Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 2.115 din 24 noiembrie 2004  privind infiintarea Institutului National de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale Neferoase si Rare - IMNR    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 2.115 din 24 noiembrie 2004 privind infiintarea Institutului National de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale Neferoase si Rare - IMNR

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 1.192 din 14 decembrie 2004

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, al <>art. 18 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţificã şi dezvoltarea tehnologicã, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 324/2003 , cu modificãrile ulterioare, şi al <>art. 19 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 2/2001 pentru stabilirea unor mãsuri privind înfiinţarea, organizarea/reorganizarea sau funcţionarea, dupã caz, a unor ministere, organe de specialitate ale administraţiei publice centrale şi instituţii publice, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 233/2001 , cu modificãrile ulterioare,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
(1) Se înfiinţeazã Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale Neferoase şi Rare - IMNR, denumit în continuare institut naţional, persoanã juridicã românã, în coordonarea Ministerului Economiei şi Comerţului, cu sediul în Bd. Biruinţei nr. 102, comuna Pantelimon, judeţul Ilfov, prin reorganizarea Societãţii Comerciale "IMNR" - S.A., care se desfiinţeazã.
(2) Drepturile şi obligaţiile pe care statul le are în calitate de acţionar la Societatea Comercialã "IMNR" - S.A., aflatã în portofoliul Autoritãţii pentru Valorificarea Activelor Statului, se preiau de Ministerul Economiei şi Comerţului, pe bazã de protocol încheiat între pãrţile interesate, în termen de 15 zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri.
(3) Institutul naţional îşi desfãşoarã activitatea în conformitate cu prevederile <>Ordonanţei Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţificã şi dezvoltarea tehnologicã, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 324/2003 , cu modificãrile ulterioare, şi ale regulamentului de organizare şi funcţionare prevãzut în anexa nr. 1.
ART. 2
Institutul naţional are ca obiect principal de activitate desfãşurarea de activitãţi de cercetare ştiinţificã şi dezvoltare tehnologicã în domeniul metalurgiei metalelor neferoase şi rare, domeniu de interes naţional, stabilit în acord cu strategia de dezvoltare a României.
ART. 3
Structura organizatoricã a institutului naţional se aprobã prin ordin al ministrului economiei şi comerţului, în termen de 30 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri.
ART. 4
(1) Personalul institutului naţional se preia prin transfer de la Societatea Comercialã "IMNR" - S.A. şi îşi pãstreazã salariile avute la data transferãrii, pânã la negocierea noului contract colectiv de muncã.
(2) Noul contract colectiv de muncã va fi negociat şi înregistrat la Direcţia de Muncã şi Solidaritate Socialã a Judeţului Ilfov, conform legii, în termen de 60 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri.
ART. 5
(1) Totalul activelor institutului naţional, stabilit în baza situaţiei financiare de la 31 martie 2004, este de 22.739.996 mii lei, din care imobilizãri corporale în valoare de 13.142.810 mii lei şi active circulante în valoare de 8.652.685 mii lei.
(2) Activul şi pasivul Societãţii Comerciale "IMNR" - S.A. se preiau pe bazã de protocol de predare-preluare de cãtre institutul naţional, în termen de 30 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri.
(3) Imobilele, anexele şi terenul aferent, situate în Bd. Biruinţei nr. 102, comuna Pantelimon, judeţul Ilfov, în care a funcţionat Societatea Comercialã "IMNR" - S.A., trec în proprietatea institutului naţional.
ART. 6
Bunurile aflate în patrimoniul Societãţii Comerciale "IMNR" - S.A., prevãzute în anexa nr. 2, trec în patrimoniul institutului naţional, având acelaşi regim juridic.
ART. 7
Pe data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri, institutul naţional preia toate drepturile şi este ţinut de toate obligaţiile Societãţii Comerciale "IMNR" - S.A., în mãsura în care, potrivit reglementãrilor legale sau contractuale ale acestuia, nu se sting, şi se substituie în toate litigiile în curs ale Societãţii Comerciale "IMNR" - S.A.
ART. 8
(1) Finanţarea activitãţilor desfãşurate de institutul naţional se realizeazã din surse proprii, din alocaţii de la bugetul de stat, în condiţiile legii, din credite bancare şi din alte surse atrase, precum donaţii şi sponsorizãri.
(2) Institutul naţional poate desfãşura activitãţi aferente programelor naţionale de cercetare-dezvoltare finanţate din bugetul Ministerului Economiei şi Comerţului şi din bugetul Ministerului Educaţiei şi Cercetãrii, pe bazã de contracte.
ART. 9
(1) Conducerea institutului naţional este asiguratã de: consiliul de administraţie, format din 7 membri, comitetul de direcţie şi directorul general.
(2) Membrii consiliului de administraţie al institutului naţional sunt numiţi şi revocaţi prin ordin al ministrului economiei şi comerţului, cu avizul autoritãţii de stat pentru cercetare-dezvoltare, la propunerea conducãtorului unitãţii de la care aceştia provin, pentru un mandat de 4 ani, care poate fi reînnoit la 2 ani.
(3) Conducerea operativã a institutului naţional este asiguratã de comitetul de direcţie.
(4) Activitatea curentã a institutului naţional este condusã de directorul general, numit prin ordin al ministrului economiei şi comerţului, pe baza rezultatelor concursului organizat potrivit metodologiei elaborate de autoritatea de stat pentru cercetare-dezvoltare, care este preşedintele consiliului de administraţie şi are calitatea de ordonator de credite, în condiţiile prevãzute de lege.
(5) Orientarea şi coordonarea activitãţii tehnico-ştiinţifice a institutului naţional sunt asigurate de consiliul ştiinţific.
(6) Atribuţiile consiliului de administraţie, ale directorului general, ale comitetului de direcţie şi ale consiliului ştiinţific sunt prevãzute în regulamentul de organizare şi funcţionare.
ART. 10
Ministerul Economiei şi Comerţului, în calitate de minister coordonator, poate cuprinde în bugetul sãu fondurile necesare institutului naţional, în scopul realizãrii unor investiţii pentru dotãri, aparaturã, echipamente şi instalaţii.
ART. 11
Pe data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri se abrogã poziţia 14 din anexa nr. 1 la <>Hotãrârea Guvernului nr. 30/1991 privind înfiinţarea de societãţi comerciale pe acţiuni în ramura de metalurgie neferoasã, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 14 bis din 22 ianuarie 1991, şi se completeazã în mod corespunzãtor <>Hotãrârea Guvernului nr. 738/2003 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Economiei şi Comerţului, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 485 din 7 iulie 2003, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
ART. 12
Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.

PRIM-MINISTRU
ADRIAN NĂSTASE

Contrasemneazã:


────────────────
Ministru de stat,
ministrul economiei şi comerţului,
Dan Ioan Popescu

Ministrul educaţiei şi cercetãrii,
Alexandru Athanasiu

p. Preşedintele Autoritãţii
pentru Valorificarea Activelor Statului,
Roxana Bichel

p. Ministrul muncii,
solidaritãţii sociale şi familiei,
Valentin Mocanu,
secretar de stat

p. Ministrul finanţelor publice,
Maria Manolescu,
secretar de stat

Bucureşti, 24 noiembrie 2004.
Nr. 2.115.

ANEXA 1

REGULAMENT
de organizare şi funcţionare a Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale Neferoase şi Rare - IMNR

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale Neferoase şi Rare - IMNR, denumit în continuare institut naţional, este persoanã juridicã românã aflatã în coordonarea Ministerului Economiei şi Comerţului, denumit în continuare minister coordonator, şi îşi desfãşoarã activitatea în conformitate cu prevederile <>Ordonanţei Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţificã şi dezvoltarea tehnologicã, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 324/2003 , cu modificãrile ulterioare, şi ale prezentului regulament.
ART. 2
(1) Institutul naţional este înfiinţat în scopul desfãşurãrii activitãţii de cercetare ştiinţificã şi dezvoltare tehnologicã în domeniul metalurgiei metalelor neferoase şi rare.
(2) Institutul naţional elaboreazã strategii de dezvoltare a domeniului specific, potrivit hotãrârii de înfiinţare, şi realizeazã cu prioritate obiectivele ştiinţifice şi tehnologice stabilite prin programele naţionale de cercetare ştiinţificã şi dezvoltare tehnologicã.
ART. 3
Structura organizatoricã a institutului naţional se aprobã prin ordin al ministrului economiei şi comerţului.

CAP. II
Obiectul de activitate

ART. 4
(1) Obiectul de activitate al institutului naţional cuprinde, în principal:

A. Activitãţi de cercetare-dezvoltare - cod CAEN 7310

1. Conform prevederilor Planului naţional de cercetare-dezvoltare şi inovare, institutul naţional desfãşoarã activitãţi de cercetare fundamentalã şi aplicativã în domeniul metalurgiei metalelor neferoase şi rare, şi anume:
a) modele de analizã şi decizie pentru modificãri structurale, tehnologice şi de management în sectorul metalurgiei metalelor neferoase şi rare, în vederea unei dezvoltãri economice şi sociale durabile;
b) modele şi studii de planificare integratã de obţinere şi utilizare a materialelor cu matrice de metale neferoase şi rare, la nivel internaţional, naţional şi local;
c) tehnologii pentru reducerea impactului negativ asupra mediului;
d) realizarea şi implementarea sistemelor de management al calitãţii, promovarea metodelor şi echipamentelor moderne de control şi instruirea de specialişti în acest domeniu; includerea principiului calitãţii totale în procese de fabricaţie din industria metalurgiei metalelor neferoase şi rare;
e) tehnici şi tehnologii moderne de control;
f) studii şi cercetãri privind retehnologizarea industriei metalurgiei metalelor neferoase şi rare;
g) participãri la activitatea de aliniere a standardelor, normelor şi altor reglementãri din industria metalurgiei metalelor neferoase şi rare la prevederile documentelor normative din Uniunea Europeanã, elaborãri şi actualizãri de standarde naţionale;
h) cercetare aplicativã şi/sau dezvoltare tehnologicã pentru soluţionarea unor probleme concrete din domeniul metalurgiei metalelor neferoase şi rare.
2. Alte activitãţi de cercetare ştiinţificã şi dezvoltare tehnologicã.
În afara Planului naţional de cercetare-dezvoltare şi inovare, institutul naţional efectueazã cercetãri aplicative pentru soluţionarea problemelor din domeniul sãu de activitate, şi anume:
a) activitãţi de cercetare-dezvoltare în cadrul contractelor directe cu agenţi economici, pentru asimilarea de tehnologii şi produse noi sau modernizate, specifice cerinţelor utilizatorilor;
b) dezvoltarea de tehnologii pentru domeniul metalurgiei metalelor neferoase şi rare, analize, optimizãri şi experimentãri pentru aplicaţii specifice diverşilor beneficiari din ţarã sau din strãinãtate;
c) activitate de cercetare-dezvoltare în cooperare cu alte institute şi agenţi economici în proiecte internaţionale;
d) expertizarea tehnologiilor care urmeazã a fi importate de agenţi economici, finanţate din fonduri bugetare sau cu credite garantate de guvern, din punctul de vedere al nivelului tehnic, al gradului de poluare şi al avantajelor economice pentru domeniul metalurgiei metalelor neferoase şi rare;
e) expertize tehnico-economice complexe;
f) managementul deşeurilor şi ecologizarea platformelor industriale;
g) transfer tehnologic.
3. Realizarea planurilor sectoriale şi a programelornucleu
În acest scop, institutul naţional desfãşoarã urmãtoarele activitãţi:
a) participã la elaborarea şi fundamentarea tehnicoeconomicã a programelor şi proiectelor de interes prioritar pentru metalurgia neferoasã din cadrul planului sectorial al ministerului coordonator;
b) deruleazã proiecte/teme de cercetare în domeniul metalurgiei neferoase în cadrul planului sectorial al ministerului coordonator, în vederea creşterii competitivitãţii produselor metalurgiei neferoase româneşti, a îmbunãtãţirii şi modernizãrii tehnologiilor existente;
c) executã lucrãri de cercetare fundamentalã şi aplicativã în cadrul temelor componente ale programului-nucleu al institutului.
4. Activitãţi de cercetare-dezvoltare efectuate în cadrul unor contracte externe: programe ale comunitãţii europene, programe regionale, programe bilaterale şi altele asemenea

B. Activitãţi conexe activitãţii de cercetare-dezvoltare şi inovare, desfãşurate în domeniul propriu de activitate, cu aprobarea ministerului coordonator şi cu avizul autoritãţii de stat pentru cercetare-dezvoltare

1. Participare:
a) la elaborarea strategiei de dezvoltare/restructurare în domeniul metalurgiei metalelor neferoase - cod CAEN 7414;
b) la asociaţii profesionale şi ştiinţifice, din ţarã şi din strãinãtate - cod CAEN 8042;
c) la îndeplinirea obligaţiilor României, care decurg din tratatele şi convenţiile semnate în domeniul metalurgiei metalelor neferoase şi rare;
d) ca membru în organizaţiile ştiinţifice internaţionale din domeniu, de interes deosebit pentru România.
2. Elaborare de:
a) studii de diagnozã şi prognozã tehnico-economicã şi activitãţi complexe de analizã privind restructurarea şi modernizarea agenţilor economici, elaborarea de bãnci de date şi de lucrãri de informare-documentare - cod CAEN 7414;
b) studii de marketing, lucrãri de consultanţã, asistenţã tehnicã, expertizã tehnicã, service şi prestãri de servicii în domeniu - cod CAEN 7413, 7420;
c) bilanţul de mediu şi studii de impact asupra mediului - cod CAEN 9001, 9002, 9003.
3. Integrarea cercetãrii cu învãţãmântul - cod CAEN 7512;
4. Activitãţi privind:
a) recepţia, administrarea şi valorificarea rezultatelor cercetãrilor în domeniu, finanţate din fonduri publice;
b) sprijinirea prin acţiuni specifice, inclusiv material, a afirmãrii personalitãţilor ştiinţifice din România pe arena internaţionalã;
c) atragerea de fonduri pentru desfãşurarea programelor naţionale de cercetare-dezvoltare din: industrie, sectorul bancar-financiar, alte organizaţii interne şi internaţionale;
d) consultanţã de specialitate, acordatã instituţiilor publice centrale şi locale în pregãtirea deciziilor de politicã internã şi externã.
5. Activitãţi de formare şi specializare profesionalã în domeniul metalurgiei metalelor neferoase şi rare, conform prevederilor legale în vigoare - cod CAEN 8042:
a) pregãtire profesionalã şi specializare;
b) consultanţã în domeniul resurselor umane;
c) formarea continuã a personalului;
d) reconversie profesionalã;
e) formare în domeniul proprietãţii intelectuale;
f) pregãtirea şi perfecţionarea studenţilor, inginerilor care îşi pregãtesc masteratul, inginerilor din uzine şi alte centre de cercetare din România şi din strãinãtate;
g) conducerea de doctorate.
6. Activitãţi de inginerie şi consultanţã în domeniul metalurgiei metalelor neferoase şi rare - cod CAEN 7414:
a) asistenţã tehnicã, furnizare de servicii ştiinţifice şi tehnologice agenţilor economici sau oricãror beneficiari interesaţi;
b) testare şi certificare de produse;
c) export şi import de know-how pentru tehnologii şi echipamente.
7. Activitãţi de organizare a unor manifestãri ştiinţifice din domeniul propriu de activitate şi coparticipare la organizarea unor manifestãri ştiinţifice din domenii conexe: simpozioane, workshop-uri, conferinţe cu participare naţionalã şi internaţionalã - cod CAEN 7414 şi 7320.
8. Activitate de transfer tehnologic al rezultatelor cercetãrii cãtre alte unitãţi de cercetare interesate sau cãtre agenţi economici - cod CAEN 7413.
9. Valorificarea rezultatelor cercetãrilor şi dezvoltãrilor tehnologice şi facilitarea transferului tehnologic prin execuţii de prototipuri în vederea omologãrii produselor unicat sau serii mici; microproducţie pentru valorificarea cercetãrilor proprii şi pentru facilitarea transferului tehnologic şi susţinerea cercetãrilor şi dezvoltãrilor tehnologice, modele funcţionale, staţii-pilot:
a) fabricarea altor produse chimice anorganice de bazã - cod CAEN 2413;
b) fabricarea de produse ceramice de uz tehnic - cod CAEN 2624;
c) producţia de metale feroase sub forme primare şi cea de feroaliaje - cod CAEN 2710;
d) trefilare - cod CAEN 2734;
e) laminare la rece - cod CAEN 2732;
f) producţia altor metale neferoase - cod CAEN 2745;
g) turnarea metalelor neferoase uşoare - cod CAEN 2753;
h) turnarea altor metale neferoase - cod CAEN 2754;
i) recuperarea deşeurilor şi resturilor metalice reciclabile - cod CAEN 3710;
j) recuperarea deşeurilor şi resturilor nemetalice reciclabile - cod CAEN 3720;
k) activitãţi de testãri şi analize tehnice - cod CAEN 7430.
10. Activitãţi de comerţ exterior şi activitãţi de importexport, cooperare economicã şi ştiinţificã internaţionalã şi alte acte de comerţ, potrivit legii, numai pentru realizarea obiectului sãu de activitate:
a) comerţ cu ridicata al metalelor şi minereurilor metalice - cod CAEN 5152;
b) comerţ cu ridicata cu produse chimice - cod CAEN 5155;
c) comerţ cu ridicata al deşeurilor şi resturilor - cod CAEN 5157;
d) comerţ cu ridicata cu alte produse - cod CAEN 5190.

C. Alte activitãţi

(2) În cadrul obiectului sãu de activitate, institutul naţional poate colabora şi la realizarea unor activitãţi de cercetare-dezvoltare privind domeniile strategice şi apãrarea naţionalã sau poate desfãşura şi alte activitãţi conexe, cu aprobarea ministerului coordonator şi cu avizul autoritãţii de stat pentru cercetare-dezvoltare.

CAP. III
Patrimoniul

ART. 5
(1) Totalul activelor institutului naţional, stabilit în baza situaţiei financiare de la 31 martie 2004, este de 22.739.996 mii lei, din care imobilizãri corporale în valoare de 13.142.810 mii lei şi active circulante în valoare de 8.652.685 mii lei.
(2) Institutul naţional administreazã, cu diligenţa unui bun proprietar, bunurile proprii dobândite în condiţiile legii.
(3) Rezultatele cercetãrilor obţinute în baza derulãrii unui contract finanţat din fonduri publice aparţin institutului naţional, în calitate de persoanã juridicã executantã, şi ordonatorului principal de credite, în egalã mãsurã, dacã prin contract nu s-a prevãzut altfel. Administrarea, înregistrarea în evidenţa contabilã a institutului naţional, precum şi înstrãinarea, închirierea sau concesionarea şi casarea rezultatelor cercetãrilor obţinute în baza derulãrii unui contract finanţat din fonduri publice se fac potrivit <>Ordonanţei Guvernului nr. 57/2002 , aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 324/2003 , cu modificãrile ulterioare.
(4) În exercitarea drepturilor sale, institutul naţional posedã şi foloseşte bunurile aflate în patrimoniul sãu şi, dupã caz, dispune de acestea, în condiţiile legii, în scopul realizãrii obiectului sãu de activitate.
(5) Institutul naţional poate realiza servicii sau activitãţi de microproducţie prin asociere în participaţiune, în scopul stimulãrii valorificãrii rezultatelor cercetãrii, cu aprobarea ministerului coordonator şi a autoritãţii de stat pentru cercetare-dezvoltare.
(6) Patrimoniul institutului naţional poate fi modificat conform prevederilor legale în vigoare.

CAP. IV
Structura organizatoricã şi funcţionalã

ART. 6
(1) Institutul naţional poate avea în structurã subunitãţi, cu sau fãrã personalitate juridicã, departamente, compartimente, secţii, laboratoare, servicii, birouri şi alte structuri organizatorice necesare realizãrii obiectului sãu de activitate.
(2) Structura organizatoricã a institutului naţional se aprobã prin ordin al ministrului coordonator, în termen de 30 de zile de la intrarea în vigoare a hotãrârii de înfiinţare a institutului naţional.
(3) În funcţie de specificul activitãţii, prin decizie a directorului general, cu aprobarea consiliului de administraţie, se pot organiza colective specializate sau colective interdisciplinare proprii sau în colaborare cu alte unitãţi din ţarã sau din strãinãtate.

CAP. V
Organele de conducere

ART. 7
(1) Conducerea institutului naţional este asiguratã de:
a) consiliul de administraţie;
b) comitetul de direcţie;
c) directorul general.
(2) Orientarea şi coordonarea activitãţii tehnico-ştiinţifice din institutul naţional sunt asigurate de consiliul ştiinţific.
(3) Directorul general stabileşte relaţiile dintre subunitãţile aflate în structura institutului naţional, precum şi relaţiile acestora cu terţii şi le poate acorda împuterniciri de reprezentare în numele institutului naţional, cu avizul consiliului de administraţie.
(4) Conducãtorii subunitãţilor din structura institutului naţional rãspund în faţa consiliului de administraţie şi a directorului general de îndeplinirea tuturor atribuţiilor, responsabilitãţilor şi competenţelor încredinţate de aceştia.

Consiliul de administraţie

ART. 8
(1) Consiliul de administraţie este format din 7 membri, cetãţeni români, numiţi prin ordin al ministrului economiei şi comerţului, cu avizul autoritãţii de stat pentru cercetare-dezvoltare, la propunerea autoritãţii de la care aceştia provin, pentru un mandat de 4 ani, care poate fi reînnoit la 2 ani.
(2) Din consiliul de administraţie al institutului naţional fac parte:
a) directorul general al institutului naţional, care este şi preşedintele consiliului de administraţie;
b) preşedintele consiliului ştiinţific al institutului naţional;
c) un reprezentant al autoritãţii de stat pentru cercetare-dezvoltare;
d) un reprezentant al Ministerului Finanţelor Publice;
e) un reprezentant al Ministerului Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei;
f) un reprezentant al Ministerului Economiei şi Comerţului;
g) un membru, specialist, propus de Ministerul Economiei şi Comerţului.
(3) Revocarea membrilor consiliului de administraţie se face de acelaşi organ care a fãcut numirea, în caz de abateri sau de nerespectare a îndatoririlor ce le revin.
ART. 9
(1) Membrii consiliului de administraţie îşi pãstreazã calitatea de angajat la instituţia sau unitatea de la care provin, precum şi toate drepturile şi obligaţiile care derivã din aceastã calitate.
(2) Membrii consiliului de administraţie sunt plãtiţi pentru activitatea desfãşuratã în aceastã calitate cu o indemnizaţie lunarã, stabilitã de consiliul de administraţie, dar nu mai mult de 20% din salariul de bazã al directorului general al institutului naţional.
(3) Nu pot face parte din mai mult de douã consilii de administraţie ale institutelor naţionale de cercetare şi nu pot participa, în aceeaşi calitate, la alte unitãţi cu care institutul naţional are relaţii contractuale sau interese concurente.
(4) Sunt incompatibili cu calitatea de membru al consiliului de administraţie cei care, personal, soţul/soţia ori rudele pânã la gradul al doilea inclusiv sunt, în acelaşi timp, patroni sau asociaţi la alte unitãţi cu acelaşi profil sau cu care institutul naţional se aflã în relaţii comerciale directe.
ART. 10
Consiliul de administraţie are, în principal, urmãtoarele atribuţii:
a) propune modificarea structurii organizatorice şi funcţionale a institutului naţional, înfiinţarea, desfiinţarea şi comasarea de subunitãţi din structura institutului naţional;
b) aprobã, la propunerea consiliului ştiinţific, strategia şi programele concrete de dezvoltare ale institutului naţional, de introducere a unor tehnologii de vârf şi de modernizare a celor existente, în concordanţã cu strategia generalã a domeniului propriu de activitate;
c) analizeazã şi avizeazã proiectul bugetului de venituri şi cheltuieli, care se depune la ministerul coordonator în vederea aprobãrii, conform reglementãrilor legale;
d) analizeazã şi avizeazã situaţiile financiare anuale pe care le supune aprobãrii ministerului coordonator şi aprobã raportul de gestiune asupra activitãţii desfãşurate de institutul naţional în anul precedent;
e) analizeazã realizarea criteriilor de performanţã şi raportarea trimestrialã privind activitatea realizatã de institutul naţional şi aprobã mãsuri pentru desfãşurarea acesteia în condiţii de echilibru ale bugetului de venituri şi cheltuieli;
f) analizeazã, aprobã sau, dupã caz, propune spre aprobare, potrivit prevederilor legale, investiţiile care urmeazã a fi realizate de institutul naţional;
g) propune spre aprobare majorarea sau diminuarea patrimoniului, precum şi concesionarea sau închirierea unor bunuri din patrimoniul institutului naţional, în condiţiile legii;
h) aprobã valorificarea bunurilor dobândite, cu respectarea prevederilor legale;
i) aprobã volumul creditelor bancare prevãzute la art. 31 şi stabileşte modul de rambursare a acestora;
j) aprobã utilizarea disponibilitãţilor în valutã;
k) aprobã mandatul pentru negocierea contractului colectiv de muncã;
l) aprobã criteriile şi comisiile de concurs pentru ocuparea posturilor de conducere din cadrul institutului naţional;
m) executã orice alte atribuţii stabilite, potrivit prevederilor legale.
ART. 11
Consiliul de administraţie îşi desfãşoarã activitatea pe baza regulamentului propriu de funcţionare, avizat de ministerul coordonator, şi cu respectarea legislaţiei în vigoare. Acesta hotãrãşte în problemele privind activitatea institutului naţional, cu excepţia celor care, potrivit legii, sunt date în competenţa altor organe.
ART. 12
(1) Consiliul de administraţie se întruneşte, de regulã, o datã pe lunã sau ori de câte ori interesele institutului naţional o cer, convocarea acestuia fãcându-se de cãtre preşedinte, iar în lipsa acestuia, de cãtre vicepreşedinte sau la solicitarea a cel puţin 3 membri din numãrul membrilor consiliului de administraţie.
(2) Dezbaterile consiliului de administraţie sunt conduse de preşedintele consiliului, iar în lipsa acestuia, de cãtre vicepreşedintele ales de membrii acestuia.
ART. 13
(1) Consiliul de administraţie îşi desfãşoarã activitatea în prezenţa a cel puţin 5 membri din numãrul membrilor sãi. Dacã nu este îndeplinitã aceastã condiţie, şedinţa consiliului de administraţie poate fi reprogramatã într-un interval de cel mult 15 zile, având aceeaşi ordine de zi.
(2) Hotãrârile consiliului de administraţie se iau cu majoritatea voturilor membrilor prezenţi, adicã cu votul a cel puţin 4 membri.
ART. 14
La şedinţele consiliului de administraţie participã, în calitate de invitat permanent, un reprezentant al sindicatului reprezentativ din institutul naţional sau un reprezentant al salariaţilor, în cazul în care aceştia nu sunt constituiţi în sindicat.
ART. 15
Pentru luarea unor decizii privind probleme complexe, consiliul de administraţie poate atrage în activitatea de analizã consilieri şi consultanţi din diferite sectoare de activitate. Activitatea acestora va fi remuneratã conform prevederilor legale.
ART. 16
(1) Membrii consiliului de administraţie sunt rãspunzãtori, în condiţiile legii, pentru îndeplinirea atribuţiilor ce le revin şi rãspund solidar pentru gestionarea patrimoniului institutului naţional.
(2) Membrii consiliului de administraţie care s-au abţinut ori s-au împotrivit luãrii unei decizii ce s-a dovedit pãgubitoare pentru institutul naţional nu rãspund, dacã au consemnat expres punctul lor de vedere în registrul de şedinţe al consiliului de administraţie şi dacã au anunţat în scris, despre aceasta, ministerul coordonator.
(3) Membrii consiliului de administraţie, care nu respectã prevederile art. 9 alin. (3) şi (4), rãspund, potrivit legii, pentru daunele cauzate institutului naţional ca urmare a acestui fapt.
ART. 17
În primul trimestru al fiecãrui an, consiliul de administraţie prezintã ministerului coordonator un raport asupra activitãţii desfãşurate în anul precedent şi asupra programului de activitate pentru anul în curs.
ART. 18
Secretariatul consiliului de administraţie este asigurat de institutul naţional, atribuţiile secretariatului sunt prevãzute în regulamentul de funcţionare a consiliului de administraţie.

Comitetul de direcţie

ART. 19
(1) Conducerea operativã este asiguratã de un comitet de direcţie compus din directorul general şi conducãtorii principalelor compartimente din structura organizatoricã a institutului naţional.
(2) La şedinţele comitetului de direcţie participã, în calitate de invitat permanent, un reprezentant al sindicatului reprezentativ din institutul naţional sau un reprezentant al salariaţilor în cazul în care aceştia nu sunt constituiţi în sindicat.
ART. 20
(1) Comitetul de direcţie exercitã atribuţii şi are rãspunderi în limita competenţelor propuse de directorul general şi aprobate de consiliul de administraţie.
(2) Comitetul de direcţie stabileşte acţiunile necesare pentru realizarea obiectivelor rezultate din:
a) strategia programelor de dezvoltare a institutului naţional;
b) programul anual de cercetare-dezvoltare;
c) bugetul de venituri şi cheltuieli;
d) programul de investiţii;
e) sistemul de management al calitãţii;
f) alte obligaţii.
ART. 21
Comitetul de direcţie se întruneşte decadal ori de câte ori interesele institutului naţional o impun.
ART. 22
(1) La nivelul subunitãţilor din institutul naţional se organizeazã şi funcţioneazã comitetul de conducere, care îşi desfãşoarã activitatea în conformitate cu propriul regulament de organizare şi funcţionare aprobat de consiliul de administraţie al institutului naţional şi este prezidat de directorul subunitãţii respective.
(2) Comitetul de conducere exercitã atribuţii şi are rãspunderi în limita competenţelor stabilite de directorul general al institutului naţional şi aprobate de consiliul de administraţie.

Directorul general

ART. 23
(1) Activitatea curentã a institutului naţional este condusã de directorul general, numit pentru o perioadã de 4 ani, pe baza rezultatelor concursului de selecţie organizat conform metodologiei elaborate de autoritatea de stat pentru cercetare-dezvoltare. La expirarea acestui termen, în funcţie de performanţele realizate, numirea directorului general poate fi prelungitã pentru o perioadã de cel mult 4 ani.
(2) Numirea şi eliberarea din funcţie a directorului general se fac prin ordin al ministrului coordonator.
ART. 24
(1) Directorul general are, în principal, urmãtoarele atribuţii şi responsabilitãţi:
a) reprezintã, personal sau prin delegat, interesele institutului naţional în relaţiile cu celelalte organe, organizaţii şi agenţi economici, precum şi cu persoane fizice şi/sau juridice din ţarã şi din strãinãtate;
b) stabileşte atribuţiile, competenţele şi relaţiile la nivelul subunitãţilor şi compartimentelor institutului naţional, precum şi relaţiile acestora cu terţii, cu avizul consiliului de administraţie;
c) propune consiliului de administraţie modificarea structurii organizatorice şi funcţionale a institutului naţional;
d) numeşte directorii şi conducãtorii compartimentelor din structura organizatoricã a institutului naţional, în urma concursului organizat pe baza criteriilor propuse de comitetul de direcţie, şi îi revocã, dupã caz, cu avizul consiliului de administraţie;
e) angajeazã şi concediazã personalul institutului naţional, conform prevederilor legale şi ale contractului colectiv de muncã;
f) asigurã negocierea contractului colectiv de muncã la nivelul institutului naţional şi a salariilor personalului din institutul naţional, prin comitetul de direcţie; aprobã salariile rezultate din negocierea directã;
g) rãspunde de administrarea întregului patrimoniu, cu respectarea prevederilor legale;
h) adoptã mãsuri şi urmãreşte realizarea operaţiunilor de comerţ interior şi de import-export, prin compartimentele proprii specializate;
i) analizeazã lunar stadiul valorificãrii rezultatelor cercetãrii, inclusiv activitatea compartimentului de marketing;
j) poate delega, în condiţiile legii, o parte din atribuţiile sale celorlalte persoane din conducerea institutului naţional;
k) exercitã orice alte atribuţii ce îi sunt delegate de consiliul de administraţie.
(2) Directorul general este ordonator de credite, în condiţiile prevãzute de lege.
(3) În îndeplinirea atribuţiilor sale, directorul general emite decizii.

Consiliul ştiinţific

ART. 25
(1) Consiliul ştiinţific este format din 15-25 de membri, reprezentând principalele compartimente din cadrul institutului naţional.
(2) Consiliul ştiinţific este alcãtuit din cercetãtori cu realizãri deosebite în domeniu, salariaţi ai institutului naţional, aleşi pe 4 ani prin vot secret de cãtre cadrele cu studii superioare din institutul naţional.
(3) Consiliul ştiinţific este condus de un preşedinte şi un vicepreşedinte, aleşi prin vot secret de cãtre membrii consiliului ştiinţific.
(4) Din consiliul ştiinţific face parte, de drept, directorul general şi directorul ştiinţific al institutului naţional.
(5) Consiliul ştiinţific se organizeazã şi funcţioneazã în conformitate cu regulamentul propriu, aprobat de consiliul de administraţie.
ART. 26
Atribuţiile principale ale consiliului ştiinţific sunt urmãtoarele:
a) participã la elaborarea strategiei de dezvoltare a activitãţii de cercetare-dezvoltare şi la elaborarea planurilor proprii de cercetare-dezvoltare;
b) analizeazã, avizeazã şi urmãreşte realizarea lucrãrilor de cercetare ştiinţificã;
c) propune spre aprobare consiliului de administraţie programul anual de cercetare-dezvoltare şi inovare al institutului naţional;
d) avizeazã hotãrârile care implicã politica de cercetare a institutului naţional şi a ramurii;
e) propune mãsuri pentru perfecţionarea profesionalã, încadrarea personalului de cercetare în grade profesionale;
f) organizeazã şi coordoneazã desfãşurarea manifestãrilor cu caracter ştiinţific;
g) avizeazã acţiunile de cooperare, interne şi internaţionale, cu scop ştiinţific;
h) avizeazã acordarea de burse de studii şi stagii de perfecţionare în ţarã şi în strãinãtate.

CAP. VI
Bugetul de venituri şi cheltuieli şi administrarea acestora. Relaţii financiare

ART. 27
(1) Institutul naţional întocmeşte anual bugetul de venituri şi cheltuieli şi situaţii financiare anuale, potrivit normelor metodologice elaborate de Ministerul Finanţelor Publice.
(2) Situaţiile financiare anuale se aprobã de ministerul coordonator, în condiţiile legii.
ART. 28
(1) Veniturile şi cheltuielile institutului naţional se stabilesc prin buget pentru fiecare exerciţiu financiar.
(2) Bugetul de venituri şi cheltuieli se aprobã prin ordin al ministrului coordonator, cu avizul Ministerului Finanţelor Publice şi al Ministerului Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei.
ART. 29
Institutul naţional determinã anual volumul de venituri de realizat şi cheltuieli totale de efectuat, corelat cu contractele încheiate pentru activitatea programatã.
ART. 30
(1) Salariile individuale ale personalului se stabilesc prin negociere, conform reglementãrilor cuprinse în contractul colectiv de muncã, în limita fondului total destinat plãţii salariilor, prevãzut în bugetul de venituri şi cheltuieli.
(2) Salariul de bazã al directorului general se stabileşte prin ordin al ministrului coordonator, potrivit reglementãrilor legale.
ART. 31
(1) Pentru acoperirea cheltuielilor curente, în situaţia în care, în cursul unui an, resursele financiare ale institutului naţional nu sunt suficiente, acesta poate contracta credite bancare în valoare de cel mult 20% din veniturile brute realizate în anul precedent.
(2) Contractarea de credite peste plafonul stabilit se efectueazã cu aprobarea ministerului coordonator, pe baza avizului prealabil al Ministerului Finanţelor Publice.
ART. 32
(1) Institutul naţional hotãrãşte cu privire la investiţiile ce urmeazã a fi realizate, potrivit obiectului sãu de activitate, finanţarea efectuându-se din surse proprii şi din credite bancare, precum şi din surse bugetare, prin ministerul coordonator, potrivit legii.
(2) Ministerul coordonator va cuprinde în bugetul sãu fondurile necesare realizãrii unor investiţii, dotãri, aparaturã, echipamente şi instalaţii pentru institutul naţional, inclusiv fondurile pentru finanţarea instalaţiilor de interes naţional, precum şi pentru întreţinerea unor bunuri proprietate a statului, pe care institutul naţional le are în administrare.
(3) Execuţia investiţiilor prevãzute la alin. (1) şi (2) se adjudecã potrivit legii.
ART. 33
(1) Operaţiunile de încasãri şi plãţi ale institutului naţional se efectueazã prin conturi deschise la bãnci comerciale şi unitãţi de trezorerie cu sediul în România.
(2) Institutul naţional poate efectua operaţiuni de încasãri şi plãţi în lei şi în valutã prin casieria proprie, cu respectarea nivelului plafonului de casã şi a normativelor de disciplinã financiar-valutare stabilite prin actele normative în vigoare.
(3) Institutul naţional poate efectua operaţiuni de comerţ exterior aferente obiectului sãu de activitate, potrivit legii. Operaţiunile de încasãri şi plãţi cu strãinãtatea se vor efectua prin conturi bancare deschise la unitãţile bancare specializate cu sediul în România.
ART. 34
Institutul naţional îşi va organiza controlul financiar preventiv propriu şi auditul financiar, potrivit legii.

CAP. VII
Reglementarea litigiilor

ART. 35
Litigiile institutului naţional cu persoane fizice sau juridice, nesoluţionate pe cale amiabilã, sunt supuse spre rezolvare instanţelor judecãtoreşti române de drept comun.

CAP. VIII
Relaţii comerciale

ART. 36
Preţurile şi tarifele pentru produsele şi serviciile furnizate de institutul naţional se supun legilor şi reglementãrilor în vigoare.
ART. 37
Relaţiile comerciale pentru desfacerea producţiei proprii cãtre persoane juridice se desfãşoarã pe bazã de contracte încheiate cu beneficiarii, potrivit reglementãrilor legale.

CAP. IX
Dispoziţii finale

ART. 38
Statutul de institut naţional de cercetare-dezvoltare se reînnoieşte, periodic, prin reacreditare, care are loc într-un interval de maximum 5 ani, sau la modificarea obiectului de activitate al institutului naţional.



ANEXA 2

BUNURILE
aflate în patrimoniul Societãţii Comerciale "IMNR - S.A."







───┬────────────────────┬───────┬────────────────┬─────────────┬────┬──────────┬────────────┬───────────────
Nr.│ Denumirea │Tipul │ Descrierea │ Adresa │Anul│ Valoarea │Baza legalã │ Situaţia
crt│ │bunu- │ tehnicã │ │do- │ rãmasã │ │juridicã
│ │rilor │ │ │ban-│ -mii lei-│ │
│ │ │ │ │di │ │ │
│ │ │ │ │rii │ │ │
0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8
───┼────────────────────┼───────┼────────────────┼─────────────┼────┼──────────┼────────────┼───────────────
1.│Clãdire Laborator │Imobil │S(c)=927,71mp │Com. │1973│ 2.500.536│HG 129/1990 │Proprietate
│Cercetare │ │Clãdire cu │Pantelimon, │ │ │ │privatã a
│ │ │subsol, parter +│B-dul │ │ │ │S.C. IMNR
│ │ │4 etaje │Biruinţei nr.│ │ │ │- S.A.
│ │ │S(d)=5444,36mp │102, jud. │ │ │ │
│ │ │ │Ilfov │ │ │ │
───┼────────────────────┼───────┼────────────────┼─────────────┼────┼──────────┼────────────┼───────────────
2.│Halã pilot Clãdire │Imobil │S(c)=669,60 mp │Com. │1968│ 228.468│HG 129/1990 │Proprietate
│Universal │ │ │Pantelimon, │ │ │ │privatã a
│ │ │ │B-dul │ │ │ │S.C. IMNR
│ │ │ │Biruinţei nr.│ │ │ │- S.A. 102,
│ │ │ │jud. Ilfov │ │ │ │
───┼────────────────────┼───────┼────────────────┼─────────────┼────┼──────────┼────────────┼───────────────
3.│Halã Pilot Clãdire │Imobil │S(c)=1315,90 mp │Com. │1971│ 377.960│HG 129/1990 │Proprietate
│Aliaje │ │ │Pantelimon, │ │ │ │privatã a
│ │ │ │B-dul │ │ │ │S.C. IMNR
│ │ │ │Biruinţei nr.│ │ │ │- S.A.
│ │ │ │102, jud. │ │ │ │
│ │ │ │Ilfov │ │ │ │
───┼────────────────────┼───────┼────────────────┼─────────────┼────┼──────────┼────────────┼───────────────
4.│Clãdire Instalaţie │Imobil │S(c)=590,08 mp │Com. │1975│ 169.032│HG 129/1990 │Proprietate
│Pilot Greu │ │ │Pantelimon, │ │ │ │privatã a
│Fuzibile │ │ │B-dul │ │ │ │S.C. IMNR
│ │ │ │Biruinţei nr.│ │ │ │- S.A.
│ │ │ │102, iud. │ │ │ │
│ │ │ │Ilfov │ │ │ │
───┼────────────────────┼───────┼────────────────┼─────────────┼────┼──────────┼────────────┼───────────────
5. │Staţie conexiuni │Imobil │S(c)=129,56 mp │Com. │1982│ 29.403│HG. 129/1990│Proprietate
│parter │ │ │Pantelimon, │ │ │ │privatã a
│ │ │ │B-dul │ │ │ │S.C. IMNR
│ │ │ │Biruinţei nr.│ │ │ │- S.A.
│ │ │ │102, │ │ │ │
│ │ │ │jud. Ilfov │ │ │ │
───┼────────────────────┼───────┼────────────────┼─────────────┼────┼──────────┼────────────┼───────────────
6.│Anexã la staţia │Imobil │S(d_=151,07 mp │Com. │1982│ 24.507│HG 129/1990 │Proprietate
│electricã din │ │ │Pantelimon, │ │ │ │privatã a
│Clãdire Producţie │ │ │B-dul │ │ │ │S.C. IMNR
│Antecorp │ │ │Biruinţei nr.│ │ │ │-S.A.
│ │ │ │102, │ │ │ │
│ │ │ │jud. Ilfov │ │ │ │
───┼────────────────────┼───────┼────────────────┼─────────────┼────┼──────────┼────────────┼───────────────
7.│Staţie │Imobil │S(c)= 74,65 mp │Com. │1975│ 70.213│HG 129/1990 │Proprietate
│neutralizare │ │ │Pantelimon, │ │ │ │privatã a
│ │ │ │B-dul │ │ │ │S.C. IMNR
│ │ │ │Biruinţei nr.│ │ │ │ S.A.
│ │ │ │102, │ │ │ │
│ │ │ │jud. Ilfov │ │ │ │
───┼────────────────────┼───────┼────────────────┼─────────────┼────┼──────────┼────────────┼───────────────
8.│Casa Poarta │Imobil │S(c)= 10,50 mp │Com. │1984│ 13.487│HG 129/1990 │Proprietate
│ │ │ │Pantelimon, │ │ │ │privatã a
│ │ │ │B-dul │ │ │ │S.C. IMNR
│ │ │ │Biruinţei nr.│ │ │ │ S.A.
│ │ │ │102, │ │ │ │
│ │ │ │jud. Ilfov │ │ │ │
───┼────────────────────┼───────┼────────────────┼─────────────┼────┼──────────┼────────────┼───────────────
9.│Depozit materiale │Imobil │S(c)=273,28 mp │Com. │1982│ 2.836│HG 129/1990 │Proprietate
│ │ │ │Pantelimon, │ │ │ │privatã a
│ │ │ │B-dul │ │ │ │S.C. IMNR
│ │ │ │Biruinţei nr.│ │ │ │ S.A.
│ │ │ │102, │ │ │ │
│ │ │ │jud. Ilfov │ │ │ │
───┼────────────────────┼───────┼────────────────┼─────────────┼────┼──────────┼────────────┼───────────────
10.│Baraca metalica │Imobil │S(c)=375,94 mp │Com. │1970│ 0│HG 129/1990 │Proprietate
│ │ │ │Pantelimon, │ │ │ │privatã a
│ │ │ │B-dul │ │ │ │S.C. IMNR
│ │ │ │Biruinţei nr.│ │ │ │ S.A.
│ │ │ │102, │ │ │ │
│ │ │ │jud. Ilfov │ │ │ │
───┼────────────────────┼───────┼────────────────┼─────────────┼────┼──────────┼────────────┼───────────────
11.│Constructii Statie │Imobil │S(c)= 10,50 mp │Com. │1984│ 19.394│HG 129/1990 │Proprietate
│amenajari │ │ │Pantelimon, │ │ │ │privatã a
│ │ │ │B-dul │ │ │ │S.C. IMNR
│ │ │ │Biruinţei nr.│ │ │ │ S.A.
│ │ │ │102, │ │ │ │
│ │ │ │jud. Ilfov │ │ │ │
───┼────────────────────┼───────┼────────────────┼─────────────┼────┼──────────┼────────────┼───────────────
12.│Post trafoa │Imobil │S(c)= 10,50 mp │Com. │1982│ 56.443│HG 129/1990 │Proprietate
│ │ │ │Pantelimon, │ │ │ │privatã a
│ │ │ │B-dul │ │ │ │S.C. IMNR
│ │ │ │Biruinţei nr.│ │ │ │ S.A.
│ │ │ │102, │ │ │ │
│ │ │ │jud. Ilfov │ │ │ │
───┼────────────────────┼───────┼────────────────┼─────────────┼────┼──────────┼────────────┼───────────────
13.│Turn evacuare gaze │Imobil │S(c)= 16,50 mp │Com. │1971│ 93.521│HG 129/1990 │Proprietate
│ │ │ │Pantelimon, │ │ │ │privatã a
│ │ │ │B-dul │ │ │ │S.C. IMNR
│ │ │ │Biruinţei nr.│ │ │ │ S.A.
│ │ │ │102, │ │ │ │
│ │ │ │jud. Ilfov │ │ │ │
───┼────────────────────┼───────┼────────────────┼─────────────┼────┼──────────┼────────────┼───────────────
14.│Retele termice │Retele │ │Com. │1972│ 0│HG 129/1990 │Proprietate
│ │ │ │Pantelimon, │ │ │ │privatã a
│ │ │ │B-dul │ │ │ │S.C. IMNR
│ │ │ │Biruinţei nr.│ │ │ │ S.A.
│ │ │ │102, │ │ │ │
│ │ │ │jud. Ilfov │ │ │ │
───┼────────────────────┼───────┼────────────────┼─────────────┼────┼──────────┼────────────┼───────────────
15.│Conducte termice │Retele │ │Com. │1969│ 0│HG 129/1990 │Proprietate
│izolate │ │ │Pantelimon, │ │ │ │privatã a
│ │ │ │B-dul │ │ │ │S.C. IMNR
│ │ │ │Biruinţei nr.│ │ │ │ S.A.
│ │ │ │102, │ │ │ │
│ │ │ │jud. Ilfov │ │ │ │
───┼────────────────────┼───────┼────────────────┼─────────────┼────┼──────────┼────────────┼───────────────
16.│Retele termice │Retele │ │Com. │1982│ 88.096│HG 129/1990 │Proprietate
│ │ │ │Pantelimon, │ │ │ │privatã a
│ │ │ │B-dul │ │ │ │S.C. IMNR
│ │ │ │Biruinţei nr.│ │ │ │ S.A.
│ │ │ │102, │ │ │ │
│ │ │ │jud. Ilfov │ │ │ │
───┼────────────────────┼───────┼────────────────┼─────────────┼────┼──────────┼────────────┼───────────────
17.│Racord electric la │Retele │ │Com. │1982│ 34.318│HG 129/1990 │Proprietate
│statia solex │ │ │Pantelimon, │ │ │ │privatã a
│ │ │ │B-dul │ │ │ │S.C. IMNR
│ │ │ │Biruinţei nr.│ │ │ │ S.A.
│ │ │ │102, │ │ │ │
│ │ │ │jud. Ilfov │ │ │ │
───┼────────────────────┼───────┼────────────────┼─────────────┼────┼──────────┼────────────┼───────────────
18.│Retele electrice │Retele │ │Com. │1982│ 13.005│HG 129/1990 │Proprietate
│exterioare │ │ │Pantelimon, │ │ │ │privatã a
│ │ │ │B-dul │ │ │ │S.C. IMNR
│ │ │ │Biruinţei nr.│ │ │ │ S.A.
│ │ │ │102, │ │ │ │
│ │ │ │jud. Ilfov │ │ │ │
───┼────────────────────┼───────┼────────────────┼─────────────┼────┼──────────┼────────────┼───────────────
19.│Iluminat exterior │Retele │ │Com. │1982│ 271│HG 129/1990 │Proprietate
│ │ │ │Pantelimon, │ │ │ │privatã a
│ │ │ │B-dul │ │ │ │S.C. IMNR
│ │ │ │Biruinţei nr.│ │ │ │ S.A.
│ │ │ │102, │ │ │ │
│ │ │ │jud. Ilfov │ │ │ │
───┼────────────────────┼───────┼────────────────┼─────────────┼────┼──────────┼────────────┼───────────────
20.│Post reglare gaze │Imobil │S(c)= 16,50mp │Com. │1985│ 7.737│HG 129/1990 │Proprietate
│ │ │ │Pantelimon, │ │ │ │privatã a
│ │ │ │B-dul │ │ │ │S.C. IMNR
│ │ │ │Biruinţei nr.│ │ │ │ S.A.
│ │ │ │102, │ │ │ │
│ │ │ │jud. Ilfov │ │ │ │
───┼────────────────────┼───────┼────────────────┼─────────────┼────┼──────────┼────────────┼───────────────
21.│Retele gaz metan │Retele │ │Com. │1982│ 55.885│HG 129/1990 │Proprietate
│ │ │ │Pantelimon, │ │ │ │privatã a
│ │ │ │B-dul │ │ │ │S.C. IMNR
│ │ │ │Biruinţei nr.│ │ │ │ S.A.
│ │ │ │102, │ │ │ │
│ │ │ │jud. Ilfov │ │ │ │
───┼────────────────────┼───────┼────────────────┼─────────────┼────┼──────────┼────────────┼───────────────
22.│Retea telefonica │Retea │ │Com. │1984│ 17.079│HG 129/1990 │Proprietate
│ │ │ │Pantelimon, │ │ │ │privatã a
│ │ │ │B-dul │ │ │ │S.C. IMNR
│ │ │ │Biruinţei nr.│ │ │ │ S.A.
│ │ │ │102, │ │ │ │
│ │ │ │jud. Ilfov │ │ │ │
───┼────────────────────┼───────┼────────────────┼─────────────┼────┼──────────┼────────────┼───────────────
23.│Retele ape exteri- │Retele │ │Com. │1969│ 750│HG 129/1990 │Proprietate
│oare │ │ │Pantelimon, │ │ │ │privatã a
│ │ │ │B-dul │ │ │ │S.C. IMNR
│ │ │ │Biruinţei nr.│ │ │ │ S.A.
│ │ │ │102, │ │ │ │
│ │ │ │jud. Ilfov │ │ │ │
───┼────────────────────┼───────┼────────────────┼─────────────┼────┼──────────┼────────────┼───────────────
24.│Canalizare ape │Retele │ │Com. │1969│ 0│HG 129/1990 │Proprietate
│menajere │ │ │Pantelimon, │ │ │ │privatã a
│ │ │ │B-dul │ │ │ │S.C. IMNR
│ │ │ │Biruinţei nr.│ │ │ │ S.A.
│ │ │ │102, │ │ │ │
│ │ │ │jud. Ilfov │ │ │ │
───┼────────────────────┼───────┼────────────────┼─────────────┼────┼──────────┼────────────┼───────────────
25.│Canalizare │Retele │ │Com. │1982│ 11.656│HG 129/1990 │Proprietate
│ │ │ │Pantelimon, │ │ │ │privatã a
│ │ │ │B-dul │ │ │ │S.C. IMNR
│ │ │ │Biruinţei nr.│ │ │ │ S.A.
│ │ │ │102, │ │ │ │
│ │ │ │jud. Ilfov │ │ │ │
───┼────────────────────┼───────┼────────────────┼─────────────┼────┼──────────┼────────────┼───────────────
26.│Drumuri interne │Drumuri│ │Com. │1969│ 11.079│HG 129/1990 │Proprietate
│ │ │ │Pantelimon, │ │ │ │privatã a
│ │ │ │B-dul │ │ │ │S.C. IMNR
│ │ │ │Biruinţei nr.│ │ │ │ S.A.
│ │ │ │102, │ │ │ │
│ │ │ │jud. Ilfov │ │ │ │
───┼────────────────────┼───────┼────────────────┼─────────────┼────┼──────────┼────────────┼───────────────
27.│Drumuri platforme │Drumuri│ │Com. │1972│ 9.076│HG 129/1990 │Proprietate
│si nivelare teren │ │ │Pantelimon, │ │ │ │privatã a
│ │ │ │B-dul │ │ │ │S.C. IMNR
│ │ │ │Biruinţei nr.│ │ │ │ S.A.
│ │ │ │102, │ │ │ │
│ │ │ │jud. Ilfov │ │ │ │
───┼────────────────────┼───────┼────────────────┼─────────────┼────┼──────────┼────────────┼───────────────
28.│Drumuri si platforme│Drumuri│ │Com. │1982│ 27.760│HG 129/1990 │Proprietate
│interioare │ │ │Pantelimon, │ │ │ │privatã a
│ │ │ │B-dul │ │ │ │S.C. IMNR
│ │ │ │Biruinţei nr.│ │ │ │ S.A.
│ │ │ │102, │ │ │ │
│ │ │ │jud. Ilfov │ │ │ │
───┼────────────────────┼───────┼────────────────┼─────────────┼────┼──────────┼────────────┼───────────────
29.│Drumuri de acces in │Drumuri│ │Com. │1983│ 7.559│HG 129/1990 │Proprietate
│incinta │ │ │Pantelimon, │ │ │ │privatã a
│ │ │ │B-dul │ │ │ │S.C. IMNR
│ │ │ │Biruinţei nr.│ │ │ │ S.A.
│ │ │ │102, │ │ │ │
│ │ │ │jud. Ilfov │ │ │ │
───┼────────────────────┼───────┼────────────────┼─────────────┼────┼──────────┼────────────┼───────────────
30.│Imprejmuiri porti │Imobil │ │Com. │1972│ 23.576│HG 129/1990 │Proprietate
│ │ │ │Pantelimon, │ │ │ │privatã a
│ │ │ │B-dul │ │ │ │S.C. IMNR
│ │ │ │Biruinţei nr.│ │ │ │ S.A.
│ │ │ │102, │ │ │ │
│ │ │ │jud. Ilfov │ │ │ │
───┼────────────────────┼───────┼────────────────┼─────────────┼────┼──────────┼────────────┼───────────────
31.│Teren │ │S=10.887,39 mp │Com. │1969│ 2.359.193│HG 834/1991 │Proprietate
│ │ │ │Pantelimon, │ │ │Certificat │privatã a
│ │ │ │B-dul │ │ │de atestare │S.C. IMNR
│ │ │ │Biruinţei nr.│ │ │a drepturi- │ S.A.
│ │ │ │102, │ │ │lor de pro- │
│ │ │ │jud. Ilfov │ │ │prietate │
│ │ │ │ │ │ │seria MO3 │
│ │ │ │ │ │ │nr.3827/ │
│ │ │ │ │ │ │17.12.1997 │
───┼────────────────────┼───────┼────────────────┼─────────────┼────┼──────────┼────────────┼───────────────
│TOTAL │ │ │ │ │ 6.252.840│ │
───┴────────────────────┴───────┴────────────────┴─────────────┴────┴──────────┴────────────┴───────────────




2. Bunuri proprii:

Echipamente, aparaturã, mijloace de transport,
alte active corporale şi obiecte de inventar



┌────┬────┬───────────────────────────────────────┬────────────┬───────────────┐
│ │ │ │ Valoarea │ Situatia │
│Nr. │Gru-│ Denumirea │ ramasa │ juridica │
│crt │pa │ │ (mii lei) │ │
├────┼────┼───────────────────────────────────────┼────────────┼───────────────┤
│0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │
├────┼────┼───────────────────────────────────────┼────────────┼───────────────┤
│1. │ 2 │Echipamente tehnologice │ 1.346.597 │ În proprietate│
├────┼────┼───────────────────────────────────────┼────────────┼───────────────┤
│2. │ 3 │Aparate şi instalaţii de mãsurare, │ 4.476.632 │ In proprietate│
│ │ │control şi reglare │ │ │
├────┼────┼───────────────────────────────────────┼────────────┼───────────────┤
│3. │ 4 │Mijloace de transport │ 115.966 │ In proprietate│
├────┼────┼───────────────────────────────────────┼────────────┼───────────────┤
│4. │ 6 │Mobilier, aparaturã biroticã şi alte │ 481.986 │ In proprietate│
│ │ │active corporale │ │ │
├────┼────┼───────────────────────────────────────┼────────────┼───────────────┤
│5. │ │Imobilizãri corporale în curs de │ 468.789 │ În proprietate│
│ │ │execuţie │ │ │
├────┴────┴───────────────────────────────────────┼────────────┼───────────────┤
│TOTAL bunuri proprii în bilanţ: │ 6.889.970 │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼────────────┼───────────────┤
│TOTAL imobilizãri corporale │ 13.142.810 │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼────────────┼───────────────┤
│6. Obiecte de inventar în folosinţã │ 1.082.868 │ În proprietate│
├─────────────────────────────────────────────────┼────────────┼───────────────┤
│TOTAL GENERAL │14.225.6781 │ În proprietate│
└─────────────────────────────────────────────────┴────────────┴───────────────┘


_________________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016