Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 2.175 din 30 noiembrie 2004  privind modificarea si completarea Normelor metodologice de aplicare a   Ordonantei Guvernului nr. 128/1998 pentru reglementarea modului si conditiilor de valorificare a bunurilor confiscate sau intrate, potrivit legii, in proprietatea privata a statului, aprobate prin   Hotararea Guvernului nr. 514/1999     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 2.175 din 30 noiembrie 2004 privind modificarea si completarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonantei Guvernului nr. 128/1998 pentru reglementarea modului si conditiilor de valorificare a bunurilor confiscate sau intrate, potrivit legii, in proprietatea privata a statului, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 514/1999

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 52 din 17 ianuarie 2005

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al <>art. XVII al Capitolului II din Ordonanţa Guvernului nr. 94/2004 privind reglementarea unor mãsuri financiare, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 507/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. I
Normele metodologice de aplicare a <>Ordonanţei Guvernului nr. 128/1998 pentru reglementarea modului şi a condiţiilor de valorificare a bunurilor confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului, aprobate prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 514/1999 , republicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.049 din 12 noiembrie 2004, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. Dupã alineatul (9) al articolului 2 se introduc douã noi alineate, alineatele (10) şi (11), cu urmãtorul cuprins:
"(10) Mijloacele de platã în valutã liber convertibilã confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului se depun de cãtre deţinãtorii acestora, în termen de 48 de ore, în conturile în valutã deschise pe seama organelor de valorificare la bãncile comerciale selectate de acestea şi se declarã organelor de valorificare în cadrul aceluiaşi termen, împreunã cu o copie a actului de confiscare, în cazul confiscãrii. Selectarea bãncilor se face în funcţie de facilitãţile oferite care vor fi stabilite prin protocol.
(11) Valorificarea mijloacelor de platã în valutã liber convertibilã, confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului, se realizeazã prin virarea de cãtre bãncile comerciale, în contul 50.85 «Disponibil din valorificarea bunurilor legal confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului conform <>Ordonanţei Guvernului nr. 128/1998 pentru reglementarea modului şi condiţiilor de valorificare a bunurilor confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 98/1999 », deschis pe seama organelor de valorificare la Trezoreria Statului, a contravalorii în lei a mijloacelor de platã în valutã, în baza ordinului de vânzare de valutã emis de organul de valorificare."
2. Dupã alineatul (4) al articolului 4 se introduce un nou alineat, alineatul (5), cu urmãtorul cuprins:
"(5) Bunurile mobile pentru care s-a dispus restituirea prin hotãrâre judecãtoreascã rãmasã definitivã şi irevocabilã sau prin ordonanţa procurorului se considerã abandonate dacã proprietarul sau persoana îndreptãţitã nu se prezintã pentru a le ridica în termen de un an de la data comunicãrii. Bunurile respective se predau de îndatã unitãţilor prevãzute la alin. (4)."
3. Articolul 6 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 6. - Instituţiile abilitate prin lege sã ateste calitatea mãrfurilor în vederea comercializãrii sunt obligate sã emitã avizul de calitate în termen de maximum 15 zile de la data solicitãrii acestuia de cãtre organul de valorificare, cu excepţia situaţiei prevãzute la art. 5 alin. (4)."
4. Alineatul (6) al articolului 7 va avea urmãtorul cuprins:
"(6) În cazul bunurilor confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului, care sunt valorificate de administraţiile finanţelor publice de sector din cadrul Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, comisia de evaluare, inclusiv membrii supleanţi, se constituie în baza deciziei şefului administraţiei finanţelor publice de sector."
5. Alineatul (1) al articolului 8 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 8. - (1) La evaluarea bunurilor intrate în proprietatea privatã a statului, comisia de evaluare va avea în vedere preţul actual pentru produse identice sau similare, din care se deduc adaosul comercial, taxa pe valoarea adãugatã aferentã adaosului comercial, accizele şi care se corecteazã, dupã caz, în funcţie de urmãtoarele criterii:
a) gradul de uzurã fizicã şi moralã a bunurilor respective;
b) utilitatea bunurilor pentru potenţialii cumpãrãtori;
c) cantitatea (volumul) bunurilor respective;
d) caracterul sezonier al bunurilor;
e) termenul de valabilitate."
6. Alineatul (1) al articolului 11 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 11. - (1) În cazul bunurilor care nu au putut fi valorificate prin magazinele proprii, direct de la locul de depozitare sau de la locul de deţinere, precum şi în regim de consignaţie, în termen de 30 de zile de la data punerii în vânzare, comisia de evaluare poate proceda la reducerea preţurilor stabilite iniţial cu pânã la 30% din valoarea stabilitã."
7. Articolul 15 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 15. - (1) Bunurile imobile intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului se valorificã numai prin licitaţie publicã.
(2) Fac excepţie de la prevederile alin. (1):
a) terenurile agricole situate în extravilan;
b) bunurile imobile grevate de datorii înscrise în pasivul succesoral;
c) bunurile imobile constând în locuinţe, inclusiv terenurile pe care sunt amplasate, dacã aparţin statului, care nu se valorificã în termen de 180 de zile de la data evaluãrii;
d) bunurile imobile deţinute de stat în cotã indivizã.
(3) Terenurile agricole situate în extravilan se valorificã cu respectarea dreptului de preempţiune al coproprietarilor, al vecinilor ori al arendaşilor, potrivit legislaţiei privind circulaţia juridicã a terenurilor.
(4) Dacã în termen de 45 de zile nici unul dintre titularii dreptului de preempţiune nu şi-a manifestat dorinţa de a cumpãra terenul, acesta se vinde liber, conform prevederilor alin. (1).
(5) Bunurile imobile intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului, grevate de datorii înscrise în pasivul succesoral, pot fi valorificate direct cãtre titularul dreptului de creanţã, cu condiţia ca acesta sã-şi exprime opţiunea de cumpãrare şi sã ofere preţul stabilit de comisia de evaluare în baza raportului de expertizã tehnicã sau de evaluare, în termen de 30 de zile de la data primirii înştiinţãrii în acest sens din partea organului de valorificare. În acest caz, creanţa asupra statului, atestatã de certificatul de vacanţã succesoralã, se stinge prin compensare cu creanţa statului asupra cumpãrãtorului, reprezentând contravaloarea imobilului, în conformitate cu prevederile <>art. 111 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã, republicatã, dupã achitarea de cãtre cumpãrãtor a diferenţei în contul 50.85 «Disponibil din valorificarea bunurilor legal confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului conform <>Ordonanţei Guvernului nr. 128/1998 pentru reglementarea modului şi condiţiilor de valorificare a bunurilor confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 98/1999 ». Diferenţa dintre contravaloarea imobilului şi datoria care greveazã imobilul se achitã în termen de 30 de zile de la depunerea ofertei de cumpãrare. În caz contrar, precum şi în cazul în care titularul dreptului de creanţã nu şi-a exprimat opţiunea de cumpãrare în condiţiile şi termenul de mai sus, se procedeazã la valorificarea imobilului prin licitaţie publicã. În acest caz, termenul prevãzut la alin. (2) lit. c) curge de la data la care se trece la valorificarea prin licitaţie publicã. Contractul de vânzare-cumpãrare se încheie în formã autenticã în termen de 30 de zile de la data achitãrii diferenţei prevãzute mai sus.
(6) Bunurile imobile intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului ce provin din succesiuni vacante, constând în locuinţe, inclusiv terenurile pe care sunt amplasate, care nu se valorificã în termen de 180 de zile de la data evaluãrii, trec în proprietatea privatã a comunelor, oraşelor şi a municipiilor şi în administrarea consiliilor locale, cu destinaţia de locuinţe sociale, prin hotãrâre a Guvernului iniţiatã de Ministerul Finanţelor Publice, la propunerea organelor de valorificare.
(7) Bunurile imobile deţinute de stat în cotã indivizã se valorificã direct cãtre coproprietari, dacã aceştia oferã cel puţin preţul stabilit de comisia de evaluare pe baza raportului de expertizã tehnicã sau de evaluare, în termen de 30 de zile de la data notificãrii în acest sens de cãtre organele de valorificare, şi achitã integral suma în termen de 30 de zile de la data depunerii ofertei de cumpãrare. În cazul în care unii dintre coproprietari nu depun oferta de cumpãrare în termenul de mai sus, vânzarea directã a cotei deţinute de stat se face cãtre cei care au depus oferta. În cazul acestor bunuri imobile, nu se aplicã termenul prevãzut la alin. (6).
(8) Valoarea de pornire a licitaţiei este stabilitã de comisia de evaluare.
(9) În vederea organizãrii licitaţiei se publicã în presã anunţuri de vânzare, care trebuie sã cuprindã urmãtoarele informaţii privind organizarea licitaţiei:
a) data, ora şi locul organizãrii licitaţiei;
b) valoarea de pornire a licitaţiei;
c) descrierea bunurilor supuse licitaţiei;
d) pasul licitaţiei, stabilit procentual sau valoric.
Se pot utiliza în plus şi alte forme de publicitate.
(10) Publicarea anunţului de vânzare se face în cel mult 10 zile lucrãtoare dupã evaluarea bunurilor.
(11) Licitaţia publicã se desfãşoarã în minimum 5 zile şi maximum 10 zile lucrãtoare de la data publicãrii anunţului de vânzare.
(12) Lista cuprinzând bunurile ce fac obiectul licitaţiei publice se afişeazã la sediul direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene sau a municipiului Bucureşti, respectiv al administraţiilor finanţelor publice de sector din cadrul Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, începând cu data publicãrii anunţului de vânzare, iar alte informaţii necesare se pun la dispoziţie celor interesaţi de cãtre serviciile sau birourile de valorificare.
(13) Lista cuprinzând bunurile care fac obiectul licitaţiei publice poate fi publicatã şi în presa centralã sau localã, precum şi prin Internet, pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice.
(14) Licitaţia publicã are loc în prezenţa unei comisii formate din 3 membri, desemnaţi prin decizie a directorului executiv al direcţiei generale a finanţelor publice judeţene sau a municipiului Bucureşti şi, respectiv, prin decizie a şefului administraţiei finanţelor publice de sector din cadrul Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti.
(15) Comisia de licitaţie verificã îndeplinirea condiţiilor de participare la licitaţie şi întocmeşte lista cuprinzând persoanele acceptate la licitaţie. Garanţia de participare la licitaţie se depune de cãtre participanţii la licitaţie în contul 50.05 «Disponibil din sume de mandat şi sume în depozit ale ministerelor şi instituţiilor subordonate», deschis la unitãţile Trezoreriei Statului pe seama direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene sau a muncipiului Bucureşti, respectiv a administraţiilor finanţelor publice de sector din cadrul Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti.
(16) La licitaţia publicã pot participa atât persoanele fizice, cât şi juridice, cu urmãtoarele condiţii:
a) înscrierea la licitaţie pe baza unei cereri;
b) plata unei garanţii de participare la licitaţie, reprezentând cel puţin 10% din valoarea de pornire a licitaţiei;
c) împuternicirea persoanei care îl reprezintã pe ofertant;
d) pentru persoanele juridice de naţionalitate românã, copie de pe certificatul unic de înregistrare eliberat de oficiul registrului comerţului;
e) pentru persoanele juridice strãine, actul de înmatriculare tradus în limba românã şi legalizat;
f) pentru persoanele fizice române, copie de pe actul de identitate;
g) pentru persoanele fizice strãine, copie de pe paşaport;
h) dovada, emisã de creditorii fiscali, cã nu are obligaţii fiscale restante.
(17) Licitaţia publicã se desfãşoarã în locul, la data şi la ora indicate în anunţul de vânzare, dacã sunt cel puţin 2 ofertanţi.
(18) Licitaţia publicã se reia în situaţia în care nu se prezintã 2 ofertanţi sau nu se obţine valoarea de pornire a licitaţiei. În aceste situaţii se întocmeşte un proces-verbal de desfãşurare, semnat de toţi membrii comisiei de licitaţie, iar comisia de evaluare va proceda la reducerea preţului bunurilor licitate, în termen de cel mult 10 zile de la data licitaţiei, prin reducerea preţului de vânzare cu cel mult 50% din cel stabilit iniţial.
(19) Data reluãrii licitaţiei publice se stabileşte de cãtre comisia de licitaţie, în termen de maximum 30 de zile de la data primei licitaţii.
(20) Dupã reevaluarea bunurilor, noua valoare stabilitã de comisia de evaluare constituie valoarea de pornire a licitaţiei.
(21) Dacã la a doua licitaţie publicã nu se prezintã nici un ofertant, bunurile pot fi supuse valorificãrii prin celelalte metode prevãzute la art. 13 alin. (1).
(22) Dacã la a doua licitaţie publicã se prezintã un singur ofertant şi acesta îndeplineşte condiţiile de participare, el este admis şi are loc negocierea preţului de vânzare a bunurilor.
(23) În situaţia în care nu se obţine valoarea de pornire a celei de-a doua licitaţii publice, inclusiv în cazul negocierii cu un singur ofertant, se întocmeşte un procesverbal de desfãşurare, semnat de toţi membrii comisiei de licitaţie, şi licitaţia se reia. În aceastã situaţie comisia de evaluare procedeazã la reducerea preţului bunurilor supuse licitaţiei, în termen de 10 zile de la data licitaţiei, astfel încât reducerea totalã a preţului de vânzare, dupã cele 3 licitaţii, sã nu depãşeascã 75% din valoarea iniţialã. Comisia de licitaţie stabileşte data celei de-a treia licitaţii publice, în termen de cel mult 30 de zile de la data licitaţiei anterioare. În cazul în care la cea de-a treia licitaţie publicã se prezintã un singur ofertant, se procedeazã la negocierea preţului de vânzare cu acesta, care nu poate fi mai mic de 25% din valoarea stabilitã iniţial de comisia de evaluare.
(24) În cazul în care bunurile nu se valorificã nici în urma celei de-a treia licitaţii publice, se pot utiliza alte metode de valorificare.
(25) Publicarea anunţului de vânzare este obligatorie înaintea fiecãrei licitaţii publice, în aceleaşi condiţii ca şi în cazul primei licitaţii.
(26) Pasul de licitare se stabileşte înaintea fiecãrei licitaţii publice, în sumã absolutã sau în procente din valoarea de pornire a licitaţiei, de cãtre serviciul sau biroul de valorificare din cadrul direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene sau a municipiului Bucureşti ori al administraţiilor finanţelor publice de sector din cadrul Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti.
(27) Plata contravalorii mãrfurilor se face integral la preluarea acestora de cãtre câştigãtorul licitaţiei sau în rate, cu garanţie bancarã reprezentând contravaloarea a 3 rate lunare, câştigãtorul licitaţiei plãtind în momentul ridicãrii bunurilor minimum 50% din valoarea adjudecatã. Ratele lunare se actualizeazã în funcţie de nivelul ratei dobânzii de referinţã a Bãncii Naţionale a României.
(28) Dupã fiecare licitaţie publicã se întocmeşte un proces-verbal de licitaţie în care se consemneazã rezultatele acesteia şi care se semneazã de toţi membrii comisiei de licitaţie şi de ofertanţi. Adjudecatarul primeşte din partea comisiei de licitaţie procesul-verbal de licitaţie şi preia bunurile în baza documentului "facturã fiscalã", care constituie titlul de proprietate asupra bunurilor.
(29) Garanţia depusã de participanţii la licitaţie se restituie în termen de 5 zile lucrãtoare de la data încheierii licitaţiei. În cazul adjudecatarului, aceasta se reţine în contul preţului, organul de valorificare virând suma în contul 50.85 «Disponibil din valorificarea bunurilor legal confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului conform <>Ordonanţei Guvernului nr. 128/1998 pentru reglementarea modului şi condiţiilor de valorificare a bunurilor confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 98/1999 », deschis la Trezoreria Statului.
(30) În cazul neprezentãrii la licitaţie, precum şi al ofertanţilor care refuzã semnarea procesului-verbal de licitaţie, garanţia nu se restituie, devine venit la bugetul statului şi se vireazã în contul 20.22.01.12 «Încasãri din valorificarea bunurilor confiscate, abandonate şi alte sume constatate o datã cu confiscarea potrivit legii».
(31) Adjudecatarul este obligat sã plãteascã preţul, diminuat cu contravaloarea garanţiei, în termen de cel mult 5 zile de la data licitaţiei. Procesul-verbal de licitaţie constituie titlu de creanţã asupra adjudecatarului, pentru suma de mai sus.
(32) În cazul în care se stabileşte ca plata sã se facã integral la preluarea bunurilor, iar adjudecatarul nu achitã suma datoratã în vederea preluãrii acestora în maximum 5 zile lucrãtoare de la adjudecarea bunurilor, acesta pierde dreptul la restituirea garanţiei, iar licitaţia se reia în cel mult 15 zile lucrãtoare de la data adjudecãrii, cu aceeaşi valoare de pornire ca şi la licitaţia anterioarã.
(33) În situaţia prevãzutã la alin. (32), din garanţia depusã se vor acoperi, în ordine: cheltuielile ocazionate de organizarea unei noi licitaţii şi diferenţa de preţ, în cazul în care preţul obţinut la noua licitaţie va fi mai mic.
(34) În cazul în care garanţia depusã depãşeşte sumele prevãzute la alin. (33), suma rãmasã din garanţie dupã acoperirea acestora se vireazã la bugetul statului, în contul 20.22.01.12 «Încasãri din valorificarea bunurilor confiscate, abandonate şi alte sume constatate o datã cu confiscarea potrivit legii». În caz contrar, fostul adjudecatar este obligat la plata cheltuielilor ocazionate de organizarea unei noi licitaţii publice şi, dupã caz, a diferenţei de preţ rãmase neacoperite din garanţia depusã.
(35) În situaţia prevãzutã la alin. (32), adjudecatarul datoreazã dobânzi şi, dupã caz, penalitãţi de întârziere pentru neachitarea obligaţiei faţã de bugetul statului, stabilitã prin procesul-verbal de licitaţie, conform alin. (31), pânã la stingerea creanţei. În acest caz, creanţa se stinge prin achitarea contravalorii bunurilor de cãtre noul adjudecatar, precum şi a diferenţei de preţ de cãtre vechiul adjudecatar, dacã este cazul.
(36) În situaţia prevãzutã la alin. (32), adjudecatarul poate intra în posesia bunurilor achitând suma prevãzutã la alin. (31), împreunã cu dobânzile şi penalitãţile de întârziere aferente şi cheltuielile ocazionate de organizarea urmãtoarei licitaţii, rãmase neacoperite din garanţie, dacã este cazul, pânã cu o zi înainte de data organizãrii acesteia. În acest caz, noua licitaţie nu va mai avea loc.
(37) Dacã adjudecatarul care nu a achitat în termen suma datoratã nu procedeazã conform alin. (36), nu are dreptul de a participa la urmãtoarea licitaţie.
(38) În cazul reluãrii licitaţiei conform alin. (32), comisia de licitaţie stabileşte sumele datorate de primul adjudecatar, respectiv diferenţa de preţ şi cheltuielile ocazionate de organizarea licitaţiei, rãmase neacoperite de garanţia depusã. Aceste sume sunt consemnate în procesul-verbal de licitaţie, care se comunicã şi primului adjudecatar.
(39) Obligaţiile de platã accesorii, prevãzute la alin. (35), se stabilesc conform prevederilor <>Ordonanţei Guvernului nr. 92/2003 , republicatã."
8. La articolul 20, litera a) a alineatului (1) va avea urmãtorul cuprins:
"a) Secretariatului General al Guvernului -autovehicule, ambulanţe sanitare cu dotãrile aferente, ambarcaţiuni şi motoare ataşabile acestora.
Repartizarea acestor bunuri se face de cãtre o comisie interministerialã care va funcţiona pe lângã Secretariatul General al Guvernului, constituitã prin decizie a primuluiministru, formatã din reprezentanţi ai Secretariatului General al Guvernului, Ministerului Finanţelor Publice, Ministerului Economiei şi Comerţului, Ministerului Administraţiei şi Internelor, Ministerului Apãrãrii Naţionale, Ministerului Justiţiei, Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului.
Transmiterea cu titlu gratuit a acestor bunuri se face prin comunicare periodicã Secretariatului General al Guvernului, pe baza datelor centralizate de la direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti, precum şi de la administraţiile finanţelor publice de sector din cadrul Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti.
Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti şi administraţiile finanţelor publice de sector din cadrul Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti au obligaţia de a comunica lunar, Ministerului Finanţelor Publice, situaţia nominalã privind autovehiculele, ambulanţele sanitare cu dotãrile aferente, ambarcaţiunile şi motoarele ataşabile acestora, confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului, pânã la data de 5 a lunii urmãtoare, conform anexei nr. 1.
Înscrierea în situaţia lunarã înaintatã Ministerului Finanţelor Publice trebuie sã cuprindã numai autovehiculele, ambulanţele sanitare cu dotãrile aferente, ambarcaţiunile şi motoarele ataşabile acestora, care au o situaţie clarã din punct de vedere juridic, în sensul cã au intrat definitiv în proprietatea privatã a statului. Situaţiile lunare cuprind autovehiculele care sunt în stare de funcţionare şi corespund din punct de vedere tehnic pentru a circula pe drumurile publice, conform legislaţiei în vigoare. Se înscriu în situaţiile lunare şi autovehiculele care nu se încadreazã în prevederile privind emisiile poluante, dar îndeplinesc celelalte condiţii prevãzute de lege pentru a circula pe drumurile publice.
În raportul de expertizã tehnicã se va preciza în mod expres dacã autovehiculul corespunde din punct de vedere tehnic pentru a circula pe drumurile publice şi dacã se încadreazã în prevederile legale privind emisiile poluante, precum şi gradul de uzurã.
Cererile de atribuire cu titlu gratuit a autovehiculelor, ambulanţelor sanitare cu dotãrile aferente, ambarcaţiunilor şi motoarelor ataşabile acestora se depun la Secretariatul General al Guvernului.
Comisia interministerialã va elabora un regulament de organizare şi funcţionare a acesteia în care sã se prevadã atribuţiile ce îi revin cu privire la repartizarea cu titlu gratuit a autovehiculelor, ambulanţelor sanitare cu dotãrile aferente, ambarcaţiunilor şi motoarelor ataşabile acestora.
Comisia interministerialã analizeazã cererile de atribuire gratuitã a autovehiculelor, ambulanţelor sanitare cu dotãrile aferente, ambarcaţiunilor şi a motoarelor ataşabile acestora şi repartizeazã aceste bunuri în administrarea ministerelor, autoritãţilor publice centrale şi locale, în limita normativelor de dotare a acestora, precum şi a unitãţilor de cult.
Prin regulamentul de organizare şi funcţionare a comisiei interministeriale se va stabili modul de soluţionare a cererilor de atribuire gratuitã a autovehiculelor, ambulanţelor sanitare cu dotãri aferente, ambarcaţiunilor şi a motoarelor ataşabile, nerezolvate.
Secretariatul General al Guvernului comunicã Ministerului Finanţelor Publice, dupã fiecare şedinţã a comisiei interministeriale, situaţia privind autovehiculele, ambulanţele sanitare cu dotãrile aferente, ambarcaţiunile şi motoarele ataşabile acestora, care au fost atribuite gratuit, precum şi situaţia celor neatribuite gratuit.
Predarea autovehiculelor cãtre instituţiile cãrora le-au fost atribuite şi valorificarea celor neatribuite de cãtre organul de valorificare se efectueazã pe baza comunicãrii exprese a Ministerului Finanţelor Publice.
Transmiterea comunicãrilor de cãtre Ministerul Finanţelor Publice atât cãtre beneficiari, cât şi cãtre organele de valorificare se va face în termen de 10 zile de la data primirii comunicãrii de la Secretariatul General al Guvernului.
Transmiterea de cãtre beneficiari a acceptului sau refuzului se va face în termen de 15 zile lucrãtoare de la data comunicãrii.
Înmatricularea autovehiculelor atribuite cu titlu gratuit se face conform reglementãrilor legale în vigoare. Autovehiculele repartizate cu titlu gratuit de cãtre comisia interministerialã, care nu se încadreazã în prevederile legale privind emisiile poluante, se înmatriculeazã prin derogare de la aceste prevederi, pentru fiecare caz în parte.
Datele tehnice care trebuie comunicate Ministerului Finanţelor Publice pentru autovehicule, ambulanţe sanitare cu dotãri aferente, ambarcaţiuni şi motoare ataşabile acestora sunt prezentate în anexa nr. 1.
Autovehiculele, ambulanţele sanitare cu dotãrile aferente, ambarcaţiunile şi motoarele ataşabile acestora, care nu îndeplinesc condiţiile pentru a fi atribuite cu titlu gratuit Secretariatului General al Guvernului, cele care nu sunt repartizate de comisia interministerialã sau cele refuzate de beneficiari se valorificã de cãtre direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, şi de administraţiile finanţelor publice de sector din cadrul Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, astfel:
1. prin licitaţie publicã;
2. prin vânzare directã de la locul de depozitare sau de la locul unde acestea se aflã, dacã întrunesc condiţiile prevãzute la art. 9 alin. (1) din ordonanţã;
3. prin atribuire cu titlu gratuit;
4. ca piese componente;
5. prin unitãţile de colectare şi valorificare a deşeurilor;
6. prin distrugere.
Expertiza tehnicã şi evaluarea autovehiculelor, ambulanţelor sanitare cu dotãrile aferente, ambarcaţiunilor şi motoarelor ataşabile acestora, confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului, se efectueazã de cãtre experţi tehnici sau evaluatori autorizaţi."
9. La articolul 21, literele b), c) şi d) se abrogã.
10. Articolul 27 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 27. - (1) În categoria cheltuielilor prevãzute la art. 25 şi 26 se cuprind cheltuielile efectuate în vederea valorificãrii bunurilor intrate în proprietatea privatã a statului, de la preluarea acestora pânã la valorificarea, atribuirea gratuitã sau distrugerea lor, respectiv cheltuielile privind sortarea, manipularea, transportarea, depozitarea, conservarea, analiza, fotografierea, filmarea, marcarea, etichetarea şi expertizarea, inclusiv cele efectuate pentru stabilirea bunurilor care îndeplinesc condiţiile de comercializare, asigurarea garanţiei pentru bunurile de folosinţã îndelungatã, evaluarea, licitaţiile, publicitatea, dezmembrarea, distrugerea, precum şi cele cu dotarea cu mijloace auto pentru desfãşurarea în condiţii optime a activitãţii de valorificare, restituirea sumelor încasate greşit sau fãrã bazã legalã, a contravalorii bunurilor intrate, greşit sau fãrã bazã legalã, în proprietatea privatã a statului, precum şi indemnizaţiile membrilor comisiilor prevãzute la art. 1 alin. (7), art. 7 alin. (2) şi art. 11 alin. (1) din ordonanţã, precum şi cotele pentru constituirea fondului de stimulente, conform reglementãrilor în vigoare.
(2) În categoria cheltuielilor prevãzute la alin. (1) se cuprind şi cheltuielile efectuate cu valorificarea bunurilor prin magazine proprii, respectiv: cheltuieli cu pregãtirea magazinului conform cerinţelor legale în vigoare, cheltuieli cu dotarea magazinului, respectiv cu mobilier, casa de marcat, obiecte de inventar, cheltuieli cu întreţinerea, paza sau cu sistemele de asigurare a pazei, cu mijloacele de transport ale magazinului, precum şi cheltuielile cu salarizarea şi şcolarizarea personalului care deserveşte activitatea magazinului.
(3) În categoria cheltuielilor prevãzute la alin. (1) se cuprind şi urmãtoarele categorii de cheltuieli privind valorificarea bunurilor imobile care provin din succesiuni fãrã moştenitori legali sau testamentari:
a) cheltuieli privind inventarierea şi preluarea acestor bunuri;
b) cheltuieli ce greveazã asupra bunurilor în momentul preluãrii acestora în vederea valorificãrii (impozite, taxe, cheltuieli de întreţinere, energie, telefon, gaze naturale, datorii înscrise în pasivul succesoral şi altele asemenea);
c) taxe şi onorarii plãtite persoanelor fizice şi/sau juridice autorizate;
d) cheltuieli judiciare;
e) cheltuieli cu cadastrul.
(4) În categoria cheltuielilor prevãzute la alin. (1) se cuprind şi cheltuielile ocazionate de deschiderea conturilor în valutã, de transformarea în lei a sumelor în valutã şi de restituirea acestora.
(5) În categoria cheltuielilor prevãzute la alin. (1) se cuprind şi urmãtoarele categorii de cheltuieli ocazionate de valorificarea metalelor preţioase, aliajelor acestora şi pietrelor preţioase:
a) cheltuieli cu expertizarea obiectelor din metale preţioase, aliajele acestora sau pietre preţioase;
b) cheltuieli cu procurarea de bunuri care asigurã desfãşurarea în bune condiţii a activitãţii de valorificare, pãstrarea în condiţii de siguranţã a metalelor preţioase, aliajelor acestora şi pietrelor preţioase, precum şi a celorlalte valori (cântare electronice, casã de bani, camerã de luat vederi, aparat foto digital pentru întocmirea albumului de prezentare a metalelor preţioase etc.).
(6) În categoria cheltuielilor prevãzute la alin. (1) se cuprind şi cheltuieli cu procurarea de bunuri pentru aplicarea şi buna funcţionare a pachetului de programe destinat informatizãrii activitãţii de valorificare (dotarea serviciilor, birourilor, compartimentelor de valorificare bunuri cu echipamente de comunicaţie, tehnicã de calcul şi biroticã şi altele asemenea)."
11. Dupã capitolul VII se introduce un nou capitol, capitolul VII^1, cuprinzând articolul 27^1, cu urmãtorul cuprins:

"CAPITOLUL VII^1
Restituiri

Art. 27^1. - (1) Organele de valorificare restituie bunurile confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului, sau contravaloarea acestora, în baza hotãrârilor judecãtoreşti rãmase definitive şi irevocabile.
(2) În cazul bunurilor trecute în proprietatea statului conform art. 2 alin. (1) din ordonanţã, restituirea se poate face şi în baza ordonanţei emise de procuror.
(3) În cazul bunurilor valorificate, restituirea contravalorii acestora se face la nivelul valorii recuperate în urma valorificãrii.
(4) În cazul bunurilor atribuite cu titlu gratuit, distruse, sau al bunurilor care nu se mai aflã în posesia organului de valorificare şi pentru care s-a întocmit documentaţia în vederea recuperãrii creanţelor, restituirea contravalorii acestora se face la nivelul valorii stabilite de comisia de evaluare, în vigoare la data atribuirii cu titlu gratuit sau distrugerii, sau al valorii bunurilor pentru care s-a întocmit documentaţia pentru recuperarea creanţelor.
(5) Sumele prevãzute la alin. (3) şi (4) pot fi actualizate numai pe bazã de hotãrâre judecãtoreascã rãmasã definitivã şi irevocabilã, care precizeazã suma de restituit, din care se scad cheltuielile cu valorificarea acestora.
(6) Restituirea sumelor în valutã liber convertibilã confiscate se face de cãtre organele de valorificare, în baza hotãrârilor judecãtoreşti rãmase definitive şi irevocabile sau a unei ordonanţe emise de procuror, însoţite de o cerere de restituire depusã la organul de valorificare în contul cãruia deţinãtorii au depus sumele care urmeazã a fi restituite şi de certificatul de atestare fiscalã din care sã rezulte cã persoana fizicã sau juridicã de la care s-a dispus confiscarea nu are obligaţii bugetare neachitate. Sumele în valutã liber convertibilã confiscate se restituie în lei, la cursul se schimb al pieţei valutare calculat şi comunicat de Banca Naţionalã a României la data rãmânerii definitive şi irevocabile a hotãrârii judecãtoreşti prin care se dispune restituirea sau a ordonanţei emise de procuror.
(7) Sumele în valutã neconvertibilã cotatã de Banca Naţionalã a României şi depozitatã la sucursalele acesteia se restituie în lei de cãtre unitãţile Trezoreriei Statului, la care a fost viratã suma respectivã, pe baza hotãrârii judecãtoreşti rãmase definitive şi irevocabile sau a ordonanţei emise de procuror, însoţite de cererea de restituire, precum şi de certificatul de atestare fiscalã din care sã rezulte cã persoana fizicã sau juridicã de la care s-a dispus confiscarea nu are obligaţii bugetare neachitate. Restituirea sumei în lei încasate de la Banca Naţionalã a României se efectueazã din contul 20.22.01.12 «Încasãri din valorificarea bunurilor confiscate, abandonate şi alte sume constatate o datã cu confiscarea potrivit legii». Sumele în valutã neconvertibilã cotatã se restituie în lei, la cursul de referinţã al pieţei valutare comunicat de Banca Naţionalã a României, de la data rãmânerii definitive şi irevocabile a hotãrârii judecãtoreşti prin care se dispune restituirea sau a ordonanţei emise de procuror. Valuta neconvertibilã necotatã de Banca Naţionalã a României, depozitatã la sucursalele Bãncii Naţionale a României, care nu a putut fi valorificatã de Banca Naţionalã a României, poate fi restituitã ca atare.
(8) Organele de valorificare restituie bunurile sau contravaloarea acestora numai în cazul bunurilor care le-au fost predate de cãtre deţinãtori. În celelalte cazuri, restituirea este de competenţa deţinãtorilor. Restituirea contravalorii în lei a sumelor confiscate în valutã liber convertibilã este de competenţa organelor de valorificare numai în cazul depunerii lor în conturile deschise pe seama acestora şi declarãrii de cãtre deţinãtori conform art. 2 alin. (10). În caz contrar, restituirea sumelor este de competenţa deţinãtorilor.
(9) Restituirea mijloacelor de platã în lei, confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului, se face de cãtre unitãţile Trezoreriei Statului în contul cãrora acestea au fost depuse în baza hotãrârii judecãtoreşti rãmase definitive şi irevocabile sau a ordonanţei emise de procuror, însoţite de cererea de restituire şi de certificatul de atestare fiscalã.
(10) Contravaloarea în lei a bunurilor şi a sumelor în valutã liber convertibilã confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului, se restituie din contul 50.85 «Disponibil din valorificarea bunurilor legal confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului conform <>Ordonanţei Guvernului nr. 128/1998 pentru reglementarea modului şi condiţiilor de valorificare a bunurilor confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 98/1999 », deschis la Trezoreria Statului şi intrã în categoria cheltuielilor de valorificare.
(11) În cazul în care beneficiarul restituirii înregistreazã obligaţii restante faţã de bugetele ale cãror creanţe sunt administrate de Ministerul Finanţelor Publice, acestea se vor compensa cu suma de restituit, pânã la concurenţa celei mai mici sume, conform prevederilor <>Ordonanţei Guvernului nr. 92/2003 , republicatã.
(12) Diferenţele de curs nefavorabile aferente sumelor în valutã confiscate restituite, precum şi sumele rezultate din actualizarea prin hotãrâri judecãtoreşti sau ordonanţe emise de procurori a valorii bunurilor şi sumelor confiscate se achitã de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Finanţelor Publice, respectiv de la capitolul 72.01. «Alte acţiuni», subcapitolul 72.01.50 «Alte cheltuieli» în situaţia neacoperirii acestora din veniturile încasate.
(13) Sumele incluse în fondul de stimulare, aferente mijloacelor de platã în lei confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului, sau contravalorii bunurilor sau mijloacelor de platã în valutã confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului, restituite în temeiul hotãrârilor judecãtoreşti rãmase definitive şi irevocabile sau al ordonanţelor emise de procurori, se deduc din fondul de stimulare constituit în perioada urmãtoare pentru acelaşi beneficiar."
12. Articolul 34 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 34. - (1) Mijloacele de platã în valutã neconvertibilã confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului se depun de cãtre deţinãtorii acestora, în termen de 48 de ore, la Banca Naţionalã a României.
(2) Mijloacele de platã în lei confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului se depun la unitãţile Trezoreriei Statului, în contul bugetului de stat 20.22.01.12 «Încasãri din valorificarea bunurilor confiscate, abandonate şi alte sume constatate o datã cu confiscarea potrivit legii»."
13. Articolul 35 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 35. - Valorificarea mijloacelor de platã în valutã neconvertibilã cotatã de Banca Naţionalã a României, confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului, preluate de cãtre Banca Naţionalã a României, se realizeazã prin virarea în contul bugetului de stat 20.22.01.12 «Încasãri din valorificarea bunurilor confiscate, abandonate şi alte sume constatate o datã cu confiscarea potrivit legii» a contravalorii în lei a acestora, calculatã la cursul de referinţã al pieţei valutare comunicat de Banca Naţionalã a României la data decontãrii, dupã deducerea cheltuielilor efectuate în vederea valorificãrii, în termen de 3 zile lucrãtoare de la depunerea acestora."
14. Dupã articolul 42 se introduce un nou articol, articolul 42^1, cu urmãtorul cuprins:
"Art. 42^1. - (1) Metalele preţioase, aliajele acestora şi pietrele preţioase considerate bunuri fãrã stãpân, precum şi cele ridicate în vederea confiscãrii ori confiscate, se valorificã de cãtre direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene în cadrul cãrora funcţioneazã unitãţile Trezoreriei Statului depozitare, prevãzute în anexa nr. 1 la <>Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 526/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice privind procedurile de depunere, manipulare şi depozitare a metalelor preţioase, aliajelor acestora şi pietrelor preţioase, considerate bunuri fãrã stãpân, precum şi a celor ridicate în vederea confiscãrii ori confiscate în condiţiile prevãzute de lege, la unitãţile Trezoreriei Statului şi se evalueazã de cãtre comisiile de evaluare care funcţioneazã în cadrul acestora.
(2) Competenţele privind evaluarea şi valorificarea metalelor preţioase, aliajelor acestora şi pietrelor preţioase considerate bunuri fãrã stãpân, precum şi a celor ridicate în vederea confiscãrii ori confiscate, depozitate la Direcţia Trezorerie şi Contabilitate Publicã a Municipiului Bucureşti, se stabilesc prin ordin al ministrului finanţelor publice."
15. Anexa nr. 2 se înlocuieşte cu anexa la prezenta hotãrâre.
ART. II
(1) Bunurile imobile intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului, pentru care titularii contractelor de închiriere, aflate în vigoare la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri, îşi exprimã intenţia de cumpãrare în termen de un an de la aceastã datã, pot fi valorificate direct, prin negociere cu aceştia, la un preţ care nu poate fi mai mic decât cel stabilit de cãtre comisia de evaluare pe baza raportului de expertizã tehnicã sau de evaluare.
(2) În cazul în care titularii contractelor de închiriere nu oferã cel puţin preţul stabilit de comisia de evaluare, în cadrul termenului prevãzut la alin. (1), sau nu achitã contravaloarea imobilelor în interiorul aceluiaşi termen, se va proceda la valorificarea imobilelor prin licitaţie publicã.
(3) În cazul imobilelor prevãzute la alin. (1), termenul prevãzut la art. 15 alin. (6) curge din data la care se trece la valorificarea prin licitaţie publicã, dacã este cazul.
ART. III
În cuprinsul normelor metodologice se va citi: "bunuri confiscate" în loc de: "bunuri legal confiscate".
ART. IV
<>Hotãrârea Guvernului nr. 514/1999 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a <>Ordonanţei Guvernului nr. 128/1998 pentru reglementarea modului şi condiţiilor de valorificare a bunurilor confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului, republicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.049 din 12 noiembrie 2004, cu modificãrile şi completãrile aduse prin prezenta hotãrâre, se va republica în Monitorul Oficial al României, Partea I, dându-se textelor o nouã numerotare.

PRIM-MINISTRU
ADRIAN NĂSTASE

Contrasemneazã:


────────────────
p. Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Gherghina,
secretar de stat

p. Ministrul de stat,
ministrul administraţiei şi internelor,
Toma Zaharia,
secretar de stat

Ministrul delegat pentru administraţia publicã,
Gheorghe Emacu

Bucureşti, 30 noiembrie 2004.
Nr. 2.175.

ANEXA

Judetul
Trimestrul







┌───────────┬─────┬─────┬─────┬──────┬───────────────────────────────┬─────┬─────┬─────┬─────┬──────┬─────┐
│Categorii │Sold │In- │Redu-│Total │ din care valorificate prin: │Total│Res- │Dis- │Atri-│Sold │Alte │
│de bunuri │la │trari│ceri/│bunuri├────┬────┬────┬──────────┬─────┤bu- │titu-│tru- │buiri│la │date │
│ │ince-│ in │majo-│de va-│ma- │con-│van-│licitatie │burse│nuri │iri │geri │gra- │sfar- │ │
│ │putul│cur- │rari │lori- │ga- │sig-│zare│ publica │ de │valo-│bu- │ de │tuite│situl │ │
│ │tri- │sul │de │ficat │zine│na- │di- ├────┬─────┤mar- │rifi-│nuri │bunu-│ │tri- │ │
│ │mes- │tri- │pret │ │pro-│tii │rec-│val.│din │furi/│cate │ │ri │ │mes- │ │
│ │tru- │mes- │+/- │ │prii│ │ta │ad- │care:│piata│ │ │ │ │trului│ │
│ │lui │tru- │ │ │ │ │ │jud.│+/- │va- │ │ │ │ │ │ │
│ │ │lui │ │ │ │ │ │ │ │lori │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │mobi-│ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │liare│ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────┼─────┼─────┼─────┼──────┼────┼────┼────┼────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3** │4=1+2 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │9** │ 10 │11=5+│ 12 │ 13 │ 14 │15=4+9│16***│
│ │ │ │ │+3 │ │ │ │ │ │ │6+7+8│ │ │ │-11-12│ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │+10 │ │ │ │-13-14│ │
├───────────┼─────┼─────┼─────┼──────┼────┼────┼────┼────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┤
│a) │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│Produse │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│alimentare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────┼─────┼─────┼─────┼──────┼────┼────┼────┼────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┤
│b) │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│Confectii │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│si incal- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│taminte │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────┼─────┼─────┼─────┼──────┼────┼────┼────┼────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┤
│c) │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│Aparatura │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│electronica│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│(audio, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│video,etc.)│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────┼─────┼─────┼─────┼──────┼────┼────┼────┼────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┤
│d) │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│Bunuri de │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│uz casnic │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────┼─────┼─────┼─────┼──────┼────┼────┼────┼────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┤
│e) │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│Echipamente│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│de comuni- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│catii, teh-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│nica de │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│calcul si │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│birotica │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────┼─────┼─────┼─────┼──────┼────┼────┼────┼────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┤
│f) │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│Succesiuni │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│vacante/ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│donatii, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│din care: │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│- bunuri │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│mobile │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│- bunuri │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│imobile │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│- titluri │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│de valoare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────┼─────┼─────┼─────┼──────┼────┼────┼────┼────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┤
│g) │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│Autovehi- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│cule, am- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│barcatiuni │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│si motoare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│atasabile │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────┼─────┼─────┼─────┼──────┼────┼────┼────┼────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┤
│h) │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│Materiale │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│refolosibi-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│le si piese│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│schimb │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────┼─────┼─────┼─────┼──────┼────┼────┼────┼────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┤
│i) │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│Sume con- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ x │
│semnate │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────┼─────┼─────┼─────┼──────┼────┼────┼────┼────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┤
│j)Metale │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│pretioase, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│aliaje ale │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│acestora si│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│pietre │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│pretioase │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────┼─────┼─────┼─────┼──────┼────┼────┼────┼────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┤
│k) Mijloace│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│de plata in│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│valuta │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│liber con- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│vertibila │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────┼─────┼─────┼─────┼──────┼────┼────┼────┼────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┤
│l) │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│Alte bu- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│nuri*) │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────┼─────┼─────┼─────┼──────┼────┼────┼────┼────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┤
│ Total │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────┼─────┼─────┼─────┼──────┼────┼────┼────┼────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┤
│Venituri │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ x │
│incasate │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────┼─────┼─────┼─────┼──────┼────┼────┼────┼────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┤
│Cheltuieli │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ x │
│efectuate │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────┼─────┼─────┼─────┼──────┼────┼────┼────┼────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┤
│Bunuri │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ x │
│greu van- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│dabile │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└───────────┴─────┴─────┴─────┴──────┴────┴────┴────┴────┴─────┴─────┴─────┴─────┴─────┴─────┴──────┴─────┘





───────
*) Se nominalizeaza bunurile cu pondere semnificativa.
**) Se completeaza cu diferenta in +/- fata de valoarea stabilita de comisia de evaluare.
***) Se completeaza cu veniturile incasate (ct. 50.85) si cheltuielile efectuate in cursul trimestrului de raportat, precum si valoarea stocului de bunuri greu vandabile.

__________________

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016