Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 2 din 4 ianuarie 2001  pentru aprobarea structurii si continutului protocolului de predare-primire intocmit de membrii Guvernului si de conducatorii celorlalte organe de specialitate ale administratiei publice la expirarea mandatului    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 2 din 4 ianuarie 2001 pentru aprobarea structurii si continutului protocolului de predare-primire intocmit de membrii Guvernului si de conducatorii celorlalte organe de specialitate ale administratiei publice la expirarea mandatului

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 3 din 5 ianuarie 2001
În temeiul prevederilor art. 107 alin. (2) din Constituţia României şi ale <>art. 3^1 din Legea nr. 115/1999 privind responsabilitatea ministerialã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

Guvernul României adopta prezenta hotãrâre.

ART. 1
Se aproba structura şi conţinutul protocolului de predare-primire între primul-ministru a cãrui activitate a încetat şi primul-ministru care îşi începe mandatul în aceasta funcţie, potrivit anexei nr. 1.
ART. 2
Se aproba structura şi conţinutul protocolului de predare-primire între ministrul a cãrui activitate înceteazã şi ministrul care preia aceasta funcţie, potrivit anexei nr. 2.
ART. 3
Se aproba structura şi conţinutul protocolului de predare-primire între secretarii de stat şi secretarii generali din ministere, precum şi între conducãtorii celorlalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale, a cãror activitate înceteazã şi, respectiv, care preiau aceste funcţii, potrivit anexei nr. 3.
ART. 4
Se aproba structura şi conţinutul protocolului de predare-primire între prefecţi, subprefecţi şi secretari generali, presedinti şi vicepreşedinţi ai consiliilor judeţene, primari de municipii, oraşe şi comune, precum şi între secretari ai judeţelor, municipiilor, oraşelor şi comunelor, a cãror activitate înceteazã şi, respectiv, care preiau aceste funcţii, potrivit anexei nr. 4.
ART. 5
Anexele nr. 1-4 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.

PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul administraţiei publice,
Octav Cozmanca

ANEXA 1

PROTOCOL
de predare-primire între primul-ministru a cãrui activitate a
încetat şi primul-ministru care îşi începe mandatul în aceasta funcţie

Subsemnatul .................................................................. a cãrui funcţie de prim-ministru a încetat pe data depunerii jurãmântului de cãtre primul-ministru ....................................................... am procedat la predarea-primirea documentelor privind gestionarea activitãţii Guvernului, precum şi a problemelor aflate în curs de rezolvare, dupã cum urmeazã:

1. Memorandum privind evoluţia principalilor indicatori economico-sociali pe perioada mandatului, inclusiv a deficitului total al sectorului public, respectiv suma dintre deficitul fiscal şi cvasifiscal
2. Memorandum privind proiectiile macroeconomice ale politicii fiscal-monetare şi cele referitoare la bugetul general consolidat pe perioada anului urmãtor
3. Memorandum privind stadiul realizãrii acordurilor de finanţare externa încheiate cu F.M.I., Banca Mondialã, Uniunea Europeanã şi cu alte instituţii internaţionale
4. Memorandum privind evoluţia datoriei publice interne şi externe, precum şi situaţia privind garanţiile guvernamentale pe perioada mandatului
5. Memorandum privind situaţia blocajului financiar (plati restante) în economie pe durata mandatului
6. Memorandum privind acţiunile diplomatice în curs de derulare
7. Memorandum privind proiectele de acte normative depuse la Parlament
8. Memorandum privind corespondenta confidenţialã, telegramele externe şi alte documente secrete, inclusiv sigiliul
9. Memorandum privind situaţia numericã a personalului bugetar, la nivel central şi local, pe structura ordonatorilor principali de credite
10. Memorandum privind structura departamentelor din cadrul Guvernului şi a personalului din cadrul Secretariatului General al Guvernului
11.*) Memorandum privind mãsurile luate pentru depãşirea perioadei de iarna decembrie .............. - martie ..................; stocurile de combustibil existente şi sursele de finanţare în lei şi în valuta - pentru aprovizionarile curente pe perioada de iarna
12.*) Memorandum privind încheierea campaniei agricole de toamna şi pregãtirea campaniei agricole de primavara
13. Memorandum privind alte probleme asupra cãrora s-a convenit

Am predat, Am primit,

Bucureşti, ....................................

------------
*) În cazul în care predarea-primirea are loc în perioada de iarna.


ANEXA 2

PROTOCOL
de predare-primire

încheiat astãzi ........................, luna ..................... anul .............,
între domnul ................................, a cãrui funcţie de ministru a încetat, şi domnul ......................., numit în funcţia de ministru al ...........................
Subsemnatul ......................., în calitate de predator, şi ......................, în calitate de primitor, am procedat la predarea/preluarea urmãtoarelor documente referitoare la activitatea Ministerului ........ :
1. Organigrama şi statul de funcţii, cu încadrarea nominalã pe posturi a personalului
2. Execuţia bugetarã pe perioada de activitate în funcţia de ministru
3. Lista cuprinzând actele normative în vigoare, care reglementeazã activitatea din domeniul respectiv, precum şi proiectele iniţiate şi înaintate la Guvern şi la Parlament
4. Planul de acţiune sectorial privind mãsurile specifice pentru pregãtirea aderãrii la Uniunea Europeanã, precum şi stadiul îndeplinirii acestora
5. Lista cuprinzând acordurile interministeriale încheiate de minister cu parteneri externi, inclusiv colaborarile ministerului în cadrul unor acorduri interguvernamentale, cu precizarea actului normativ prin care acestea au fost aprobate
6. Situaţia privind negocierile referitoare la încheierea de noi acorduri, convenţii sau contracte
7. Lista cuprinzând contractele în curs de derulare încheiate cu partenerii interni sau externi
8. Lista cuprinzând unitãţile de management de proiect (UMP) care funcţioneazã în sistemul ministerului
9. Situaţia privind litigiile în care ministerul este parte, cu precizarea fazei procesuale în care se afla
10. Documentele şi materialele cu caracter special, inclusiv sigiliul, aflate în posesia titularului
11. Lista cuprinzând problemele cu caracter deosebit, legate de activitatea ministerului
12. Alte probleme asupra cãrora s-a convenit între pãrţi.

Am predat, Am primit,

ANEXA 3

PROTOCOL
de predare-primire

încheiat astãzi ....................., luna ................... anul ................,
între domnul ..................., care în perioada ................................... a îndeplinit funcţia de .............. în cadrul ...................., şi domnul ..........., care îndeplineşte funcţia de ......... la ............................
Subsemnatul ................., în calitate de predator, şi ........................., în calitate de primitor, am procedat la predarea/preluarea urmãtoarelor documente:
1. Lista cuprinzând problemele specifice stabilite prin decizie a primului-ministru sau prin ordin al ministrului
2. Lista cuprinzând problemele din domeniul de competenta al funcţiei respective
3. Documentele şi materialele cu caracter special, inclusiv sigiliul
4. Alte probleme asupra cãrora s-a convenit între pãrţi.

Am predat, Am primit,

ANEXA 4

PROTOCOL
de predare-primire

încheiat astãzi ........................, luna ......................... anul ........,
între domnul .................................., care în perioada ................... a îndeplinit funcţia de ............................. în cadrul ..........................., şi domnul ............................., care îndeplineşte funcţia de ...................... la ............... .
Subsemnatul ............................, în calitate de predator, şi .............., în calitate de primitor, am procedat la predarea/preluarea urmãtoarelor documente referitoare la activitatea autoritãţii publice locale:
1. Organigrama şi statul de funcţii, cu încadrarea nominalã pe posturi a personalului
2. Execuţia bugetarã pe perioada de activitate în funcţie
3. Lista cuprinzând actele normative în vigoare care reglementeazã activitatea din domeniul respectiv, precum şi proiectele iniţiate
4. Planul de acţiune teritorial privind mãsurile specifice pentru pregãtirea aderãrii la Uniunea Europeanã, precum şi stadiul îndeplinirii acestora
5. Situaţia privind negocierile referitoare la încheierea unor acorduri, convenţii sau contracte
6. Lista cuprinzând contractele în curs de derulare, încheiate cu partenerii interni sau externi
7. Situaţia privind litigiile în care autoritatea publica localã este parte, cu precizarea fazei procesuale în care se afla
8. Documentele şi materialele cu caracter special, inclusiv sigiliul
9. Lista cuprinzând problemele cu caracter deosebit, legate de activitatea autoritãţii publice locale.
10. Alte probleme asupra cãrora s-a convenit între pãrţi.

Am predat, Am primit,

-------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016