│ personal ││ ├┤acte legislative│││ parlamentare │││ parlamentare │││aprovizionare│
└───────────────┘│ │└────────────────┘│└────────────────┘││ internaţionale ││└─────────────┘
┌───────────────┐│ │┌────────────────┐│┌────────────────┐│└────────────────┘│┌─────────────┐
│ Direcţia ││ ││Direcţia pentru │├┤ Direcţia infor-││┌────────────────┐││ Direcţia │
│ pentru presă ││ ├┤ organizarea │││mare-documentare│││Direcţia relaţii│├┤ servicii │
│ şi relaţii cu ├┤ ││ lucrărilor ││└────────────────┘├┤ bilaterale │││ generale │
│ publicul ││ ││ plenului ││┌────────────────┐││ externe ││└─────────────┘
└───────────────┘│ ││ Senatului │├┤ Biblioteca ││└────────────────┘│┌─────────────┐
┌───────────────┐│ │└────────────────┘│└────────────────┘│┌────────────────┐├┤ Direcţia │
│ Contencios ├┤ │┌────────────────┐│┌────────────────┐├┤Direcţia analiză│││transporturi │
└───────────────┘│ ││Direcţia pentru │││ Direcţia │││ şi sinteză ││└─────────────┘
┌───────────────┐│ └┤ lucrările │└┤ informatizarea ││└────────────────┘│┌─────────────┐
│ Controlul ││ │ comisiilor │ │ activităţilor ││┌────────────────┐││ Direcţia │
│ financiar de ├┘ │ Senatului │ │ parlamentare │└┤ Direcţia │└┤ birouri │
│ gestiune │ └────────────────┘ └────────────────┘ │ protocol │ │ senatoriale │
└───────────────┘ └────────────────┘ └─────────────┘



    ANEXA 1a)

                             ┌────────────────────────┐
                             │ DIRECŢIA │
                             │ SECRETARIATULUI TEHNIC │
                             └───────────┬────────────┘
                                         │
             ┌───────────────────────────┼──────────────────────────┐
             │ │ │
┌────────────┴────────────┐ ┌───────────┴────────────┐ ┌──────────┴──────────┐
│Secretariatele grupurilor│ │Secretariatele membrilor│ │ Secretariatul │
│ parlamentare │ │ Biroului permanent │ │ general │
└─────────────────────────┘ └────────────────────────┘ └──────────┬──────────┘
                                                         ┌──────────┴──────────┐
                                                         │ Registratura │
                                                         │ generală │
                                                         └─────────────────────┘




    ANEXA 1b)

                            ┌──────────────────────┐
                            │ DEPARTAMENTUL │
                            │ LEGISLATIV │
                            └──────────┬───────────┘
                                       │
           ┌───────────────────────────┼───────────────────────────┐
           │ │ │
┌──────────┴───────────┐ ┌──────────┴───────────┐ ┌──────────┴───────────┐
│ Direcţia sinteză │ │ Direcţia pentru │ │ Direcţia pentru │
│ şi definitivare │ │organizarea lucrărilor│ │ lucrările comisiilor │
│ acte legislative │ │ plenului Senatului │ │ Senatului │
└──────────────────────┘ └──────────────────────┘ └──────────────────────┘



    ANEXA 1c)

                       ┌───────────────────────────────┐
                       │CENTRUL DE STUDII PARLAMENTARE,│
                       │ INFORMARE ŞI DOCUMENTARE │
                       └──────────────┬────────────────┘
                                      │
       ┌───────────────────┬──────────┴───────────┬─────────────────────┐
       │ │ │ │
┌──────┴────────┐ ┌───────┴────────┐ ┌──────────┴────────────┐ ┌─────┴──────┐
│ Direcţia de │ │ Direcţia │ │Direcţia informatizarea│ │ │
│ studii │ │ informare │ │ activităţilor │ │ Biblioteca │
│ parlamentare │ │ documentare │ │ parlamentare │ │ │
└───────────────┘ └────────────────┘ └───────────────────────┘ └────────────┘





    ANEXA 1d)

                           ┌───────────────────────────┐
                           │ DEPARTAMENTUL RELAŢII │
                           │ PARLAMENTARE EXTERNE │
                           └────────────┬──────────────┘
                                        │
        ┌────────────────────┬──────────┴──────────┬───────────────────┐
        │ │ │ │
┌───────┴────────┐ ┌───────┴────────┐ ┌────────┴───────┐ ┌───────┴───────┐
│Direcţia pentru │ │Direcţia relaţii│ │ │ │ │
│ organizaţii │ │ bilaterale │ │Direcţia analiză│ │ Direcţia │
│ parlamentare │ │ externe │ │ şi sinteză │ │ protocol │
│ internaţionale │ │ │ │ │ │ │
└────────────────┘ └────────────────┘ └────────────────┘ └───────────────┘





    ANEXA 1e)

                               ┌─────────────────┐
                               │ DEPARTAMENTUL │
                               │PENTRU LOGISTICĂ │
                               └───────┬─────────┘
                                       │
         ┌───────────────────┬─────────┴────────┬───────────────────┐
         │ │ │ │
┌────────┴────────┐ ┌────────┴────────┐ ┌───────┴─────────┐ ┌───────┴─────────┐
│Direcţia tehnică │ │Direcţia servicii│ │ Direcţia │ │Direcţia birouri │
│şi aprovizionare │ │ generale │ │ transporturi │ │ senatoriale │
└─────────────────┘ └─────────────────┘ └─────────────────┘ └─────────────────┘




    ANEXA 1f)


                        ┌──────────────────────────────┐
                        │ DIRECŢIA GENERALĂ │
                        │BUGET─FINANŢE ŞI CONTABILITATE│
                        └──────────────┬───────────────┘
                                       │
              ┌────────────────────────┴───────────────────────┐
              │ │
┌─────────────┴────────────────┐ ┌──────────────┴───────────────┐
│ Direcţia buget │ │ Direcţia trezorerie, │
│ şi contabilitate generală │ │ plan valutar şi salarizare │
└──────────────────────────────┘ └──────────────────────────────┘


                                  -------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016