Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 2.892 din 25 noiembrie 2011  privind modificarea si completarea Regulamentului de organizare si functionare a Consiliului de mediere, aprobat prin Hotararea Consiliului de mediere nr. 5/2007    Twitter Facebook
Cautare document

HOTARARE nr. 2.892 din 25 noiembrie 2011 privind modificarea si completarea Regulamentului de organizare si functionare a Consiliului de mediere, aprobat prin Hotararea Consiliului de mediere nr. 5/2007

EMITENT: CONSILIUL DE MEDIERE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 883 din 14 decembrie 2011

    În temeiul art. 17 alin. (2) şi al art. 71 alin. (1) din Legea nr. 192/2006 privind medierea şi organizarea profesiei de mediator, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

    Consiliul de mediere adoptã prezenta hotãrâre.

    ART. I
    Regulamentul de organizare şi funcţionare a Consiliului de mediere, aprobat prin Hotãrârea Consiliului de mediere nr. 5/2007, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 505 din 27 iulie 2007, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:

    1. Dupã articolul 40 se introduce un nou articol, articolul 40^1, cu urmãtorul cuprins:
    "Art. 40^1. - (1) Hotãrârea de aprobare a formei de exercitare a profesiei adoptatã de Consiliu este valabilã 45 de zile de la data comunicãrii.
    (2) Termenul de valabilitate al hotãrârii prevãzute la alin. (1) se prelungeşte de drept pe toatã durata înregistrãrii fiscale a formei de exercitare a profesiei, dacã în interiorul termenului de 45 de zile solicitantul depune la Consiliu şi îi este aprobatã cererea-tip de înscriere în Tabloul mediatorilor şi emitere a autorizaţiei de mediator, însoţitã de toate documentele solicitate.
    (3) În maximum 30 de zile de la înregistrarea fiscalã a formei de exercitare a profesiei, solicitantul este obligat sã depunã la Consiliu declaraţia privind datele care se înscriu în Tabloul mediatorilor şi actele solicitate prin aceasta.
    (4) Persoanele care îndeplinesc condiţiile prevãzute la art. 7 lit. a)-f) din Lege, dar care nu fac dovada înregistrãrii fiscale a formei de exercitare a profesiei de mediator, se înscriu pe o listã distinctã, care se publicã pe portalul consiliului, conform art. 40 alin. (11).
    (5) Persoanele înscrise în lista prevãzutã la alin. (4) pot relua ulterior procedura de autorizare, fãrã a mai fi obligate sã plãteascã taxa de autorizare prevãzutã la art. 8 alin. (1) din Lege şi fãrã a mai depune documentele care atestã îndeplinirea condiţiilor prevãzute la art. 7 lit. b), c) şi f) din Lege."

    2. În anexa nr. 9, la articolul 10, alineatul (11) se abrogã.
    ART. II
    (1) Persoanelor înscrise în Tabloul mediatorilor la secţiunea II, dar care nu îndeplinesc prevederile art. 24 din Lege, li se aplicã dispoziţiile prevãzute la art. I pct. 1 alin. (1)-(3) începând cu data de 17 aprilie 2012.
    (2) Persoanelor care la momentul publicãrii prezentei hotãrâri nu îndeplinesc condiţiile prevãzute la art. 23 şi 24 li se aplicã dispoziţiile prevãzute la art. I pct. 1 alin. (1)-(3) începând cu data publicãrii în Monitorul Oficial al României, Partea I, a prezentei hotãrâri.
    (3) Autorizaţiile şi legitimaţiile emise de Consiliu pe numele persoanelor înscrise în lista prevãzutã la art. 40 alin. (11) din Regulament îşi înceteazã valabilitatea în termen de 45 de zile de la publicarea prezentei hotãrâri în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                      Preşedintele Consiliului de mediere,
                              Anca Elisabeta Ciucã

    Bucureşti, 25 noiembrie 2011.
    Nr. 2.892.
                                      ----
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Liviu Stoian
19 Decembrie 2011
Ca in fiecare alta situatie similara, singurul lucru pe care il gasesc de facut acesti directorasi este de a deveni generatori de acte normative, care sa le protejeze feuda. Dupa modelul barourilor, a asociatiei notarilor, a asocieatiei contabililor si al asociatiilor de experti de toate felurile, noua structura, care ar fi trebuit sa ramana de tip sindical, substituie in activitate institutiile statului, care se dovedesc mult prea neputicioase pentru a proteja interesul public. De regula, o familie sau un grup de interese monopolizeaza conducerea asociatiei si se ofera apoi grupurilor politice pentru a-si valorifica pozitia. in mod normal, acesti FPA ar trebui sa fie autonomi, iar reglementarile sa fie emise exclusiv de catre o directie metodologica din cadrul Ministerului Justitiei pentru activitatea curenta si de catre Ministerul Invatamantului pentru atestarea profesionala, organizarea si supravegherea concursurilor si acordarea titlurilor si autorizarilor stiintifice si profesionale. Adio liberalism, traiasca neocomunismul de clan!
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice