Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 187 din 9 martie 2010  privind elaborarea strategiei fiscal-bugetare pentru perioada 2011-2013    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 187 din 9 martie 2010 privind elaborarea strategiei fiscal-bugetare pentru perioada 2011-2013

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 166 din 15 martie 2010
HOTĂ?RÂRE nr. 187 din 9 martie 2010
privind elaborarea strategiei fiscal-bugetare pentru perioada 2011-2013
EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 166 din 15 martie 2010


În temeiul <>art. 108 din Constituţia României, republicatã , şi al <>art. 12 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
Se constituie Grupul de lucru coordonator pentru elaborarea strategiei fiscal-bugetare pentru perioada 2011-2013 (Grupul de lucru coordonator), în componenţa prevãzutã în anexa nr. 1.
ART. 2
Se aprobã Regulamentul pentru desfãşurarea activitãţii Grupului de lucru coordonator pentru elaborarea strategiei fiscal-bugetare pentru perioada 2011-2013, prevãzut în anexa nr. 2, şi Planul de acţiuni pentru elaborarea strategiei fiscal-bugetare pentru perioada 2011-2013, prevãzut în anexa nr. 3.
ART. 3
(1) Pentru realizarea acţiunilor de elaborare a strategiei fiscal-bugetare pentru perioada 2011-2013, autoritãţile şi instituţiile publice responsabile constituie, prin ordin al ministrului şi, respectiv, al conducãtorului organului de specialitate al administraţiei publice centrale, în termen de 5 zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri, grupuri de lucru sectoriale, în componenţa cãrora, dupã caz, vor fi incluşi şi reprezentanţi ai altor autoritãţi interesate, ai partenerilor sociali şi, dupã caz, ai mediului academic şi universitar. Componenţa grupurilor de lucru sectoriale se prezintã spre avizare Grupului de lucru coordonator.
(2) Grupurile de lucru sectoriale vor prezenta planurile strategice de cheltuieli şi politicile sectoriale Grupului de lucru coordonator pânã la data de 25 martie 2010.
ART. 4
La elaborarea planurilor strategice de cheltuieli necesare elaborãrii strategiei fiscal-bugetare pentru perioada 2011-2013 ministerele vor conlucra cu autoritãţile administraţiei publice centrale şi locale şi vor ţine cont de toate sursele de finanţare.
ART. 5
Autoritãţile şi instituţiile publice responsabile de elaborarea planurilor strategice de cheltuieli şi a politicilor sectoriale vor asigura corelarea mãsurilor propuse cu prognozele macroeconomice şi cu resursele financiare disponibile prevãzute în strategia fiscal-bugetarã pentru perioada 2011-2013.
ART. 6
Ministerul Finanţelor Publice acordã asistenţa tehnicã necesarã autoritãţilor şi instituţiilor publice şi oferã informaţii cu privire la modul de abordare şi prezentare a componentelor strategiei fiscal-bugetare pentru perioada 2011-2013.
ART. 7
Anexele nr. 1-3 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.

PRIM-MINISTRU
EMIL BOC

Contrasemneazã:
---------------
p. Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Gherghina,
secretar de stat

p. Ministrul administraţiei şi internelor,
Mihai Caprã,
secretar de stat

Ministrul transporturilor şi infrastructurii,
Radu Mircea Berceanu

Ministrul mediului şi pãdurilor,
Laszlo Borbely

Ministrul educaţiei, cercetãrii, tineretului şi sportului,
Daniel Petru Funeriu

Ministrul apãrãrii naţionale,
Gabriel Oprea

Ministrul dezvoltãrii regionale şi turismului,
Elena Gabriela Udrea

Ministrul economiei, comerţului şi mediului de afaceri,
Adriean Videanu

Ministrul sãnãtãţii,
Cseke Attila

Ministrul agriculturii şi dezvoltãrii rurale,
Mihai Dumitru

Ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale,
Mihai Constantin Şeitan

Bucureşti, 9 martie 2010.
Nr. 187.


ANEXA 1
COMPONENŢA
Grupului de lucru coordonator pentru elaborarea
strategiei fiscal-bugetare pentru perioada 2011-2013

1. Ministrul finanţelor publice - preşedinte
2. Ministrul administraţiei şi internelor
3. Ministrul transporturilor şi infrastructurii
4. Ministrul mediului şi pãdurilor
5. Ministrul educaţiei, cercetãrii, tineretului şi sportului
6. Ministrul apãrãrii naţionale
7. Ministrul dezvoltãrii regionale şi turismului
8. Ministrul economiei, comerţului şi mediului de afaceri
9. Ministrul sãnãtãţii
10. Ministrul agriculturii şi dezvoltãrii rurale
11. Ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale
12. Ministrul justiţiei
13. Preşedintele Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate
14. Preşedintele Casei Naţionale de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurãri Sociale
15. Preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncã
16. Preşedintele Comisiei Naţionale de Prognozã
17. Preşedintele Institutului Naţional de Statisticã
18. Secretarul general al Guvernului


ANEXA 2
REGULAMENT
pentru desfãşurarea activitãţii Grupului de lucru
coordonator pentru elaborarea strategiei fiscal-bugetare
pentru perioada 2011-2013

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
(1) Grupul de lucru coordonator pentru elaborarea strategiei fiscal-bugetare pentru perioada 2011-2013 (strategia), denumit în continuare Grupul, se înfiinţeazã în scopul coordonãrii procesului de elaborare a acesteia, precum şi pentru asigurarea monitorizãrii şi transparenţei obiectivelor stabilite prin strategie.
(2) Grupul prevãzut la alin. (1) este organism interinstituţional, fãrã personalitate juridicã, în coordonarea ministrului finanţelor publice.
ART. 2
(1) Grupul este compus din conducãtori şi reprezentanţi ai autoritãţilor publice implicate.
(2) Preşedintele Grupului este ministrul finanţelor publice.
(3) În situaţia în care ministrul finanţelor publice este în imposibilitatea de a-şi exercita funcţia de preşedinte al Grupului, acesta poate delega responsabilitãţile şi atribuţiile sale unui alt membru al Grupului sau secretarului de stat coordonator al Departamentului buget din cadrul Ministerului Finanţelor Publice.
(4) Membrii Grupului coordoneazã activitatea grupurilor de lucru sectoriale.
ART. 3
(1) Grupul este convocat de cãtre ministrul finanţelor publice ori de câte ori este necesar.
(2) Membrii Grupului sunt convocaţi cu cel puţin douã zile calendaristice înainte de data şedinţei, prezenţa fiind obligatorie.
(3) În situaţia în care, din motive obiective, membrii Grupului sunt în imposibilitatea de a participa la şedinţe, aceştia vor delega responsabilitãţile şi atribuţiile secretarului de stat coordonator al activitãţii privind stabilirea politicilor publice sectoriale şi elaborarea proiectului de buget.
(4) Deciziile Grupului sunt consultative şi se consemneazã în procese-verbale, care se remit ulterior membrilor Grupului.
(5) Deciziile Grupului se prezintã primului-ministru pentru informare.
(6) În situaţia în care deciziile Grupului nu întrunesc consensul, decide primul-ministru, în calitate de mediator.
ART. 4
(1) La lucrãrile Grupului, în funcţie de ordinea de zi a reuniunii, pot participa, la invitaţia ministrului finanţelor publice, cu rol consultativ, reprezentanţi ai altor autoritãţi sau instituţii publice, ai mediului academic şi universitar, precum şi reprezentanţi ai organismelor financiare internaţionale.
(2) La lucrãrile Grupului în care se supune spre dezbatere strategia pot fi invitaţi de cãtre ministrul finanţelor publice, în calitate de observatori, reprezentanţi ai partenerilor sociali şi ai mass-mediei.

CAP. II
Responsabilitãţi

ART. 5
(1) În realizarea atribuţiilor sale, Grupul face recomandãri, care au caracter consultativ.
(2) Ministrul finanţelor publice are obligaţia de a-l informa, ori de câte ori este necesar, în scris, pe primul-ministru cu privire la deciziile luate în cadrul Grupului.
ART. 6
(1) Grupul are atât atribuţii de ordin general, cât şi atribuţii specifice.
(2) Atribuţiile de ordin general sunt:
a) avizarea componenţei grupurilor de lucru sectoriale şi a atribuţiilor privind activitatea acestora;
b) coordonarea activitãţii grupurilor de lucru sectoriale;
c) monitorizarea activitãţilor stabilite prin Planul de acţiuni pentru elaborarea strategiei fiscal-bugetare pentru perioada 2011-2013;
d) stabilirea termenelor de elaborare şi transmitere la Ministerul Finanţelor Publice a politicilor publice sectoriale, inclusiv a costurilor de implementare şi a modului de finanţare prin bugetele componente ale bugetului general consolidat;
e) analizarea şi discutarea rapoartelor, informãrilor şi a oricãror altor materiale prezentate de grupurile de lucru sectoriale;
f) solicitarea informaţiilor fiecãrui grup de lucru sectorial privind modul de stabilire a politicilor publice sectoriale, costurile acestora, sursele de finanţare, precum şi corelarea acestora cu prevederile din proiectul strategiei;
g) prezentarea pentru decizie primului-ministru a proiectului strategiei;
h) formularea de recomandãri pentru grupul de lucru sectorial constituit pentru autoritãţile administraţiei publice locale privind estimãrile indicatorilor bugetari specifici, ţinând seama, dupã caz, de regulile fiscal-bugetare luate în consideraţie la elaborarea strategiei.
(3) Atribuţiile specifice sunt:
a) analizarea proiecţiei cadrului macroeconomic pe baza cãruia se fundamenteazã strategia;
b) analizarea obiectivelor politicii fiscal-bugetare pentru orizontul de timp pentru care se elaboreazã strategia;
c) analizarea estimãrilor privind veniturile bugetului general consolidat pentru perioada pentru care se elaboreazã strategia;
d) analizarea estimãrilor privind cheltuielile de personal ale bugetelor componente ale bugetului general consolidat pentru orizontul de timp pentru care se elaboreazã strategia;
e) analizarea politicilor publice sectoriale din domenii precum: educaţie, sãnãtate, protecţie socialã şi ocuparea forţei de muncã, dezvoltare regionalã, apãrare naţionalã, justiţie, ordine publicã şi siguranţã naţionalã, agriculturã, transporturi şi infrastructurã, mediu, economie, comerţ şi mediu de afaceri, a costurilor de implementare şi a surselor de finanţare necesare;
f) stabilirea principalelor prioritãţi pe termen mediu, a mãsurilor de reformã, precum şi a impactului financiar al acestora;
g) analizarea, pe baza raportãrilor privind execuţia bugetarã trimestrialã şi a gradului de îndeplinire a ţintelor trimestriale, a propunerilor de redistribuiri de credite bugetare şi de angajament între programe şi între ordonatorii principali de credite.


ANEXA 3
PLANUL DE ACŢIUNI
pentru elaborarea strategiei fiscal-bugetare pentru perioada 2011-2013


┌────┬───────────────────────────┬────────────────────────┬───────────────┬──────────────┐
│Nr. │ Denumirea acţiunii │Autoritatea responsabilã│Termenul-limitã│ Autoritatea │
│crt.│ │ │ de realizare │ beneficiarã │
├────┼───────────────────────────┼────────────────────────┼───────────────┼──────────────┤
│ 1. │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │
├────┴───────────────────────────┴────────────────────────┴───────────────┴──────────────┤
│ 1. Cadrul macroeconomic şi politica fiscal-bugetarã │
├────┬───────────────────────────┬────────────────────────┬───────────────┬──────────────┤
│ 1. │Prezentarea obiectivelor de│Ministerul Finanţelor 󧓗 martie │Ministerul │
│ │ansamblu şi a constrânge- │Publice │ │Finanţelor │
│ │rilor în care urmeazã sã se│ │ │Publice │
│ │desfãşoare politica │ │ │ │
│ │macroeconomicã şi bugetarã │ │ │ │
├────┼───────────────────────────┼────────────────────────┼───────────────┼──────────────┤
│ 2. │Analiza aspectelor ce ţin │Ministerul Finanţelor 󧓗 martie │Ministerul │
│ │de politica fiscalã şi de │Publice │ │Finanţelor │
│ │politica în domeniul admi- │ │ │Publice │
│ │nistrãrii fiscale şi │ │ │ │
│ │stabilirea direcţiilor │ │ │ │
│ │orientative în aceste │ │ │ │
│ │domenii │ │ │ │
├────┼───────────────────────────┼────────────────────────┼───────────────┼──────────────┤
│ 3. │Prezentarea şi analiza │Comisia Naţionalã de 󧓗 martie │Ministerul │
│ │datelor preliminare vizând │Prognozã, Institutul │ │Finanţelor │
│ │principalii indicatori │Naţional de Statisticã │ │Publice │
│ │macroeconomici şi sociali │ │ │ │
│ │şi prognoza acestora pentru│ │ │ │
│ │perioada 2011-2013 │ │ │ │
├────┼───────────────────────────┼────────────────────────┼───────────────┼──────────────┤
│ 4. │Estimarea indicelui │Comisia Naţionalã de 󧓞 martie │Ministerul │
│ │preţului de consum şi a │Prognozã │ │Finanţelor │
│ │cursului de schimb al │ │ │Publice │
│ │monedei naţionale pe termen│ │ │ │
│ │mediu │ │ │ │
│ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────────┼────────────────────────┼───────────────┼──────────────┤
│ 5. │Estimarea veniturilor buge-│Ministerul Finanţelor 󧓢 martie │Ministerul │
│ │tului general consolidat pe│Publice │ │Finanţelor │
│ │bugete componente şi cate- │ │ │Publice │
│ │gorii de venituri │ │ │ │
├────┼───────────────────────────┼────────────────────────┼───────────────┼──────────────┤
│ 6. │Elaborarea şi prezentarea │Ministerul Muncii, 󧓢 martie │Ministerul │
│ │direcţiilor orientative ale│Familiei şi Protecţiei │ │Muncii, Fami- │
│ │politicii în domeniul │Sociale, Comisia │ │liei şi Pro- │
│ │ocupãrii forţei de muncã │Naţionalã de Prognozã │ │tecţiei │
│ │ │ │ │Sociale │
├────┼───────────────────────────┼────────────────────────┼───────────────┼──────────────┤
│ 7. │Elaborarea şi prezentarea │Ministerul Muncii, 󧓢 martie │Ministerul │
│ │direcţiilor orientative ale│Familiei şi Protecţiei │ │Finanţelor │
│ │politicilor în domeniul │Sociale, Ministerul │ │Publice │
│ │protecţiei sociale şi │Sãnãtãţii,Casa Naţionalã│ │ │
│ │asigurãrilor de sãnãtate │de Pensii şi Alte │ │ │
│ │ │Drepturi de Asigurãri de│ │ │
│ │ │Sociale, Casa Naţionalã │ │ │
│ │ │de Asigurãri de Sãnãtate│ │ │
│ │ │Agenţia Naţionalã pentru│ │ │
│ │ │Ocuparea Forţei de │ │ │
│ │ │Muncã │ │ │
├────┼───────────────────────────┼────────────────────────┼───────────────┼──────────────┤
│ 8. │Elaborarea prognozei dato- │Ministerul Finanţelor 󧓢 martie │Comisia │
│ │riei publice guvernamentale│Publice │ │Naţionalã de │
│ │şi locale, precum şi a │ │ │Prognozã │
│ │necesitãţilor de finanţare │ │ │ │
│ │din surse externe şi │ │ │ │
│ │interne │ │ │ │
├────┼───────────────────────────┼────────────────────────┼───────────────┼──────────────┤
│ 9. │Elaborarea direcţiilor │Ministerul Transportu- 󧓢 martie │Ministerul │
│ │orientative ale politicilor│rilor şi Infrastructurii│ │Finanţelor │
│ │în domeniul investiţiilor │Ministerul Administra- │ │Publice │
│ │publice şi al dezvoltãrii │ţiei şi Internelor, │ │ │
│ │regionale │Ministerul Apãrãrii │ │ │
│ │ │Naţionale, Ministerul │ │ │
│ │ │Dezvoltãrii Regionale │ │ │
│ │ │şi Turismului,Ministerul│ │ │
│ │ │Economiei, Comerţului şi│ │ │
│ │ │Mediului de Afaceri │ │ │
├────┼───────────────────────────┼────────────────────────┼───────────────┼──────────────┤
󧓒. │Elaborarea prognozei indi- │Casa Naţionalã de Pensii󧓢 martie │Ministerul │
│ │catorilor generali ai buge-│şi Alte Drepturi de │ │Finanţelor │
│ │tului asigurãrilor sociale │Asigurãri Sociale │ │Publice, │
│ │de stat şi a transferurilor│ │ │Ministerul │
│ │de la bugetul de stat, │ │ │Muncii, Fami- │
│ │precum şi a evoluţiei │ │ │liei şi Pro- │
│ │sistemului de pensii pe │ │ │tecţiei │
│ │termen mediu │ │ │Sociale │
├────┼───────────────────────────┼────────────────────────┼───────────────┼──────────────┤
󧓓. │Elaborarea prognozelor pri-│Ministerul Finanţelor 󧓢 martie │Ministerul │
│ │vind resursele financiare │Publice, Ministerul │ │Finanţelor │
│ │transferate cãtre bugetele │Muncii, Familiei şi │ │Publice │
│ │locale (sume defalcate din │Protecţiei Sociale, │ │ │
│ │TVA, cote din impozitul pe │Ministerul Sãnãtãţii, │ │ │
│ │venit, transferuri din │Ministerul Transportu- │ │ │
│ │bugetul de stat şi bugetul │rilor şi Infrastructurii│ │ │
│ │asigurãrilor pentru şomaj) │Ministerul Administra- │ │ │
│ │ │ţiei şi Internelor, │ │ │
│ │ │Ministerul Apãrãrii │ │ │
│ │ │Naţionale, │ │ │
│ │ │Ministerul Dezvoltãrii │ │ │
│ │ │Regionale şi Turismului,│ │ │
│ │ │Ministerul Economiei, │ │ │
│ │ │Comerţului şi Mediului │ │ │
│ │ │de Afaceri │ │ │
├────┼───────────────────────────┼────────────────────────┼───────────────┼──────────────┤
󧓔. │Elaborarea şi prezentarea │Comisia Naţionalã de 󧓧 martie │Ministerul │
│ │prognozei macroeconomice în│Prognozã │ │Finanţelor │
│ │profil teritorial │ │ │Publice │
├────┼───────────────────────────┼────────────────────────┼───────────────┼──────────────┤
󧓕. │Elaborarea şi prezentarea │Ministerul Finanţelor 𗈙 aprilie │Ministerul │
│ │prognozei privind bugetul │Publice │ │Finanţelor │
│ │general centralizat al │ │ │Publice │
│ │bugetelor locale pentru │ │ │ │
│ │perioada Cadrului de chel- │ │ │ │
│ │tuieli pe termen mediu │ │ │ │
├────┼───────────────────────────┼────────────────────────┼───────────────┼──────────────┤
󧓖. │Elaborarea prognozei indi- │Casa Naţionalã de 󧓔 aprilie │Ministerul │
│ │catorilor generali ai │Asigurãri de Sãnãtate │ │Finanţelor │
│ │Fondului naţional unic de │ │ │Publice, │
│ │asigurãri sociale de │ │ │Ministerul │
│ │sãnãtate şi a transferuri- │ │ │Sãnãtãţii │
│ │lor de la bugetul de stat │ │ │ │
├────┼───────────────────────────┼────────────────────────┼───────────────┼──────────────┤
󧓗. │Evaluarea nivelului veni- │Ministerul Finanţelor 󧓗 aprilie │Ministerul │
│ │turilor şi cheltuielilor │Publice │ │Finanţelor │
│ │bugetului general consoli- │ │ │Publice │
│ │dat, a deficitului/exceden-│ │ │ │
│ │tului bugetar, precum şi a │ │ │ │
│ │surselor de finanţare │ │ │ │
├────┴───────────────────────────┴────────────────────────┴───────────────┴──────────────┤
│ 2. Analiza aspectelor intersectoriale de cheltuieli şi determinarea plafoanelor │
│ indicative │
├────┬───────────────────────────┬────────────────────────┬───────────────┬──────────────┤
󧓘. │Prezentarea unui scenariu │Ministerul Finanţelor 󧓗 aprilie │ │
│ │de bazã al evoluţiilor │Publice │ │ │
│ │bugetare prognozate pe │ │ │ │
│ │termen mediu │ │ │ │
├────┼───────────────────────────┼────────────────────────┼───────────────┼──────────────┤
󧓙. │Analiza cheltuielilor │Ministerul Finanţelor 󧓗 aprilie │ │
│ │pentru proiectele finanţate│Publice │ │ │
│ │din surse externe şi esti- │ │ │ │
│ │marea acestora pentru │ │ │ │
│ │perioada Cadrului de │ │ │ │
│ │cheltuieli pe termen mediu │ │ │ │
├────┼───────────────────────────┼────────────────────────┼───────────────┼──────────────┤
󧓚. │Analiza cheltuielilor │Ministerul Finanţelor 󧓜 aprilie │ │
│ │pentru serviciul datoriei │Publice │ │ │
│ │publice şi estimarea │ │ │ │
│ │acestora pentru perioada │ │ │ │
│ │Cadrului de cheltuieli pe │ │ │ │
│ │termen mediu │ │ │ │
├────┼───────────────────────────┼────────────────────────┼───────────────┼──────────────┤
󧓛. │Analiza cheltuielilor │Ministerul Finanţelor 󧓜 aprilie │ │
│ │salariale în sectorul │Publice, │ │ │
│ │public şi estimarea │Ministerul Muncii, │ │ │
│ │pentru perioada Cadrului │Familiei şi Protecţiei │ │ │
│ │de cheltuieli pe termen │Sociale │ │ │
│ │mediu │ │ │ │
├────┼───────────────────────────┼────────────────────────┼───────────────┼──────────────┤
󧓜. │Analiza tendinţelor în │Ministerul Finanţelor 󧓜 aprilie │ │
│ │finanţarea de la buget a │Publice, │ │ │
│ │investiţiilor şi estimarea │Ministerul Transportu- │ │ │
│ │cheltuielilor pentru │rilor şi Infrastucturii,│ │ │
│ │perioada Cadrului de │Ministerul Administra- │ │ │
│ │cheltuieli pe termen mediu │ţiei şi Internelor, │ │ │
│ │ │Ministerul Apãrãrii │ │ │
│ │ │Naţionale, │ │ │
│ │ │Ministerul Dezvoltãrii │ │ │
│ │ │Regionale şi Turismului,│ │ │
│ │ │Ministerul Economiei, │ │ │
│ │ │Comerţului şi Mediului │ │ │
│ │ │de Afaceri │ │ │
├────┼───────────────────────────┼────────────────────────┼───────────────┼──────────────┤
󧓝. │Ajustarea plafoanelor │Ministerul Finanţelor 󧓦 aprilie │ │
│ │preliminare de cheltuieli │Publice │ │ │
│ │pe sectoare pentru primii │ │ │ │
│ │doi ani cuprinşi de Cadrul │ │ │ │
│ │de cheltuieli pe termen │ │ │ │
│ │mediu şi elaborarea pla- │ │ │ │
│ │foanelor preliminare pentru│ │ │ │
│ │al treilea an │ │ │ │
├────┴───────────────────────────┴────────────────────────┴───────────────┴──────────────┤
│ 3. Analiza sectorialã şi elaborarea planurilor strategice de cheltuieli │
├────┬───────────────────────────┬────────────────────────┬───────────────┬──────────────┤
󧓞. │Analiza implementãrii │Ministerul Finanţelor 𗈙 mai │ │
│ │planurilor strategice de │Publice, Ministerul │ │ │
│ │cheltuieli în sectoarele- │Transporturilor şi │ │ │
│ │pilot, identificarea │Infrastructurii, │ │ │
│ │problemelor şi acţiunilor │Ministerul Administra- │ │ │
│ │de viitor │ţiei şi Internelor, │ │ │
│ │ │Ministerul Apãrãrii │ │ │
│ │ │Naţionale, │ │ │
│ │ │Ministerul Dezvoltãrii │ │ │
│ │ │Regionale şi Turismului,│ │ │
│ │ │Ministerul Economiei, │ │ │
│ │ │Comerţului şi Mediului │ │ │
│ │ │de Afaceri │ │ │
├────┼───────────────────────────┼────────────────────────┼───────────────┼──────────────┤
󧓟. │Evaluarea politicilor şi a │Ministerul Muncii, 𗈙 mai │ │
│ │impactului acestora asupra │Familiei şi Protecţiei │ │ │
│ │creşterii economice şi │Sociale, Ministerul │ │ │
│ │reducerii sãrãciei şi │Finanţelor Publice, │ │ │
│ │înaintarea propunerilor de │Ministerul Transportu- │ │ │
│ │ajustare sau actualizare a │rilor şi Infrastructurii│ │ │
│ │acestora │Ministerul Administra- │ │ │
│ │ │ţiei şi Internelor, │ │ │
│ │ │Ministerul Apãrãrii │ │ │
│ │ │Naţionale, │ │ │
│ │ │Ministerul Dezvoltãrii │ │ │
│ │ │Regionale şi Turismului,│ │ │
│ │ │Ministerul Economiei, │ │ │
│ │ │Comerţului şi Mediului │ │ │
│ │ │de Afaceri │ │ │
├────┼───────────────────────────┼────────────────────────┼───────────────┼──────────────┤
󧓠. │Prezentarea politicilor │Ministerul Muncii, 󧓒 mai │ │
│ │sectoriale pe termen mediu │Familiei şi Protecţiei │ │ │
│ │în domeniile pentru care nu│Sociale, Ministerul │ │ │
│ │sunt elaborate strategii │Finanţelor Publice, │ │ │
│ │sectoriale de dezvoltare │Secretariatul General al│ │ │
│ │ │Guvernului, │ │ │
│ │ │Ministerul Afacerilor │ │ │
│ │ │Externe, Ministerul │ │ │
│ │ │Culturii şi │ │ │
│ │ │Patrimoniului Naţional, │ │ │
│ │ │Ministerul Comunica- │ │ │
│ │ │ţiilor şi Societãţii │ │ │
│ │ │Informaţionale, Comisia │ │ │
│ │ │Naţionalã de Prognozã, │ │ │
│ │ │Institutul Naţional │ │ │
│ │ │de Statisticã │ │ │
├────┴───────────────────────────┴────────────────────────┴───────────────┴──────────────┤
│ 4. Definitivarea plafoanelor de cheltuieli şi a Cadrului de cheltuieli pe termen mediu │
├────┬───────────────────────────┬────────────────────────┬───────────────┬──────────────┤
󧓡. │Ajustarea plafoanelor de │Ministerul Finanţelor 󧓖 mai │ │
│ │cheltuieli pe sectoare ca │Publice │ │ │
│ │rezultat al analizei stra- │ │ │ │
│ │tegiilor sectoriale de │ │ │ │
│ │cheltuieli. Identificarea │ │ │ │
│ │unor mãsuri suplimentare de│ │ │ │
│ │politicã fiscalã, de admi- │ │ │ │
│ │nistrare şi realocare a │ │ │ │
│ │cheltuielilor, care sã │ │ │ │
│ │permitã diminuarea diferen-│ │ │ │
│ │ţei între obiectivele │ │ │ │
│ │generale şi rezultatele │ │ │ │
│ │preliminare │ │ │ │
├────┼───────────────────────────┼────────────────────────┼───────────────┼──────────────┤
󧓢. │Repartizarea plafoanelor de│Ministerul Finanţelor 󧓖 mai │ │
│ │cheltuieli pe componente │Publice │ │ │
│ │ale bugetului general │ │ │ │
│ │consolidat şi pe autoritãţi│ │ │ │
│ │publice centrale finanţate │ │ │ │
│ │de la bugetul de stat │ │ │ │
├────┼───────────────────────────┼────────────────────────┼───────────────┼──────────────┤
󧓣. │Estimarea raporturilor │Ministerul Finanţelor 󧓖 mai │ │
│ │interbugetare pentru │Publice │ │ │
│ │perioada Cadrului de │ │ │ │
│ │cheltuieli pe termen mediu │ │ │ │
├────┼───────────────────────────┼────────────────────────┼───────────────┼──────────────┤
󧓤. │Definitivarea strategiei │Ministerul Finanţelor 󧓜 mai │Guvernul │
│ │fiscal-bugetare şi │Publice, în coordonarea │ │ │
│ │prezentarea acesteia spre │Grupului coordonator │ │ │
│ │dezbatere şi aprobare │pentru elaborarea │ │ │
│ │Guvernului │Cadrului de cheltuieli │ │ │
│ │ │pe termen mediu │ │ │
└────┴───────────────────────────┴────────────────────────┴───────────────┴──────────────┘


----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016