Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 191 din 20 februarie 2007  pentru aprobarea Acordului-cadru de imprumut dintre Romania si Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, destinat finantarii proiectului privind reabilitarea monumentelor istorice din Romania, semnat la Bucuresti la 12 decembrie 2006 si la Paris la 18 decembrie 2006    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 191 din 20 februarie 2007 pentru aprobarea Acordului-cadru de imprumut dintre Romania si Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, destinat finantarii proiectului privind reabilitarea monumentelor istorice din Romania, semnat la Bucuresti la 12 decembrie 2006 si la Paris la 18 decembrie 2006

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 166 din 8 martie 2007
HOTĂ?RÂRE nr. 191 din 20 februarie 2007
pentru aprobarea Acordului-cadru de împrumut dintre România şi Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, destinat finanţãrii proiectului privind reabilitarea monumentelor istorice din România, semnat la Bucureşti la 12 decembrie 2006 şi la Paris la 18 decembrie 2006
EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 166 din 8 martie 2007


În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, al art. 5 lit. c) şi al <>art. 7 din Legea datoriei publice nr. 313/2004 ,

Guvernul României adopta prezenta hotãrâre.

ART. 1
Se aproba Acordul-cadru de împrumut dintre România, reprezentatã prin Ministerul Finanţelor Publice, şi Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, în valoare de 78,2 milioane euro, destinat finanţãrii proiectului privind reabilitarea monumentelor istorice din România, semnat la Bucureşti la 12 decembrie 2006 şi la Paris la 18 decembrie 2006.
ART. 2
(1) Aplicarea prevederilor Acordului-cadru de împrumut va fi realizatã de Ministerul Culturii şi Cultelor, desemnat ca agenţie de implementare, care va infiinta în acest scop o unitate de management al Proiectului.
(2) Ministerul Finanţelor Publice va încheia cu Ministerul Culturii şi Cultelor un acord de împrumut subsidiar, prin care se vor stabili drepturile şi obligaţiile pãrţilor în aplicarea prevederilor Acordului-cadru de împrumut.
ART. 3
Sumele necesare acoperirii contribuţiei partii romane la finanţarea proiectului, taxele şi impozitele aferente acestuia, datorate şi plãtibile pe teritoriul României, precum şi sumele necesare rambursarii împrumutului, achitãrii dobânzilor şi a altor costuri aferente împrumutului vor fi asigurate de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Culturii şi Cultelor, aprobat în condiţiile legii.
ART. 4
(1) Se autorizeaza Ministerul Finanţelor Publice sa convinã de comun acord cu Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei amendamente la conţinutul acordului-cadru de împrumut prevãzut la art. 1, în funcţie de condiţiile de derulare a acestuia.
(2) Amendamentele la acordul-cadru de împrumut convenite conform alin. (1) se vor aproba prin hotãrâre a Guvernului.

PRIM-MINISTRU
CALIN POPESCU-TARICEANU

Contrasemneazã:
p. Ministrul
finanţelor publice,
Alice Cezarina Bitu,
secretar de stat

Ministrul
culturii şi cultelor,
Adrian Iorgulescu

p. Ministrul
afacerilor externe,
Anton Niculescu,
secretar de stat

Bucureşti, 20 februarie 2007.
Nr. 191.

F/P 1562 (2006)

ACORD - CADRU DE ÎMPRUMUT
între România şi Banca
de Dezvoltare a
Consiliului Europei*)
_____________
*) Traducere.

România, prin Ministerul Finanţelor Publice, Bucureşti, România (denumita în continuare împrumutat), pe de o parte, şi Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, organizaţie internationala, Paris (denumita în continuare BDCE), pe de alta parte,
având în vedere:
- solicitarea din data de 5 mai 2006 transmisã de un membru al Guvernului României,
- Rezoluţia Consiliului de administraţie al BDCE nr. 1480 (2004),
- cel de-al Treilea Protocol la Acordul General pentru Privilegii şi Imunitãţi al Consiliului Europei,
- articolele Normelor de împrumut ale BDCE din octombrie 1970, au convenit urmãtoarele:


ART. 1
Condiţii generale
Acest împrumut este acordat în cadrul condiţiilor generale ale actualelor Norme de împrumut ale BDCE şi în cadrul condiţiilor speciale stabilite prin prezentul acord-cadru de împrumut (denumit în continuare Acord), anexele acestuia şi scrisorile sale suplimentare (denumite în continuare scrisori suplimentare).
ART. 2
Proiectul
BDCE acorda împrumutatului, care accepta, un împrumut pentru finanţarea parţialã a F/P 1562 (2006), aprobat de Consiliul de administraţie al BDCE la data de 16 iunie 2006, referitor la reabilitarea monumentelor istorice din România.
Acest împrumut este acordat de BDCE luând în considerare angajamentul asumat de împrumutat, de a utiliza acest împrumut exclusiv pentru finanţarea proiectului sectorial descris în anexa nr. 1 (denumit în continuare Proiect) şi de a realiza acest Proiect prin Ministerul Culturii şi Cultelor (MCC), în condiţiile care sunt detaliate în anexa menţionatã.
Orice schimbare a modului în care împrumutul este aplicat, care nu a primit aprobarea BDCE, poate conduce la suspendarea, anularea sau rambursarea imediata a împrumutului, conform termenilor art. 13 din Normele de împrumut.
ART. 3
Împrumutul
3.1. Condiţii financiare
Valoarea împrumutului acordat este: 78.200.000 euro (şaptezeci şi opt de milioane doua sute de mii de euro).
Acesta va fi disponibilizat în transe. Fiecare transa a împrumutului va fi pentru o perioada care nu va depãşi 20 de ani, incluzând o perioada de graţie de 5 ani.
Pentru fiecare transa, valoarea, rata dobânzii, valuta, data de disponibilizare, perioada de rambursare şi conturile de remitere ale fiecãrei pãrţi vor fi stabilite de comun acord, prin fax, de cãtre împrumutat şi BDCE.
O scrisoare suplimentarã la prezentul acord, care precizeazã condiţiile pentru fiecare transa, va fi întocmitã la momentul tragerii, în formatul stabilit în anexa nr. 2.
3.2. Trageri
Tragerea împrumutului în mai multe transe se va efectua în conformitate cu stadiul implementarii Proiectului, dacã au fost îndeplinite condiţiile specifice enumerate în anexa nr. 1.
O transa care poate reprezenta un avans de cel mult 25% din suma aprobatã a împrumutului poate fi disponibilizata într-un cont distinct, care poate fi auditat de BDCE.
Tragerile ulterioare vor fi efectuate pe baza declaraţiilor împrumutatului, prin MCC, referitoare la stadiul implementarii Proiectului (şi pe baza previziunilor privind stadiul lucrãrilor în anul curent).
Tranşele ulterioare vor fi disponibilizate odatã ce 90% din transa precedenta au fost utilizate.
3.3. Mobilizare
În scopul mobilizãrii transelor împrumutului, împrumutatul va transmite BDCE înaintea efectuãrii fiecãrei disponibilizari angajamentul de plata anexat (anexa nr. 3), aferent fiecãrei transe.
Angajamentul de plata este întocmit şi plãtibil în valuta în care transa a fost disponibilizata.
3.4. Domiciliu
Toate sumele datorate de împrumutat, în cadrul acestui împrumut, sunt plãtibile în valuta fiecãrei transe, în contul cu numãrul comunicat de BDCE împrumutatului la momentul disponibilizarii, printr-o notificare pe fax, care va fi transmisã BDCE de banca insarcinata de împrumutat cu efectuarea plãţii, cu cel puţin 5 zile lucrãtoare înaintea fiecãrei plati.
3.5. Date
Prevederile art. 3 fac obiectul Convenţiei privind ziua lucrãtoare urmãtoare modificatã. Convenţia privind ziua lucrãtoare urmãtoare modificatã înseamnã o convenţie prin care dacã data specificatã va cãdea într-o zi care nu este o zi lucrãtoare [zi lucrãtoare înseamnã o zi în care Sistemul TARGET (Sistemul de transfer rapid automat transeuropean cu privire la decontãrile brute în timp real), funcţioneazã], acea data va fi prima zi care urmeazã acelei zile, care este zi lucrãtoare, cu condiţia ca acea zi sa nu cada în urmãtoarea luna calendaristicã, caz în care acea data va fi prima zi care preceda acea zi, care este zi lucrãtoare.
ART. 4
Monitorizarea împrumutului şi a Proiectului
4.1. Utilizarea împrumutului
4.1.1. Perioada
Sumele împrumutului pentru fiecare transa trebuie sa fie utilizate de împrumutat pentru finanţarea Proiectului în termen de 12 luni de la disponibilizarea acestora de cãtre BDCE.
4.1.2. Implementarea Proiectului
Pentru implementarea Proiectului, împrumutatul desemneazã MCC ca agenţie de implementare. MCC va infiinta o unitate de management al Proiectului (UMP), care va asigura coordonarea implementarii, managementul, precum şi urmãrirea Proiectului din punct de vedere fizic şi financiar.
Împrumutatul, prin MCC, va depune toate eforturile şi diligenţele şi va exercita toate mijloacele utilizate în mod curent, în special mijloace financiare, tehnice, sociale şi manageriale, precum şi cele referitoare la protecţia mediului înconjurãtor, care vor fi necesare pentru implementarea corespunzãtoare a Proiectului.
În cazul în care costurile Proiectului, prevãzute în anexa nr. 1 la prezentul acord, se majoreazã sau vor fi revizuite din orice motiv, împrumutatul se va asigura ca sunt disponibile resurse financiare suplimentare pentru finalizarea Proiectului.
În plus, împrumutatul, prin MCC, se angajeazã ca:
- Proiectul corespunde prevederilor convenţiilor în materie ale Consiliului Europei;
- Proiectul respecta mediul înconjurãtor, potrivit cadrului legal în materie din România;
- Proiectul corespunde criteriilor de eligibilitate prevãzute în anexa nr. 1;
- finanţarea parţialã acordatã de BDCE nu depãşeşte 80% din costul total al Proiectului, excluzând dobanda şi comisioanele financiare, astfel cum este specificat în anexa nr. 1.
4.1.3. Achiziţii
Achiziţiile se vor efectua în conformitate cu legea romana, în prezent Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publica, a contractelor de concesiune de lucrãri publice şi a contractelor de concesiune de servicii, conformã cu directivele Uniunii Europene în vigoare ( 2004/17/CE şi 2004/18/CE ), şi care astfel nu intra în niciun fel de contradictie cu "Liniile directoare privind achiziţiile" ale BDCE, sau în conformitate cu ultima varianta amendata a legii naţionale privind achiziţiile publice, în vigoare la data lansãrii licitaţiilor.
În orice caz, responsabilitatea pentru implementarea Proiectului şi ca urmare responsabilitatea pentru adjudecarea şi administrarea contractelor în cadrul Proiectului rãmân la împrumutat, prin MCC. Contractele în derulare, adjudecate înainte de aprobarea Proiectului, vor fi transmise în copie la BDCE împreunã cu toatã documentaţia necesarã care demonstreaza ca respectivele contracte au fost adjudecate în conformitate cu legea şi reglementãrile naţionale privind achiziţiile publice în vigoare la data lansãrii procesului de achiziţie.
BDCE nu va emite niciun "fãrã observaţii" pentru aranjamentele de achiziţii propuse de împrumutat prin MCC, inclusiv pentru gruparea contractelor, procedurile aplicabile, dar isi va rezerva dreptul de a efectua o analiza anterioarã sau ulterioara, prin sondaj, a documentaţiei de achiziţii, pentru a verifica dacã aceasta este în conformitate cu legislaţia nationala privind achiziţiile publice.
Dacã, în orice moment, BDCE constata ca o achiziţie efectuatã în cadrul acestui proiect nu este în conformitate cu prevederile menţionate anterior, aceasta isi rezerva dreptul de a aplica prevederile art. 13 din Normele de împrumut.
4.2. Raportarile împrumutatului
4.2.1. Raportarile privind stadiul Proiectului
La fiecare 6 luni de la tragerea primei transe din împrumut pana la finalizarea întregului Proiect, împrumutatul, prin MCC, va transmite BDCE un raport în care se detaliazã:
- situaţia utilizãrii împrumutului;
- stadiul planului financiar al Proiectului;
- stadiul Proiectului;
- detalii privind managementul Proiectului.
Anexa nr. 4 cuprinde formatul în care se menţioneazã minimum de informaţii solicitate de BDCE pentru aceste rapoarte privind stadiul Proiectului. Pot fi utilizate şi formate alternative care sa conţinã aceleaşi informaţii.
4.2.2. Raportul privind finalizarea Proiectului
La finalizarea întregului Proiect, împrumutatul, prin MCC, va prezenta un raport final conţinând o evaluare a efectelor economice, financiare, sociale şi de mediu ale Proiectului.
4.3. Furnizarea de informaţii cãtre BDCE împrumutatul, prin MCC, va tine evidente contabile privind Proiectul, care vor fi în conformitate cu standardele internaţionale, care vor reflecta în orice moment stadiul Proiectului, în care se vor inregistra toate operaţiunile efectuate şi care vor identifica activele şi serviciile finanţate cu ajutorul prezentului împrumut.
Împrumutatul, prin MCC, se angajeazã sa primeascã în mod favorabil orice misiune de informare efectuatã de salariaţii BDCE sau de consultanţii externi angajaţi de BDCE şi sa asigure cooperarea necesarã pentru aceasta misiune de informare, prin facilitarea oricãrei vizite posibile la amplasamentul Proiectului. în special, BDCE poate efectua la fata locului un audit al contabilitãţii Proiectului, realizat de unul sau mai mulţi consultanţi, la alegerea acesteia, pe cheltuiala împrumutatului, în cazul neîndeplinirii de cãtre împrumutat a oricãrei obligaţii asumate în cadrul prezentului împrumut.
Împrumutatul, prin MCC, se angajeazã sa rãspundã într-o perioada de timp rezonabila oricãrei solicitãri de informaţii din partea BDCE şi sa furnizeze orice documentaţie pe care BDCE o poate considera necesarã şi o poate solicita rezonabil pentru implementarea corespunzãtoare a prezentului acord, în special în ceea ce priveşte monitorizarea Proiectului şi utilizarea împrumutului.
Împrumutatul şi/sau MCC vor/va informa BDCE imediat despre orice modificare a legislaţiei sau a normelor în sectorul economic relevant pentru Proiect şi, în sens general, despre orice eveniment care poate influenta îndeplinirea obligaţiilor sale asumate în cadrul prezentului acord. Orice modificare a legislaţiei sau a normelor în sectorul economic relevant pentru Proiect constituie unul dintre evenimentele precizate în art. 13-h al cap. 3 din Normele de împrumut ale BDCE şi poate conduce la suspendarea, anularea sau rambursarea imediata a împrumutului.
ART. 5
Încetarea obligaţiilor împrumutatului
Plata sumei datorate, stipulatã în Angajamentul de plata, elibereazã împrumutatul de obligaţiile sale, definite la paragraful 3.1 de mai sus.
Dupã ce intreaga suma a acestui împrumut şi toate dobânzile şi alte costuri, care rezulta din acesta, în special acele sume prevãzute la art. 6 şi 7 de mai jos, au fost plãtite în mod corespunzãtor, împrumutatul va fi pe deplin eliberat de obligaţiile sale fata de BDCE. în ceea ce priveşte obligaţiile prevãzute la paragraful 4.3 de mai sus, acestea vor continua sa rãmânã în vigoare în scopul unei posibile evaluãri ex post a Proiectului, care va avea loc într-o perioada de timp rezonabila, ce nu va depãşi 7 ani de la finalizarea Proiectului.
ART. 6
Dobanda pentru întârziere
Fãrã a contraveni oricãrui alt recurs aflat la dispoziţia BDCE prin prezentul acord şi prin Normele de împrumut sau în alt fel, dacã împrumutatul nu plãteşte intreaga dobanda sau orice alta suma platibila, conform prezentului acord de împrumut, cel mai târziu la data scadentei specificate, acesta trebuie sa plãteascã o dobanda suplimentarã la suma datoratã şi neplatita integral, egala cu dobanda Euribor la o luna pentru depozitele în valuta plãţii întârziate la data scadentei (dacã nu este zi lucrãtoare TARGET, urmãtoarea zi lucrãtoare), la ora 11:00 a.m. (ora localã la Bruxelles), plus 2,5% pe an, calculatã de la data scadentei acestei sume pana la data efectuãrii plãţii.
Rata Euribor la o luna, aplicabilã, va fi actualizatã la fiecare 30 de zile.
ART. 7
Costuri asociate
Toate impozitele şi taxele de orice fel, datorate şi plãtite, şi toate cheltuielile rezultate fie din încheierea, executarea, lichidarea, anularea sau suspendarea acestui acord, în totalitate ori parţial, fie din garantarea sau refinantarea împrumutului acordat, împreunã cu toate actele judiciare şi extrajudiciare care decurg din acest împrumut, vor fi suportate de cãtre împrumutat.
Totuşi, se vor aplica prevederile art. 25 al cap. 4 din Normele de împrumut ale BDCE pentru costurile procedurilor de arbitraj menţionate în acest cap. 4.
ART. 8
Garanţii
Împrumutatul declara ca niciun alt angajament nu a fost fãcut şi nu va fi fãcut în viitor, care ar putea conferi unei terţe pãrţi un regim preferenţial, un drept preferenţial de plata, o garanţie colateralã sau o garanţie de orice natura ar fi, care ar putea conferi drepturi sporite asupra unor terţi (denumita în continuare garanţie).
Dacã o astfel de garanţie a fost totuşi acordatã unei terţe pãrţi, împrumutatul este de acord sa întocmeascã sau sa furnizeze o garanţie identicã în favoarea BDCE sau, când este împiedicat sa o facã, sa ofere o garanţie echivalenta şi sa stipuleze formarea unei astfel de garanţii în favoarea BDCE.
Nerespectarea acestor prevederi reprezintã un caz de neîndeplinire a obligaţiilor, dupã cum se prevede în art. 13-h din cap. 3 al Normelor de împrumut ale BDCE şi poate conduce la suspendarea, anularea sau rambursarea imediata a împrumutului.
ART. 9
Reprezentari şi certificari
Împrumutatul prezintã şi certifica faptul ca:
- autoritãţile sale competente l-au autorizat sa încheie prezentul acord şi au dat în acest sens semnatarilor autorizarea pentru aceasta, în conformitate cu legile, decretele, reglementãrile, articolele asocierii şi cu alte texte aplicabile acestuia;
- întocmirea şi semnarea Acordului nu contravin legilor, decretelor, reglementãrilor, articolelor asocierii şi altor texte aplicabile acestuia şi ca toate permisele, licentele şi autorizaţiile necesare acestuia au fost obţinute şi vor rãmâne valabile pe toatã durata împrumutului.
Orice modificare referitoare la reprezentarile şi certificarile de mai sus trebuie, pe toatã durata împrumutului, sa fie notificatã imediat BDCE şi sa fie furnizate toate documentele justificative.
ART. 10
Relaţii cu terţii
Împrumutatul nu poate invoca, în cadrul utilizãrii împrumutului, niciun fapt referitor la relaţiile sale cu terţe pãrţi în vederea evitãrii îndeplinirii, totale sau parţiale, a obligaţiilor sale ce rezulta din Acord.
BDCE nu poate fi implicata în disputele care ar putea sa apara între împrumutat şi terţe pãrţi, iar costurile, indiferent de natura lor, efectuate de cãtre BDCE din cauza oricãrei dispute şi, în special, toate costurile juridice sau de judecata vor fi suportate de împrumutat.
ART. 11
Interpretarea Acordului
Împrumutatul declara ca a luat cunostinta de Normele de împrumut ale BDCE şi ca a primit o copie a acestora.
Atunci când exista o contradictie între oricare prevedere din Normele de împrumut ale BDCE şi oricare prevedere a Acordului va prevala prevederea Acordului.
Titlurile paragrafelor, secţiunilor şi capitolelor Acordului nu vor servi pentru interpretarea acestuia.
În nicio situaţie nu se va presupune ca BDCE a renunţat tacit la vreun drept care i-a fost acordat prin Acord.
ART. 12
Legea aplicabilã
Prezentul acord şi garanţiile negociabile legate de acesta vor fi guvernate de regulile BDCE, dupã cum este specificat în prevederile art. 1 paragraful 3 al celui de-al Treilea Protocol din data de 6 martie 1959 la Acordul General pentru Privilegii şi Imunitãţi al Consiliului Europei din data de 2 septembrie 1949 şi, în secundar, dacã este cazul, de legea franceza.
Diferendele dintre pãrţile la Acord vor face obiectul arbitrajului, în condiţiile specificate în cap. 4 din Normele de împrumut ale BDCE.
ART. 13
Executarea unei hotãrâri de arbitraj
Pãrţile contractante convin sa nu facã uz de niciun privilegiu, imunitate sau legislaţie în fata oricãrei autoritãţi jurisdicţionale ori a altei autoritãţi, fie ea nationala sau internationala, în vederea împiedicãrii punerii în aplicare a unei decizii date în condiţiile specificate în cap. 4 al Normelor de împrumut ale BDCE.
ART. 14
Notificãri
Orice notificare sau alte comunicãri care vor fi date sau efectuate în cadrul prezentului acord cãtre BDCE sau împrumutat vor fi în scris şi vor fi considerate pe deplin acordate sau efectuate dacã sunt predate personal, transmise par avion sau pe fax de cãtre o parte celeilalte pãrţi, la acea adresa a partii specificatã mai jos.

Pentru împrumutat:
Ministerul Finanţelor Publice
Str. Apolodor nr. 17, sectorul 5,
Bucureşti, România
În atenţia: ministrului finanţelor publice, secretarului de stat şi/sau a directorului general al Direcţiei generale a finanţelor publice externe.
Fax: +4021 312 67 92

Pentru BDCE:
Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei
55 Avenue Kleber
75 116 Paris
În atenţia: directorului Departamentului proiecte
Fax: +33 1 47 55 37 52

Toate comunicãrile care vor fi date sau efectuate vor fi în limba engleza sau franceza ori, dacã sunt în alta limba, vor fi însoţite de o traducere a acestora în limba engleza sau franceza.

ART. 15
Intrarea în vigoare
Prezentul acord va intra în vigoare dupã semnarea de cãtre BDCE şi împrumutat şi dupã aprobarea lui de cãtre autoritãţile romane, pe baza confirmãrii în scris a acestui lucru primite de cãtre BDCE de la împrumutat.
ART. 16
Exemplarele Acordului
Prezentul acord este întocmit în doua exemplare originale, ambele exemplare fiind egal autentice.
Câte un exemplar original este pãstrat de fiecare dintre pãrţile contractante.

Bucureşti, 12 decembrie 2006
Pentru România:
Numele: Sebastian Teodor Gheorghe Vladescu
Funcţia: ministrul finanţelor publice

Paris, 18 decembrie 2006
Pentru BCDE:
Numele: Apolonio Ruiz Ligero
Funcţia: vice-guvernator

ANEXA 1
DESCRIERE A PROIECTULUI


┌──────────────┬──────────────────────────────────────────────────────────┐
I. │F/P � (2006) │
├──────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
│Împrumutat │România │
├──────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
│Aprobarea 󧓘 iunie 2006 │
│Consiliului de│CA/PV/242/2006 │
│administraţie │ │
├──────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
│Suma aprobatã 󧔖.200.000 euro │
└──────────────┴──────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────┬──────────────────────────────────────────────────────────┐
II. │Domenii de │Patrimoniul cultural şi istoric │
│intervenţie: │ │
├──────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
│Lucrãrile │Proiectul va permite reabilitarea amplasamentelor │
│planificate: │culturale din România clasificate ca monumente istorice. │
│ │Principalele categorii de lucrãri sunt urmãtoarele: │
│ │- lucrãri de consolidare a clãdirilor; │
│ │- refacerea izolatiei şi ventilarea interioarã şi │
│ │exterioarã a clãdirilor; instalarea de aer condiţionat şi │
│ │ventilare; │
│ │- restaurarea fatadelor şi a interioarelor, înlocuirea │
│ │tamplariei exterioare, înlocuirea sau restaurarea │
│ │tamplariei interioare, restaurarea picturilor, refacerea │
│ │pardoselilor; │
│ │- modernizarea instalaţiilor electrice (iluminatul de │
│ │siguranta, iluminatul fatadelor şi al interioarelor); │
│ │- modernizarea instalaţiilor sanitare; │
│ │- înlocuirea sistemului de prevenire a incendiilor şi │
│ │antiefractie; │
│ │- facilitãţi pentru persoanele cu handicap; │
│ │- înlocuirea şi modernizarea sistemului de încãlzire; │
│ │- înlocuirea centralei termice şi modernizarea sistemului │
│ │de încãlzire interioarã. │
│ │În plus fata de cele de mai sus, Proiectul va finanta │
│ │actualizarea sau elaborarea de studii de fezabilitate, │
│ │proiecte tehnice, supervizare lucrãri, autorizaţii şi │
│ │permise şi achiziţionarea de echipamente sau bunuri, │
│ │precum şi costuri de administrare a Proiectului (cum ar fi│
│ │salariile personalului şi onorarii pentru consultanţi, │
│ │consumabile, bunuri şi echipamente, comunicaţii şi costuri│
│ │de deplasare etc). │
├──────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
│Localizare: │Pe întreg teritoriul României │
├──────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
│Costul total │ 99.000.000 euro │
│al Proiectului│ │
├──────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
│Detalierea │ - în euro - │
│estimativã a │Lucrãri, echipamente, bunuri, proiectare │
│costului: │şi supervizare lucrãri 96.800.000│
│ │Administrare Proiect 800.000│
│ │Autorizaţii şi permise 1.400.000│
│ │Total: 99.000.000│
├──────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
│Planul de │ 78.200.000 euro BDCE 79% │
│finanţare: │ │
├──────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 󧓜.800.000 euro Guvernul │
│ │ României 21% │
└──────────────┴──────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────┬──────────────────────────────────────────────────────────┐
│Stadiul │Aproximativ 12% │
│lucrãrilor la │ │
│momentul │ │
│prezentãrii │ │
│solicitãrii: │ │
├──────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
│Graficul �-2009 │
│lucrãrilor: │ │
├──────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────┤
│Condiţii 𗈕. Înaintea efectuãrii primei disponibilizari va fi │
│specifice: │înfiinţatã şi va fi pe deplin funcţionalã, în cadrul MCC, │
│ │o unitate de management al Proiectului, pentru a asigura │
│ │coordonarea implementarii, managementul, precum şi │
│ │urmãrirea financiarã şi fizica a Proiectului. │
│ 𗈖. Urmãtorii indicatori vor fi utilizaţi pentru a mãsura │
│ │impactul Proiectului: │
│ │- numãrul de beneficiari, din care numãrul de turişti │
│ │(vizitatori ai clãdirilor istorice, spectatori la │
│ │evenimentele culturale); │
│ │- numãrul şi tipurile de evenimente culturale ocazionale │
│ │(expoziţii, spectacole, concerte etc); │
│ │- veniturile colectate în mod direct din subproiecte. │
│ │Înaintea disponibilizarii primei transe din împrumut şi în│
│ │cazul introducerii, modificãrii sau înlocuirii unui │
│ │subproiect pe parcursul implementarii, MCC va prezenta │
│ │BDCE pentru fiecare subproiect indicatorii monitorizati în│
│ │vederea creãrii condiţiilor pentru evaluarea │
│ │performantelor Proiectului. │
└──────────────┴──────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────┬──────────────────────────────────────────────────────────┐
III.│Criterii de │Proiectul îndeplineşte criteriile de eligibilitate │
│eligibilitate:│stabilite în Rezoluţia 1480 (2004) (pe domenii de │
│ │intervenţie): şi astfel contribuie la coeziunea socialã în│
│ │ţara. │
└──────────────┴──────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────┬──────────────────────────────────────────────────────────┐
IV. │Efecte sociale│Proiectul va sprijini conservarea valorilor arhitecturale │
│(pe domenii de│şi istorice ale monumentelor care vor fi reabilitate şi │
│ intervenţie):│va promova dezvoltarea iniţiativelor culturale care vor fi│
│ │gazduite de aceste clãdiri. Prin restaurarea funcţiilor şi│
│ │asigurarea unor condiţii tehnice şi de siguranta │
│ │corespunzãtoare pentru evenimentele culturale, Proiectul │
│ │va contribui la dezvoltarea regionala şi la consolidarea │
│ │coeziunii sociale datoritã multiplelor efecte asupra │
│ │activitãţii economice, ocupãrii forţei de munca şi │
│ │turismului. │
│ │În plus, fata de contribuţia la protejarea patrimoniului │
│ │istoric şi la dezvoltarea culturalã, Proiectul va conduce │
│ │la crearea a 1.000 de locuri de munca temporare pe │
│ │parcursul perioadei de implementare a lucrãrilor de │
│ │restaurare. │
└──────────────┴──────────────────────────────────────────────────────────┘



ANEXA 2
Model de scrisoare
suplimentarã pentr un
împrumut cu rata variabila


F/P 1562 - transa [numãr]

BANCA DE DEZVOLTARE
A CONSILIULUI EUROPEI

Scrisoare suplimentarã

La Acordul-cadru din data [data]
între
Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei (denumita în continuare BDCE)
şi
România (denumita în continuare împrumutat)
Prezenta scrisoare suplimentarã şi Acordul-cadru de împrumut stabilesc
termenii şi condiţiile convenite pentru transa [numãrul], asa cum este
specificat în art. [numãrul] din acordul-cadru menţionat.

Suma împrumutului: [valuta şi suma]
Perioada de rambursare: pana la 20 de ani perioada finala de
rambursare, cu o perioada de
graţie de 5 ani

Euribor [se introduce definitia Euribor]

Rata variabila a dobânzii: Euribor 6 luni plus sau minus [numãr]
puncte de baza [net] pe an (Telerate
[referinta] sau Reuters [referinta])

Plata dobânzii: În rate semestriale

Numitorul fractiei: actual/360 de zile, Convenţia privind
ziua lucrãtoare urmãtoare modificatã

Zi lucrãtoare (euro) înseamnã o zi în care Sistemul de
transfer rapid automat transeuropean
cu privire la decontãrile brute în
timp real (Target) funcţioneazã

sau (altele) înseamnã o zi lucrãtoare în ţara
valutei

Data de disponibilizare [data]

Instrucţiuni de plata Numãrul contului [numãr] al [nume Banca
(împrumutat) şi oraş], codul Swift: [cifrul] prin
[nume banca de corespondenta şi oraş],
codul Swift [cifrul]

Instrucţiuni de plata (BDCE) Conform art. 3.4 din Acordul-cadru de
împrumut

Rata dobânzii va fi calculatã pentru fiecare perioada de 6 luni începând de
la data de disponibilizare. Dobanda va fi fixatã cu doua zile lucrãtoare
înaintea fiecãrei noi perioade de dobanda. BDCE va informa împrumutatul despre
dobanda platibila la fiecare 6 luni. Plata dobânzii va avea loc în [ziua,
luna]1) a fiecãrui an şi pentru prima data la [data]. [se precizeazã datele de
plata şi ratele de capital datorate pentru fiecare data]
Toate plãţile vor fi efectuate în contul BDCE, conform instrucţiunilor de
plata (BDCE) descrise mai sus.
Aceste prevederi fac obiectul înţelegerii "Convenţia privind ziua
lucrãtoare urmãtoare modificatã", a carei definitie se gãseşte în art. 3.5 al
Acordului-cadru de împrumut, semnat între împrumutat şi BDCE la [data].
În vederea mobilizãrii acestei transe din împrumut, împrumutatul va
trimite, în timp util, cãtre BDCE, un angajament de plata corespunzãtor acestei
transe [a se vedea anexa nr. 3].

[Oraşul, data] [Oraşul, data]
Pentru Banca de Pentru [nume împrumutat]
Dezvoltare a
Consiliului Europei


_____________
1) Se precizeazã patru date pentru plãţile trimestriale şi doua date pentru plãţile semestriale.

ANEXA 3

Model de angajament de
plata pentru un împrumut
cu rata variabila


F/P 1562 - transa [numãr]

ANGAJAMENT DE PLATA

[Valuta] [Suma] [DATA]

Pentru valoarea primitã, subsemnatul:
prin prezentul angajament de plata promite sa plãteascã Bãncii de
Dezvoltare a Consiliului Europei sau altuia suma împrumutatã de:
[Suma în litere ] [Valuta în litere]
în tranşele şi la o dobanda specificate mai jos:

Rate de capital Dobanda
[Data]: [Valuta][Suma] [se insereaza dobanda
[Data]: [Valuta][Suma] specificatã în
[Data]: [Valuta][Suma] scrisoarea
[Data]: [Valuta][Suma] suplimentarã]
[Data]: [Valuta][Suma]
....//.....

Plãţile de mai sus vor fi fãcute la:
[Banca corespondenta a BDCE şi contul de referinta]
în favoarea Bãncii de Dezvoltare a Consiliului Europei, fãrã nicio deducere
sau luare în considerare a vreunei taxe, impozite sau alte costuri, prezente
ori viitoare, datorate sau percepute pentru acest angajament sau pentru sumele
acestuia de cãtre ori în cadrul [introduceti statul], sau a oricãrei alte
subdiviziuni politice ori fiscale a acesteia.
Acest angajament de plata este legat de împrumutul acordat de cãtre Banca
de Dezvoltare a Consiliului Europei împrumutatului la data [data
disponibilizarii].
În cazul neefectuarii plãţii prompte şi în totalitate a oricãrei sume
datorate prin prezentul angajament, întregul împrumut şi dobanda aferentã
conform acestuia pana la data plãţii vor deveni imediat scadente şi vor fi
plãtite la opţiunea şi la cererea deţinãtorului acestuia.
Neexercitarea de cãtre deţinãtorul angajamentului a oricãrui drept care
rezulta din acesta nu va constitui în niciun caz o renunţare la niciunul
dintre drepturile sale în aceasta sau în oricare alta circumstanţã.

Pentru împrumutat,
...........................



ANEXA 4


Formatul raportului privind
stadiul Proiectului

ANEXA 4A
Ţara: ROMÂNIA
Proiect: F/P 1562 (2006)- Reabilitare Monumente Istorice

Fişa de identificare
┌──────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┐
│Denumire subproiect │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Amplasare şi descriere obiectiv │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Descriere lucrãri │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Contractori │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Analiza costului şi graficul │ │
│lucrãrilor │ │
├──────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┤
│Cost Total (exclusiv TVA) Realizat De realizat Graficul lucrãrilor│
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ RON EURO RON EURO % RON EURO Început Sfârşit│
├────────┬────────────┬────────┬────────────────┬────────┬─────────┬─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────────┴────────────┴────────┴────────────────┴────────┴─────────┴─────────┤
│ Indicatori de monitorizare │
├──────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┤
│ │ Iniţial Final │
│Numãr beneficiari ├──────────────────┬──────────────────┤
│ │ │ │
├──────────────────────────────────────┼──────────────────┴──────────────────┤
│ │ Iniţial Final │
│Din care numãr turişti ├──────────────────┬──────────────────┤
│ │ │ │
├──────────────────────────────────────┼──────────────────┴──────────────────┤
│Evenimente culturale ocazionale │ Iniţial Final │
├──────────────────────────────────────┼──────────────────┬──────────────────┤
│ Numãr│ │ │
├──────────────────────────────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
│ Tip│ │ │
│ ├──────────────────┴──────────────────┤
│ │ Iniţial Final │
│Venituri medii lunare colectate ├──────────────────┬──────────────────┤
│ │ │ │
└──────────────────────────────────────┴──────────────────┴──────────────────┘



ANEXA 4B


Tabel 1
COSTURI
în EUR Data: .......
ŢARA: ROMÂNIA
PROIECT: F/P 1562 (2006) -Reabilitare Monumente Istorice

┌──────────────────────────────┬───────┬──────────────┬───────┬───────┬──────┐
│ Descriere │Cheltu-│ Cheltuieli │ COST │ % │Modi- │
├───┬───────┬────────┬─────────┤ieli │ viitoare │ TOTAL │Cheltu-│ficari│
│Nr.│Subpro-│Obiectiv│Amplasare│efectu-├─────┬────────┤ │it │/co- │
│crt│iect │ │ │ate │pana │din care│ │ │menta-│
│ │ │ │ │pana la│la │urmatoa-│ │ │rii │
│ │ │ │ │ ... │fina-│rele 6 │ │ │ │
│ │ │ │ │ │liza-│luni │ │ │ │
│ │ │ │ │ │re │ │ │ │ │
│ │ │ │ ├───────┼─────┤ ├───────┼───────┼──────┤
│ │ │ │ │ A │ B │ │(C)= │(C)= │ │
│ │ │ │ │ │ │ │(A)+(B)│(A)+(B)│ │
├───┼───────┼────────┼─────────┼───────┼─────┼────────┼───────┼───────┼──────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼───────┼────────┼─────────┼───────┼─────┼────────┼───────┼───────┼──────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼───────┼────────┼─────────┼───────┼─────┼────────┼───────┼───────┼──────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼───────┼────────┼─────────┼───────┼─────┼────────┼───────┼───────┼──────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼───────┼────────┼─────────┼───────┼─────┼────────┼───────┼───────┼──────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼───────┼────────┼─────────┼───────┼─────┼────────┼───────┼───────┼──────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼───────┼────────┼─────────┼───────┼─────┼────────┼───────┼───────┼──────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼───────┼────────┼─────────┼───────┼─────┼────────┼───────┼───────┼──────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┴───────┴────────┴─────────┼───────┼─────┼────────┼───────┼───────┼──────┤
│Total Subproiecte │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────┼───────┼─────┼────────┼───────┼───────┼──────┤
│Autorizaţii şi permise │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────┼───────┼─────┼────────┼───────┼───────┼──────┤
│Administrare proiect │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────┼───────┼─────┼────────┼───────┼───────┼──────┤
│Total costuri administrative │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────┼───────┼─────┼────────┼───────┼───────┼──────┤
│ TOTAL GENERAL din care:│ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────┼───────┼─────┼────────┼───────┼───────┼──────┤
│ BDCE│ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────┼───────┼─────┼────────┼───────┼───────┼──────┤
│ România│ │ │ │ │ │ │
└──────────────────────────────┴───────┴─────┴────────┴───────┴───────┴──────┘



Tabel 2A


Evaluare achiziţii
ŢARA: ROMÂNIA
PROIECT: F/P 1562 (2006)- Reabilitare Monumente Istorice
Data: ......
┌───────────────────────┬──────────────────────────────┬──────────┬──────────┐
│Categorii de cheltuieli│ Achiziţii │ COST │MODIFICÃRI│
│ ├──────┬──────┬────────┬───────┤ TOTAL │/ │
│ │ LD │ LR │ Altele │ NFB │ │Comentarii│
├───────────────────────┼──────┼──────┼────────┼───────┼──────────┼──────────┤
𗈕.Lucrãri │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────────┼──────┼──────┼────────┼───────┼──────────┼──────────┤
│finanţate de BDCE │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────────┼──────┼──────┼────────┼───────┼──────────┼──────────┤
𗈖.Bunuri │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────────┼──────┼──────┼────────┼───────┼──────────┼──────────┤
│finanţate de BDCE │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────────┼──────┼──────┼────────┼───────┼──────────┼──────────┤
𗈗.Servicii │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────────┼──────┼──────┼────────┼───────┼──────────┼──────────┤
│finanţate de BDCE │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────────┼──────┼──────┼────────┼───────┼──────────┼──────────┤
𗈘.Diverse │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────────┼──────┼──────┼────────┼───────┼──────────┼──────────┤
│finanţate de BDCE │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────────┼──────┼──────┼────────┼───────┼──────────┼──────────┤
│TOTAL │ │ │ │ │ │ │
└───────────────────────┴──────┴──────┴────────┴───────┴──────────┴──────────┘

Abrevieri

LD: Licitaţie Deschisã, LB: Licitaţie restrânsã, NFB: nefinantate de banca



Tabel 2B


ŢARA: ROMÂNIA
PROIECT: F/P 1562 (2006)- reabilitare monumente istorice
Data: .....
EXCLUSIV
TVA
┌─────┬─────┬──────┬──────┬───────────┬──────┬─────┬────────────┬──────┬─────┐
│Des- │Data │Nume │Metoda│ COST │Preţ │Suma │Perioada de │ Data │Modi-│
│crie-│con- │cons- │de │ │fix │pla- │implementare│recep-│fi- │
│re │tract│truc- │achi- ├─────┬─────┤(D=da │tita ├──────┬─────┤tie │cari/│
│con- │ │tor │zitii*│valu-│suma │N=nu) │la │Ince- │Sfar-│lu- │co- │
│tract│ │adju- │ │ta │ │ │data │put │sit │crari │men- │
│ │ │decât │ │ │ │ │... │ │ │ │tarii│
├─────┼─────┼──────┼──────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼─────┼──────┼──────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼─────┼──────┼──────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼─────┼──────┼──────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼─────┼──────┼──────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼─────┼──────┼──────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼─────┼──────┼──────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼─────┼──────┼──────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼─────┼──────┼──────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼─────┼──────┼──────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼─────┼──────┼──────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─────┴─────┴──────┴──────┴─────┴─────┴──────┴─────┴──────┴─────┴──────┴─────┘
_____________
*Abrevieri care vor fi utilizate:
LD=Licitaţie Deschisã; LB=Licitaţie restrânsã; DC=dialog competitiv;
N=Negociere; CO=cerere de oferta; CS=Concurs de soluţii
NB: pentru contracte adjudecate înainte de data semnãrii acestui acord
cadru de împrumut, UMP va specifica respectivele metode de achiziţii
utilizate



Tabel 3




Grafic Lucrãri
DIAGRAMA
ŢARA: ROMÂNIA
PROIECT: F/P 1562 (2006)- Reabilitare Monumente Istorice
Data: ........
┌───────────────────┬─────────────────────┬─────┬───────────┬───────────┬───────────┬─────────┬────────┐
│ DESCRIERE │ � │ 2007 │ 2008 │ 2009 │% Lucrãri│Modifi- │
│ │ │ │ │ │ │finaliza-│cari/Co-│
│ │ │ │ │ │ │te │mentarii│
├───┬────┬─────┬────┤ Activitate ├─────┼─────┬─────┼─────┬─────┼─────┬─────┤ │ │
│Nr.│Sub-│Obi- │Am- │ │ s1 │ s2 │ s3 │ s4 │ s5 │ s6 │ s7 │ │ │
│crt│Pro-│ecti-│pla-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │iect│ve │sare│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼────┼─────┼────┼─────────────────────┼┬┬┬┬┬┼┬┬┬┬┬┼┬┬┬┬┬┼┬┬┬┬┬┼┬┬┬┬┬┼┬┬┬┬┬┼┬┬┬┬┬┼─────────┼────────┤
│ │ │ │ │ Pregãtire proiect│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │
│ │ │ │ ├─────────────────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼─────────┼────────┤
│ │ │ │ │Achiziţii proiecte şi│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │
│ │ │ │ │ lucrãri│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │
│ │ │ │ ├─────────────────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼─────────┼────────┤
│ │ │ │ │ Proiect tehnic│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │
│ │ │ │ ├─────────────────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼─────────┼────────┤
│ │ │ │ │ Lucrãri│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │
│ │ │ │ ├─────────────────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼─────────┼────────┤
│ │ │ │ │ Management şi│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │
│ │ │ │ │ monitorizare│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │
├───┼────┼─────┼────┼─────────────────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼─────────┼────────┤
│ │ │ │ │ Pregãtire proiect│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │
│ │ │ │ ├─────────────────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼─────────┼────────┤
│ │ │ │ │Achiziţii proiecte şi│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │
│ │ │ │ │ lucrãri│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │
│ │ │ │ ├─────────────────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼─────────┼────────┤
│ │ │ │ │ Proiect tehnic│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │
│ │ │ │ ├─────────────────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼─────────┼────────┤
│ │ │ │ │ Lucrãri│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │
│ │ │ │ ├─────────────────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼─────────┼────────┤
│ │ │ │ │ Management şi│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │
│ │ │ │ │ monitorizare│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │
├───┼────┼─────┼────┼─────────────────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼─────────┼────────┤
│ │ │ │ │ Pregãtire proiect│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │
│ │ │ │ ├─────────────────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼─────────┼────────┤
│ │ │ │ │Achiziţii proiecte şi│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │
│ │ │ │ │ lucrãri│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │
│ │ │ │ ├─────────────────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼─────────┼────────┤
│ │ │ │ │ Proiect tehnic│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │
│ │ │ │ ├─────────────────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼─────────┼────────┤
│ │ │ │ │ Lucrãri│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │
│ │ │ │ ├─────────────────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼─────────┼────────┤
│ │ │ │ │ Management şi│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │
│ │ │ │ │ monitorizare│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │
├───┼────┼─────┼────┼─────────────────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼─────────┼────────┤
│ │ │ │ │ Pregãtire proiect│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │
│ │ │ │ ├─────────────────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼─────────┼────────┤
│ │ │ │ │Achiziţii proiecte şi│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │
│ │ │ │ │ lucrãri│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │
│ │ │ │ ├─────────────────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼─────────┼────────┤
│ │ │ │ │ Proiect tehnic│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │
│ │ │ │ ├─────────────────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼─────────┼────────┤
│ │ │ │ │ Lucrãri│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │
│ │ │ │ ├─────────────────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼─────────┼────────┤
│ │ │ │ │ Management şi│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │
│ │ │ │ │ monitorizare│││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │
└───┴────┴─────┴────┴─────────────────────┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴─────────┴────────┘



Tabel 4




OBIECTIVE
Data: ........
ŢARA: ROMÂNIA
PROIECT: F/P 1562 (2006)- Reabilitare Monumente Istorice
┌──────────────────┬─────────────────┬─────────────────┬─────────┬─────────┬────────┐
│ DESCRIERE │ Numãr │ Evenimente │Venituri │Locuri de│MODIFI- │
│ │ beneficiari │ culturale │lunare │ munca │CARI/ │
│ │ │ ocazionale │medii │temporare│COMENTA-│
├───┬────┬────┬────┼────────┬────────┼────────┬────────┤colectate│ │RII │
│Nr.│Sub-│Obi-│Am- │ Total │din care│ Numãr │ Tip │ │ │ │
│crt│Pro-│ec- │pla-│ │numãr │ │ │ │ │ │
│ │iect│tive│sare│ │turişti │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ ├────┬───┼────┬───┼────┬───┼────┬───┼────┬────┼────┬────┤ │
│ │ │ │ │Ini-│Fi-│Ini-│Fi-│Ini-│Fi-│Ini-│Fi-│Ini-│Fi- │Ini-│Fi- │ │
│ │ │ │ │tial│nal│tial│nal│tial│nal│tial│nal│tial│nal │tial│nal │ │
│ │ │ │ │* │** │* │** │* │** │* │** │* │** │* │** │ │
├───┼────┼────┼────┼────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼────┼────┼────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼────┼────┼────┼────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼────┼────┼────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼────┼────┼────┼────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼────┼────┼────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼────┼────┼────┼────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼────┼────┼────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼────┼────┼────┼────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼────┼────┼────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼────┼────┼────┼────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼────┼────┼────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼────┼────┼────┼────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼────┼────┼────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼────┼────┼────┼────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼────┼────┼────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼────┼────┼────┼────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼────┼────┼────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼────┼────┼────┼────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼───┼────┼────┼────┼────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└───┴────┴────┴────┴────┴───┴────┴───┴────┴───┴────┴───┴────┴────┴────┴────┴────────┘



* vor fi completate înainte de finanţarea proiectului
** vor fi completate la finalizarea proiectului

-----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016