Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 182 din 20 martie 1991  privind constituirea Agentiei Romane de Dezvoltare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 182 din 20 martie 1991 privind constituirea Agentiei Romane de Dezvoltare

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 52 din 30 martie 1992
ART. 1
Începînd cu data prezentei hotãrîri se constituie Agenţia Romana de Dezvoltare, ca departament în subordinea directa a Guvernului, prin reorganizarea Agenţiei Romane pentru Promovarea Investiţiilor şi Asistenţei Economice din Strãinãtate
ART. 2
Agenţia Romana de Dezvoltare urmãreşte realizarea programului Guvernului de reforma şi dezvoltare economicã prin atragerea şi utilizarea resurselor de capital. În acest scop, agenţia are urmãtoarele atribuţii:
2.1. coordonarea asistenţei economice externe guvernamentale, multilaterale şi bilaterale;
2.2. orientarea resurselor externe de capital cãtre restructurarea şi dezvoltarea sectoarelor prioritare ale economiei naţionale, privatizarea sectorului de stat şi încurajarea întreprinderilor particulare;
2.3. corelarea politicii în domeniul investiţiilor strãine cu procesele interne de reforma, urmãrirea asigurãrii cadrului juridic, institutional şi a infrastructurii necesare pentru atragerea capitalului strãin în România;
2.4. promovarea în exterior a posibilitãţilor de investiţii în România;
2.5. acordarea de asistenta agenţilor economici romani publici sau privati, asociaţiilor profesionale instituţiilor şi organismelor economice guvernamentale şi neguvernamentale, pentru realizarea proiectelor de investiţii cu participare strãinã.
ART. 3
Agenţia Romana de Dezvoltare preia toate atribuţiile Agenţiei Romane pentru Promovarea Investiţiilor şi asistenţei Economice din Strãinãtate prevãzute în Legea privind societãţile comerciale, în reglementãrile privind regimul investiţiilor strãine, precum şi în toate celelalte acte normative.
ART. 4
Agenţia Romana de Dezvoltare îşi desfãşoarã activitatea în strânsã colaborare cu agenţii economici publici şi privati, cu asociaţiile profesionale, cu ministerele, departamentele şi instituţiile de specialitate, guvernamentale şi neguvernamentale, care sînt obligate sa-i furnizeze datele şi informaţiile solicitate, inclusiv cele cu caracter confidenţial.
ART. 5
Agenţia Romana de Dezvoltare este persoana juridicã, funcţioneazã ca o instituţie publica şi îşi desfãşoarã activitatea în conformitate cu statutul prezentat în anexa nr.1. Conducerea agenţiei este asigurata de un preşedinte cu rang de secretar de stat, asistat de un vicepreşedinte, cu rang de subsecretar de stat.
Structura organizatoricã şi funcţionalã este prevãzutã în anexele nr. 2 şi 3.
ART. 6
În vederea îndeplinirii atribuţiilor sale, agenţia poate infiinta centre teritoriale în ţara şi birouri de reprezentanta în strãinãtate, în cadrul numãrului total de posturi şi al fondurilor aprobate de Guvern, precum şi oficii de consultanţa şi prestãri servicii, ca unitãţi ci autonomie administrativã şi financiarã.
ART. 7
Se considera transferat în interesul serviciului la Agenţia Romana de Dezvoltare numai personalul angajat, conform prevederilor <>Legii nr. 30/1990 , la Agenţia Romana pentru Promovarea Investiţiilor şi Asistenţei Economice din Strãinãtate. Restul personalului devine disponibil şi se poate transfera la Agenţia Romana de Dezvoltare pe baza de concurs. În perioada pînã la transferarea în interesul serviciului, personalul devenit disponibil beneficiazã de drepturile prevãzute de lege.
ART. 8
Agenţia Romana de Dezvoltare preia întregul patrimoniu al Agenţiei Romane pentru Promovarea Investiţiilor şi Asistenţei Economice din Strãinãtate. Ministerul Finanţelor va introduce modificãri în indicatorii financiari care decurg din bugetul de venituri şi cheltuieli, conform anexei nr.4, şi din aplicarea prezentei hotãrîri.
ART. 9
Anexele nr. 1, 2, 3 şi 4 fac parte integrantã din prezenta hotãrîre.
ART. 10
Hotãrîrea Guvernului nr.858 din 25 iulie 1990 privind organizarea Agenţiei Romane pentru Promovarea Investiţiilor şi asistenţei Economice din Strãinãtate se abroga.

ANEXA 1

STATUTUL
Agenţiei Romane de Dezvoltare

CAP. 1

ART. 1
Denumirea, forma juridicã, durata, sediul
Agenţia Romana de Dezvoltare este persoana juridicã şi funcţioneazã ca o instituţie publica, cu patrimoniu propriu, în subordinea directa a guvernului.
ART. 2
Activitatea agenţiei se desfãşoarã în baza hotãrîrii guvernamentale de constituire, a prezentului statut şi cu respectarea normelor legale privind instituţiile publice.
ART. 3
Agenţia se constituie pe o perioada nelimitatã.
Sediul agenţiei este în municipiul Bucureşti.
ART. 4
Agenţia Romana de Dezvoltare are în structura organizatoricã şi funcţionalã centre teritoriale în ţara şi birouri de reprezentare în strãinãtate, precum şi oficii de consultanţa şi prestãri servicii, cu autonomie administrativã şi financiarã.

CAP. 2

ART. 5
Obiective şi atribuţii
Agenţia Romana de Dezvoltare are ca obiectiv realizarea programului Guvernului de reforma şi dezvoltare economicã prin atragerea şi utilizarea resurselor externe de capital.
În acest scop, agenţia are urmãtoarele atribuţii:
5.1. Coordonarea asistenţei economice externe guvernamentale:
a) întreţine relaţii permanente cu organisme şi instituţiile guvernamentale sau neguvernamentale, regionale sau naţionale care administreazã programele de asistenta economicã multilaterale pentru ţãrile Europei Centrale şi de Est;
b) identifica, negociaza şi orienteaza programele de asistenta economicã nerambursabila, potrivit necesitãţilor prioritare ale economiei naţionale;
c) identifica şi analizeazã, împreunã cu instituţiile specializate din ţara, guvernamentale şi neguvernamentale, proiectele concrete care urmeazã sa fie finanţate din asistenta economicã nerambursabila, asigurind accesul liber şi egal la aceste resurse al tuturor instituţiilor şi agenţilor economici romani, publici sau privati;
d) urmãreşte programele de asistenta financiarã rambursabila, preluatã sau garantatã de instituţiile financiar-bancare din ţara, în numele Guvernului roman, şi face propuneri de orientare a lor potrivit direcţiilor prioritare de dezvoltare a economiei naţionale;
e) asigura culegerea datelor şi informaţiilor de la ministere, departamente, de la alte instituţii guvernamentale sau neguvernamentale şi de la agenţi economici care au beneficiat de asistenta economicã din strãinãtate acordatã Guvernului roman şi întocmeşte, periodic, rapoarte de informare cu privire la destinaţia şi folosirea acestor resurse.
5.2. Orientarea resurselor externe de capital cãtre restructurarea şi dezvoltarea sectoarelor prioritare pentru economia nationala, privatizarea sectorului de stat şi încurajarea întreprinderilor particulare:
a) iniţiazã şi negociaza, împreunã cu instituţiile interesate, întocmirea unor studii de evaluare şi analiza economicã de restructurare sau dezvoltare la nivel naţional sau sectorial;
b) pregãteşte lista sectoarelor, obiectivelor existente şi proiectelor noi care se oferã investitorilor strãini, pe care o supune aprobãrii Guvernului şi o da publicitãţii;
c) iniţiazã şi organizeazã acţiuni de evaluare, pregãtire a ofertelor a studiilor de fezabilitate şi lansare a lor pe piata externa, în colaborare cu firme strãine; urmãreşte atragerea de investitor strãini pentru ofertele lansate şi face recomandãri şi propuneri economici, instituţiilor implicate şi Guvernului pentru realizarea proiectelor;
d) negociaza şi finalizeazã, din însãrcinarea Guvernului, proiecte de investiţii în domenii de interes deosebit pentru economia nationala;
e) analizeazã şi promoveazã studiile de fezabilitate primite de la agenţii economici romani şi face, dacã este cazul, recomandarii şi propuneri privind colaborarea cu partenerii strãini sau utilizarea altor resurse externe;
f) atrage, orienteaza şi indruma investitorii strãini potenţiali pentru folosirea posibilitãţilor de investiţii în România;
g) întocmeşte analize şi studii privitoare la orientarea investiţiilor strãine pentru dezvoltarea economicã în plan naţional şi social.
5.3. Corelarea politicii privind capitalul strãin cu procesele de reforma economicã interne, urmãrirea pregãtirii cadrului juridic, institutional şi a infrastructurii necesare:
a) supravegheazã respectarea prevederilor legale privind regimul investiţiilor strãine în România, de cãtre instituţiile şi agenţii economici romani sau strãini, şi face propuneri Guvernului în legatura cu orientãrile, metodologia şi procedurile de realizare a lor;
b) iniţiazã şi avizeazã, dupã caz, proiecte de acte normative care privesc regimul investiţiilor în România şi folosirea asistenţei economice externe;
c) iniţiazã, participa, negociaza sau avizeazã, dupã caz, acorduri privind garantarea şi promovarea reciprocã a investiţiilor de capital, programe multilaterale şi bilaterale de asistenta economicã şi acorduri de credit pe termen mediu şi lung destinate investiţiilor de capital în România;
d) inventariaza şi urmãreşte, cu sprijinul ministerelor, primãriilor şi agenţilor economici, construcţiile sistate, spaţiile de producţie, comerciale şi de servicii neutilizate sau clãdirile şi terenurile disponibile, în vederea pregãtirii şi prezentãrii acestora unor investitori strãini potenţiali;
e) primeşte, analizeazã, orienteaza şi înregistreazã cererile persoanelor fizice şi juridice strãine interesate în realizarea de investiţii în România acorda facilitãţile prevãzute de lege şi elibereazã certificatul de investitor;
f) evalueaza reactiile investitorilor strãini şi romani în legatura cu problemele curente ale activitãţii de investiţii în România, cu informarea operativã a factorilor de decizie, pentru a acţiona în consecinta;
g) organizeazã evidenta statistica şi baza de date privind investiţiile strãine în România şi furnizeazã Guvernului şi instituţiilor interesate informaţiile necesare.
5.4. Promovarea în exterior a posibilitãţilor de investiţii existente în România:
a) întocmeşte şi difuzeazã materiale de prezentare, informare şi documentare privind cadrul legislativ care guverneazã regimul investiţiilor strãine în România, atribuţiile Agenţiei Romane de Dezvoltare şi altor instituţii cu competente în materie;
b) promoveazã, prin buletine specializate, articole şi materiale informative proiecte concrete de investiţii în România;
c) organizeazã, în ţara şi în strãinãtate, seminarii, conferinţe, mese rotunde şi dezbateri pe teme de investiţii strãine şi participa la manifestãri similare iniţiate de alte instituţii sau organizaţii romane şi strãine;
d) organizeazã, în baza direcţiilor de dezvoltare şi a prioritatilor stabilite de Guvern, misiuni economice în România, generale sau specializate pe domenii de activitate;
e) organizeazã intilniri pentru schimb de experienta cu agenţiile sau instituţiile guvernamentale şi private similare din alte tari;
f) încheie convenţii şi înţelegeri de colaborare cu instituţii, asociaţii, firme de specialitate şi experţi din strãinãtate, în scopul promovãrii investiţiilor strãine în România.
5.5. Acordarea de asistenta agenţilor economici romani, publici şi privati, asociaţiilor profesionale, instituţiilor şi organismelor economice guvernamentale şi neguvernamentale:
a) identifica, analizeazã şi promoveazã solicitarile agenţilor economici interni privind atragerea capitalului strãin şi utilizarea resurselor economice şi financiare externe;
b) acorda sprijin şi consultanţa de specialitate agenţilor economici romani pentru realizarea proiectelor de investiţii în ţara, cu participare strãinã;
c) organizeazã programe de negocieri cu investitorii strãini şi instituţii de specialitate şi acorda asistenta pe parcursul tratativelor;
d) organizeazã participarea agenţilor economici romani la tîrguri şi expoziţii internaţionale, la conferinţe, seminarii şi mese rotunde, în ţara sau strãinãtate;
e) organizeazã seminarii sau cursuri de pregãtire pentru cadrele de conducere şi execuţie, cu experţi romani sau strãini.
ART. 6
Agenţia Romana de Dezvoltare îndeplineşte orice alte atribuţii conferite prin lege sau prin hotãrîri guvernamentale.
ART. 7
În îndeplinirea atribuţiilor sale, Agenţia Romana de Dezvoltare angajeazã, în condiţiile legii:
a) contracte de cercetare, proiectare şi analiza economicã cu institute specializate şi instituţii de învãţãmînt superior;
b) servicii remunerate de consultanţa, expertiza şi asistenta tehnica, atît din ţara, cît şi din strãinãtate;
c) agenţi specializaţi pentru reprezentare şi relaţii publice;
d) servicii editoriale şi de publicitate.

CAP. 3

ART. 8
Organe de conducere şi administrare
Agenţia Romana de Dezvoltare are ca organe de conducere şi administrare:
8.1. preşedintele;
8.2. comitetul director;
8.3. consiliul consultativ.
ART. 9
Preşedintele este numit prin hotãrîre a Guvernului şi are urmãtoarele atribuţii:
- organizeazã şi conduce activitatea curenta a agenţiei;
- reprezintã agenţia în relaţiile cu organele statului, organele judecãtoreşti şi cu persoanele fizice sau juridice romane:
- reprezintã agenţia în relaţiile cu strainatatea;
- angajeazã şi concediazã personalul din aparatul propriu;
- numeşte şi revoca, prin decizie, directorii generali şi directorii direcţiilor din structura agenţiei;
- aproba deplasarile personalului propriu în ţara şi strãinãtate;
- adopta decizii.
Vicepreşedintele este inlocuitorul de drept al preşedintelui.
ART. 10
Comitetul director este format din 7-9 membri şi anume:
- preşedintele şi vicepreşedintele;
- directori generali;
- specialişti recunoscuţi şi apreciati în profilul de activitate a agenţiei.
Comitetul director se întruneşte sãptãmînal, în reuniuni ordinare, sau ori de cîte ori este nevoie, din initiativa presedintelului.
Atribuţiile comitetului director sînt,în principal,urmãtoarele:
- aproba angajamentele efectuate de cãtre agenţie conform art. 7;
- elaboreazã programul de activitate şi propunerea de buget de venituri şi cheltuieli ale agenţiei,pe care o supune spre aprobare Guvernului;
- pregãteşte raportul de activitate şi bilanţul anual, pe care le supune spre aprobare Guvernului;
- analizeazã periodic activitatea compartimentelor din structura agenţiei;
- hotãrãşte înfiinţarea centrelor teritoriale,a birourilor de reprezentare în strãinãtate şi a oficiilor de consultanţa;
- analizeazã propunerile privind acţiunile de investiţii de importanta deosebita;
- adopta hotãrîri.
ART. 11
Consiliul consultativ este format din 17-21 membri, reprezentanţi ai Agenţiei Romane de Dezvoltare, Ministerului Afacerilor Externe, Ministerul Finanţelor,Ministerul Resurselor şi Industriei, Ministerul Comerţului şi Turismului, Ministerului Culturii şi Alimentaţiei, Ministerului Comunicaţiilor, Ministerului lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Amenajãrii Teritoriului, Camerei de comerţ şi Industrie, Agenţiei Naţionale pentru Privatizare, Bãncii Naţionale a României şi altor bãnci, Asociaţilor Întreprinzãtorilor articulari, precum şi personalitãţi de specialitate.
Membrii consiliului consultativ se aproba prin decizie a primului-ministru.
Consiliul consultativ este prezidat de preşedintele Agenţiei Romane de Dezvoltare şi se întruneşte în sesiuni trimestriale.
Consiliul consultativ dezbate şi adopta recomandãri privind:
- direcţiile principale de orientare a resurselor de capital din strãinãtate
- politici şi strategii sectoriale şi de restructurare în sprijinul investiţiilor strãine;
- perfecţionarea cadrului juridic privind regimul investiţiilor strãine;
- cai, modalitãţi şi instrumente de promovare a investiţiilor strãine în România;
- analiza economicã a impactului investiţiilor asupra economiei româneşti;
- investiţiile strãine şi privatizarea;
- orice alte probleme,pe care le supune dezbaterii comitetului director al agenţiei sau membrilor consiliului.
Membrii consiliului consultativ asigura legatura între Agenţia Romana de dezvoltare şi organismele guvernamentale sau neguvernamentale pe care le reprezintã.

CAP. 4

ART. 12
Bugetul de venituri şi cheltuieli
Agenţia Romana de dezvoltare întocmeşte anual bugetul de venituri şi cheltuieli, în lei şi în valuta, pe care îi supune spre aprobare Guvernului.
12.1. Resursele financiare ale agenţiei sînt asigurate prin alocaţii de la bugetul statului şi din venituri din activitãţi proprii, cum sînt: valorificarea publicaţiilor de promovare şi informare, servicii de consultanţa, organizarea de seminarii etc.
12.2. Cheltuielile agenţiei cuprind cheltuieli de funcţionare, editarea materialelor de promovare şi publicitate,organizarea de seminarii, conferinţe, mese rotunde, misiuni economice, servicii remunerate de consultanţa şi reprezentare.


ANEXA 2




Total posturi = 108
din care: posturi de conducere = 13

┌────────────────────────────┐
│AGENŢIA ROMANA DE DEZVOLTARE│
└────────────┬───────────────┘

┌────────┐ │ ┌───────────┐
│Comitet │ │ │Consiliul │
│director├───────────────┼─────────────┤consultativ│
└────────┘ │ └───────────┘



┌─────────┴────────┐
│ Preşedinte │
│(secretar de stat)│
└─────────┬────────┘

│ ┌──────────────┬─┐
┌──────────┬─┐ │ │Birouri de │ │
│Consilieri│3├──────────────┼────────────────┤reprezentanta │ │
└──────────┴─┘ │ │în strãinãtate│5│
│ └──────────────┴─┘




┌──────────────┐ │
│Vicepreşedinte│ │
┌────────┤(subsecretar ├──────────┴────────────────┬────────────────┐
│ │ de stat) │ │ │
│ └──────┬───────┘ │ │
│ │ │ │
│ ┌───────────┴─────────────┐┌───────────┐┌───────┴───────┐┌───────┴──────┐
┌──┴──┐│ Direcţia generalã de ││ Direcţia ││Direcţia genera││Direcţia │
│Cen- ││ investiţii strãine ││generalã de││la de asistenta││economicã │
│tre │├─────────────────────────┤│ promovare ││economicã şi │├──────────────┤
│teri-││37 4│├───────────┤│relaţii externe││13 3│
│tori-│├──────┬──────┬──────┬────┤│22 3│├───────────────┤├─────┬───┬────┤
│ale ││Direc-│Direc-│Direc-│Ofi-│├─────┬─────┤│24 3││Servi│Com│Ser-│
├─────┤│tia a-│tia re│tia │ciul││Direc│Direc│├─────┬─────┬───┤│ciul │par│vi- │
│4 -││gricul│surse │comerţ│de ││tia │tia ││Direc│Direc│Sec││finan│ti-│ciul│
└─────┘│tura, │şi în-│turism│în- ││promo│infor││tia │tia │tor││ciar-│men│ad- │
│infra-│dus- │finan-│re- ││vare │mare ││orga-│rela-│pro││conta│tul│mi- │
│struc-│trie │te şi │gis-││ │(ban-││nisme│tii │to-││bili-│de │nis-│
│tura, │ │alte │tra-││ │ca de││econo│inter│col││tate │per│tra-│
│mediu │ │servi-│re ││ │date)││mice │natio│ ││ │so-│tiv │
│şi pro│ │cii │şi ││ │ ││inter│nale │ ││ │nal│ │
│iecte │ │ │în- ││ │ ││natio│ │ ││ │ │ │
│regio-│ │ │dru-││ │ ││nale │ │ ││ │ │ │
│nale │ │ │mare││ │ ││ │ │ ││ │ │ │
├──────┼──────┼──────┼────┤├─────┼─────┤├─────┼─────┼───┤├─────┼───┼────┤
│10 1│10 1│10 1│5 1││10 1│10 1││10 1│10 1│1 -││5 1│2 -│5 1│
└──────┴──────┴──────┴────┘└─────┴─────┘└─────┴─────┴───┘└─────┴───┴────┘




ANEXA 3


STAT DE FUNCŢIUNI*) privind personalul din aparatul propriu al Agenţiei Romane de Dezvoltare

--------
*) Funcţiile şi salariile au fost modificate prin <>Legea nr. 40/1991 , publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 126 din 7 iunie 1991.




───────┬─────────────────────────────────────┬───────┬──────┬──────────────────┐
Nr. │Denumirea direcţiilor, compartimen- │Nr. │Nivel │Limitele claselor │
crt. │telor şi a funcţiilor │posturi│studii│de salarii şi │
│ │pe to- │nece- │tipul indemniza- │
│ │tal di-│sare │tiei de conducere │
│ │rectii,│încã- │ │
│ │compar-│drarii│ │
│ │timente│pe │ │
│ │şi pe │func- │ │
│ │funcţii│tii │ │
───────┼─────────────────────────────────────┼───────┼──────┼──────────────────┤
0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │
───────┼─────────────────────────────────────┼───────┼──────┼──────────────────┤
107-108│Total posturi (exclusiv demnitari) │ 108 │ - │ - │
│Preşedinte (secretar de stat) │ 1 │ │ │
│Vicepreşedinte (subsecretar de stat) │ 1 │ │ │
1-3│Consilieri │ 3 │ s │conf. Legii nr. │
│ │ │ │6/1990 şi │
│ │ │ │Decretului-lege │
│ │ │ │nr. 78/90 │
│I. DIRECŢIA GENERALĂ DE INVESTIŢII │ │ │ │
│ STRĂINE │ 37 │ │ │
4│Director general │ 1 │ s │39S │
5│Secretar dactilograf pr. I │ 1 │ m │13-19 │
│Direcţia agricultura, infrastructura,│ │ │ │
│mediu şi proiecte generale │ 10 │ │ │
6│Director │ 1 │ s │38P │
7-8│Inspector general │ 2 │ s │32-38 │
9│Economist (ing.) pr. I │ 1 │ s │32-38 │
10│Economist (ing.) pr. III │ 1 │ s │25-33 (26-34) │
11-12│Economist (ing.) pr. II │ 2 │ s │31-37 │
13│Consilier juridic pr. │ 1 │ s │26-34 │
14│Referent de specialitate pr. III │ 1 │ s │25-33 │
15│Statistician pr. │ 1 │ m │16-24 │
│Direcţia resurse şi industrie │ 10 │ │ │
16│Director │ 1 │ s │38P │
17-18│Inspector general │ 2 │ s │32-38 │
19│Economist (ing.) pr. II │ 1 │ s │31-37 │
20-23│Economist (ing.) pr. III │ 4 │ s │25-33 (26-34) │
24│Stenodactilograf pr. I │ 1 │ m │15-21 │
25│Consilier juridic pr. │ 1 │ s │26-34 │
│Direcţia comerţ, turism, finanţe şi │ │ │ │
│alte servicii │ 10 │ │ │
26│Director │ 1 │ s │38P │
27-28│Inspector general │ 2 │ s │32-38 │
29-30│Economist (ing.) pr. II │ 2 │ s │31-37 │
31-33│Economist (ing.) pr. III │ 3 │ s │25-33 (26-34) │
34│Referent de specialitate pr. III │ 1 │ s │25-33 │
35│Stenodactilograf pr. I │ 1 │ m │15-21 │
│Oficiu de înregistrare şi îndrumare │ 5 │ │ │
36│Şef birou tehnico-economic │ 1 │ s │29-35 │
37-39│Economist (ing.) pr. III │ 3 │ s │25-33 (26-34) │
40│Statistician pr. │ 1 │ m │16-24 │
│Centre teritoriale │ 4 │ │ │
41-44│Inspector general │ 4 │ s │32-38 │
│Birouri de reprezentanta în │ │ │ │
│strãinãtate │ 5 │ │ │
45-49│ConsilierI economici │ 5 │ s │ │
│ │ │ │ │
│II. DIRECŢIA GENERALĂ DE PROMOVARE │ 22 │ │ │
50│Director general │ 1 │ s │39S │
51│Secretar dactilograf pr. I │ 1 │ m │13-19 │
│Direcţia promovare │ 10 │ │ │
52│Director │ 1 │ s │38P │
53│Consilier economic │ 1 │ s │37F │
54│Inginer (economist) pr. I │ 1 │ s │32-38 │
55│Inginer (economist) pr. II │ 1 │ s │31-37 │
56-58│Inginer (economist) pr. III │ 3 │ s │25-33 (26-34) │
59│Consilier juridic pr. │ 1 │ s │26-34 │
60│Referent de specialitate pr. III │ 1 │ s │25-33 │
61│Statistician pr. │ 1 │ m │16-24 │
│Direcţia informare (banca de date) │ 10 │ │ │
62│Director │ 1 │ s │38P │
63│Inginer (economist) pr. I │ 1 │ s │32-38 │
64-65│Inginer (economist) pr. II │ 2 │ s │31-37 │
66-69│Inginer (economist) pr. III │ 4 │ s │25-33 (26-34) │
70-71│Statistician pr. │ 2 │ m │16-24 │
│III. DIRECŢIA GENERALĂ DE ASISTENTA │ │ │ │
│ECONOMICĂ ŞI RELAŢII EXTERNE │ 24 │ │ │
72│Director general │ 1 │ s │39S │
73│Secretar dactilograf pr. I │ 1 │ m │13-19 │
│Direcţia organisme economice │ │ │ │
│internaţionale │ 10 │ │ │
74│Director │ 1 │ s │38P │
75-76│Economist (ing.) pr. I │ 2 │ s │32-38 │
77-78│Economist (ing.) pr. II │ 2 │ s │31-37 │
79│Consilier economic │ 1 │ s │37F │
80│Referent de specialitate pr. III │ 1 │ s │25-33 │
81│Inspector pr. de specialitate │ 1 │ s │27-35 │
82│Stenodactilograf pr. I │ 1 │ m │15-21 │
83│Consilier juridic pr. │ 1 │ s │26-34 │
│Direcţia relaţii bilaterale │ 10 │ │ │
84│Director │ 1 │ s │38P │
85│Consilier economic │ 1 │ s │37F │
86-87│Economist (ing.) pr. I │ 2 │ s │32-38 │
88│Economist (ing.) pr. II │ 1 │ s │31-37 │
92│Referent de specialitate pr. III │ 1 │ s │25-33 │
93│Consilier juridic pr. │ 1 │ s │26-34 │
│Sector protocol │ 2 │ │ │
94│Economist (ing.) pr. II │ 1 │ s │31-37 │
95│Economist (ing.) pr. III │ 1 │ s │25-33(26-34) │
│IV. DIRECŢIA ECONOMICĂ │ 13 │ │ │
96│Director │ 1 │ s │37 O │
│Serviciul financiar-contabilitate │ 5 │ │ │
97│Şef serviciu economic │ 1 │ s │31-37 │
98│Economist pr. III │ 1 │ s │25-33(26-34) │
99│Contabil pr. │ 1 │ m │16-24 │
100│Casier pr. │ 1 │ m │10-16 │
101│Revizor contabil pr. │ 1 │ s │26-34 │
│Compartimentul de personal │ 2 │ │ │
102│Economist pr. III │ 1 │ s │25-33(26-34) │
103│Inspector de specialitate pr. │ 1 │ s │27-35 │
│Serviciu administrativ │ 5 │ │ │
104│Şef serviciu administrativ │ 1 │ m │22-28 │
105│Tehnician pr. │ 1 │ m │20-28 │
106│Şef cabinet │ 1 │ m │14-21 │
107-108│Funcţionar pr. │ 2 │ m │14-22 │
│Muncitor şi personal deservire │ 14 │ │ │
│Sofer │ 2 │ │conf. lista │
│Operator telex │ 2 │ │meserii │
│Operator xerox │ 1 │ │conf. lista │
│Magaziner pr. │ 1 │ │10-16 │
│Muncitor calificat │ 2 │ │conf. lista │
│Îngrijitor │ 2 │ │2-6 │
│Portar (paznic) │ 2 │ │2-6 │
│Bufetier │ 1 │ │conf. lista │
│Curier │ 1 │ │3-7 │
───────┴─────────────────────────────────────┴───────┴──────┴──────────────────┘




ANEXA 4

BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 1991



I. Cheltuieli pentru organele puterii executive
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
mii
──────────────────
Denumire indicator cod lei $
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
A. Cheltuieli curente 53.629 850
────────────────────
I. Cheltuieli de personal 29.914
Cheltuieli cu salariile 01. 13.068
Salarii 01.01 11.437
Salarii plãtite cu ora, plati pentru ore 01.02 10
suplimentare
Compensare preţuri şi tarife 01.03 121
Alte drepturi 01.04 1.500
C.A.S. 20% 03. 2.288
Constituirea fondului de şomaj 04. 458
Deplasãri, detaşãri 05. 14.100 330

II. Cheltuieli materiale şi servicii
Cheltuieli pentru întreţinere şi
gospodãrire 11. 1.645
Încãlzit 01. 375
Iluminat şi forta motrice 02. 180
Apa, canal, salubritate 03. 60
Posta, telefon, telex, fax 04. 400
Furnituri birou 05. 10
Materiale pentru curãţenie 06. 50
Alte materiale şi prestãri de servicii 07. 570
Materiale şi prestãri de servicii cu caracter
funcţional 12. 500
Materiale de inventar de mica valoare sau
scurta durata 13. 500
Reparaţii curente 14. 2.500
Cãrţi şi publicaţii 16. 4.650 160
Alte cheltuieli 17. 13.920
Calificare, perfecţionare profesionalã 01. 50
Protocol 02. 500
Alte cheltuieli (tîrguri internaţionale, în-
terne, seminarii în strãinãtate, în ţara, an-
gajari experţi, consultanţi strãini, asistenta
economicã, chirii) 10. 13.370 360
B. Cheltuieli de capital 4.000


I. Cheltuieli de capital
Investiţii (dotãri) 41. 4.000



──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────




-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016