Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 2.200 din 30 noiembrie 2004  privind organizarea si functionarea Autoritatii Nationale pentru Cercetare Stiintifica    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 2.200 din 30 noiembrie 2004 privind organizarea si functionarea Autoritatii Nationale pentru Cercetare Stiintifica

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 16 din 6 ianuarie 2005

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al <>art. 7^1 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 11/2004 privind stabilirea unor mãsuri de reorganizare în cadrul administraţiei publice centrale, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 228/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
(1) Autoritatea Naţionalã pentru Cercetare Ştiinţificã, denumitã în continuare Autoritatea, este organul de specialitate al administraţiei publice centrale, aflat în subordinea Ministerului Educaţiei şi Cercetãrii, prin care acesta îşi realizeazã atribuţiile în domeniul cercetãrii.
(2) Autoritatea este instituţie publicã, finanţatã de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Educaţiei şi Cercetãrii, cu sediul în municipiul Bucureşti, str. Mendeleev nr. 21-25, sectorul 1.
(3) Începând cu anul bugetar 2005, Autoritatea trece în subordinea Guvernului şi în coordonarea primului-ministru, prin Cancelaria Primului-Ministru.
ART. 2
Autoritatea exercitã atribuţiile autoritãţii de stat pentru domeniul cercetare-dezvoltare şi îşi desfãşoarã activitatea în conformitate cu prevederile <>Ordonanţei Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţificã şi dezvoltarea tehnologicã, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 324/2003 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
ART. 3
Autoritatea are misiunea de a asigura elaborarea, aplicarea, monitorizarea şi evaluarea politicilor în domeniul cercetãrii-dezvoltãrii şi inovãrii, în acord cu strategia şi cu Programul de guvernare, în scopul de a fi asigurate, pe aceste baze, lãrgirea patrimoniului naţional şi internaţional tehnologic şi de inovare, dezvoltarea economicã durabilã, accesul pe piaţa internã, europeanã şi pe pieţe globale, realizarea societãţii informaţionale bazate pe cunoaştere, satisfacerea nevoilor cetãţeanului şi creşterea calitãţii vieţii acestuia.
ART. 4
Autoritatea, în domeniul sãu de competenţã, are rolul şi responsabilitatea:
a) de a asigura planificarea strategicã şi tacticã;
b) de a defini obiective strategice şi tactice;
c) de a defini, aplica, monitoriza şi evalua politicile necesare realizãrii obiectivelor;
d) de a defini cadrul normativ-metodologic, funcţional, operaţional şi financiar necesar aplicãrii politicilor, de a urmãri armonizarea legislaţiei naţionale cu cea a Uniunii Europene şi de a prelua acquisul comunitar;
e) de a asigura comunicarea cu celelalte autoritãţi publice pentru a realiza coerenţa politicilor guvernamentale;
f) de a asigura comunicarea cu structurile societãţii civile şi cu cetãţenii;
g) de a defini, finanţa, aplica, monitoriza şi evalua programe, în scopul atingerii obiectivelor;
h) de a stimula dezvoltarea regionalã şi localã, precum şi pe cea a sectorului privat;
i) de a stimula dezvoltarea parteneriatului internaţional.
ART. 5
În vederea îndeplinirii rolului sãu, Autoritatea exercitã urmãtoarele funcţii:
a) de politicã - funcţia de prezentare şi armonizare a punctelor de vedere politice privind domeniul cercetãrii-dezvoltãrii şi inovãrii;
b) de strategie - prin care planificã strategic şi asigurã elaborarea şi implementarea politicilor în domeniul cercetãrii-dezvoltãrii şi inovãrii;
c) de administrare - prin care prognozeazã, planificã, alocã, monitorizeazã şi evalueazã utilizarea de resurse pentru implementarea politicilor în domeniu;
d) de monitorizare, evaluare şi control al realizãrii politicilor în domeniul cercetãrii-dezvoltãrii şi inovãrii;
e) de elaborare a cadrului normativ-metodologic, funcţional, operaţional şi financiar în care se realizeazã politicile în domeniu;
f) de autoritate de stat - prin care asigurã urmãrirea şi controlul respectãrii reglementãrilor din domeniul sãu de activitate;
g) de reprezentare - prin care asigurã, în numele Guvernului, reprezentarea în organismele şi organizaţiile naţionale, regionale şi internaţionale, ca autoritate de stat pentru domeniul sãu de activitate;
h) de comunicare, atât cu celelalte structuri ale administraţiei publice, cât şi cu societatea civilã şi cu cetãţeanul;
i) de cooperare internaţionalã - prin care asigurã aplicarea acordurilor internaţionale în domeniu şi promovarea de noi acorduri.
ART. 6
(1) În vederea exercitãrii funcţiilor sale, Autoritatea are urmãtoarele atribuţii principale:
a) fundamentarea, elaborarea şi actualizarea periodicã a politicilor şi strategiilor în domeniu;
b) diseminarea de informaţii în domeniul cercetãrii-dezvoltãrii şi inovãrii; stimularea creşterii conştiinţei publice cu privire la rolul cercetãrii-dezvoltãrii şi inovãrii în procesul dezvoltãrii economice durabile; stimularea şi, dupã caz, asigurarea editãrii, tipãririi şi difuzãrii de publicaţii sau de materiale specifice domeniului sãu de competenţã;
c) elaborarea de politici privind dezvoltarea resurselor umane pentru şi prin cercetare;
d) stimularea transferului tehnologic, a valorificãrii rezultatelor, inovãrii, a absorbţiei şi difuziei acestora în rândul agenţilor economici şi în economie în general; definirea, finanţarea şi implementarea de proiecte, programe şi de activitãţi, prin care se creeazã şi se utilizeazã instrumente financiare şi scheme de finanţare pentru reducerea riscului pe piaţã al întreprinderilor, în special al celor mici şi mijlocii; susţinerea brevetãrii unor rezultate ca primã formã de valorificare; cofinanţarea temelor care asigurã parteneriate între unitãţile de cercetare şi agenţii economici;
e) definirea de politici de restructurare, privatizare şi de atragere a capitalului strãin în domeniu;
f) urmãrirea armonizãrii politicilor proprii cu cele din domeniul industriei, comerţului, sãnãtãţii, educaţiei, precum şi din alte domenii;
g) atragerea, utilizarea, monitorizarea şi evaluarea asistenţei tehnice şi a consultanţei interne şi internaţionale pentru domeniul sãu specific de competenţã;
h) definirea de indicatori specifici, asigurarea elaborãrii şi implementãrii de scheme de analizã şi de monitorizare şi evaluare a sistemului cercetãrii tehnologice şi inovãrii; publicarea de rapoarte, studii şi altele asemenea; realizarea de studii, analize, monitorizãri, evaluãri şi alte activitãţi similare în domeniul cercetãrii-dezvoltãrii şi inovãrii, pentru evaluarea şi controlul conducerii programelor şi proiectelor; organizarea de seminarii şi mese rotunde, acţiuni promoţionale de imagine şi diseminare de informaţii, traduceri, precum şi altele asemenea; în aceste scopuri poate contracta servicii de consultanţã, expertizã, asistenţã tehnicã etc.;
i) stimularea şi monitorizarea participãrii României la programe şi proiecte internaţionale, europene, comunitare şi bilaterale în domeniu;
j) elaborarea şi iniţierea de proiecte de acte normative şi de reglementãri în domeniu; crearea şi dezvoltarea cadrului instituţional în domeniu; avizarea proiectelor de acte normative care conţin prevederi ce intrã sub incidenţa domeniului sãu de competenţã; monitorizarea aplicãrii, dupã aprobare, a actelor normative şi a reglementãrilor promovate;
k) stimularea dezvoltãrii regionale şi locale, precum şi a coeziunii sociale, prin programe şi proiecte de dezvoltare a cercetãrii ştiinţifice şi dezvoltãrii tehnologice şi de stimulare a inovãrii; stimularea, înfiinţarea sau iniţierea înfiinţãrii şi dezvoltãrii de parcuri ştiinţifice şi tehnologice, centre de inovare şi incubare în afaceri, centre de legãturi cu industria, de transfer tehnologic şi altele asemenea, inclusiv organizaţii fãrã scop lucrativ sau patrimonial;
l) conducerea, finanţarea, monitorizarea şi implementarea de programe/proiecte de cercetare-dezvoltare şi de stimulare a inovãrii; atribuirea conducerii programelor, conform reglementãrilor în vigoare;
m) exercitarea atribuţiilor ce îi revin, potrivit legii, ca organ de specialitate al administraţiei publice centrale, sub a cãrui autoritate directã funcţioneazã unitãţi aflate în subordinea sau în coordonarea sa; monitorizarea şi evaluarea de unitãţi specifice domeniului;
n) elaborarea Planului naţional de cercetare-dezvoltare şi inovare, denumit în continuare Planul naţional, pe perioade multianuale, inclusiv evaluarea surselor necesare; stabilirea şi actualizarea obiectivelor strategiei urmãrite prin Planul naţional, în concordanţã cu prioritãţile politicilor economice şi sociale ale Guvernului;
o) stimularea dialogului cu comunitatea ştiinţificã şi cu alte structuri ale societãţii civile; în acest sens, se consultã şi se stimuleazã implicarea acestor structuri, în mod direct şi activ, inclusiv prin susţinere financiarã, în definirea şi implementarea politicilor în domeniul cercetãrii-dezvoltãrii şi inovãrii;
p) aprobarea regulamentului-cadru şi a componenţei Colegiului Consultativ pentru Cercetare-Dezvoltare şi Inovare, denumit în continuare Colegiul Consultativ, precum şi a organelor de lucru ale acestuia; asigurarea secretariatului Colegiului Consultativ şi, dupã caz, a organelor de lucru ale acestuia;
q) evaluarea programelor cuprinse în Planul naţional şi detalierea lor anualã; aprobarea prevederilor anuale ale Planului naţional şi informarea Guvernului asupra realizãrii acestora;
r) stabilirea fondurilor destinate finanţãrii programelor nucleu şi repartizarea acestor fonduri pe fiecare program-nucleu;
s) elaborarea Planului sectorial de cercetare-dezvoltare propriu, precum şi avizarea planurilor sectoriale de cercetare-dezvoltare ale celorlalte autoritãţi publice;
t) prognozarea, planificarea şi programarea, dupã caz, a bugetului aferent cercetãrii cuprins în bugetul de stat, a resurselor financiare necesare realizãrii politicilor în domeniul sãu de competenţã; utilizarea acestor resurse;
u) implementarea sistemului informativ naţional pentru cercetare ştiinţificã şi dezvoltare tehnologicã, elaborarea şi implementarea politicilor de dezvoltare a tehnologiilor informatice;
v) colaborarea cu organisme şi cu organizaţii naţionale şi internaţionale din domeniul cercetãrii-dezvoltãrii şi inovãrii;
w) coordonarea de politici în domeniul proprietãţii intelectuale şi stimularea dezvoltãrii unui mediu favorabil inovãrii;
x) coordonarea activitãţii de participare a României la târguri, expoziţii şi la alte asemenea manifestãri interne şi internaţionale cu caracter tehnico-ştiinţific.
(2) Autoritatea îndeplineşte orice alte atribuţii stabilite prin acte normative pentru domeniul sãu de activitate.
(3) Autoritatea, corespunzãtor obiectului sãu de activitate, se substituie Ministerului Educaţiei şi Cercetãrii în toate drepturile şi obligaţiile decurgând din raporturile juridice ale acestuia cu terţii.
ART. 7
(1) Regulamentul de organizare şi funcţionare al Autoritãţii se aprobã prin ordin al ministrului educaţiei şi cercetãrii.
(2) Începând cu anul bugetar 2005, Regulamentul de organizare şi funcţionare al Autoritãţii se aprobã prin ordin al preşedintelui Autoritãţii.
(3) Structura organizatoricã a Autoritãţii, precum şi organismele consultative de pe lângã aceasta sunt prevãzute în anexa nr. 1.
(4) În structura organizatoricã a Autoritãţii pot funcţiona direcţii generale, direcţii, servicii şi birouri. În cadrul acesteia, prin ordin al ministrului educaţiei şi cercetãrii, se pot organiza direcţii în cadrul direcţiilor generale, iar prin decizie a preşedintelui se pot organiza servicii şi birouri, precum şi colective temporare de lucru.
(5) Începând cu anul bugetar 2005, preşedintele Autoritãţii poate aproba prin ordin organizarea de direcţii în cadrul direcţiilor generale, de servicii, de birouri, precum şi de colective temporare de lucru.
ART. 8
(1) În structura Autoritãţii se organizeazã, la nivel de direcţie generalã, Organismul intermediar pentru Programul operaţional sectorial de creştere a competitivitãţii economice, pentru obiectivele de cercetare ştiinţificã, dezvoltare tehnologicã şi inovare.
(2) Organismul intermediar pentru Programul operaţional sectorial de creştere a competitivitãţii economice, pentru obiectivele de cercetare ştiinţificã, dezvoltare tehnologicã şi inovare, va îndeplini atribuţiile delegate de Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial de creştere a competitivitãţii economice şi/sau de cãtre autoritãţile de platã, prin acordul pãrţilor implicate.
(3) Organismul intermediar pentru Programul operaţional sectorial de creştere a competitivitãţii economice va deveni operaţional începând cu anul 2005 şi va funcţiona cu un numãr de 33 de posturi în anul 2006, din care 10 posturi în anul 2005 şi 23 de posturi în anul 2006.
(4) Numãrul de posturi prevãzut la alin. (3) este cuprins în numãrul maxim de posturi aprobat pentru funcţionarea Autoritãţii.
(5) Structura funcţiilor publice şi structura organizatoricã a Organismului intermediar pentru Programul operaţional sectorial de creştere a competitivitãţii economice vor fi definitivate o datã cu structura funcţiilor publice şi cu structura organizatoricã a Autoritãţii.
ART. 9
(1) Numãrul maxim de posturi pentru funcţionarea Autoritãţii este de 92, exclusiv preşedintele şi vicepreşedintele.
(2) Statul de funcţii se aprobã prin ordin al ministrului educaţiei şi cercetãrii, la propunerea preşedintelui Autoritãţii.
ART. 10
(1) Autoritatea este condusã de un preşedinte, cu rang de secretar de stat, ajutat de un vicepreşedinte, cu rang de subsecretar de stat, numiţi prin decizie a primului-ministru, la propunerea ministrului educaţiei şi cercetãrii.
(2) Începând cu anul bugetar 2005, preşedintele şi vicepreşedintele sunt numiţi prin decizie a primului-ministru, la propunerea Cancelariei Primului-Ministru.
(3) Salarizarea preşedintelui şi a vicepreşedintelui Autoritãţii, precum şi acordarea celorlalte drepturi se fac conform prevederilor legale aplicabile persoanelor care ocupã funcţii de demnitate publicã.
ART. 11
(1) Preşedintele Autoritãţii are urmãtoarele atribuţii:
a) asigurã conducerea operativã a Autoritãţii;
b) reprezintã Autoritatea în relaţii cu terţii şi semneazã actele ce o angajeazã faţã de aceştia;
c) angajeazã şi concediazã personalul unitãţii, în condiţiile legii;
d) încheie contracte individuale de muncã şi dispune mãsuri cu privire la modificarea, executarea, suspendarea şi încetarea acestora, cu respectarea legislaţiei în vigoare;
e) exercitã orice atribuţii care îi revin conform prevederilor legale şi regulamentului de organizare şi funcţionare.
(2) În exercitarea atribuţiilor sale, preşedintele emite decizii.
(3) Pentru fondurile primite de la bugetul de stat, preşedintele este ordonator secundar de credite.
(4) Preşedintele poate delega dreptul de semnãturã vicepreşedintelui sau secretarului general, cu excepţia atribuţiei de ordonator de credite, care poate fi delegatã numai vicepreşedintelui.
ART. 12
(1) Începând cu anul 2005, preşedintele Autoritãţii rãspunde de întreaga activitate a instituţiei în faţa primului-ministru şi a Cancelariei Primului-Ministru.
(2) Preşedintele Autoritãţii reprezintã instituţia în raporturile cu celelalte autoritãţi publice, cu persoanele juridice şi fizice din ţarã şi din strãinãtate, precum şi în justiţie.
(3) Preşedintele autoritãţii îndeplineşte, în domeniul de activitate al Autoritãţii, atribuţiile generale prevãzute pentru funcţia de ministru la art. 53 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi orice alte atribuţii specifice, stabilite prin actele normative în vigoare.
(4) În exercitarea atribuţiilor ce îi revin, preşedintele Autoritãţii emite ordine şi instrucţiuni, în condiţiile legii.
ART. 13
Atribuţiile vicepreşedintelui se stabilesc prin regulamentul de organizare şi funcţionare.
ART. 14
(1) Secretarul general este înalt funcţionar public, numit şi salarizat conform prevederilor legale.
(2) Secretarul general îndeplineşte atribuţii de conducere administrativã, care se stabilesc prin Regulamentul de organizare şi funcţionare al Autoritãţii.
ART. 15
(1) Pentru desfãşurarea activitãţii, Autoritatea preia în administrare de la Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii unele bunuri aflate în patrimoniul acestuia.
(2) Predarea-preluarea bunurilor prevãzute la alin. (1) se face prin protocol încheiat între pãrţile interesate, în termen de 30 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri.
(3) Autoritatea are în dotare pentru activitãţile specifice un parc auto, stabilit potrivit dispoziţiilor <>Ordonanţei Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritãţile administraţiei publice şi instituţiile publice, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 247/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi un autovehicul destinat deplasãrilor în teritoriu pentru monitorizare şi control.
ART. 16
(1) În vederea îmbunãtãţirii comunicãrii între organele administraţiei publice centrale şi a armonizãrii politicilor elaborate de acestea, pe lângã Autoritate funcţioneazã Consiliul Interministerial pentru cercetare-dezvoltare.
(2) Consiliul interministerial pentru cercetare-dezvoltare are rol consultativ, se constituie şi funcţioneazã prin hotãrâre a Guvernului.
(3) Colegiul Consultativ se constituie şi funcţioneazã conform prevederilor <>art. 44 din Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 , aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 324/2003 , cu modificãrile ulterioare.
ART. 17
(1) Unitãţile care funcţioneazã în subordinea Autoritãţii sunt prevãzute în anexa nr. 2, iar cele care funcţioneazã în coordonarea sa sunt prevãzute în anexa nr. 3.
(2) Structura organizatoricã, statele de funcţii şi regulamentele de organizare şi funcţionare pentru unitãţile subordonate se stabilesc prin decizie a preşedintelui, iar începând cu anul 2005, prin ordin al preşedintelui, la propunerea directorului general sau, dupã caz, a directorului unitãţii.
(3) Numirea şi eliberarea directorilor generali sau, dupã caz, a directorilor unitãţilor prevãzute în anexele nr. 2 şi 3 se fac prin decizie a preşedintelui, iar începând cu anul 2005, prin ordin al preşedintelui, în condiţiile prevederilor legale.
(4) Numirea şi eliberarea din funcţie a membrilor consiliilor de administraţie ale unitãţilor prevãzute în anexa nr. 3 se fac prin decizie a preşedintelui, iar începând cu anul 2005, prin ordin al preşedintelui.
ART. 18
(1) La înfiinţarea Autoritãţii, personalul acesteia se constituie din personal preluat sau, dupã caz, transferat de la Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii, precum şi din personal nou-angajat, în condiţiile legii.
(2) Conform prevederilor <>art. 13 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 11/2004 privind stabilirea unor mãsuri de reorganizare în cadrul administraţiei publice centrale, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 228/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, personalul Autoritãţii preluat de la Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii îşi menţine, pânã la data intrãrii în vigoare a noii legi a salarizãrii personalului din instituţiile publice, nivelul salarizãrii prevãzut prin actele normative în vigoare.
ART. 19
Autoritatea poate sã încheie contracte sau convenţii cu alte organisme şi cu agenţi economici din ţarã şi din strãinãtate, în vederea colaborãrii şi cooperãrii pe plan naţional sau internaţional în domeniul sãu de activitate, în condiţiile legii.
ART. 20
Se autorizeazã Ministerul Finanţelor Publice sã introducã modificãrile în structura bugetului de stat pe anul 2005, corespunzãtor prevederilor prezentei hotãrâri, la propunerea ordonatorilor principali de credite, pe baza protocolului de predare-primire încheiat între Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii şi Cancelaria Primului-Ministru.
ART. 21
Anexele nr. 1-3 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 22
Pe data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri, <>Hotãrârea Guvernului nr. 410/2004 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Educaţiei şi Cercetãrii, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 277 din 30 martie 2004, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se modificã în mod corespunzãtor.

PRIM-MINISTRU
ADRIAN NĂSTASE

Contrasemneazã:


────────────────
Ministrul educaţiei şi cercetãrii,
Alexandru Athanasiu

Şeful Cancelariei Primului-Ministru,
Alin Teodorescu

Ministrul muncii,
solidaritãţii sociale şi familiei,
Dan Mircea Popescu

Ministrul finanţelor publice,
Mihai Nicolae Tãnãsescu

Bucureşti, 30 noiembrie 2004.
Nr. 2.200.


ANEXA 1





Structura Organizatorica a Autoritatii
Nationale pentru Cercetare Stiintifica
┌────────────────────┐ ╔════════════╗ ┌─────────────────────┐
│ Consiliul │ ║ ║ │Colegiul Consultativ │
│Interministerial ├──────────╢ PRESEDINTE ╟──────────┤ pentru │
│ pentru │ ║ ║ │Cercetare-Dezvoltare │
│Cercetare-Dezvoltare│ ╚═════╤══════╝ │ si Inovare │
└────────────────────┘ │ └─────────────────────┘

┌───────────┐ │
│ Juridic si│ │
│ Contencios├───────┤ ┌─────────────┐
└───────────┘ │ │ Directia │
├─────────────┤Buget-Finante│
┌────────────┐ │ └─────────────┘
│Audit Public│ │
│ Intern ├──────┤
└────────────┘ │

│ ┌──────────────────┐
╔═════════╧═══════════╗ │Relatii Publice si│
║ VICEPRESEDINTE ╟─────┤ Mass-Media │
╚═════════╤═══════════╝ └──────────────────┘

┌─────────────────────┐ │
│Resurse Umane,Formare│ ╔═════════╧══════════╗
│si Perfectionare ├───╢ SECRETAR GENERAL ║
│ Profesionala │ ╚═════════╤══════════╝
│ Administrativ │ │
└─────────────────────┘ │


┌────────────────┬───────────────┼─────────────────┬───────────────┐
│ │ │ │ │
┌────┴──────┐ ┌───────┴────────┐ ┌────┴────────┐ ┌──────┴───────┐ ┌─────┴──────┐
│Directia │ │ Directia │ │Directia │ │Directia │ │Directia │
│Generala │ │ Generala- │ │Management │ │Inovare, │ │Integrare │
│Strategii │ │ Organism │ │Institutional│ │Transfer │ │Europeana, │
│ si │ │ Intermediar │ │si Legislatie│ │Tehnologic │ │Parteneriat │
│Programe │ │pentru Programul│ │ │ │ si │ │si Colabo- │
│ de │ │Operational │ │ │ │Infrastructuri│ │rari │
│Cercetare- │ │Sectorial de │ │ │ │ de │ │Internatio- │
│Dezvoltare │ │Crestere a │ │ │ │Transfer │ │nale │
└───────────┘ │Competivitatii │ │ │ │Tehnologic │ │ │
│ Economice │ │ │ │ │ │ │
└────────────────┘ └─────────────┘ └──────────────┘ └────────────┘





ANEXA 2

INSTITUŢIILE ŞI UNITĂŢILE
de cercetare ştiinţificã, dezvoltare tehnologicã şi inovare care funcţioneazã în subordinea Autoritãţii Naţionale pentru Cercetare Ştiinţificã




──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Denumirea unitãţii Sursa de finanţare
crt.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Institutul de Fizicã Atomicã din Bucureşti*) Venituri proprii şi subvenţii
acordate de la bugetul de stat
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2. Institutul Naţional de Informare şi Documentare din Venituri proprii şi subvenţii
Bucureşti**) acordate de la bugetul de stat
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3. Agenţia Spaţialã Românã Venituri proprii
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4. Institutul de Cercetãri în Chimie "Raluca Ripan" Venituri proprii
din Cluj-Napoca
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5. Institutul Naţional de Inventicã din Iaşi Venituri proprii
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
6. Centrul Regional de Inovare, Implementare şi Venituri proprii
Aplicare a Invenţiilor din Târgu Mureş
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
7. Centrul Naţional de Management Programe Venituri proprii
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



_________
*) Un numãr maxim de 10 posturi pentru administrativ se finanţeazã de la bugetul de stat.
**) Un numãr maxim de 20 de posturi pentru bibliotecã se finanţeazã de la bugetul de stat.

ANEXA 3

INSTITUTE NAŢIONALE
de cercetare-dezvoltare care funcţioneazã în coordonarea
Autoritãţii Naţionale pentru Cercetare Ştiinţificã





───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Denumirea unitãţii Sursa de finanţare
crt.
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Optoelectronicã - Venituri proprii
INOE 2000
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare Turbomotoare - COMOTI Venituri proprii
Bucureşti
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare în domeniul Geologiei, Venituri proprii
Geofizicii, Geochimiei şi Teledetecţiei - IGR Bucureşti
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Textile şi Venituri proprii
Pielãrie - INCDTP Bucureşti
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Maşini şi Venituri proprii
Instalaţii Destinate Agriculturii şi Industriei Alimentare -
INMA Bucureşti
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
6. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizicã şi Venituri proprii
Inginerie Nuclearã "Horia Hulubei" - IFIN-HH Bucureşti
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
7. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Venituri proprii
Laserilor Plasmei şi Radiaţiei - INFLPR Bucureşti
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
8. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizicã Venituri proprii
Tehnicã - IFT Iaşi
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
9. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Venituri proprii
Materialelor- INCDFM Bucureşti
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
10. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Venituri proprii
Pãmântului - INCDFP Bucureşti
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
11. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare Chimico-Farmaceuticã - Venituri proprii
ICCF Bucureşti
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
12. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Electrochimie şi Venituri proprii
Materie Condensatã - INCEMC Timişoara
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
13. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Geologie şi Venituri proprii
Geoecologie Marinã - GEOECOMAR Bucureşti
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
14. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Ştiinţe Biologice Venituri proprii
Bucureşti
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
15. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Microtehnologie - Venituri proprii
IMT Bucureşti
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
16. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Tehnologii Venituri proprii
Criogenice şi Izotopice - ICSI Râmnicu Vâlcea
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
17. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Tehnologii Venituri proprii
Izotopice şi Moleculare - INCDTIM Cluj Napoca
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
18. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Inginerie Venituri proprii
Electricã - ICPE-CA Bucureşti
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



_________________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016