Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 2.336 din 14 decembrie 2004  pentru aplicarea de catre Serviciul Roman de Informatii a prevederilor   Legii nr. 562/2004 privind autorizarea institutiilor publice din sistemul de aparare, ordine publica si securitate nationala de a vinde personalului propriu unele locuinte de serviciu pe care acestea le au in administrare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 2.336 din 14 decembrie 2004 pentru aplicarea de catre Serviciul Roman de Informatii a prevederilor Legii nr. 562/2004 privind autorizarea institutiilor publice din sistemul de aparare, ordine publica si securitate nationala de a vinde personalului propriu unele locuinte de serviciu pe care acestea le au in administrare

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 2 din 3 ianuarie 2005
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, al <>art. 9 din Legea nr. 562/2004 privind autorizarea instituţiilor publice din sistemul de apãrare, ordine publicã şi securitate naţionalã de a vinde personalului propriu unele locuinţe de serviciu pe care acestea le au în administrare şi al <>art. 10 alin. (2) din Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publicã şi regimul juridic al acesteia,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
(1) Se aprobã trecerea din domeniul public al statului în domeniul privat al acestuia a locuinţelor de serviciu aflate în administrarea Serviciului Român de Informaţii, identificate potrivit anexei nr. 1*) care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
(2) În termen de 30 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei hotãrâri, Serviciul Român de Informaţii va întreprinde mãsurile necesare pentru înscrierea, potrivit legii, a dreptului de proprietate privatã a statului asupra locuinţelor prevãzute la alin. 1.
(3) Cheltuielile pentru înscrierea dreptului prevãzut la alin. (2) se suportã din sursele bugetare aprobate anual Serviciului Român de Informaţii.
------------
*) Anexa nr. 1 se comunicã Serviciului Român de Informaţii.

ART. 2
Se aprobã Normele metodologice privind vânzarea unor locuinţe de serviciu aflate în administrarea Serviciului Român de Informaţii, prevãzute în anexa nr. 2 care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 3
Serviciul Român de Informaţii şi Ministerul Finanţelor Publice vor opera modificãrile corespunzãtoare în inventarul imobilelor din domeniul public al statului, potrivit legii.

PRIM-MINISTRU
ADRIAN NĂSTASE

Contrasemneazã:
---------------
p. Directorul Serviciului
Român de Informaţii,
Ion Popescu

p. Ministrul transporturilor,
construcţiilor şi turismului,
Traian Panait,
secretar de stat

Ministrul finanţelor publice,
Mihai Nicolae Tãnãsescu

Bucureşti, 14 decembrie 2004.
Nr. 2.336.

ANEXA 2

NORME METODOLOGICE
privind vânzarea unor locuinţe de serviciu
aflate în administrarea Serviciului Român de Informaţii

ART. 1
Locuinţele de serviciu aflate în administrarea Serviciului Român de Informaţii pot fi vândute, în condiţiile legii, titularilor contractelor de închiriere, valabil încheiate.
ART. 2
(1) În vederea cumpãrãrii locuinţei de serviciu, titularul contractului de închiriere va adresa comandantului unitãţii în care este încadrat cererea de cumpãrare, la care va anexa urmãtoarele documente:
a) copia contractului de închiriere a locuinţei de serviciu;
b) declaraţie datã în nume propriu de cãtre fiecare dintre membrii familiei, majori, menţionaţi în contractul prevãzut la lit. a), din care sã rezulte cã îndeplineşte condiţiile prevãzute de lege;
c) copii ale actelor de identitate şi ale actelor de stare civilã ale tuturor membrilor familiei, menţionaţi în contractul de închiriere.
(2) Cadrele mutate în interesul serviciului în altã garnizoanã, stabilite împreunã cu familia în localitatea de reşedinţã a noului loc de muncã, unde au primit locuinţe de serviciu, vor anexa la cererea de cumpãrare o dovadã din care sã rezulte cã locuinţa pe care au deţinut-o în garnizoana din care au fost mutate nu a îndeplinit condiţiile minimale prevãzute de <>Legea locuinţei nr. 114/1996 sau cã a fost cedatã, în condiţiile legii şi ale normelor interne de muncã, instituţiei publice din sistemul de apãrare, ordine publicã şi securitate naţionalã.
ART. 3
Comandantul dispune mãsuri de verificare a datelor înscrise de solicitant în formularul de cerere, iar rezultatul acestora se consemneazã într-un raport care se prezintã în cadrul şedinţei comisiei prevãzute la art. 4.
ART. 4
(1) În vederea verificãrii îndeplinirii condiţiilor prevãzute de lege pentru vânzarea locuinţei de serviciu şi a oportunitãţii vânzãrii, în fiecare unitate se constituie o comisie formatã din comandantul unitãţii, şeful compartimentului personal şi consilierul juridic.
(2) Concluziile favorabile vânzãrii locuinţei de serviciu se înscriu într-un raport care se transmite unitãţii abilitate pentru evaluarea preţului de vânzare, dupã caz, cu avizul unitãţii ce deţine locuinţa în evidenţele contabile şi însoţit de cererea de cumpãrare.
(3) În cazul în care comisia constatã cã nu sunt îndeplinite condiţiile pentru vânzarea locuinţei de serviciu ori vânzarea nu este oportunã, concluzia va fi adusã la cunoştinţã persoanei solicitante; împotriva hotãrârii comisiei solicitantul poate formula contestaţie la adjunctul directorului care coordoneazã activitatea logisticã şi financiarã.
ART. 5
Unitatea abilitatã pentru evaluarea preţului de vânzare a locuinţelor de serviciu întocmeşte situaţii centralizate ale rapoartelor avizate şi le supune spre analizã şi aprobare conducerii Serviciului Român de Informaţii.
ART. 6
Evaluarea locuinţelor de serviciu pentru care s-a aprobat vânzarea se efectueazã de unitatea abilitatã, prin evaluatori proprii atestaţi.
ART. 7
(1) Preţul de vânzare se comunicã unitãţii în care este încadrat titularul contractului de închiriere iar, dupã caz, şi unitãţii care deţine locuinţa în evidenţele contabile.
(2) Preţul de vânzare se comunicã titularului contractului de închiriere a locuinţei de serviciu, care va transmite, în scris, în termen de 15 zile, unitãţii care deţine imobilul în evidenţele contabile opţiunea cu privire la cumpãrare, precizând şi modalitatea de platã.
ART. 8
(1) Titularul contractului de închiriere a locuinţei de serviciu, care nu îşi exprimã opţiunea pentru cumpãrarea locuinţei pe care o ocupã, va utiliza în continuare, în condiţiile legii, spaţiul repartizat, pe bazã de contract încheiat cu unitatea care deţine imobilul în evidenţele contabile.
(2) Îşi pot pãstra calitatea de chiriaş şi pensionarii sau urmaşii titularilor contractelor de închiriere, decedaţi, al cãror venit nu le permite cumpãrarea locuinţei.
ART. 9
(1) Unitãţile care deţin în evidenţele contabile locuinţe de serviciu pentru care s-a aprobat vânzarea, potrivit prezentelor norme metodologice, sunt abilitate sã le vândã în condiţiile legii, pe bazã de contract de vânzare-cumpãrare încheiat cu titularul contractului de închiriere a locuinţei de serviciu.
(2) În obiectul contractului de vânzare-cumpãrare se va include şi cota-parte indivizã din imobil, stabilitã potrivit prevederilor legale.
(3) Prin contractul de vânzare-cumpãrare se va prevedea dreptul cumpãrãtorului de a achita ratele cu anticipaţie.
ART. 10
Directorul Serviciului Român de Informaţii va aproba prin ordin instrucţiuni de aplicare a prezentelor norme metodologice.

----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016