Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 201 din 30 martie 1998  pentru infiintarea, organizarea si functionarea Departamentului pentru Reforma Administratiei Publice Centrale    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 201 din 30 martie 1998 pentru infiintarea, organizarea si functionarea Departamentului pentru Reforma Administratiei Publice Centrale

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 155 din 17 aprilie 1998
Guvernul României hotãrãşte:

ART. 1
Se înfiinţeazã Departamentul pentru Reforma Administraţiei Publice Centrale, ca structura în aparatul de lucru al Guvernului României, subordonat primului-ministru.
ART. 2
Departamentul pentru Reforma Administraţiei Publice Centrale rãspunde de evaluarea, coordonarea, organizarea şi elaborarea strategiilor în domeniul reformei administraţiei publice centrale.
ART. 3
(1) Departamentul pentru Reforma Administraţiei Publice Centrale are urmãtoarele atribuţii principale:
a) analizeazã organizarea aparatului de lucru al Guvernului, al ministerelor şi al altor autoritãţi ale administraţiei publice centrale subordonate Guvernului;
b) sprijinã ministerele prin dezvoltarea unui sistem informatic de evidenta a personalului, elaborarea de metodologii şi simplificarea fluxului informaţional;
c) avizeazã strategiile de reforma şi organismele produse de ministere şi de celelalte autoritãţi ale administraţiei publice centrale;
d) colaboreazã cu Departamentul pentru Administraţie Publica Localã pentru stabilirea unor strategii coerente de reformare şi modernizare a administraţiei publice;
e) prezintã semestrial, în şedinţe de Guvern, rapoarte de evaluare a situaţiei din administraţia publica centrala;
f) elaboreazã politica şi strategia în domeniul formãrii profesionale a funcţionarilor din administraţia publica centrala;
g) conduce şi coordoneazã programele şi acţiunile cu finanţare externa care au ca obiectiv reforma şi modernizarea administraţiei publice centrale, perfecţionarea şi formarea personalului, conlucrand în acest scop cu Departamentul pentru Integrare Europeanã;
(2) Departamentul pentru Reforma Administraţiei Publice Centrale îndeplineşte orice alte atribuţii specifice, stabilite prin decizie a primului-ministru.
ART. 4
(1) Departamentul pentru Reforma Administraţiei Publice Centrale este condus de un secretar de stat, ale cãrui atribuţii se stabilesc prin decizie a primului-ministru.
(2) În exercitarea atribuţiilor care îi revin, secretarul de stat emite dispoziţii.
ART. 5
(1) În vederea desfãşurãrii activitãţii specifice, Departamentul pentru Reforma Administraţiei Publice Centrale are un numãr de 34 de posturi, exclusiv demnitarul. Posturile libere vor fi ocupate prin concurs şi prin detasarea unor specialişti romani sau strãini, în condiţiile legii.
(2) Structura organizatoricã a Departamentului pentru Reforma Administraţiei Publice Centrale este prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
(3) Atribuţiile şi sarcinile direcţiilor din cadrul Departamentului pentru Reforma Administraţiei Publice Centrale se stabilesc prin regulamentul de organizare şi funcţionare a departamentului, aprobat de secretarul de stat.
(4) Atribuţiile, sarcinile şi rãspunderile individuale ale personalului Departamentului pentru Reforma Administraţiei Publice Centrale se stabilesc prin fişa postului, care se întocmeşte pe baza regulamentului de organizare şi funcţionare a departamentului şi se semneazã de cãtre salariat şi de cãtre şeful ierarhic.
ART. 6
(1) Personalul încadrat la Departamentul pentru Reforma Administraţiei Publice Centrale, care are titlu ştiinţific de doctor, beneficiazã de un spor de 15% la salariul de baza.
(2) Experţii şi consilierii romani şi strãini care lucreazã pentru realizarea obiectivelor departamentului pot fi remuneraţi suplimentar din fondurile de asistenta externa, conform contractelor sau protocoalelor semnate.
ART. 7
(1) Activitãţile Departamentului pentru Reforma Administraţiei Publice Centrale sunt finanţate de la bugetul de stat şi din resurse financiare provenind de la programele de asistenta externa.
(2) Resursele financiare ale Departamentului pentru Reforma Administraţiei Publice Centrale, alocate de la bugetul de stat, sunt prevãzute distinct în bugetul Secretariatului General al Guvernului.
(3) Pana la rectificarea bugetului de stat pe anul 1998, resursele financiare necesare desfãşurãrii activitãţii Departamentului pentru Reforma Administraţiei Publice Centrale se aloca din Fondul de rezerva bugetarã la dispoziţia Guvernului.
ART. 8
Începând cu data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri, Departamentul pentru Reforma Administraţiei Publice Centrale preia activitãţile, posturile, personalul şi dotãrile existente în cadrul Consiliului pentru Reforma şi în aparatul de lucru al Guvernului, legate de reforma administraţiei publice centrale, precum şi programele de asistenta externa în domeniu, în curs de derulare.
ART. 9
În termen de 15 zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri se vor constitui, prin ordin al conducãtorilor ministerelor şi celorlalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale, grupurile de reforma institutionala sub conducerea secretariatului general, în cazul ministerelor, sau a unui director general, în cazul celorlalte autoritãţi.
ART. 10
Pe data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri, anexa la <>Hotãrârea Guvernului nr. 520/1994 privind organizarea şi funcţionarea aparatului de lucru al Guvernului României, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 236 din 26 august 1994, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se modifica în mod corespunzãtor.

PRIM-MINISTRU
VICTOR CIORBEA

Contrasemneazã:
---------------
Ministru delegat
pe lângã primul-ministru
pentru coordonarea Secretariatului
General al Guvernului şi a
Departamentului pentru
Administraţie Publica Localã,
Remus Opris

Ministrul finanţelor,
Daniel Daianu

Ministrul reformei,
preşedintele Consiliului pentru Reforma,
Ilie Serbanescu


ANEXA 1




DEPARTAMENTUL
PENTRU REFORMA ADMINISTRAŢIEI PUBLICE CENTRALE

Numãrul maxim de posturi = 34
(exclusiv demnitarul)



| SECRETAR DE STAT |
------------------
|
|
-------------- | ------------
| CABINET |-------------------------------| CONSILIERI |
-------------- | ------------
|
|
|
|
------------------------------------------------
| | |
| | |
--------------------- --------------------- ----------------------
| DIRECŢIA | | DIRECŢIA | | DIRECŢIA |
| ANALIZE ŞI EVALUARE | | FORMARE PROFESIONALĂ| | STRATEGII ŞI PROGRAME|
--------------------- --------------------- ----------------------

----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016